Şimdi Ara

Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
897
Cevap
19
Favori
29.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Milletçe fişeklere ve fişeklemeye bayılıyoruz ya. Birisi kuşlara zarar veriyor, birisi de insanlara. Elinde önümüzdeki aya alacağın emsal kararı falan olan kesin bir sonuç mu var da sadece kendini düşünür halde harika öneride bulunuyorsun? Firma burada sadece 7 gün 10 gün neyse eksik gün miktarınca faturadan düşüm yapacak, ama aza tamah etmeyen güruh hem firmada kalmaya hem de daha fazlasını istemeye devam edecek? Hiç değilse firma da dahil olmak herkese faydalı olabilecek, devam etmek isteyene fazladan en az 20 gün bedava internet hakkı talebinde bulunuyorum ben, firmaya da aklını başına almasını tavsiye ediyorum. Devam etmek istemeyenin eksik gün miktarınca faturasından düşülür ya da iadesi sağlanır ve ayrıca herkesin THH haklı saklı bulunuyor zaten. Siz sadece kendi tazmininizi düşünün beride.

  • @PelicellTelekom lütfen bana churn işlemi için yardımcı olunuz. Bir haftadır internetim yok. Ne bir SMS gönderdiniz ne de telefon ve WP üzerinden cevap verdiniz. Sistemde mail adresim olmadığı için fatura da alamıyorum.
    Abone numaram 3400010629
    Lütfen geçiş işlemi için kullanabileceğim xdsl numarasını iletiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aFamous kullanıcısına yanıt

    Ben churn basvurusunu evvelsi gün yaptım. Haber bekliyorum yeni iss'den. Ben firmaya o konuda öneride bulunmadım sadece izleyecegim süreci aktardım.. Neden kızıyorsun sadece önerini beğenmedim. ne var ki bunda. güruh diyerek ayıp ediyorsun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kafayareset.exe -- 15 Aralık 2023; 2:34:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Skandal bir öneri"de bulunurken ben faydalı olmaya çalışıyorum, sen ise zaten eleğini asmışsın dolayısıyla önerim tabi ki hoşuna gitmez çünkü devam etme ihtimalini elemişsin. Bu kadar da kendimizi düşünmeyelim ya sadece, ona kızıyorum. Hepimizin THH hakkı saklı ama firmadan ekstra jest niye gelmesin, başta kendi çıkarı adına. Ha beklenirken de 6 ay internet bedava mı desinler ama hangi gerçeklik dünyasında konuşuyoruz bunu. Bakalım evraklar falan yayınlansın zaten sözde söylenenlere göre Pelicell de bu işten büyük zararda.

  • Firma ile t.telekom arasında ihtilafli bir durum var belli. Ama ben firmanın telekom için söylediği "keyfi hata" söylemine inanmiyorum. İşin içinde mutlaka para ile ilgili bir durum var. Üstelik bu olay patlamadan kısa süre önce hiç olmamış şekilde güya bizi düşünerek faturayı 2 ye bölerek 100 TL önden ödeme istemişlerdi. O mesajı bulursam sona eklerim. Burda olan bence firmanın telekoma yerine getirmesi gereken maddi yükümlülüğü yapmaması sonucunda gelen hat iptalleri ve 8 gundur devam eden ne zaman bitecegi de meçhul hak kayıpları. @lavdegon gibi bende belki pek çok kişi mobil paketlerinden ekstra kullanimla idare etmeye çalışıyoruz.Ben şahsen mobil kullanımları firma hatasını kayip gunleri duserek telafi edecek bir fatura cikacaksa es geçmeye razıyım. Bu nokta da benim geçiş hakkımı bloke edilmesi ve bana 400 TL gibi yüksek aktivasyon ödemeye mecbur etmeleri karşılanması gereken bir meblağ. Thh gidilince yuzde yuz haksiz cikacaklari konuda firma eğer iyi niyetli ise bu tutarı karsilamalidir.

    Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meymenetli.bıçkın -- 15 Aralık 2023; 4:37:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @Pelicell
    Abone numaram:3400075075
    İnternetimi aktif edermisiniz her şey normal gözüküyor
    Bu hafta sonuda İnterneti sağlayamazsanız başka firmayla anlaşıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    admin siz ne kadar kötü birisiniz..

    caner yüce internetin sağlandığını akşam belli oldu bu 1.

    caner yüce hat kesilmeden önceki ay hızı 105-110 arası görüyorken şimdi 60-70 e düşürmüşsünüz hızımızı bu 2.

    fayik karaer TT ekibi reset attım ve pelicell olarak kurdum dedi. bana ulaşın size bu cümleyi kurduğunu kendisi söylesin ceptelefon numarası vardı bu kişinin. bu 3.

    siz herşeyi TT ye atmakla bitmez iş arkasında durmak durumunda ve takip etmek sağlamasını yapmak zorundasınız bu 4.

    size ulaşamak İMKANSIZ olduğundan ablam whatsapptan yazıyor sürekki arıyor bakmadığınız için sonuçlanamıyor problem bu 5.

    her kullanıcı bizim gibi donanımhaber sikayetvar vs. bilmem garibim bekler dururki internet gelsin. bu 6.

    diyelimki TT ekibi göre yalan söyledi ve pelicell olarak değil başka şekilde kurdu diyelim (gerçi bana pelicell olarak kurdum dedi) bunu ev kullanıcısı nereden bilsin arayüz kavramını kaç kişi bilirki bu ülkede bu 7..

    siz TT ekibinin yaptığı işide takip etmek zorundasınız parasını peşin aldığınız bu hizmet için... bu da 8.




    cidden öyle bi soğudukki halen üstte çıkma peşindesiniz yazık...


    şimdi;

    caner yüce hakkı olan hız 100 dür bunu sağlayın parasını peşin aldınız.

    fayik karaer neyse problem gidermek durumundasınız bununda parasını peşin aldınız. @pelicelltelekom





  • @PelicellTelekom tam olarak neye göre dönüş yapıyorsunuz. 1 haftadır internetimiz yok diye size mail attık, buradan yazdık, whatsappdan yazdık, aradık hiç bir kanaldan dönmüyorsunuz. Bu nasıl bir hizmet anlayışıdır.


    Abone No : 3400084761 halen hizmet alamıyorum 3 gündür hattım bağlı durumdadır.

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    admin siz ne kadar kötü birisiniz..

    caner yüce internetin sağlandığını akşam belli oldu bu 1.

    caner yüce hat kesilmeden önceki ay hızı 105-110 arası görüyorken şimdi 60-70 e düşürmüşsünüz hızımızı bu 2.

    fayik karaer TT ekibi reset attım ve pelicell olarak kurdum dedi. bana ulaşın size bu cümleyi kurduğunu kendisi söylesin ceptelefon numarası vardı bu kişinin. bu 3.

    siz herşeyi TT ye atmakla bitmez iş arkasında durmak durumunda ve takip etmek sağlamasını yapmak zorundasınız bu 4.

    size ulaşamak İMKANSIZ olduğundan ablam whatsapptan yazıyor sürekki arıyor bakmadığınız için sonuçlanamıyor problem bu 5.

    her kullanıcı bizim gibi donanımhaber sikayetvar vs. bilmem garibim bekler dururki internet gelsin. bu 6.

    diyelimki TT ekibi göre yalan söyledi ve pelicell olarak değil başka şekilde kurdu diyelim (gerçi bana pelicell olarak kurdum dedi) bunu ev kullanıcısı nereden bilsin arayüz kavramını kaç kişi bilirki bu ülkede bu 7..

    siz TT ekibinin yaptığı işide takip etmek zorundasınız parasını peşin aldığınız bu hizmet için... bu da 8.


    cidden öyle bi soğudukki halen üstte çıkma peşindesiniz yazık...


    şimdi;

    caner yüce hakkı olan hız 100 dür bunu sağlayın parasını peşin aldınız.

    fayik karaer neyse problem gidermek durumundasınız bununda parasını peşin aldınız.

    turgay çakır manisada ne gelen var ne giden @pelicelltelekom




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 15 Aralık 2023; 11:2:19 >




  • aFamous kullanıcısına yanıt
    Başkan zorlama adamlar seni resmen kovmuş git hattını taşı diyorlar


    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    Hocam günaydın; koyun can derdinde kasap et dertinde babında gülmek hoş değil. Sorunun çözümüne yönelik bir tavır sergilemek daha doğru olur.Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Galiba bağlantı yapılmış TT ekiplerince. Modemde internet ışığı kırmızı şekilde yanıyor. Yeni kullanıcı bilgisi mi göndereceksiniz? Kullanıcı numarası 3400027713

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom ekiplerinin bağlantı yapıp yapmadıklarını nasıl anlıyorsunuz? Bende hep kırmızı yanıyor. Fiber modemde hangi ışığa bakmak gerekir?

  • dragon-34 D kullanıcısına yanıt

    eve geliyorlar :)

  • fayik karaer çözüldü (ama hiz duzeltilecek 10 geliyor onceki 40-50 arasiydi)

    caner yüce çözüldü (ama hız düzeltilecek 60-70 geliyor onceki 100-110 arasiydi)

    turgay çakır manisa ne gelen var ne giden




    malesef sizde abonemiz çok manisada da diğer ablam var

    turgay çakır TT ekibinden ne gelen var ne giden... bunu da çözer misiniz konu açılmamak üzere kapansa


    üç tane abonemiz var sizde malesef ben yaptım onları da :( @PelicellTelekom




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 15 Aralık 2023; 12:19:8 >
  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    Bom-boş güruh işte. Benim hattımı taşıma hakkım da saklı, THH başvuru hakkım da saklı sayın faydasız. Kimsenin kimseyi kovabilecek haddi yok. Sanıyorsunuz ki bir ben varım dünyada. DH'den haberi olmayan, el mahkum bu hizmete devam edecek kişiler de var bir yerlerde. Firma bunlar ve tercihte bulunacak herkes için ekstra olarak iyi bir telafi sunmalı. EK OLARAK dileyen dilediği gibi bireysel haklarını da arar. Ama işte hata bende, insan hakkı arıyorum ben, insan olana verilmeli o da.

  • cnryc34 C kullanıcısına yanıt

    Öncelikle geçmiş olsun. Bir nevi yeni kurulum gibi olduğundan bölgede ki Telekom ekipleri iş sırasına göre gelecektir. Sorununuzun en kısa sürede çözümünü temenni ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    teşekkürler..


    ama ne koşturdular peşlerinden böyle be...


    cidden değmiyorda napalım işte...

  • cnryc34 C kullanıcısına yanıt

    Normal kullanıma geçince duruma göre aksiyon alırsınız.Firmanın en büyük hatası durum hakkında bilgilendirmeyi yapmakta geçikmesi.Her firma da sorun olabilir ama karşısında muhatap bulamamak, sorun ve çözüm süreci hakkında bilgi alamamak en büyük sorun. İnternet işi biraz şansa bağlı gibi; bazıları sorunsuz kullanırken bazıları sorunlarla boğuşuyor. Bizde 1 hafta 10 gün gibi 2 şer saatlik kesinti yaşadık. 3 aydır sıfır kesinti, devam ediyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xdsl numarasını bildiği halde bu iss'de kalmayı tercih edenleri görünce insan gerçekten hayret ediyor. Akıl tutulması dedikleri şey bu galiba

    sonraki kesintilerde de yine burda toplanıp çözüm arayıp bulmaya çalışırsınız. Çünkü sözde whatsapp iletişim hattında muhattap bulamayacaksınız💩

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.