< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu (23. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Sanırım sadece isim benzerliği ama trajikomik olmuş, çünkü bu çöplüğü temizlemeye gücü yetmez bu deterjanların da. Bu arada ağzımız yandığından yeriyoruz da ticarette oladabilir yani böyle şeyler, millenicom da akaryakıt satıyor.
-
Bunlar bir türlü yıl 2023 de stabil İnternet hizmeti sunamadıklarından ötürü cinnet geçiren müşterilere açtıkları yaraların temizliğini bu ürünler aracılığıyla temizlemeye çalışıyorlar 🙂 herhalde ama leke çıkarmada da beceriksizler 🙂
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 14 Aralık 2023; 18:35:50 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Özel den msj attım yeni hizmet numaramı yazar mısınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2 gündür wan var, ama şifreler hala aktif değil@PelicellTelekom
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
halen vermediler mi xdsl numaranı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eyyy pelicell / yaninet artık kaçamayacaksin topu turktelekoma attınız turktelekom geldi ve gitti. Veee beklenen sonuç internet halen yok
TT ekipleri geldi tekrar kuruldu ve gittiler sizin aktif etmeniz gerekiyormuş.
@pelicelltelekom
Topu kime atacaksıniz şimdi ???!
Yeter yeter yeter yeter yeter paramizi peşin aldın bizi kandirdiniz yeter yeter artik.. her ay sizle mi ugrasacagiz.
Fayik karaer
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 14 Aralık 2023; 21:58:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Pelicell artık insanların internetlerini aktifleştirirmisin Türk telekomluk bir şey kalmadı modemi resetleyince internet geliyor,kullanıcı adı ve şifreyi modeme girince internet kesiliyor yani sorun sizde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
başka bahane bulurlar. bahane mi kalmadı dünyada.
"istersem çare, istemezsem bahane bulurum" demiş atalarımız
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kafayareset.exe -- 15 Aralık 2023; 0:17:58 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu arada bu konunun başlığı çok doğru değil aslında, Pelicell ismini yermemiz çok da doğru değil, çünkü hukuken firma adı Pelicell zaten, Yaninet diye yeni bir marka tescili kullanıyorlar sadece. Aslında asıl problem de burada çünkü bize haber verdiklerinde Pelicell diye bir firmanın kapanıp Yaninet diye bir firmaya devri söz konusuydu ve bu şekilde de kılıf uyduruldu zaten tek taraflı sözleşme fesih işlemlerine, şimdi 180 - 190 liraya elinizi sallasanız bulursunuz zaten internet, biz sizi ekonomik koşullardan dolayı tolere ediyorduk. Dürüst ve şeffafça yapsanız şu işi çoğu kişi de anlayış gösterir, ülke ekonomisi ortada zaten. Ama ucuz sahtekarlıklar peşinde koşarsanız 5 alayım derken hiç alırsınız artık. Şimdi çıkıp dürüstçe işinize sahip çıkın, kimseyi mağdur etmeyin, işine gelen de devam etsin böylelikle sizle @PelicellTelekom.
-
Caner Yüce kullanıcınızın modemi 8 saat önce telekom ekipleri tarafından kuruldu ve 8 saattir aktif internet kullanımı yapıyorsunuz. Keşke bu kadar olumsuzluk belirteceğinize bunuda belirtseniz.
Fayik Karaer kullanıcısına tarafımızca yapılacak işlem yoktur. İşlem sırasına göre kontrolü sağlanarak sms bilgisi iletilecektir.
İyi akşamlar
-
Tarafınıza kurtulan devreler arasında olan hizmet numaranız önceki mesajlarımızda iletilmiştir. Churn talebi iletmenizi beklemekteyiz.
İyi akşamlar
-
Devreleriniz Türk Telekom tarafından hatalı işlem sonucu iptal edilmiştir. Kurtulan devrelerin ppp bilgileri sms ile iletilmektedir. Tarafınıza şu an için iletilebilecek bir hizmet numarası olmaması sebebi ile farklı firmadan abonelik başlatabilir veya tarafınıza telekom ekibinin gelmesini bekleyebilirsiniz.
İyi akşamlar
-
Önceki mesajda beni yanıtladığınızı bile anlayamamışım telaşımdan, afedersiniz. Gerçekten portum ve devrem kurtarılmış, inanın hiç umudum yoktu, benim durumum için büyük bir başarı. Keşke şu baştaki sessiz geçilen süreler olmasaydı da sözünüze güvenimiz şaşmasaydı böyle. İnternetimin gelmesini bekleyeceğim. Bence siz de tüm müşterilerinize bir telafi borçlusunuz, hem bu eksik müşteri desteği için, hem bu 1 haftayı geçen mağduriyet için, hem de kendi adınıza müşteri kaybetmemek için. Nacizane önerim önümüzdeki ayın faturalarını hiç almayın, bunu kullanıp bir sonraki ay çıkmaya çalışan olursa da çift fatura kesersiniz. @PelicellTelekom
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aFamous -- 15 Aralık 2023; 0:54:11 > -
-
Ya da eski aboneliklere %10 indirimli devam hakkı tanımlayabilirsiniz mesela. Ama en önemlisi yeni sayılacak bir operatörün bu kısa ömrüne bu kadar büyük sorunlar sığdırmasından büyük bir ders çıkarması ve kendini çok ciddi toplaması gerek. Günün sonunda kendi kendinize hizmet veren bir yer olarak kalabilirsiniz bu gidişle yani. Kurumsallık ve yanısıra şeffaflık büyük bir mesele.
-
iyi güzelde ne kadar daha bekleyeceğiz. Başka firma diyorsunuz hepsi 400 lira aktivasyon bedeli istiyor. Bu bedeli karşılayacak mısınız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yararlanmaya çalışan olup çıkarsa çift fatura kesin önerisi skandal bir öneri. insanlar internetin kesik olduğu günler boyunca, Türkiye'de çok pahalı olan mobil internet paketleri satın alarak kullanmak zorunda kaldılar ve bu durum halen devam ediyor. 7 günlük internet kesintisinde oluşan zarar, 1 fatura bedeli ile mukayese bile edilemez. internet sadece eğlence amaçlı kullanılmıyor. ticari faaliyetlerini internetten yürüten de var.
thh'nin karar vereceği zarar tazmin bedeliyle çözülür anca bu mesele. isteyen başvurusunu yapsın thh'ye. ben yapıcam. aldığım internet paketlerinin makbuzlarını gönderip zararımın tazminini isteyeceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X