Şimdi Ara

Yanlışlıkla Faturalı Hatta Geçtim Nasıl Düzeltebilirim? TürkTelekom

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 Hafta Önce Cuma Günü Sil Süpür Yapmak İçin Uygulamaya Girdim. Sil Süpür Yaptım Ve Geri Tuşuna Bastım. Sonra Aşağıdaki Kampanyaları Gördüm. Fazlalıktan Hoşlanmadığım İçin Kampanyaları Silmeye Başladım. Hepsini Teker Teker Sildim. En Son Faturalı Hatta Geçiş Kampanyasına Geldiğimde Elim Alıştığı İçin Hiç Bakmadan Bir Tuşa Bastım Ve Talebinizi Aldık Biz Sizi Geri Arayacağız Diye Bir Mesaj Aldım. En Başta Umursamadım Ama Bugün Telefon Geldi Ve Talebinizi Onayladık Dediler. Telefonum Babamın Üstüne Olduğu İçin Birşey Yapamadık. En son Babamı Aradık O da Yapamadı. Başvurumuz Kabul Olduğu İçin İptal Etme Şansımız Yokmuş. Bunu Nasıl Düzeltebilirim?
    Yaşım 15



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ModernHaydut -- 20 Şubat 2021; 18:16:46 >



  • Normal şartlarda sizi aradıklarında onay vermezseniz yapmıyorlar. Hattın yasal sahibini istiyorlar var bir yanlışlık.

  • Evet Hattın Yasal Sahibi Yani Babamda Bir şey Yapamadı. Müşteri Temsilcisi Bayandı Zaten Annemle bayağı Tartıştılar.
  • ModernHaydut kullanıcısına yanıt

    14 günlük cayma hakkınızı kullanmak istediğinizi belirtin. Biz onay vermedik kayıtları dinleyin deyin mutlaka çözülecektir.

  • Hiç konuşmamız olmadı. Elimin o tuşa deymesinden itibaren bugüne kadar kimse aramadı. Bir tuşla beni faturalıya geçirdiler. Deneyeceğim. Teşekkürler.
  • Şimdiye kadar aramadılar. Herhalde çözüldü. Teşekkür ederim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.