arkadaslar merhaba konumuz malum internet ile alakalı. Benim sorunum internetimin sürekli olarak gidip gelmesi cok kısa süreli de olsa işimi engelliyor mesela online oyunlarda internetimin gidip gelmesi beni cok kötü biçimde etkiliyor ttnet bayiisine gittim onlar bana bunları yapmamı soylediler
444 0 375 bu numarayı arayıp hız kontrolu testi yaptıracak mısım olmazsa tekrar buraya gelirsiniz dediler. sizden daha kısa bi yolu olup olmadığını soruyorum yada baska tavsiyeleriniz varsa şimdiden teşekkür ederim
arkadaslar merhaba konumuz malum internet ile alakalı. Benim sorunum internetimin sürekli olarak gidip gelmesi cok kısa süreli de olsa işimi engelliyor mesela online oyunlarda internetimin gidip gelmesi beni cok kötü biçimde etkiliyor ttnet bayiisine gittim onlar bana bunları yapmamı soylediler
444 0 375 bu numarayı arayıp hız kontrolu testi yaptıracak mısım olmazsa tekrar buraya gelirsiniz dediler. sizden daha kısa bi yolu olup olmadığını soruyorum yada baska tavsiyeleriniz varsa şimdiden teşekkür ederim
4440375 numarayı araman boşa kürek öekmek demektir, bunu Arkadaşım canlı örneği ile yaşadı, 1 ay aranan 4440375 her gün edilen telefonlar, sonuç ise abartısız ''sıfır'' .
Snatrale gidince o aranan telefon paralarına üzülmekten başka yapacak birşey yoktu.
4440375 Arkadaşım gerçekten hizmet veriyorlar sanarken ve umutla beklerken, Snatralde Arkadaşımın kaydının dahi olmadığını gördük.
4440375 hattınız teknik bakımda deyip oyaladı, birde İnterneti kapamayın ölçüm ve hat değerlendirmesi yapılıyoruda ekledi.
Netice, Snatral yanımızda teknik ekibi aradı, xxx semtte hat bakım çalışması varmı diye sordu, net yanıt hayır öyle bir bakım çalışması yok.
Olay budur karalama asla değildir, olanları yazdım.
Sonucu ise, Santral eve sözde teknik ekip yolladı, kutu değişmeli dediler daire içi splitter, tamam değiştirin dedik, hayır elektrikci çağırın biz karuşmıyoruz dendi.
Cepten 40 lira verildi splitter ve kablo uçları yenilendi, ertesi gün aynı hata oldu.
Snatrali aradık, aldığımız cevap tam komediydi, siz elektrikciye yaptırmısız, bizim ekipbiz yapmalıydı, elektrikci bozmuş olabilir.
Bu konuşmadan sonra ipler koptı elbet, teknik ekip diyorki bizim işimiz değil, dışardan elektrikci çağırın, santral diyorki bizim işimiz, tam bir komedi ve umursamazlık.
Olan ise Arkadaşım 3 ay daha ttnet devam edecek, sözleşmesi bitene kadar, o günden sonrada bir daha ne ttnet müşteri hizmetleri nede santral aramadı, yani gittiği yere kadar.
yani bu ttnet işin bütün zevkini kaçırıyo desem abartmış olmam sanırım. acaba altyapı felan kötü ondan mı yada başka çözümü yok mu bu işinnnn
aynı sorun bende de vardı sürekli gidip geliyordu internet. ama kopmadığı zaman hız testinde 10mb/s civarında oluyodu. dün 4440375 i aradım, görevli sistemden düzelttik eskisinden daha iyi oldu dedi hız testi yaptım 3,5 mb/s düşmüş hızım ve hala kopma devam ediyor.
müşteri hizmetlerine arıza kaydı oluştur. sürekli netim gidip geliyor diye. netine reset atarlar. ozaman sorunun büyük ihtimal düzelir.
ben kendi sorunumu buldum sanırım. dns ayarlarını el ile girmiştim onu otomatik e çevirdim, bi süredir kopma yaşamadım.