Şimdi Ara

Yarı Amatör / Yarı Profesyonel LPG ayarı (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
94
Cevap
9
Favori
6.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hesabını mi hacklediler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Murat bey merhaba.
    Calismalarınızı izliyorum.

    Benim aracımda da bir sıkıntı mevcut.
    Artık kendim kablo alıp kendim yapmayı düşünüyorum.

    Buraya ekran görüntüleri vs atsam bana uzaktan yardımcı olur musunuz?

    Sorun şu;

    Araçta BRAVO lpg var 2a muhendisliğin.
    Rolantide benzin geçiyor ve gaz geçiş sıcaklıgı cok yüksekti boyle olunca acayip benzin tüketimi vardı. ECU ayar tutmuyor dendi.
    Neyse ECU değişti.
    Şimdi düzeldi.
    Geçiş sıcaklığı 34 dereceye ayarlandı.
    Benzin/Gaz ms sürelerini göremedim pc de usta ayar yaparken.

    Şimdi şöyle birşey başıma geliyor;

    Aracın gidişinde, geçişlerde hiçbir sıkıntı yok. Tekleme tükleme yok.

    Sorun şu;

    Mesela 2. Vites 30-40 km hızda seyrediyorum, yada hızlanıyorum önüme bir engel çıktı acı fren yapmam gerekti debriyaj+frene basıyorum aa bir bakmışım göstergedeki ışıklar yanmış stop ediyor. Ama her zaman değil örnek 10 kerede 3-4 kere. Bu motor sıcakken yada soğukken farketmiyor.
    Benzinden sıkıntı yok.
    ECU değişmeden böyle bir sorun yoktu.

    Birde şu var;
    2. Yada 1. Viteste ayağımı gazdan çekince acayip öne yığılma durumu var. Sanırım ayagımı gazdan çekince lpg enjektörleri direk cut off konuma geçiyor?

    Işıklarda beklerken hararet 90 derece sıcak motorken rolantide birden devir 600 lere düşüyor tekrar eski haline geliyor. Stop edecek gibi oluyor ama etmiyor. Bu da bazen yapıyotir devamlı değil .

    Ustaya gitsem filtre değişelim ayar yapalım dicek hoop 50 tl. Ben bu paraya kablo alayım kendim birşeyler yapayım diyorum? Sizin yardımlarınızla tabii ki?

    Ne dersiniz? Bana yardımcı olur musunuz?
    Eskişehirde ikamet ediyorum.
    Araç Polo 2000 1.4 75 HP.
    Eşimin aracı ve o kullandıgı için stop etme büyük bir sorun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt
    Selam hocam,

    Bravo LPG kiti ile hiç karsilasmadim ama kablosu vs programı varsa bir noktaya kadar müdahale edilir.

    En azindan enjeksiyon surelerini gormek, hatalı uygulamayı düzeltmek LPG nin çalışmasını düzenliyor baya.

    Bu nedenle merakı olan herkese öneririm.kendi kablosunu almasını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamdır hocam ben bugun sipariş vereyim. Geldiği zamanda size ekran görüntülerini atarım eğer uygunsa gerekirse whatsapp tan anında beraber müdahale ederiz size uygunsa. BRC ile aynı programı kullanıyor yani hemen hemen herşeyi aynı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar, lpg ayari konusunda aklima takilan birkaç sey var, sizlerden fikir almak isterim.

    oncelikle lpg takilip otomatik kalibrasyon yapildiktan yaklasik 1000km sonra ariza lambasi yanmaya basladi ve fakir karisim uyarisi verdi. yaklasik 100km benzinde kullandiktan sonra sondu ve 1000km lpg kullanimi sonrasi gene yanmaya basladi. sadece buna bakarak lpg ayarinin fakir oldugu ve lft yi zamanla bozarak ariza lambasi yakmaya sebep oldugunu cykarabilir miyiz?

    diger konu ise torque kullanarak verileri takip ediyorum. ancak ltf degerinin neden -108 gozuktugunu anlamis degilim, bakmam gereken dogru ltf gostergesi F/T 1x1 yazan midir?(stf kadar olmasa da o da çok hizli degisiyor) sicak motorda lpgye gectikten hemen sonraki verilerin fotografini cektim, yorumlama konusunda yardymci olabilirseniz cok sevinirim.

    son sorum, lpg ayariyla ilgili. simdiye kadarki okuduklarimdan sadece lpg kablosu alirsam gecis isisi vb parametreleri ve yakit haritasyny + ve - yonde komple kaydirabilecegimi anliyorum. ama oto kalibrasyon ve yol ayari icin map sensorune ihtiyacim oldugunu saniyorum, dogru mudur? (aracim turbolu ve kit brc marka)
    tesekkurler,

     Yarı Amatör / Yarı Profesyonel LPG ayarı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersin310 -- 6 Nisan 2016; 14:27:00 >




  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    Lft ve sft değerine bakmak fakir karışım.hatası konusunda net fikir vermez.

    LPG enjeksiyon suresini gormek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Daha önce bi yerde okumuştum. Bmw sahibi kullanıcı lpg montajı sonrası aracın atikliğinin performansının artığını ustaya sorduğunda ayar yaparken lpg basıncını artırdığını söylemiş. Bu yazı üzerine meşhur tanınan bir lpg ustasına konuyu sordum. Bu durumun mümkün olduğunu, çekişin bir miktar artacağını, fakat yakıt tasarruf oranının düşeceğini belirtti.

    Lpg ayarında duayen olarak sizce bu durum mümkün mü? Motora zarar verir mi?

    Ayrıca aracın maksimum torku verdiği devir, lpg ayarıyla düşük devirlere çekilebilir mi? Açık hava filtreleri motora ekstra bi hava akışı sağlayacağından lpgde ayar bozulma durumu olur mu?

    Bu soruların cevaplarını lpg ayar işine başlamadan önce çok merak ediyorum. İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam hocam, oncelikle estafurullah duayn fln degilim iddiamda yok acikcasi

    Konuya gelirsek çekiş ve ekonomi birbirinden etkilenecek konular değil.

    Sirali LPG li araç gerektiğinde ekonomik, gerektiğinde performanslı olabiliyor.

    Onu diyen usta karburatorleri döneminde takılmış kalmıştır.

    Dönem elektronik enjeksiyon dönemi.

    Gaza az basarsanız ekonomi, çok basarsanız performans olacak şekilde ayar yapılabiliyor, zaten olması gerekende budur.

    Açık hava filtresi LPG ayarını etkilemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murataycicek -- 20 Nisan 2016; 13:00:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Murat bey. Lpg ayarı yaptırdım birkaçkez. Ancak bilgisayara bağlayıp tamam diyorlar. Ayar konusunda yardımcı olabilirmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayaz30 kullanıcısına yanıt
    Selam hocam, ne marka lpg kiti?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lpg markası prıns technomax. Yeni çıkan bi ürün sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayaz30 kullanıcısına yanıt
    Hocam prins technomax ta enjektorleri nozzle var diye biliyorum.

    Öncelikle motor hacmine uygun nozzle seçilmelidir. Sizin aracınız marka modeli nedir?

    Uygun basınç ayarı ile lpg enjeksiyon sureleri uygun değerlere getirilmelidir.

    Tabi bunlar aslında montaj yapanın dikkat etmesi gereken detaylar ama malesef bu konuda sektör oldukça yetersiz.

    Isı çözmek biz kullanıcılara dusuyor.

    Öncelikle kendi kablonuzu alıp, laptoplar aracın lpg sistemine bağlanıp programdan alacağınız ekran goruntulerini paylaşırsaniz sırası ile sistemi iyileştirmek adına önerilerde bulunabilirim.

    Kablo için onerim Mscsi.net sitesidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam istanbulda iseniz musait olduğunuzda görüşebilirmiyiz. Ayar işinden anladığım söylenemz. Fakat araç istediğim gibi randımanlı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murataycicek M kullanıcısına yanıt
    Emeğinize sağlık,, konuyu okudum, beynim yandı ..
    benim araba 131, önceden saat gibi çalışıyordu, hatta çalıştığını unutup, kontak bile çevirmişimdir o derece temiz..
    sonra acele etmem gerekti, 4 vites araçla 150km,, ibre 160... 1 saat yol gittim.. çok rahat gittim.
    dönüşte motor sesinde artma oldu, bi ses değişti yani... bir süre sonra, içerden tak tik sesler geliyordu,,, tamirci çok aradı, kayışı falan çıkardı, motorun içinden geliyordu,, sonuç yağ pompası dedi..
    değişti pompayı, ses gitti ama motor sarsıntılı çalışmaya başladı, araç içi titriyordu.... ben şeyden şüpheliyim,, çok gizli bir yerde kayış varya Hocam, onu çıkardı.. o motorun can ayarıymış...
    Avans ayarı, rolanti ayarı falan derken, kendine geldi... şimdiki sıkıntısı, rolantide titreme ve hafif hissettiğim teklemeleri var,, giderken yağ gibi hiç sıkıntı yok.. ama boşta sukunetli çalışmıyor.
    Eksozdan bir saniye, çok güzel ses çıkmazken, diğer saniye burfsburfs hava sesi çıkıyor.. sanki benzin karışıyor gibi....
    Diğer sorun ise; rolanti devamlı değişiyor. bir hafta yaptığım ayar, diğer hafta tutmuyor. Birde hava filtresini elleme diyorlar, ben istiyorumki, her yeri temiz olsun... ayarı kaçar diyorlar... temiz olsunda, bir daha ayarla ne var yani.... Birşey yok deyip gönderiyorlar, ya anlamıyorlar, yada neyse..... Adana içindeyim, aracımın motoru ile ilgilenecek varsa, baktıracağım. Bir defa çok iyi yapıldı, 100tl harcadım. sonra düzen bulamadım. hani çok iyi ilgilenen tamirci, diğer gittiğinde sallamıyor gibi oluyorya, onada sinir oluyom.. İyi forumlar




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.