Arkadaşlar forumda hep okuyorum bazıları diyor ki yarı otomatikler pek konforlu değil diyorlar otomatik şanzuman övülüyor bazıları ise yarı otomatikler tam otomatiklerden başarılı diyorlar.Sizin yorumunuz nedir.(dsg türevleri karşılaştırmaya dahil değil)
şahsen tercihim her zaman otomatik şanzıman ....(otomatik ve yarı otomatik 2 araçta mevcut ikisini de sık sık kullanıyorum)
yarı otomatik AMT kullanıcısıyım, daha evvel tam otomatik CVT tecrübem oldu...mevzu konfor ise elbetteki tam otomatik...
mevzu konfor evet o zaman tam otomatik i30 full alıcam gibi
Ewt konfor ariyorsaniz tam otomatik bir arac alin cunku yari otomatikte konfordan eser yok bunu MMT.icin soyluyorum ...
yukarı
Benim kullandıklarımın içinde en iyisi Vw dsg,Fiat Duallogic.Opel falanda kullandım ama hoşuma gitmedi.
Toyota'nın berbat MMT şanzımanı sayesinde servis zengin olmuş durumda her arıza ile gelen araca volan+baskı balata+işçilik iteledikleri için iyi paralar girmiş oluyor. Bu şanzımanların hepsi aynı sadece isimleri farklı yani hepsinden uzak durun bunların kuru kavrama sıkıntıdır tamamen. Tam otomatiklerin yakıt tüketimi biraz fazladır ama 40-50 bin kmde 2-3 bin lira para vermekten iyidir. Amaç otomatik vitesse ya tam otomatik yada çift kavramalı şanzımanlar tercih edilmeli.
quote:
Orijinalden alıntı: Burakcan25
Toyota'nın berbat MMT şanzımanı sayesinde servis zengin olmuş durumda her arıza ile gelen araca volan+baskı balata+işçilik iteledikleri için iyi paralar girmiş oluyor. Bu şanzımanların hepsi aynı sadece isimleri farklı yani hepsinden uzak durun bunların kuru kavrama sıkıntıdır tamamen. Tam otomatiklerin yakıt tüketimi biraz fazladır ama 40-50 bin kmde 2-3 bin lira para vermekten iyidir. Amaç otomatik vitesse ya tam otomatik yada çift kavramalı şanzımanlar tercih edilmeli.
Ewt Bu Toyotta Aynen Öyle Yapıyor 2007 Model 60.000 Km De AURİS 1.4 d4d Baskı Balata Değiştirdi.
quote:
Orijinalden alıntı: RBdriftking
quote:
Orijinalden alıntı: Burakcan25
Toyota'nın berbat MMT şanzımanı sayesinde servis zengin olmuş durumda her arıza ile gelen araca volan+baskı balata+işçilik iteledikleri için iyi paralar girmiş oluyor. Bu şanzımanların hepsi aynı sadece isimleri farklı yani hepsinden uzak durun bunların kuru kavrama sıkıntıdır tamamen. Tam otomatiklerin yakıt tüketimi biraz fazladır ama 40-50 bin kmde 2-3 bin lira para vermekten iyidir. Amaç otomatik vitesse ya tam otomatik yada çift kavramalı şanzımanlar tercih edilmeli.
Ewt Bu Toyotta Aynen Öyle Yapıyor 2007 Model 60.000 Km De AURİS 1.4 d4d Baskı Balata Değiştirdi.
Sen 60.000 bin iyi gitmişsin 30.000de gelenler var. Yokuş yukarı çıkarken şanzıman boşa atıyor vitesi kendi kafasına göre.
quote:
Orijinalden alıntı: Burakcan25
quote:
Orijinalden alıntı: RBdriftking
quote:
Orijinalden alıntı: Burakcan25
Toyota'nın berbat MMT şanzımanı sayesinde servis zengin olmuş durumda her arıza ile gelen araca volan+baskı balata+işçilik iteledikleri için iyi paralar girmiş oluyor. Bu şanzımanların hepsi aynı sadece isimleri farklı yani hepsinden uzak durun bunların kuru kavrama sıkıntıdır tamamen. Tam otomatiklerin yakıt tüketimi biraz fazladır ama 40-50 bin kmde 2-3 bin lira para vermekten iyidir. Amaç otomatik vitesse ya tam otomatik yada çift kavramalı şanzımanlar tercih edilmeli.
Ewt Bu Toyotta Aynen Öyle Yapıyor 2007 Model 60.000 Km De AURİS 1.4 d4d Baskı Balata Değiştirdi.
Sen 60.000 bin iyi gitmişsin 30.000de gelenler var. Yokuş yukarı çıkarken şanzıman boşa atıyor vitesi kendi kafasına göre.
Araç benim Değil Ama 60.000 Km Çok Az Bir Km Baskı Balata İçin Fakat Bu Araçları Anlamıyorum . Rampa Çıkarken çOk Fazla Koku Yapıyor Bu Düz vitesler İçinde geçerli .
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme