Şimdi Ara

Yaşadığım Soruna Çözüm Bulmayı Reddediyorlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Uydunet 50/4 tarifesini kullanmaktayım. Twitch.tv üzerinden yayın yapıyorum ve her gün belirsiz saatlerde internet bağlantım modemin ışıkları gitmemesine rağmen 1-2 saniyeliğine duruyor. O anda oyundaysam lag oluyor, Discord üzerinde arkadaşlarım beni o süre zarfında duymuyor, ve en kötüsü, yayınım o saniyelik kesinti sebebiyle çevrimdışı oluyor. Uydunet ile sayısız kez görüştüm, şikayet kayıtları açtım, şu anda arıza kaydı açtığımda adresime bile gelmeden arıza kaydını kapatıyor sorumlu firma, "Yapabileceğimiz bir şey yok, bizlik bir durum yok" diyorlar. Bir sorun olduğunu inkar ediyorlar.

    Yaşadığıma benzer bir sorun yaşayan veyahut bir çözüm yolu bilen varsa lütfen yardımınızı esirgemeyin. Sinyal seviyelerimi ekledim, uydunet sinyal kalitemin mükemmel olduğunu iddia ediyor.

     Yaşadığım Soruna Çözüm Bulmayı Reddediyorlar

    Teşekkürler,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremimo -- 28 Mayıs 2016; 14:26:26 >







  • Ben bu kopma olaylarının modemden olduğunu düşünüyorum artık. Birçok konu da gördük bu olayları. Arkadaş Router alıyor modemin yanına hop kopma olayları sonlanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kablolu bağlantıda mi sorun var kablosuzda mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İl Müdürlüğü ile görüşmeyi denedin mi? Sinyal seviyelerinde sorun yoksa çağrı merkezi ve yönlendirdikleri altyapı taşeronları bu işten anlamaz. Senin sorununu network tarafı çözer.
  •  Yaşadığım Soruna Çözüm Bulmayı Reddediyorlar
    Bendeki Sinyal değerleri böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cormen kullanıcısına yanıt
    İl müdürlüğü ile görüşmeyi henüz denemedim. Pazartesi ilk iş bunu yapıyor olacağım. Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ferrari

     Yaşadığım Soruna Çözüm Bulmayı Reddediyorlar
    Bendeki Sinyal değerleri böyle.

    Upstream güç kısmının çok daha düşük olduğunu görüyorum sizde, 34-31db civarında. Bende 50.5'e kadar çıkıyor ve araştırdığım kadarıyla 54 civarında otomatik kesiliyormuş. Herhangi bir kesinti ya da oyunlarda lag gibi bir problem yaşıyor musunuz?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • keremimo kullanıcısına yanıt
    Upstream'de güç ne kadar düşük olursa o kadar iyi diye biliyorum. Bir sıkıntı yaşamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ferrari -- 29 Mayıs 2016; 7:25:03 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Probleminiz bağlantı,kablo vb teknik konularla ilgili değil , bizzat dandik Netmaster modemden kaynaklanıyor , bu modemler uzun süre prizden çekilmeden çalıştıklarında şişip öylece kalakalıyorlar , ışıkları full yanarken bile bağlantıda donma oluyor bir süre sonrada ya kaldığı yerden devam ediyor yada kopup yeniden bağlanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riddle of Steel

    Probleminiz bağlantı,kablo vb teknik konularla ilgili değil , bizzat dandik Netmaster modemden kaynaklanıyor , bu modemler uzun süre prizden çekilmeden çalıştıklarında şişip öylece kalakalıyorlar , ışıkları full yanarken bile bağlantıda donma oluyor bir süre sonrada ya kaldığı yerden devam ediyor yada kopup yeniden bağlanıyor.


    ben de yakında uydunetli olacağım. gördüğüm kadarıyla bir çok arkadaş sizin söylediğiniz konuya dikkat çekiyor ve modemi bridge yapıp router kullanılmasını tavsiye ediyor. router kullanıldığında modemin üstündeki bir çok yük kalkıyor galiba. herhalde modemin içindeki işlemci çipe wifi, nat, dhcp, firewall gibi bir çok vazifede çok yük biniyor.
  • omergorur O kullanıcısına yanıt
    Bridge modu çözümü genelde wifi ve bağlanamama sorunları için önerilir , en sağlam çözüm ise kaliteli başka bir markanın uydunet modemini almak ancak onada Turksat teknik destek vermiyor.
  • keremimo kullanıcısına yanıt
    Sinyal değerleriniz muhteşemin de ötesinde. SNR değerleriniz harika. Downstream Güç değeri 0dBmv'ye ne kadar yakın olursa o kadar iyi sinyal geliyordur ki sizde bu baya bir yakın. Upstream güç seviyesi 50dBmv'yi geçmediği sürece sıkıntı olmaz. Gelen ekiplere splitter'ı değiştirmelerini ve kablo uclarını tekrar yapıp takmalarını söyleyin. Bende de ilk zamanlarda böyle bir sorun vardı dediklerimi yaptılar ve düzeldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    Sinyal değerleriniz muhteşemin de ötesinde. SNR değerleriniz harika. Downstream Güç değeri 0dBmv'ye ne kadar yakın olursa o kadar iyi sinyal geliyordur ki sizde bu baya bir yakın. Upstream güç seviyesi 50dBmv'yi geçmediği sürece sıkıntı olmaz. Gelen ekiplere splitter'ı değiştirmelerini ve kablo uclarını tekrar yapıp takmalarını söyleyin. Bende de ilk zamanlarda böyle bir sorun vardı dediklerimi yaptılar ve düzeldi

    Ara ara 50db geçiyor. Bunu ileteceğim ekibe teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    Sinyal değerleriniz muhteşemin de ötesinde. SNR değerleriniz harika. Downstream Güç değeri 0dBmv'ye ne kadar yakın olursa o kadar iyi sinyal geliyordur ki sizde bu baya bir yakın. Upstream güç seviyesi 50dBmv'yi geçmediği sürece sıkıntı olmaz. Gelen ekiplere splitter'ı değiştirmelerini ve kablo uclarını tekrar yapıp takmalarını söyleyin. Bende de ilk zamanlarda böyle bir sorun vardı dediklerimi yaptılar ve düzeldi

    Önerdiğiniz şeyleri yapmaları için 4440126'yı aradım. İlk başta arıza kaydı açmayı reddettiler, sinyal seviyelerinizde sorun yok dediler. Önerinizi iletmek için 7 dakika telefonda bir temsilciye bağırmak zorunda kaldım çünkü gerçekten hayatımda bu kadar saçma bir durumla hiç karşılaşmamıştım. Ben sorun yaşadığımı biliyorum, yapacakları şeyleri söylüyorum, arıza kaydı açmıyorlar. Düşünebiliyor musunuz? Bir de bedava falan kullandığım bir hizmet değil! Parasını ödüyoruz! Şaka gibi.

    Uydunet'e buradan kocaman bir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    Sinyal değerleriniz muhteşemin de ötesinde. SNR değerleriniz harika. Downstream Güç değeri 0dBmv'ye ne kadar yakın olursa o kadar iyi sinyal geliyordur ki sizde bu baya bir yakın. Upstream güç seviyesi 50dBmv'yi geçmediği sürece sıkıntı olmaz. Gelen ekiplere splitter'ı değiştirmelerini ve kablo uclarını tekrar yapıp takmalarını söyleyin. Bende de ilk zamanlarda böyle bir sorun vardı dediklerimi yaptılar ve düzeldi

    Önerdiğiniz şeyleri yapmaları için 4440126'yı aradım. İlk başta arıza kaydı açmayı reddettiler, sinyal seviyelerinizde sorun yok dediler. Önerinizi iletmek için 7 dakika telefonda bir temsilciye bağırmak zorunda kaldım çünkü gerçekten hayatımda bu kadar saçma bir durumla hiç karşılaşmamıştım. Ben sorun yaşadığımı biliyorum, yapacakları şeyleri söylüyorum, arıza kaydı açmıyorlar. Düşünebiliyor musunuz? Bir de bedava falan kullandığım bir hizmet değil! Parasını ödüyoruz! Şaka gibi.

    Uydunet'e buradan kocaman bir

    hocam arıza var internet kesiliyor diye arıza kaydı bırakın, müşteri temsilcisi anlamaz onlardan, gelen ekibe splitterı değiştirmelerini söyleyin yeterli. Benim sinyal seviyem sizinkinden 4-5 kat daha kötü ama bende bile 1-2 saniyelik kesintiler olmuyor, sizinki dediğim gibi muhtemelen splitter kaynaklıdır. Telefon işe yaramazsa direkt olarak Turksat Online İşlemler'den Tüketici Şikayeti bırakın hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi confuest -- 29 Mayıs 2016; 20:48:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    Sinyal değerleriniz muhteşemin de ötesinde. SNR değerleriniz harika. Downstream Güç değeri 0dBmv'ye ne kadar yakın olursa o kadar iyi sinyal geliyordur ki sizde bu baya bir yakın. Upstream güç seviyesi 50dBmv'yi geçmediği sürece sıkıntı olmaz. Gelen ekiplere splitter'ı değiştirmelerini ve kablo uclarını tekrar yapıp takmalarını söyleyin. Bende de ilk zamanlarda böyle bir sorun vardı dediklerimi yaptılar ve düzeldi

    Önerdiğiniz şeyleri yapmaları için 4440126'yı aradım. İlk başta arıza kaydı açmayı reddettiler, sinyal seviyelerinizde sorun yok dediler. Önerinizi iletmek için 7 dakika telefonda bir temsilciye bağırmak zorunda kaldım çünkü gerçekten hayatımda bu kadar saçma bir durumla hiç karşılaşmamıştım. Ben sorun yaşadığımı biliyorum, yapacakları şeyleri söylüyorum, arıza kaydı açmıyorlar. Düşünebiliyor musunuz? Bir de bedava falan kullandığım bir hizmet değil! Parasını ödüyoruz! Şaka gibi.

    Uydunet'e buradan kocaman bir

    hocam arıza var internet kesiliyor diye arıza kaydı bırakın, müşteri temsilcisi anlamaz onlardan, gelen ekibe splitterı değiştirmelerini söyleyin yeterli. Benim sinyal seviyem sizinkinden 4-5 kat daha kötü ama bende bile 1-2 saniyelik kesintiler olmuyor, sizinki dediğim gibi muhtemelen splitter kaynaklıdır. Telefon işe yaramazsa direkt olarak Turksat Online İşlemler'den Tüketici Şikayeti bırakın hocam.

    Hocam ben zaten burdaki kutuya baktım. Yükselticiye bir tane 2'li splitter bağlı, o splitter çıkışlarından biri 8'li bir splitter'a, diğeri 4'lü bir splitter'a çıkıyor. Tam bir makarna. Benim kablomun bağlı olduğu splitter'ı değiştirseler yeterli gelir mi sizce? (Benim kablom 4'lü splitter'a bağlı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremimo -- 29 Mayıs 2016; 21:07:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    Sinyal değerleriniz muhteşemin de ötesinde. SNR değerleriniz harika. Downstream Güç değeri 0dBmv'ye ne kadar yakın olursa o kadar iyi sinyal geliyordur ki sizde bu baya bir yakın. Upstream güç seviyesi 50dBmv'yi geçmediği sürece sıkıntı olmaz. Gelen ekiplere splitter'ı değiştirmelerini ve kablo uclarını tekrar yapıp takmalarını söyleyin. Bende de ilk zamanlarda böyle bir sorun vardı dediklerimi yaptılar ve düzeldi

    Önerdiğiniz şeyleri yapmaları için 4440126'yı aradım. İlk başta arıza kaydı açmayı reddettiler, sinyal seviyelerinizde sorun yok dediler. Önerinizi iletmek için 7 dakika telefonda bir temsilciye bağırmak zorunda kaldım çünkü gerçekten hayatımda bu kadar saçma bir durumla hiç karşılaşmamıştım. Ben sorun yaşadığımı biliyorum, yapacakları şeyleri söylüyorum, arıza kaydı açmıyorlar. Düşünebiliyor musunuz? Bir de bedava falan kullandığım bir hizmet değil! Parasını ödüyoruz! Şaka gibi.

    Uydunet'e buradan kocaman bir

    hocam arıza var internet kesiliyor diye arıza kaydı bırakın, müşteri temsilcisi anlamaz onlardan, gelen ekibe splitterı değiştirmelerini söyleyin yeterli. Benim sinyal seviyem sizinkinden 4-5 kat daha kötü ama bende bile 1-2 saniyelik kesintiler olmuyor, sizinki dediğim gibi muhtemelen splitter kaynaklıdır. Telefon işe yaramazsa direkt olarak Turksat Online İşlemler'den Tüketici Şikayeti bırakın hocam.

    Hocam ben zaten burdaki kutuya baktım. Yükselticiye bir tane 2'li splitter bağlı, o splitter çıkışlarından biri 8'li bir splitter'a, diğeri 4'lü bir splitter'a çıkıyor. Tam bir makarna. Benim kablomun bağlı olduğu splitter'ı değiştirseler yeterli gelir mi sizce? (Benim kablom 4'lü splitter'a bağlı)

    genelde sorun modeme giden kablonun bağlı olduğu splitterda oluyor hocam. Kutu içindeki splitterlarda sorun olacağını sanmam, o kutuyu bağlayan ekip baya kontrol ediyordur onları. Ama ihtimal var mı derseniz tabii ki var , onu bulmak da onların işi artık, siz dediğim gibi yapın inş çözülür sorununuz en kısa zamanda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    Sinyal değerleriniz muhteşemin de ötesinde. SNR değerleriniz harika. Downstream Güç değeri 0dBmv'ye ne kadar yakın olursa o kadar iyi sinyal geliyordur ki sizde bu baya bir yakın. Upstream güç seviyesi 50dBmv'yi geçmediği sürece sıkıntı olmaz. Gelen ekiplere splitter'ı değiştirmelerini ve kablo uclarını tekrar yapıp takmalarını söyleyin. Bende de ilk zamanlarda böyle bir sorun vardı dediklerimi yaptılar ve düzeldi

    Önerdiğiniz şeyleri yapmaları için 4440126'yı aradım. İlk başta arıza kaydı açmayı reddettiler, sinyal seviyelerinizde sorun yok dediler. Önerinizi iletmek için 7 dakika telefonda bir temsilciye bağırmak zorunda kaldım çünkü gerçekten hayatımda bu kadar saçma bir durumla hiç karşılaşmamıştım. Ben sorun yaşadığımı biliyorum, yapacakları şeyleri söylüyorum, arıza kaydı açmıyorlar. Düşünebiliyor musunuz? Bir de bedava falan kullandığım bir hizmet değil! Parasını ödüyoruz! Şaka gibi.

    Uydunet'e buradan kocaman bir

    hocam arıza var internet kesiliyor diye arıza kaydı bırakın, müşteri temsilcisi anlamaz onlardan, gelen ekibe splitterı değiştirmelerini söyleyin yeterli. Benim sinyal seviyem sizinkinden 4-5 kat daha kötü ama bende bile 1-2 saniyelik kesintiler olmuyor, sizinki dediğim gibi muhtemelen splitter kaynaklıdır. Telefon işe yaramazsa direkt olarak Turksat Online İşlemler'den Tüketici Şikayeti bırakın hocam.

    Hocam ben zaten burdaki kutuya baktım. Yükselticiye bir tane 2'li splitter bağlı, o splitter çıkışlarından biri 8'li bir splitter'a, diğeri 4'lü bir splitter'a çıkıyor. Tam bir makarna. Benim kablomun bağlı olduğu splitter'ı değiştirseler yeterli gelir mi sizce? (Benim kablom 4'lü splitter'a bağlı)

    genelde sorun modeme giden kablonun bağlı olduğu splitterda oluyor hocam. Kutu içindeki splitterlarda sorun olacağını sanmam, o kutuyu bağlayan ekip baya kontrol ediyordur onları. Ama ihtimal var mı derseniz tabii ki var , onu bulmak da onların işi artık, siz dediğim gibi yapın inş çözülür sorununuz en kısa zamanda

    İnşallah. Çözemezlerse de Vodafone fiber'e geçeceğim galiba. Yayın bir saniyeliğine bile offline olunca seyirci yarı yarıya azalıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    quote:

    Orijinalden alıntı: confuest

    Sinyal değerleriniz muhteşemin de ötesinde. SNR değerleriniz harika. Downstream Güç değeri 0dBmv'ye ne kadar yakın olursa o kadar iyi sinyal geliyordur ki sizde bu baya bir yakın. Upstream güç seviyesi 50dBmv'yi geçmediği sürece sıkıntı olmaz. Gelen ekiplere splitter'ı değiştirmelerini ve kablo uclarını tekrar yapıp takmalarını söyleyin. Bende de ilk zamanlarda böyle bir sorun vardı dediklerimi yaptılar ve düzeldi

    Önerdiğiniz şeyleri yapmaları için 4440126'yı aradım. İlk başta arıza kaydı açmayı reddettiler, sinyal seviyelerinizde sorun yok dediler. Önerinizi iletmek için 7 dakika telefonda bir temsilciye bağırmak zorunda kaldım çünkü gerçekten hayatımda bu kadar saçma bir durumla hiç karşılaşmamıştım. Ben sorun yaşadığımı biliyorum, yapacakları şeyleri söylüyorum, arıza kaydı açmıyorlar. Düşünebiliyor musunuz? Bir de bedava falan kullandığım bir hizmet değil! Parasını ödüyoruz! Şaka gibi.

    Uydunet'e buradan kocaman bir

    hocam arıza var internet kesiliyor diye arıza kaydı bırakın, müşteri temsilcisi anlamaz onlardan, gelen ekibe splitterı değiştirmelerini söyleyin yeterli. Benim sinyal seviyem sizinkinden 4-5 kat daha kötü ama bende bile 1-2 saniyelik kesintiler olmuyor, sizinki dediğim gibi muhtemelen splitter kaynaklıdır. Telefon işe yaramazsa direkt olarak Turksat Online İşlemler'den Tüketici Şikayeti bırakın hocam.

    Hocam ben zaten burdaki kutuya baktım. Yükselticiye bir tane 2'li splitter bağlı, o splitter çıkışlarından biri 8'li bir splitter'a, diğeri 4'lü bir splitter'a çıkıyor. Tam bir makarna. Benim kablomun bağlı olduğu splitter'ı değiştirseler yeterli gelir mi sizce? (Benim kablom 4'lü splitter'a bağlı)

    genelde sorun modeme giden kablonun bağlı olduğu splitterda oluyor hocam. Kutu içindeki splitterlarda sorun olacağını sanmam, o kutuyu bağlayan ekip baya kontrol ediyordur onları. Ama ihtimal var mı derseniz tabii ki var , onu bulmak da onların işi artık, siz dediğim gibi yapın inş çözülür sorununuz en kısa zamanda

    İnşallah. Çözemezlerse de Vodafone fiber'e geçeceğim galiba. Yayın bir saniyeliğine bile offline olunca seyirci yarı yarıya azalıyor

    Dediğim gibi şikayet kaydı bırakıp online işlemlerden bütün içinizi dökün daha çok ilgilenirler




  • Aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum 4-5 gündür. Arıza kaydı bıraktım 2 saat sonra arayıp mahallenizde bir arıza vardı , giderildi dediler ancak hala aynı olay devam ediyor. Tekrar arayıp konuşucaz artık bakalım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.