Türkiye’nin en büyük restoran sipariş ağı olarak kabul edilen Yemeksepeti, sistemlerde yer alan bazı açıklar nedeniyle restoranların itibarının düşmesine neden oluyor. Sosyal medyada paylaşılan örnekler oldukça ilginç.
Daha önce milyonlarca müşterinin bilgilerini çaldıran Yemeksepeti, kullanıcıların aleyhine oluşan durumların da önüne geçemiyor. Örneğin sistemde bir restoran kapalı olduğu zamanları belirtse bile müşteriye bu yansımıyor.
Bir restoran sahibi Pazartesi günü kapalı olarak sisteme giriş yaptığı restoranına Yemeksepeti üzerinden sipariş vermeyi denemiş ve ilginç bir şekilde sipariş restorana iletilmiş. Kapalı olmasına rağmen restoranın sipariş hazırlıyor görünmesi haliyle sürenin uzamasına ve müşterilerin de restorandan uzaklaşmasına neden olabiliyor.
Restoran sahibi konuyu Yemeksepeti çağrı merkezine iletirken bir yandan da müşteri olarak Yemeksepeti’nden gelen çağrıyı cevaplamış. Ne var ki ısrarla konunun sistemsel bir arıza olduğunu bildirmelerini istemelerine rağmen çağrı merkezi restoran kaynaklı iptal olarak not düşmüş. Zaman zaman müşteri zaman zaman da restoran aleyhine yaşanan bu olaylar Yemeksepeti’nin eleştirilmesine sebep oluyor. Henüz konu ile ilgili resmi bir açıklama yapılmadı.
Aynı haberden iki tane yapmışsın farklı başlıklarla.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme