hyundai eskiden ucuz markaydı, geliştirmiş adamlar kendilerini kamyonet konusunda durum farklı olabilir bilmiyorum, genelde reliability indexler binek araçları için oluyor. kamyonet sektörüyle ilgilenmediğim için çok araştırma yapmadım. toyota yolda bırakmayan araç olarak bilinir her yerde bence bir arabada en olması gereken özellik de bu. sürüş keyfi/konforu, yakıt ekonomisi vs de sonra gelen özellikler. |
YENİ 308 TANITILDI !!! (15. sayfa)
-
-
Tasarım tam Peugeot olmuş zaten Peugeot çok sevdiğim bir marka sadece kokpitte ki yan yana duran o tuşları beğenmedim Dacia daki gibi olmuş hatta aynısı sanki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-007649809Pejo nun rekabeti Dacia, Renault, Toyoto ile sınırlı. Satış verileri bunu haykırıyor.
Şuan Avrupa’ da en çok satan ilk iki model 208 ve 2008. Golf’ ün tahtı sallanıyor haberin olsun 😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Golf müşterisi ID.3 e kaydığı için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
208 en ucuzu sanırım o yüzden. yabancı youtube incelemeleri bile bundan dem vuruyor. görüntü güzel. avrupada öğrencilerin ilk arabası olur. harçlıklarıyla alabiliyolar nasılsa.ancak arka oturumu sıkıntılı opelde de pejoda da aynı. gt line haricinde alınacak gibi değil onda da fiyat yüksek. ve allure ile activede bi el freni koymuşlar, el freni değil zopa mübarek. hiç mi kimse bakmadı meşe zopası gibi. kütük resmen
-
Golf’ ü tahtından edemezler yarım asırdırdır başaramadılar. Kalitede, verimlilikte, işlevsellikte ve fonksiyonellikte Golf’ e erişmek için önce audiyi, mercedesi ve bmwyi geçmek lazım. Golf birileri ısrarla kabullenemese de diğer premiumlara yön verir.
Golf otomobil dünyasının “ Büyük İskender”i. Makyaveli otomobil gazetecisi olsaydı prensi Golf olurdu.
Neyse aylık akbil parasına pejo veriyolar. Haliyle pandemi var, pazar arabası+akbil alacağına pejo alıyor insanlar. Zaten fransada satıyor bi tek. Fakirlerin ve yaşlıların arabası orada.
Almanyada sadece Golf, pejo ve yan kuruluşlarının tüm modellerinden daha fazla satıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-007649809 -- 3 Nisan 2021; 20:13:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Haklısınız hocam. Golf’ün geçilebilmesi için Bentley ya da RollsRoyce’un C hatchback üretmesi lazım, ancak belki o zaman geçilir bana göre. Bu markalar da C segmentinde üretim yapmayacaklarına göre zirvedeki yalnızlık ilelebet devam edecek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 3 Nisan 2021; 20:37:38 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: büdünün kaşı208 en ucuzu sanırım o yüzden. yabancı youtube incelemeleri bile bundan dem vuruyor. görüntü güzel. avrupada öğrencilerin ilk arabası olur. harçlıklarıyla alabiliyolar nasılsa.ancak arka oturumu sıkıntılı opelde de pejoda da aynı. gt line haricinde alınacak gibi değil onda da fiyat yüksek. ve allure ile activede bi el freni koymuşlar, el freni değil zopa mübarek. hiç mi kimse bakmadı meşe zopası gibi. kütük resmen
Duyan da yarı fiyatına satılıyor sanır. Merak ettim kendi sitelerinden fiyat baktım bir kaç tane.
Polo - 208 başlangıç fiyatları :
Almanya : 15.730 Euro - 15.490 Euro
İngiltere : 17.355 Pound - 17.580 Pound
Fransa : 17.260 Euro - 16.000 Euro (ekstra boş Like donanım) / 17.700 Euro (Active)
-
bilmiyorum bakmadım ben. tabi bunun yanında psa grubundaki puretech motor sıkıntıları, triger sıkıntıları, eat8 clutch sıkıntıları, boya sıkıntıları, bezle silinince dibi çıkan boyalar, luş pisliği ile dibi çıkan boyaları da hesaplayınca ucuza geliyor demek.
-
Büyük ihtimalle EMP2 platformunu kullanacak...
Tasarımı ile dikkatleri üzerine toplayan Peugeot 208 ve Peugeot 2008'de pazar liderliğini ele geçiren Fransız markanın 308'den beklentisi de Volkswagen Golf 8'i yenmesi yönünde.
-
quote:
Orijinalden alıntı: haberelectroGolf müşterisi ID.3 e kaydığı için
Golf müşterisinin ID.3’ e kaydığı falan yok ( kayan çok azdır ) Golf 8’ in plug in hybrid sunumu olduğu için o konuda problem yaşamaz. Ayrıca ID.3’ ün Golf’ e göre kalite eksikliği mevcut. Golf kullanıcısı bu nedenle kolay kolay kaymaz ID.3’ e...Ayrıca ID.3’ ün satış adedi Golf’ ün yaklaşık 6’ da 1’ i.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: büdünün kaşı208 en ucuzu sanırım o yüzden. yabancı youtube incelemeleri bile bundan dem vuruyor. görüntü güzel. avrupada öğrencilerin ilk arabası olur. harçlıklarıyla alabiliyolar nasılsa.ancak arka oturumu sıkıntılı opelde de pejoda da aynı. gt line haricinde alınacak gibi değil onda da fiyat yüksek. ve allure ile activede bi el freni koymuşlar, el freni değil zopa mübarek. hiç mi kimse bakmadı meşe zopası gibi. kütük resmen
Doğru zaten bu yüzden 2020 yılın otomobili seçildi 😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-007649809Golf’ ü tahtından edemezler yarım asırdırdır başaramadılar. Kalitede, verimlilikte, işlevsellikte ve fonksiyonellikte Golf’ e erişmek için önce audiyi, mercedesi ve bmwyi geçmek lazım. Golf birileri ısrarla kabullenemese de diğer premiumlara yön verir.
Golf otomobil dünyasının “ Büyük İskender”i. Makyaveli otomobil gazetecisi olsaydı prensi Golf olurdu.
Neyse aylık akbil parasına pejo veriyolar. Haliyle pandemi var, pazar arabası+akbil alacağına pejo alıyor insanlar. Zaten fransada satıyor bi tek. Fakirlerin ve yaşlıların arabası orada.
Almanyada sadece Golf, pejo ve yan kuruluşlarının tüm modellerinden daha fazla satıyor.
Son cümleniz resmi verilerle uyuşmuyor maalesef. 208 ve 2008, Golf’ ün üstünde Avrupa’ da. Tabi önemli olan kalıcı olabilmek. Bunu başarırlarsa büyük iş olur. Çok uzun zamandır Golf liderliği vermiyordu çünkü. Bu arada Golf’ ün segmentinde referans model olduğunu bende söyleyebilirim. Gerçekten sınıfında birçok disiplinde çıtayı belirliyor. Ama Golf 8 sanki öyle değil gibi. Karşılaştırmalı testlerde de öyle görünüyor. Golf 8 maalesef kalite anlamında geriye gitti. Geyik testi de malum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
golfu bir avrupali yikabilecegini sanmam ama koreliler boyle gideese yikabilir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Uzakdoğu , geleceğin Almanyasıdır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: büdünün kaşıbilmiyorum bakmadım ben. tabi bunun yanında psa grubundaki puretech motor sıkıntıları, triger sıkıntıları, eat8 clutch sıkıntıları, boya sıkıntıları, bezle silinince dibi çıkan boyalar, luş pisliği ile dibi çıkan boyaları da hesaplayınca ucuza geliyor demek.
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu... Fiyattan bahsediyorduk, şu mesajın ne ilgisi var şimdi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 4 Nisan 2021; 3:10:24 > -
yav sayılarına bakmadım diyorum. yabancı youtube incelemelerinde en ucuzu diyordu. ucuzsa alırlar. sen yazdın da kontrol etmedim kendim o yüzden diyorum. memlekette herkes herşeyi bildiği için bilmiyorum dememek lazım.
neyse yurtdışında bayram harçlıklarıyla çocukların aldığı arabaları bu kadar savunma. psa msa tekerlekleri var onunda olsun
-
quote:
Orijinalden alıntı: büdünün kaşıyav sayılarına bakmadım diyorum. yabancı youtube incelemelerinde en ucuzu diyordu. ucuzsa alırlar. sen yazdın da kontrol etmedim kendim o yüzden diyorum. memlekette herkes herşeyi bildiği için bilmiyorum dememek lazım.
neyse yurtdışında bayram harçlıklarıyla çocukların aldığı arabaları bu kadar savunma. psa msa tekerlekleri var onunda olsun
Benim bir şeyi savunduğum yok. Var olanı yazıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 4 Nisan 2021; 3:10:41 > -
tmm sıkıntı yok. 6 ay sonra trim sesinden duramazsın zaten ama sıkıntı yok
-
Evet “208 en ucuzu, ondan çok satmıştır” diye başladık. Bir türlü olmadı, şimdi de trim sesine geldik.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X