< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
YENİ 308 TANITILDI !!! (13. sayfa)
-
-
-
Aslında vw direksiyonu şekil olarak daha tatlı duruyor. Pejonun da artık bu direksiyon tasarımını yenilemesi lazım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Mitokondri Kristası
Volkswagenin tahtını 1 ip tutuyor şu an hele bi Eylül ayı gelsin o taht yıkılıp yerine Peugeot geçecekne olacak eylülde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Ben sero
Asıl motorlar harika ama 1.6 dizel hibrid 225 hp bize gelmez sanırım. Gelirse efsane bir araç olur.
Psa neden 3008 ve 508 e 1.6 dizel hibrid getirmiyor bilen var mıdizel şuan yatırım yapılması en gereksiz alan olduğu için. dizel bitti.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
308 satışa sunulacak
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hiç objektif olmamışsınız. yorumunuza subjektiv denir.
a3 le bu ton toşu mukayese edebileceğinizi nasıl düşünürsünüz.
Akıl var mantık var hiç elin franki si audi sağlamlık ve dayanıklığına ulaşabilirmi.
kafanız yerindemi.
10 yıl sonra görüşelim. o zamana dökülen parçalarını toplarsınız.büyük bi çuval da almayı unutmayın.
sanrufundan yağmur alan 3008 i daha yeni görmüşken sizin olsun 308.
-
Araba tip olarak baya güzel. Lansman rengi mı bilmem ama fotoğraftaki rengi baya iyiymiş. Peugeot motor konusunda da bayağı yol katetti. Ama gel gelelim ki C sınıfı bu araba bile artık çoğumuz için hayal . Güzelmiş demekten başka bişey gelmiyor elden. Fiyatı da 400den aşağı olmaz zaten full paketin....
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Consumer reports reliability index konusunu daha çok auto-data testvari konulara benzetiyorum. Her sene sonuç benzer. Mazda Toyota Lexus Hyundai arasında gidip geliyor. Örneğin Kia da Hyundai ile birebir benzer araç üretiyorlar ama ilk 10da bile olmuyorlar. Honda ise arada yukarı çıkıyor arada iniyor. Örneğin Ford kamyonet ile Chevrolet kamyonet en çok satanlar olmasına rağmen o listede hep sonlarda..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sınıfın yeni kralı geliyor tasarım olarak kusursuz kalite harika 👍👍👍
Golf ve leon 2. 3. Sıraya geriler net..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bentayga 308 golfün arkasında yani herzamanki gibi 8 pardon 18 sıra sonra avrupada satış listelerinde yer alacak..
As always..
As what always happened..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne alırım ne de aldırırım şiktir get...............
-
quote:
Orijinalden alıntı: Mitokondri Kristası
308 satışa sunulacakEylülde satışa sunulacağı bilgisini nereden aldınız? Türkiye için mi söylüyorsunuz bu tarihi?
-
Herhangi bir blog yazısında görebilirsiniz; hayır Avrupa'da satışa çıkacak.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tr ye 2022 model olacak gelecek büyük olasılıkla.
400 bine full paketi almanız çok yüksek ihtimal bir hayal o tarihte :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Direksiyon 2016 sonbahar da yenilendi zaten. :)
X marka 10 yıldır aynı direksiyonu kullanıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2016 da çıkan 3008 in tasarım ekibi komple yenilenmisti. Eski araçlardan hiç bir eser yok denecek kadar farklı bir tasarım konseptine ve yeni bir platforma gecildi6(EMP2)
Ekibin başı geçen sene Renault ya geçse de, ekip aynen devam ediyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adblue tank problemi 1.5 dizel araçlarda özellikle ilk uretimlerde oluştu. Büyük çoğunluğu garabti den değişti. Kullanımı az olanlar garabti bitince de denk geldi.
Kronik diyebileceğimiz kadar sayısı ve frekansı yüksek değil.
Motor/yakıt sistemi /sanziman grubu ile ilgili en çok yaşanan sorun6oldugu için öne çıktı. Zira başka sorun yok gibi birşey :)
2017 3008 aracımiz 1.5 eat8 aracımiz 80 bini devirdi maşallah bakım dışında servis yüzü görmedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: rst78Almanlar da abartıldığı kadar kurşun geçirmez değil, kimse yoğurdum ekşi diyemiyor aslında. Premiumlar için konuşursak evet malzeme kalitesi belli bir düzeyde, trimler, döşemeler vs. dayanıklı ve kolay kolay deforme olmuyor, konfor iyi, ama elektronik, mekanik hiç de masum değiller.
Servis bakımlı E serisine geçen ay 32.000 TL fatura ödedim. (Kapıyı 45’ten açtılar da, kavga dövüş buraya indi 😬) Daha 150bin km’de açtığı motor masrafı, tek kelimeyle rezalet. Benim şanssızlığım ya da münferit bir olay desek o da değil, çünkü triger zinciri kaynaklı aynı sorunu yaşayan ve astronomik faturalarla başbaşa kalan diğer kullanıcılar da mevcut.
Bunun dışında cam tavandan araba çapraz esnediğinde gelen korkunç sesler (duysanız tavan ortadan çatladı sanırsınız, o derece şiddetli bir ses, kronik problem) için 1.800 TL gitti mesela. Termostat da kronik problemli. Yedekleme aküsü de, bunları yaşamayan yok. Mercedes forumları böyle abuk subuk problemlerle yıkılıyor, standart araçlarda ne yaşanıyorsa her tür sorun fazlasıyla onlarda da mevcut.
Ama millete sorsan Mercedes bu, Alman, kaya gibi :) Sadece periyodik bakımla yüzbinlerce km tık demeden gidilen Mercedes’ler çok eskilerde, w124 zamanlarında kalmış durumda :)
Geçmişten kalan izlenim, aslında olayın bir nevi özeti bu. Bazıları hala geçmişten oluşturdukları imajın ekmeğini yiyor, kusurları göz ardı ediliyor, bazısı da geçmişteki kötü imajlarının ceremesini çekiyor.
Alıntıları GösterAynen katılıyorum.Mercedes kaya gibi arıza açmıyor milyon km gider diyen net alıp 2 sene kullanmamıştır bile.
Akrabamda 2004 E220 Cdı var.Arızasından bıktı.Daha geçen sene direksiyon pompası arızanladı.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X