Merhaba arkadaşlar. TTNET aboneliğim yakın zamanda sonlanacak. Fiyatların yüksekliği sebebiyle aboneliğim Türknete taşımak istiyorum. Bu yüzden müşteri hizmetleriyle görüştüm. Prosedürleri aldım. Fakat bir sorun var. Görüştüğüm arkadaşa aynı zamanda ev telefonumu da taşımak istediğimi belirttim. Görüştüğüm arkadaş ev telefonunu bir sebebe bağlamaksızın taşıyamayacağını, ancak yeni numara tanımlayarak taşıma gerçekleştirebileceğini söyledi. 30 yıllık numaramı değiştirip üstüne de sıfırdan abonelik yapıyorum altında 99 lira kitlemek istiyorlar. Bunun üzerine hattımın alo kampanya(voip), yani internet ve ev telefonu birleşik tek fatura olduğu için ayırma işlemi ve sadece ev telefonu için yeni kampanya/sözleşme amacıyla telekom bölge müdürlüğüne gittim. Görüştüğüm şahıstan istediğim tarzda uygun fiyatlar alamadım haliyle. Fakat bu meseleyi ona biraz açtığımda "valla abi bizim tarafımızdan bir engelleme yok. sadece taşıma işlemi onlar için normalden biraz fazla zahmetli olduğu ve eğer yarın öbürgün numaranı oradan tekrar taşımak istersen onlara bir masraf çıkaracağı için bunu yapmak istemiyorlar" dedi. Türknetin sitesine girdiğimde şöyle bir bilgi var (alttaki foto). Kurumsal aboneye taşıyorlar da bireysel abone mi zor? Müşteri hizmetleriyle görüştüğümde Fiber olduğum için bunu yapamayacağını belirtti. Sebebi nedir deyince de PROSEDÜR BU dedi. : Vdsl kullanan bir arkadaşım geçen yıl numarasını taşıdığını söylüyor. Ben gpon olduğum için olmuyormuş hesapta. O halde hattı sabit'e çekeyim. Yani voip şeklinde değil de kablo ile alalım dedim. Splitter vb gibi çözümlerle halledelim diye sordum. Yine olmaz, prosedür dedi. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bana bir yol gösterebilir mi? Sırf bunların iş bilmezliği yüzünden ayda 45+ lira fazladan mı ödeyeceğim? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beauregard -- 6 Ocak 2021; 18:33:49 > |
Bildirim