Şimdi Ara

YENİ ALINAN AÇILMAYAN HAT İADESİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 4-5 gün kadar önce bim’den faturasız hat aldım ancak kullanıma bir türlü açmadılar. Sürekli bugün açılır bugün açılır diyerek oyalıyorlar.

    Mağazaya gittim iadesi mümkün değil dedi. Nereye başvurmalıyım ne yapmalıyım bilgisi olan aktarırsa çok müteşekkir olurum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Alınan Açılmamış Hat İadesi: Bilmeniz Gerekenler

    Bir cep telefonu operatöründen yeni bir SIM kart satın aldıysanız ve henüz açmadıysanız, iade edip etmeyeceğinizi merak ediyor olabilirsiniz. Bu makale, yeni alınan açılmamış bir hattın iade süreci hakkında kapsamlı bilgi sağlayacaktır.

    Yeni Alınan Hat İade Edilebilir mi?

    Evet, Türkiye'de yeni alınan ve açılmamış hatlar genellikle iade edilebilir. İade politikaları operatörden operatöre değişse de, çoğu durumda satın alma tarihinden itibaren belirli bir süre içinde iade yapılabilir.

    İade Süreci

    Yeni bir hat iade etmek için şu adımları takip etmen gerekir:

    • Operatörün müşteri hizmetleri ile iletişime geç.
    • Müşteri temsilcisine iade etmek istediğini bildir.
    • İade nedenini belirt (örneğin, ihtiyacın kalmadı, yanlışlıkla satın alındı).
    • Operatör, iade prosedürü hakkında talimat verecektir.

    Geri Ödeme

    Açılmamış bir hat iade ettiğinde, genellikle satın alma fiyatı üzerinden tam bir geri ödeme alırsın. Ancak, bazı operatörler işlem ücreti veya başka ücretler kesebilir.

    İade Süresi

    Yeni alınan hatların iade süresi operatöre bağlı olarak değişir. Genellikle 7 ile 30 gün arasında sürer. Satın alma fişini veya e-postasını saklamak, iade süresini doğrulamak için önemlidir.

    Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Açılmamış bir hat iade ederken aşağıdaki hususları göz önünde bulundurman gerekir:

    • Hattın fiziksel olarak hasarsız ve kullanılmamış olması gerekir.
    • Paketleme ve tüm belgeler (varsa) iade edilmelidir.
    • İade süresi içinde hareket etmen gerekir.

    Bu kılavuzu takip ederek, yeni alınan açılmamış bir hat iadesi işlemini sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Açılmasını bekleyin,iade olmuyor malesef.Brikaç güne hat açılır,müşteri hizmetlerini arayıp ne isterseniz söyleyin,bağırıp çağırın,rahatlarsınız biraz

    Hem Bim'den hat almak nerden aklınIzaa geldi abi? Ne mal olduklarını bilmez msnz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Myhunter kullanıcısına yanıt
    Sormayın hocan yetkili şubeler şehrin öbür tarafında kalıyor diye gitmedim bir de çabucak açılmasını istiyordum ama rezil ettiler. Geri verebilsem hiç durmayacağım da işte...



    İnternet alırken 14 gün içerisinde sözleşmeyi fesh edebiliyoruz acaba bu hat alma olayında da oluyor mu diye merak ettim ancak olmuyor sanırım.



    Bimdekler evrakları bir türlü düzgün iletemiyor sanırım bundan kaynaklı oluyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat açılış evraklarını kasiyerler dolduruyor onlarda genelde bilgisiz. Eksik bir kısım vardır ondan hattı açmıyordur BTK. Gidip evraklarınızı görmek istediğiniz söyleyin ve kontrol edin eksik kısım var mı diye. Ha birde üstte tarih kısmı var oraya dikkat edin.
  • Sağolun hocam bugün müşteri hizmetlerini aradım 24 saat içinde açılır evraklarınız yeni tamamlanmış falan dedi. Bende bu 24 saat içinde de açılmazsa THH kararı ile hizmeti alamadığımdan dolayı sözleşmeyi fesh edeceğimi bildirdim. Bir kaç saat olmadı açıldı...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.