Şimdi Ara

Yeni Astra 1.3 CDTİ Testi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
1
Favori
25.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu mükemmel arabayı adam gibi bir dizel seçenekle sunmuyorlarya ona yanıyorum .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drak

    Ben Astra j 1,3 kullanmaktayım, linea'da ve Astra H'da test ederek ve motoru bilerek aldım ve HİÇ PİŞMAN DEĞİLİM. Şehirler arası yollarda ara hızlanmaları gayet yeterli.kendini kanıtlamış ve ödüllü bir motor. Şehir iiçinde ve dışında normal kullanımda ihtiyacınızı fazlasıyla karşılıyor. Amacınız drift yapmak veya serserilerle kırmızı ışıkta kapışmak değilse bu motor ihtiyacınızı karşılıyor. Burada yorum yapacak arkadaşlar bir zahmet gidip aracı test etsinler. Şu an 1,3 disel seçeneği ile Astra J zaten yok satıyor çünkü aracı bilen zaten alıyor ....
    Teknik konulara ilgisi olanlar için; Astra J 1,3 diselde önceki kasaya göre 5 vites kullanılması gayet iyi olmuş. önceki kasada kalkışlarda yaşadığınız sorunu bunda yaşamıyorsunuz. ve ortalamada 1 litre kadar daha az yakıt sarfiyatı sağlanmış. Astra J 1,3 diselin kullanımı Astra H'a göre daha rahat.
    Aracı beygir sattırır tork götürür sözünü bilmeyen yoktur sanırım.... bu aracın 200 nm torku ve ve bu torku 1750-3250 bant aralığında elde etmesi zaten sizi yokuşta ve ara hızlanmalarda ki ihtiyaç duyduğunuz performansı yeterince karşılıyor.
    Haa şunuda söyleyeyim Astra J ye bu fiyat ve yakıt tüketim değerlerinde 1,6 disel koysalardı daha iyi olurdu fazla beygiri kim istemezki

    yanlışınız var..
    astra h ler 90hp 200nm
    astra j ler 95 hp 190nm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drak

    Ben Astra j 1,3 kullanmaktayım, linea'da ve Astra H'da test ederek ve motoru bilerek aldım ve HİÇ PİŞMAN DEĞİLİM. Şehirler arası yollarda ara hızlanmaları gayet yeterli.kendini kanıtlamış ve ödüllü bir motor. Şehir iiçinde ve dışında normal kullanımda ihtiyacınızı fazlasıyla karşılıyor. Amacınız drift yapmak veya serserilerle kırmızı ışıkta kapışmak değilse bu motor ihtiyacınızı karşılıyor. Burada yorum yapacak arkadaşlar bir zahmet gidip aracı test etsinler. Şu an 1,3 disel seçeneği ile Astra J zaten yok satıyor çünkü aracı bilen zaten alıyor ....


    Kendinizi avutmaktan vazgeçin. Kimse 150-200 beygirlik arabayı kapışmak için almıyor. Ayağınızın altında fazladan bulunan güç herzaman iyidir, dalgınken sollamaya çıkarsanız birgün bunu daha iyi anlarsınız. Ayrıca önden çeker arabayla drift yapmayı beceriyorsanız bana da gösterin, en azından öğreneyim ne olduğunu.

    Herkesin görüşü aynı yönde sanırım, araba güzel ama o motor o arabaya yakışmamış. Otoban kullanımlarında rahatsız eder diye düşünüyorum. O motorlar punto ve corsaya yakışıyor. Gerisi pazarlama stratejisinden öteye gitmez benim için




  • O kadar eleştiriye maruz kalan Volvo S 80 1,6 D den daha kötü verilere sahip.

    Ama neticede güzel bir araba Astra.

    50.000 TL verilir mi? Bence verilmez.
  • Astra gayet güzel araç, ama ben motorunu eleştiriyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    Şu mükemmel arabayı adam gibi bir dizel seçenekle sunmuyorlarya ona yanıyorum .




    arabada adam gibi motor varda,ülkemizde adam gibi vergilendirme olmadığı için getirilmiyor.astranın bundan ayrı 3 dizel modeli daha var.ikisi 1.7 litrelik(110 ve 125 hp),diğeride 2.0 litre 160 hp.
  • kalkışlar dışında motor gayet güzel. makul performansa ekonomi sunuyor. bu sınıfta daha performanslı bir dizel istiyen "azınlık" bir kesim için bu kadar olumsuz eleştiri yapmamak lazım.

    fiyat konusunda aynı fiyata daha iyi motora, şanzımana, arka yürüyen aksama sahip wv varken haddinden fazla iddialı kalıyo haliyle.

    dizel motor seçeneğinde otomatik vites seçeneği tr'de yok mu acaba? fiyat listesinde yoktu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _999_

    kalkışlar dışında motor gayet güzel. makul performansa ekonomi sunuyor. bu sınıfta daha performanslı bir dizel istiyen "azınlık" bir kesim için bu kadar olumsuz eleştiri yapmamak lazım.

    fiyat konusunda aynı fiyata daha iyi motora, şanzımana, arka yürüyen aksama sahip wv varken haddinden fazla iddialı kalıyo haliyle

    dizel motor seçeneğinde otomatik vites seçeneği tr'de yok mu acaba? fiyat listesinde yoktu.



    İtalik cümleden ben bir şey anlamadım. haddinden fazla iddialı kalan VW mi, Opel mi? Daha iyi arka yürüyen aksama sahip olan VW mi Opel mi?
  • Bu araç kesinlikle bu parayı etmez o kadar para verip 15 snde 0-100 inanılmaz başarısız bir rakam + klima açık iken tır sollamak yürek ister.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nike -- 17 Eylül 2010; 15:28:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    bu fiyata nasıl satacak merak ediyorum...


    Peynir ekmek gibi satılıyor. Tek sorun talep çok arz yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: _999_

    kalkışlar dışında motor gayet güzel. makul performansa ekonomi sunuyor. bu sınıfta daha performanslı bir dizel istiyen "azınlık" bir kesim için bu kadar olumsuz eleştiri yapmamak lazım.

    fiyat konusunda aynı fiyata daha iyi motora, şanzımana, arka yürüyen aksama sahip wv varken haddinden fazla iddialı kalıyo haliyle

    dizel motor seçeneğinde otomatik vites seçeneği tr'de yok mu acaba? fiyat listesinde yoktu.



    İtalik cümleden ben bir şey anlamadım. haddinden fazla iddialı kalan VW mi, Opel mi? Daha iyi arka yürüyen aksama sahip olan VW mi Opel mi?



    iddialı olan opel'in fiyatı... yalnız donanım olarak opel'deki enjoy plus paketi fiyatına göre çok miktarda kullanışlı özellik sunuyo, en yüksek donanım istemeyenler için iyi bir seçenek.

    arka yürüyen aksama auto katalog dergisinden baktım, astranın eski mi yeni mi modeli şürheliyim çünkü listede 1.6 turbo var ama 1.3cdti motoru 90hp olarak almışlar.

    ayrıca astra'da otomatik vites opsiyonları berbat, sadece 1.4 motorlu araçlara koymuşlar:http://fiyatlistesi.opel.com.tr/

    1.3cdti'da active select bile koymamışlar. bu konuda bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.




  • Otomatik vites olsa 16 sn olur 0-100 ü
  • Valla çok kötülemeyin çünkü aracı bugun aldım Kasım sonunda teslim olacak İnşallah , 1,3 dizel cok ağır evet ama aldıgım gibi chip tuning yapıyorum :))
  • Ople'in bu motoru hiç bir şekilde PSA'ya, VW'e rakip olamaz. E artra rakipleri çoğunlukla bu modeller olduğundan kaybediyor... Eğer opel rakip olarak kendisine Fiat'ı seçmediyse gerçekten çok yol var alması gereken.

    80.000km babamın focus 1.6 TDCİ'ini kullandıktan sonra evlenip kendi arabamı aldım. e 4 sene focusa binince insan farklı bi şeyler istiyor. Focus kötü yanlarını da bilince insan tekrar onu da almak istemiyor. E sonuç; fiyatındann da dolayı 1.3 astra cdti...

    alalı 5 ay, 9800km oldu...

    İnanın focus kullanıyorum arada sırada, astranın motorunu çıkartıp uçurumdan atasım geliyor.

    PSA 1.6 90bg olan motorlar yine aynı şekilde; 1.3cdti yanından bile geçemez. 90lık focus var arkadaşımda ondan biliyorum...

    109 luk focus ile 80.000km boyunca hiç bir yokuşta araç bayılmadı, yada bayılmaması için özel bir çaba sarfetmedim. 90 lık olan için de arkadaşım devire biraz dikkat ederse sorun olmadığını söylüyor. ama Astra, 1.3 cdti... yokuşta motorun bayılmaması için 3500 devirde vites değiştirmeniz gerekiyor. focusun en kötü vites değiştirmelerimle hızının sabit kaldığı yokuşta, astra ile vitesi uygun değiştirmezsem hızım düşüyor, bayılıyor araç...




  • Vergiden dolayı 1.7 cdti getiremiyor Opel problem de buradan başlıyor. 109 luk Focus'un 105 lik golf'unn rakibi aslında 125lik 1.7 cdti ama tr'de yok. 1.3'u de sanırım sırf tr için devam ettiriyorlar. Fiat bile zayıf kaldığı için bravo'da kullanmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ___Murat___ -- 5 Kasım 2010; 17:16:58 >
  • Bu aracın hakkı 1.7 cdti ama işte malesef Türkiye de yaşıyoruz.Bu fiyata satılan bir araç performans yoksunu olmamalı bence.



    d
  • 2003 model 1.4 HDI "70"hp "160"nm gücünde(!) Peugeot 307 kullanmaktayım yaklaşık 100.000km'dir. 22 Mart 2006 tarihinde araç 59.000km'de iken 20.000 tl'ye almıştık. Ve aldığımızda araç açık ara C sınıfının en yavaş dizellerinden biriydi. Şimdi bakıyorum da Opel de Peugeot 307 1.4 HDI ile yarışacak yavaşlıkta bir dizel Astra yaratmış. Astra H denen kasanın 1.3 cdti 90hp 200nm motorunu kullanan araç daha hafifti, 6 ileri şanzumana sahipti ve 0'dan 100e 13 saniyede çıkıyordu yeterli serilikte bir araçtı. Ancak bu çıkan yeni kasaya açıkçası bu motor hiç yakışmamış bence...
    Yazdıklarımın hepsi benim kendi fikrimdir, yeni astra 1.3 cdti kullanan dostlara ve diğer arkadaşlara kazasız, belasız sürüşler dilerim.
    Lüleburgaz çevresinde Astra J 1.3 cdti kullanan arkadaş varsa bir akşam buluşması yapabiliriz bayram zamanı...




  • Ben daha yeni (5 gunluk) 1.3 sport kullanicisiyim, yukarida bahsi gecilen yerli yersiz ( kullanmayanlar icin ) bilir bilmez ( basmayanlar icin ) tu kaka modundaki yorumlar,
    benim biraz daha eglenmeme ve sasirmama neden oluyor, adamlar sizlerin anlayacaginiz ARABA ( degil OTOMOBIL ) yapmis.
    benden bu kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KontPlus

    Ben daha yeni (5 gunluk) 1.3 sport kullanicisiyim, yukarida bahsi gecilen yerli yersiz ( kullanmayanlar icin ) bilir bilmez ( basmayanlar icin ) tu kaka modundaki yorumlar,
    benim biraz daha eglenmeme ve sasirmama neden oluyor, adamlar sizlerin anlayacaginiz ARABA ( degil OTOMOBIL ) yapmis.
    benden bu kadar.


    Arabanın performansından çok memnun olduğu belli. 5. günde 1.3 astrayla ilgili performans konularına bakmaya başlamışsın.
  • Onca sahin,dogan kullanan apacilerden bu motor yuzunden darbe yemek adama koyar 55000 TL hmde
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.