Şimdi Ara

Yeni Astra Sedan & Toyota Corolla (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
5.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni astra öyle aman aman bi astra olmamış bence, marka olarak her ikisini kullanmış birisi olarak yorum yapma hakkım var ise;
    tereddütsüz toyota!
  • Sorunsuzluktan dolayı ve astaradan daha kaliteli bir otomobil olan corolla derim. Şansa bırakmamak lazım işi.
  • Sanayi sitelerine gidin hangi ustaya güveniyorsanız ona sorun atmosferik normal benzinli motorlar turbo basınçlı motorlardan HER ZAMAN SAĞLAM, DERTSİZ VE SORUNSUZDUR.UZUN ÖMÜRLÜDÜR.....Bana inanmayın gidip sorun...1600 cc 125 Hp VVTİ motoru ve ne olduğu belli, kendini isbatlamış denenmiş COROLLA yı her zaman tercih ederim..Opel sedan yeni çıktı..Eksikleri varsa zamanla giderilecek...Birde 1400 cc turbo 140 Hp motorlu.Ne kadar dayanacak ? Ömrü nedir ? Kullandıkça buraya yazanlardan okuyacağız...Karar sizin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    astra şık , corollada oturmuş bir model . 1.4 benzinli iyi ama pahalı , 1.6 benzinli alacağınıza, 124 lük 1.6 corolla daha iyi. lpg felan düşünüyorsan Corolla 1.6 Benzinli Comfort Extra 45.000 mantıklı.

    gönlüm corolladan yana demişsin ama kafanı duvara vuruyorsun :) "mecburiyetten yoksa beğenmedim" anlamına geliyorsa astra için bekle , yok beğendiysen al pişman olmazsın . çok donanım meraklısı olmaya gerek duymuyorum şahsen comfort extra yeterli.

    Katılıyorum
  • Yorumlar çok güzel gerçekten herkese teşekkür ederim. Başta da dediğim gibi 6 vitesli 1.6 corolla yada 1.4 Dizel auris çok daha hoşuma gitti ama toyota da ki kalite vs hic bir korkum yok ne kadar dayanıklı olduğunu yorumlarınızda da görüyorum, normalde de biliyorum. Tek derdim kasa değişipte elimde patlaması :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meeysut

    Yorumlar çok güzel gerçekten herkese teşekkür ederim. Başta da dediğim gibi 6 vitesli 1.6 corolla yada 1.4 Dizel auris çok daha hoşuma gitti ama toyota da ki kalite vs hic bir korkum yok ne kadar dayanıklı olduğunu yorumlarınızda da görüyorum, normalde de biliyorum. Tek derdim kasa değişipte elimde patlaması :(

    Garantisi bittikten 15 gün sonra klima parçalayan Astra tecrübemden ve servis farkını gördükten sonra 8 senedir kliması hergün açık dolaştığım Corollayı daha çok takdir ediyorum.
  • Sadece düşüncemi söylüyorum bence toyota..

    Bi tanıdığım astra aldi tabi yeni kasa değil 2011 model ama memnun değil.. Toyota alıpta memnun değilim diyen ve piyasası bu kadar iyi olan araba görmedim.
  • Yukarıda belirtilen sağlamlık, kalite, vs gibi etkenleri bir kenara bırakın sadece iki dakika...

    Araba alma arifesinde olduğum için geçen hafta Toyota Corolla 1.6 test etmeye gittim. Araç diğer 1.6 lara göre daha güzel çekiyor ve çok hantal değil, tüpe uyumlu vs onlarda artıları. Yola çıktım teste başladım ve hayal ettim...Şu an plakaları takılmış olarak bu araca sahip olduğumu ve bayiden alıp eve hanımı ve cocukları gezmeye gotureceğimi vs... Araca o gözle baktığımda bana hiç mi hiç haz vermedi, sıkıcı geldi. Araç inanılmaz ruhsuz ve beni mutlu edemedi... Bir araca 45k ödeyip "içim içime sığmama" durumu olmayacaksa, koyvergitsin derim...

    (Astra Sedanı henuz test ettirmiyor bayiler)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Sanayi sitelerine gidin hangi ustaya güveniyorsanız ona sorun atmosferik normal benzinli motorlar turbo basınçlı motorlardan HER ZAMAN SAĞLAM, DERTSİZ VE SORUNSUZDUR.UZUN ÖMÜRLÜDÜR.....Bana inanmayın gidip sorun...1600 cc 125 Hp VVTİ motoru ve ne olduğu belli, kendini isbatlamış denenmiş COROLLA yı her zaman tercih ederim..Opel sedan yeni çıktı..Eksikleri varsa zamanla giderilecek...Birde 1400 cc turbo 140 Hp motorlu.Ne kadar dayanacak ? Ömrü nedir ? Kullandıkça buraya yazanlardan okuyacağız...Karar sizin..

    Yorumuna hemen hemen katılıyorum fakat 1.4 motoruda fazla kötülemişsin.Tamam burda atmosferik bir motor ile daha düşük hacimli ve yüksek basınçlı bir turbo motoru kıyaslıyoruz.Bu tip motorlar yapısı gereği biraz daha kısa ömürlü oluyorlar.Fakat bu kalitesiz olduklarını göstermez.Gm den bahsediyoruz sonuçta. Bu motorlar birkaç yıldır piyasada ve bilinen kronik bir arızası yok.

    Motor ömründen bahsetmişsin doğrudur corolla nın motoru biraz daha uzun ömürlü fakat burada bahsettiğimiz rakamlar 250 300 binler.Bu da ortalama 12-13 yıl eder. Alan kişinin aracı bu kadar yıl kullanıp kullanmayacağı önemli bu noktada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Sanayi sitelerine gidin hangi ustaya güveniyorsanız ona sorun atmosferik normal benzinli motorlar turbo basınçlı motorlardan HER ZAMAN SAĞLAM, DERTSİZ VE SORUNSUZDUR.UZUN ÖMÜRLÜDÜR.....Bana inanmayın gidip sorun...1600 cc 125 Hp VVTİ motoru ve ne olduğu belli, kendini isbatlamış denenmiş COROLLA yı her zaman tercih ederim..Opel sedan yeni çıktı..Eksikleri varsa zamanla giderilecek...Birde 1400 cc turbo 140 Hp motorlu.Ne kadar dayanacak ? Ömrü nedir ? Kullandıkça buraya yazanlardan okuyacağız...Karar sizin..

    Yorumuna hemen hemen katılıyorum fakat 1.4 motoruda fazla kötülemişsin.Tamam burda atmosferik bir motor ile daha düşük hacimli ve yüksek basınçlı bir turbo motoru kıyaslıyoruz.Bu tip motorlar yapısı gereği biraz daha kısa ömürlü oluyorlar.Fakat bu kalitesiz olduklarını göstermez.Gm den bahsediyoruz sonuçta. Bu motorlar birkaç yıldır piyasada ve bilinen kronik bir arızası yok.

    Motor ömründen bahsetmişsin doğrudur corolla nın motoru biraz daha uzun ömürlü fakat burada bahsettiğimiz rakamlar 250 300 binler.Bu da ortalama 12-13 yıl eder. Alan kişinin aracı bu kadar yıl kullanıp kullanmayacağı önemli bu noktada.

    Ne fark eder ki? Turbo motorun ömrünün kısa olması ülke ekonomisine bile zarar. Ayrıca 2-3 sene sonra turbo motorlu araçlar atmosferiklere göre daha fazla değer kaybeder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Sanayi sitelerine gidin hangi ustaya güveniyorsanız ona sorun atmosferik normal benzinli motorlar turbo basınçlı motorlardan HER ZAMAN SAĞLAM, DERTSİZ VE SORUNSUZDUR.UZUN ÖMÜRLÜDÜR.....Bana inanmayın gidip sorun...1600 cc 125 Hp VVTİ motoru ve ne olduğu belli, kendini isbatlamış denenmiş COROLLA yı her zaman tercih ederim..Opel sedan yeni çıktı..Eksikleri varsa zamanla giderilecek...Birde 1400 cc turbo 140 Hp motorlu.Ne kadar dayanacak ? Ömrü nedir ? Kullandıkça buraya yazanlardan okuyacağız...Karar sizin..

    Yorumuna hemen hemen katılıyorum fakat 1.4 motoruda fazla kötülemişsin.Tamam burda atmosferik bir motor ile daha düşük hacimli ve yüksek basınçlı bir turbo motoru kıyaslıyoruz.Bu tip motorlar yapısı gereği biraz daha kısa ömürlü oluyorlar.Fakat bu kalitesiz olduklarını göstermez.Gm den bahsediyoruz sonuçta. Bu motorlar birkaç yıldır piyasada ve bilinen kronik bir arızası yok.

    Motor ömründen bahsetmişsin doğrudur corolla nın motoru biraz daha uzun ömürlü fakat burada bahsettiğimiz rakamlar 250 300 binler.Bu da ortalama 12-13 yıl eder. Alan kişinin aracı bu kadar yıl kullanıp kullanmayacağı önemli bu noktada.

    Ne fark eder ki? Turbo motorun ömrünün kısa olması ülke ekonomisine bile zarar. Ayrıca 2-3 sene sonra turbo motorlu araçlar atmosferiklere göre daha fazla değer kaybeder.

    Şu japonculara bitiyorum ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Sanayi sitelerine gidin hangi ustaya güveniyorsanız ona sorun atmosferik normal benzinli motorlar turbo basınçlı motorlardan HER ZAMAN SAĞLAM, DERTSİZ VE SORUNSUZDUR.UZUN ÖMÜRLÜDÜR.....Bana inanmayın gidip sorun...1600 cc 125 Hp VVTİ motoru ve ne olduğu belli, kendini isbatlamış denenmiş COROLLA yı her zaman tercih ederim..Opel sedan yeni çıktı..Eksikleri varsa zamanla giderilecek...Birde 1400 cc turbo 140 Hp motorlu.Ne kadar dayanacak ? Ömrü nedir ? Kullandıkça buraya yazanlardan okuyacağız...Karar sizin..

    Yorumuna hemen hemen katılıyorum fakat 1.4 motoruda fazla kötülemişsin.Tamam burda atmosferik bir motor ile daha düşük hacimli ve yüksek basınçlı bir turbo motoru kıyaslıyoruz.Bu tip motorlar yapısı gereği biraz daha kısa ömürlü oluyorlar.Fakat bu kalitesiz olduklarını göstermez.Gm den bahsediyoruz sonuçta. Bu motorlar birkaç yıldır piyasada ve bilinen kronik bir arızası yok.

    Motor ömründen bahsetmişsin doğrudur corolla nın motoru biraz daha uzun ömürlü fakat burada bahsettiğimiz rakamlar 250 300 binler.Bu da ortalama 12-13 yıl eder. Alan kişinin aracı bu kadar yıl kullanıp kullanmayacağı önemli bu noktada.

    Ne fark eder ki? Turbo motorun ömrünün kısa olması ülke ekonomisine bile zarar. Ayrıca 2-3 sene sonra turbo motorlu araçlar atmosferiklere göre daha fazla değer kaybeder.

    Pek değer kaybetme gibi bir durumun yaşanacağını sanmıyorum hele ki 2-3 yıl içinde.

    Dediğim gibi burada kullanıcının öncelikleri önemli.Turbo araç kullanmanın zevkinide hiçbir atmosferik motor veremez




  • Tek kelimeyle yazık..... Bu ülkede degeri bilinmeyen markalar toyota honda mazda subaru yani Japon arabalaridir Amerika'da bile Toyota'nın yaptıgı lexus çatır çatır satıyor araplarda bile cruiser var özellikle bu forumda bir hayli Japon düşmanları var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sipiralli

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Sanayi sitelerine gidin hangi ustaya güveniyorsanız ona sorun atmosferik normal benzinli motorlar turbo basınçlı motorlardan HER ZAMAN SAĞLAM, DERTSİZ VE SORUNSUZDUR.UZUN ÖMÜRLÜDÜR.....Bana inanmayın gidip sorun...1600 cc 125 Hp VVTİ motoru ve ne olduğu belli, kendini isbatlamış denenmiş COROLLA yı her zaman tercih ederim..Opel sedan yeni çıktı..Eksikleri varsa zamanla giderilecek...Birde 1400 cc turbo 140 Hp motorlu.Ne kadar dayanacak ? Ömrü nedir ? Kullandıkça buraya yazanlardan okuyacağız...Karar sizin..

    Yorumuna hemen hemen katılıyorum fakat 1.4 motoruda fazla kötülemişsin.Tamam burda atmosferik bir motor ile daha düşük hacimli ve yüksek basınçlı bir turbo motoru kıyaslıyoruz.Bu tip motorlar yapısı gereği biraz daha kısa ömürlü oluyorlar.Fakat bu kalitesiz olduklarını göstermez.Gm den bahsediyoruz sonuçta. Bu motorlar birkaç yıldır piyasada ve bilinen kronik bir arızası yok.

    Motor ömründen bahsetmişsin doğrudur corolla nın motoru biraz daha uzun ömürlü fakat burada bahsettiğimiz rakamlar 250 300 binler.Bu da ortalama 12-13 yıl eder. Alan kişinin aracı bu kadar yıl kullanıp kullanmayacağı önemli bu noktada.

    Ne fark eder ki? Turbo motorun ömrünün kısa olması ülke ekonomisine bile zarar. Ayrıca 2-3 sene sonra turbo motorlu araçlar atmosferiklere göre daha fazla değer kaybeder.

    Şu japonculara bitiyorum ya.

    Böyle sığ yorum yapacağına cevap yazsana? Bir insan neden bu kadar bencil olabilir ki? Turbo aracın motor ömrü kısa ama kimse aracını o kadar uzun süre kullanmaz demiş. O motor sattığınız kişinin elinde patlasa üzülmeyecek misiniz? O kadar para verip aldığınız arabanın motoru 150bine gelmeden bitse zorunuza gitmeyecek mi? Ha sizin elinizde bitmiş ha başkasının ne fark eder. Nasılsa motor bitmeden satarım mantığı yanlış, hepimiz aynıyız.

    Turbo motorun bir performans artısı ya da tüketim artısı olmalı ki alınmaya değsin. Ama astra turbonun alınmaya değer bir artısı yok.

    Şimdi kullanım önemli 150bin de bitmez demeye başlayacaklar ama turbo motoru kim düzgün kullanıyor? Düzgün kullanılırsa atmosferikler de 400 500bin yapar. Aynı kullanım şartları altında asmosferik motorlar çok daha uzun ömürlüdür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum


    O zaman bütün turbo dizelleri atalım gitsin.Sanki bir turbonun maliyeti 10 bin lira.Senelerdir turbo dizeller kullanılmasa anlayacağız da araç 150 binde bitermiş.Hangi aracın motoru 150-200 binde bitmiş.Turbo giderse en fazla 1000 liraya yaptırırsın.Ayrıca 1.6 atmosferiğe göre yaptığın ekonomi ve aldığın performansla birlitle yaşadığın sürüş keyfi cabası.
    Yazdığınız son mesajlara bakıyorum hep aynı.Herkes toyota alsın o zaman.Böyle mantık olur mu ya?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sipiralli -- 18 Eylül 2012; 18:19:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sipiralli

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum


    O zaman bütün turbo dizelleri atalım gitsin.Sanki bir turbonun maliyeti 10 bin lira.Senelerdir turbo dizeller kullanılmasa anlayacağız da araç 150 binde bitermiş.Hangi aracın motoru 150-200 binde bitmiş.Turbo giderse en fazla 1000 liraya yaptırırsın.Ayrıca 1.6 atmosferiğe göre yaptığın ekonomi ve aldığın performansla birlitle yaşadığın sürüş keyfi cabası.
    Yazdığınız son mesajlara bakıyorum hep aynı.Herkes toyota alsın o zaman.Böyle mantık olur mu ya?

    Konu dizellere nereden geldi? Dizel motorlar turbo olmadan çok cansız kalır. Dizel motor için turbo şarttır. Amacı da ekonomidir. Dizel motorların tutulmasının nedeni de budur. Burada sıkıntı yok. Ama söz konusu benzinlilere gelince turbonun bir avantajı kalmıyor. Performans olarak bir albenisi yok, tüketimde bir albenisi yok. Motor ömrünü kısaltıyor, turbo masrafı, kullanım zorluğunu getiriyor.

    Sürüş keyfini de kabul etmiyorum, atmosferiğin zevki başka.

    Diğer mesele de toyotayı severim ama corollayı pek tavsiye etmem. Corolla düşünenlere genelde auris, civic tavsiye ederim. Daha fazlasını daha uygun fiyata sunuyorlar. Corolla parasının arabası değildir. O fiyatlara corolla hayatta almam, babam alacak olsa vazgeçiririm. Ama astrayla da kıyaslamam.

    Opelle toyotanın araçlarını listelerdim buraya ama gerek görmüyorum. Aradaki mühendislik farkı çok fazla. Opel ancak böyle janjanlı kasa, iç mekan yapar. Yürüyen aksam, motor, performans, ekonomiklik, dayanıklılık, sorunsuzluk gibi asıl mühendislik gerektiren konularda toyotayla yarışamaz. Astra tavsiye etmeden önce bir servis fiyatlarını yazsanız ne vardı. Astranın ilk bakımı 520tl iken corollanınki 200tl civarında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: sipiralli

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum


    O zaman bütün turbo dizelleri atalım gitsin.Sanki bir turbonun maliyeti 10 bin lira.Senelerdir turbo dizeller kullanılmasa anlayacağız da araç 150 binde bitermiş.Hangi aracın motoru 150-200 binde bitmiş.Turbo giderse en fazla 1000 liraya yaptırırsın.Ayrıca 1.6 atmosferiğe göre yaptığın ekonomi ve aldığın performansla birlitle yaşadığın sürüş keyfi cabası.
    Yazdığınız son mesajlara bakıyorum hep aynı.Herkes toyota alsın o zaman.Böyle mantık olur mu ya?

    Konu dizellere nereden geldi? Dizel motorlar turbo olmadan çok cansız kalır. Dizel motor için turbo şarttır. Amacı da ekonomidir. Dizel motorların tutulmasının nedeni de budur. Burada sıkıntı yok. Ama söz konusu benzinlilere gelince turbonun bir avantajı kalmıyor. Performans olarak bir albenisi yok, tüketimde bir albenisi yok. Motor ömrünü kısaltıyor, turbo masrafı, kullanım zorluğunu getiriyor.

    Sürüş keyfini de kabul etmiyorum, atmosferiğin zevki başka.

    Diğer mesele de toyotayı severim ama corollayı pek tavsiye etmem. Corolla düşünenlere genelde auris, civic tavsiye ederim. Daha fazlasını daha uygun fiyata sunuyorlar. Corolla parasının arabası değildir. O fiyatlara corolla hayatta almam, babam alacak olsa vazgeçiririm. Ama astrayla da kıyaslamam.

    Opelle toyotanın araçlarını listelerdim buraya ama gerek görmüyorum. Aradaki mühendislik farkı çok fazla. Opel ancak böyle janjanlı kasa, iç mekan yapar. Yürüyen aksam, motor, performans, ekonomiklik, dayanıklılık, sorunsuzluk gibi asıl mühendislik gerektiren konularda toyotayla yarışamaz. Astra tavsiye etmeden önce bir servis fiyatlarını yazsanız ne vardı. Astranın ilk bakımı 520tl iken corollanınki 200tl civarında.

    Turbonun motor ömrünü kısalttığını zannetmiyorum.Düzgün kullanılan bir turbo uzun kmler boyunca problem çıkarmaz.Yakıt tüketimine gelince her iki aracın fabrika tüketim değerlerine bakmanız yeterli.Performans isteyen atmosferik kullanıcılarının 6000 devir çevirirken yakıt tüketiminin ne olacağı hakkında ise düşünmek bile istemiyorum.

    Dizellere de turbolu araçların motorlarının erken bittiğini söylemeniz üzerine geldim.Sonuçta onlar da turbo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: sipiralli

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Sanayi sitelerine gidin hangi ustaya güveniyorsanız ona sorun atmosferik normal benzinli motorlar turbo basınçlı motorlardan HER ZAMAN SAĞLAM, DERTSİZ VE SORUNSUZDUR.UZUN ÖMÜRLÜDÜR.....Bana inanmayın gidip sorun...1600 cc 125 Hp VVTİ motoru ve ne olduğu belli, kendini isbatlamış denenmiş COROLLA yı her zaman tercih ederim..Opel sedan yeni çıktı..Eksikleri varsa zamanla giderilecek...Birde 1400 cc turbo 140 Hp motorlu.Ne kadar dayanacak ? Ömrü nedir ? Kullandıkça buraya yazanlardan okuyacağız...Karar sizin..

    Yorumuna hemen hemen katılıyorum fakat 1.4 motoruda fazla kötülemişsin.Tamam burda atmosferik bir motor ile daha düşük hacimli ve yüksek basınçlı bir turbo motoru kıyaslıyoruz.Bu tip motorlar yapısı gereği biraz daha kısa ömürlü oluyorlar.Fakat bu kalitesiz olduklarını göstermez.Gm den bahsediyoruz sonuçta. Bu motorlar birkaç yıldır piyasada ve bilinen kronik bir arızası yok.

    Motor ömründen bahsetmişsin doğrudur corolla nın motoru biraz daha uzun ömürlü fakat burada bahsettiğimiz rakamlar 250 300 binler.Bu da ortalama 12-13 yıl eder. Alan kişinin aracı bu kadar yıl kullanıp kullanmayacağı önemli bu noktada.

    Ne fark eder ki? Turbo motorun ömrünün kısa olması ülke ekonomisine bile zarar. Ayrıca 2-3 sene sonra turbo motorlu araçlar atmosferiklere göre daha fazla değer kaybeder.

    Şu japonculara bitiyorum ya.

    Böyle sığ yorum yapacağına cevap yazsana? Bir insan neden bu kadar bencil olabilir ki? Turbo aracın motor ömrü kısa ama kimse aracını o kadar uzun süre kullanmaz demiş. O motor sattığınız kişinin elinde patlasa üzülmeyecek misiniz? O kadar para verip aldığınız arabanın motoru 150bine gelmeden bitse zorunuza gitmeyecek mi? Ha sizin elinizde bitmiş ha başkasının ne fark eder. Nasılsa motor bitmeden satarım mantığı yanlış, hepimiz aynıyız.

    Turbo motorun bir performans artısı ya da tüketim artısı olmalı ki alınmaya değsin. Ama astra turbonun alınmaya değer bir artısı yok.

    Şimdi kullanım önemli 150bin de bitmez demeye başlayacaklar ama turbo motoru kim düzgün kullanıyor? Düzgün kullanılırsa atmosferikler de 400 500bin yapar. Aynı kullanım şartları altında asmosferik motorlar çok daha uzun ömürlüdür.


    Bunun bencillikle falan alakası yok.Genel bir aracın kullanım ömrü sadece motoru ile sınırlı değildir.12-13 yaşına gelmiş bir aracın motorunun yanında kaportadan tut yürüyen aksama kadar bir sürü masrafı olur zaten japon yapımı araçlar içinde geçerli.

    Burda turbo motorlu araçların dezavantajı ömrünün kullanım şekline daha bağımlı oluşu.Atmosferik motorlu bir aracı 7000 devirde bir saat kullansanız belki sadece hararet yapar.Turbo bir araçta çok daha ciddi sıkıntılar olabilir.Bakımlarını aksatmayıp motoru yerine göre zorlayan kişilerinde araçlarını görebiliyoruz 300 binlerde.

    Performans olarak bir artısı yok demişsin.Bu yorumuna gülünür sadece. Senin yanından hiç turbolu bir araç çuflayarak geçmemiş anlaşılan.O zaman anlarsın ne demek istediğimi

    Burda amacımız arkadaşa yardımcı olmak amaçsız yere tartışmak değil.O nedenle fazla uzatmıcam.Fakat arkadaşıda yanlış yönlendirmeyelim araçlar hakkında lütfen




  • Yorumlar için tekrar teşekkür ederim. Ekim ortasından sonra teslimat olmasına rağmen yeni kasa olması nedeniyle Opel Astra Sedan 1.4 Turbo benzinli modelini beğendim ve ön sipariş ile 1000tl indirimden de faydalanmak istiyorum. Son olarak turbo motor olması bir kaç yıl sonra lpg ye çevirmede sıkıntı yaratır mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meeysut

    Yorumlar için tekrar teşekkür ederim. Ekim ortasından sonra teslimat olmasına rağmen yeni kasa olması nedeniyle Opel Astra Sedan 1.4 Turbo benzinli modelini beğendim ve ön sipariş ile 1000tl indirimden de faydalanmak istiyorum. Son olarak turbo motor olması bir kaç yıl sonra lpg ye çevirmede sıkıntı yaratır mı acaba?


    lpgye uyumsuz, sorun yaşarsınız. Honda civic neden düşünmüyorsunuz?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.