Şimdi Ara

Yeni Audi A4 2.0 tdi 177 hp izlenimim (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
1
Favori
75.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    İnceleme için teşekkürler.
    Öncelikle fiyata değineyim;fiyat olması gerektiği gibi.
    Audi fiyat konusunda bu aralar iyi.A4 ün iyi satması için bence 3 serisinden ucuz olması lazım.Şu an için de böyle zaten.
    Arkadaşım gayet dolu bir A6 aldı,77 bine maloldu.Liste fiyatı 99 bindi.Aynı donanımda 5 serisi 80 binin üzerinde.
    Cem ve Muharrem de yol tutuş eskisinden iyi demiş.Ben yenisini sürmediğim için birşey diyemeyeceğim.Sadece direksiyon sistemiyle yol tutuş nasıl artar inanın bilemiyorum.Başka sebepler de var diye düşünüyorum.Yoksa eskisi kara bu da bu kadar ak olamaz.


    yenisini surmenizi siddetle tavsiye ederim. Arac basarili olmus ama direksiyondan daha fazlasinda gelisme vardir. Yol tutus ciddi iyilesmis. Fiyat konusunda da size katiliyorum 20-25 bin arasi fark oldugu icin tercih sebebi olabilir 3 serisine gore ama arkadan itis arac ayri bir keyif.
    Dedigim gibi babamin mali degil sadece objektif olmaya calistim. Eskisinide suren birisi olarak yazdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • inceleme için teşekkürler.143 hplik moturdan kurtulmaları iyi oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: phatenon

    audi'nin son yıllarda atılım içinde olduğu kesin. prestij dahil her konuda kendini geliştiriyor.

    ancak kesinlikle yazılanları abartı buldum.

    3 arkadaş araba değişme kararı aldık. yaklaşık 3 hafta test sürüşlerine çıktık.

    a4 ü de 2 kez test ettim. kesinlikle saydığınız hiç bir konuda f30 dan üstün görmedim.

    evet makyajlı hali eskisinden daha iyi ama arkadan itiş hariç bmw den iyi lafına zerre kadar katılmam.

    bu arada bahsedilen e90 ise tüm laflarımı geri alıyorum.

    üçümüzde f30 almaya karar verdik. ve çevremde donanımlı f30 alabilecek imkanı olan hiç kimsenin audi tercih ettiğini görmüyorum.

    İyide ben audi yi övüp bmw yi kötülemedim ki. Ne dedim arkadan itiş dışında yani sürüş dinamikleri haricinde yazısını ekledim. İç mekan olarak audi bmw den daha iyidir. Bmw daha sade bir iç mekan seçer ama audi öyle değil, göze hitap etmesini kaliteyi hissettirmeyi sever.
    Audi babamın malı değil ki öveyim, kim ne istiyorsa alsın.

    "Bmw 320d hayranı olan birisiydim inanın bmw nin beni artık tahrik eden tek yanı arkadan itişli olması onun dışında hiçbir konuda üstünlüğü kalmamış"

    ben bu lafınız üzerine yorum yaptım.

    elbette kişisel görüşünüz buna kimse bişey diyemez ama ben ve çevremde arabadan anlayan nerdeyse herkes için doğru olmayan bir görüş onu belirtmek istedim.

    üstelik ben daha önce audi sahibi olmuş ve ilk defa bmw tercih etmiş bir insanım. marka fanatiği olduğum sanılmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    İnceleme için teşekkürler.
    Öncelikle fiyata değineyim;fiyat olması gerektiği gibi.
    Audi fiyat konusunda bu aralar iyi.A4 ün iyi satması için bence 3 serisinden ucuz olması lazım.Şu an için de böyle zaten.
    Arkadaşım gayet dolu bir A6 aldı,77 bine maloldu.Liste fiyatı 99 bindi.Aynı donanımda 5 serisi 80 binin üzerinde.
    Cem ve Muharrem de yol tutuş eskisinden iyi demiş.Ben yenisini sürmediğim için birşey diyemeyeceğim.Sadece direksiyon sistemiyle yol tutuş nasıl artar inanın bilemiyorum.Başka sebepler de var diye düşünüyorum.Yoksa eskisi kara bu da bu kadar ak olamaz.


    yenisini surmenizi siddetle tavsiye ederim. Arac basarili olmus ama direksiyondan daha fazlasinda gelisme vardir. Yol tutus ciddi iyilesmis. Fiyat konusunda da size katiliyorum 20-25 bin arasi fark oldugu icin tercih sebebi olabilir 3 serisine gore ama arkadan itis arac ayri bir keyif.
    Dedigim gibi babamin mali degil sadece objektif olmaya calistim. Eskisinide suren birisi olarak yazdim.

    Kardeşim keşke Audi babanın firması olsa
    Zaten hissettiğinizi yazmışsınız ona şüphem yok.
    Cem araç eskisinden çok daha iyi yol tutuyor diyince ben de meraklandım.
    Daha önce A4 ü satın aldığım arkadaşa da telefonda sordum.Bana sadece motor ve görsel anlamda değişiklikler var dedi.
    Belki satıcı arkadaşın bilmediği şeyler olabilir.




  • İnceleme için teşekkürler Muharrem.

    Yüksek beygirli araçlar benimde favorim bu aralar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Multitronicler , cvt ile ayni sanzimanlar degil mi ?

    Bende en kisa surede bu araci kullanmak istiyorum ama cvt sanzimanlarla ayni karaktere sahip bi sanziman ve vites gecisi hic olmamasi lazim.



    Anılcım multıtronıcler zıncır uzerınden yapılan cvt tarzında sonsuz sayıda vıtes ımkanı veren sistem amaaaaaaaa.Kim ne derse desin multitronıc motorsıklet otm vıtesı gıbı sureklı yuksek devir cevirmen lazım kararlılıgını yakalayabılmek ıcın dusuk devirdeyken ani yapılan kıck lere tepkısı rezalet.

    Yarın falan bi test ediyim diyorum. Bmw'ye doğru gideceğim zaten , arada bi audi'de test edelim karşılaştıralım.

    Beni de al la nereye gidiyorsan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: dsg35

    7 ilerimi 8 mi?? ben 7 ileri diye biliyordum

    8 ileri üstadım. Yeni nesillerden

    Doğan, araç muli tronic ancak vites kademeri mevcut sanırım. Birde gazı topladığınızda devri sabit tutup hızlanan cinsden değil mi?
    Vires kolu
    P
    R
    N
    D
    S

    Şeklinde değilde.
    P
    R
    N
    S
    D
    şekindemi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: dsg35

    7 ilerimi 8 mi?? ben 7 ileri diye biliyordum

    8 ileri üstadım. Yeni nesillerden

    Doğan, araç muli tronic ancak vites kademeri mevcut sanırım. Birde gazı topladığınızda devri sabit tutup hızlanan cinsden değil mi?
    Vires kolu
    P
    R
    N
    D
    S

    Şeklinde değilde.
    P
    R
    N
    S
    D
    şekindemi?

    Üstad benim adım muharrem Doğan diğer insignia sahibi olandı.

    Aracın vites düzeni

    P
    R
    N
    D/S +- şeklindeydi. Topuz D modunda bitiyor bir kere aşağı itersen sport oluyor yine bir kere daha aşağı itersen D moduna geçiyor. Sağa çekersen manuel mod a geçiyor.
    bak mesela A6 videosu görüldüğü gibi yeni 8 ileri olanlardan.
    Malesef yeni A4 videosu düşmemiş daha internete ama sesten anlayabilirsin vitesin sabit kalmadığını.




  • Bmw 177 beygiri 2009 da koydu, bunlar daha yeni koyuyolar, bu arada bmw 320d yi gectim yeni 320i bile audiyi katlar benzinli aracin tuketim degerleri karma 4.2, ic 5.2 dis 3.4 litre ve arac 184 beygir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    Bmw 177 beygiri 2009 da koydu, bunlar daha yeni koyuyolar, bu arada bmw 320d yi gectim yeni 320i bile audiyi katlar benzinli aracin tuketim degerleri karma 4.2, ic 5.2 dis 3.4 litre ve arac 184 beygir

    yani ne yapalim? Boykot mu edelim? Sahiplerine arabalarini mi yaktiralim? Konu bir kere audi. Sirf yazi yazmak icin yorum yapmayin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    Bmw 177 beygiri 2009 da koydu, bunlar daha yeni koyuyolar, bu arada bmw 320d yi gectim yeni 320i bile audiyi katlar benzinli aracin tuketim degerleri karma 4.2, ic 5.2 dis 3.4 litre ve arac 184 beygir

    ALıntı yaptığın yazıyı tekrar gözden geçirsen fena olmaz bence.
    3.20i için yakıt değerleri

    Şehir içi (lt/100 km) 7,7
    Şehir dışı (lt/100 km) 4,8
    Ortalama (lt/100 km) 5,9

    Sen şehir içini en az 10 LT hesap etmen gerek,
    hatta oda makul kullanımla gerçekleşebilir.
    Yeni Bmw 1.16i kullananlar bile 9-10 LT yakıyorlar,
    Markalar topiğinde yeni 1 kullananların beyanları bunlar.
    Dizel de bile katalog değelerinin üstüne en az 1.5-2 LT eklemek gerekir.

    Ama bunlar sadece hayran olduğumuz marka için değil,
    hepsi için geçerli kabul edebileceğimiz gerçekler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    Bmw 177 beygiri 2009 da koydu, bunlar daha yeni koyuyolar, bu arada bmw 320d yi gectim yeni 320i bile audiyi katlar benzinli aracin tuketim degerleri karma 4.2, ic 5.2 dis 3.4 litre ve arac 184 beygir

    Vurun daha ölmedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    Audi son yıllarda çok büyük işlere imza atıyor. Özellikle iç mekan kalitesi konusunda çok iyiler. Audi'nin iç mekan kalitesi Bmw ve Mercedes'ten daha kaliteli geliyor. Yeni geliştirdikleri 1.8 tfsi motor çok başarılı A4 ve A3'e çok iyi geleceğini düşünüyorum.

    İnceleme için teşekkürler.

    Klasik 1.8 tsi diye biliyordum ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    Bmw 177 beygiri 2009 da koydu, bunlar daha yeni koyuyolar, bu arada bmw 320d yi gectim yeni 320i bile audiyi katlar benzinli aracin tuketim degerleri karma 4.2, ic 5.2 dis 3.4 litre ve arac 184 beygir

    söylediğin değerler yanlış bu 1.

    bmw nin yakıt değerlerini gerçek yaşamda tutturabilen varsa söylesin bu 2.
  • Eğri oturup doğru konuşalım, adamlar bmw nin 3 yıl önceki dizel motorunu yeni koyuyorlar geriden geliyolar ve önden çekiş.. Yani 177 beygirin bur anlamı da olmuyor dipgaz yapsan da koltuğa yapışmıyorsun... Audinin ne esprisi kaldıki? Audi bu kafayla araç satamaz onu demek istedim! O parayı veren insanlar 3 e 5 e bakmaz 20 fazla verir yeni bmw 320 d alır ya da mercedes alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    Eğri oturup doğru konuşalım, adamlar bmw nin 3 yıl önceki dizel motorunu yeni koyuyorlar geriden geliyolar ve önden çekiş.. Yani 177 beygirin bur anlamı da olmuyor dipgaz yapsan da koltuğa yapışmıyorsun... Audinin ne esprisi kaldıki? Audi bu kafayla araç satamaz onu demek istedim! O parayı veren insanlar 3 e 5 e bakmaz 20 fazla verir yeni bmw 320 d alır ya da mercedes alır.

    Bir kere şunu unut o motorlar aynı değil ve verdiği torklar aynı 0-100 hızlanması 0.3 saniye daha geri sadece o kadar. Sonra insanların kendi tercihidir sorgulamak senin haddine değil. Herkes senin gibi düşünmek zorunda da değil adam audi sever gider alır ama sen alanları resmen enayi yerine koymaya çalışıyorsun.
    Bmw çok başarılı bir araç bende audi yerine almak isterim ama açıkcası benzer iki donanımdaki araç tercihini insanlar zevklerine göre yaparlar arkadan itiş isterse bmw alır önden çekiş isterse audi ya da istediği bir markayı alır olay bu kadar basit. Sen markayı karalamaya çalışıyorsun ama komik duruma düşüyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    Eğri oturup doğru konuşalım, adamlar bmw nin 3 yıl önceki dizel motorunu yeni koyuyorlar geriden geliyolar ve önden çekiş.. Yani 177 beygirin bur anlamı da olmuyor dipgaz yapsan da koltuğa yapışmıyorsun... Audinin ne esprisi kaldıki? Audi bu kafayla araç satamaz onu demek istedim! O parayı veren insanlar 3 e 5 e bakmaz 20 fazla verir yeni bmw 320 d alır ya da mercedes alır.

    Bir kere şunu unut o motorlar aynı değil ve verdiği torklar aynı 0-100 hızlanması 0.3 saniye daha geri sadece o kadar. Sonra insanların kendi tercihidir sorgulamak senin haddine değil. Herkes senin gibi düşünmek zorunda da değil adam audi sever gider alır ama sen alanları resmen enayi yerine koymaya çalışıyorsun.
    Bmw çok başarılı bir araç bende audi yerine almak isterim ama açıkcası benzer iki donanımdaki araç tercihini insanlar zevklerine göre yaparlar arkadan itiş isterse bmw alır önden çekiş isterse audi ya da istediği bir markayı alır olay bu kadar basit. Sen markayı karalamaya çalışıyorsun ama komik duruma düşüyorsun.

    Siz bilirsiniz isteyen reno da alır ford da alır o mantıkla, ben yine de insanların piyasayı iyi araştırıp o parayı bu 177 beygir audiye (çakma bmw diyoruz) vermemesini diliyorum. O paraya yine 177 beygirlik dizel ikinci el temiz 5.20 Klasında araç bile alınabilirki her zaman audiyi katlarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: postal58


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    Eğri oturup doğru konuşalım, adamlar bmw nin 3 yıl önceki dizel motorunu yeni koyuyorlar geriden geliyolar ve önden çekiş.. Yani 177 beygirin bur anlamı da olmuyor dipgaz yapsan da koltuğa yapışmıyorsun... Audinin ne esprisi kaldıki? Audi bu kafayla araç satamaz onu demek istedim! O parayı veren insanlar 3 e 5 e bakmaz 20 fazla verir yeni bmw 320 d alır ya da mercedes alır.

    Bir kere şunu unut o motorlar aynı değil ve verdiği torklar aynı 0-100 hızlanması 0.3 saniye daha geri sadece o kadar. Sonra insanların kendi tercihidir sorgulamak senin haddine değil. Herkes senin gibi düşünmek zorunda da değil adam audi sever gider alır ama sen alanları resmen enayi yerine koymaya çalışıyorsun.
    Bmw çok başarılı bir araç bende audi yerine almak isterim ama açıkcası benzer iki donanımdaki araç tercihini insanlar zevklerine göre yaparlar arkadan itiş isterse bmw alır önden çekiş isterse audi ya da istediği bir markayı alır olay bu kadar basit. Sen markayı karalamaya çalışıyorsun ama komik duruma düşüyorsun.

    Siz bilirsiniz isteyen reno da alır ford da alır o mantıkla, ben yine de insanların piyasayı iyi araştırıp o parayı bu 177 beygir audiye (çakma bmw diyoruz) vermemesini diliyorum. O paraya yine 177 beygirlik dizel ikinci el temiz 5.20 Klasında araç bile alınabilirki her zaman audiyi katlarlar

    Audi yi çakma bmw yaptınya helal olsun. Anlamıyorsun resmen vag grubunun motoru ile bmw nin 2.0 dizel motorları farklı.




  • Arkadaşım bak sayfanın ilk sayfasındaki yorumları okursan sevinirim orda yazmışlar işte bmw f30 u geçtim e90 bile yeni audiyi katlar neyi tartışıyorsun sen bu incelemen de abartılı olmuş, gel beraber bmw testi yapmaya gidelim gör farkı canını yerim senin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    Arkadaşım bak sayfanın ilk sayfasındaki yorumları okursan sevinirim orda yazmışlar işte bmw f30 u geçtim e90 bile yeni audiyi katlar neyi tartışıyorsun sen bu incelemen de abartılı olmuş, gel beraber bmw testi yapmaya gidelim gör farkı canını yerim senin

    koltuğa yapışmıyorsun kısmını anlamadım ?

    F30'dan sadece 0,3sn geride A4 hızlanma olarak
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.