Şimdi Ara

Yeni Audi A4 2.0 tdi 177 hp izlenimim (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
1
Favori
75.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    Arkadaşım bak sayfanın ilk sayfasındaki yorumları okursan sevinirim orda yazmışlar işte bmw f30 u geçtim e90 bile yeni audiyi katlar neyi tartışıyorsun sen bu incelemen de abartılı olmuş, gel beraber bmw testi yapmaya gidelim gör farkı canını yerim senin

    koltuğa yapışmıyorsun kısmını anlamadım ?

    F30'dan sadece 0,3sn geride A4 hızlanma olarak

    Önden çekişli araç ile arkadan itişli bir araç arasında tabir yerinde olursa koltuğa yatıştırma hissi açısından dünya fark var anlatılmaz yaşanır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Muharrem,

    Öncelikle emeğine sağlık, inceleme yapmışsın. Amma velâkin şöyle bir durum var;

    A4 her ne kadar başarılı denebilecek bir D segmenti sedan olsa da karşısında koyduğun rakip 3 serisi.
    BMW'nin amiral gemisi 3 serisi, en az parayı ondan kazanıyor, en fazla onu satıyor ve markayla özdeşleşen modeli de kendisi.
    Ben incelemedeki şu ifadene takıldım; Eğer 3 serisinin A4'e karşı, arkadan itiş olmasından başka hiçbir cazibesi kalmamışsa ben bunu; "BMW hiçbir kulvarda Audi'den iyi araba yapamıyor." şeklinde algılarım.
    BMW'nin bir çok segmentte modeli olsa da D segmentinde tölerans şansı yok, o statüsünü korumak zorunda çünkü o sınıf bir araç alınacağı zaman ilk akla gelen marka hala BMW.
    A4'ün üstün kulvarları tabi ki var; Arkadaki diz mesafesi, bagaj... 3.'yü sayamıyorum şu an, muhakkak vardır ama aklıma gelmiyor.
    İnsanlar Audi'ye süslü Volkswagen diyor, tamamen doğru bir ifade değil ama A4'ü 3 serisi ile Passat arasında bir yere koy desen, merkezi biraz daha Passat'a doğru kayıyor diyebilirim.
    Bence sen incelemenin havasına girmişsin, yeni bir araç deneyince insanın gözü körelebiliyor, yanlış anlama bu bir eleştiri değil insanlık hali. İşin içine kurt satıcı da girince gazı yememen mümkün değil. Hele Şenyıldız'a gidip aracı Banu hanım ile test ettiysen hiç şaşırmam.
    Direksiyon başında oturduğum sürece maddi etmenler gözardı edilirse BMW'ye tercih edeceğim bir Audi modeli hala yok. Şu anki tercihimi yapma sebebim "tamamen duygusal" o kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    Arkadaşım bak sayfanın ilk sayfasındaki yorumları okursan sevinirim orda yazmışlar işte bmw f30 u geçtim e90 bile yeni audiyi katlar neyi tartışıyorsun sen bu incelemen de abartılı olmuş, gel beraber bmw testi yapmaya gidelim gör farkı canını yerim senin

    Ben sana sürüş dinamikleri olarak audi iyi demedim ki bmw nin daha iyi olduğunu yazmıştım. Kaldı ki birçok kere yeni 320d test ettim ve e92 m3 e oturma şansım oldu forumda konusu bile var arkadan itiş farklı bir mevzu senin anlamak istemediğin herkes arkadan itişli araç alacak diye bir zorunluluk yok. Adam önden çekişli premium araç sever gider audi tercih eder.
    Audi nin motoru başarılı ve aktarması gayet güzel, hızlanması ve vites geçişleri gerçekten seri.
    Bmw arkadan itişli araç kullanmak isteyen birisi için çok güzel bir alternatif.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Muharrem,

    Öncelikle emeğine sağlık, inceleme yapmışsın. Amma velâkin şöyle bir durum var;

    A4 her ne kadar başarılı denebilecek bir D segmenti sedan olsa da karşısında koyduğun rakip 3 serisi.
    BMW'nin amiral gemisi 3 serisi, en az parayı ondan kazanıyor, en fazla onu satıyor ve markayla özdeşleşen modeli de kendisi.
    Ben incelemedeki şu ifadene takıldım; Eğer 3 serisinin A4'e karşı, arkadan itiş olmasından başka hiçbir cazibesi kalmamışsa ben bunu; "BMW hiçbir kulvarda Audi'den iyi araba yapamıyor." şeklinde algılarım.
    BMW'nin bir çok segmentte modeli olsa da D segmentinde tölerans şansı yok, o statüsünü korumak zorunda çünkü o sınıf bir araç alınacağı zaman ilk akla gelen marka hala BMW.
    A4'ün üstün kulvarları tabi ki var; Arkadaki diz mesafesi, bagaj... 3.'yü sayamıyorum şu an, muhakkak vardır ama aklıma gelmiyor.
    İnsanlar Audi'ye süslü Volkswagen diyor, tamamen doğru bir ifade değil ama A4'ü 3 serisi ile Passat arasında bir yere koy desen, merkezi biraz daha Passat'a doğru kayıyor diyebilirim.
    Bence sen incelemenin havasına girmişsin, yeni bir araç deneyince insanın gözü körelebiliyor, yanlış anlama bu bir eleştiri değil insanlık hali. İşin içine kurt satıcı da girince gazı yememen mümkün değil. Hele Şenyıldız'a gidip aracı Banu hanım ile test ettiysen hiç şaşırmam.
    Direksiyon başında oturduğum sürece maddi etmenler gözardı edilirse BMW'ye tercih edeceğim bir Audi modeli hala yok. Şu anki tercihimi yapma sebebim "tamamen duygusal" o kadar.


    Abi şunu objektif olarak söylüyorum bana iç mekanı göze hoş görünme anlamında audi daha önde geldi. Bmw yi test ettim ve bayağı inceledim, audi'de de aynı durum söz konusu ama makyaj ile beraber gösterge paneli, vites topuzu konumu ve etrafındaki butonların diziliş şekli, işçiliği, malzeme kalitesi derken bana bmw den daha iyi geldi. Ben sadece bunu belirttim ve arada yaklaşık aynı donanım ile alınırsa 20-25 bin tl fark oluşuyor audi'nin lehine. Eğer arkadan itiş araç istemez ise ve 3 serisinden daha ucuz bir araç bakarsa birisi bence düşünmesi gereken ideal araçlardan birisi.
    Cebimde 140 bin tl olsa gider 3 serisi alırım ama cebimde 110 bin varsa audi alırım ve 3 serisi alamadım diye de çok üzülmem tek arkadan itişli olmamasına biraz içerlerim o kadar.
    Ben işi objektif olarak yapmaya çalıştım ama sen daha iyi bilirsin bu işin içinde olan sensin. Sen ne dersen mantıklı bir açıklaması vardır efe abi.




  • Bmw balkon tarzı denilen kademeli kokpit'i bence en güzel kullanan firmadır.Sade görünür önemlilik sıralamasına göre tuşlar çok iyi konumlandırılmıştır

    Audi düz yükselen sürücü odaklı gösterme çerçeveli vites kolu çevresi kontrollü kokpit kullanıyor.Ama gel gelelim eğer teknolojik oyuncaklarını almazsanız standart polish metal olarak gelirse inanılmaz demode görüntü verebiliyor.

    A4 milano deri döşeme tik kaplama veya Mocha deri ceviz eşliğinde göze hoş gelebiliyor.

    Ancak bmw Line şeklinde satış yaptığı için iç mekanı daha kolay konfigre edebiliyorusunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Muharrem,

    Öncelikle emeğine sağlık, inceleme yapmışsın. Amma velâkin şöyle bir durum var;

    A4 her ne kadar başarılı denebilecek bir D segmenti sedan olsa da karşısında koyduğun rakip 3 serisi.
    BMW'nin amiral gemisi 3 serisi, en az parayı ondan kazanıyor, en fazla onu satıyor ve markayla özdeşleşen modeli de kendisi.
    Ben incelemedeki şu ifadene takıldım; Eğer 3 serisinin A4'e karşı, arkadan itiş olmasından başka hiçbir cazibesi kalmamışsa ben bunu; "BMW hiçbir kulvarda Audi'den iyi araba yapamıyor." şeklinde algılarım.
    BMW'nin bir çok segmentte modeli olsa da D segmentinde tölerans şansı yok, o statüsünü korumak zorunda çünkü o sınıf bir araç alınacağı zaman ilk akla gelen marka hala BMW.
    A4'ün üstün kulvarları tabi ki var; Arkadaki diz mesafesi, bagaj... 3.'yü sayamıyorum şu an, muhakkak vardır ama aklıma gelmiyor.
    İnsanlar Audi'ye süslü Volkswagen diyor, tamamen doğru bir ifade değil ama A4'ü 3 serisi ile Passat arasında bir yere koy desen, merkezi biraz daha Passat'a doğru kayıyor diyebilirim.
    Bence sen incelemenin havasına girmişsin, yeni bir araç deneyince insanın gözü körelebiliyor, yanlış anlama bu bir eleştiri değil insanlık hali. İşin içine kurt satıcı da girince gazı yememen mümkün değil. Hele Şenyıldız'a gidip aracı Banu hanım ile test ettiysen hiç şaşırmam.
    Direksiyon başında oturduğum sürece maddi etmenler gözardı edilirse BMW'ye tercih edeceğim bir Audi modeli hala yok. Şu anki tercihimi yapma sebebim "tamamen duygusal" o kadar.


    Abi şunu objektif olarak söylüyorum bana iç mekanı göze hoş görünme anlamında audi daha önde geldi. Bmw yi test ettim ve bayağı inceledim, audi'de de aynı durum söz konusu ama makyaj ile beraber gösterge paneli, vites topuzu konumu ve etrafındaki butonların diziliş şekli, işçiliği, malzeme kalitesi derken bana bmw den daha iyi geldi. Ben sadece bunu belirttim ve arada yaklaşık aynı donanım ile alınırsa 20-25 bin tl fark oluşuyor audi'nin lehine. Eğer arkadan itiş araç istemez ise ve 3 serisinden daha ucuz bir araç bakarsa birisi bence düşünmesi gereken ideal araçlardan birisi.
    Cebimde 140 bin tl olsa gider 3 serisi alırım ama cebimde 110 bin varsa audi alırım ve 3 serisi alamadım diye de çok üzülmem tek arkadan itişli olmamasına biraz içerlerim o kadar.
    Ben işi objektif olarak yapmaya çalıştım ama sen daha iyi bilirsin bu işin içinde olan sensin. Sen ne dersen mantıklı bir açıklaması vardır efe abi.

    Muharrem fiyatlandırma konusunda da biraz yanılıyorsun.

    http://www.audi.com.tr/tr/brand/tr/tools/navigation/audibar/fiyat_listesi/a4.html

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/indexa.html

    Burada bmw ve audi fiyatlandırmaları var ve senin dediğin gibi 20-25.000 tl'lik fiyat farkı yok.

    Birde iç mekan daha sade gibi gözükebilir ama bmw 'de en az a4 kadar ve hatta a4'den bana göre daha kalite bi araçtır. Vites topuzlarının konumuna bakarken birde bmw'nin efsane vites topuzunu söylemiyorum bile.


    Yeni 3.20i 104.000 tl iken , 1.8 tfsi a4 112.000 tl.

    Birde işin içine bmw'nin sürüş keyfini katınca bambaşka farklar çıkıyor ortaya.

    He şimdi arkadaşlar gelipte ne yani a4 , 3 serisinin rakibi değil mi demesin. Evet rakibi ama funkmaster'da güzel bi şekilde açıklamış merkezi biraz daha passat odaklı bi araç.




  • 118.000 mi Audi A4 PI multıronıc direk 105.000 den açılışı yapıyorki PI ekstra 17" jant ve audi concert eklemişler.Audi liste fiyatları hep şişiktir aldırış etmeyiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    118.000 mi Audi A4 PI multıronıc direk 105.000 den açılışı yapıyorki PI ekstra 17" jant ve audi concert eklemişler.Audi liste fiyatları hep şişiktir aldırış etmeyiniz.

    Şişik olabilirde arada 20-25 bin tl'lik fark yok onu anlatmak istedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Muharrem,

    Öncelikle emeğine sağlık, inceleme yapmışsın. Amma velâkin şöyle bir durum var;

    A4 her ne kadar başarılı denebilecek bir D segmenti sedan olsa da karşısında koyduğun rakip 3 serisi.
    BMW'nin amiral gemisi 3 serisi, en az parayı ondan kazanıyor, en fazla onu satıyor ve markayla özdeşleşen modeli de kendisi.
    Ben incelemedeki şu ifadene takıldım; Eğer 3 serisinin A4'e karşı, arkadan itiş olmasından başka hiçbir cazibesi kalmamışsa ben bunu; "BMW hiçbir kulvarda Audi'den iyi araba yapamıyor." şeklinde algılarım.
    BMW'nin bir çok segmentte modeli olsa da D segmentinde tölerans şansı yok, o statüsünü korumak zorunda çünkü o sınıf bir araç alınacağı zaman ilk akla gelen marka hala BMW.
    A4'ün üstün kulvarları tabi ki var; Arkadaki diz mesafesi, bagaj... 3.'yü sayamıyorum şu an, muhakkak vardır ama aklıma gelmiyor.
    İnsanlar Audi'ye süslü Volkswagen diyor, tamamen doğru bir ifade değil ama A4'ü 3 serisi ile Passat arasında bir yere koy desen, merkezi biraz daha Passat'a doğru kayıyor diyebilirim.
    Bence sen incelemenin havasına girmişsin, yeni bir araç deneyince insanın gözü körelebiliyor, yanlış anlama bu bir eleştiri değil insanlık hali. İşin içine kurt satıcı da girince gazı yememen mümkün değil. Hele Şenyıldız'a gidip aracı Banu hanım ile test ettiysen hiç şaşırmam.
    Direksiyon başında oturduğum sürece maddi etmenler gözardı edilirse BMW'ye tercih edeceğim bir Audi modeli hala yok. Şu anki tercihimi yapma sebebim "tamamen duygusal" o kadar.


    Abi şunu objektif olarak söylüyorum bana iç mekanı göze hoş görünme anlamında audi daha önde geldi. Bmw yi test ettim ve bayağı inceledim, audi'de de aynı durum söz konusu ama makyaj ile beraber gösterge paneli, vites topuzu konumu ve etrafındaki butonların diziliş şekli, işçiliği, malzeme kalitesi derken bana bmw den daha iyi geldi. Ben sadece bunu belirttim ve arada yaklaşık aynı donanım ile alınırsa 20-25 bin tl fark oluşuyor audi'nin lehine. Eğer arkadan itiş araç istemez ise ve 3 serisinden daha ucuz bir araç bakarsa birisi bence düşünmesi gereken ideal araçlardan birisi.
    Cebimde 140 bin tl olsa gider 3 serisi alırım ama cebimde 110 bin varsa audi alırım ve 3 serisi alamadım diye de çok üzülmem tek arkadan itişli olmamasına biraz içerlerim o kadar.
    Ben işi objektif olarak yapmaya çalıştım ama sen daha iyi bilirsin bu işin içinde olan sensin. Sen ne dersen mantıklı bir açıklaması vardır efe abi.

    Muharrem fiyatlandırma konusunda da biraz yanılıyorsun.

    http://www.audi.com.tr/tr/brand/tr/tools/navigation/audibar/fiyat_listesi/a4.html

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/indexa.html

    Burada bmw ve audi fiyatlandırmaları var ve senin dediğin gibi 20-25.000 tl'lik fiyat farkı yok.

    Birde iç mekan daha sade gibi gözükebilir ama bmw 'de en az a4 kadar ve hatta a4'den bana göre daha kalite bi araçtır. Vites topuzlarının konumuna bakarken birde bmw'nin efsane vites topuzunu söylemiyorum bile.


    Yeni 3.20i 104.000 tl iken , 1.8 tfsi a4 112.000 tl.

    Birde işin içine bmw'nin sürüş keyfini katınca bambaşka farklar çıkıyor ortaya.

    He şimdi arkadaşlar gelipte ne yani a4 , 3 serisinin rakibi değil mi demesin. Evet rakibi ama funkmaster'da güzel bi şekilde açıklamış merkezi biraz daha passat odaklı bi araç.

    Abi audiden ciddi indirim aliyorsun 49600 euro fiyat aldim orta donanim bir a4 icin. Bmw de bunun icin comfort + tekno paket + sunroof ve hifi professional ses sistemi opsiyonlari eklenmeli denklik bakimindan he birde unuttum hiz sabitleme olayi eklenmeli o da yaklasik bmw de fiyat olarak 1500 tl.

    Birde lafimi yanlis anlamayinda yine diyorum param olsa daha fazla, bmw alirim gercekten ozel ve hos bir araba. Bence forum beni anlamsizca elestirmeye tuttu gibime geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eleştirme değil de ,

    Şimdi anlamadığım aynı donanımlı 2 aracı hazırlıyorsun , audi epeyce ucuzamı geliyor ? Ne kadar indirim yapıyorlar mesela bi araçta ? q5 'te falan epey indirim olduğunu biliyorum ama 20-25 bin tl 'lik fark oluyor mu cidden ? Bunu bide borusana gidip fiyat alarak bakmak lazım.



    Bu arada birşey daha eklemek istiyorum.

    Audi a4 ile değilde , a6 ile aslında bmw'ye daha ciddi bi rakiptir.

    A4 ile 3 serisi arasında a4 bana çok basit geliyor dediğim gibi passat'a kaçıyor biraz ama , E segmente geçince a6 ciddi anlamda 5 serisinin rakibi.
  • Bence seni eleştiren yok arkadaşım sen test etmişşin kendi yorumunu yazıyorsun sana göre bmw 3 den kaliteli daha hızlı gelmiş olabilir.Senin söylediğin ferman değil ya

    İnsanların zevk anlayışları çok farklı kimi bol tuşlu şeyler sever kimisi benim gibi sade.

    Anılcım benim kastım audinin liste fiyatı çok önemli degil bmw 3 sanılandanda pahalı a4 den her line 4.000 euro 3 serisinde
  • Alın size bizim aldığımız araçların fiyatları

    Abimin eşinin aracı
     Yeni Audi A4 2.0 tdi 177 hp izlenimim




    Benim aldığım q3
     Yeni Audi A4 2.0 tdi 177 hp izlenimim

    140.000 liraya aldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Miridni -- 21 Mayıs 2012; 22:06:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Eleştirme değil de ,

    Şimdi anlamadığım aynı donanımlı 2 aracı hazırlıyorsun , audi epeyce ucuzamı geliyor ? Ne kadar indirim yapıyorlar mesela bi araçta ? q5 'te falan epey indirim olduğunu biliyorum ama 20-25 bin tl 'lik fark oluyor mu cidden ? Bunu bide borusana gidip fiyat alarak bakmak lazım.



    Bu arada birşey daha eklemek istiyorum.

    Audi a4 ile değilde , a6 ile aslında bmw'ye daha ciddi bi rakiptir.

    A4 ile 3 serisi arasında a4 bana çok basit geliyor dediğim gibi passat'a kaçıyor biraz ama , E segmente geçince a6 ciddi anlamda 5 serisinin rakibi.

    Abi yanlış hatırlamıyorsam 320d başlangıç 49500 euro değil mi?
    Adamlar a4 mercekli ve ledli zenon far, hız sabitleyici, yağmur, far sensörü, bluetooth, 10 hoparlörlü audi ses sistemi, 3 bölgeli digital klima, servotronik direksiyon (bmw de comfort pakette geliyor), servisin taktığı orjinal 17" jant daha hatırlayamadığım bir sürü opsiyonu ekli halde verdi fiyat olarak ve inanıyorum ailem ile gidip ciddi pazarlığa otursam biraz daha fiyat inecektir.
    Edit: Fiyatın içinde sunroof ta vardı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muharrem.05 -- 21 Mayıs 2012; 22:11:35 >




  • Yahu su amiral gemi dediginiz 3 serisi dune kadar herkes tarafindan bir suru elestiri aliyordu.Anca toparladilar araci f30 ile

    Foruma bak 3 serisine laf ettirmiyor.Daha 180 bin tl lik 328 i ye havalandirma koymayip cliodan hallice kaliteli arka kisim uretebilen bir firmada elestirilir gayet.

    Bardakliga ulasmak icin yarim kiloluk parca cikarmak zorunda kalabiliyorsunuz mesela ya da arka kapiya hafif bastirdiginizda kapi ile ic doseme arasi acilabiliyor.

    Eski a4 ile f30 u karsilastirirsaniz olmaz tabi e90 i karsilastirirsaniz a4 un motor ve yol tutus disinda daha basarili oldugunu gorebilirsiniz.

    Birbirlerine ustun oldugu yanlar vardi 2 aracinda yenilerininde olacaktir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Yahu su amiral gemi dediginiz 3 serisi dune kadar herkes tarafindan bir suru elestiri aliyordu.Anca toparladilar araci f30 ile

    Foruma bak 3 serisine laf ettirmiyor.Daha 180 bin tl lik 328 i ye havalandirma koymayip cliodan hallice kaliteli arka kisim uretebilen bir firmada elestirilir gayet.

    Bardakliga ulasmak icin yarim kiloluk parca cikarmak zorunda kalabiliyorsunuz mesela ya da arka kapiya hafif bastirdiginizda kapi ile ic doseme arasi acilabiliyor.

    Eski a4 ile f30 u karsilastirirsaniz olmaz tabi e90 i karsilastirirsaniz a4 un motor ve yol tutus disinda daha basarili oldugunu gorebilirsiniz.

    Birbirlerine ustun oldugu yanlar vardi 2 aracinda yenilerininde olacaktir


    Arka havalandırma çok önemli bişey mi sence ? Merakımdan soruyorum.

    Şuana kadar bindiğim arka havalandırması olan araçlar , accord dahil buna , octavia , passat , jetta , hepsinin arka havalandırması var ve hiçbi işe yaramıyor. Orda hava üflese ne olur üflemese ne olur. Benim aracımda arka havalandırma yok. Aynı şartlarda arka havalandırmalı araçla klimaları açıp bakalım arka tarafı hangisi daha iyi soğutacak.


    Bence arka havalandırma kanalı gereksiz , arkada oturan için birde kalabalık ve eğer ortada biri oturuyorsa zaten doğru düzgün gelmiyor. Kliması sağlam olan araç için arka havalandırma hiç ama hiç gerek yok.

    Dİğer yazdığın durumlarla alakalı yarın a4'üde incelesen 40 tane saçma durum üretebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 21 Mayıs 2012; 22:35:53 >




  • 4 bağımsız elektronik klima olsa anlarımda anılın dediği gibi pek fark hissedilmiyor.

    Mesela mercedes klima konusunda çok başarılı T sutunundan ve diz kısmına çok güzel üfürüyor
  • Kardeşim güzel inceleme.

    Eline sağlık diyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Muharrem,

    Öncelikle emeğine sağlık, inceleme yapmışsın. Amma velâkin şöyle bir durum var;

    A4 her ne kadar başarılı denebilecek bir D segmenti sedan olsa da karşısında koyduğun rakip 3 serisi.
    BMW'nin amiral gemisi 3 serisi, en az parayı ondan kazanıyor, en fazla onu satıyor ve markayla özdeşleşen modeli de kendisi.
    Ben incelemedeki şu ifadene takıldım; Eğer 3 serisinin A4'e karşı, arkadan itiş olmasından başka hiçbir cazibesi kalmamışsa ben bunu; "BMW hiçbir kulvarda Audi'den iyi araba yapamıyor." şeklinde algılarım.
    BMW'nin bir çok segmentte modeli olsa da D segmentinde tölerans şansı yok, o statüsünü korumak zorunda çünkü o sınıf bir araç alınacağı zaman ilk akla gelen marka hala BMW.
    A4'ün üstün kulvarları tabi ki var; Arkadaki diz mesafesi, bagaj... 3.'yü sayamıyorum şu an, muhakkak vardır ama aklıma gelmiyor.
    İnsanlar Audi'ye süslü Volkswagen diyor, tamamen doğru bir ifade değil ama A4'ü 3 serisi ile Passat arasında bir yere koy desen, merkezi biraz daha Passat'a doğru kayıyor diyebilirim.
    Bence sen incelemenin havasına girmişsin, yeni bir araç deneyince insanın gözü körelebiliyor, yanlış anlama bu bir eleştiri değil insanlık hali. İşin içine kurt satıcı da girince gazı yememen mümkün değil. Hele Şenyıldız'a gidip aracı Banu hanım ile test ettiysen hiç şaşırmam.
    Direksiyon başında oturduğum sürece maddi etmenler gözardı edilirse BMW'ye tercih edeceğim bir Audi modeli hala yok. Şu anki tercihimi yapma sebebim "tamamen duygusal" o kadar.


    Abi şunu objektif olarak söylüyorum bana iç mekanı göze hoş görünme anlamında audi daha önde geldi. Bmw yi test ettim ve bayağı inceledim, audi'de de aynı durum söz konusu ama makyaj ile beraber gösterge paneli, vites topuzu konumu ve etrafındaki butonların diziliş şekli, işçiliği, malzeme kalitesi derken bana bmw den daha iyi geldi. Ben sadece bunu belirttim ve arada yaklaşık aynı donanım ile alınırsa 20-25 bin tl fark oluşuyor audi'nin lehine. Eğer arkadan itiş araç istemez ise ve 3 serisinden daha ucuz bir araç bakarsa birisi bence düşünmesi gereken ideal araçlardan birisi.
    Cebimde 140 bin tl olsa gider 3 serisi alırım ama cebimde 110 bin varsa audi alırım ve 3 serisi alamadım diye de çok üzülmem tek arkadan itişli olmamasına biraz içerlerim o kadar.
    Ben işi objektif olarak yapmaya çalıştım ama sen daha iyi bilirsin bu işin içinde olan sensin. Sen ne dersen mantıklı bir açıklaması vardır efe abi.

    Bak bu işi en güzel satıştaki MP3 çalarlar ile anlatırım.
    Çin malı bütün MP3 çalarlar kadife kutular içinde, janjanlı kılıflar bulundurarak satılır. İçinde de envai çeşit eşantiyon vardır. Şekilleri de iddialıdır.
    IPod aldığında ise içinde bir kulaklık ve bir şarj kablosunu zar zor bulursun. Şekli de minimaldir.
    Audi - BMW ilişkisi de böyle.
    Kabini tuş tarlasına çevirip kromaj, piyano rengi kaplamalarla döşemek zor bir iş değil, önemli olan zaruri malzeme ile çok şey başarabilmek.
    İlk bakışta gözüne hoş gelen Audi kabinlerini bir süre - sürücü olarak - kullanınca BMW'nin olayının ne olduğunu anlıyorsun;
    Sürüş sırasında tuşların,kromajın ve lake kaplamaların hiçbirine ihtiyacın yok ki.
    BMW bunu çok iyi bildiği için uzun dönem kullanımda heves olgusunu en canlı tutabilen marka.




  • Smg05

    Herkes istedigi gibi dusunmekte ve bunlari aciklamakta ozgur.

    Siz kendinizce bir degerlendirme yapmissiniz. Elbette istediginiz arabayi begenirsiniz. Zaten o sihirli cumleyi kurmasaydiniz ben cevap bile yazmazdim cunku benim gibi dusunmek zorunda degildiniz.

    Ama siz arkadan cekis disinda birseyi kalmadi dediginiz icin cevap verdim ve cok yanlis dusundugunuzu kendimce aciklamak istedim.

    Bu konuda son kez fikrimi soyleyim. Audi daha iyisini yapamaz diyemem ama makyajli audi 4 kesinlikle benim gozumde f30 a rakip olamaz. İkisinede binip denemis biri olarak 10 kere araba alsam f30 alirdim diyorum.

    Ha diyorsaniz onden cekisli almak isteyen icin audi 4 guzel tercihtir sonuna kadar size katilirim ama ilk yaziniz hala duruyor. Kabul edin siz bundan cooook ote laflar ettiniz :)

    Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK


    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    Audi son yıllarda çok büyük işlere imza atıyor. Özellikle iç mekan kalitesi konusunda çok iyiler. Audi'nin iç mekan kalitesi Bmw ve Mercedes'ten daha kaliteli geliyor. Yeni geliştirdikleri 1.8 tfsi motor çok başarılı A4 ve A3'e çok iyi geleceğini düşünüyorum.

    İnceleme için teşekkürler.

    Klasik 1.8 tsi diye biliyordum ben

    Öncelikle tsi ve tfsi aynı üniteler değil. Bir önceki A4'te kullanılan 1.8 tfsi 160 hp güç 250 nm tork üretiyordu. Yeni 1.8 tfsi 170 hp güç 320 nm tork üretiyor. Yeni 1.8 tfsi alt devirlerde mpi üst devirlerde direc injection kullanıyor ayrıca termal ısı yönetimine sahip böylece operasyon sıcaklığına daha çabuk ulaşıyor.
    Eski 1.8 A4'ün ortalama yakıt tüketimi 8.5 litreydi yeni 1.8 A4'ün ortalama yakıt tüketimi 7 litre.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.