Şimdi Ara

Yeni Audi A4 2.0 tdi 177 hp izlenimim (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
159
Cevap
1
Favori
75.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    Çok güzel anlattın abi. Klavyen zarar görmesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Yahu su amiral gemi dediginiz 3 serisi dune kadar herkes tarafindan bir suru elestiri aliyordu.Anca toparladilar araci f30 ile

    Foruma bak 3 serisine laf ettirmiyor.Daha 180 bin tl lik 328 i ye havalandirma koymayip cliodan hallice kaliteli arka kisim uretebilen bir firmada elestirilir gayet.

    Bardakliga ulasmak icin yarim kiloluk parca cikarmak zorunda kalabiliyorsunuz mesela ya da arka kapiya hafif bastirdiginizda kapi ile ic doseme arasi acilabiliyor.

    Eski a4 ile f30 u karsilastirirsaniz olmaz tabi e90 i karsilastirirsaniz a4 un motor ve yol tutus disinda daha basarili oldugunu gorebilirsiniz.

    Birbirlerine ustun oldugu yanlar vardi 2 aracinda yenilerininde olacaktir


    Arka havalandırma çok önemli bişey mi sence ? Merakımdan soruyorum.

    Şuana kadar bindiğim arka havalandırması olan araçlar , accord dahil buna , octavia , passat , jetta , hepsinin arka havalandırması var ve hiçbi işe yaramıyor. Orda hava üflese ne olur üflemese ne olur. Benim aracımda arka havalandırma yok. Aynı şartlarda arka havalandırmalı araçla klimaları açıp bakalım arka tarafı hangisi daha iyi soğutacak.


    Bence arka havalandırma kanalı gereksiz , arkada oturan için birde kalabalık ve eğer ortada biri oturuyorsa zaten doğru düzgün gelmiyor. Kliması sağlam olan araç için arka havalandırma hiç ama hiç gerek yok.

    Dİğer yazdığın durumlarla alakalı yarın a4'üde incelesen 40 tane saçma durum üretebilirsin.

    180 bin tllik aracta bagimsiz klima kontrollu havalandirma lazim cunku cok kotu gozukuyor icine oturunca anlarsin zaten.Klima ozelliginden ziyade goruntu cok kotu

    Ayrica ben a4 te sacmalik yok demedimki zaten illaki bulursun fakat bazi kusurlar bu seviyedeki araclara yakismiyor

    albeadan bahsetmiyoruz sonucta.Ayrica eski a4 passata ne kadar yakinsa e90 da o kadar yakindir gozumde

    araclari karsilastirirken birinin eskisi digerinin yenisiyle karsilastirirsaniz yanilgilara dusebiliriz yeni a4 u ben incelemedigim icin birsey diyemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de bu fiyatı nereye kadar indirdiklerini merak ediyorum mesela 1.8 TFSI multitronic PI donanımlı bir araç ne kadara alınabilir? 112000 açılış fiyatı bir de 2.0 TDI PI ile neden aralarında sadece 6000 TL fark var, bunlar nereye kadar inebilir? 1.8 TFSI yüz bine alınabiliyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Yahu su amiral gemi dediginiz 3 serisi dune kadar herkes tarafindan bir suru elestiri aliyordu.Anca toparladilar araci f30 ile

    Foruma bak 3 serisine laf ettirmiyor.Daha 180 bin tl lik 328 i ye havalandirma koymayip cliodan hallice kaliteli arka kisim uretebilen bir firmada elestirilir gayet.

    Bardakliga ulasmak icin yarim kiloluk parca cikarmak zorunda kalabiliyorsunuz mesela ya da arka kapiya hafif bastirdiginizda kapi ile ic doseme arasi acilabiliyor.

    Eski a4 ile f30 u karsilastirirsaniz olmaz tabi e90 i karsilastirirsaniz a4 un motor ve yol tutus disinda daha basarili oldugunu gorebilirsiniz.

    Birbirlerine ustun oldugu yanlar vardi 2 aracinda yenilerininde olacaktir


    Arka havalandırma çok önemli bişey mi sence ? Merakımdan soruyorum.

    Şuana kadar bindiğim arka havalandırması olan araçlar , accord dahil buna , octavia , passat , jetta , hepsinin arka havalandırması var ve hiçbi işe yaramıyor. Orda hava üflese ne olur üflemese ne olur. Benim aracımda arka havalandırma yok. Aynı şartlarda arka havalandırmalı araçla klimaları açıp bakalım arka tarafı hangisi daha iyi soğutacak.


    Bence arka havalandırma kanalı gereksiz , arkada oturan için birde kalabalık ve eğer ortada biri oturuyorsa zaten doğru düzgün gelmiyor. Kliması sağlam olan araç için arka havalandırma hiç ama hiç gerek yok.

    Dİğer yazdığın durumlarla alakalı yarın a4'üde incelesen 40 tane saçma durum üretebilirsin.

    180 bin tllik aracta bagimsiz klima kontrollu havalandirma lazim cunku cok kotu gozukuyor icine oturunca anlarsin zaten.Klima ozelliginden ziyade goruntu cok kotu

    Ayrica ben a4 te sacmalik yok demedimki zaten illaki bulursun fakat bazi kusurlar bu seviyedeki araclara yakismiyor

    albeadan bahsetmiyoruz sonucta.Ayrica eski a4 passata ne kadar yakinsa e90 da o kadar yakindir gozumde

    araclari karsilastirirken birinin eskisi digerinin yenisiyle karsilastirirsaniz yanilgilara dusebiliriz yeni a4 u ben incelemedigim icin birsey diyemiyorum

    Bencede havalandırma kanalları berbat bi görüntü arka tarafta ve o kanallar gerçekten bi işe yaramıyor. Volvo gibi kenarlardan olsa tamamdır onların faydası var.


    Vag grubu bu tip detaylarla insanların kafasını fazla kurcalıyor ve dikkat çekiyor. İnsanlarda cidden önemli vazgeçilmez bi donanım zannediyor. Klima güçlüyse sağlam çalışıyorsa , bence hiç ama hiç ihtiyaç yok.




  • Cok gereksiz olsa ust segment araclarin hemen hemen hepsinde ozene bezene hazirlanmazdi.

    Sonucta mercedes s serisinin klima sistemi gucludur heralde.Vag grubu bulmadi bu isleri

    eski a4 f30 dan geride bir arac fakat yeni a4 u de incelemek lazim ozet olarak bunu soyleyebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet PI donanımı artırılmış Doğuş kendi jant audi concert eklemiş fiyatınıda 104.000 105.000 liraya çekmişler.Bence gidip görülmeli 143hp lik a4 ve a5 ler kabus gibiydi
  • Arkadas bu nedir nasil bir saygisizliktir ya. Yok yorumlarin abartili olmus yok AUDI cakma BMW mis yok AUDI geriden geliyormus yok o kadar para vermisken 15-20 fazla verilip BMW alinirmis yok AUDI kendine has motor platform kullanmiyormus yok AUDI premium degilmis. Adam test etmis begenmis arkadas size ne? Siz begenmiyorsaniz almazsiniz adam AUDIyi begenmisse onu alir. O kadar para vermistir 20 fazlasini vermek istemiyordur. Yok AUDI arkadan itmiyormus Dogan da arkadan itiyor o zaman Ford Opel ne varsa cope atalim Dogana binelim. Top Gear denen piyasaya cikan nerdeyse butun araclari test eden program BMW Mercedes yeni model urettiginde karsilarina AUDI yi koyup kiyaslayip yer yer AUDI yi begeniyor. Siz burda onlardan daha bilgili oldugunuz icin olsa gerek AUDI ye premium degil diyebiliyorsunuz. AUDInin kendi motorunu uretmek yerine ortak kullanmasinin kullaniciya nasil bir dezavantaji var? Adamlar salak mi niye kendi icin ayri motor gelistirmeye ekstra Ar-Ge maliyetine girsinler. Insanlar sizin gibiler yuzunden VAG dahilindeki herhangi bir marka icin olumlu bir sey yazmadan once 3 kere dusunuyorlar. Adamlar kutur kutur Veyron Aventador Continental 911 Turbo 918 Spyder bilmem ne uretiyor. Siz tutturmussunuz AUDI VAG kaliteli araba uretemez diye. Millete salliyorsunuz VW fanatigi diye kendi yaptiklarinizdan bir habersiniz. Adam bir test surusu yapmis begendim dedigine pisman olmustur sayenizde.

    Ben bu forumda ne zaman yazsam karsimdakine siz diye hitap eder her zaman saygi gosterir hic bir zaman uslubumu degistirmem sertlestirmem. Bana bile boylesi cumleler kurdurttunuz Gerci siz de haklisiniz bu forumda herkes sizin sevdiginiz markalari ovmeli sevmediginiz markalara sovmeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Yahu su amiral gemi dediginiz 3 serisi dune kadar herkes tarafindan bir suru elestiri aliyordu.Anca toparladilar araci f30 ile

    Foruma bak 3 serisine laf ettirmiyor.Daha 180 bin tl lik 328 i ye havalandirma koymayip cliodan hallice kaliteli arka kisim uretebilen bir firmada elestirilir gayet.

    Bardakliga ulasmak icin yarim kiloluk parca cikarmak zorunda kalabiliyorsunuz mesela ya da arka kapiya hafif bastirdiginizda kapi ile ic doseme arasi acilabiliyor.

    Eski a4 ile f30 u karsilastirirsaniz olmaz tabi e90 i karsilastirirsaniz a4 un motor ve yol tutus disinda daha basarili oldugunu gorebilirsiniz.

    Birbirlerine ustun oldugu yanlar vardi 2 aracinda yenilerininde olacaktir


    Arka havalandırma çok önemli bişey mi sence ? Merakımdan soruyorum.

    Şuana kadar bindiğim arka havalandırması olan araçlar , accord dahil buna , octavia , passat , jetta , hepsinin arka havalandırması var ve hiçbi işe yaramıyor. Orda hava üflese ne olur üflemese ne olur. Benim aracımda arka havalandırma yok. Aynı şartlarda arka havalandırmalı araçla klimaları açıp bakalım arka tarafı hangisi daha iyi soğutacak.


    Bence arka havalandırma kanalı gereksiz , arkada oturan için birde kalabalık ve eğer ortada biri oturuyorsa zaten doğru düzgün gelmiyor. Kliması sağlam olan araç için arka havalandırma hiç ama hiç gerek yok.

    Dİğer yazdığın durumlarla alakalı yarın a4'üde incelesen 40 tane saçma durum üretebilirsin.

    180 bin tllik aracta bagimsiz klima kontrollu havalandirma lazim cunku cok kotu gozukuyor icine oturunca anlarsin zaten.Klima ozelliginden ziyade goruntu cok kotu

    Ayrica ben a4 te sacmalik yok demedimki zaten illaki bulursun fakat bazi kusurlar bu seviyedeki araclara yakismiyor

    albeadan bahsetmiyoruz sonucta.Ayrica eski a4 passata ne kadar yakinsa e90 da o kadar yakindir gozumde

    araclari karsilastirirken birinin eskisi digerinin yenisiyle karsilastirirsaniz yanilgilara dusebiliriz yeni a4 u ben incelemedigim icin birsey diyemiyorum

    Bencede havalandırma kanalları berbat bi görüntü arka tarafta ve o kanallar gerçekten bi işe yaramıyor. Volvo gibi kenarlardan olsa tamamdır onların faydası var.


    Vag grubu bu tip detaylarla insanların kafasını fazla kurcalıyor ve dikkat çekiyor. İnsanlarda cidden önemli vazgeçilmez bi donanım zannediyor. Klima güçlüyse sağlam çalışıyorsa , bence hiç ama hiç ihtiyaç yok.

    Hocam bırak allah aşkına arka kanallar bir işe yaramıyor mu ? arkada hiç seyahat etmemişsin demek ben yorulunca ön koltuk yerine bilerek arkaya geçiyorum ve arka kanallarda öyle bir etkisi oluyor ki uzun yolda anlatamam ? Arka alan sadece ayak bölmesindeki havayla ne kadar soğutabileceksin, ön cama vermeyle ne kadar soğutabileceksin. D seğmenti bir araçta olmazsa olmaz hatta B sutununa bile şart C5 de olduğu gibi.

    Arka tarafta olmayanlar, şirket aracımızda yok ayda yılda bir uzun yola çıkıyorum arkada oturduğumda önden ne kadar klima açık olursa olsun arkası ile ön bölme arasında baya bir hava farkı oluyor öndeki adam donarken ben arkada daha yeni serinliyorum.

    Burada abes olan durum premiurum bir marka ve büyük bir eksiklik.

    A4 konusunda ise bana göre sürüş zevki hariç kesinlike a4 yeni 3.20D baz paketini kullandım bana C segmenti bir araçtan farklı gelmedi hiç bana D seğmentindeki bir araç hisse vermedi . Bendeki 3 .sınıf Reno bile olamadı düşünün A4 bu konuda biraz daha dolu müşterisini biraz daha donanıma kavuşturuyor uygun fiyata.




  • Niyese bana 320D daha çekici geliyor. 184 hp motorda daha performanslı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    Hocam bırak allah aşkına arka kanallar bir işe yaramıyor mu ? arkada hiç seyahat etmemişsin demek ben yorulunca ön koltuk yerine bilerek arkaya geçiyorum ve arka kanallarda öyle bir etkisi oluyor ki uzun yolda anlatamam ? Arka alan sadece ayak bölmesindeki havayla ne kadar soğutabileceksin, ön cama vermeyle ne kadar soğutabileceksin. D seğmenti bir araçta olmazsa olmaz hatta B sutununa bile şart C5 de olduğu gibi.

    Arka tarafta olmayanlar, şirket aracımızda yok ayda yılda bir uzun yola çıkıyorum arkada oturduğumda önden ne kadar klima açık olursa olsun arkası ile ön bölme arasında baya bir hava farkı oluyor öndeki adam donarken ben arkada daha yeni serinliyorum.

    Burada abes olan durum premiurum bir marka ve büyük bir eksiklik.

    A4 konusunda ise bana göre sürüş zevki hariç kesinlike a4 yeni 3.20D baz paketini kullandım bana C segmenti bir araçtan farklı gelmedi hiç bana D seğmentindeki bir araç hisse vermedi . Bendeki 3 .sınıf Reno bile olamadı düşünün A4 bu konuda biraz daha dolu müşterisini biraz daha donanıma kavuşturuyor uygun fiyata.

    Büyük eksikliği yapan markada bmw. Diyorum ya tamamen psikolojik o özellik varsa işe yaradığını ispat edeceksin. Benim aracımda da olsa belki şuan bu sözleri sarfetmezdim. Ama olmasının hiç bi yararı olmaz. Çünkü klima gereğinden fazla görevini yerine getiriyor.


    Ortada ayağınızın dibindeki havalandırma , arkada 3 kişi otururken hiçbi işe yaramıyor. Bİ süre sonra doğru düzgün hava bile üflemiyor o kanallar. Bi çok araçta izlenimim bu yönde.

     Yeni Audi A4 2.0 tdi 177 hp izlenimim


    Eğer olacaksa ve insanlara donanım diye satacaksan bu şekilde yapacaksın. Hem arka camlara faydası olacak hem de insanlara doğru düzgün hava gelecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Büyük eksikliği yapan markada bmw. Diyorum ya tamamen psikolojik o özellik varsa işe yaradığını ispat edeceksin. Benim aracımda da olsa belki şuan bu sözleri sarfetmezdim. Ama olmasının hiç bi yararı olmaz. Çünkü klima gereğinden fazla görevini yerine getiriyor.


    Ortada ayağınızın dibindeki havalandırma , arkada 3 kişi otururken hiçbi işe yaramıyor. Bİ süre sonra doğru düzgün hava bile üflemiyor o kanallar. Bi çok araçta izlenimim bu yönde.

     Yeni Audi A4 2.0 tdi 177 hp izlenimim


    Eğer olacaksa ve insanlara donanım diye satacaksan bu şekilde yapacaksın. Hem arka camlara faydası olacak hem de insanlara doğru düzgün hava gelecek.

    Elbette olacaksa B sutununda olmalı ve faydası daha çok dokunuyor, Arkada 3 kişi varken ortada oturanın dizlerini agrıtmaktan başka bir işe yatamıyor. Küçükken benim dizlerim çok agrıdı ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Büyük eksikliği yapan markada bmw. Diyorum ya tamamen psikolojik o özellik varsa işe yaradığını ispat edeceksin. Benim aracımda da olsa belki şuan bu sözleri sarfetmezdim. Ama olmasının hiç bi yararı olmaz. Çünkü klima gereğinden fazla görevini yerine getiriyor.


    Ortada ayağınızın dibindeki havalandırma , arkada 3 kişi otururken hiçbi işe yaramıyor. Bİ süre sonra doğru düzgün hava bile üflemiyor o kanallar. Bi çok araçta izlenimim bu yönde.


    Eğer olacaksa ve insanlara donanım diye satacaksan bu şekilde yapacaksın. Hem arka camlara faydası olacak hem de insanlara doğru düzgün hava gelecek.

    Elbette olacaksa B sutununda olmalı ve faydası daha çok dokunuyor, Arkada 3 kişi varken ortada oturanın dizlerini agrıtmaktan başka bir işe yatamıyor. Küçükken benim dizlerim çok agrıdı ;)

    Yani aslında hem fikiriz. İlk mesajında öyle bi giriş yaptın ki , dedim aha girişecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 21 Mayıs 2012; 23:51:38 >




  • B Sütununda aşşağıdan üfleyememe gibi bir sıkıntısı var.Her 2 side olmalı en ideali o aslında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Yani aslında hem fikiriz. İlk mesajında öyle bi giriş yaptın ki , dedim aha girişecek.

    Yok hocam ne girişmesi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    B Sütununda aşşağıdan üfleyememe gibi bir sıkıntısı var.Her 2 side olmalı en ideali o aslında

    Zaten B sutununa koyan firma ortayada koyuyor böylelikle sıkıntı olmuyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    B Sütununda aşşağıdan üfleyememe gibi bir sıkıntısı var.Her 2 side olmalı en ideali o aslında

    Aşşağıya ön koltukların altından gelmeli. Ortada ve havada duran havalandırmanın , b stununda olandan daha çok aşşağıya faydası olmaz. Bence en ideal havalandırma bu şekilde olmalı. B stunu ve ön koltukların altından gelmesiyle.

    VOlvolarda bu şekilde sanırsam.
  • Şaka gibi yorumlar. Audi premium değilmiş, VW altyapısı varmış. Eski Vectra platformunda üretilen Saab 9-3 için burada ağzının suyunu akıtanlar vardı, hani Saab aslında premiumun dibiydi?


    Bırakın bu işleri. Audi gayet de premium bir marka. Rakiplerine göre geri kaldığı da geçtiği de noktalar vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    B Sütununda aşşağıdan üfleyememe gibi bir sıkıntısı var.Her 2 side olmalı en ideali o aslında

    Aşşağıya ön koltukların altından gelmeli. Ortada ve havada duran havalandırmanın , b stununda olandan daha çok aşşağıya faydası olmaz. Bence en ideal havalandırma bu şekilde olmalı. B stunu ve ön koltukların altından gelmesiyle.

    VOlvolarda bu şekilde sanırsam.

    HEryere koyalım bu ızgaralardan olmayacak böyle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canmert2005

    bilgilendirme için tşkler,
    ağzım sulansada o kadar param yok maalesef

    +1
  • Bazı arkadaşlar ne kadar indirim var diye sormuş.Arkadaşım geçen hafta A6 aldı.99 bin liste fiyatlı araç 77 bine maloldu.
    Ben A4 alırken de 89 bin liralık aracı 72 bine almıştım.
    İlk mesajda fiyat ve donanım mevcut
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=39649014&p=1
    Audi niye böyle bir fiyatlandırma yapıyor bilemiyorum.Bence çok doğru bir yöntem değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.