Şimdi Ara

Yeni Aveo Sedan 1,2 LS (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
526
Cevap
4
Favori
86.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gimmeluck
    1.2 benzinli hiç bir yerde yok !
    şaka gibi, mart-nisanda geleceek diyorlar..
    1.4 LT benzinli icin 32.500
    1.3 LS dizel icin 35.250 fiyat aldım.

    hadi butceyi artiriyim bunlardan birii için desem istedigim kırmızı renk de hicbir yerde yok

    Daha önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi LS donanımı bayiler genelde bulundurmuyorlar. Tek tük gelen de hemen satılıyor. Ben 2 aya yakın bekledim burdaki bayi bi türlü getiremedi. Her rengine razıydım. Bunun üzerine çevre illere bakmaya başladım ve Adanada 1 bayide yoktu, diğerinde bir tane bu renk vardı. Hemen o gün telefonla aracı görmeden satın aldım. LT alırsanız yılda bir buçuk depo benzini vergiye vereceksiniz. Ama daha güçlü ve donanımlı bir aracınız oalcak. Dizel alırsanız uzun vadede ekonomik olabilir. Zor karar. Allah yardımcınız olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: gimmeluck
    1.2 benzinli hiç bir yerde yok !
    şaka gibi, mart-nisanda geleceek diyorlar..
    1.4 LT benzinli icin 32.500
    1.3 LS dizel icin 35.250 fiyat aldım.

    hadi butceyi artiriyim bunlardan birii için desem istedigim kırmızı renk de hicbir yerde yok

    Daha önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi LS donanımı bayiler genelde bulundurmuyorlar. Tek tük gelen de hemen satılıyor. Ben 2 aya yakın bekledim burdaki bayi bi türlü getiremedi. Her rengine razıydım. Bunun üzerine çevre illere bakmaya başladım ve Adanada 1 bayide yoktu, diğerinde bir tane bu renk vardı. Hemen o gün telefonla aracı görmeden satın aldım. LT alırsanız yılda bir buçuk depo benzini vergiye vereceksiniz. Ama daha güçlü ve donanımlı bir aracınız oalcak. Dizel alırsanız uzun vadede ekonomik olabilir. Zor karar. Allah yardımcınız olsun.

    hocam teşekkürler, anlamadıgım bişiyler olunca sürekli ben kespi hocama sorarım diye içim rahat
    ilk aracım olacagından ve otomobilden anlamadıgımdan ne yapacagımı bilemedim. daha once ailemin corsa ve merivasını, işde de linea kullandım.

    otomobilden anlamayan biri olarak: aracın rengi trafikte kendini belli etsin,canlı olsun, istiyoruz esimle. bence acıkcası gri astonmartin olsun trafikte yanımdan gecsin farketmem.

    aveo - bu donanımda bir sedan arac icin renk kırmızı inadımdan vazgecip beyaz baktım o da stokta yok tabi.
    o degil kırmızı icin dizel veya 1.4LT dusuniyim desem, kırmızı renk hic bir yerde yok. mavi de yok .. varsa yoksa beyaz ve gri, ender de olsa siyah. ( 1.4 vergisi ne akdar daha fazla acaba??)

    1.2 Corsa essential baz modelini buldum 29.300e ve harika bir TUrkuaz renkte.
    burda kafamdaki sorun bu devirde sadece 2 on yastıklı ve esp siz arac almıs olacagım. sırf rengi icin alıyor gibi hissedicem kendimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gimmeluck -- 16 Kasım 2012; 10:34:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gimmeluck
    hocam teşekkürler, anlamadıgım bişiyler olunca sürekli ben kespi hocama sorarım diye içim rahat
    ilk aracım olacagından ve otomobilden anlamadıgımdan ne yapacagımı bilemedim. daha once ailemin corsa ve merivasını, işde de linea kullandım.
    otomobilden anlamayan biri olarak: aracın rengi trafikte kendini belli etsin,canlı olsun, istiyoruz esimle. bence acıkcası gri astonmartin olsun trafikte yanımdan gecsin farketmem.
    aveo - bu donanımda bir sedan arac icin renk kırmızı inadımdan vazgecip beyaz baktım o da stokta yok tabi.
    o degil kırmızı icin dizel veya 1.4LT dusuniyim desem, kırmızı renk hic bir yerde yok. mavi de yok .. varsa yoksa beyaz ve gri, ender de olsa siyah. ( 1.4 vergisi ne akdar daha fazla acaba??)
    1.2 Corsa essential baz modelini buldum 29.300e ve harika bir TUrkuaz renkte.
    burda kafamdaki sorun bu devirde sadece 2 on yastıklı ve esp siz arac almıs olacagım. sırf rengi icin alıyor gibi hissedicem kendimi

    Demek istediğinizi çok iyi anlıyorum. Ama önceliğiniz güvenlik olsun. Aracın markası, yedek parçası, rengi hayatınızı kurtaramıyor malesef. Siz hata yapmasanız bile biri gelip buluyor malesef. KAza başılkalrını ve haberleri hergün görüyorsunuz. Dikkat çekme konusuna gelirsek size otoparkımızdan bir örnek. Benim araç hangisi tahmin edersiniz. Üstünde 1 aylık toz varkenki hali üstelik.

     Yeni Aveo Sedan 1,2 LS

    Araçların vergisini şuradan görebilirsiniz. Ocakta %7-8 civarı zam gelecek. Şuan fark 288 lira ama 300e yaklaşır zamla.
    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_HSP_MTV




  • hocam mavi de iyi, ocakta gelcek deseler bekliycem kırmızıyı da , biri mart digeri nisan.. diyor.

    1.2 LS bulamayınca 1.4 LT bakmaya basladım sanki biraz daha mantıklı geldi sanki.
    yani emin degilim ama:

    1 ) 1.2 nin limitlerde deniyor çekiş olarak, 1.4 le daha rahat olurum. mu? benzin yakışı cok da farklı olmaz daha dusuk devirde kullanabilecegimden sanki ? ( vergiyi soylemistiniz biliyorum)
    2 ) yan aynaların ısıtmalı olması yagmurlu havalarda cok iyi mi?
    3 ) koltuk yuksekliginin ayarlanabilir olması hem ben hem kısa boylu esim kullanırken avantaj baya bi .. mi?
    4 ) koltuk kaplama kuması daha guzel ve kir gostermeyen koyu renkli olması cok iyi mi
    5 ) elektrikli arka cam dezavantaj bence olası yangın veya suya dusmelerde cıkıs icin..
    6 ) En onemlisi : BEnzilide START-stop tam oalrak nedir nasıl kullanılır bilmiyorum, avantaj mıdır kısa yolda?
    7 ) Bluetooth : cep telimdeki muzikleri kablosuz calabiliyor muyum? yoksa bu ozellik sırf direksiyondan muzik kontrolü icin mi yapılmıs, kullanımını anlamadım tam.
    8 ) 15" ikisi de. ama kapaklı ve alasımlı Jant arasında ne fark var? gordugum sanki alaşımlı LT ninkinde SArı renkli Chevrolet logosu vardı ? hos duruyordu renkli renkli.
    9 ) govde renki kapı koludur aynadır gozluk kabıdır sallıyorum.. cunku beyaz aracta siyah ayna ve kapı kolu daha bile guzel duruyor. kırızmı olsa neyse de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gimmeluck -- 19 Kasım 2012; 1:12:46 >




  • Vergi ve yakıtı göze alabiliyorsanız elbette 1,4 100 BG LT donanım daha iyidir. Burada daha kötü demem abes olur. Benim araç alırkenki amacım en ekonomik ve uzun ömürlü aracı seçmek ama güvenli de olmasını istemekti. Bunu LS sedan yeni aveo tam olarak karşıladı. Ama herkesin ihtiyaçları farklıdır.

    1- Çekişi uzun yol ve çevre yolları dışında hissetmeniz çok zor. Şehir içinde zaten 20-30 BG ile gidiyoruz. Yaşadığınız yer nasıl ve kullanım olarak nasıl kullanacaksınız bilemem. Tabiki daha güçlü motor iyidir. Ama ben fazla kullanmadığım için o fazla güç bana yılda vergi olarak yaklaşık 300 lira farkla geri dönüyor yakıt hariç. Daha fazla güç, daha fazla yakıt demek. Daha düşük devir olayı pek geçerli değil. Onu ancak uzun yolda ve dik veya uzun rampalarda hissedersiniz. Düzde bu da 110la gidiyor Ferrari de. Şanzıman oaranları aynıysa devri de aynıdır. Dizel olsa durum değişirdi. Ben LT benzinli yerine LS dizel tercih ederdim ekonomi adına.

    2- O konuda bilgim yok. Yağmur yağarken faydası olur mu bilmem ama durduktan sonra olacaktır tabiki. Kullananlardan daha iyi yorumlar alınabilir.
    3- Aracı 2 farklı boyda kişi kullanacaksa elbette bu büyük bir avantajdır. Ama eski araçları da bu şekilde kullananlar var. Demeniz lazım ikinizin de. Koltuk biraz yüksek ayarlanmış zaten bendekinde. Ayar olsaydı biraz aşağı indirirdim şahsen.
    4- Sadece kumaş rengi değil kalitesi de farklı gibi. Bu LT için bir artı elbette.
    5- O konuda ben de sizin gibi düşünüyorum. En azından sol arka cam elle açılmalı. Ama çoğu araç böyle.
    6- Benzinlilerde stop&start yok maalesef.
    7- Bluetoothdaki asıl amaç telefon görüşmesi yapmak. Aracın kendi müzik sistemi ile sesi alıyorsunuz ve tavandaki mikrofonla konuşuyorsunuz. Müzik kontrolü yapılıyor mu bilmiyorum ama onunla uğraşacağıma teypten değiştiririm zaten.
    8- Alaşım jant aracın görünümünü çok etkiliyor. Dışarda 800 liraya filan ancak takılır sanırım. Forumda avantaj ve dezavantajları var. Bence dezavantajı daha fazla ama o görünüm için ben de ilerde jant alacağım gibi.
    9- Kapı kolu neyse de ayna güzel olur. Hele renkli araç alacaksanız çok daha iyi oluyor. Ama tek avantajı görünüm. Isıtmalı olmasından daha önemlisi otomatik katlanması bence. Park ederken çok işe yarar.

    Umarım biraz fikir edinmişsinizdir. Açıkçası 1,2 LTZ olsaydı onu alırdım. Devlete fazla haraç vermek istemiyorum. Vergi sistemi adil olmadıkça en az vergiyi ödemek için elimden gleeni yapacağım. Vergi kaçırmam ama en azından bunu yapabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Vergi ve yakıtı göze alabiliyorsanız elbette 1,4 100 BG LT donanım daha iyidir. Burada daha kötü demem abes olur. Benim araç alırkenki amacım en ekonomik ve uzun ömürlü aracı seçmek ama güvenli de olmasını istemekti. Bunu LS sedan yeni aveo tam olarak karşıladı. Ama herkesin ihtiyaçları farklıdır.

    anladım hocam sağol,
    yalnız 1.2LS ve 1.4LT karsılastırması yapınca sitesinden ,

    1.4 LTde start-stop var gorunuyor. varsa da nasıl bişiy oldugunu bilmiyorum.

    bu arada 2013 ocagı filan bekelrsem fiyatlar tüm otomobilelrde artacak diyorlar, neye gore soyluyorlar, vergi mi? yoksa 2013 olduklarından mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gimmeluck -- 19 Kasım 2012; 10:19:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gimmeluck
    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi
    Vergi ve yakıtı göze alabiliyorsanız elbette 1,4 100 BG LT donanım daha iyidir. Burada daha kötü demem abes olur. Benim araç alırkenki amacım en ekonomik ve uzun ömürlü aracı seçmek ama güvenli de olmasını istemekti. Bunu LS sedan yeni aveo tam olarak karşıladı. Ama herkesin ihtiyaçları farklıdır.

    anladım hocam sağol,
    yalnız 1.2LS ve 1.4LT karsılastırması yapınca sitesinden ,
    1.4 LTde start-stop var gorunuyor. varsa da nasıl bişiy oldugunu bilmiyorum.
    bu arada 2013 ocagı filan bekelrsem fiyatlar tüm otomobilelrde artacak diyorlar, neye gore soyluyorlar, vergi mi? yoksa 2013 olduklarından mı

    Benim bildiğim kadarıyla yok stop&start. Yanlış yazmışlardır. Varsa da yeni gelmiştir. Daha önce yoktu. Eğer varsa kırmızıda filan durunca vitesi boşa alıyorsunuz. Klima kapalıysa araç stop ediyor. Sonra debriyaja basınca çalışıyor ve vitese takıp ilerliyorsunuz. Aracın elektrik ihtiyacı yeterliyse stop ediyor. Ama klima gibi elektriği yüklü çeken şeyler açıksa veya akü zayıfsa çalışmaya devam ediyor. Tekrar dediğim gibi benzinlide şuana kadar yoktu. Yanlış yazılmış olabilir. Daha önce yanlış yazdıkları şeyler olmuştu. Uyarmıştım mail atıp.

    Ne kadar beklerseniz fiyatlar o kadar artar bence. Fiyatların düşmesi iin satışların dip yapması gerekirki böyle bişey yok. Ek vergi gelme ihtimali var. Yıllık enflasyon ve zamlardan dolayı ocakta %8-10 zam gelebilir her araca normaldir. Nasılki ev kiranız artıyor aynı hesap. Ocakta herşeye zam gelir. Araçların vergisi de artacak. Aralık sonu 2012 modeller satılmazsa tüketmek için onlarda belki biraz indirim olur ama satışlara göre zor görünüyor. LS bulamıyorum bile diyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gimmeluck

    hocam mavi de iyi, ocakta gelcek deseler bekliycem kırmızıyı da , biri mart digeri nisan.. diyor.

    1.2 LS bulamayınca 1.4 LT bakmaya basladım sanki biraz daha mantıklı geldi sanki.
    yani emin degilim ama:

    1 ) 1.2 nin limitlerde deniyor çekiş olarak, 1.4 le daha rahat olurum. mu? benzin yakışı cok da farklı olmaz daha dusuk devirde kullanabilecegimden sanki ? ( vergiyi soylemistiniz biliyorum)
    2 ) yan aynaların ısıtmalı olması yagmurlu havalarda cok iyi mi?
    3 ) koltuk yuksekliginin ayarlanabilir olması hem ben hem kısa boylu esim kullanırken avantaj baya bi .. mi?
    4 ) koltuk kaplama kuması daha guzel ve kir gostermeyen koyu renkli olması cok iyi mi
    5 ) elektrikli arka cam dezavantaj bence olası yangın veya suya dusmelerde cıkıs icin..
    6 ) En onemlisi : BEnzilide START-stop tam oalrak nedir nasıl kullanılır bilmiyorum, avantaj mıdır kısa yolda?
    7 ) Bluetooth : cep telimdeki muzikleri kablosuz calabiliyor muyum? yoksa bu ozellik sırf direksiyondan muzik kontrolü icin mi yapılmıs, kullanımını anlamadım tam.
    8 ) 15" ikisi de. ama kapaklı ve alasımlı Jant arasında ne fark var? gordugum sanki alaşımlı LT ninkinde SArı renkli Chevrolet logosu vardı ? hos duruyordu renkli renkli.
    9 ) govde renki kapı koludur aynadır gozluk kabıdır sallıyorum.. cunku beyaz aracta siyah ayna ve kapı kolu daha bile guzel duruyor. kırızmı olsa neyse de.




    2008' den beri kendi aracım var, iki kaza yaptım şimdiye kadar. İkiside İstanbul trafiğinde yağmurlu havada yan aynalarda biriken su damlacıklarından görüş netliğimi kaybettiğimdendi. Birisi kendi Corsa'mla diğeride şirketin Kangoosuyla. Şimdiki aracımda yan aynalarda ısıtma var, bu sıkıntıdan kurtuldum hamdolsun. Kesbi arkadaş, ısıtmadan ziyade yan aynaların katlanabilir olmasını tercih edebileceğini söylemişti, bende tam tersini düşünüyorum. Çünkü zaten park ederken aynaları kullanıyoruz, yani park ederken katlı olma ihtimali yok, eee zaten alışveriş merkezlerinin otoparkı gibi dar yerlerde park ettikten sonra elle de katlanabilir aynalar, ancak ısıtma özelliği olmaması biraz önce dediğim gibi geçmişte benim canımı çok acıttı.

    Start stop'a gelince zaten kesbi kardeş anlatmış. Eğer trafik ışıklarında duruyorsan, vitesi boşa alıyorsun, ayağını debriyajdan çektiğin an araç stop ediyor. Tekrar vitese takmak için debriyaja bastığın an çalışmaya başlıyor. Ancak motor ısınmadan, kllima açıkken, arka cam rezistansları çalışırken bu özellik çalışmıyor. (ki bunun teknik sebebini kesbi anlatmış). Start stop özelliği sanılanın aksine "bence" yoğun trafik ve dur kalk yapılan yerde işe yaramaz. Eğer trafik ışığının bol olduğu bir yerde araç kullanıyorsanız, her durduğunuzda 10 - 15 saniyeden fazla bekliyorsanız işe yarayacak bir özellik. Ayrıca sanırım teknolojileri farklı ama citroen C3' ün start stop unu daha çok sevdim.

    Alaşımlı jant ile kapaklı jant arasındaki farka gelince, birisi halk arasında "çelik jant" denilen jant, diğeriyse plastik jant kapağı. İşin açıkçası hangisi daha sağlıklı bende bilmiyorum ama oyum tabiiki de alaşımlı yani çelik janta gider.

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gimmeluck

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Vergi ve yakıtı göze alabiliyorsanız elbette 1,4 100 BG LT donanım daha iyidir. Burada daha kötü demem abes olur. Benim araç alırkenki amacım en ekonomik ve uzun ömürlü aracı seçmek ama güvenli de olmasını istemekti. Bunu LS sedan yeni aveo tam olarak karşıladı. Ama herkesin ihtiyaçları farklıdır.

    anladım hocam sağol,
    yalnız 1.2LS ve 1.4LT karsılastırması yapınca sitesinden ,

    1.4 LTde start-stop var gorunuyor. varsa da nasıl bişiy oldugunu bilmiyorum.

    bu arada 2013 ocagı filan bekelrsem fiyatlar tüm otomobilelrde artacak diyorlar, neye gore soyluyorlar, vergi mi? yoksa 2013 olduklarından mı

    Nacizane kendi yorumum şudur. Bu aracın 1.4' ünün biraz fazla yaktığı ortak kanaat olmuş. 1.2 ile 1.4 arasında iyi düşün derim. Evet 1.4 donanım olarak daha iyi olsan bile, araç daha yeni iken belki kendini düşük devir için sınırlandıracaksın, yavaş ve sakin gideceksin ama araca alıştıkça emin ol sende hızlanacaksın vs vs. Çünkü insan konfor ve güce çabuk alışıyor. Benim aracım 1.3 LTZ dizel, aracı yeni aldığımda daha doğrusu ilk 15000 km' de 5,3-5,5 arası yakıyordum çünkü 1.2 benzinli araçtan buna geçmiştim ve bu bana çok güçlü hissi veriyordu ama km'ler arttıkça arabaya alıştıkça, araba sıradanlaştıkça daha agresif kullanmaya başladım (önceki halime göre daha agresif, yoksa İstanbul trafiğine göre hala sakin olduğumu düşünüyorum) şimdi yakıt sarfiyatım 5,8-6,0 arasına çıktı. Yani her 100 km' de yarım litre, bu benim gibi ayda en az 1600 - 1700 km yol yapan birisi için ne yazıkki 8-9 lt' ye takabül eder.

    Motor tercihi yaparken, gerçekten ihtiyacın olan neyse onu al, iyi hesap yap derim. Birkaç özellik fazla yada az olmuş belki seni çok üzmez ama yakıt ve vergisen dolayı tercihin seni pişman etmesin. Bide şunu göz önünde bulundur, sahibinden.com' da satılan araçların ezici çoğunluğu 1.4 olanlar. Muhtemelen yakıt konusundan dolay olabilir. Ama daha detaylı bilgi için 1.4 kullanan CapNfanzo' ya danışabilirsin, o bildiğim kadarıyla 1.4 kullanıyor.

    Saygılar




  • Ben aynaların otomatik katlanması değil de otomatik düğmeyle ayarlanmasını kastetmiştim. Yoksa katlamak çok sorun değil. Isıtmalı ayna kullanmadığım için yorum yapmadım. Genelde yola çıkmadan aynalarımı silerim. Arabının içinde bez, peçete, ıslak mendil vs. bi sürü şey bulunur. Ha LT ve LTZ'de sürücü koltuğundan otomatik ayarlanıyor mu bilmiyorum ama öyle olması gerek mantık oalrak. Ben otomatik aynadan korktuğum için biraz da LT'den uzak durdum. Malum gelip geçerken ilk hasar verilen şey aynalar oluyor. Geçen alışveriş merkezinde park ettim. Yandaki araçla epey mesafe var diye katlamadım. Döndüğümde ayna iler doğru bükülmüştü. Elimle düzelttim yerine oturdu. Ama otomatik olsaydı dişlileri filan epey hasar alırdı ve masraf olurdu. Kaskoyu bozmak filan uğraş dur. En sağde şekliyle ben rahatım. Hele hele 20-30 yaşında arabalarla araba kullanmaya başlayan biri olarak müthiş konfordayım şuan. Ama aynalarım otomatik olsaydı da katlanmış olurdu ve yine hasar almazdı. Sadece dar yerlerden geçerken kırma riski olurdu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Ben aynaların otomatik katlanması değil de otomatik düğmeyle ayarlanmasını kastetmiştim. Yoksa katlamak çok sorun değil. Isıtmalı ayna kullanmadığım için yorum yapmadım. Genelde yola çıkmadan aynalarımı silerim. Arabının içinde bez, peçete, ıslak mendil vs. bi sürü şey bulunur. Ha LT ve LTZ'de sürücü koltuğundan otomatik ayarlanıyor mu bilmiyorum ama öyle olması gerek mantık oalrak. Ben otomatik aynadan korktuğum için biraz da LT'den uzak durdum. Malum gelip geçerken ilk hasar verilen şey aynalar oluyor. Geçen alışveriş merkezinde park ettim. Yandaki araçla epey mesafe var diye katlamadım. Döndüğümde ayna iler doğru bükülmüştü. Elimle düzelttim yerine oturdu. Ama otomatik olsaydı dişlileri filan epey hasar alırdı ve masraf olurdu. Kaskoyu bozmak filan uğraş dur. En sağde şekliyle ben rahatım. Hele hele 20-30 yaşında arabalarla araba kullanmaya başlayan biri olarak müthiş konfordayım şuan. Ama aynalarım otomatik olsaydı da katlanmış olurdu ve yine hasar almazdı. Sadece dar yerlerden geçerken kırma riski olurdu.

    Doğrudur ben yanlış anlamış olabilirim. yola çıkmadan bende bezle falan siliyorum ama eğer yolculuk sırasında yağmur yağıyorsa yine oluyor. Evet aynalar sürücünün olduğu kapının üzerinden otomat,k olarak ayarlanabiliyor. Ben araçta ççift yönlü klima olmasını isterdim, bunun eksikliğini yaşıyorum işin açıkçası. Onun dışında bu fiyat seviyesi için herşey süper. En sevdiğim özelliğide hill holder (istanbul çok engebeli, acayip işe yarıyor) ve cruse control (mutlak bir zevk)

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MICROBE

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Ben aynaların otomatik katlanması değil de otomatik düğmeyle ayarlanmasını kastetmiştim. Yoksa katlamak çok sorun değil. Isıtmalı ayna kullanmadığım için yorum yapmadım. Genelde yola çıkmadan aynalarımı silerim. Arabının içinde bez, peçete, ıslak mendil vs. bi sürü şey bulunur. Ha LT ve LTZ'de sürücü koltuğundan otomatik ayarlanıyor mu bilmiyorum ama öyle olması gerek mantık oalrak. Ben otomatik aynadan korktuğum için biraz da LT'den uzak durdum. Malum gelip geçerken ilk hasar verilen şey aynalar oluyor. Geçen alışveriş merkezinde park ettim. Yandaki araçla epey mesafe var diye katlamadım. Döndüğümde ayna iler doğru bükülmüştü. Elimle düzelttim yerine oturdu. Ama otomatik olsaydı dişlileri filan epey hasar alırdı ve masraf olurdu. Kaskoyu bozmak filan uğraş dur. En sağde şekliyle ben rahatım. Hele hele 20-30 yaşında arabalarla araba kullanmaya başlayan biri olarak müthiş konfordayım şuan. Ama aynalarım otomatik olsaydı da katlanmış olurdu ve yine hasar almazdı. Sadece dar yerlerden geçerken kırma riski olurdu.

    Doğrudur ben yanlış anlamış olabilirim. yola çıkmadan bende bezle falan siliyorum ama eğer yolculuk sırasında yağmur yağıyorsa yine oluyor. Evet aynalar sürücünün olduğu kapının üzerinden otomat,k olarak ayarlanabiliyor. Ben araçta ççift yönlü klima olmasını isterdim, bunun eksikliğini yaşıyorum işin açıkçası. Onun dışında bu fiyat seviyesi için herşey süper. En sevdiğim özelliğide hill holder (istanbul çok engebeli, acayip işe yarıyor) ve cruse control (mutlak bir zevk)

    Saygılar

    LTZ olanlarda ön koltukların altında arkadakilerin ayağına üfleyen kanallar olduğu söyleniyor. Bi nevi çift bölgeli denebilir. Ama LTZ test etmedim bilemiyorum. Ben bu haliyle bu fiyata hala çok iyi bir iş yaptığımı düşünüyorum. Aracımdan çok memnunum ve en önemlisi sürüşünden çok büyük keyif alıyorum.




  • hocam dediginiz gibiymiş,
    2012 buçuk model 1.4 LT lerde start-stop standart olarak geliyormuş.

    bu 2012,5 lar aralıkta gelecekmiş.

    aynı şekilde LS 1.2 de aralıkta 2012,5 olarak gelecekmiş, onda bir degisiklik yok dediler. ama şimdi duraksadım, bu Z-root veya ses gibi problemlerden arınmış halde gelen seriler olmasın bunlar diye 1000 veya 1500 daha pahalıya gelir buyuk ihtimal dediler satıcılar.

    veya 1.2 LSde fark varsa su anda avrupa veya turkiye sitesinde gosteriyordur sanırım farkı. su an gordugum ekranda LTde gosteriyor cunku startstopu.
  • Eğer bir fark yoksa bekleyip zamlı almaya gerek yok. Eğer zrotunda filan bişey olrsa zaten yenileriyle değiştirirler. Bende henüz 1 yılı geçmesine rağmen sorun yok. Şans ve kullanıma da bağlı sanırım. Ses illa her araçta zamanla oalcak kaçış yok. Tamamen her yeri lastikten yaprlarsa bile bu seferde gıyk gıyk diye ses gelir. Bunun çözümü yok. Az olur çok olur o kadar. Abartı ses olursa zaten serviste halledilir.
  • Merhaba arkadaşlar ben de hatchback 1,2 LS kullanıcısıyım sormak istediğiniz bir şey olursa memnuniyetle yrd. olmaya çalışırım.Bu arada kesbi hocam ben mi yanlış anladım direksiyon ayarı yok demişsiniz benimkinde var.Benim de bir sorum var o da bu hız limitinin nasıl kurulduğu ve çalışma sistemi hakkında bilginiz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgay0651

    Merhaba arkadaşlar ben de hatchback 1,2 LS kullanıcısıyım sormak istediğiniz bir şey olursa memnuniyetle yrd. olmaya çalışırım.Bu arada kesbi hocam ben mi yanlış anladım direksiyon ayarı yok demişsiniz benimkinde var.Benim de bir sorum var o da bu hız limitinin nasıl kurulduğu ve çalışma sistemi hakkında bilginiz var mı?

    Aracınızı ne zaman aldınız bilmiyorum ama tekrar hayırlı olsun ve Allah kaza bela vermesin. Direksiyon ayarı var tabiki. Biz aynalardan bahsediyorduk. Bir de koltuk yükseklik ayarından bahsettik.

    Hız sabitleyici ile ilgili bilgi kullanım kılavuzunda var. GÜncellenmiş kullanım klavuzu linki ilk mesajımda var. Limitör ayarını filan ben de kullanmıyorum. Hız sabitleyici beyaz ışık olarak sürekli bende açık durur. Sabitleyeceğim zaman aşağı yuşa basarım ve sonra hızlanmak için yukarı tuşa bikaç kez basarım. Sanırım yukarı basarsanız araç en son sabitlediğiniz hıza çıkıyor. Açıkçası ben çok detaylı kurcalamadım. Bana bu hali bile fazla fazla yetiyor. İptal etmezk için ise ister iptal tuşuna basın ki ben genelde böyle yapıyorum, ister debriyaj ister fren. Sabitleyicide gaz çalışıyor. Sollamada filan hızlanıp sonra gazdan ayağınızı çekerseniz eski hızına kendi düşüyor. İstediğiniz hızı geçince ötüyor filan bazı özellikleri var ama kullanmadım daha hiç.

    Ek: Sayfa 175



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 21 Kasım 2012; 8:38:59 >




  • 1.2 LS modeline yol bilgisayarı yapılamıyor mu sonradan acaba ? ekran da aynı olabilir gibi sanki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Clive

    1.2 LS modeline yol bilgisayarı yapılamıyor mu sonradan acaba ? ekran da aynı olabilir gibi sanki

    Ekran aynı değil. O yüzden imkansız. Sayfa 74 yol bilgisayarı olanlar, sayfa 75 benimki yani LS olanların göstergesi.

    http://www.chevrolet.com.tr/pdf/manuals/Aveo_T300_EU_MY12_tr_tr.pdf

    Ben soketle bağlanan ve telefondan anlık tüketim vs. gösterdiği söylenen bir cihaz aldım. Bugün kargo elime ulaştı. Yarın müsait olursam deneyeceğim inşallah. Soğutma suyu sıcaklığına kadar gösteriyormuş. Ama bunun için araçta bu sensörlerin olması gerekiyormuş. Sonuç alırsam burdan da paylaşırım. Forumdaki bir arkadaştan aldım.

    http://resim.donanimhaber.com/m_57826918/mpage_1/f_/key_//tm.htm




  • Güzel bir cihaza benziyor kalan benzinle ne kadar menzil yapılacagını da gösterse kusursuz olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstteki konuda yazdığım mesajın aynısı alıntıdır:

    Bugün kısa bir deneme yaptım. Cihaz çalışıyor. Kaputu açma kolunun hemen yanında soket girişi varmış. Ben de ilk defa öğrenmiş oldum. Oraya taktım ve bıraktım. Acaba araç beklerken oraya elektrik geliyor mu ve aküyü bitirir mi bilmiyorum. İnşallah öyle bişey olmaz.

    Yağmur yağıyordu bir de bi yere gidecektim o yüzden uzun uzun denemeler yapamadım. Alelacele gördüğüm motor devri, hava giriş sıcaklığı, soğutma suyu sıcaklığı, 0-100 değeri (tabi haraket etmediğim için sıfırdı), yakıt akışı (hepsini yakmıyor olabilir), throttle (boğaz kelebeği mi oluyor), vakum, oksijen sensörü, emisyon (tam emin değilim) gibi şeyler ölçüyor. İlerde daha detaylı kullanınca yazarım. Teşekkrüler ürün için.

     Yeni Aveo Sedan 1,2 LS Yeni Aveo Sedan 1,2 LS Yeni Aveo Sedan 1,2 LS Yeni Aveo Sedan 1,2 LS

    Hava giriş sıcaklığı neredeyse dış ortam sıcaklığıyla aynı idi. Sıcak havada veya motor sıcakken de geçerli mi bilmem ama şuan için bunun dış hava sıcaklığı gibi kullanabiliriz sanırım. Alet 13 derece gösteriyordu, telefondaki program (accuweather) 12 derece diyordu o anda.




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.