Merhabalar, başka bir konuda belirtmiştim ama TürkTelekom altforumunda sormak daha doğru sanırsam. Yeni binaya taşındım. Binanın altyapısını sorguladığımda (Milleni-Netspeed ve telefonla Türktelekomdan onaylattım), fiber altyapı olduğunu ve 100mbps hız alabileceğimi söylediler. Ancak mevcut firmamdan nakil talebinde bulunduğumda şebeke sorunu var diyorlar. Mevcut firma Netspeed, şuan iptal için başvuru yaptım. Kapattırıp kesinleşinceye kadar bekleyeceğim.
Binanın içine saha satış temsilcileri kartlarını bırakmış internet için ama aradığımda ulaşamıyorum.
Şimdi ben interneti bağlatmak için nasıl yok izlemeliyim ? Şebeke sorunu denen dalga nedir ? Tahminen yeni farklı bir firmaya başvuru yapsam oradan da aynı cevap gelecek.
Türk Telekom müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalışyıroum ama ulaşamıyorum.
Nasıl bir yol izlemem gerekiyor. Şimdi Millenicoma yeni başvuru yapmayı planlıyorum, ancak onlarda da tahminen böyle bir sorun ortaya çıkacaktır. Şimdi bağlayamadıkları internete ücret ödemekte istemiyorum.
Merhaba. Bİnanızda şebeke vardır, ancak aktif olmamış olabilir. Bu konuyla ilgili detaylı bilgiyi bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün planlama biriminden öğrenebilirsiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34
Merhaba. Bİnanızda şebeke vardır, ancak aktif olmamış olabilir. Bu konuyla ilgili detaylı bilgiyi bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün planlama biriminden öğrenebilirsiniz.
Üstad cevap için çok teşekkürler. Ben altyapı gözükünce direk alabiliyoruzdur gibi düşünmüştüm. Türk Telekomu arayınca bilgi vermiyorlar, madem il telekom müdürlüğüne gidip bi soraym. Tekrardan çok sağolun bilgilendirme için.
J.McNulty
kullanıcısına yanıt
Estağfurullah rica ederim. Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne gittiğinizde planlama birimine başvuracaksınız. Oradan net bilgi alabilirsiniz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme