Instagram üzerinden gördüğüm bir ürünün fiyatı uygun ve ödemesi de kapıda ödeme olunca sipariş verdim. Göndermezlerse en azından param gitmez güvencesiyle. Çünkü sipariş verilen site büyük bir e-ticaret sitesi vs. değil. Sıradan basit bir site. Siparişimi tamamlayıp formu göndermemin ardından whatsapp üzerinden mesaj atıldı. Mesaj "onaylıyor musunuz?" diye bitiyor. Sonra kendi kendine cevap almış gibi "Siparişiniz onaylanmıştır" yazıyor. Böyle olunca çalışma sistemi güven vermedi, whatsapp mesajını siparişimi iptal ediyorum, onaylamıyorum olarak yanıtladım ve karşı taraftan okundu, mavi tik de aldım. Neyse aradan 1 hafta geçti baktım kargoyu göndermişler. Ben iptal ediyorum dememe rağmen gönderilince kargoyu kabul etmedim. Aradan 6 ay geçmiş şimdi cep telefonuma bir SMS geldi XXXX Avukattan. Tüketici hakkları kanununa aykırı davrandığımdan hakkımda dava açılacakmış vs. vs. Dosya masrafı, avukatlık ücreti ve ceza ödememek için aramalıymışım... Alo 175'i arayıp danıştım. İptal etme almama hakkınız var, böyle mesajlara, aramalara itibar etmeyin dedi. Taciz boyutuna varırlarsa savcılığı arayabileceğimi de ekledi. Bana gelen mesaj ve whatsapp yazışmalarının ekran görüntülerini ekliyorum. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar veya başına gelen varsa bu furya büyümeden önlemimizi alalım. Başlığı bu nedenle açıyorum. |
Bildirim