Şimdi Ara

YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
3.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BMW, yeni 3 serisinin GT versiyonunu resmen tanıttı.

    Bagaj kapağında hıza bağlı olarak yükselen bir spoyler var. 110 km hıza ulaşıldığında otomatik olarak yükseliyor.

    Donanım seçenekleri Sport Line, Luxury Line ve Modern Line. ayrıca M paketi de var.

    Aracın boyu sedandan 20 cm uzun, touringden ise 8 cm kısa. Ayrıca dingil mesafesi 11 cm artmış.

    Artan boyutlar diz mesafesinde 7 cm fark oluşturmuş. bagaj hacmi 520 litre ve 1600 litreye çıkabiliyor.

    Motorlar:

    2.0 litre TwinPower Turbodizel 143 bg güç ve 320 Nm tork

    2.0 litre TwinPower Turbodizel 184 bg güç ve 380 Nm tork

    2.0-litre TwinPower Turbo 184 bg güç ve 270 Nm tork

    2.0-litre TwinPower Turbo 245 bg güç ve 350 Nm tork

    3.0 litre TwinPower Turbo sıralı 6 silindirli 306 bg güç ve 400 Nm tork

    Bütün motorlarda 6 ileri manuel şanzıman standart, 8 ileri ZF opsiyonel.







     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI


     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI


     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI

     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 12 Şubat 2013; 17:02:49 >







  • öffff yine mi yaaa.... bunun içini de 5 serisine mi benzeteceksiniz??

    3.30xd GT olarak girer TR'ye zaten sadece... 55.000 - 60.000€ başlangıç fiyatı fln derken tamam ya... galericiler aportta beklesinler hayırlı satışlar!
  • BMW takmış GT'ye.

    Yandan güzel duruyor açıkçası. Bi çıksın da, özellikle sedanı, ilerdeki arabamızı görmüş olalım bizde.
  • arka taraf çok gereksiz uzun hocam.. 5 serisinin yapısı büyük olduğu için gidiyordu.. zaten iç yapıya bak 7 serisinin aynısı (ön göğüs, kol dayama vs), dışı desen öyle far grubu ve böbrekler 7 serisinin ikizi gibi.. satarken 7 serisinin HB versiyonu bile diyorlar..

    ama 3 serisine GT kafası gitmez diye düşünüyorum.. hoş şu anda bir şey anlamak mümkün değil ama arkası hoşuma gitmedi..
  • Aynen bi çıksında görelim.

    Öndeki araç yeni 1 serisi yanılmıyorsam?
     YENİ BMW 3 SERİSİ GT TANITILDI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: strify

    Aynen bi çıksında görelim.

    Öndeki araç yeni 1 serisi yanılmıyorsam?

    ewt yeni 1 serisinin far grubu..
  • umarım compact gibi hüsran bir model olmaz onunda farları yuvarlaktı
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BMW 1 serisi hakkında
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • arkadaşlar benim aklıma takılıyordu şimdi GT ne oluyor diye , M varken falan

    GT = grand tourer miş

    aslında 3.25 , 6.25 , 6.35 gibi coupe serileri GT olarak adlandırılıyormuş ve BMW nin bu araçları üretmesindeki amaç uluslararası veya şehirler arası yolculukları kısa sürede tamamlayabilmekmiş , şehirdışı için tasarlanıyormuş yani
  • Yakında 1 Serisi Gt olursa hiç şaşmam gerçi o zaman mercedes b aynı segmente girer iyide olur :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    umarım compact gibi hüsran bir model olmaz onunda farları yuvarlaktı



    Aracın farları değil onlar. Kamuflajdan dolayı araka farlar gözükmediğinden, ekstradan koyulmuş bir aydınlatma sistemi.
  • 5-Serisi GT başarılı mı oldu, ne zaman oldu, ben mi kaçırdım? Çirkinlik abidesi gereksiz pahalı şeyi kim aldı da 3-Serisi'ne de aynı gaddarlığı yapmayı gerek gördüler?
  • Arka taraf facia, gereksiz şişkin duruyor
  • Dorduncu resimde Mustang e benzettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Concrete Jungle

    5-Serisi GT başarılı mı oldu, ne zaman oldu, ben mi kaçırdım? Çirkinlik abidesi gereksiz pahalı şeyi kim aldı da 3-Serisi'ne de aynı gaddarlığı yapmayı gerek gördüler?


    +1
  • 5 serisinde GT güzel oldu tek kötü yanı aşırı pahalı.3 serisinde arkası çok kaba olmuş gibi geldi tabi birde kamuflajsız görmek lazım.
  • 5 Serisi GT iğrenç tasarımı ile X6 adlı hilkat garibesi ile yarışacak nitelikte olsa da, arka koltuklardaki yaşam alanı inanılmaz. Araba fantazisi olanlar varsa şiddetle öneririm.

    E60'ın arka tarafı oldukça genişken fuarda incelediğim F10 beni hayal kırıklığına uğratmıştı, arka koltuklarındaki yaşam alanı Lancia Delta gibi C segmenti bir arabadan dahi çok daha azdı. Ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya geçtiğimde dizlerim ön koltuğun arkasına yapışmıştı. (Boyum 1.83, yani çok uzun bir adam değilim.)

    3 Serisi'nde de aynı şeyi yapmazlar umarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    5 Serisi GT iğrenç tasarımı ile X6 adlı hilkat garibesi ile yarışacak nitelikte olsa da, arka koltuklardaki yaşam alanı inanılmaz. Araba fantazisi olanlar varsa şiddetle öneririm.

    E60'ın arka tarafı oldukça genişken fuarda incelediğim F10 beni hayal kırıklığına uğratmıştı, arka koltuklarındaki yaşam alanı Lancia Delta gibi C segmenti bir arabadan dahi çok daha azdı. Ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya geçtiğimde dizlerim ön koltuğun arkasına yapışmıştı. (Boyum 1.83, yani çok uzun bir adam değilim.)

    3 Serisi'nde de aynı şeyi yapmazlar umarım.


    yerdeyim




  • short kasa 7 serisinden daha genis bir arka koltuk mesafesi var 5 serisi gtnin.. bagaji vs de cok genis ama gercekten olumune cirkin ve surus dinamiklerinin de ne 7 serisi ne de 5 serisi kadar iyi olmadigini duydum.. yani on koltukta oturacaksam bu araci istemem, arka koltukta oturacaksam da aradaki fiyat farki cok olmayan 7 serisine yonelirim.. 3 serisi gtyi de buna benzetmezler umarim.. yani 3 serisi veya 5 serisi estate'in suyu mu cikti da gtleri planladilar anlamis degilim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    5 Serisi GT iğrenç tasarımı ile X6 adlı hilkat garibesi ile yarışacak nitelikte olsa da, arka koltuklardaki yaşam alanı inanılmaz. Araba fantazisi olanlar varsa şiddetle öneririm.

    E60'ın arka tarafı oldukça genişken fuarda incelediğim F10 beni hayal kırıklığına uğratmıştı, arka koltuklarındaki yaşam alanı Lancia Delta gibi C segmenti bir arabadan dahi çok daha azdı. Ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya geçtiğimde dizlerim ön koltuğun arkasına yapışmıştı. (Boyum 1.83, yani çok uzun bir adam değilim.)

    3 Serisi'nde de aynı şeyi yapmazlar umarım.

    F10, E60'dan daha uzundur, daha geniştir...

    boyum 1.90, koltuğu kendime göre ayarladığım da (ADAM GİBİ) arkada oturan en uzun boylu kişinin 1.85 boyunda olması gerekiyor ki, 1.85'in üstünde olan adam bacakları açmak zorunda kalıyor..

    ha yok ben koltuğu en arkaya alıp, en aşağı konuma alıp, sırt kısmını yatırıp "çakal" konumuna getirirsem arkada bırak insan oturmasını, cüceler sığar rahatça.. 2 aydır F10 sahibiyim, 1.85 üstü 2-3 arkadaşım için koltuğu çok hafif öne almak zorunda kalmışımdır!!

    ki burada en kalıplı ve geniş koltuk konfor koltuktur (konfor koltuk sahibiyim), standart ve spor koltukta arkada oturanlar çok daha rahat etmektedirler..

    biraz daha gerçekçi olmakta fayda var.. fuarda, bayide vs her ne ise, toplamda 1dk rahat edeceğiniz seviyeye koltuğu ayarlayıp arkada adam oturamıyor demeyin komik oluyor!!!




  • İlginçliklerin forumu DH forum yine mükemmel hep mükemmel.

    Araçlar yapılırken ihtiyaçlar belirlenir bu yüzden hep yeni modeller piyasaya çıkar. Audi bu segment bir modele ihtiyaç olduğunu düşünür ve A7 çıkarır. BMW 7 serisi konforunu sunacak bir hb tarzı araç alacak kitle olduğunu düşünür ve 5 gt yapar. Arka kapılarını henüz açmamış SUV kullanıcı kitlesi olduğunu görür ve x6 yapar.

    Ama dh üyeleri için bunlar tamamen gereksizdir. X5 varken X6'ya ne gerek var? 3 5 serilerinin suyumu çıktıda gt'ler üretilmeye başlandı? Ama bu araçlar satıyor. Bu araca ihtiyacı olduğunu düşünüp alıp kullanan insanlar var. Siz beğenmiyor olabilirsiniz ama bu aracın gereksiz olduğunu göstermez.

    Rahmetli Erbakan'ın son sloganıydı "güneş varken ampule ne gerek var?"
    O geldi aklıma nedense. 3 serisi varken gt'ye ne gerek var?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.