Şimdi Ara

YENİ BMW 3 SERİSİ Mİ..? YENİ VW CC Mİ..? (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
228
Cevap
2
Favori
28.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yeni konu açma ihtiyacı duymadım burası varken. iki aracı kıyaslarsak öne çıkan hangi özellikleri vardır. mümkünse ikisini de kullanmış olanlardan cevap bekliyorum teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kicker

    arkadaşlar yeni konu açma ihtiyacı duymadım burası varken. iki aracı kıyaslarsak öne çıkan hangi özellikleri vardır. mümkünse ikisini de kullanmış olanlardan cevap bekliyorum teşekkürler...

    CC nin şanzımanı patlak.
    Kaportası akordiyon.
    altyapısı komple bildiğin passat.
    160hp lik motoru üretimden kaldırıyorlar sıkıştırma problemleri yüzünden,ACT teknolojisini geliştirdiler güç 140a indirildi.
    3 serisi hem daha kaliteli CC ye göre,hem daha prestijli,hem de sorunsuz motor şanzıman kombinasyonlarına daha sportif arkadan itiş özelliklerine sahip.
    Döver yani bildiğin.
    Zaten arada fiyat farkı da var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 19 Haziran 2013; 9:38:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avukatyusuf

    CC passat şasesi üzerine şekillendirilmiş bir coupe görünümlü 4 kapılı araba. Sürüş dinamikleri passatla aynı olduğundan spor gibi görünse de spor kullanıma uygun olmayan bir otomobil. 1.4 TSİ motor kendini ispatlamış DSG şanzumansa nispeten daha az sorunlu hale gelmiş.

    Aracın dışı spor görünse de içinin tüm passatlarla aynı olması tam bir özensizlik ve ne yaparsam yapayım satıyorum hali.

    BMW ise çok rafine çizgilere sahip, önceki modelden 9 cm uzun ve içi çok ferah. Aracın iç tasarımı da son derece başarılı. Joystik şeklindeki vites kolu adeta bir sanat eseri. Aracın üzerindeki yeni nesil 1.6 i motor çok başarılı. Aynı motor peugeot RCZ de kullanılmakta ve 200 ps den fazla güç üretmekte. Yani motor chip tuninge uygun. 8 ileri tork konvektörlü ZF şanzuman tartışmasız türünün en iyisi ve sorunsuzu.

    Motorlar CC 1.4 TSİ 160 ps / Bmw 1.6 i 136 ps
    Şanzuman CC 7 ileri DSG/ Bmw 8 ileri ZF tork konvektörlü

    Kullanım CC önden çekişli, yüksek salınımlı, fazla gaz verince önden kayan, sürekli viraj sevmeyen normal bir binek passat ayarında yol tutuşa sahip. BMW arkadan itişli, yüksek ekerlek gücünde, yol tutuş ve virajlı yollar bakımından çok daha başarılı. Sürüş dinamikleri ve kullanım keyfi bakımından CC nin çook ilerisinde.

    Konfor bakımından BMW, CC den çok daha konforlu. BMW bir de normal lastiklere sahip olsa konfor bakımından Mercedesten dahi daha iyi.

    Tüketim konusunda her iki araç da hemen hemen aynı olmalı. Şu an F30 3.16 i kullanıyorum ve yoğun istanbul trafiğinde ortalama tüketim 8.1 lt/100 km. CC nin tüketim dğerleri ise 9 lt/100 km civarında.

    Her iki markanın müşteri kitlesi farklı, marka imajları farklı. Bu noktada BMW açık ara ileride ve bu farkın kapanması mümkün değil gibi.

    Neticeten AŞK 3 HARFLİDİR DİYORUM

    B.M.W




    Arkadaşlar bilmeden yorum yapmayalım lütfen.Vw cc nin sürüş dinamikleri passatla aynı falan değildir.Kullandıkları amortisörler ve helezon yaylar passattan tamamen farklıdır ve passat ile kıyaslarsak cc çok daha konforsuz ve spor kullanıma uygundur.Ayrıca bende e90 kasa bmw vardı,şimdi cc kullanıyorum yol tutuş olarak öyle dediğiniz gibi önden kayma eğilimiymiş viraj sevmezmiş gibi bir şey cc de hiç hissetmedim.Aracımda adaptif ayarlanabilen süspansiyon opsiyonu var içeriden istediğim gibi süspansiyon sertliğini arttırabiliyorum ve 19 jantlar conti lastikler ile viraja köpek gibi yapışıyor.Onun dışında isteyen benim gibi cc alır isteyen 3 kasa alır bir yorum yapamayacağım ama şunu söyleyim ben ,e30,e36,e46, e90 bmw den f30 3 kasaya geçmek yerine cc almış biriyim ve aracımdan son derece memnunum.Öyle bahsettiğiniz gibi sürüş dinamikleri falan çok çok ilerisinde değil.Heleki f30 316 ile vw cc 1.4 tsi 160 lığı kıyaslıyor iseniz bmw gerisinde bile kalır.3 serisi alınacaksa kesinlikle 320 dizel 184 lük motor alınmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: avukatyusuf

    CC passat şasesi üzerine şekillendirilmiş bir coupe görünümlü 4 kapılı araba. Sürüş dinamikleri passatla aynı olduğundan spor gibi görünse de spor kullanıma uygun olmayan bir otomobil. 1.4 TSİ motor kendini ispatlamış DSG şanzumansa nispeten daha az sorunlu hale gelmiş.

    Aracın dışı spor görünse de içinin tüm passatlarla aynı olması tam bir özensizlik ve ne yaparsam yapayım satıyorum hali.

    BMW ise çok rafine çizgilere sahip, önceki modelden 9 cm uzun ve içi çok ferah. Aracın iç tasarımı da son derece başarılı. Joystik şeklindeki vites kolu adeta bir sanat eseri. Aracın üzerindeki yeni nesil 1.6 i motor çok başarılı. Aynı motor peugeot RCZ de kullanılmakta ve 200 ps den fazla güç üretmekte. Yani motor chip tuninge uygun. 8 ileri tork konvektörlü ZF şanzuman tartışmasız türünün en iyisi ve sorunsuzu.

    Motorlar CC 1.4 TSİ 160 ps / Bmw 1.6 i 136 ps
    Şanzuman CC 7 ileri DSG/ Bmw 8 ileri ZF tork konvektörlü

    Kullanım CC önden çekişli, yüksek salınımlı, fazla gaz verince önden kayan, sürekli viraj sevmeyen normal bir binek passat ayarında yol tutuşa sahip. BMW arkadan itişli, yüksek ekerlek gücünde, yol tutuş ve virajlı yollar bakımından çok daha başarılı. Sürüş dinamikleri ve kullanım keyfi bakımından CC nin çook ilerisinde.

    Konfor bakımından BMW, CC den çok daha konforlu. BMW bir de normal lastiklere sahip olsa konfor bakımından Mercedesten dahi daha iyi.

    Tüketim konusunda her iki araç da hemen hemen aynı olmalı. Şu an F30 3.16 i kullanıyorum ve yoğun istanbul trafiğinde ortalama tüketim 8.1 lt/100 km. CC nin tüketim dğerleri ise 9 lt/100 km civarında.

    Her iki markanın müşteri kitlesi farklı, marka imajları farklı. Bu noktada BMW açık ara ileride ve bu farkın kapanması mümkün değil gibi.

    Neticeten AŞK 3 HARFLİDİR DİYORUM

    B.M.W




    Arkadaşlar bilmeden yorum yapmayalım lütfen.Vw cc nin sürüş dinamikleri passatla aynı falan değildir.Kullandıkları amortisörler ve helezon yaylar passattan tamamen farklıdır ve passat ile kıyaslarsak cc çok daha konforsuz ve spor kullanıma uygundur.Ayrıca bende e90 kasa bmw vardı,şimdi cc kullanıyorum yol tutuş olarak öyle dediğiniz gibi önden kayma eğilimiymiş viraj sevmezmiş gibi bir şey cc de hiç hissetmedim.Aracımda adaptif ayarlanabilen süspansiyon opsiyonu var içeriden istediğim gibi süspansiyon sertliğini arttırabiliyorum ve 19 jantlar conti lastikler ile viraja köpek gibi yapışıyor.Onun dışında isteyen benim gibi cc alır isteyen 3 kasa alır bir yorum yapamayacağım ama şunu söyleyim ben ,e30,e36,e46, e90 bmw den f30 3 kasaya geçmek yerine cc almış biriyim ve aracımdan son derece memnunum.Öyle bahsettiğiniz gibi sürüş dinamikleri falan çok çok ilerisinde değil.Heleki f30 316 ile vw cc 1.4 tsi 160 lığı kıyaslıyor iseniz bmw gerisinde bile kalır.3 serisi alınacaksa kesinlikle 320 dizel 184 lük motor alınmalı.

    Arkadaşım testlerde CC yol tutuşunun binek Araç ayarında ve önden kayma eğilimi olduğunu gösteriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • F30 kasa BMW 3 SERİSİ il VW CC karşılaştırmak isteniyorsa bu sadece iç mekan genişliği için olabilir. Çünkü ne kalitesi ne otomatik vitesi ne markası nede görüntüsü yan yana konulamaz. Dış görünüş görecelidir doğru ama 100 kişiye sorulsa 95 i BMW nin dış görünüşünü tercih eder. Ülkemizdeki marka fanatikleri ki nedense bu daha çok VW de var alakasız araçları haddinden fazla övüyor. CC mi mondeo mu dense bende CC derim ama BMW ye karşı daha kaliteli daha iyi gibi sözlerle kıyaslamayın. CC yi bırakın passat la karşılaştıranlar bile var. Nerdeyse polo ile kıyaslayacaklar. Bu dediiğim sadece BMW ile değil. Mercedes lede aynı durum var. Kişisel tercehler ancak aynı kefedeki araçlar için yapılır. Bu passat için insignia dır mesela ki ben ikisi arasında kalsam tartışmasız insignia alırdım. Çevremde birsürü arkadaşımın passat veya cc den sonraki aracı Bmw 3 serisi olmuştur ki parası olanın vw e uğramadan 3 serisi olur.

    Not: Bu yazdıklarım kişisel görüşlerimdir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: avukatyusuf

    CC passat şasesi üzerine şekillendirilmiş bir coupe görünümlü 4 kapılı araba. Sürüş dinamikleri passatla aynı olduğundan spor gibi görünse de spor kullanıma uygun olmayan bir otomobil. 1.4 TSİ motor kendini ispatlamış DSG şanzumansa nispeten daha az sorunlu hale gelmiş.

    Aracın dışı spor görünse de içinin tüm passatlarla aynı olması tam bir özensizlik ve ne yaparsam yapayım satıyorum hali.

    BMW ise çok rafine çizgilere sahip, önceki modelden 9 cm uzun ve içi çok ferah. Aracın iç tasarımı da son derece başarılı. Joystik şeklindeki vites kolu adeta bir sanat eseri. Aracın üzerindeki yeni nesil 1.6 i motor çok başarılı. Aynı motor peugeot RCZ de kullanılmakta ve 200 ps den fazla güç üretmekte. Yani motor chip tuninge uygun. 8 ileri tork konvektörlü ZF şanzuman tartışmasız türünün en iyisi ve sorunsuzu.

    Motorlar CC 1.4 TSİ 160 ps / Bmw 1.6 i 136 ps
    Şanzuman CC 7 ileri DSG/ Bmw 8 ileri ZF tork konvektörlü

    Kullanım CC önden çekişli, yüksek salınımlı, fazla gaz verince önden kayan, sürekli viraj sevmeyen normal bir binek passat ayarında yol tutuşa sahip. BMW arkadan itişli, yüksek ekerlek gücünde, yol tutuş ve virajlı yollar bakımından çok daha başarılı. Sürüş dinamikleri ve kullanım keyfi bakımından CC nin çook ilerisinde.

    Konfor bakımından BMW, CC den çok daha konforlu. BMW bir de normal lastiklere sahip olsa konfor bakımından Mercedesten dahi daha iyi.

    Tüketim konusunda her iki araç da hemen hemen aynı olmalı. Şu an F30 3.16 i kullanıyorum ve yoğun istanbul trafiğinde ortalama tüketim 8.1 lt/100 km. CC nin tüketim dğerleri ise 9 lt/100 km civarında.

    Her iki markanın müşteri kitlesi farklı, marka imajları farklı. Bu noktada BMW açık ara ileride ve bu farkın kapanması mümkün değil gibi.

    Neticeten AŞK 3 HARFLİDİR DİYORUM

    B.M.W




    Arkadaşlar bilmeden yorum yapmayalım lütfen.Vw cc nin sürüş dinamikleri passatla aynı falan değildir.Kullandıkları amortisörler ve helezon yaylar passattan tamamen farklıdır ve passat ile kıyaslarsak cc çok daha konforsuz ve spor kullanıma uygundur.Ayrıca bende e90 kasa bmw vardı,şimdi cc kullanıyorum yol tutuş olarak öyle dediğiniz gibi önden kayma eğilimiymiş viraj sevmezmiş gibi bir şey cc de hiç hissetmedim.Aracımda adaptif ayarlanabilen süspansiyon opsiyonu var içeriden istediğim gibi süspansiyon sertliğini arttırabiliyorum ve 19 jantlar conti lastikler ile viraja köpek gibi yapışıyor.Onun dışında isteyen benim gibi cc alır isteyen 3 kasa alır bir yorum yapamayacağım ama şunu söyleyim ben ,e30,e36,e46, e90 bmw den f30 3 kasaya geçmek yerine cc almış biriyim ve aracımdan son derece memnunum.Öyle bahsettiğiniz gibi sürüş dinamikleri falan çok çok ilerisinde değil.Heleki f30 316 ile vw cc 1.4 tsi 160 lığı kıyaslıyor iseniz bmw gerisinde bile kalır.3 serisi alınacaksa kesinlikle 320 dizel 184 lük motor alınmalı.

    Arkadaşım testlerde CC yol tutuşunun binek Araç ayarında ve önden kayma eğilimi olduğunu gösteriyor

    Ben bu aracın bizzat kullanıcısıyım,ve bu aracı almadan önce iki aracıda test etmiş biri olarak söylüyorum.235/35/19 luk conti lastikler ve alçaltılmış spor süspansiyonla ne kadar binek olunuyorsa o kadar binek.Bmw nin arkadan itişli olması çok keyifli ve kontra hareketlerde toparlaması kolay oluyor.Tabi bu bahsettiğim 320 184hp dizelde geçerli 1.6 litre 136 lık 316 lar ancak kendine yetiyor.Sizin dediğiniz gibi cc'de virajda önden bırakma falan kesinlikle yok ve bu söylemlere gülümseyerek cevap veriyorum.Afyondan istanbul'a dönüşte 160 170 le virajlara girip çıktım hiçbir güvensizlik yaşamadım. Sonuçta 2.0 tdi 177 beygirlik dolu bir versiyonuna 130.000 lira gibi bir rakam veriliyor ve kalkıp birde önden kaymasıylamı uğraşacağız.Öyle söylediğiniz gibi her iki markanın müşteri kitlesi farklıda değil.1.4 TSİ CCyi alabilen adam gider hayli hayli f30 316İ yi de alır.2.0 tdi cc ye'130.000 lira bayıldıysam,gider 320 dizel bmw ye 140.000 lira bayılırım.Sonuçta elimden 3 serisinin 4 kuşağı da geçti,cc ile öyle dediğiniz gibi açık ara filan fark yok.Kimse kendini kandırmasın bmw ve mercedes 5 ve e serisinden başlar.Onlarında fiyatları malum.3 serisinin ne honda accorda, ne opel insignia'ya ne peugeot 508'e ne passat'a nede for mondeo'ya öyle aman aman ezici bir üstünlüğü yok.Marka imajıyla bazı şeyleri kurtarıyor.Zaten marka imajı olmasaydı 2013 senesinde millete hala servotronik direksiyonsuz,dijital klimasız,xenonsuz,park sensörsüz ve 16 teneke jantlı baz versiyonlu araçlar satmaya kalkışmazlardı.Küçücük araçlarda bile bu saydıklarım standart paket olmuşken bmw hala müşterilerinden opsiyon ücreti alıyor.




  • vw premium filan değil , bmw al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CC daha iyi bence .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: avukatyusuf

    CC passat şasesi üzerine şekillendirilmiş bir coupe görünümlü 4 kapılı araba. Sürüş dinamikleri passatla aynı olduğundan spor gibi görünse de spor kullanıma uygun olmayan bir otomobil. 1.4 TSİ motor kendini ispatlamış DSG şanzumansa nispeten daha az sorunlu hale gelmiş.

    Aracın dışı spor görünse de içinin tüm passatlarla aynı olması tam bir özensizlik ve ne yaparsam yapayım satıyorum hali.

    BMW ise çok rafine çizgilere sahip, önceki modelden 9 cm uzun ve içi çok ferah. Aracın iç tasarımı da son derece başarılı. Joystik şeklindeki vites kolu adeta bir sanat eseri. Aracın üzerindeki yeni nesil 1.6 i motor çok başarılı. Aynı motor peugeot RCZ de kullanılmakta ve 200 ps den fazla güç üretmekte. Yani motor chip tuninge uygun. 8 ileri tork konvektörlü ZF şanzuman tartışmasız türünün en iyisi ve sorunsuzu.

    Motorlar CC 1.4 TSİ 160 ps / Bmw 1.6 i 136 ps
    Şanzuman CC 7 ileri DSG/ Bmw 8 ileri ZF tork konvektörlü

    Kullanım CC önden çekişli, yüksek salınımlı, fazla gaz verince önden kayan, sürekli viraj sevmeyen normal bir binek passat ayarında yol tutuşa sahip. BMW arkadan itişli, yüksek ekerlek gücünde, yol tutuş ve virajlı yollar bakımından çok daha başarılı. Sürüş dinamikleri ve kullanım keyfi bakımından CC nin çook ilerisinde.

    Konfor bakımından BMW, CC den çok daha konforlu. BMW bir de normal lastiklere sahip olsa konfor bakımından Mercedesten dahi daha iyi.

    Tüketim konusunda her iki araç da hemen hemen aynı olmalı. Şu an F30 3.16 i kullanıyorum ve yoğun istanbul trafiğinde ortalama tüketim 8.1 lt/100 km. CC nin tüketim dğerleri ise 9 lt/100 km civarında.

    Her iki markanın müşteri kitlesi farklı, marka imajları farklı. Bu noktada BMW açık ara ileride ve bu farkın kapanması mümkün değil gibi.

    Neticeten AŞK 3 HARFLİDİR DİYORUM

    B.M.W




    Arkadaşlar bilmeden yorum yapmayalım lütfen.Vw cc nin sürüş dinamikleri passatla aynı falan değildir.Kullandıkları amortisörler ve helezon yaylar passattan tamamen farklıdır ve passat ile kıyaslarsak cc çok daha konforsuz ve spor kullanıma uygundur.Ayrıca bende e90 kasa bmw vardı,şimdi cc kullanıyorum yol tutuş olarak öyle dediğiniz gibi önden kayma eğilimiymiş viraj sevmezmiş gibi bir şey cc de hiç hissetmedim.Aracımda adaptif ayarlanabilen süspansiyon opsiyonu var içeriden istediğim gibi süspansiyon sertliğini arttırabiliyorum ve 19 jantlar conti lastikler ile viraja köpek gibi yapışıyor.Onun dışında isteyen benim gibi cc alır isteyen 3 kasa alır bir yorum yapamayacağım ama şunu söyleyim ben ,e30,e36,e46, e90 bmw den f30 3 kasaya geçmek yerine cc almış biriyim ve aracımdan son derece memnunum.Öyle bahsettiğiniz gibi sürüş dinamikleri falan çok çok ilerisinde değil.Heleki f30 316 ile vw cc 1.4 tsi 160 lığı kıyaslıyor iseniz bmw gerisinde bile kalır.3 serisi alınacaksa kesinlikle 320 dizel 184 lük motor alınmalı.

    Arkadaşım testlerde CC yol tutuşunun binek Araç ayarında ve önden kayma eğilimi olduğunu gösteriyor

    Ben bu aracın bizzat kullanıcısıyım,ve bu aracı almadan önce iki aracıda test etmiş biri olarak söylüyorum.235/35/19 luk conti lastikler ve alçaltılmış spor süspansiyonla ne kadar binek olunuyorsa o kadar binek.Bmw nin arkadan itişli olması çok keyifli ve kontra hareketlerde toparlaması kolay oluyor.Tabi bu bahsettiğim 320 184hp dizelde geçerli 1.6 litre 136 lık 316 lar ancak kendine yetiyor.Sizin dediğiniz gibi cc'de virajda önden bırakma falan kesinlikle yok ve bu söylemlere gülümseyerek cevap veriyorum.Afyondan istanbul'a dönüşte 160 170 le virajlara girip çıktım hiçbir güvensizlik yaşamadım. Sonuçta 2.0 tdi 177 beygirlik dolu bir versiyonuna 130.000 lira gibi bir rakam veriliyor ve kalkıp birde önden kaymasıylamı uğraşacağız.Öyle söylediğiniz gibi her iki markanın müşteri kitlesi farklıda değil.1.4 TSİ CCyi alabilen adam gider hayli hayli f30 316İ yi de alır.2.0 tdi cc ye'130.000 lira bayıldıysam,gider 320 dizel bmw ye 140.000 lira bayılırım.Sonuçta elimden 3 serisinin 4 kuşağı da geçti,cc ile öyle dediğiniz gibi açık ara filan fark yok.Kimse kendini kandırmasın bmw ve mercedes 5 ve e serisinden başlar.Onlarında fiyatları malum.3 serisinin ne honda accorda, ne opel insignia'ya ne peugeot 508'e ne passat'a nede for mondeo'ya öyle aman aman ezici bir üstünlüğü yok.Marka imajıyla bazı şeyleri kurtarıyor.Zaten marka imajı olmasaydı 2013 senesinde millete hala servotronik direksiyonsuz,dijital klimasız,xenonsuz,park sensörsüz ve 16 teneke jantlı baz versiyonlu araçlar satmaya kalkışmazlardı.Küçücük araçlarda bile bu saydıklarım standart paket olmuşken bmw hala müşterilerinden opsiyon ücreti alıyor.

    Ben de passat kullanıcısıydım Higline donanım hariç hangi Passatta xenon far vs var.

    Ve Passatın higline haricinde verdiği koltuklar yarışsa yarışsa linea ile filan yarışır. B7 1.6 TDİ DSG kullandım 1 yıla yakın.

    Uzunyolda yol konforu güzel, motor yalıtımı iyi yol ve rüzgar sesi yalıtımı vasat.
    yol tutuşu, stabilitesi gayet güzel ama şehir içi gibi hoplamalı, zıplamalı tok süspansiyon gereken yerlerde tam bir rezalet, onun için higline ya da cc olmadıktan sonra istersen passattan hiç bahsetme, bildiğim, kullandığım şeyi konuluyoruz.

    2012 model bir passat 2005 model bir c serici bile etmiyor benim gözümde, o kadar diyebilirim.

    CC'YE gelince yine standart döşeme vasatın altında, kesinlikle alcantara filan alınması lazım. Önceki kasada xenon filan gene yoktu makyajla birlikte geldi.

    Şunu.kabul etmeniz lazım aracınızın içi 2005 model B6 kasa passatla aynı bu sizin için normalse bir şey diyemeyeceğim.

    Tercih meselesi bunlar siz bunu tercih etmişsiniz güle güle kullanın.

    Herkes sizin gibi Dcc adaptif şasi 19" jantla filan almıyor, onun için bütün CC ler sizinkiymiş gibi davranmayın benCe.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • edit :



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Enes.E! -- 19 Haziran 2013; 17:16:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kicker

    arkadaşlar yeni konu açma ihtiyacı duymadım burası varken. iki aracı kıyaslarsak öne çıkan hangi özellikleri vardır. mümkünse ikisini de kullanmış olanlardan cevap bekliyorum teşekkürler...

    Arkadaşım sorunu yeni gördüm,Ben sana objektif olarak gözlemlerimi söyleyim.BMW ve VW olarak değerlendirirsek tartışmasız bmw nin marka imajı daha öndedir.Bunu nereden anlıyoruz dersek hayatında bmw ye binmemiş adamlar benim gibi bmw 3 serisinin 4 nesline binmiş bir adamdan daha çok şey anlatabiliyor,bilmem anlatabildimmi.O derece bir Bmw hastalığı bu .Tip olarak karşılaştırırsak bu son derece göreceli bir kavram ama 18 interlagos jantlı veyahut 19 lugano jantlı spor şaseli cam tavanlı bir cc'yi yeni f30 a tercih ettiğimi söyleyebilirim.Kapılarını açtığımda çerçevesiz camları her görüşümde ilk günkü gibi aracımı sevdiğimi hissediyorum.Coupe sedan tasarımı beni daha çok cezbediyor.Ama 3 sersinin de m tech body kit, 18 veya 19 inç jantlı versiyonu muhteşem görünüyor.16 teneke jantlı mtech olmayanları ve arkada tek egzostlu olanları sade görünüyor.Şanzımanlara gelince vw kullananların haricinde herkes dsg nin patlak olduğunu söylüyor,demekki ben allahın sevdiği kuluyum 1.4 tsi'ıda kullandım şimdi 2.0 tdi'ıda kullanıyorum bende böyle bir problem yok.Onun dışında dsg şanzımanda zf şanzımanda son derece konforlu ve seri şanzımanlardır.Vites geçişlerini hiç hissettirmezler.Kullanılan malzeme kaltitesi iki araçtada aynıdır.İkisinde de alt kısımlarda sert plastik üst kısımlarda yumuşak plastik kullanılmış.Cc'nin koltukları sportiftir ve hızlı kullanmalarda yanal destekleri çok iyidir ancak inip binerken spor koltuklar işi zorlaştırıyor..İç mekan görüntüsünü kıyaslarsak cc nin içi aynı makyajlı passat gibidir.Ben daha önce hiç vw kullanmadığım için bana sıkıntı olmadı aksine ortadaki 7 inçlik ekran çok hoşuma gidiyor.Ancak 3 serisinin içi çok daha güzeldir ve sürücü odaklıdır.Standart ekipman olarak kıyaslarsak cc de xenon far,dijital klima,ön arka park sensörü,servo direksiyon,elektrikli ayarlanabilen sürücü koltuğu,spor koltuklar,235/45/17 lastikler ve 17 inç aliminyum alaşım jantlar standarttır.Bu basit opsiyonları bmw'de almaya kalksan cebinden en az 10000 lira daha gider.İki aracın bagajını kıyaslarsak cc'nin muazzam büyük bir bagajı vardır,3 serisininki ona nazaran daha ufaktır.İç mekan olarak iki araçta aynıdır ancak cc' nin tavanı coupe tasarımından dolayı daha basıktır,bu nedenle kesinlikle cam tavan öneririm iç mekanı son derece ferahlatıyor.Son olarak iki aracı da test et,yerinde iki aracıda gör hangisi hoşuna gidiyorsa onu al.İkisi de pişman ettirmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 19 Haziran 2013; 19:05:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: avukatyusuf

    CC passat şasesi üzerine şekillendirilmiş bir coupe görünümlü 4 kapılı araba. Sürüş dinamikleri passatla aynı olduğundan spor gibi görünse de spor kullanıma uygun olmayan bir otomobil. 1.4 TSİ motor kendini ispatlamış DSG şanzumansa nispeten daha az sorunlu hale gelmiş.

    Aracın dışı spor görünse de içinin tüm passatlarla aynı olması tam bir özensizlik ve ne yaparsam yapayım satıyorum hali.

    BMW ise çok rafine çizgilere sahip, önceki modelden 9 cm uzun ve içi çok ferah. Aracın iç tasarımı da son derece başarılı. Joystik şeklindeki vites kolu adeta bir sanat eseri. Aracın üzerindeki yeni nesil 1.6 i motor çok başarılı. Aynı motor peugeot RCZ de kullanılmakta ve 200 ps den fazla güç üretmekte. Yani motor chip tuninge uygun. 8 ileri tork konvektörlü ZF şanzuman tartışmasız türünün en iyisi ve sorunsuzu.

    Motorlar CC 1.4 TSİ 160 ps / Bmw 1.6 i 136 ps
    Şanzuman CC 7 ileri DSG/ Bmw 8 ileri ZF tork konvektörlü

    Kullanım CC önden çekişli, yüksek salınımlı, fazla gaz verince önden kayan, sürekli viraj sevmeyen normal bir binek passat ayarında yol tutuşa sahip. BMW arkadan itişli, yüksek ekerlek gücünde, yol tutuş ve virajlı yollar bakımından çok daha başarılı. Sürüş dinamikleri ve kullanım keyfi bakımından CC nin çook ilerisinde.

    Konfor bakımından BMW, CC den çok daha konforlu. BMW bir de normal lastiklere sahip olsa konfor bakımından Mercedesten dahi daha iyi.

    Tüketim konusunda her iki araç da hemen hemen aynı olmalı. Şu an F30 3.16 i kullanıyorum ve yoğun istanbul trafiğinde ortalama tüketim 8.1 lt/100 km. CC nin tüketim dğerleri ise 9 lt/100 km civarında.

    Her iki markanın müşteri kitlesi farklı, marka imajları farklı. Bu noktada BMW açık ara ileride ve bu farkın kapanması mümkün değil gibi.

    Neticeten AŞK 3 HARFLİDİR DİYORUM

    B.M.W




    Arkadaşlar bilmeden yorum yapmayalım lütfen.Vw cc nin sürüş dinamikleri passatla aynı falan değildir.Kullandıkları amortisörler ve helezon yaylar passattan tamamen farklıdır ve passat ile kıyaslarsak cc çok daha konforsuz ve spor kullanıma uygundur.Ayrıca bende e90 kasa bmw vardı,şimdi cc kullanıyorum yol tutuş olarak öyle dediğiniz gibi önden kayma eğilimiymiş viraj sevmezmiş gibi bir şey cc de hiç hissetmedim.Aracımda adaptif ayarlanabilen süspansiyon opsiyonu var içeriden istediğim gibi süspansiyon sertliğini arttırabiliyorum ve 19 jantlar conti lastikler ile viraja köpek gibi yapışıyor.Onun dışında isteyen benim gibi cc alır isteyen 3 kasa alır bir yorum yapamayacağım ama şunu söyleyim ben ,e30,e36,e46, e90 bmw den f30 3 kasaya geçmek yerine cc almış biriyim ve aracımdan son derece memnunum.Öyle bahsettiğiniz gibi sürüş dinamikleri falan çok çok ilerisinde değil.Heleki f30 316 ile vw cc 1.4 tsi 160 lığı kıyaslıyor iseniz bmw gerisinde bile kalır.3 serisi alınacaksa kesinlikle 320 dizel 184 lük motor alınmalı.

    Arkadaşım testlerde CC yol tutuşunun binek Araç ayarında ve önden kayma eğilimi olduğunu gösteriyor

    Ben bu aracın bizzat kullanıcısıyım,ve bu aracı almadan önce iki aracıda test etmiş biri olarak söylüyorum.235/35/19 luk conti lastikler ve alçaltılmış spor süspansiyonla ne kadar binek olunuyorsa o kadar binek.Bmw nin arkadan itişli olması çok keyifli ve kontra hareketlerde toparlaması kolay oluyor.Tabi bu bahsettiğim 320 184hp dizelde geçerli 1.6 litre 136 lık 316 lar ancak kendine yetiyor.Sizin dediğiniz gibi cc'de virajda önden bırakma falan kesinlikle yok ve bu söylemlere gülümseyerek cevap veriyorum.Afyondan istanbul'a dönüşte 160 170 le virajlara girip çıktım hiçbir güvensizlik yaşamadım. Sonuçta 2.0 tdi 177 beygirlik dolu bir versiyonuna 130.000 lira gibi bir rakam veriliyor ve kalkıp birde önden kaymasıylamı uğraşacağız.Öyle söylediğiniz gibi her iki markanın müşteri kitlesi farklıda değil.1.4 TSİ CCyi alabilen adam gider hayli hayli f30 316İ yi de alır.2.0 tdi cc ye'130.000 lira bayıldıysam,gider 320 dizel bmw ye 140.000 lira bayılırım.Sonuçta elimden 3 serisinin 4 kuşağı da geçti,cc ile öyle dediğiniz gibi açık ara filan fark yok.Kimse kendini kandırmasın bmw ve mercedes 5 ve e serisinden başlar.Onlarında fiyatları malum.3 serisinin ne honda accorda, ne opel insignia'ya ne peugeot 508'e ne passat'a nede for mondeo'ya öyle aman aman ezici bir üstünlüğü yok.Marka imajıyla bazı şeyleri kurtarıyor.Zaten marka imajı olmasaydı 2013 senesinde millete hala servotronik direksiyonsuz,dijital klimasız,xenonsuz,park sensörsüz ve 16 teneke jantlı baz versiyonlu araçlar satmaya kalkışmazlardı.Küçücük araçlarda bile bu saydıklarım standart paket olmuşken bmw hala müşterilerinden opsiyon ücreti alıyor.

    Ben de passat kullanıcısıydım Higline donanım hariç hangi Passatta xenon far vs var.

    Ve Passatın higline haricinde verdiği koltuklar yarışsa yarışsa linea ile filan yarışır. B7 1.6 TDİ DSG kullandım 1 yıla yakın.

    Uzunyolda yol konforu güzel, motor yalıtımı iyi yol ve rüzgar sesi yalıtımı vasat.
    yol tutuşu, stabilitesi gayet güzel ama şehir içi gibi hoplamalı, zıplamalı tok süspansiyon gereken yerlerde tam bir rezalet, onun için higline ya da cc olmadıktan sonra istersen passattan hiç bahsetme, bildiğim, kullandığım şeyi konuluyoruz.

    2012 model bir passat 2005 model bir c serici bile etmiyor benim gözümde, o kadar diyebilirim.

    CC'YE gelince yine standart döşeme vasatın altında, kesinlikle alcantara filan alınması lazım. Önceki kasada xenon filan gene yoktu makyajla birlikte geldi.

    Şunu.kabul etmeniz lazım aracınızın içi 2005 model B6 kasa passatla aynı bu sizin için normalse bir şey diyemeyeceğim.

    Tercih meselesi bunlar siz bunu tercih etmişsiniz güle güle kullanın.

    Herkes sizin gibi Dcc adaptif şasi 19" jantla filan almıyor, onun için bütün CC ler sizinkiymiş gibi davranmayın benCe.

    Yahu passat nereden çıktı şimdi.CC den bahsederken sanki passatla ilgili ahkam kesmişim gibi davranmak nereden çıktı anlayamadım.Ben yazılarımın hiç bir yerinde passat şöyledir veyahut böyledir demedim.Sadece şunu diyorum orta dolulukta bir passatla,accorrdla,insigniayla,mondeoyla standart tr donanımlı kumaş koltuklu xenonsuz park sensörsüz,elektronik klimasız bir 3 serisinin aman aman bir farkı benim gözümde yok dedim.Ayrıca ben bütün cc ler benimki gibiymiş gibi davranmıyorum.Burada karşılaştırma yapıyoruz ve bu karşılaştırma neticesinde ben fikir beyan ediyorum.CC yol tutmaz ve sportif değil dediniz bende ona istinaden sportif şaseli 19 jantlı bir araç nasıl yol tutmaz dedim.Aracın alt yapısı passatla aynı dediniz, bende aynı olmadığını yürüyen aksamında bir takım farklılıklar olduğunu söyledim.Onun dışında eleştirinizi zoraki buldum.Niye derseniz Cc de standart kumaş döşeme vasatın altında da 3 serisindeki kumaş döşeme vasatın altında değilmi?.Xenonlu elektronik klimalı,17 jantlı, servolu,direksiyondan kontrol edilebilen dsg şanzımanlı ve daha saymadığım standart aksesuarları olan cc vasatın altında oluyorda, xenonsuz,16 jantlı,servosuz,park sensörsüz,4 tane berbat kolonu olan ve insanı zorla harman kardon kolon almaya zorlayan,dijital klimasız bomboş gezinen f30 3 serileri dahamı iyi oluyor.Zorla bmw ye binmekten başka birşey değilde ne oluyor? Birde b6 kasa passat ile vw cc veyahut b7 kasa passatların iç mekanı temelde aynı gibi görünsede esasında birçok farklılıklar var.Ben 2005 model b6 ksa passatta çift renk spor koltuklar görmedim, rns 510 ekran görmedim,orta konsolda saat görmedim,havalandırmanın gece aydınlatmalı olduğunu görmedim,ahşap kaplamaların altından ledli ambiyans ışıklarının yandığını görmedim,renkli yol bilgisayarı ekranı görmedim,cam tavan görmedim,klima tuşlarında bir benzerlik göremedim.Kısaca tamamen iç mekanlar aynı değil.Bana oturduğumda farklı bir ortam hissi verdi.B7 kasayla karşılaştırsanız anlayacağım ama b6 kasayla birçok farklılık hissettiriyor.Şu da bir gerçek 3 serisinin iç mekanı çok çok daha güzel.Zaten bmw'nin sürücü odaklı iç mekan dizaynı beni oldum olası cezbetmistir.Özellikle e30 ve e36 serilerini unutamam.Onun dışında biz cc ile 3 serisini kıyaslıyorsak eğer, açın bir cc nin standart aksesuar paketine bakın birde 3 serisinin standart aksesuar paketine bakın.Arada ne kadar fark olduğunu göreceksiniz.Bu farkları kapatmak ve cc'nin standart opsiyonlarına gelmek bir hayli fiyat farkı oluşturuyor..Neredeyse 3 serisinin standart tr paketli versiyonu fiyatına dolu bir vw cc alınıyor ve tip olarakta boş bir cc ile mtech olmayan bir 3 serisini kıyaslarsak benim zevkime göre cc çok daha sallı ve güzel bir duruş sergiliyor.Hem fiyat hemde görünüş olarak cc benim gibi bmw hastası olan birinin aklını çelmeyi başardı.Sizin zevkinize ve düşüncenize saygı duyuyorum.Sonuçta bmw gerçek bir premium markadır ve herkes günün birinde ona sahip olmak ister.Bende CC olmasaydı ne alacaktım, yine gidip paşa paşa mtech 320 dizel veya 1.6 170 beygirlik yeni mtech 316 turbo alacaktım.Birde yeni bir opsiyon daha doğdu, 136.000 liraya mercedes avangarte e180 1.6 156 beygir 7tronik satmaya başladılar.Ağzımın suları akmıyor değil.Sonuçta yıldızdan bahsediyoruz.Dizel araba sürmenin tadını almamış olsam bir dakika durmam,e180 alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 19 Haziran 2013; 19:12:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: avukatyusuf

    CC passat şasesi üzerine şekillendirilmiş bir coupe görünümlü 4 kapılı araba. Sürüş dinamikleri passatla aynı olduğundan spor gibi görünse de spor kullanıma uygun olmayan bir otomobil. 1.4 TSİ motor kendini ispatlamış DSG şanzumansa nispeten daha az sorunlu hale gelmiş.

    Aracın dışı spor görünse de içinin tüm passatlarla aynı olması tam bir özensizlik ve ne yaparsam yapayım satıyorum hali.

    BMW ise çok rafine çizgilere sahip, önceki modelden 9 cm uzun ve içi çok ferah. Aracın iç tasarımı da son derece başarılı. Joystik şeklindeki vites kolu adeta bir sanat eseri. Aracın üzerindeki yeni nesil 1.6 i motor çok başarılı. Aynı motor peugeot RCZ de kullanılmakta ve 200 ps den fazla güç üretmekte. Yani motor chip tuninge uygun. 8 ileri tork konvektörlü ZF şanzuman tartışmasız türünün en iyisi ve sorunsuzu.

    Motorlar CC 1.4 TSİ 160 ps / Bmw 1.6 i 136 ps
    Şanzuman CC 7 ileri DSG/ Bmw 8 ileri ZF tork konvektörlü

    Kullanım CC önden çekişli, yüksek salınımlı, fazla gaz verince önden kayan, sürekli viraj sevmeyen normal bir binek passat ayarında yol tutuşa sahip. BMW arkadan itişli, yüksek ekerlek gücünde, yol tutuş ve virajlı yollar bakımından çok daha başarılı. Sürüş dinamikleri ve kullanım keyfi bakımından CC nin çook ilerisinde.

    Konfor bakımından BMW, CC den çok daha konforlu. BMW bir de normal lastiklere sahip olsa konfor bakımından Mercedesten dahi daha iyi.

    Tüketim konusunda her iki araç da hemen hemen aynı olmalı. Şu an F30 3.16 i kullanıyorum ve yoğun istanbul trafiğinde ortalama tüketim 8.1 lt/100 km. CC nin tüketim dğerleri ise 9 lt/100 km civarında.

    Her iki markanın müşteri kitlesi farklı, marka imajları farklı. Bu noktada BMW açık ara ileride ve bu farkın kapanması mümkün değil gibi.

    Neticeten AŞK 3 HARFLİDİR DİYORUM

    B.M.W




    Arkadaşlar bilmeden yorum yapmayalım lütfen.Vw cc nin sürüş dinamikleri passatla aynı falan değildir.Kullandıkları amortisörler ve helezon yaylar passattan tamamen farklıdır ve passat ile kıyaslarsak cc çok daha konforsuz ve spor kullanıma uygundur.Ayrıca bende e90 kasa bmw vardı,şimdi cc kullanıyorum yol tutuş olarak öyle dediğiniz gibi önden kayma eğilimiymiş viraj sevmezmiş gibi bir şey cc de hiç hissetmedim.Aracımda adaptif ayarlanabilen süspansiyon opsiyonu var içeriden istediğim gibi süspansiyon sertliğini arttırabiliyorum ve 19 jantlar conti lastikler ile viraja köpek gibi yapışıyor.Onun dışında isteyen benim gibi cc alır isteyen 3 kasa alır bir yorum yapamayacağım ama şunu söyleyim ben ,e30,e36,e46, e90 bmw den f30 3 kasaya geçmek yerine cc almış biriyim ve aracımdan son derece memnunum.Öyle bahsettiğiniz gibi sürüş dinamikleri falan çok çok ilerisinde değil.Heleki f30 316 ile vw cc 1.4 tsi 160 lığı kıyaslıyor iseniz bmw gerisinde bile kalır.3 serisi alınacaksa kesinlikle 320 dizel 184 lük motor alınmalı.

    Arkadaşım testlerde CC yol tutuşunun binek Araç ayarında ve önden kayma eğilimi olduğunu gösteriyor

    Ben bu aracın bizzat kullanıcısıyım,ve bu aracı almadan önce iki aracıda test etmiş biri olarak söylüyorum.235/35/19 luk conti lastikler ve alçaltılmış spor süspansiyonla ne kadar binek olunuyorsa o kadar binek.Bmw nin arkadan itişli olması çok keyifli ve kontra hareketlerde toparlaması kolay oluyor.Tabi bu bahsettiğim 320 184hp dizelde geçerli 1.6 litre 136 lık 316 lar ancak kendine yetiyor.Sizin dediğiniz gibi cc'de virajda önden bırakma falan kesinlikle yok ve bu söylemlere gülümseyerek cevap veriyorum.Afyondan istanbul'a dönüşte 160 170 le virajlara girip çıktım hiçbir güvensizlik yaşamadım. Sonuçta 2.0 tdi 177 beygirlik dolu bir versiyonuna 130.000 lira gibi bir rakam veriliyor ve kalkıp birde önden kaymasıylamı uğraşacağız.Öyle söylediğiniz gibi her iki markanın müşteri kitlesi farklıda değil.1.4 TSİ CCyi alabilen adam gider hayli hayli f30 316İ yi de alır.2.0 tdi cc ye'130.000 lira bayıldıysam,gider 320 dizel bmw ye 140.000 lira bayılırım.Sonuçta elimden 3 serisinin 4 kuşağı da geçti,cc ile öyle dediğiniz gibi açık ara filan fark yok.Kimse kendini kandırmasın bmw ve mercedes 5 ve e serisinden başlar.Onlarında fiyatları malum.3 serisinin ne honda accorda, ne opel insignia'ya ne peugeot 508'e ne passat'a nede for mondeo'ya öyle aman aman ezici bir üstünlüğü yok.Marka imajıyla bazı şeyleri kurtarıyor.Zaten marka imajı olmasaydı 2013 senesinde millete hala servotronik direksiyonsuz,dijital klimasız,xenonsuz,park sensörsüz ve 16 teneke jantlı baz versiyonlu araçlar satmaya kalkışmazlardı.Küçücük araçlarda bile bu saydıklarım standart paket olmuşken bmw hala müşterilerinden opsiyon ücreti alıyor.

    Ben de passat kullanıcısıydım Higline donanım hariç hangi Passatta xenon far vs var.

    Ve Passatın higline haricinde verdiği koltuklar yarışsa yarışsa linea ile filan yarışır. B7 1.6 TDİ DSG kullandım 1 yıla yakın.

    Uzunyolda yol konforu güzel, motor yalıtımı iyi yol ve rüzgar sesi yalıtımı vasat.
    yol tutuşu, stabilitesi gayet güzel ama şehir içi gibi hoplamalı, zıplamalı tok süspansiyon gereken yerlerde tam bir rezalet, onun için higline ya da cc olmadıktan sonra istersen passattan hiç bahsetme, bildiğim, kullandığım şeyi konuluyoruz.

    2012 model bir passat 2005 model bir c serici bile etmiyor benim gözümde, o kadar diyebilirim.

    CC'YE gelince yine standart döşeme vasatın altında, kesinlikle alcantara filan alınması lazım. Önceki kasada xenon filan gene yoktu makyajla birlikte geldi.

    Şunu.kabul etmeniz lazım aracınızın içi 2005 model B6 kasa passatla aynı bu sizin için normalse bir şey diyemeyeceğim.

    Tercih meselesi bunlar siz bunu tercih etmişsiniz güle güle kullanın.

    Herkes sizin gibi Dcc adaptif şasi 19" jantla filan almıyor, onun için bütün CC ler sizinkiymiş gibi davranmayın benCe.

    Yahu passat nereden çıktı şimdi.CC den bahsederken sanki passatla ilgili ahkam kesmişim gibi davranmak nereden çıktı anlayamadım.Ben yazılarımın hiç bir yerinde passat şöyledir veyahut böyledir demedim.Sadece şunu diyorum orta dolulukta bir passatla,accorrdla,insigniayla,mondeoyla standart tr donanımlı kumaş koltuklu xenonsuz park sensörsüz,elektronik klimasız bir 3 serisinin aman aman bir farkı benim gözümde yok dedim.Ayrıca ben bütün cc ler benimki gibiymiş gibi davranmıyorum.Burada karşılaştırma yapıyoruz ve bu karşılaştırma neticesinde ben fikir beyan ediyorum.CC yol tutmaz ve sportif değil dediniz bende ona istinaden sportif şaseli 19 jantlı bir araç nasıl yol tutmaz dedim.Aracın alt yapısı passatla aynı dediniz, bende aynı olmadığını yürüyen aksamında bir takım farklılıklar olduğunu söyledim.Onun dışında eleştirinizi zoraki buldum.Niye derseniz Cc de standart kumaş döşeme vasatın altında da 3 serisindeki kumaş döşeme vasatın altında değilmi?.Xenonlu elektronik klimalı,17 jantlı, servolu,direksiyondan kontrol edilebilen dsg şanzımanlı ve daha saymadığım standart aksesuarları olan cc vasatın altında oluyorda, xenonsuz,16 jantlı,servosuz,park sensörsüz,4 tane berbat kolonu olan ve insanı zorla harman kardon kolon almaya zorlayan,dijital klimasız bomboş gezinen f30 3 serileri dahamı iyi oluyor.Zorla bmw ye binmekten başka birşey değilde ne oluyor? Birde b6 kasa passat ile vw cc veyahut b7 kasa passatların iç mekanı temelde aynı gibi görünsede esasında birçok farklılıklar var.Ben 2005 model b6 ksa passatta çift renk spor koltuklar görmedim, rns 510 ekran görmedim,orta konsolda saat görmedim,havalandırmanın gece aydınlatmalı olduğunu görmedim,ahşap kaplamaların altından ledli ambiyans ışıklarının yandığını görmedim,renkli yol bilgisayarı ekranı görmedim,cam tavan görmedim,klima tuşlarında bir benzerlik göremedim.Kısaca tamamen iç mekanlar aynı değil.Bana oturduğumda farklı bir ortam hissi verdi.B7 kasayla karşılaştırsanız anlayacağım ama b6 kasayla birçok farklılık hissettiriyor.Şu da bir gerçek 3 serisinin iç mekanı çok çok daha güzel.Zaten bmw'nin sürücü odaklı iç mekan dizaynı beni oldum olası cezbetmistir.Özellikle e30 ve e36 serilerini unutamam.Onun dışında biz cc ile 3 serisini kıyaslıyorsak eğer, açın bir cc nin standart aksesuar paketine bakın birde 3 serisinin standart aksesuar paketine bakın.Arada ne kadar fark olduğunu göreceksiniz.Bu farkları kapatmak ve cc'nin standart opsiyonlarına gelmek bir hayli fiyat farkı oluşturuyor..Neredeyse 3 serisinin standart tr paketli versiyonu fiyatına dolu bir vw cc alınıyor ve tip olarakta boş bir cc ile mtech olmayan bir 3 serisini kıyaslarsak benim zevkime göre cc çok daha sallı ve güzel bir duruş sergiliyor.Hem fiyat hemde görünüş olarak cc benim gibi bmw hastası olan birinin aklını çelmeyi başardı.Sizin zevkinize ve düşüncenize saygı duyuyorum.Sonuçta bmw gerçek bir premium markadır ve herkes günün birinde ona sahip olmak ister.Bende CC olmasaydı ne alacaktım, yine gidip paşa paşa mtech 320 dizel veya 1.6 170 beygirlik yeni mtech 316 turbo alacaktım.Birde yeni bir opsiyon daha doğdu, 136.000 liraya mercedes avangarte e180 1.6 156 beygir 7tronik satmaya başladılar.Ağzımın suları akmıyor değil.Sonuçta yıldızdan bahsediyoruz.Dizel araba sürmenin tadını almamış olsam bir dakika durmam,e180 alırım.

    Konuşma passat, 508, accord şeklinde ilerlemeye başlayınca yazdım. Yoksa CC tabiki farklı bariz olarak, ama hepimizin eleştirdiği malumunuz adam içini hiö olmazsa sportif filan biraz farklı yapar herkesin dediği bu.

    Hemen hemen aynı düşünüyoruz arkadaşım bi problem yok aramızda, aracını da güle güle kullan dopdolu bir CC için ne denilebilir ki. Ki ne istediğini bilen biriymişsin ki zaten adaptif şasi filan almışsın opsiyon olarak, sadece cam tavan, gündüz farı diye olaya girmemişsin. Güle güle kullan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Özellikle : 3,20d
    Hocam bmw ile ben wv geni karşılaştırmam aynı kefeye bile koymam :)
    wvgen nin tek alınası F/p aracı passattır . Passat alan adama neden passat aldın diye kesinlikle sormam.
    Lakin passat dışındaki hiç bir arabasını para verip almam , kötü arabalar degiller, f/p oranı diger araçlara göre bariz düşük.Birbirini taklit eden araç yapmaktan vazgeçmeli bu wolswagen artık gına geldi desem yeridir.

    Bmw ile karşılaştırılacak tek araç vardır oda bir merso dur gerisi sadece güzel bir hikayedir

    audi ise bu ikiliyi yakalamaya çalısan en sag seritteki arabadır :) . Herkesin ya mercedes yada bmw hayali vardır volswagen hayali kuran ben kimseyi görmedim. Volswagen ulasılabilecek gercektir sadece (orta zengin sınıf arabası )

    Ne demiş atalarımız : Bavyera Motoren Werke yani paran varsa huzurun var , huzurun yoksa paranın sende ne işi var :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batu34

    Özellikle : 3,20d
    Hocam bmw ile ben wv geni karşılaştırmam aynı kefeye bile koymam :)
    wvgen nin tek alınası F/p aracı passattır . Passat alan adama neden passat aldın diye kesinlikle sormam.
    Lakin passat dışındaki hiç bir arabasını para verip almam , kötü arabalar degiller, f/p oranı diger araçlara göre bariz düşük.Birbirini taklit eden araç yapmaktan vazgeçmeli bu wolswagen artık gına geldi desem yeridir.

    Bmw ile karşılaştırılacak tek araç vardır oda bir merso dur gerisi sadece güzel bir hikayedir

    audi ise bu ikiliyi yakalamaya çalısan en sag seritteki arabadır :) . Herkesin ya mercedes yada bmw hayali vardır volswagen hayali kuran ben kimseyi görmedim. Volswagen ulasılabilecek gercektir sadece (orta zengin sınıf arabası )

    Ne demiş atalarımız : Bavyera Motoren Werke yani paran varsa huzurun var , huzurun yoksa paranın sende ne işi var :))


    Aynen dediğin gibi 4 kere BMW hayalime ulaştıktan sonra farklı tatlar aramaya başladım,Hiç hayalini kurmadığım,aklımın ucundan bile geçmeyecek bir vw cc aldım.Hani çok güzel bir kadını elde etmek için uğraşırsın,sonra elde ettikten sonra başka güzellere de gözün kayar ya işte o hesap.Ondan bence kimse kimseye şöyledir böyledir diye ahkam kesmemeli.İnsan belli bir yaştan sonra buldumcuk delisi olmadan hareket etmeye başlıyor.Farklı zevklerde tatmak istiyor..Mesela son zamanlarda mercedes e180 beni fena kaşıyor.İlk defa bir e kasa sıfır mercedes'e ulaşabilecek gibiyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: avukatyusuf

    CC passat şasesi üzerine şekillendirilmiş bir coupe görünümlü 4 kapılı araba. Sürüş dinamikleri passatla aynı olduğundan spor gibi görünse de spor kullanıma uygun olmayan bir otomobil. 1.4 TSİ motor kendini ispatlamış DSG şanzumansa nispeten daha az sorunlu hale gelmiş.

    Aracın dışı spor görünse de içinin tüm passatlarla aynı olması tam bir özensizlik ve ne yaparsam yapayım satıyorum hali.

    BMW ise çok rafine çizgilere sahip, önceki modelden 9 cm uzun ve içi çok ferah. Aracın iç tasarımı da son derece başarılı. Joystik şeklindeki vites kolu adeta bir sanat eseri. Aracın üzerindeki yeni nesil 1.6 i motor çok başarılı. Aynı motor peugeot RCZ de kullanılmakta ve 200 ps den fazla güç üretmekte. Yani motor chip tuninge uygun. 8 ileri tork konvektörlü ZF şanzuman tartışmasız türünün en iyisi ve sorunsuzu.

    Motorlar CC 1.4 TSİ 160 ps / Bmw 1.6 i 136 ps
    Şanzuman CC 7 ileri DSG/ Bmw 8 ileri ZF tork konvektörlü

    Kullanım CC önden çekişli, yüksek salınımlı, fazla gaz verince önden kayan, sürekli viraj sevmeyen normal bir binek passat ayarında yol tutuşa sahip. BMW arkadan itişli, yüksek ekerlek gücünde, yol tutuş ve virajlı yollar bakımından çok daha başarılı. Sürüş dinamikleri ve kullanım keyfi bakımından CC nin çook ilerisinde.

    Konfor bakımından BMW, CC den çok daha konforlu. BMW bir de normal lastiklere sahip olsa konfor bakımından Mercedesten dahi daha iyi.

    Tüketim konusunda her iki araç da hemen hemen aynı olmalı. Şu an F30 3.16 i kullanıyorum ve yoğun istanbul trafiğinde ortalama tüketim 8.1 lt/100 km. CC nin tüketim dğerleri ise 9 lt/100 km civarında.

    Her iki markanın müşteri kitlesi farklı, marka imajları farklı. Bu noktada BMW açık ara ileride ve bu farkın kapanması mümkün değil gibi.

    Neticeten AŞK 3 HARFLİDİR DİYORUM

    B.M.W




    Arkadaşlar bilmeden yorum yapmayalım lütfen.Vw cc nin sürüş dinamikleri passatla aynı falan değildir.Kullandıkları amortisörler ve helezon yaylar passattan tamamen farklıdır ve passat ile kıyaslarsak cc çok daha konforsuz ve spor kullanıma uygundur.Ayrıca bende e90 kasa bmw vardı,şimdi cc kullanıyorum yol tutuş olarak öyle dediğiniz gibi önden kayma eğilimiymiş viraj sevmezmiş gibi bir şey cc de hiç hissetmedim.Aracımda adaptif ayarlanabilen süspansiyon opsiyonu var içeriden istediğim gibi süspansiyon sertliğini arttırabiliyorum ve 19 jantlar conti lastikler ile viraja köpek gibi yapışıyor.Onun dışında isteyen benim gibi cc alır isteyen 3 kasa alır bir yorum yapamayacağım ama şunu söyleyim ben ,e30,e36,e46, e90 bmw den f30 3 kasaya geçmek yerine cc almış biriyim ve aracımdan son derece memnunum.Öyle bahsettiğiniz gibi sürüş dinamikleri falan çok çok ilerisinde değil.Heleki f30 316 ile vw cc 1.4 tsi 160 lığı kıyaslıyor iseniz bmw gerisinde bile kalır.3 serisi alınacaksa kesinlikle 320 dizel 184 lük motor alınmalı.

    Arkadaşım testlerde CC yol tutuşunun binek Araç ayarında ve önden kayma eğilimi olduğunu gösteriyor

    Ben bu aracın bizzat kullanıcısıyım,ve bu aracı almadan önce iki aracıda test etmiş biri olarak söylüyorum.235/35/19 luk conti lastikler ve alçaltılmış spor süspansiyonla ne kadar binek olunuyorsa o kadar binek.Bmw nin arkadan itişli olması çok keyifli ve kontra hareketlerde toparlaması kolay oluyor.Tabi bu bahsettiğim 320 184hp dizelde geçerli 1.6 litre 136 lık 316 lar ancak kendine yetiyor.Sizin dediğiniz gibi cc'de virajda önden bırakma falan kesinlikle yok ve bu söylemlere gülümseyerek cevap veriyorum.Afyondan istanbul'a dönüşte 160 170 le virajlara girip çıktım hiçbir güvensizlik yaşamadım. Sonuçta 2.0 tdi 177 beygirlik dolu bir versiyonuna 130.000 lira gibi bir rakam veriliyor ve kalkıp birde önden kaymasıylamı uğraşacağız.Öyle söylediğiniz gibi her iki markanın müşteri kitlesi farklıda değil.1.4 TSİ CCyi alabilen adam gider hayli hayli f30 316İ yi de alır.2.0 tdi cc ye'130.000 lira bayıldıysam,gider 320 dizel bmw ye 140.000 lira bayılırım.Sonuçta elimden 3 serisinin 4 kuşağı da geçti,cc ile öyle dediğiniz gibi açık ara filan fark yok.Kimse kendini kandırmasın bmw ve mercedes 5 ve e serisinden başlar.Onlarında fiyatları malum.3 serisinin ne honda accorda, ne opel insignia'ya ne peugeot 508'e ne passat'a nede for mondeo'ya öyle aman aman ezici bir üstünlüğü yok.Marka imajıyla bazı şeyleri kurtarıyor.Zaten marka imajı olmasaydı 2013 senesinde millete hala servotronik direksiyonsuz,dijital klimasız,xenonsuz,park sensörsüz ve 16 teneke jantlı baz versiyonlu araçlar satmaya kalkışmazlardı.Küçücük araçlarda bile bu saydıklarım standart paket olmuşken bmw hala müşterilerinden opsiyon ücreti alıyor.

    Ben de passat kullanıcısıydım Higline donanım hariç hangi Passatta xenon far vs var.

    Ve Passatın higline haricinde verdiği koltuklar yarışsa yarışsa linea ile filan yarışır. B7 1.6 TDİ DSG kullandım 1 yıla yakın.

    Uzunyolda yol konforu güzel, motor yalıtımı iyi yol ve rüzgar sesi yalıtımı vasat.
    yol tutuşu, stabilitesi gayet güzel ama şehir içi gibi hoplamalı, zıplamalı tok süspansiyon gereken yerlerde tam bir rezalet, onun için higline ya da cc olmadıktan sonra istersen passattan hiç bahsetme, bildiğim, kullandığım şeyi konuluyoruz.

    2012 model bir passat 2005 model bir c serici bile etmiyor benim gözümde, o kadar diyebilirim.

    CC'YE gelince yine standart döşeme vasatın altında, kesinlikle alcantara filan alınması lazım. Önceki kasada xenon filan gene yoktu makyajla birlikte geldi.

    Şunu.kabul etmeniz lazım aracınızın içi 2005 model B6 kasa passatla aynı bu sizin için normalse bir şey diyemeyeceğim.

    Tercih meselesi bunlar siz bunu tercih etmişsiniz güle güle kullanın.

    Herkes sizin gibi Dcc adaptif şasi 19" jantla filan almıyor, onun için bütün CC ler sizinkiymiş gibi davranmayın benCe.

    Yahu passat nereden çıktı şimdi.CC den bahsederken sanki passatla ilgili ahkam kesmişim gibi davranmak nereden çıktı anlayamadım.Ben yazılarımın hiç bir yerinde passat şöyledir veyahut böyledir demedim.Sadece şunu diyorum orta dolulukta bir passatla,accorrdla,insigniayla,mondeoyla standart tr donanımlı kumaş koltuklu xenonsuz park sensörsüz,elektronik klimasız bir 3 serisinin aman aman bir farkı benim gözümde yok dedim.Ayrıca ben bütün cc ler benimki gibiymiş gibi davranmıyorum.Burada karşılaştırma yapıyoruz ve bu karşılaştırma neticesinde ben fikir beyan ediyorum.CC yol tutmaz ve sportif değil dediniz bende ona istinaden sportif şaseli 19 jantlı bir araç nasıl yol tutmaz dedim.Aracın alt yapısı passatla aynı dediniz, bende aynı olmadığını yürüyen aksamında bir takım farklılıklar olduğunu söyledim.Onun dışında eleştirinizi zoraki buldum.Niye derseniz Cc de standart kumaş döşeme vasatın altında da 3 serisindeki kumaş döşeme vasatın altında değilmi?.Xenonlu elektronik klimalı,17 jantlı, servolu,direksiyondan kontrol edilebilen dsg şanzımanlı ve daha saymadığım standart aksesuarları olan cc vasatın altında oluyorda, xenonsuz,16 jantlı,servosuz,park sensörsüz,4 tane berbat kolonu olan ve insanı zorla harman kardon kolon almaya zorlayan,dijital klimasız bomboş gezinen f30 3 serileri dahamı iyi oluyor.Zorla bmw ye binmekten başka birşey değilde ne oluyor? Birde b6 kasa passat ile vw cc veyahut b7 kasa passatların iç mekanı temelde aynı gibi görünsede esasında birçok farklılıklar var.Ben 2005 model b6 ksa passatta çift renk spor koltuklar görmedim, rns 510 ekran görmedim,orta konsolda saat görmedim,havalandırmanın gece aydınlatmalı olduğunu görmedim,ahşap kaplamaların altından ledli ambiyans ışıklarının yandığını görmedim,renkli yol bilgisayarı ekranı görmedim,cam tavan görmedim,klima tuşlarında bir benzerlik göremedim.Kısaca tamamen iç mekanlar aynı değil.Bana oturduğumda farklı bir ortam hissi verdi.B7 kasayla karşılaştırsanız anlayacağım ama b6 kasayla birçok farklılık hissettiriyor.Şu da bir gerçek 3 serisinin iç mekanı çok çok daha güzel.Zaten bmw'nin sürücü odaklı iç mekan dizaynı beni oldum olası cezbetmistir.Özellikle e30 ve e36 serilerini unutamam.Onun dışında biz cc ile 3 serisini kıyaslıyorsak eğer, açın bir cc nin standart aksesuar paketine bakın birde 3 serisinin standart aksesuar paketine bakın.Arada ne kadar fark olduğunu göreceksiniz.Bu farkları kapatmak ve cc'nin standart opsiyonlarına gelmek bir hayli fiyat farkı oluşturuyor..Neredeyse 3 serisinin standart tr paketli versiyonu fiyatına dolu bir vw cc alınıyor ve tip olarakta boş bir cc ile mtech olmayan bir 3 serisini kıyaslarsak benim zevkime göre cc çok daha sallı ve güzel bir duruş sergiliyor.Hem fiyat hemde görünüş olarak cc benim gibi bmw hastası olan birinin aklını çelmeyi başardı.Sizin zevkinize ve düşüncenize saygı duyuyorum.Sonuçta bmw gerçek bir premium markadır ve herkes günün birinde ona sahip olmak ister.Bende CC olmasaydı ne alacaktım, yine gidip paşa paşa mtech 320 dizel veya 1.6 170 beygirlik yeni mtech 316 turbo alacaktım.Birde yeni bir opsiyon daha doğdu, 136.000 liraya mercedes avangarte e180 1.6 156 beygir 7tronik satmaya başladılar.Ağzımın suları akmıyor değil.Sonuçta yıldızdan bahsediyoruz.Dizel araba sürmenin tadını almamış olsam bir dakika durmam,e180 alırım.

    Konuşma passat, 508, accord şeklinde ilerlemeye başlayınca yazdım. Yoksa CC tabiki farklı bariz olarak, ama hepimizin eleştirdiği malumunuz adam içini hiö olmazsa sportif filan biraz farklı yapar herkesin dediği bu.

    Hemen hemen aynı düşünüyoruz arkadaşım bi problem yok aramızda, aracını da güle güle kullan dopdolu bir CC için ne denilebilir ki. Ki ne istediğini bilen biriymişsin ki zaten adaptif şasi filan almışsın opsiyon olarak, sadece cam tavan, gündüz farı diye olaya girmemişsin. Güle güle kullan...

    İçini sportif yapmaları konusundaki eleştirilere hak veriyorum.Sonuçta sportif bir sedan diye yola çıkılmış.Ancak şuda var,eğer ki bu aracın içi passattan tamamen farklı olsaydı,özel üretim malzemeler üretileceği için ve yeni bir iç mimari argesi yapılacağı için aracın fiyatı artardı ve hal böyle olunca ne kadar beğensem de veya beğenilse de çok yüksek fiyatlara kolay satılamazdı.Şu anda standart paket+ledli adaptif far+18 interlagos jantlı bir 1.4 tsi 160 beygirlik cc'yi 86000 liraya veriyorlar.Premium markalardan bir tık daha aşağıda fiyatı olduğu için cazibesi büyük.TR paketli bmw leri 93000 liraya veriyorlar.Üstüne yaklaşık bir 7000 lira da aksesuar ödenirse 86000 lik cc yi aksesuar olarak yakalıyor.Aradaki 14000 liralık fark bence az değil.O fark ta doğal olarak marka imajı farkı.Bmw ye binmek isteyen paşa paşa o farkı ödeyecek.Aksi olsaydı, iki araçta aynı fiyat olsaydı ne olursa olsun vw markasına bmw fiyatı ödemezdim.Sonuçta bu işin ikinci el değer kaybı ve kolay satılabilirliği de var.O konuda 3 serisi altın bilezik gibidir.Hemen satılır ve değerinde satılır.Bu arada sizinde aracınız hayırlı olsun ve güle güle kullanın.Sonuçta bizler burada birbirimizi kırmadan insanları aydınlatmaya ve kendi bakış açımıza göre fikirler sunmaya çalışıyoruz,ama en son iş insanın kendisinde bitiyor.Bir arkadaşım Mercedesin cla modelinin resimlerini görünce tabiri caizse kudurmuştu, bana zorla aracı sattırıp cla aldıracaktı.İlk başta bende resimlerde çok beğenmiştim.Ama gidip aracı incelediğimde bana göre olmadığını içinin çok dar olduğunu gördüm ve düşüncemden vazgeçtim.Ne kadar konuşursak konuşalım,bu araçlardaki bir ince detay insanı o araçtan soğutuyor veyahutta tam tersi oluyor.Bu araçları merak edenler de gidip bu araçlarla teste çıksınlar, en ince ayrıntısına kadar incelesinler,ve bu araçların sizin gibi benim gibi gerçek kullanıcılarından fikir edinsinler.Hayatında 3 serisine, cc'ye binmemiş insanlar bakıyorum binenlerden çok ahkam kesiyorlar.




  • konu eskiymiş ama sadece şunu yazmak istiyorum fanatizmin tecavüze uğradığı dakikalar halk arabası ve bmw...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    konu eskiymiş ama sadece şunu yazmak istiyorum fanatizmin tecavüze uğradığı dakikalar halk arabası ve bmw...

    Kim o tecavüzcü,fantaziye kaçmadan ki hiç beceremedin açıkça söylesen hiç fena olmaz.Onun dışında söylediğin zaten kayda değer değil çünkü vw fanatiği göremedim ben.Halk arabasına gelince,haklısın halkın çoğunda vw modelleri görüyorum,bunda gocunacak ve rahatsız olacak bir şey yok.Keşke ülkemizde vergiler düşük olsada insanlarımız Almanların halk arabalarına;Bmw ve Mercedes'e binse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passat cc al
  • Önden çekişi olduğu için CC pek tutulmuyor. Bir de yeni makyajlı halinin önü çok çirkin eskisi daha güzeldi. Vw niye arkadan itişli araba üretmiyor anlam veremiyorum. Nedir bu öncü sevdası?
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.