Şimdi Ara

YENİ BMW 3 SERİSİ Mİ..? YENİ VW CC Mİ..? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
228
Cevap
2
Favori
28.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Video varsa ekleyin.Yoksa ben dahil kimseyi inandiramazsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cos65

    quote:

    Orijinalden alıntı: RomeodL.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cos65


    quote:

    Orijinalden alıntı: RomeodL.

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    245 de kesiyor o da kadran hatasını falan çık 230 civarı

    Yok 220'de bitiyor Linea 1.4 Multijet degil bu BMW BMW BMW.. :)

    Arkadaşım teknik verilerde azami hız için 230 yazarken nasil 260 gordun diyorum ben. Yanlış olmuş videonu kendin birkez daha izle. Kaftan hatası vs den önce 184 beygir bile olsa araba tamam dizel motorların kralı bile olsa o araba 260 yapmaz. Ayrıca yukarıda madem bütün arabaların kadran hızlarını siz son hiz kabul ediyorsunuz ozaman jetta bile 260 yapar dedim , jetta 260 yapar değil merak etmeyin bizde burda ilkokul çocuğu değiliz sidik yatıştırmak degil niyetimiz. 185 beygir 320 tork a4 kullanıyoruz 245 te tıkanıyor. Gösterge hizi 280 . Yukarıdaki anlatimdan esprili bir sekilde gostergemizdeki hızları yapamıyoruz demek için söyledim. Ha eger rampa inisi gibi bir yerse affola elbet yapilir :) ama duz yolda zor. Rampa inislerinde ya da ciddi bir yokuata ( sehirlerarasi ) cok rahat cikilabilir bir hiz olur bizim arabalar icin ... Kaldırır hem a4 hem 3 hemde c serisi.

    Hocam a4 zaten o konuda gerçekten iyi zaten 3 serisinden 1 hp fazla ama 60 nm tork eksiği var ve 1 sene kullandığım bir araba gerçekten güzel gidiyor c serisine hiç ilgi duymuyorum heleki arkadaş en düz paketini aldıktan sonra tövbe ettim yani fiyat düşük olsun diye biraz daha donanım çıkarsalardı belkide ön taraftaki mercedes amblemi bile verilmeyecekti hem benim arabının söyle birşeyi varhttp://resim.donanimhaber.com/m_58218053/mpage_1/f_/key_//tm.htm#58230382 burda herşeyi yazıyor ben bu arabanın kilitli olmadığınada inanarım ve 1,5 haftadır servisle sürekli sıfırını almak için kovalıyorum.

    nasıl 320 d olduğuna emin misiniz arabanızın ? 7.5 saniye civarlarırıdır çünkü 320d beyfendi , 5.9 yazan model 328i twinpower turbodur . yanlış teknik verilere bakmışsınız oyüzden böyle bir karışıklık olmuş sanırım . ayrıca teknik verileri hep abartırlar , neden azami hızı az yazsınlar ...

    quote:

    Orijinalden alıntı: FRT 33

    1 senedir E90 320d kullanıyorum. Otobanda 250 km hıza çıktım bir kere 260 göremedim, klima açıktı ve araçta 3 kişiydik. Gelgelelim karşılaştırmaya rahatlık geniş ve kullanışlı bir iç mekan istiyorsanız cc ama amaç prestij ve performanssa kesinlikle 320d.


    FRT arkadaşımda benle hem fikir oda diyor 250 ve ayriyetten 3 kişiydik klima açık diyor 230 degil sizin dediğinize göre 320d olan herkez 250'yi rüyasında görmus gibi birşey oluyor.birde çok eminim 5.9 yazdıgına kosiflere sordugumda 70 kiloluk pilotla denennmiştir felan filan aynı bahaneler 5.9 gibi bir şey 320d ancak hayal ürünüdür zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RomeodL. -- 2 Mart 2012; 19:47:08 >




  • üzgünüm ancak insanları yanlış bilgilerinizle yanlış yönlendirmeye devam ediyorsunuz . hiçbir 320 için 7.5 saniyenin altında değer ne yazar ne konuşulur abartmayın lütfen . Herkese malı tatlı gelirmiş doğru ama ben çıkıp benim a4 le 280 gördüm demem gibi bir şey . arabanız 184 beygir , 5.9 saniye gibi bir rakam imkansızın daniskasıdır . lütfen konuşmadan önce düşünelim forumu bilgi açısından güvenli bir yer halinde tutalım . Kaldı ki en yakın iki arkadaşımda bmw kullanıcısı . biri 320d luxury biri 520d kullanıyor . 320d bende kullandım ancak 8 saniyenin altında bir hızlanma göremezsiniz . 250 nin üstündede .










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cos65 -- 2 Mart 2012; 21:10:26 >




  • çok doğru söylemişsin kardeşim .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cos65

    çok doğru söylemişsin kardeşim .

    Spor şanzumandada manueldede 0-100:8.06 DSC kapalıyken hiç denemedim ama birde sırf senin için konu açıp videoyuyu koyucam hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RomeodL.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cos65

    çok doğru söylemişsin kardeşim .

    Spor şanzumandada manueldede 0-100:8.06 DSC kapalıyken hiç denemedim ama birde sırf senin için konu açıp videoyuyu koyucam hocam.

    E arkadaşım azonce 5.9 yazıyor demiştin buyur koydum yazanları. Yazan 7.5 olduguna göre spor şanzıman olsun manuel şanzıman olsun fark etmez. 7.5 in altina inemez. Adamların yazdığı bu değerler zaten şişirilmiş değerlerdir. Ruzgarsiz ortamda bilmemne test edilmis ortamlardir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onu bunu bilmemde karşı çıkan çok olacaktır fakat geçen yeni 3 gördüm, vw cc eski kasa kesinlikle daha ağır duruyor.

    yeni 3 internetten gördüğümde hayran kalmıştım fakat gerçekte görünce fikrim değişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    onu bunu bilmemde karşı çıkan çok olacaktır fakat geçen yeni 3 gördüm, vw cc eski kasa kesinlikle daha ağır duruyor.

    yeni 3 internetten gördüğümde hayran kalmıştım fakat gerçekte görünce fikrim değişti.

    Vay yüzbaşım adolfum hitlerim 1.4tfsi 200 beygir audim nassın abijim hıjk
    Senle aynı fikirde olmak berbat bi olay ama tekrar söylüyüm eski cc gerçekten de harika bir araç.Yenisi de resmen Yeni 3 serisi çok klas farklı bir segmentin ürünü başka dünyadan gelmiş gibi ama eski cc alınır mı alınır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cos65


    quote:

    Orijinalden alıntı: RomeodL.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cos65

    çok doğru söylemişsin kardeşim .

    Spor şanzumandada manueldede 0-100:8.06 DSC kapalıyken hiç denemedim ama birde sırf senin için konu açıp videoyuyu koyucam hocam.

    E arkadaşım azonce 5.9 yazıyor demiştin buyur koydum yazanları. Yazan 7.5 olduguna göre spor şanzıman olsun manuel şanzıman olsun fark etmez. 7.5 in altina inemez. Adamların yazdığı bu değerler zaten şişirilmiş değerlerdir. Ruzgarsiz ortamda bilmemne test edilmis ortamlardir.

    benim bitanecik kardeşim en basitin şunu söyleyim sana sen f10 bilgilerini koyuyrsun ve e90'nın 5.9 yazan yer BMW sitesinde kurcalarken görmüştüm bundan adım gibi eminim hatta bana kardeşim göstermişti sormuştum bende eski 3 sersinin broşüründe olabilir hatta '' yakıt tükemi düştü hızı yükseldi '' hesabında güzel bir yazı yazmışlardı.




  • araba bilginizden gerçekten şüphe etmeye başladım . bir önceki kasa 7.6 yazıyordu . Kasa atlayınca hızlanma 2 sn birden mi yükselecek ? yanlış bir bilgi görmüşsünüz / hatırlıorsunuz ve hala yanlış bilgilendirmeye devam ediyorsunuz . Ben ne diyeyim daha . zaten aklı mantığı olan herkes 5.9 değerinin nekadar abartılı olduğunu çoktan anlamıştır . siz gitmiş 328 in değerine bakmışsınız hala burda kabullenmemekte ısrar ediyorsunuz . Hadi arayın kosifleri borusan ı ya da hangi bmw yu isterseniz . Ya da direk almanyayı arayın . İstediğiniz kasanın istediğiniz teknik verisini sorun . Belki ozaman durursunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cos65

    araba bilginizden gerçekten şüphe etmeye başladım . bir önceki kasa 7.6 yazıyordu . Kasa atlayınca hızlanma 2 sn birden mi yükselecek ? yanlış bir bilgi görmüşsünüz / hatırlıorsunuz ve hala yanlış bilgilendirmeye devam ediyorsunuz . Ben ne diyeyim daha . zaten aklı mantığı olan herkes 5.9 değerinin nekadar abartılı olduğunu çoktan anlamıştır . siz gitmiş 328 in değerine bakmışsınız hala burda kabullenmemekte ısrar ediyorsunuz . Hadi arayın kosifleri borusan ı ya da hangi bmw yu isterseniz . Ya da direk almanyayı arayın . İstediğiniz kasanın istediğiniz teknik verisini sorun . Belki ozaman durursunuz

    Bak benim degerli hocam ben sana 5.9 saniyede kalkıyor diye birşey demiyorum yazdığından eminim ayrıca hiç bir yeri arayıp sormama gerek yok kendi arabam 8 saniyede kalkıyor 100 km/h'ye ayrıca sizde arayıp sormuşsunuz sizede 230 km/h'yi geçmiyor demişler demekki onlarda bilmiyor.




  • Kısa bir cevap olacak ama 3 serisi diyorum.
  • 184 lük kullanıyorum. fabrika verisi 7,6 sn hızlanması var, 160 lık rocco 8 sn , ve sabaha kadar kalkış yapsan bmw yi geçemezsin , o aradaki yarım saniye hissediliyor. (bu defalarca denendi)

    son hız olarak yokuş aşağı yaptığım en fazla hız 245 km oldu bu güne kadar ama daha da zorlarsan 250 km yi görebilir , düzde 230 civarına kadar rahat gelebiliyor.

    yazılanlara 2 düzeltme yapacağım.

    1. e90 184 ün son hızı ,f30 dan 3-4 km kadar daha fazladır fabrika verisi olarak. ( şanzımandan kaynaklı olabilir)
    2. almanyada kural gereği 250 km nin üzerinde hızı olan araçlar 250 ile sınırlandırılmaktadır. e90 fabrika verisi 235 km olduğu için bu araçlarda sınırlandırma mevcut değil. çünkü normal koşullarda 250 km yi geçmemesi gerekir.

    tabiiki yokuş aşağı , arkadan rüzgar ve gösterge yanılma paylarını hesaba kattığınızda 255 km yi gören araçlar mevcut, youtube dan rahatlıkla izleyebilirsiniz.

    motoru gerçekten ciğerli, şişme yok , güzel bir yakıt ile rahatlıkla yüksek hızlara çıkabilir.




  • Google'da CC hakkında yorum ararken gene geldim buraya :)
    İlk iki sayfa 3-4 arkadaştan çok kaliteli yorumlar okudum konu hakkında.
    Öncelikle farklı bakış açıları ve değerlendirmeleri için teşekkür ederim.
    Ancak sonra, ben 5sn. de 250 yapıyorum, videolarım, yanlarım, uçarım, makas, vb. yazılar gelmeye başladı.
    Forumda şimdiye kadar fazla yazı yazmadım ancak malesef her yerde olduğu gibi ihtiyaç duyduğunuz yorurmları alamıyorsunuz.

    Bir arkdaş, sınıf ve servis farkından bahsetti.

    Bana da ufak bir hatırlatma yaptı aslında.

    Günlük hayatımda ne kadar prestij peşinde olmadığımı düşünsem de farkında olmadan bazı duvarlar örüyorsunuz.
    Kıyafetinizde, yaşadığınız mahalle, site, okul, cafe, restaurant, otel, vb.
    Siz böyle tercihler yaparken verimli diye aldığınız aracınızı götürdüğünüz serviste, normal hayatınızda yukarıda bahsettiğim yerlerde karşılaşmayacağınız, servis görevlisi yada diğer araç sahipleri ile karşılaşabiliyorsunuz.
    Onlara da ben çok premium bir adamım benim otomobilim T sınıfı seninki L sınıfı diyemiyorsunuz.

    Bu nedenle belki de VW grubu bir üst segment yaratarak VW'leri süsleyip 4 halka koyarak böyle çekinceleri olan kişilere bir dünya sunuyor.
    Audi'nin Mercedes ve BMW'nin bulunduğu premium diye adlandırılan sınıfta sadece fiyatı yakın diye S takısı ve quatro olmayan bir aracını karşılaştırmak bence gerçekten komik olur. Ancak Audi sahipleri çevreden gördükleri prestij, vb. keyif alabiliyor olabilrler.

    CC almayı ciddi şekilde düşünen biriyim ama kafama takılan sorular tabiki oluyor. Bu da verimlilikle ilgili diyebilirim.

    Babamın boş duran E90 2011 model 3.20d aracı var ve bu aracı en çok ben kullanıyorum diyebilirim.

    F30 kasayı test etme şansım olmadı ancak showroomda inceledim.

    Ancak eski kasaında BMW'nin en sevdiğim tarafı, muhteşem direksiyonu, 50:50 ağırlık dağılımı, arkadan itiş, çok başarılı performanslı ve ekonomik bir motor. Bu tip özellikler yeni kasada korunuyor diye biliyorum. Artı olarak görüntüsü çok daha çekici hala gelmiş.

    2 gün önce CC 1.4 TSI'yi test etme imkanım oldu.
    E90'la kıyaslamam gerekirse;
    Çok daha geniş, daha sessiz, daha konforlu diyebilirim.
    Yol tutuş konusunda kıyaslayacak kadar kullanamadım malesef.

    Sene sonu gelmesi düşünülen 3.18i nedeniyle benim de aklıma takıldı böyle bir soru aslında.
    Yaklaşık aynı fiyatlarda olacağını düşünüyorum.

    Ancak sizin Golf VI hakkındaki bu kadar olumlu yorumunuz benim gerçekten kafamı karıştırdı.
    Şu bir gerçek ki verimlik açısından bahsi geçen hiç bir araç ile kıyaslanamaz bu durumda.
    Ben de acaba 1.4 Golf 122 hp Trendline mi alsam diye düşünmeye başladım. (Sadece seneye gelecek ağırlık azaltılmış Golf VII yeni platform düşündürüyor)
    Bu aracı şu an 40.000 TL'nin altında veriyorlar.
    Tabiki böyle olunca 2,5 katı para vererek alcağım CC bana bu performans/fiyat getirisini sağlamayacaktır.

    Bazen araç alırken sadece mantığın yön vermediğini düşünüyorum.
    Bizlerin sanırım bu seçimi yapmamız sağlayan duygular. Bazımızda egolarla birleşince çok yoğun, kimisinde ise çok az.

    Ancak bir otomobil sever olarak bu araştırmalarımız bitmeyecek gibi.

    Benim tavsiyem de duygularına gerçek anlamda bir araç çıkana kadar Golf'üne binmen olacaktır.
    Zaten öyle bir araç çıkınca böyle bir ikilemde kalmacaksındır... :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocko1

    Google'da CC hakkında yorum ararken gene geldim buraya :)
    İlk iki sayfa 3-4 arkadaştan çok kaliteli yorumlar okudum konu hakkında.
    Öncelikle farklı bakış açıları ve değerlendirmeleri için teşekkür ederim.
    Ancak sonra, ben 5sn. de 250 yapıyorum, videolarım, yanlarım, uçarım, makas, vb. yazılar gelmeye başladı.
    Forumda şimdiye kadar fazla yazı yazmadım ancak malesef her yerde olduğu gibi ihtiyaç duyduğunuz yorurmları alamıyorsunuz.

    Bir arkdaş, sınıf ve servis farkından bahsetti.

    Bana da ufak bir hatırlatma yaptı aslında.

    Günlük hayatımda ne kadar prestij peşinde olmadığımı düşünsem de farkında olmadan bazı duvarlar örüyorsunuz.
    Kıyafetinizde, yaşadığınız mahalle, site, okul, cafe, restaurant, otel, vb.
    Siz böyle tercihler yaparken verimli diye aldığınız aracınızı götürdüğünüz serviste, normal hayatınızda yukarıda bahsettiğim yerlerde karşılaşmayacağınız, servis görevlisi yada diğer araç sahipleri ile karşılaşabiliyorsunuz.
    Onlara da ben çok premium bir adamım benim otomobilim T sınıfı seninki L sınıfı diyemiyorsunuz.

    Bu nedenle belki de VW grubu bir üst segment yaratarak VW'leri süsleyip 4 halka koyarak böyle çekinceleri olan kişilere bir dünya sunuyor.
    Audi'nin Mercedes ve BMW'nin bulunduğu premium diye adlandırılan sınıfta sadece fiyatı yakın diye S takısı ve quatro olmayan bir aracını karşılaştırmak bence gerçekten komik olur. Ancak Audi sahipleri çevreden gördükleri prestij, vb. keyif alabiliyor olabilrler.

    CC almayı ciddi şekilde düşünen biriyim ama kafama takılan sorular tabiki oluyor. Bu da verimlilikle ilgili diyebilirim.

    Babamın boş duran E90 2011 model 3.20d aracı var ve bu aracı en çok ben kullanıyorum diyebilirim.

    F30 kasayı test etme şansım olmadı ancak showroomda inceledim.

    Ancak eski kasaında BMW'nin en sevdiğim tarafı, muhteşem direksiyonu, 50:50 ağırlık dağılımı, arkadan itiş, çok başarılı performanslı ve ekonomik bir motor. Bu tip özellikler yeni kasada korunuyor diye biliyorum. Artı olarak görüntüsü çok daha çekici hala gelmiş.

    2 gün önce CC 1.4 TSI'yi test etme imkanım oldu.
    E90'la kıyaslamam gerekirse;
    Çok daha geniş, daha sessiz, daha konforlu diyebilirim.
    Yol tutuş konusunda kıyaslayacak kadar kullanamadım malesef.

    Sene sonu gelmesi düşünülen 3.18i nedeniyle benim de aklıma takıldı böyle bir soru aslında.
    Yaklaşık aynı fiyatlarda olacağını düşünüyorum.

    Ancak sizin Golf VI hakkındaki bu kadar olumlu yorumunuz benim gerçekten kafamı karıştırdı.
    Şu bir gerçek ki verimlik açısından bahsi geçen hiç bir araç ile kıyaslanamaz bu durumda.
    Ben de acaba 1.4 Golf 122 hp Trendline mi alsam diye düşünmeye başladım. (Sadece seneye gelecek ağırlık azaltılmış Golf VII yeni platform düşündürüyor)
    Bu aracı şu an 40.000 TL'nin altında veriyorlar.
    Tabiki böyle olunca 2,5 katı para vererek alcağım CC bana bu performans/fiyat getirisini sağlamayacaktır.

    Bazen araç alırken sadece mantığın yön vermediğini düşünüyorum.
    Bizlerin sanırım bu seçimi yapmamız sağlayan duygular. Bazımızda egolarla birleşince çok yoğun, kimisinde ise çok az.

    Ancak bir otomobil sever olarak bu araştırmalarımız bitmeyecek gibi.

    Benim tavsiyem de duygularına gerçek anlamda bir araç çıkana kadar Golf'üne binmen olacaktır.
    Zaten öyle bir araç çıkınca böyle bir ikilemde kalmacaksındır... :)

    Harika bir paylaşım.
    Cehalet, fanatizm ve görgüsüzlük içeren onca yorumdan sonra ilaç gibi geldi.
    Ben de, herhangi bir ürünün markadan bağımsız artı ve eksi yönleriyle dikkate alınması gerektiğini düşünenlerdenim.
    Arkadaş yıllarca A4 kullanmış ama sonra Golf 6 daha sessiz ve konforlu diyorsa dikkate alınmalıdır,
    maddi bir çıkarı yada kişisel saplantısı yoksa, ki öyle bir durum var gibi gözükmüyor.

    Bugün A3 de yapılan indirimli satışları değerlendirmek için gittiğimde,
    hayal kırıklığı ile döndüm. Aynı şeyi ben de söyleyeceğim showroomda incelediğim attraction A3 ler
    Golf'ten bariz şekilde daha düşük kaliteli malzeme ve ambians ile üretilmişler, bu apaçık ortada.
    Verdiğiniz parayı sadece marka kimliğine veriyorsunuz.

    Konfor odaklı sürüş, sessizlik, rafinasyon, trim kalitesi bir başkası için tercih önceliği olmayabilir.
    Bir şahıs her halükada 3 serisi diyebilir,
    çünkü araçtan beklentisi
    gazı köklediğinde koltuğa yapışması,
    rüzgarlı bir yolda aracın stabil yol alması, yol tutması,
    Kendisi için "Bmw'ye biniyor diye bahsedilmesi" gibi tercih öncelikleri vardır.

    Ama her kasisten yada 5Cm lik çukurdan geçtiğinde aracın içinde zıpladığını göz önünde bulundurmaz,
    yada tekerlek bir kasiste yada taşa bastığında aracın kafa göz oynatmasını,
    yüksek hızlarda araçta oluşan gürültü halini göz ardı eder.

    çünkü kendi için "Deli bir makineye biniyordur"

    Yadırgamıyorum tercih meselesidir,
    ancak keşke başkalarının tercihlerinin daha rasyonel kaynaklara dayandığını idrak edip öyle yorum yapabilse ve saygı duyabilse.
    Bmw nin yanında VW'den bahsediyor, terbiyesizlik(!),Hadsizlik(!) tarzında incelik yoksunu mesajlar okumasak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Sanırım yine bana ihtiyaç olduKonuyu açan arkadaşıma göndermeyi yapayım evvela:elmayla armut karşılaştırılmaz.Gelelim sorduğunuz araçlara..
    1-Ben passat cc alacak olsam eskisini alırım.Yenisinde kesinlikle onun ruhu yok.Eski passat cc yi özellikle de beyaz renklilerini gördüğümde gerçekten heyecanlanıyorum.
    2-3 serisi havada karada denizde bayırda ovada passatı da cc sini de amcasınıda kayınçosunu da ezer.Çünkü biri orta sınıf,öteki premium sınıftır bu araçların(passata laf etmek için söylemiyorum).
    3-A5 alabiliyorsanız aradığınız araç odur onu da ekleyeyim.3 serisinin yeni kasası da yine eğer bu fiyat klasmanına çıkabiliyorsanız sizi mutlu eder.
    4-a6 üst klasman bir araçtır,burada mevzusunun yapılması trollükten mütevellit yersizdir.
    5-benim tercihim full donanımlı eski passat cc dir.Hem fiyat olarak uyguna gelir,hem de bakan bir daha bakar.Eğer yenisiyle kıyaslıyorsanız ve a5 alamıyorsanız da gözümü kaparım,borusana giderim.
    6-Son tahlilde,vosvos bemewe karşılaştırması da passat 3 serisi e serisi a6 karşılaştırması gibi yersizdir.Çünkü farklı müşteri kitleleri sözkonusudur.Bu işi de 5 serisiyle jaguar karşılaştırma ayıbına benzetmeyin,benim cinlerimi sol omzuma yürütmeyin.Besmele çekerek cevap yazarsınız sonra bu tarz konulara


    shodowgeist rumuzlu arkadaşım, elma armut ikisi de narenciye demi?

    Ne için alırsın bu meyveleri vıtrın de süs olsun diye mi ?

    Yoksa vücudunun ihtiyacı olan, vitamin ve mineralleri karşılasın diye mi?

    Otomobilde bir ihtiyaçtır.Ben ezbere konuşmuyorum.

    Başlık altında mevzu bahis ettiğim tüm araçları kullandım.

    Konu golf vw olayı değildir.Konu verdiğin paranın karşılığı aldığın verimliliktir.

    Ben golfe verdiğim paranın karşılığını aldım.

    Bundan bahsediyorum.Yoksa VW ,Bmw Mercedes ekmeğimi aşımı vermiyor.

    Şunu söylerseniz kabulümdür.Ben marka imajına bakarım beni onun dışındaki şeyler ilgilendirmez.

    O zaman size hayırlı olsun derim.

    Rasyonel insan olmanın gereği olarak bu tür çıkarımlar yapıyorum.

    Takmışsınız sınıf olayına yok biri C segmenti biri D

    D segmentine 150 bin TL verince mutlu mu oluyorsunuz ? yoksa daha az para verip paranızın karşılığını alabilmek mi sizleri mutlu eder.

    Lütfen bırakın artık şu marka takıntısını.Elbette Mercedes Bmw Audi nin imajı albenisi yüksek.

    Ancak konu marka olayı değil konu verimlilik olayıdır.

    Saygılar...


    Konu biraz eskimiş gerçi ama sayın Kayacem arkadaşım.
    Şurada sizin bakış açınızla bakabilecek, aynı rasyonelliği, aynı kapasiteyi gösterebilecek çok insan bulamazsınız gördüğünüz gibi.
    Konunun yarısı tamamen özünden sapmış,
    "yarım saniye önce seni alırım, oturunca asfaltın üstüne oturur gibi oluyorum, yanlıyorum, uçuyorum" moduna dönmüş.
    Aslında siz tespit ettiğiniz şeyleri paylaşıp farklı beyinlerle fikir jimnastiği yapmayı umarken,
    tespit ettiğiniz şeyleri, hatta sorduklarınızı, söylediklerinizi açıklamaya çalışmak gibi bir kargaşanın içinde buluyorsunuz kendinizi.
    Ben bunu çok gözlemledim onun için rahat olmaktan herkese anladığı kadar demekten başka bir çare yok.
    Herkes baktığı çerçevenin genişliği ile doğru orantılı olarak anlıyor bahsedileni.
    Kimi kelebek camından, kimi panoramik cam tavandan bakıyor.

    Bugün Audi A3, A4 ve CC incelemeye gittim konu buminvalde gerçekleşmiş yazmak istedim.




  • tercihim.. bmw 3.20D olurdu dsg nerde zf sanzuman nerde sırf bu acıdan 2 adım onde
    ayrıca 3.20D segmentinin en basarılı aracı bence vw cc dizelde degilde. 1.4 tsi highline dsg si kampanyalı olarak neredeyse passat tsı dsg ile aynı paraya (kur kampanyası) 79 bine alınabilinirligi 3.16i nin 110 binlik fiyatı aradaki 30 bin icin degermi asıl soru bu olabilir.
  • aslında gayet basit bir tercih spor ceviklik istiyorsan bmw ,konfor 4 kapılı cupe görünüm istiyorsan cc ben konforcu oldugum için ccyi tercih ederim
  • BMW

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben cc diyorum
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.