Şimdi Ara

YENİ BMW 3 SERİSİ Mİ..? YENİ VW CC Mİ..? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
228
Cevap
2
Favori
28.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkeste olan olmasın diyorsan CC.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chuckly


    quote:

    Orijinalden alıntı: cos65


    quote:

    Orijinalden alıntı: Chuckly


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Chuckly

    Golf a6 dan daha iyiymis

    Her turlu f30.Ruzgar sesi duyanlar araci test etti mi? Daha cumartesi 328i test ettik.140 a cikinca ruzgar sesi duyuldu ama sebebi sunroof'un acik olmasiydi :)

    Golf6 dikkatinizi çekerim yeni kasa A6 ve A4 den;

    "Yol tutuş, sessizlik, izolasyon, sürücüye verdiği güven hissi, motor sesi izolasyonu"

    Euro N-cap den aldığı puan olarak da, tüm Bmw ve Audi modellerinde üstündür..

    Yukarıda yazdığım noktalara itirazı olan varsa ispatlamaya hazırım.

    Birde bu ses olayı görecelidir.Şahinden inip F30 binip test ederseniz size muazzam sessiz gelir.

    Aracı 2 defa test ettim.İki araçta Bmw 320d base paketti.İki araçta da önceki iletimde yazdığım sorunlar mevcuttu.

    Saygılar...









    Insignia'dan f30 a bindim.Ondan sonra da makyajli c180 e bindim.En sessizi ve en iyisi f30 du

    Dip not olarak duseyim dedim

    Guvenlik istiyorsan boing al.En guvenli arac biliyorsun

    Ömrümü resmen vw group ve audi araçlarını takip etmek ve vw grup araçlarına baglanmakla geçiriyorum ama asla golf 6 bir a4 ve a6 yi ya da hiç bir BMW modelini geçemez. Şahsen imzamdaki araçları kullanıyorum ancak c ile başlayan y ile biten arkadaş haklı. Euro ncap sonucu konusunda bir şey diyemem ancak golf çok uzun yıllar kullandık , şanzımanı dağıldı iki golfumuzunde. Şanzımanı dağılan 320 ya da a6 görmedim şahsen audi mizde sorun yok.

    C ile baslayip y ile biten mi


    C180 e de bindim diyorum,insignia da kullandim diyorum

    245 hp lik arabanin karsisinda bana 156 hp lik arabayi savunuyorsun

    156 beygir Diye kastettiginix araba nedir genc adam
    ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cos65


    quote:

    Orijinalden alıntı: Chuckly


    quote:

    Orijinalden alıntı: cos65


    quote:

    Orijinalden alıntı: Chuckly


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Chuckly

    Golf a6 dan daha iyiymis

    Her turlu f30.Ruzgar sesi duyanlar araci test etti mi? Daha cumartesi 328i test ettik.140 a cikinca ruzgar sesi duyuldu ama sebebi sunroof'un acik olmasiydi :)

    Golf6 dikkatinizi çekerim yeni kasa A6 ve A4 den;

    "Yol tutuş, sessizlik, izolasyon, sürücüye verdiği güven hissi, motor sesi izolasyonu"

    Euro N-cap den aldığı puan olarak da, tüm Bmw ve Audi modellerinde üstündür..

    Yukarıda yazdığım noktalara itirazı olan varsa ispatlamaya hazırım.

    Birde bu ses olayı görecelidir.Şahinden inip F30 binip test ederseniz size muazzam sessiz gelir.

    Aracı 2 defa test ettim.İki araçta Bmw 320d base paketti.İki araçta da önceki iletimde yazdığım sorunlar mevcuttu.

    Saygılar...









    Insignia'dan f30 a bindim.Ondan sonra da makyajli c180 e bindim.En sessizi ve en iyisi f30 du

    Dip not olarak duseyim dedim

    Guvenlik istiyorsan boing al.En guvenli arac biliyorsun

    Ömrümü resmen vw group ve audi araçlarını takip etmek ve vw grup araçlarına baglanmakla geçiriyorum ama asla golf 6 bir a4 ve a6 yi ya da hiç bir BMW modelini geçemez. Şahsen imzamdaki araçları kullanıyorum ancak c ile başlayan y ile biten arkadaş haklı. Euro ncap sonucu konusunda bir şey diyemem ancak golf çok uzun yıllar kullandık , şanzımanı dağıldı iki golfumuzunde. Şanzımanı dağılan 320 ya da a6 görmedim şahsen audi mizde sorun yok.

    C ile baslayip y ile biten mi


    C180 e de bindim diyorum,insignia da kullandim diyorum

    245 hp lik arabanin karsisinda bana 156 hp lik arabayi savunuyorsun

    156 beygir Diye kastettiginix araba nedir genc adam
    ?

    C180 genc




  • bu foruma has bir durum mudur bilmem ne zaman golf aratsam hemen birkaç d sınıfı arabayla mukayesinde daha iyi olduğu, bazı e sınıflarından ise malzeme kalitesi ve trim seslerin azlığı yönünden mukayese edildiğini görüyorum. zaten kendi sınıfında bu konularda rakip tanımadığı yönündeki paylaşımlara her sayfada rastlıyoruz.

    nedir bu golf anlamış değilim. golf nedir ne değildir! diyerek te bir forum sayfasına atıfta bulunayım. yazarlarının kulakları çınlasın!

    sırf merak ettiğimden dolayı deneme amaçlı olarak (uygun güncel fiyatlarıda gözardı etmemek gerekir) golf hitler trendline siparişi verdim. bakalım şöyle tok böyle tok bir araba diyorlar görcez, süspansiyonları darbe emişi bilmemne görecez, yol tutuşu vs, kapı gıcırtısı rüzgar uğultusu vs görecez inşallah. sadece performanstan, fonksiyonel direksiyondan ve koltuk kalitesinden ödün vererek(iç malzemelerde kalan herşey, süspansiyon, şase, camı, kapısı güvenliği şunu bunu comfort ile aynı) bütün bahsedilen özelliklerini deneme fırsatı bulacağım. 37000 liraya a4 ve a6 ile bazen de bmw nin 100k üstü arabalarıyla mukayese edilerek daha başarılı olduğu sonucuna varılan (!) bir araba satılıyor piyasada. tabi henüz araba yok piyasada ama neyse konu dağılmasın.

    eğer bahsedilen konularda haklıymış forum ahalisi dersem paylaşırım burdan diyeceğim ama çok tarafsız olmayacak bu yorumumda. neden mi?
    a4 100k olsa bile vermem o parayı( şimdilik herhangi bir arabaya o kadar para vermem şeklinde algılansın lütfen, tamamen duygusal yani) uzunca deneyemeyeceğim. a6 hayal gibi zaten. 3 serisi bmw bir arkadaşta var denerim.

    hakikaten nedir bu golf


    gelgelelim cc konusuna; daha önce burda o paralara prestij de almak gerekir şeklinde yorum yapmıştım. şimdi ise cc diyende aslında çok ta haksız sayılmaz diye düşünmeye başladım. ankara da geçen hafta bestekar sokakta 5 dakika içerisinde 5-6 tane e90 320d gördüm. hepsi de beyaz dı. orda eminim bir cc çok daha şık ve dikkat çekici olurdu. cc de çok güzel olacaktır.

    bimem daha önce sormuş muydum; hakikaten nedir bu golf?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo

    bu foruma has bir durum mudur bilmem ne zaman golf aratsam hemen birkaç d sınıfı arabayla mukayesinde daha iyi olduğu, bazı e sınıflarından ise malzeme kalitesi ve trim seslerin azlığı yönünden mukayese edildiğini görüyorum. zaten kendi sınıfında bu konularda rakip tanımadığı yönündeki paylaşımlara her sayfada rastlıyoruz.

    nedir bu golf anlamış değilim. golf nedir ne değildir! diyerek te bir forum sayfasına atıfta bulunayım. yazarlarının kulakları çınlasın!

    sırf merak ettiğimden dolayı deneme amaçlı olarak (uygun güncel fiyatlarıda gözardı etmemek gerekir) golf hitler trendline siparişi verdim. bakalım şöyle tok böyle tok bir araba diyorlar görcez, süspansiyonları darbe emişi bilmemne görecez, yol tutuşu vs, kapı gıcırtısı rüzgar uğultusu vs görecez inşallah. sadece performanstan, fonksiyonel direksiyondan ve koltuk kalitesinden ödün vererek(iç malzemelerde kalan herşey, süspansiyon, şase, camı, kapısı güvenliği şunu bunu comfort ile aynı) bütün bahsedilen özelliklerini deneme fırsatı bulacağım. 37000 liraya a4 ve a6 ile bazen de bmw nin 100k üstü arabalarıyla mukayese edilerek daha başarılı olduğu sonucuna varılan (!) bir araba satılıyor piyasada. tabi henüz araba yok piyasada ama neyse konu dağılmasın.

    eğer bahsedilen konularda haklıymış forum ahalisi dersem paylaşırım burdan diyeceğim ama çok tarafsız olmayacak bu yorumumda. neden mi?
    a4 100k olsa bile vermem o parayı( şimdilik herhangi bir arabaya o kadar para vermem şeklinde algılansın lütfen, tamamen duygusal yani) uzunca deneyemeyeceğim. a6 hayal gibi zaten. 3 serisi bmw bir arkadaşta var denerim.

    hakikaten nedir bu golf


    gelgelelim cc konusuna; daha önce burda o paralara prestij de almak gerekir şeklinde yorum yapmıştım. şimdi ise cc diyende aslında çok ta haksız sayılmaz diye düşünmeye başladım. ankara da geçen hafta bestekar sokakta 5 dakika içerisinde 5-6 tane e90 320d gördüm. hepsi de beyaz dı. orda eminim bir cc çok daha şık ve dikkat çekici olurdu. cc de çok güzel olacaktır.

    bimem daha önce sormuş muydum; hakikaten nedir bu golf?


    Ben sizin yorumu biraz daha renklendireyim nedir bu VW Dün biri Yeni Jetta 1.6 Highline Tdi almak için bayiyi aradı sonuç 7 8 ay bekleyecekmiş alabilmesi için hatta o bile garanti değil diyor bayi Sizde inşallah kısa sürede aracınıza kavuşursunuz kazasız sürüşler dilerim.Konuyu açan beyefendiyede diyecek sözüm yok tabi zevkler renkler ve ekonomi meselesi tabi ama nedir bu Vw çılgınlığı bir türlü anlamış değilim bi yerde okumuştum yanlış olmasın Azerbaycan yada İrandı sanırım vatandaş araç almak için Vw bayisine gitmiş ona denilen 15 gün beklemesi gerektiği adamın tepkisi sert olmuş hem size bir sürü para verecem hemde 15 gün bekleyeceğim almıyorum araba falan sizden deyip bayiyi terk etmiş.Fakat bizde maalesef aylarla ifade ediliyor anlamış değilim

    Secim olarak ise ben 3 serisi derim BMW bence başkadır.Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo

    bu foruma has bir durum mudur bilmem ne zaman golf aratsam hemen birkaç d sınıfı arabayla mukayesinde daha iyi olduğu, bazı e sınıflarından ise malzeme kalitesi ve trim seslerin azlığı yönünden mukayese edildiğini görüyorum. zaten kendi sınıfında bu konularda rakip tanımadığı yönündeki paylaşımlara her sayfada rastlıyoruz.

    nedir bu golf anlamış değilim. golf nedir ne değildir! diyerek te bir forum sayfasına atıfta bulunayım. yazarlarının kulakları çınlasın!

    sırf merak ettiğimden dolayı deneme amaçlı olarak (uygun güncel fiyatlarıda gözardı etmemek gerekir) golf hitler trendline siparişi verdim. bakalım şöyle tok böyle tok bir araba diyorlar görcez, süspansiyonları darbe emişi bilmemne görecez, yol tutuşu vs, kapı gıcırtısı rüzgar uğultusu vs görecez inşallah. sadece performanstan, fonksiyonel direksiyondan ve koltuk kalitesinden ödün vererek(iç malzemelerde kalan herşey, süspansiyon, şase, camı, kapısı güvenliği şunu bunu comfort ile aynı) bütün bahsedilen özelliklerini deneme fırsatı bulacağım. 37000 liraya a4 ve a6 ile bazen de bmw nin 100k üstü arabalarıyla mukayese edilerek daha başarılı olduğu sonucuna varılan (!) bir araba satılıyor piyasada. tabi henüz araba yok piyasada ama neyse konu dağılmasın.

    eğer bahsedilen konularda haklıymış forum ahalisi dersem paylaşırım burdan diyeceğim ama çok tarafsız olmayacak bu yorumumda. neden mi?
    a4 100k olsa bile vermem o parayı( şimdilik herhangi bir arabaya o kadar para vermem şeklinde algılansın lütfen, tamamen duygusal yani) uzunca deneyemeyeceğim. a6 hayal gibi zaten. 3 serisi bmw bir arkadaşta var denerim.

    hakikaten nedir bu golf


    gelgelelim cc konusuna; daha önce burda o paralara prestij de almak gerekir şeklinde yorum yapmıştım. şimdi ise cc diyende aslında çok ta haksız sayılmaz diye düşünmeye başladım. ankara da geçen hafta bestekar sokakta 5 dakika içerisinde 5-6 tane e90 320d gördüm. hepsi de beyaz dı. orda eminim bir cc çok daha şık ve dikkat çekici olurdu. cc de çok güzel olacaktır.

    bimem daha önce sormuş muydum; hakikaten nedir bu golf?


    Vw hitler motor ve trendline baya baz bir arac olmuş ama yinede hayırlı olsun. 1.6 102 beygir hitler motoru golf serisiyle yaşıt zaten sanırım ana gerek arizalanmamasi gerek yakıt tüketimini kontrol altına tutabilme gerçekten iyi özellikler. 102 beygir ve 8 valf olması kesinlikle performanssiz olduğunu göstermiyor :) hayırlı olsun tekrardan




  • Sanırım yine bana ihtiyaç olduKonuyu açan arkadaşıma göndermeyi yapayım evvela:elmayla armut karşılaştırılmaz.Gelelim sorduğunuz araçlara..
    1-Ben passat cc alacak olsam eskisini alırım.Yenisinde kesinlikle onun ruhu yok.Eski passat cc yi özellikle de beyaz renklilerini gördüğümde gerçekten heyecanlanıyorum.
    2-3 serisi havada karada denizde bayırda ovada passatı da cc sini de amcasınıda kayınçosunu da ezer.Çünkü biri orta sınıf,öteki premium sınıftır bu araçların(passata laf etmek için söylemiyorum).
    3-A5 alabiliyorsanız aradığınız araç odur onu da ekleyeyim.3 serisinin yeni kasası da yine eğer bu fiyat klasmanına çıkabiliyorsanız sizi mutlu eder.
    4-a6 üst klasman bir araçtır,burada mevzusunun yapılması trollükten mütevellit yersizdir.
    5-benim tercihim full donanımlı eski passat cc dir.Hem fiyat olarak uyguna gelir,hem de bakan bir daha bakar.Eğer yenisiyle kıyaslıyorsanız ve a5 alamıyorsanız da gözümü kaparım,borusana giderim.
    6-Son tahlilde,vosvos bemewe karşılaştırması da passat 3 serisi e serisi a6 karşılaştırması gibi yersizdir.Çünkü farklı müşteri kitleleri sözkonusudur.Bu işi de 5 serisiyle jaguar karşılaştırma ayıbına benzetmeyin,benim cinlerimi sol omzuma yürütmeyin.Besmele çekerek cevap yazarsınız sonra bu tarz konulara




  • @cos65: doğrudur dediğim gibi benim için bu forum bağlılık gibi birşey oldu. o kadar iyi yorum alıyor ki anlam veremiyorum denemk amaçlı bir seçim( uzun süre kullanmayı düşünmüyorum). motor konusunu görmezden gelmek gerekiyor yurdum şartlarında. meşhur forum tabiriyle f/p aracı:)
    biraz kullandıktan sonra az zararla satarım . halihazırda polo bm var. onu yeni arabayı aldıktan sonra ( tok satıcı modunda) satmak istiyorum. belki de golfü sevmem onu satarım bilemiyorum sanırım vw in kafasını yaşıyorum. tabi espiri olsun forum renklensin diye bunları yazıorum. yoksa motorun ne verebileceğini ne veremeyeceğini çok iyi biliyorum. uzunca bir süre opelde aynı performanstaki motoru kullandım(120 000 km )
    sadece bu plastik kaltsi camı sessizliği bilmemne kalitesi onları merak ediorum.

    @atlasbey: benim için araba olmazsa olmaz değil. her arabadan çok kısa sürede soğuyabilirim. geçen ay sattığım 96 broadway i saymazsam. bekleme süresi konusunda ne deseniz haklısınız . katılıyorum size. ama yine de daha motor numarası almamış araba için 1000 lira kaporayı yolladım bile geçen hafta:) neyse forumu daha fazla malum model ile kirletmeyeyim. forum okurunun araba alması çok kolay olmuyor malesef.. konuyu açan kişiye kolaylıklar dilerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Sanırım yine bana ihtiyaç olduKonuyu açan arkadaşıma göndermeyi yapayım evvela:elmayla armut karşılaştırılmaz.Gelelim sorduğunuz araçlara..
    1-Ben passat cc alacak olsam eskisini alırım.Yenisinde kesinlikle onun ruhu yok.Eski passat cc yi özellikle de beyaz renklilerini gördüğümde gerçekten heyecanlanıyorum.
    2-3 serisi havada karada denizde bayırda ovada passatı da cc sini de amcasınıda kayınçosunu da ezer.Çünkü biri orta sınıf,öteki premium sınıftır bu araçların(passata laf etmek için söylemiyorum).
    3-A5 alabiliyorsanız aradığınız araç odur onu da ekleyeyim.3 serisinin yeni kasası da yine eğer bu fiyat klasmanına çıkabiliyorsanız sizi mutlu eder.
    4-a6 üst klasman bir araçtır,burada mevzusunun yapılması trollükten mütevellit yersizdir.
    5-benim tercihim full donanımlı eski passat cc dir.Hem fiyat olarak uyguna gelir,hem de bakan bir daha bakar.Eğer yenisiyle kıyaslıyorsanız ve a5 alamıyorsanız da gözümü kaparım,borusana giderim.
    6-Son tahlilde,vosvos bemewe karşılaştırması da passat 3 serisi e serisi a6 karşılaştırması gibi yersizdir.Çünkü farklı müşteri kitleleri sözkonusudur.Bu işi de 5 serisiyle jaguar karşılaştırma ayıbına benzetmeyin,benim cinlerimi sol omzuma yürütmeyin.Besmele çekerek cevap yazarsınız sonra bu tarz konulara


    shodowgeist rumuzlu arkadaşım, elma armut ikisi de narenciye demi?

    Ne için alırsın bu meyveleri vıtrın de süs olsun diye mi ?

    Yoksa vücudunun ihtiyacı olan, vitamin ve mineralleri karşılasın diye mi?

    Otomobilde bir ihtiyaçtır.Ben ezbere konuşmuyorum.

    Başlık altında mevzu bahis ettiğim tüm araçları kullandım.

    Konu golf vw olayı değildir.Konu verdiğin paranın karşılığı aldığın verimliliktir.

    Ben golfe verdiğim paranın karşılığını aldım.

    Bundan bahsediyorum.Yoksa VW ,Bmw Mercedes ekmeğimi aşımı vermiyor.

    Şunu söylerseniz kabulümdür.Ben marka imajına bakarım beni onun dışındaki şeyler ilgilendirmez.

    O zaman size hayırlı olsun derim.

    Rasyonel insan olmanın gereği olarak bu tür çıkarımlar yapıyorum.

    Takmışsınız sınıf olayına yok biri C segmenti biri D

    D segmentine 150 bin TL verince mutlu mu oluyorsunuz ? yoksa daha az para verip paranızın karşılığını alabilmek mi sizleri mutlu eder.

    Lütfen bırakın artık şu marka takıntısını.Elbette Mercedes Bmw Audi nin imajı albenisi yüksek.

    Ancak konu marka olayı değil konu verimlilik olayıdır.

    Saygılar...




  • Insanlarin 150.000 verip karsiligini alamadiklarini dusunuyor musun gercekten?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chuckly

    Insanlarin 150.000 verip karsiligini alamadiklarini dusunuyor musun gercekten?

    Siz konunun özünü anlayamadınız sanırım.

    Mutlu olan da vardır olmayanda.

    Kendimden örnek vereyim.2008 de Audi A4 aldım.

    Aracı kullandıktan sonra memnuniyetsizliklerim başladı.

    O günden itibaren yeni araç arayışına girdim.Önce 2009 da Mercedes E serisine yöneldim.Spy resimlerinden itibaren takip ederim.

    Lansman günü Ataşehir Mengenler de test ettim.Lakin araç beklediğim gibi çıkmadı.Cebimde param hazırdı.Sonra f10 çıktı.Onuda büyük umutlarla bekledim.

    Onunda eski kasanın sprotifliğinden eser yoktu.Daha light bir araç olmuştu.Sonra dedim M paket alayım M paketlerde Borusan spor süspansiyon kullanmıyor.

    Bende grey market almak istemedim.Tek umut, yeni çıkacak A6 idi.O araç beni Bmw ve Mercedes de yaşamış olduğum hayal kırıklığından daha fazlasını yaşattı.

    Aracımı ağustos ayında sattım.A4 ayarında ve üstü alacak araç bulamayınca.Geçiş dönemi aracı olarak golf 6 aldım.Lakin aracımdan çok memnun kaldım.

    Olay bundan ibaret.Benim kriterlerime göre yukarıda bahsettiğim araçlardan birini alsaydım mutlu olmayacaktım.A4 de yaşadığım mutsuzluk gibi.Bunları forumun değerli üyeleriyle

    tüm samimiyetimle paylaşıyorum.Yoksa kimse ayranım ekşi demez.Bende her şey objektiftir.Bunlar benim görüşlerim.Olay maddiyat değil.Ben 150 bin değil 200 bine yakın

    para vermeye razıydım.Bu başlığı ondan açtım. Bmw test etikten sonra 3 serisini Bmw verimlilik anlamında şimdilik eledim.Talep edilen parayı hak etmediği içindir.

    Yoksa motor teknolojisine marka imajına bir şey dediğim yok.Umarım meramı mı anlatabilmişimdir.

    Saygılar..




  • F10 hakkinda kendi fikrimi belirteyim

    F10 bence light degil,daha asi ve daha spor bir araba oldu.

    E250 lerin arka farlari pek hos degil

    A6 beyaz cok guzel

    328i full alinabilir 170 bin liraya.245 hp ve 2000 motor yeterince mutlu eder sahibini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chuckly

    F10 hakkinda kendi fikrimi belirteyim

    F10 bence light degil,daha asi ve daha spor bir araba oldu.

    E250 lerin arka farlari pek hos degil

    A6 beyaz cok guzel

    328i full alinabilir 170 bin liraya.245 hp ve 2000 motor yeterince mutlu eder sahibini

    F10 da bahsettiğim olay;Bmw kendine has ünlü yol tutuş karakteri anlamında ki kayıplardır.

    Dış görünüş olarak lafım yok.Hele M paket çok hoş.Dış görünüş olarak M paket beyaz tercihimdir.

    Saygılar...
  • Butun yorumları okudum ve gerçekten sinirlendim ayıp diye birşey var ben 2012 e90 kasa BMW 3.20d Sport Plus kullanıyordum arabanın keyfi mukkemmelden bıraz daha ustun neden dersenız arac gıttıgı asfaltı sıze hıssettırıyor koltuga oturunca kaputun şekli insanı hasta ediyor konfor deseniz iyi begenmesseniz RunFlat ları degiştirin dahada güzel olsun gelelim eglenceye arkadas itiş ve bmw yanlamanın ne demek oldugunu sıze ogretıcek bır araba ve DSC'yi devre dışı bırakmıyınca 230 la makas attıgımı bılıyorum temde ibrenin sonunu çok gördüm araç direksiyona hemen tepkisini veriyor ısıklarda tam gaz kalkınca yok 211 beygirmiş yok felanmış hepsi yalan oluyor heleki kendine guvenen ergen bır arac olan CC'ler şimdi gelelim işin özune yenı kasa 3 yeni nesil bir araç CC ise yeni kasasıyla normal Passat'a benzetmiş kendini hani resmen ben Passat'ın genç işiyim diyor biri 1.4 160 beygir digeri performansın kralı olan BMW'nin 2.0 184 beygiri yakıt anlamında 3.20'nin elini opmek lazım ben onu al bunu al demem ama 100 bin tlden fazla bir para veriyorsan 3.20d kuruşuna kadar hakkını verıyor benim gibi CC'de kullanmış 2007 sinden tutun 2012'sine kadar A4 kullanmış yeni 3ünden yeni 6sına binmiş bir adam olarak benim size tek tavsiyem 3.20d olur asla CC'lik bir hata yapmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RomeodL. -- 29 Şubat 2012; 1:04:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    shodowgeist rumuzlu arkadaşım, elma armut ikisi de narenciye demi?

    Ne için alırsın bu meyveleri vıtrın de süs olsun diye mi ?

    Yoksa vücudunun ihtiyacı olan, vitamin ve mineralleri karşılasın diye mi?

    Otomobilde bir ihtiyaçtır.Ben ezbere konuşmuyorum.

    Başlık altında mevzu bahis ettiğim tüm araçları kullandım.

    Konu golf vw olayı değildir.Konu verdiğin paranın karşılığı aldığın verimliliktir.

    Ben golfe verdiğim paranın karşılığını aldım.

    Bundan bahsediyorum.Yoksa VW ,Bmw Mercedes ekmeğimi aşımı vermiyor.

    Şunu söylerseniz kabulümdür.Ben marka imajına bakarım beni onun dışındaki şeyler ilgilendirmez.

    O zaman size hayırlı olsun derim.

    Rasyonel insan olmanın gereği olarak bu tür çıkarımlar yapıyorum.

    Takmışsınız sınıf olayına yok biri C segmenti biri D

    D segmentine 150 bin TL verince mutlu mu oluyorsunuz ? yoksa daha az para verip paranızın karşılığını alabilmek mi sizleri mutlu eder.

    Lütfen bırakın artık şu marka takıntısını.Elbette Mercedes Bmw Audi nin imajı albenisi yüksek.

    Ancak konu marka olayı değil konu verimlilik olayıdır.

    Saygılar...


    1-Anlatamadığım şu sana değerli kardeşim.Şimdi sen bu araçları beğenmemişin.İyi hoş.Sınıflarında başka araçlar var bunların.Onlara bakarsın.Ha ben bu sınıftan memnun kalmadım passat cc alıcam dersen de zaten onun da önerisini yaptım.
    2-Ama sen burada bemewe ye para verdim haketmedi mercedese para veriyom yiyor meret tarzı konuşursan lüzumsuz tartışmalar çıkarırsın.Bmw taviz vermiş diyosun onun girdiği viraja yeni cc ile girsen kendini bariyerlerde bulursun.Verimlilik diyosun dünya çapında motor üstadı firmadan bahsediyosun o ayrı bir yanlış.Mercedesin 6 kullandığı motora adam 4 silindirle ulaşıyor sanayaranamıyor.
    3-Şu konuda da hakkını teslim ediyim:Bu markaları Beğenmeyebilirsin,hoşlanmayadabilirsin.Ama işte efenim verilen paranın karşılığı falan diye girersen olaya o zaman çürütürler tüm laflarını.Çünkü eleştirdiğin araçlar deyim yerindeyse segmentlerinin kralı.
    4-Ben zaten cebimde 160 170 binim olsa bakınca heyecanlanacağım bir araç seçerim eski tarz almancılardan değilimdir yani(avatarımdan çakarsın mevzuatı).Sana da ondan a5i önerdim.Spor sedan,spor görünümlü,konforlu,işçiliği 1. sınıf,quattro sistemi dünya çapında nam salmış güçlü bir marka.
    5-Haa illa da Passat cc alacaksan da eski kasasını al full donanımla 100 lira civarına mutlu olursun dedim.Yeni kasasını ben şahsen beğenmedim,o ruh yok araçta.Hepsi bundan ibaret.
    6-Farklı segmentlerdeki markaları karşılaştırımanız da kabul edilebilir fekaaat sizin örnekte olduğu üzere paranın karşılığına bilmemnesine sokarsanız işi konuyu açma amacınız olan araç seçmeye değil de,işinin üstadına laf atmaya döner olay;Ki bu da yukarda belirttim lüzumsuz tartışma çıkarır,trollere "gel hele gel" diye megafonla yayın yapmış olursunuz.Çok Rica edicim.
    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 29 Şubat 2012; 13:15:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RomeodL.

    Butun yorumları okudum ve gerçekten sinirlendim ayıp diye birşey var ben 2012 e90 kasa BMW 3.20d Sport Plus kullanıyordum arabanın keyfi mukkemmelden bıraz daha ustun neden dersenız arac gıttıgı asfaltı sıze hıssettırıyor koltuga oturunca kaputun şekli insanı hasta ediyor konfor deseniz iyi begenmesseniz RunFlat ları degiştirin dahada güzel olsun gelelim eglenceye arkadas itiş ve bmw yanlamanın ne demek oldugunu sıze ogretıcek bır araba ve DSC'yi devre dışı bırakmıyınca 230 la makas attıgımı bılıyorum temde ibrenin sonunu çok gördüm araç direksiyona hemen tepkisini veriyor ısıklarda tam gaz kalkınca yok 211 beygirmiş yok felanmış hepsi yalan oluyor heleki kendine guvenen ergen bır arac olan CC'ler şimdi gelelim işin özune yenı kasa 3 yeni nesil bir araç CC ise yeni kasasıyla normal Passat'a benzetmiş kendini hani resmen ben Passat'ın genç işiyim diyor biri 1.4 160 beygir digeri performansın kralı olan BMW'nin 2.0 184 beygiri yakıt anlamında 3.20'nin elini opmek lazım ben onu al bunu al demem ama 100 bin tlden fazla bir para veriyorsan 3.20d kuruşuna kadar hakkını verıyor benim gibi CC'de kullanmış 2007 sinden tutun 2012'sine kadar A4 kullanmış yeni 3ünden yeni 6sına binmiş bir adam olarak benim size tek tavsiyem 3.20d olur asla CC'lik bir hata yapmayın.

    Otur soluklan biraz, tek cümle ile koca paragrafı bitirmişsin


    230'la makas attınız demek, aracın son hızı kaç acaba 280 mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: RomeodL.

    Butun yorumları okudum ve gerçekten sinirlendim ayıp diye birşey var ben 2012 e90 kasa BMW 3.20d Sport Plus kullanıyordum arabanın keyfi mukkemmelden bıraz daha ustun neden dersenız arac gıttıgı asfaltı sıze hıssettırıyor koltuga oturunca kaputun şekli insanı hasta ediyor konfor deseniz iyi begenmesseniz RunFlat ları degiştirin dahada güzel olsun gelelim eglenceye arkadas itiş ve bmw yanlamanın ne demek oldugunu sıze ogretıcek bır araba ve DSC'yi devre dışı bırakmıyınca 230 la makas attıgımı bılıyorum temde ibrenin sonunu çok gördüm araç direksiyona hemen tepkisini veriyor ısıklarda tam gaz kalkınca yok 211 beygirmiş yok felanmış hepsi yalan oluyor heleki kendine guvenen ergen bır arac olan CC'ler şimdi gelelim işin özune yenı kasa 3 yeni nesil bir araç CC ise yeni kasasıyla normal Passat'a benzetmiş kendini hani resmen ben Passat'ın genç işiyim diyor biri 1.4 160 beygir digeri performansın kralı olan BMW'nin 2.0 184 beygiri yakıt anlamında 3.20'nin elini opmek lazım ben onu al bunu al demem ama 100 bin tlden fazla bir para veriyorsan 3.20d kuruşuna kadar hakkını verıyor benim gibi CC'de kullanmış 2007 sinden tutun 2012'sine kadar A4 kullanmış yeni 3ünden yeni 6sına binmiş bir adam olarak benim size tek tavsiyem 3.20d olur asla CC'lik bir hata yapmayın.

    Otur soluklan biraz, tek cümle ile koca paragrafı bitirmişsin


    230'la makas attınız demek, aracın son hızı kaç acaba 280 mi?

    260 Hocam birazda devir bırakıyor son nefesi degil yani. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RomeodL.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: RomeodL.

    Butun yorumları okudum ve gerçekten sinirlendim ayıp diye birşey var ben 2012 e90 kasa BMW 3.20d Sport Plus kullanıyordum arabanın keyfi mukkemmelden bıraz daha ustun neden dersenız arac gıttıgı asfaltı sıze hıssettırıyor koltuga oturunca kaputun şekli insanı hasta ediyor konfor deseniz iyi begenmesseniz RunFlat ları degiştirin dahada güzel olsun gelelim eglenceye arkadas itiş ve bmw yanlamanın ne demek oldugunu sıze ogretıcek bır araba ve DSC'yi devre dışı bırakmıyınca 230 la makas attıgımı bılıyorum temde ibrenin sonunu çok gördüm araç direksiyona hemen tepkisini veriyor ısıklarda tam gaz kalkınca yok 211 beygirmiş yok felanmış hepsi yalan oluyor heleki kendine guvenen ergen bır arac olan CC'ler şimdi gelelim işin özune yenı kasa 3 yeni nesil bir araç CC ise yeni kasasıyla normal Passat'a benzetmiş kendini hani resmen ben Passat'ın genç işiyim diyor biri 1.4 160 beygir digeri performansın kralı olan BMW'nin 2.0 184 beygiri yakıt anlamında 3.20'nin elini opmek lazım ben onu al bunu al demem ama 100 bin tlden fazla bir para veriyorsan 3.20d kuruşuna kadar hakkını verıyor benim gibi CC'de kullanmış 2007 sinden tutun 2012'sine kadar A4 kullanmış yeni 3ünden yeni 6sına binmiş bir adam olarak benim size tek tavsiyem 3.20d olur asla CC'lik bir hata yapmayın.

    Otur soluklan biraz, tek cümle ile koca paragrafı bitirmişsin


    230'la makas attınız demek, aracın son hızı kaç acaba 280 mi?

    260 Hocam birazda devir bırakıyor son nefesi degil yani. :)

    Arkadaşlar yanlış bilgilendirme yapmayalım. Yeni kasa 3 serisi dizelin bile son hızı 230 dur. Yani eski kasanın 220-230 arasinda bir şeydir. ama asla 260 değildir. Kaldiki 250 Ye kilitli gelir araclar ( 328i , audi a5 3.0 tdi quattro , mercedes benz c 250 coupe gibi ) 260 km hiz biraz yanlış olmuş gostergenizde sorun var sanırım.




  • Ama kaldiki cc ile 3 serisi kiyaslanmaz. 3 serisi tabiki ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Chuckly

    F10 hakkinda kendi fikrimi belirteyim

    F10 bence light degil,daha asi ve daha spor bir araba oldu.

    E250 lerin arka farlari pek hos degil

    A6 beyaz cok guzel

    328i full alinabilir 170 bin liraya.245 hp ve 2000 motor yeterince mutlu eder sahibini

    F10 da bahsettiğim olay;Bmw kendine has ünlü yol tutuş karakteri anlamında ki kayıplardır.

    Dış görünüş olarak lafım yok.Hele M paket çok hoş.Dış görünüş olarak M paket beyaz tercihimdir.

    Saygılar...

    Beyaz 3.0 TDI quattro s - tronic , hele birde bang & olufsen ses sistemi , iç kiraz curugu bej karışık deri koltuklar , siyah panaromik cam tavan , s line on arka difuzor aman allahım sanırım aglicam ...




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.