Şimdi Ara

Yeni BMW 5 Serisi Sedan Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
9
Favori
11.136
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt

    O bütçelere mantıklı araç. 3-4 milyon verip 1.6 motor araba alınmaz, rezillikten başka bir şey değil.

  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Doğru fiyat olarak iyi ama kalite çok düşmüş , ayrıca bowers da bence çakma bowers .
    Zaten 20 bine hayatta vermezler , hi fi nin üstüne 4 tane bowers kapağı takmışlar
    Sonuna kadar açtım g30 daki harman daha iyi
    İçi gerçekten çok kötü , g30 un her tarfı gerçek deri deri bunun her tarafı çakma deri bu bile fark ettirmiş
    İnanın g30 uma oturunca kalite inanılmaz fark etmiş
    Şimdi rota ya E yada A6

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Far anahtarı ve iki sportif analog göstergeyi koruyormuş gibi duracak olan bir siperlik, 4k dev ekranların yanında fazla 90'lar kaçtığı içindir heralde :)


    Vw Golf'te de ilk nesilden beri far anahtarı kullanılır, düğmeli bir panel yaptılar onda da, dijitalizasyonla uyum için, kullanışlı veya kullanışsız, bir tema oluşturuyorlar.. çoğu markada uyum amaçlı var böyle değişimler.



    Bmw'nin ciddi Bmw karakterini seven müşteri tabanı %10u geçmez, yani Bmw hastası olan.. Bmw'yi karakteristik özelliklerinden ve sportif keyifli sürüşü yüzünden seven. Bmw eskiden bu %10 için araba yapardı, geri kalanı da hayran hayran alırdı bu araçları. yani yol tutuşu, sürüş zevki, dizaynı umrunda olmasa da imajı için, zarif dizaynları için, çok iyi mühendisliği ve kalitesi için alınırdı..


    Bmw olsun Mercedes olsun Porsche olsun bunlar zamanında hep çıkıp biz şöyle şöyle araç yapmayız, bu tip motor yapmayız, alan alsın bizim otomobil üretme şeklimiz bu diyen adamlar.. felaket egoları vardı. bu da doğruya doğru karakter katıyordu otomobillere. büyük yaklaşım farkları oluyordu markalar arasında.


    Bmw M bölümü başkanı biz asla turbo benzinli motor üretmeyecez diyordu, hep motorsporları devirli atmosferik diyordu yahu ilk E46 M3 tanıtıldığı zaman :) bu bağnazlık dar görüşlülük aslında.. ama seviyordum işte ben bunu, marka tutkunu yapar işte böyle şeyler adamı..


    Porsche dizel yapmayız der, AMG sadece V8 üreteceğiz der.. şimdi dizel reno motorlu minik mersoların arkasında AMG yazıyor :)


    bu kadar rekabet ortamı, emisyon-çevrecilik baskıları, aşırı güvenlik-sürüş asistan otonom bilmemne takıntıları yani teknolojinin otomobile sirayeti geleneksel ruhu öldürdü.. eskiden müşteri Mercedes Bmwnin köpeği idi, şimdi bunlar müşterinin köpeği. yani aslında bir ürün döngüsünün doğal akışında belki de, otomobil de ruhu olan hobi objesinden çıkıp, telefon, bilgisayar, beyaz eşya gibi bir alete dönüşümünü gerçekleştiriyor..


    Bmw'nin Bmw gibi olmaması da satışlarını bozmaz.. satış için önemli olan şey pazarlama gücü ve imajdır.. açıkcası gerisi fasa fiso.





  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    Çirkin kesinlikle. Katılıyorum. Maddi açısında getirisi olacaksa G30'daki gibi kısa vadeli değerlendirilebilir ama.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Ne güzel otomobiller artık bizim gibilere hitap etmeyeceği için yakıt, mtv, kasko, trafik cezası, sigorta gibi dertlerimiz olmayacak demektir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    İşin o boyutuna gelince beni belki taşlayabilirler ama turbo dizel taraftarıtım ben. Gerçi arrık eskisi gibi yüksek performanslı dizel yapmıyorlar ama yine de turbo benzinliye kıyasla daha akıcı bir sürüş sunuyor bana göre.

    Tabi ülkemizin imkanları gereği...

    Ama şunu da merak etmiyor değilim, BMW ve Mercedes 1.6 Turbo Benzinlileri sattığı paeaya Audi 2.0 dizel satıyordu. Ya Audi ya da tüketici enayi mi oluyor şimdi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    Yani daha düne kadar kimse siperlikten şikayet etmiyordu

    Tamam burada bir fark var. Turbo motor üretmeyeceğiz demek bence de bağnazlık ancak far anahtarına sadık kal al bence kesinlikle bağnazlık değil. Turbo motorun araca kattığı bir şeyler varken dijital kontrol panelinin kattığı bir şey göremiyorum hatta bence pratikliği de azaltıyor olabilir. Mesela far anahtarını sinyal koluna yerleştiren markalardan nefret ederim, sinyal verirken far söndürmüşlüğüm çoktur :)

    Geriye kalan her şeyi tartışabiliriz de lafı uzatmayayım. Madem vaziyet böyle, biz ne poh yiyeceğiz şimdi? Bu gelecekteki "şeylere" binmek istemiyorum yahu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • BMW dükkanı kapatmaya niyetlendi galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Takma hocam o kadar far anahtarına falan ya, ona kadar ne gelenekleri bıraktı markalar..


    far mı kalmış zaten, kendi açılıp kapanıyor, uzunları kısaları, ışık alanını bile kendi ayarlıyorlar.. ben bile en son ne zaman far açıp kapadım hatırlamıyorum, komple iptal olsa da olur.


    Gelecekteki araçlara da bineceğiz tabi ki, yeni çıkan makyajlı tesla model 3 falan mükemmel cihaz aslında ama bütçe yettiğince kenarda köşede cihaz değil bir iki gerçek otomobilimiz olur inşallah..

  • 2 3 seneye gözümüz alışır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Yatırım 101! 2 tane daireyi alıp naoacaksın diye sorulmaz. Neden bir araba 2 tane daire parası yapıyor diye sorulur. Bu farkı anlamayan adama da bir şey anlatılmaz. Hadi kalın sağlıcakla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt

    Yeni E yi çok ovuyorlar, mevcut A6 zaten fıstık gibi araba ama g30 varken geçilir mi bilemedim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Ufak bir ek yapayım izninizle. Genel olarak hepsine katılıyorum.


    BMW'nin karakterini seven müşteri tabanı %10'u geçmez demişsiniz de bu zaten tercihten öte biraz da kabiliyet meselesi. Özellikle bu kadar elektronik sistemler yokken, lastikler bu kadar iyi değilken 15 sene önce falan, zaten 2 çeker 250 beygir bmw'nin hakkını verebilmek herkesin yapabileceği iş değildi.


    Artık sürüş zevki vb. konular bitti dediğiniz üzere, iş imaja döndü. Belki de 20 sene sonra gençler için BMW-Mercedes bizim için ifade ettiklerini etmeyecek.

  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Hocam G30'a binme fırsatım olmadı hiç ama f10'da kendime göre ayarladığımda vaziyet böyle ki boyum da kesinlikle 2 metre değil.


    Yeni BMW 5 Serisi Sedan Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri


    Bu da Mk6 Fiesta ki sınıfının darlarından, daha genişleri var 206 gibi, yeni nesil ler zaten daha geniş.


    Yeni BMW 5 Serisi Sedan Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    G30 biraz daha geniş,fakat bu araçtaki diz mesafesi standart bir E segmenti kullanıcı için gayet yeterli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Hocam allah aşkına nasıl yeterli? Benim boyum gayet ortalama. Öyle 1.90 falan değilim. Arka koltuğun başlangıcı ile ön koltuğun bitimi arasındaki mesafeye bakın, 20 cm ya var ya yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 21 Ekim 2023; 16:18:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba bugüne kadar gelişmiş en kaliteli en konforlu 5 serisi ve lansman olduğu için araba dolu geliyor gemi gibi araba yapmış mühendisleri 5 m üstünde uzunluğu var gidip yakından inceleyin hak vereceksiniz Ses sistemine gelince ister 18li alabilirsiniz isterseniz 12 hk Alabilirsiniz öyle aplus ses sistemleri hepsi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • midicie80 kullanıcısına yanıt
    Ya da işte benim gibi F10 / G30 /G30Lci sahibi olanlar için en kötü 5 serisi…
    Ha hayalini kuranlar için bilemem…
    Yazık oldu 5’ime…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    BMW kullanan biri olarak her serinin kendi konforu vardır +- olabilir ama ben bu zamana kadar 7 serisine en yaklaşan kalite olarak G-60 gördüm en kötü demek için bunarabayı kullanmak ve bu arabanın kullanıcısı olmanız gerekir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bowers Bowers & Wilkins dünyanın en iyi müzik sistemlerinden birine çakma demek ağır olmuş arabayı

    beğenmeyebilirsin içinde kullanılan her malzeme çok kaliteli

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.