Şimdi Ara

YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.288
Cevap
108
Favori
481.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Darısı tüm isteyenlerin başına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu da bugün 1.köprüden Avrupa yakasına giderken ulaştığım tüketim değeri:

     YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 17 ay F20 ve 5 gün F30 kullanmış biri olarak (1.6 araçlar) X1'i aldığıma çok memnunum. Detaylı yazıları yarın veya pazar yazabileceğim ama X1 apayrı diyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    17 ay F20 ve 5 gün F30 kullanmış biri olarak (1.6 araçlar) X1'i aldığıma çok memnunum. Detaylı yazıları yarın veya pazar yazabileceğim ama X1 apayrı diyebilirim.

    Ayni verileri butun musterilerime anlatiyorum ama insanlarin benzinli bukadar buyuk gozuken bir aracin boylr yakabilecegini inanamiyorlar . Sanirim sende bizim ordan Bostancidan aldin , hangi danisman vesile oldu size ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun sizden detaylı bir inceleme bekliyoruz.
  • Bağdat Caddesi'nden aldım.

    İstanbul kazan ben kepçe şu an:

     YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca X1'in ses sistemi F20 ve F30'dan çok daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    Ayrıca X1'in ses sistemi F20 ve F30'dan çok daha iyi.


    Aynı hi-fi sistem ise kullanılan parçalar aynı.Yalıtım farkından olabilir.geri kalan lısmı ise psikolojik ;)
    Güzel günlerde kazasız belasız ...
  • Ben kulağımın duyduğu kadarı ile yazıyorum. Aynı parçalar kullanılıyorsa 'vay be' derim. Çünkü X1 sesi açınca dağıtmıyor ve boğmuyor. F20 ve F30'de yüksek sesle müzik dinlemeniz imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ataşehir- Viaport tamamı otoban. 140'ı geçmeden:

     YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egelife .....
    Hayırlı olsun kardeşim:)
    Bizi aydınlat ne belli belki biz de x1 e döneriz.Geçen hafta sonu gittiğimde açıkçası 3.20ied yi test ettikten sonra x1 i hic dusunmedim bile.Ama orada biraz inceledim.Daha yüksek sürüş pozisyonu ve paket içerikleri olarark bana daha sıcak geldi:)
  • Teşekkürler.

    Ben 170 beygir sevdası ile 3.20 ED'yi bekledim. Ama bende hayal kırıklığı oldu. Çünkü şu etapta eski 3.20İ veya D gibi pahalı satmak için uğraşıyorlar. Eğer X1 almasaydım 3.16 alırdım.

    X1 için detaylı yazılara birazdan başlayacağım. Olumlu ve olumsuz her yönü yazmaya çalışacağım.
  • Cuma akşamı 17.30'da Kosifler Bağdat Caddesine trafiğin izin verdiği ölçüde hızlıca vardım. Emanet 3.16'yı teslim edip satış temsilcimin yanına ulaştım. Herşey hazırdı. Arabaya boya koruma yapılmış, plaka takılmış, yazlık ve kışlık paspaslar üstüste serilmiş, anahtarlık elime verilmişti. Satış temsilcisi; adet gereği dosyamı elime verip hayırlı olsun diyerek beni X1'i teslim edecek arkadaşların yanına götürdü. Arabayı hazırlayana ayrı, teslim edene ayrı bahşişler vererek aracı teslim aldım. Kısa bir tanıtım yaptılar. Uzuna gerek yoktu çünkü çoğu şeyi biliyordum. Dualar ederek direksiyona geçtim ve kendimi Bağdat Caddesine attım. Stadımızın yanından süzülerek ilerlerken bir yandan da araba içinden (bluetoth bağlantısı ile) eşi-dostu arayıp durumu bildiriyordum.

    Nautilius'a vardım. Sakin bir yere aracı parkedip söz verdiğim üzere fotoğraflar çekip sizlerle paylaştım. Sonra bişiler yiyip akşam trafiğinin azalmasını bekledim. Eve gidip X1'i parkettim.

    Cumartesi sabahı kıta değiştirmeye karar verip Anadolu yakasından Avrupa yakasına bir seyahat yaptım. İşte bu seyahatte olumlu ve olumsuz yönleri daha iyi görmeye başladım.





  • Özellikle s-drive'ın yol tutuş kabiliyetini, yalıtımı, konforu nasıl değerlendirdiğinizi merak ediyorum.
    Müzik konusunda haklısınız hem 3.16'da hem X1'de BMW'nin en alt ses sistemi BMW Professional'a yer verilmiş olsa da
    X1'de ses kesinlikle daha tatminkar. Sesi açma isteğinizi daha korkusuzca tatmin edebiliyorsunuz.

    Bir de yakıt ortalamanız nasıl acaba?
  • Üç günde ve 200 km. kullanarak edindiğim X1'in olumsuz yönleri:

    1) Yakıt tüketimi. Paylaştığım açık trafik tüketimleri normal hatta düşük olmakla beraber bu sabah işe gelirken girdiğim trafik ile ortalama tüketim hemen 9,8'e yükseldi. Ortalama hız 40 km.'de. Bu 30'lara düşünce tüketim 10,5-11 civarı olacaktır.

    2) Rüzgar sesi. 110 km. hızı geçince başlayan ve 140 km. hızda rahatsız etmeye başlayan rüzgar sesi mevcut. İlerleyen aylarda 180-200'de rüzgar sesi nasıl olacak çok merak ediyorum.

    3) Sunroof. Gereksizliğine inandığım bu aleti açık tutunca cidden güneş rahatsız ediyor. Mecbur kapatıp klima açıyorum. Belki hem klima hem sunroof açık olabilir. Ama bu da efektif olmaz.
  • Üç günde ve 200 km. kullanarak edindiğim X1'in OLUMLU yönleri:

    1) Güven duygusu. F20'de bu duygu yoktu. X1 bana güven gerisini merak teme sen diyor.

    2) Ferah iç mekan. Paylaştığım fotodan belki anlamışsınızdır. Biraz iriceyim. 192 cm. ve 120 kilo. Ama X1'in içinde kayboluyorum. Yüksek ve geniş iç hacim çok tatminkar.

    3) Sürüş özellikleri. X1'de arkadan itişli iki çeker. Klasik BMW tatminkarlığından fazlasına sahip. Virajlarda güvenli, ivmelenmesi 1570 kg.'lık bir araç için mükemmel.

    4) Bixenon farlar. Ben 30 yıldır gözlük kullanıyorum. İlk kez Xenon'lu arabam oldu. Geceleri gerçek bir görüşe kavuşmuş oldum.

    5) Ses sistemi. Daha önce yazdığım gibi F20 ve F30'a göre daha başarılı bir ses sistemi mevcut.

    6) 18 inch 225/45 lastikler. Kasislerden geçerken çok daha rahatım. Bu lastiklerin ( Pirelli) ses ve yol tutuşu çok iyi.

    7) Ön Cam. Çok ferah ve geniş bir görüş sağlıyor.

    8) 8 vites 143 beygir. Hem sessiz, hem konforlu, hem atak. Daha ne olsun?

    9) İç kabin gürültüsü. Hem F20 hem de F30'a göre gürültü daha az. Ama henüz 140'ı geçmedim.

    10) Prestij. Patron değilim ama kendimi patron gibi hissediyorum.




  • Üçüncü yazı olarak bana göre X1'in EKSİK yönleri.

    1) Ekran-kadran yetersizliği ve renkleri: Daha modern bir dizayn, biraz digital eklemeler (mesela hız göstergesi) ve daha hoş renk olabilirdi.(Mavi gibi)

    2) Anahtarı bir yere sokma gereksizliği: F20 ve F30'da böyle bir uygulama yok. Üç gündür anahtarı çıkarmadan iniyorum araçtan.(Eski alışkanlık). Sonra tekrar arabaya binip anahtarı çıkarıyorum.

    3) Arka koltuklara ulaşan hava kanallarının olmaması: Arkada oturanların canı yok mu? C4 Picasso'da ve F20'de bile vardı hava kanalı.

    4) Elektrikli el freni: Niye ısrarla koymazlar BMW'ye anlamıyorum?(Üst modellerde varsa bilemem)

    5) Yan aynaların elektrik ile katlanmaması: C4 Picasso'da bile vardı.

    6) Cruise Control'ün olmaması. Maliyeti düşürecekler ha? Koyma sunroof'u. Oradan düşür maliyeti?

    7) İhtiyacım yok ama Navigasyon'u iptal edip ekran büyük kalsın demişler. Bu da maliyettten kaçış planlarından biri.




  • Kendi adıma paylaşımlar için teşekkür ederim.
    Sizin aracınız X-line olduğu için iç aydınlatma isterseniz beyaz isterseniz turuncu olabiliyor diye biliyorum.
    İncelediğim broşürde bu yönde bir bilgi vardı. Ama yine de aydınlatmanın eski nesil kaldığına kesinlikle katılıyorum.

    Navigasyon için lisans sorunu çözüldüğünde yazılımı yüklenebilecek dendi. Çünkü araçta navi için her türlü donanım mevcut.
    Hatta ekran, iPad ekranı kadar neredeyse. (iPad 10'', X1, 8.8'')

    Belki fark etmişsinizdir, açma ya da kapama tuşunu uzun süre basılı tuttuğunuzda aracın camlarını da kumandadan kontrol edebiliyorsunuz.
    Peki, tüm bunların dışında direksiyonun sağ tarafındaki 4'lü tuş takımı ne işe yarıyor?
  • quote:

    direksiyonun sağ tarafındaki 4'lü tuş takımı ne işe yarıyor?


    Oklar radyo değiştiriyor. Eski arabamda ses tuşuydu onlar. Üç gündür sesi açacağım diye kanal değiştirip duruyorum yanlışlıkla.

    Sol üstteski radyodan Cd'ye geçiş yapıyor. Yani 'mode' tuşu.

    Sol alttaki bir önceki araç ayarlarına geri dönüyor. Yani örneğin klima açıkken kapatıyorsunuz. Baktınız sıcak oldu o tuşa basınca bir önceki olduğu gibi klimayı tekrar açıyor.
  • quote:

    açma ya da kapama tuşunu uzun süre basılı tuttuğunuzda aracın camlarını da kumandadan kontrol edebiliyorsunuz.


    Evet F20'de de vardı o özellik.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.