Şimdi Ara

YENİ C5 (35. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.248
Cevap
13
Favori
380.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Arkadaşlar, ben izmirde best servise Power Sistem diye güç artırıcı taktırmak istiyorum..daha bunu yapan arkadaşlar varsa bilgi almak istiyorum.yardımcı olursanız sevinirim..Fiyat sordum 125o-1500 ytl arası dediler..Garantiyi bozmuyor ve 20-25 beygir gücü artar dediler..Merak ettiğim konu şu; eğer siz arkadaşlardan daha önce böyle birşey yaptırdıysanız nasıl? memnun kaldınızmı? arabaya bir zararı varmı? Garantiyi bozarmı veya tavsiye edermisiniz? Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim..


    Best servis gerçekten kalite bir firma ancak yukarıda telaffuz edilen rakamlar anormal yüksek. Bence arabanıza binin, İstanbul veya Ankaraya gidin. Ayrıca power box takmak yerine çok daha verimli olan chip tuning yani yazılımsal yöntemi tercih edin. Kutu olayı da iyi ancak chip tuningle daha ince ayarlar yapmak mümkün. Ayrıca chip tuningi de servisin anlaması mümkün değil. Ayrıca bu işlem 600 YTL.ye yapılıyor. Ankara ya da İstanbula gidiş dönüş yakacağınız maksimum 250 YTL.dir. Hem gezmiş de olursunuz.

    Aracınızın km.si çok önemli değil. 900 km olan bir araçta metal alışması ve segman oturması hele ki yarı ve tam sentetik yağlarla çoktan tamamlanmıştır. Yine de sağ ayak (gaz) kontrolü gerekir. Aşırı yüklemelere 5.000 km öncesinde başlamamak lazım diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yavuz

    quote:

    Arkadaşlar, ben izmirde best servise Power Sistem diye güç artırıcı taktırmak istiyorum..daha bunu yapan arkadaşlar varsa bilgi almak istiyorum.yardımcı olursanız sevinirim..Fiyat sordum 125o-1500 ytl arası dediler..Garantiyi bozmuyor ve 20-25 beygir gücü artar dediler..Merak ettiğim konu şu; eğer siz arkadaşlardan daha önce böyle birşey yaptırdıysanız nasıl? memnun kaldınızmı? arabaya bir zararı varmı? Garantiyi bozarmı veya tavsiye edermisiniz? Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim..


    Best servis gerçekten kalite bir firma ancak yukarıda telaffuz edilen rakamlar anormal yüksek. Bence arabanıza binin, İstanbul veya Ankaraya gidin. Ayrıca power box takmak yerine çok daha verimli olan chip tuning yani yazılımsal yöntemi tercih edin. Kutu olayı da iyi ancak chip tuningle daha ince ayarlar yapmak mümkün. Ayrıca chip tuningi de servisin anlaması mümkün değil. Ayrıca bu işlem 600 YTL.ye yapılıyor. Ankara ya da İstanbula gidiş dönüş yakacağınız maksimum 250 YTL.dir. Hem gezmiş de olursunuz.

    Aracınızın km.si çok önemli değil. 900 km olan bir araçta metal alışması ve segman oturması hele ki yarı ve tam sentetik yağlarla çoktan tamamlanmıştır. Yine de sağ ayak (gaz) kontrolü gerekir. Aşırı yüklemelere 5.000 km öncesinde başlamamak lazım diye düşünüyorum.


    Yavuz Bey'in yazdıklarını ben yazacaktım fakat kendisi benden önce davranmış...Birol Bey arabanız hayırlı olsun...Yavuz Bey'in yazdıklarını dikkate almanızı öneririm...ayrıca forumda Chip-Tuning uzmanı bir arkadaş var.Ondan daha detaylı bilgi alabilirsiniz...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: birolperisan


    quote:

    Orjinalden alıntı: birolperisan

    Arkadaşlar, ben izmirde best servise Power Sistem diye güç artırıcı taktırmak istiyorum..daha bunu yapan arkadaşlar varsa bilgi almak istiyorum.yardımcı olursanız sevinirim..Fiyat sordum 125o-1500 ytl arası dediler..Garantiyi bozmuyor ve 20-25 beygir gücü artar dediler..Merak ettiğim konu şu; eğer siz arkadaşlardan daha önce böyle birşey yaptırdıysanız nasıl? memnun kaldınızmı? arabaya bir zararı varmı? Garantiyi bozarmı veya tavsiye edermisiniz? Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim..


    ARKADAŞLAR,
    Bu konu hakkında hala bilgilerinizi ve deneyimlerinizi bekliyorum..Beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim..Haa birde bu Pover sistem denilen parçayı taktırmak için arabanın belli bir kilometre yapması gerekiyormu acaba..Çünkü daha benim arabam 900 km.de..



    Selam,

    Ben bahsettiğin kutuyu 2 senedir senin araçla aynı motora sahip olan C4te kullanıyorum, çok memnunum.
    Yeni 2.0 dizel C5 aracımı sipariş ederken aynı anda ona da kutu siparişi verdim. Kullanıyorum.
    1.6 dizel C5 için bence zorunlu birşey bu kutu, aracın kilosuna göre motor çok zayıf kalıyor.

    Benim aldığım yerwww.tuningbox.com, fiyatlar senin verdiğin seviyelerde.
    Bu işte en önemli konu soket ve fişlerin orjinali kalitesinde olması.
    Aksi halde sadece basit bir temassızlık ve ya rutubet alma yüzünden yolda kalabilirsin.
    Powerbox taktırmadan önce buna dikkat et.
    Onun dışında bu kutuların hepsi aynı işi yapıyor.

    Bir sorun yaşarsan boğazını sıkacak adam bulman açısından Best Servis ten alman akıllıca olabilir, ancak ben tanıştım birkez, pek gözüm tutmadı.

    Bu kutuyu taktığımda DYNOya çıkartıp gücü ölçmek istedim. Belki de kasten, belki cihazındaki sorunlar sebebiyle, gücü düşük çıkarttı makina.
    Hiç itiraz etmeden, bir de kutuyu devreden çıkartarak ölçüm yaptırdım. Bariz şekilde güç düştü.
    (mesela 110HP orjinal motoru 90 HP çıkarttı ben de oransal olarak gerçek güç artışını kendim hesaplamış oldum)
    Böylece ben kutunun işe yaradığını anladım ve adamın dyno'sunun da işe yaramadığını...
    Kutunun işe yaradığı zaten hissedilemeyecek birşey değil.
    Şöyle ki kutulu bir C4'ün kutusu olmayan bir 139HP C5'e nal toplatacağını açıkça gösterebilirim.

    Ucuz versiyonları ben de duyuyorum, ama bana güven veren markalar hep aynı fiyat aralığında.
    Ucuzunu kullanan birinden referans almak lazım. Benimki 5 yıl garantili satıyor.

    Servise nereye gidiyorsun? Ona göre sana daha detaylı bilgi verebilirim...

    UMIT




  • quote:

    Orjinalden alıntı: birolperisan


    quote:

    Orjinalden alıntı: lawyer23

    Arabamı artık değiştirmek istiyorum, önceleri volvo s 40 düşünüyorken, o kadar para verdikten sonra sınıf atlayayım bari diyerek D segmentindeki passat, 407 ve C5 arasında kaldım. 407 hariç diğerlerini kullanmadım ve 407'yi de pek sevmedim. Bununla birlikte fiyat da önemli tabi. Şu an passat 1.4 TSI 122 HP 47000 YTL'ye kadar indi. 407 ise 45000 YTL'den başlıyor. C5 ise 52000 YTL civarında, arada epey fark var.

    Birincisi gerçekten bu farka değer mi?
    İkincisi malum euro epey düştü , acaba citroen bunu fiyatlara yansıtıyor mu? Alan arkadaşlar araçlarını kaça aldılar?


    SELAM
    Benim c5 2009 model 1,6 SXPK. Ben aracımı uzun pazarlık çabalarım sonucu en son 54,250 YTL. alabildim..Bu fiyata sadece kendi servislerinden boya koruma hediye ettiler..diğer c5 alan arkadaşların da kaça aldığını merak ediyorumm..yazarsanız sevinirim arkadaşlar..


    Ben henüz C5 almadım...fakat değişik bayilerden fiyat aldım...bir bayi (adı bende saklı) C5 1.6 SXPK + (sunroof) metalik siyah için 53.000 YTL'ye kadar indi...fakat biraz daha para verip Yeni A4 1.8 TFSI'mi alayım diye düşündüğüm için teklife yanıt veremedim...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yavuz

    Hakan Bey.e aynen katılıyorum. Arka koltuk diz mesafesi kesinlikle benim halen kullandığım C5-II kasadan daha dar. Aynı şekilde baş mesafesi daha da dar. Benim bu konuda merak ettiğim birşey var. Bu konuda fikirlerinizi merak ediyorum.

    Aks mesafesi halen kullandığım araca göre 5.3cm arttırılmış. Buna rağmen hem bagaj küçülmüş hem de diz mesafesi gerçekten kısalmış. Baş mesafesine birşey demiyorum çünkü bariz bir şekilde spor arka tasarım benimsendiğinden bu çok normal.

    Aynı aks mesafesine sahip SuperB (yeni kasa değil halen piyasada mevcut olan kasalar).de arka koltuk mesafesini bilen bilir. Bu konuda Citroen.i eleştiriyorum çünkü makam aracı olabilecek bir araçta diz mesafesi bence gerçekten önemli.

    Bu arada bu yazdıklarımı bir Citroen C5 kullanıcısı olarak yazıyorum. Umarım bu diğer forumdaki özellikle Renault kullanan arkadaşlara bir örnek olur. Biz burada aracımızın garantiden değişen ve bize masraf çıkaran parçalarını bile yazmaya cesaret ediyoruz. Araca toz kondurmamayı bir kenara bırakın herkesin bakınca tekrar baktığı, mükemmel araç dediği yeni C5.i dahi eleştiriyoruz. Ama yine de söyleyeyim bu C5 en az 10 gömlek yeni Laguna eder.




    Arka koltuk diz mesafesi D segmentinin ve hatta tüm otomobil dünyasının en büyük sorunu zaten...hele ki boyu 1.90'ın üzerindekiler için arabanızın arkasına 2 veya 3 kişi oturtmak tam bir kabus...bugüne kadar sahip olduğum tüm araçlarda bu problemi yaşadım...hatta 2.5 yıldır kullandığım 407'yi alırken sırf bu yüzden uzun süre düşünmüştüm...eski kasa C5'in diz mesafesi sınıfının en iyisiydi fakat 24 yaşında biri için oldukça yaşlı ve estetikten uzak bir görüntüsü olduğu için tercih etmemiştim...

    Yeni C5'in fotoları internete düşer düşmez eski kasasına göre çok daha mükemmel,çok daha estetik ve çok daha genç göründüğü için "aradığım otomobili sonunda ürettiler" diye düşünmüştüm...fakat bu kez de arka tarafın gereğinden fazla dar ve boğucu olduğunu gördüm...hele ki diz mesafesi olayı darlıkta 407'yi bile sollamış...Eski ve yeni kasa A4 veya Bmw 3 ile kıyasladığınızda arkası o kadar da dar gelmeyebilir...fakat C5'i, en büyük rakipleri Laguna-Mondeo-Passat üçlüsü ile kıyasladığımızda bu konuda sınıfta kaldığını görüyoruz...zaten bu arabanın en büyük handikabı gereğinden ağır ve gereğinden dar olması...ama yine de "tasarımı yeter" diyenler olacaktır...ki haksız da sayılmazlar...




  • Sanırım bir arkadaş C5 için 2. el bekliyordu. Yanlız SXPK diye belirtmemiş ama bildiğim kadarıyla sunroof SXPK'da vardı.

    http://www.sahibinden.com/kaciran_uzulecek_WQQaXQQ10134652WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto&photo=7
  • Ben passat 1.4 tsı ile c5 arasında çok kalmıştım aylardır bir o bayi bir bu bayi gidip geldim benden 2 bayide bıkmıştı servisteki ustaları dahi

    2 arabada çok güzel fakat şuna emin ol hem konfor hemde özellik bakımından c5 passata basar donanım olarak neredeyse pssatın en fulune eşit

    ayrıca yoldan geçenlerin gözü hep sende passatın yüzü çok eskidi

    araba gayet başarılı bir çalışmanın eseri olarak ortaya çıkmış,ben yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ya keşke öncededende bu araç olsaydıda bu zamana kadar beklemeseydim diyordum

    arabadaki süspansiyon o kadar güzelki sanki mercedese otobüstesin tıs tıs :))))


    Arkadaşlar ben arabamı 51.250 ytl ye aldım yeminleki hella olsun diyorum son kuruşuna kadar..
  • verdiğiniz bilgiler için sağolun. duymak istediğim cevabı aldım.zira passat benzinli olduğu için biraz soğuk bakıyordum .Senede 40000 km yapan biri olarak dizel benim için her zaman birinci tercih.Ama ben de işte citroen fikrine alışamadım, ne bileyim soğuk geliyor. İlk defa citroen kullanacağım için açıkçası ürküyorum. Ama dediğiniz gibi şu an için bu segmentte en iyi tercih C5 gibi duruyor. Ben euro düştüğü için az da olsa bir indirim bekliyorum, biraz daha bekleyelim bakalım.Tekrar teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lawyer23

    verdiğiniz bilgiler için sağolun. duymak istediğim cevabı aldım.zira passat benzinli olduğu için biraz soğuk bakıyordum .Senede 40000 km yapan biri olarak dizel benim için her zaman birinci tercih.Ama ben de işte citroen fikrine alışamadım, ne bileyim soğuk geliyor. İlk defa citroen kullanacağım için açıkçası ürküyorum. Ama dediğiniz gibi şu an için bu segmentte en iyi tercih C5 gibi duruyor. Ben euro düştüğü için az da olsa bir indirim bekliyorum, biraz daha bekleyelim bakalım.Tekrar teşekkürler.



    Yılda 40 bin yapıyorsan benzinli arabaların yanına sakın ugrama,citroen için aynı düşünceleri bende düşünüyrdum

    ama bu düşüncemin yanlış olduğunu içine binince sürünce anladım passattan çok artısı olan bir araba bunu ben diyorsam bana güven




  • quote:

    Orjinalden alıntı: umitoz


    quote:

    Orjinalden alıntı: birolperisan


    quote:

    Orjinalden alıntı: birolperisan

    Arkadaşlar, ben izmirde best servise Power Sistem diye güç artırıcı taktırmak istiyorum..daha bunu yapan arkadaşlar varsa bilgi almak istiyorum.yardımcı olursanız sevinirim..Fiyat sordum 125o-1500 ytl arası dediler..Garantiyi bozmuyor ve 20-25 beygir gücü artar dediler..Merak ettiğim konu şu; eğer siz arkadaşlardan daha önce böyle birşey yaptırdıysanız nasıl? memnun kaldınızmı? arabaya bir zararı varmı? Garantiyi bozarmı veya tavsiye edermisiniz? Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim..


    ARKADAŞLAR,
    Bu konu hakkında hala bilgilerinizi ve deneyimlerinizi bekliyorum..Beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim..Haa birde bu Pover sistem denilen parçayı taktırmak için arabanın belli bir kilometre yapması gerekiyormu acaba..Çünkü daha benim arabam 900 km.de..



    Selam,

    Ben bahsettiğin kutuyu 2 senedir senin araçla aynı motora sahip olan C4te kullanıyorum, çok memnunum.
    Yeni 2.0 dizel C5 aracımı sipariş ederken aynı anda ona da kutu siparişi verdim. Kullanıyorum.
    1.6 dizel C5 için bence zorunlu birşey bu kutu, aracın kilosuna göre motor çok zayıf kalıyor.

    Benim aldığım yerwww.tuningbox.com, fiyatlar senin verdiğin seviyelerde.
    Bu işte en önemli konu soket ve fişlerin orjinali kalitesinde olması.
    Aksi halde sadece basit bir temassızlık ve ya rutubet alma yüzünden yolda kalabilirsin.
    Powerbox taktırmadan önce buna dikkat et.
    Onun dışında bu kutuların hepsi aynı işi yapıyor.

    Bir sorun yaşarsan boğazını sıkacak adam bulman açısından Best Servis ten alman akıllıca olabilir, ancak ben tanıştım birkez, pek gözüm tutmadı.

    Bu kutuyu taktığımda DYNOya çıkartıp gücü ölçmek istedim. Belki de kasten, belki cihazındaki sorunlar sebebiyle, gücü düşük çıkarttı makina.
    Hiç itiraz etmeden, bir de kutuyu devreden çıkartarak ölçüm yaptırdım. Bariz şekilde güç düştü.
    (mesela 110HP orjinal motoru 90 HP çıkarttı ben de oransal olarak gerçek güç artışını kendim hesaplamış oldum)
    Böylece ben kutunun işe yaradığını anladım ve adamın dyno'sunun da işe yaramadığını...
    Kutunun işe yaradığı zaten hissedilemeyecek birşey değil.
    Şöyle ki kutulu bir C4'ün kutusu olmayan bir 139HP C5'e nal toplatacağını açıkça gösterebilirim.

    Ucuz versiyonları ben de duyuyorum, ama bana güven veren markalar hep aynı fiyat aralığında.
    Ucuzunu kullanan birinden referans almak lazım. Benimki 5 yıl garantili satıyor.

    Servise nereye gidiyorsun? Ona göre sana daha detaylı bilgi verebilirim...

    UMIT



    Selam,
    Sayın Ümit Bey,
    Ben Servise İzmir Alsancak Oto'ya gitmeyi düşünüyorum..Yani arabayı onlardan aldığım için büyük bir ihtimal zorunlu kalmadığım sürece oraya gideceğim.Çünkü henüz Aydın'da servis açılmadı ama yakında açılacak..Benim c5 henüz 900 km.de.Bu kutuyu taktırmak için belli bir kilometre yapmak gerekiyormu..Yazılarınızdan anladığım kadarıyla sizde İzmir'lisiniz ve makine mühendisisiniz sanırım..Sormak istediğim şu; bu power box denen kutuyu taktırırsam eğer sorun yaşarmıyım..Daha önce hiç Dizel araba kullanmadım.Bir önceki arabam 125 beygir gücündeki benzinli Honda Civic'ti. c5 alınca biraz alışma zorluğu çektim.Arabamın Honda gibi daha arak ve seri olmasını istiyorum..Bu kutu bu yönde işe yararmı sizce Ümit bey? Özellikle şehir içinde ve ilk kalkışlarda daha hafif ve seri olması mümkün mü?Bu sorularımı yanıtlarsanız çok memnun olurum..Şimdiden teşekkür ederim..




  • tercihlerini C5 ten yana kullanan arkadaşları tebrik ederim.aracın arka kısmının dar ve boğucu olduğundan bahseden arkadaşlarımız var,eski kasada arka kısım çok ferah idi ama araç beğenilmiyordu.maalesef bu kadar güzel bir tasarım yaratabilmek için,arka kısımdan biraz da olsa taviz verildi,ancak abartılmaması gerektiğini düşünüyorum.
    bir aracın ömrü boyunca içerisinde bulunan kişi sayısı ortalamasının 1,2 olduğunu hatırlatarak,araç almayı düşünen arkadaşlarımızın tercih sıralarını bunu da göz önüne alarak belirlemelerini tavsiye ederim.

    bu arada istanbul da bulunan arkadaşlarımızı servisimize davet ediyorum.

    DİP NOT:C5 SXPK füme renkli hemen teslim olacak şekilde aracım var.

  • Selam,
    Sayın Ümit Bey,
    Ben Servise İzmir Alsancak Oto'ya gitmeyi düşünüyorum..Yani arabayı onlardan aldığım için büyük bir ihtimal zorunlu kalmadığım sürece oraya gideceğim.Çünkü henüz Aydın'da servis açılmadı ama yakında açılacak..Benim c5 henüz 900 km.de.Bu kutuyu taktırmak için belli bir kilometre yapmak gerekiyormu..Yazılarınızdan anladığım kadarıyla sizde İzmir'lisiniz ve makine mühendisisiniz sanırım..Sormak istediğim şu; bu power box denen kutuyu taktırırsam eğer sorun yaşarmıyım..Daha önce hiç Dizel araba kullanmadım.Bir önceki arabam 125 beygir gücündeki benzinli Honda Civic'ti. c5 alınca biraz alışma zorluğu çektim.Arabamın Honda gibi daha arak ve seri olmasını istiyorum..Bu kutu bu yönde işe yararmı sizce Ümit bey? Özellikle şehir içinde ve ilk kalkışlarda daha hafif ve seri olması mümkün mü?Bu sorularımı yanıtlarsanız çok memnun olurum..Şimdiden teşekkür ederim..


    Telefon da verdiğim için bazı sorularına mail atarak cevap verdim, lütfen takip et, alamazsan maili bilgi ver.

    Günümüzde Turbo Dizel araçlar, özellikle de 2000-4000 devir aralığında oldukça seriler.
    Buna karşın serilik direkt olarak GÜÇ/AĞIRLIK oranına bağlı.
    Güncel honda Civic 1200 kg bile gelmiyor, 125 BG dersek ton başına 104 BG güç düşer.
    Senin C5 1650kg, 110 HP, 66 BG ton başına güç eder. Buradan anlayacağın, bu iki aracı karşılaştırman çok yanlış olur serilik konusunda.
    Honda genelde atmosferik motorla, yüksek devirde yüksek güç üreten, özellikle de HAFİF araç üreten bir marka.
    Bir nevi günümüzün UÇAN TENEKESİ dir.
    EURO NCAP testlerine girersen Honda LEGEND dışında 5 yıldız almış modeli yoktur.
    Yani Hafif araç=performans= azalan güvenlik.

    Hoş, C5 de niye mondeo dan bile 100~200kg daha ağır yapıldı, onu da anlamış değilim.

    Kutuyu taktığında 135 BG e ulaştığını varsayarsak ton başına 80BG'e ulaşmış olacaksın ki ciddi bir fark hissedeceksin, ama gene de Civic gibi olamaz.

    Hesapladım, benim kutulu haldeki 178HP/1700kg anca Civic yapıyor.
    Şunu da belirteyim, birebir aynı güç/ağırlık oranında günümüz dizelleri 'bence' benzinlilerden daha seri (yüksek tork, düşük dişli oranı avantajıyla).




  • Ben bu arka koltuk tartışmalarını görünce, biraz odaklandım arkaya, diğer araçlara baktım.

    Arka koltuğun en ve diz mesafesi olarak ciddi bir problemi olduğuna kesinlikle katılmıyorum.

    Ancak tavanın basık olduğu konusunda hemfikirim.
    Tavanda, Sağ ve solda baş için oluşturulmuş GİRİNTİLER mevcut, fakat bu girinti ortada yok.
    Bu nedenle ortaya oturan uzun boylu arkadaşın kafasını eğmesi bile gerekebilir.
    Bu anlamda aracı 4 yetişkin + 1 çocuk olarak değerlendiriyorum.
  • Ciddi bir problem yok zaten. Açıkçası ben kendi adıma ciddi bir problem ya da aksaklık olduğunu düşünmüyorum.

    Sadece gönül isterdi ki en azından bir önceki kasası kadar arkada diz mesafesi olsaydı çünkü aks mesafesi artmış sonuçta.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: apollonx

    Sanırım bir arkadaş C5 için 2. el bekliyordu. Yanlız SXPK diye belirtmemiş ama bildiğim kadarıyla sunroof SXPK'da vardı.

    http://www.sahibinden.com/kaciran_uzulecek_WQQaXQQ10134652WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto&photo=7

    ACaba neden satıyo bukadar erken




  • Arkaya belkide 3 yetişkin kişi sığdıramadığındandır
  • ARKADAŞLAR BUNU OKUYUN LÜTFENE DERGİNİN TEKNİK SORUMLUSUNA BUNDAN 1 AY ÖNCE MAİL ATMIŞTIM BU HAFTAKİ DERGİDE DETAYLI 2 ARACI KARŞILAŞTIRIP YAZMIŞ SONUÇ SİZCE NEY TABİKİ C5


    http://www.otohaber.com.tr/ser101,188@200.html


    Citroen C5 mi VW Passat mı?
    Sıfır kilometre bir araç satın almak istiyorum ve Volkswagen Passat 1.4 TSI ile Citroen C5 1.6 HDi arasında kararsız kaldım. Yılda ortalama 20.000 km yapan birisi olarak, biri benzinli diğeri dizel olan bu iki araçtan hangisini öneriyorsunuz? Şu an kullandığım Ford C-Max'ın benzin harcamalarından memnun değilim. O yüzden değiştirmek istiyorum. Kutluhan SEVİM E-posta

    Sayın Kutluhan SEVİM, Orta sınıfa iddialı bir giriş yapan Citroen C5, tasarımı ve teknolojisiyle sınıfında fark oluşturabilmeyi amaçlıyor. Genel anlamda yuvarlak hatların kullanıldığı C5'in bakışlarının daha agresif olmasını sağlayan çekik farları, büyük sis farları ve geniş hava girişleriyse aracın dinamizmine katkıda bulunuyor. Fransız çizgisinden biraz uzaklaşarak, Alman otomobillerini andıran bir yapıya kavuşmuş olan C5'de 1.6 ve 2.0 HDi motorlar kullanılmaktadır. 1.6 HDi motor 110 HP'lik güç ve 240 Nm'lik tork üretebilmektedir. 2.0 HDi motor ise 138 HP'lik güç ve 320 Nm'lik tork sağlayabilmektedir. Zengin donanım paketine sahip olan C5, zorlanmalardaki yol tutuş kayıplarına karşın sunduğu yüksek konforun yanı sıra güçlü dizel motorların çekiş keyfive yakıt ekonomisiyle akıl çelici bir model. Fabrika verisine göre ortalama yakıt tüketimi 5.6 lt/100 km olarak ölçülen 5 ileri manuel şanzımanlı C5 1.6 HDi'ın test tüketimi 6.8 lt/100 km olarak ölçüldü. C5, sadece güzel görünmekle kalmıyor, aynı zamanda çok iyi bir konfor ve sessizlik de sunmayı başarıyor.

    Haberin devamını Otohaber dergisinin 32. sayısında bulabilirsiniz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuasbo -- 5 Ağustos 2008; 21:58:27 >




  • @UMİTOZ: HONDA CİVİC= UÇAN TENEKE!?'
    keşke citroen de bu teneke kadar sorunsuz bir araba yapabilse de servis koşelerinden citr. sahiplerini kurtarsa ve 2. elde uçan tenekeler kadar kolay satılabilse
    şaka bir yana olayı güzel anlatmışsın ama benim yorumum da özet niteliğinde olduğunu düşünenler çoktur...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: enteresavar


    quote:

    Orjinalden alıntı: apollonx

    Sanırım bir arkadaş C5 için 2. el bekliyordu. Yanlız SXPK diye belirtmemiş ama bildiğim kadarıyla sunroof SXPK'da vardı.

    http://www.sahibinden.com/kaciran_uzulecek_WQQaXQQ10134652WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto&photo=7

    ACaba neden satıyo bukadar erken


    Ev alacakmış acill..o yüzden satıyor...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanerm

    @UMİTOZ: HONDA CİVİC= UÇAN TENEKE!?'
    keşke citroen de bu teneke kadar sorunsuz bir araba yapabilse de servis koşelerinden citr. sahiplerini kurtarsa ve 2. elde uçan tenekeler kadar kolay satılabilse
    şaka bir yana olayı güzel anlatmışsın ama benim yorumum da özet niteliğinde olduğunu düşünenler çoktur...


    Öncelikle Honda'nın kalite ve müşteri memnuniyeti olarak kesinlikle Citroen'le kıyaslanmayacak şekilde iyi bir yerde olduğuna katılıyorum.
    Ama Honda Accord çıktıktan sonra resmi site ve broşürlerinde yıllarca 'NCAP te 5 yıldız alacak şekilde dizayn edildi, yakında teste girecek' (ve ya benzeri) ibaresini kullanmasına karşın 4 yıldızı (Muhtemelen tekrarlanan) testlerde geçemediği de açıkça ortada.

    Ayrıca Honda bu hafif-güçlü araç dizaynını bilinçli bir tercih, marka imajı olarak yapıyor.

    Ben şimdiye kadar VW(Golf), Ford(Mondeo) ve Citroen(C3-C4-C5yeni) araçları yıllarca kullandım. Her üçünde de servis köşelerine ziyarette birbirine göre üstünlük ve ya zaafiyet görmedim. Çok met edilen Mondeom'la başıma gelenler ayrı bir forum konusu olabilir.

    Citroen C4'le başlayan iyi bir trent yakaladı. Daha önce aşık olunan kalitesiz araç olan imajı BENCE yavaş yavaş değişiyor.
    C4'ün dizaynla beraber gelen ufak tefek eksileri dışında çok geniş bir servis sıkıntısı yaşadığını duymadım.
    Yeni C5 gerçekten kalite hissi veriyor bana, tabi birkaç 10.000 km devirmeden belli olmaz ama, yine BENCE gelmiş geçmiş en kaliteli üretilmiş Citroen (belki de ilk kaliteli )

    Zaten bu iddiayı vermek üzere İngiltere'de 'unmistakeably German' yani Alman araçlarının kalitesine atfen 'kusursuz Alman' sloganıyla satılıyor.
    Bence çok küçük düşürücü bir pazarlama stratejisi ama gerçeklik payı büyük.

    Sokaklardaki Citroen sayısının (özellikle C4 ve Muhtemelen yakında C5) bu araçların 'eskiye oranla' 2. el değerlerini arttıracağına inanıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.