Şimdi Ara

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
20.791
Cevap
386
Favori
1.586.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CengoCenk

    Sanırım led farlar için söyledi arkadaş. Leon79 un arac feel adventure du. Bende led farları merak ediyorum açıkçası.
    Aynen hocam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texasboy77

    YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMARYENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR

    Renk olarak merak eden olursa Platin Gri+Siyah tavan bu şekilde görünüyor.
    Hocam kazasız belasız kullanın.

    Benim kombinasyonum. Bump lar beyaz mı gümüş mü. Tam anlayamadım.

    Aracı beyaz yada aynen sizin araç gibi almayı düşünüyorum. Allah nasip ederse. Ben bunu eşim beyazı istiyor. Bende istediğimiz donanımı hangisinde bulursak o olsun dedim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CengoCenk

    Youtube da aşağıdaki gibi bir video buldum. Q2 ile karşılaştırmalar. Ancak almanca olduğu için yorumlardan ve yazılardan pek birsey çıkartamadım.
    Görüntü olarak gayet yeterli geldi videoya gore. Yalniz adaptive giulietta xenon larimin verdiği tadı başka hiç bir aracın aydınlatmasında bulamadım. O baska mesele.

    Autophorieyoutube
    Audi Q2 LED-Scheinwerfer vs. Citroen C5 Aircross LED-Scheinwerfer Pro und Contra [4K] - Autophorie
    https://www.youtube.com/watch?v=8pmf1c9fxkk&feature=youtu.be
    Teşekkürler...




  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    Bump'lar gri ya da gümüş. Kişiselleştirme olması güzel belki ileride sıkılıp renk değiştirebiliriz.
    Yan basamak taktıracaktım ama orjinal olmadığı için cesaret edemedim. Aldığım galeride bir araca takmışlardı. Sanırım 1.800 civarı bir rakam söylediler.
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR
    YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR

    Beyaz düşünürseniz eğer sedefli beyaza mutlaka bakın. Resimlerde fazla belli olmuyor fakat içindeki simler çok hoş duruyor.




  • texasboy77 T kullanıcısına yanıt
    www.otoaksesuar.com
    C5 Aircross | Oto Aksesuar
    https://www.otoaksesuar.com/kategori/c5-aircross


    Daha uyguna var gibi taktırma ücreti ne kadar verilir bilemiyorum fakat fazla gibi geldi bana.
  • Türkiyedeki ilk uzun süreli inceleme...
    DCM TVyoutube
    Citroen C5 Aircross 1.5 Dizel Otomatik | İdeal SUV mi? | TEST 2019
    https://www.youtube.com/watch?v=9W46D6y7dd4


    Burada da dizel motor sesi tek kötü özellik olarak söylenmiş. Anlaşıldı bir şekilde motor ses izolasyonu yapılacak. Belli oldu.




  • ersinnisre E kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Ben dün platinyum gri için kapıda verdim. Satış temsilcisi bugün arayıp özür dileyip, bir yanlışlık olduğunu ve ellerinde inci beyazı olduğunu söyledi. Hatta arada 500 TL fark olduğunu ve onu da kendilerini affettirmek için almayacaklarını ifade etti. Ben ısrarla gri istediğimi söyleyince yarın bir şekilde bulmaya çalışacaklar ama biraz zor görünüyor. İnci beyazı opsiyonlu bekliyor. Sizin fotoğrafları görünce biraz daha yumuşadı önyargılarım. Dediğiniz gibi hiç ye fena durmuyor. Hayırlısı bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: domer2525

    Aracınız hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Ben dün platinyum gri için kapıda verdim. Satış temsilcisi bugün arayıp özür dileyip, bir yanlışlık olduğunu ve ellerinde inci beyazı olduğunu söyledi. Hatta arada 500 TL fark olduğunu ve onu da kendilerini affettirmek için almayacaklarını ifade etti. Ben ısrarla gri istediğimi söyleyince yarın bir şekilde bulmaya çalışacaklar ama biraz zor görünüyor. İnci beyazı opsiyonlu bekliyor. Sizin fotoğrafları görünce biraz daha yumuşadı önyargılarım. Dediğiniz gibi hiç ye fena durmuyor. Hayırlısı bakalım.
    Bende önce gri için gitmiştim bayiye. Ancak bayideki gri araç ile test yaptıktan sonra özellikle çamurlar (hava o dönem yağışlıydı) yüzünden araç heybetli görünmemişti gözüme. Eşim gelemediği için o dönemde test aracını eve getirmiştik satış temsilcisi ile. Benim o sıralar sedef beyaz kuga aracımın arkasına park ettik karşılaştırmak için. C5A kuga dan bariz daha büyük olmasına rağmen gri aracın dışının çamurlu olması yüzünden kendini küçük gösteriyordu. O anda yeniden sedef beyaz almaya karar verdik eşimle. Beyaz aracın bakımı daha kolaydır. Tozu kolay kolay belli etmez. Ancak; sağda solda oluşabilecek çiziklere de müdahalesi çok çok zordur. Boyacıları perişan ederler. Autoking gibi yerlerde yapılacak küçük rötuş boyalarında bile tonlamayı tutturmak için yedirerek daha fazla alanı boyamak zorunda kalırlar.

    Kısaca her seçimin bir maliyeti var diyebiliriz. Ben bu aracı, eğer bir sorunu çıkmazsa uzun yıllar kullanmak üzerine aldığım için sedef beyaz tercih ettim. Sonuç; Renkler ve zevkler tartışılamaz :)




  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    Diğer inceleme videolarında değinilmeyen ayrıntılara girmişler, paylaşım için teşekkürler. Süspansiyon ve sağladığı konfor konusunda 12 dakika konuşulmuş, açıkçası benim izlenimlerim olumlu olmakla birlikte bu kadar iz bırakmadığı yönünde. Doğru lastik basıncının önemine değinilmiş, belki bunun da etkisi vardır.
    Renk kombinasyonunda benim favorim füme gri ve airbumplarda kırmızı renk paketi. Tavan barlarının içi de kırmızı oluyor bu durumda ve aracı biraz oyuncaklaştırıyor belki de bu yüzden pek tercih edilmiyor. Hiç beyaz tercih etmedim, bana filo işi geliyor biraz.
  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    son 6 senedir kullandığım araç Peugeot 508 sedefli beyaz. Biraz da onun için farklı renk olsun istemiştik. Yoksa beyaz renk kir gösterme, çizik belli etmeme vs açasından daha iyi kesinlikle. Dediğim gibi kısmet. Bugün belli olacak Herkese iyi günler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinnisre

    YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR
    YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR

    Beyaz düşünürseniz eğer sedefli beyaza mutlaka bakın. Resimlerde fazla belli olmuyor fakat içindeki simler çok hoş duruyor.
    Teşekkürler.

    Beyaz rengi bende internette gördüğüm resimlerde beğeniyorum. Ama tabi sedefli beyaz gerçekte resimdekinden daha güzel görünüyor.

    Aslında ben Siyah rengini resim ve videolarında çok beğendim. Gerçekten çok yakışmış. Acayip ağır ve asil duruyor. Ama Antalya da yaşadığım için güneş ve sıcaklığın etkisinden korktuğumdan cesaret edemiyorum.

    Platin gri de güzel duruyor ve koyu renkler daha ağır durduğundan o da cezbediyor. Şu ana kadar sadece kırmızı ve fiyord mavisiydi sanırım o rengi gördüm canlı olarak tarfikte. Güneş ışığının altında da görmek lazım bütün renkleri...

    Mesela C3 Aircross da ki Kum beji nin burada da olmasını isterdim. Bence çok yakışır dı.




  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    Aracı Aydındaki bayiden aldım İzmirdeki bayi o sırada el değiştiriyordu. Bayinin elinde beyaz, sedefli beyaz ve siyah renk vardı. Ben sedefli beyazı seçtim 1200 TL fiyat farkını da almadılar. Araç her rekte ayrı güzel duruyor gerçekten. Hepimize kazasız belasız sürüş diliyorum.

    Aracım şuanda 1900 km ve motor sesi azalır diye umuyordum fakat hiçbir değişiklik yok. Kasım ayı gibi izolasyon ile uğraşmayı düşünüyorum motorun arka kısımlarına.
  • Konfor için aldığın araçta herkes motor sesinden şikayetçi. Motor sesi ve performans için benzinli araç çok daha mantıklı duruyor.
  • Ben daha arac i teslim almadan motor ses izolasyonu araştırmaya başladım bile....

    Daha önceden lastikleri 2 yıl sonra değiştirmek icin planlari yapmistim. ( Lastikler 19 inç ve 205 taban cabuk bitecek lastikler olacak) Hatta model ve ölçü bile belliydi. 235 50 19 ölçüler mevcut jantlar ile olabilir bilgisini hesaplamalarda aldım.

    Şimdi bir de motor yalıtım için inceleme araştırma konusu çıktı. Biraz kullanalım bakalim. Ne kadar rahatsız edecek bizi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CengoCenk -- 11 Ekim 2019; 15:12:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CengoCenk

    Ben daha arac i teslim almadan motor ses izolasyonu araştırmaya başladım bile....

    Daha önceden lastikleri 2 yıl sonra değiştirmek icin planlari yapmistim. ( Lastikler 19 inç ve 205 taban cabuk bitecek lastikler olacak) Hatta model ve ölçü bile belliydi. 235 50 19 ölçüler mevcut jantlar ile olabilir bilgisini hesaplamalarda aldım.

    Şimdi bir de motor yalıtım için inceleme araştırma konusu çıktı. Biraz kullanalım bakalim. Ne kadar rahatsız edecek bizi.
    Hocam birşey merak ettim.

    Neden 19 inch 205 taban lastikler çabuk bitecektir diye düşünüyorsunuz.
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    3008 forumunda gt line ile gelen lastik ölçüleri için tespitler belli. 30.000 km sonra bitiren var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CengoCenk -- 11 Ekim 2019; 15:55:1 >
  • ersinnisre E kullanıcısına yanıt
    Test ederken ben de motor sesinden çok rahatsız oldum. 1.6 ehdi yeni 308 daha az ses alıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CengoCenk

    3008 forumunda gt line ile gelen lastik ölçüleri için tespitler belli. 30.000 km sonra bitiren var.
    Hocam benim kişisel kanaatim ve şimdiye kadar ki otomobil tecrübem ve inceleme ve araştırmalarıma göre lastik ebatının lastiğin ömrünün erken bitmesinde etkisi yok.

    En azından ben bu yönde net bir bilgiye bu güne kadar ulaşmadım hiç bir mecrada. Yorumlar var. Ama. Kişisel görüş ve yorumlardan ibaret. Test yada ölçümlenmiş bir şeye bu güne kadar rastlamadım.

    Ha... ben bu konuda otorite değilim tabi ki. Aksini gösterir bir araştırma yada test kaynağı bulan denk gelen arkadaşlar olursa paylaşırlarsa sevinirim.

    Forum örneğinize de ben şöyle cevap vereyim.

    Citroen C5 sedan kullanıcısıyım.
    2009 da aldığım da üzerinde standart primacy3 michelin lastiklerle geldi.

    Servis 30-40.000 km de degistirmeniz gerekir. Hemde ağır araba demişti. 225/55 R17 97W lastikleri vardı.

    Yavaş kullanan bir insan değilimdir. Hatta aksine virajlı yollarda hızlı kullanmayı yada limitlerde kullanmayı severim.

    Ilk lastik takımımı 15 ay sonra 68.000 km de değiştirdim. Limite geldiği için diş derinliği. Kabak da değil di.

    Ama serviste 35.000 - 40.000 km de lastik değiştirenleri de gördüm.

    Hatta servisteki arkadaşım bir müşterinin 32.000 km de lastiği bitirdiğini söylemişti.

    Lastik ömrünün tamamen kişinin araç kullanım tarzına göre değiştiği görüşündeyim.

    Tabi bu benim tespitim...




  • Verdiğiniz lastik ebatları ile ilgili karsilastirma yapıldığında birebir karşılamasa da toleranslar dahilinde kaldığı görülüyor. Aradaki rakamsal ve çap ve hız bazındaki farkı da kendiniz inceleye bilirsiniz.


    YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.