Şimdi Ara

YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025 (478. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: dionysos1977 , onuryilmaz02 , onuryilmaz02
3 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 6 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.713
Cevap
316
Favori
650.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
52. Sırada  bugün en iyi #16
Sayfa: önceki 476477478479480
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GIN757 kullanıcısına yanıt
    Paçalığı biliyorum da ,onu taktırmak sorunu çözmez fikrimce ,sadece marspiyel kısma taş gelmesini engeller kısmen , zaten sorunun kaynağı, lastigin yerden aldigi taşı davlumbaz içlerine atması ,burda en temel sorun lastik ,buda lastigin tasarımı vs ile ilgili, daha önce taş atma şikayetlerini falken marka lastiklerde çokca gördüm ve yaşadım ,c4 de 17inc jantla birlikte gelen brisgestone lastikler maalesef sorunlu hiç memnun olmadım ,sıfır arabaya yeniden lastik almak maliyetli ve can sıkıcı :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firefighter06 -- 11 Ocak 2025; 14:23:24 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Fermata autoyu kullanabilen var mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cakalll kullanıcısına yanıt
    1.9.9 sürümü yükle çalışıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ankara Citroen C4 ve x grubumuzda yer alan servis danışmanı bir kardeşimizin söylediklerini yazıyorum.

    Full servis bakımlı olduğu sürece 175 bin km ye kadar olan süreçte triger değişimi ücretsiz yapılıyormuş. Garanti süresi dolmuş bile olsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt

    Trigerde sorun çıkarsa mı ücretsiz değişim yapılıyor yoksa sorun çıkmasa bile periyodik triger değişimi (5 yıl 90.000km sanırım) mi ücretsiz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onuryilmaz02 O kullanıcısına yanıt

    Periyodik değişim ücretli, periyod dışında erken çatlama vs olursa ücretsizmiş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Triger değişiminin periyodik bakımda kaç km'de değişiyor. Bilgisi olan var mı ?

  • Öncelikle herkese merhaba,

    2 ay sonra 2022 model Citroen C4 (1.2 Puretech Shine) aracımla iki yılımı dolduracağım. Bu süre zarfı içinde çok büyük bir kısmı şehir içi olmak üzere 30.000 km yol yaptım. Aracı almak isteyenler varsa kafalarında biraz fikir oluşması adına bu yazıyı yazmaya karar verdim.

    Öncelikle aracı almaya karar vermemizin sebebi rekabetçi fiyatı, sunmuş olduğu donanımlar ve konforlu sürüşüydü. İki yıllık bir kullanıcı olarak aracın iyi bulduğum yönlerini ve kötü bulduğum yönlerini sıralamak isterim.


    İyi yönleri:

    -Konfor: Kendi model yılındaki benzer fiyattaki araçlar arasında bu derece konforlu bir araç var mıdır zannetmiyorum. Yerden hafif yüksekliği ve süspansiyonlarının çift kademeli oluşu da konfora olumlu katkı sağlıyor. Elektronik direksiyonu gerçekten hayatımda gördüğüm en hafif direksiyon, seversiniz sevmezsiniz bilemiyorum ama göz önünde bulundurulması gerek. Ayrıca koltuklar gerçekten çok rahat.

    -Donanımlar: Shine paket bir araca sahibim ve araçta olmayan gerçekten çok az özellik var, onları da arıyor muyum pek emin değilim. Anahtarsız girişten otomatik uzun fara, adaptif hız sabitleyiciden kör nokta uyarısına kadar bir sürü özellik var.

    -Pratiklik: Araç yerden yüksek olduğu için yokuş inerken altım sürter mi, kaldırıma yanaşırken tampon oturur mu gibi dertler yok. Saklama gözleri bolca var ve torpido dibi görünmeyecek kadar derin.


    Kötü yönleri:

    -Motor: Her ne kadar benim daha başıma gelmemiş olsa da aracın triger kayışının sorun çıkardığı biliniyor zaten. Bu gibi faktörler göz önünde bulundurularak alınması gerekiyor diye düşünüyorum.

    -Sportif kullanım: Eğer böyle bir niyetiniz varsa, c4 kesinlikle size göre değil. Direksiyonu inanılmaz yumuşak ve tepkisiz, süspansiyon yumuşak ve araç yüksek olduğu için virajlara hızlı girdiğinizde haliyle yatıyor. Motorun gücü bence vasat, şehir içinde sorun yaratmaz ama otoyol kullanımlarında gazı fazla kullanmanızı istiyor.

    -Tüketim: Şehir içi kullanımda özellikle dur kalk trafiğe giriyorsanız 8 litrenin altına düşürmeniz çok zor. Şehirler arası yollarda giderken tüketimi gayet iyi 5-6 litre civarlarında yakabilirsiniz. Ancak otoyol kullanımlarında, özellikle 130-140 civarında kullanıyorsanız tıpkı şehir içi gibi 8 litrenin altına düşmeniz zor. Daha hızlı kullanıyorsanız zaten 9-10 diye gider.


    Genel olarak aracınn motoru ve şanzımanı tatmin edecek düzeyde. Şanzıman tork konvertörlü olduğu için daha sorunsuz ancak bir çift kavramalıya alıştıysanız onun kadar atik gelmeyecektir.


    Genel kanaatim şu şekilde: Eğer sportiflik kaygınız yoksa, daha çok şehir içinde kullanacağınız konforlu bir araç arıyorsanız bu araç size göre olabilir. Eğer araçla ilgili sormak istedikleriniz olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırım, iyi günler diliyorum :)





  • heavyyear kullanıcısına yanıt

    5 yıl ya da 90 bin km diye biliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün servis ile garanti konusunda görüşürken. 9 Ocakta bakım ücretlerine zam gelmiş. Garanti uzatmaya henüz gelmemiş. Bilginiz olsun sizlerinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4'te yelken modu denilen zamazingo var mı arkadaşlar ?

  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt
    Belirli bir adi var midir bilmiyorum ama normal mod ve eko modda ayağınızı gazdan çekince aracın süzülme hissi farklı geliyor bana.

    Edit: kullanici kilavuzunda benzer bir yazi var. Eko modda daha fazla vitesi bosa alma egiliminde sanirim sistem
    YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak.ozer -- 12 Ocak 2025; 17:36:24 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün Hanım aradı, araba ondaydı, yan aynalar açılmıyor dedi. Dedim aha, servis, telefon, git gel senaryolar beynim döndü. Sonra bir google amcaya sorayim dedim. Sürücü kapısında her iki aynayı ayarlama düğmesini ortaya getirip aşağı çekersen aynalar katlanıyormuş. Dar yerlerden geçmek içinmiş. Tekrar aynı yere basmadığın sürece de açılmıyormuş. Sahiden de camı açacağım diye bu düğmeye basmış yanlışlıkla. Hanım sayesinde bir özellik keşfetmiş oldum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koyay -- 13 Ocak 2025; 5:29:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tshoba

    Bile bile lades yaparak aldığımız araçtaki malum sorun bizi de bulmuş oldu. Sol arka kapı alt kısmında boya atması başladı ve kabarmalar mevcut ilerleyecek gibi görünüyor. Servise gittik servis genel merkezle görüşün diyor. Aracı alım karar sürecinde chery mg dandik çinlilerle uğraşmayalım dedik 2023 model aracın paslanmasıyla uğraşıyoruz. Mail gönderdim dönüşle ilgili tecrübe edinmeniz adına burada paylaşacağım.

    YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025

    YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025

    YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025
    Genel merkez biraz önce aradı, boyanacak değer kaybı da veremiyoruz. Sebebini sorduğumda ise kapı iç aksamında olduğundan dolayı diye yantladılar. Kabul etmiyorum türkiye şartlarında bir aracın herhangi bir yeri boyandığında değer kaybetmez mi değer kaybı alınan örnekleri var vs dedim ama biz bunu karar verdik isterseniz gidin boyatın tarzında konuşuyorlar. Dava vs açsak üstte arkadaş yazmış min 1-2 yıl sonucu ne olacak belli değil. Şöyle başı dik distribütörleri öttürecek bi ticaret bakanlığımız bi hukuk sistemimiz olsa bunlar da böyle olmaz. 75 asgari ücret vererek alınan araçlarla ilgili yaşadığımız sorunlara aldığımız cevaplara bakar mısınız? Yazık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tshoba -- 13 Ocak 2025; 13:34:16 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt

    Hiç denemedim, sürüş tarzım çok yatkın esasen yelken modunda kullanmaya, varsa harika olur.


    Grubun aynı motorlu diğer markasında (opel) eco modda, (şartlar uygunsa) ayağı gazdan çekince boş viteste gittiğini yazanlar olmuş.

  • tshoba kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Kapıyı söküp komple mi boyayacaklar yoksa boyası kalkmış yerlere rötüş mu yapacaklar?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt

    Eko modda uygun eğimde aracı boş vitese alıyor. Fotoğrafta da görüleceği üzere devir 700 yani rölanti devri . Araç 6. Viteste gösteriyor ama boş viteste gittiğinizi anlıyorsunuz.

    YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onuryilmaz02 O kullanıcısına yanıt

    Normal modda böyle bir durumda 900 devirde gidiyor.

  • tshoba kullanıcısına yanıt
    Mahkemeye mutlaka vermelisiniz. Emsal kararlar mevcut kaç sene sürerse sürsün.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • realove19 kullanıcısına yanıt

    Ne oldu o emsal kararlarda, nasıl sonuçlandı ?

  • 
Sayfa: önceki 476477478479480
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.