Şimdi Ara

YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025 (477. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Dela Redo
1 Kayıtlı Üye ve 11 Misafir (2 Mobil) - 10 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.708
Cevap
317
Favori
650.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
80. Sırada  bugün en iyi #16
Sayfa: önceki 475476477478479
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Özellikle kışın hem cam hem orta konsol en iyi sonucu veriyordu. Hem camdaki buğuyu çözüyor hem de içeriyi rahatça ısıtabiliyorduk. Böyle bir opsiyona izin vermemeleri çok garip olmuş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Emrullahckr E kullanıcısına yanıt

    Ben kendim bakmıştım aldığım zaman 34 idi, ellemedim. Konfordan yana gayet memnunum. Değerlerine bakayım yine de.

    Anladım, teşekkür ederim.

  • Kivanc1Mac kullanıcısına yanıt

    Eski aracım Hyundai i20'de de böyleydi. Ön cam ile beraber sadece ayaklara hava üflüyordu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grayjam G kullanıcısına yanıt

    benim feel boldda önler 32 arkalar 30 öneriyor araba yüksüzken, 33-31 olarak kullanıyorum

  • Emrullahckr E kullanıcısına yanıt

    lastikler biraz fazla şişik gibi benim o zaman. Havalar ısınınca ben de havasını indireyim o zaman.

    Teşekkürler yanıtınız için.

  • Kivanc1Mac kullanıcısına yanıt

    Size katılıyorum. İlk aradığım özelliklerden olmuştu. Kullanım kılavuzunda olmadığını görünce şaşırmıştım.


    Ancak, ön cama verince de içerisi o kadar güzel ve hızlı ısınıyor ki "bu araçta gerek yokmuş" dedim.


    Tabi bursa havasına göre yazıyorum. Erzurum'daki biri ne hisseder bilemiyorum :)

  • Kivanc1Mac kullanıcısına yanıt

    Bu da eski Egea aracımın kılavuzundan. Onda da ön cama verince sadece ayaklara verebiliyormuş.


    YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025
  • 2022 Model C4 Shine aracım var. Garantisi 1-2 ay içerisinde sonlacak. Sizce ekstra ücret verip garanti uzatmak mantıklı mı ?

  • heavyyear kullanıcısına yanıt

    Ben alır almaz 5 sene / 50 000 km olarak uzattırdım. Sonuçta PSA grubu bir araç, saatli bomba.

  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt

    Hocam biz aracı aktif kullandığımız için şuan zaten 60 bin km'de. 1-2 ay içerisinde sonlanacak garanti şuan +2 yıl uzatmaya 100 bin km sınırlı 25.000 talep ediyorlar. Bu kayış problemi garanti kapsamını giriyor mu ? full yetkili servis bakımlı araç.

  • heavyyear kullanıcısına yanıt

    Tamamı yetkili servis bakımlıysa ve garanti süreci içerisindeyse garanti kapsamında değiştirdiklerini çok kez okudum.

  • Arkadaşlar istanbulda periyodik bakım / kayış kontrol ve değişimi için neresi uygundur?

    2022 shine c4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heavyyear kullanıcısına yanıt

    25 binse mantıklı olur uzatmanız 2024 modele 48 bin fiyat aldım +2 sene garanti için


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heavyyear kullanıcısına yanıt
    60 bine geldiyseniz trigeri kontrol ettirin, hatta degistirin.

    Ya garantiyi uzatın ya trigeri degistirin. Riskli kilometrelere gelmişsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • QRX kullanıcısına yanıt

    60 bin bakımına girdi araç. Servis triger ile alakalı hiç bir şey söylemedi hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heavyyear kullanıcısına yanıt
    Yani korkutmak istemem ama servislerin çok kontrol ettiğini bile sanmıyorum.

    Arkadaşımın opelinde 60 binde triger parçaları filtreyi tıkamış. Garantisi bitmişti. Cebinden yaptırdı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın üstünde fabrikasyon gelen brisgestone dueler marka lastik cok fazla taş ,toprak atıyor .Davlumbazlarda keçe kaplama da olmadığı icin pıtır pıtır rahatsız edici ses çıkarıyor ,
    bu konuda çözüm veya fikirleriniz neler arkadaslar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firefighter06 -- 10 Ocak 2025; 20:31:4 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Firefighter06 F kullanıcısına yanıt
    Lastikten olduğunu sanmıyorum. Yanlış bilmiyorsam benzer konu tesla da var. Davlumbaz in altında sekmeyi engelleyecek bir şey olabilirdi.

    Seken taş yüzünden arka kapıda boya atmış.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Firefighter06 F kullanıcısına yanıt
    Ben de bundan müzdaribim. Lastiğin de etkisi olabilir. Paçalık diye tabir edilen davlumbaz arkasına takılan aksesuarlar var. Sadece önlere yeter. Çok rahatsız ederse taktırmayı düşünüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • fatih33yucel F kullanıcısına yanıt
    lastikden kaynaklı olduğu kanısındayım tabi davlumbazda halı olmadigi icin daha da belirginleştiriyor durumu ,daha önce skoda scala aracımın da davlumbazlar c4 deki gibiydi keçe yoktu Taş atma vs sorun yaşamadım ,üstündeki lastik nexen markaydı fabrikasyon ,birde tesladaki durum biraz farklı tasarımsal açıdan arka kapılar dişarı dogru bombe yaptığı için ön lastikden gelen taş kapıya çarpıyor ,kapıyı korumak icin ppf kaplatıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firefighter06 -- 11 Ocak 2025; 15:31:54 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 475476477478479
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.