< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025 (477. sayfa)
-
-
Ben kendim bakmıştım aldığım zaman 34 idi, ellemedim. Konfordan yana gayet memnunum. Değerlerine bakayım yine de.
Anladım, teşekkür ederim.
-
Eski aracım Hyundai i20'de de böyleydi. Ön cam ile beraber sadece ayaklara hava üflüyordu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
benim feel boldda önler 32 arkalar 30 öneriyor araba yüksüzken, 33-31 olarak kullanıyorum
-
lastikler biraz fazla şişik gibi benim o zaman. Havalar ısınınca ben de havasını indireyim o zaman.
Teşekkürler yanıtınız için.
-
Size katılıyorum. İlk aradığım özelliklerden olmuştu. Kullanım kılavuzunda olmadığını görünce şaşırmıştım.
Ancak, ön cama verince de içerisi o kadar güzel ve hızlı ısınıyor ki "bu araçta gerek yokmuş" dedim.
Tabi bursa havasına göre yazıyorum. Erzurum'daki biri ne hisseder bilemiyorum :)
-
Bu da eski Egea aracımın kılavuzundan. Onda da ön cama verince sadece ayaklara verebiliyormuş.
-
2022 Model C4 Shine aracım var. Garantisi 1-2 ay içerisinde sonlacak. Sizce ekstra ücret verip garanti uzatmak mantıklı mı ?
-
Ben alır almaz 5 sene / 50 000 km olarak uzattırdım. Sonuçta PSA grubu bir araç, saatli bomba.
-
Hocam biz aracı aktif kullandığımız için şuan zaten 60 bin km'de. 1-2 ay içerisinde sonlanacak garanti şuan +2 yıl uzatmaya 100 bin km sınırlı 25.000 talep ediyorlar. Bu kayış problemi garanti kapsamını giriyor mu ? full yetkili servis bakımlı araç.
-
Tamamı yetkili servis bakımlıysa ve garanti süreci içerisindeyse garanti kapsamında değiştirdiklerini çok kez okudum.
-
Arkadaşlar istanbulda periyodik bakım / kayış kontrol ve değişimi için neresi uygundur?
2022 shine c4
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
25 binse mantıklı olur uzatmanız 2024 modele 48 bin fiyat aldım +2 sene garanti için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
60 bine geldiyseniz trigeri kontrol ettirin, hatta degistirin.
Ya garantiyi uzatın ya trigeri degistirin. Riskli kilometrelere gelmişsiniz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
60 bin bakımına girdi araç. Servis triger ile alakalı hiç bir şey söylemedi hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yani korkutmak istemem ama servislerin çok kontrol ettiğini bile sanmıyorum.
Arkadaşımın opelinde 60 binde triger parçaları filtreyi tıkamış. Garantisi bitmişti. Cebinden yaptırdı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın üstünde fabrikasyon gelen brisgestone dueler marka lastik cok fazla taş ,toprak atıyor .Davlumbazlarda keçe kaplama da olmadığı icin pıtır pıtır rahatsız edici ses çıkarıyor ,
bu konuda çözüm veya fikirleriniz neler arkadaslar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firefighter06 -- 10 Ocak 2025; 20:31:4 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Lastikten olduğunu sanmıyorum. Yanlış bilmiyorsam benzer konu tesla da var. Davlumbaz in altında sekmeyi engelleyecek bir şey olabilirdi.
Seken taş yüzünden arka kapıda boya atmış.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de bundan müzdaribim. Lastiğin de etkisi olabilir. Paçalık diye tabir edilen davlumbaz arkasına takılan aksesuarlar var. Sadece önlere yeter. Çok rahatsız ederse taktırmayı düşünüyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
lastikden kaynaklı olduğu kanısındayım tabi davlumbazda halı olmadigi icin daha da belirginleştiriyor durumu ,daha önce skoda scala aracımın da davlumbazlar c4 deki gibiydi keçe yoktu Taş atma vs sorun yaşamadım ,üstündeki lastik nexen markaydı fabrikasyon ,birde tesladaki durum biraz farklı tasarımsal açıdan arka kapılar dişarı dogru bombe yaptığı için ön lastikden gelen taş kapıya çarpıyor ,kapıyı korumak icin ppf kaplatıyorlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firefighter06 -- 11 Ocak 2025; 15:31:54 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X