Şimdi Ara

YENİ CLİO 4 ANA KONU (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
766
Cevap
13
Favori
55.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAVCI

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Beklediğiniz özelliklerle araç 45 bini geçecek belki 50ye yaklaşacak. O zaman da pahalı diyeceksiniz.

    208 in en dolusu 50 kağıt .burdada 90 beygirlik icon un diğer paketleri ile satışı 45 i çok rahat bulur.bence f/p açısından en uygunu 75 lik touch olacaktır.

    B sınıfı arac için 45-50 bınlerden bahsedılıyor,hemde araba renault.lux veya prestıj markası olsa anlayacagım.
    Tasarım kagıt uzerınde cok ıyı ,gıdıp bır de bayıde gorun aradakı dağlar kadar farkı.
    Opel astranın sıfırının 38500 ,aurısın 37900 tl oldugunu dusunursek bence cok pahalı.

    Aynen.

    Forumlarda her fiyata çok iyi diyen garip bir topluluk türedi son zamanlarda.

    Bu forumları araba satacıları, bayiler de okuyor.

    42-45000'e falan insanlar iyi fiyat yazınca, adamlar da artırdıkça artırıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    Aracın fiyatı şu donanımla pahalı değil, üst sınıf benzinliyle yada 100 bin km'deki araçlarla felan karşılaştırıp kimse kendini kandırmasın ;) ama full dizel 40 olsa iyi olur, hala toplanmıyor insanlar toplu fiyat almak için

    Toplu alım faydalı olur. Ama buna engel olmaya çalışanlar oluyor nedense.

    Mesela geçenlerde Volvo V40 için konu açtım. Forumda bir sürü kişi çok beğenip alacağını söylüyordu.

    Ama nedense dalga geçmek için herkes konuya daldı.

    Yöneticiler de hemen konuyu sildi. Oysa çok uygun fiyattan araç alınması herkesin cebine faydalı olacaktı. İnsanları anlamak güç bazen.




  • quote:

    B sınıfı arac için 45-50 bınlerden bahsedılıyor,hemde araba renault.lux veya prestıj markası olsa anlayacagım.
    Tasarım kagıt uzerınde cok ıyı ,gıdıp bır de bayıde gorun aradakı dağlar kadar farkı.
    Opel astranın sıfırının 38500 ,aurısın 37900 tl oldugunu dusunursek bence cok pahalı.


    Abartmayalim, gidip en donanimlisini alip opsiyonunda opsiyonunu ekletirseniz o fiyatlara cikiyor. Ustelik arac 2013 model simdi gidip milattan once tasarlanmis 2. eli olu olan Auris'i baz almak ne kadar dogru. Birde sinifindaki diger araclarin fiyatlarina bakin lutfen once.

    30 bin TL'ye de Clio 4 var. Ustelik ESP gibi onemli bircok donanimi standart. Adamlar bol miktarda secenek sunmus. Oyle Jazz, Yaris gibi bir iki tane paket yok aracta.

    Buarada ben Renault'ya hep soguktum daha onceden ama clio 4'te cok iyi is cikarmislar gercekten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diesotto -- 5 Ekim 2012; 21:21:55 >




  • Renault markasına oldum olası bir antipatim vardı fakat yeni Clio dan sonra nedense markaya daha sıcak bakmaya başladım ve açıkçası bayağı etkiledi beni bu araç
  • Selamlar,

    Bugün test sürüşü yaptım. İzlenimlerimi anlatıyım.

    Araç beyaz renkli, kırmızı look paketli (kırmızı çıtaları falan var), siyah konsol, kırmızı dikişli kumaş döşeme, touch + konfor paketli clio 4.
    Motor 900cc stop+start 90hp turbo benzinli model. Not: Eko mod tuşunu göremedim.
    Önce içinden başlayayım. Görünüşü çok güzel, kumaş albenili, direksiyon şık, göstergeler güzel. Ama beklediğim kadar yumuşak değildi torpido. Yani megane'dan daha yumuşak ama geçenlerde denediğim auris kadar yumuşak değil. Ama görünüşü o hissi veriyor. Nav. ekranı ön gövdeden ayrı gibi, yani arkasında 4 parmaklık boşluk var yukardan bakınca. Resimlerde hiç fark etmemişim, bi garip duruyor. Arkaya gelince, koltuğa oturduğumda diz mesafesi, boy mesafesi, genişlik fena değil. Bir çok C sınıfı araçla boy ölçüşebilir. Koltuk konumu biraz dik geldi bana arkadakilerin. Sanırım bu B sınıfı araçların genel problemi. Ama arka koltuklar genel olarak rahat diyebilirim. Bagaj yeterli genişlikte, epey de derin. Ama şunu söylemeliyim ki bu aracın içinden çok dışı insanı çarpıyor. O farlar, kapılar, çıtalar, aynalar resimlerinden çok daha güzel. Ben burdayım diyorlar.

    Sürüşe geçiyim. Bundan önce bir süre 1.2 16v 75hp Clio II kullandığım için onunla bir karşılaştırma yapayım. Debriyaj süper yumuşak, direksiyon keza öyle. Arabada 3 kişi varken çekişi çok iyiydi. Yokuş yukarı ve düz yolda deneme fırsatım oldu ilk 3 viteste çok iyi çekiyor. 4 viteste torku hissetmek için biraz hızlanmak gerekli. Ama 5. viteste 90 la gidedrken 2500 devir civarındaydı. 110a çıktığımda bile daha 3bin devir olmadı. Oysa ki clio II 90ı geçince 3bin devir oluyordu. O yüzden daha az yakacağını düşünüyorum. Motor sesi biraz geliyor, 1-2. viteslerde duyabiliyorsunuz. Sonrasında duyamadım ama yalıtım megane kadar iyi olmayabilir. Demek istediğim 900cclik motor bana 1.4 motor kullanıyormuşum hissini verdi. Clio 2den her anlamda daha güçlü geldi bana. Bir de sert fren yaptım, arkadaki neredeyse bindirecekti. Düz yolda abs yi devreye sokamadım, frenlemesini ise beğendim. En son dururken kuru asfalttan lastik ciyaklaması gibi bir ses duydum. Bayır aşağı sert fren yapma olanağım olsaydı ABSyi de görebilirdim ama şu haliyle bana güven verdi açıkçası.

    Başka aklıma gelen hususlar, yan aynalar gayet büyük ve çok güzel gösteriyor, arka cam trafikte yeterince geniş. Araç durur vaziyetteyken bu cam küçük dedim içimden ama trafikte bir eksisini görmedim. Geri geri park ederken sadece yan aynaları kullanan biri olarak beni etkilemedi. Park sensörü derinlerden arkalardan biyerden ses veriyor gibiydi ama duyulmayacak gibi de değil. Stop&startı 1 kez devreye soktum, vitesi boşa alıp debriyazdan ayağınızı çektiğinizde motor susuyor ve basınca hemen çalışıyor, klima açık olduğu halde bir sorun olmadı. Bazı otomobillerde klima açıkken sorun olduğunu işitmiştim.

    Genel olarak tasarımı harika, performansı ortalamanın üzerinde, iç hacmi ise beklediğimin üzerinde olan bir otomobil diyebilirim. Sadece evin önüne çekip izlemek için bile alınabilir. Ama fiyatlar bana biraz pahalı geldi açıkçası. Daha doğrusu benim baktığım Icon dizel 43 bin, Icon 900cc benzinli 37 bin. Dizeli 40bine benzinilyi de 35e verseler tadından yenmez herhalde.

    Aklıma gelen bir şey olursa eklerim, ya da soracağınız bir soru olursa, haydi hayırlı akşamlar.

    İlk Edit: Klima otomatik değildi. Konfor pakette otomatik olup olmadığını sordum yokmuş. Sanki bu clio 4ün donanımları özellikleri daha çok değişir gibime geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toruk_makto -- 5 Ekim 2012; 22:19:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toruk_makto

    Selamlar,

    Bugün test sürüşü yaptım. İzlenimlerimi anlatıyım.

    Araç beyaz renkli, kırmızı look paketli (kırmızı çıtaları falan var), siyah konsol, kırmızı dikişli kumaş döşeme, touch + konfor paketli clio 4.
    Motor 900cc stop+start 90hp turbo benzinli model. Not: Eko mod tuşunu göremedim.
    Önce içinden başlayayım. Görünüşü çok güzel, kumaş albenili, direksiyon şık, göstergeler güzel. Ama beklediğim kadar yumuşak değildi torpido. Yani megane'dan daha yumuşak ama geçenlerde denediğim auris kadar yumuşak değil. Ama görünüşü o hissi veriyor. Nav. ekranı ön gövdeden ayrı gibi, yani arkasında 4 parmaklık boşluk var yukardan bakınca. Resimlerde hiç fark etmemişim, bi garip duruyor. Arkaya gelince, koltuğa oturduğumda diz mesafesi, boy mesafesi, genişlik fena değil. Bir çok C sınıfı araçla boy ölçüşebilir. Koltuk konumu biraz dik geldi bana arkadakilerin. Sanırım bu B sınıfı araçların genel problemi. Ama arka koltuklar genel olarak rahat diyebilirim. Bagaj yeterli genişlikte, epey de derin. Ama şunu söylemeliyim ki bu aracın içinden çok dışı insanı çarpıyor. O farlar, kapılar, çıtalar, aynalar resimlerinden çok daha güzel. Ben burdayım diyorlar.

    Sürüşe geçiyim. Bundan önce bir süre 1.2 16v 75hp Clio II kullandığım için onunla bir karşılaştırma yapayım. Debriyaj süper yumuşak, direksiyon keza öyle. Arabada 3 kişi varken çekişi çok iyiydi. Yokuş yukarı ve düz yolda deneme fırsatım oldu ilk 3 viteste çok iyi çekiyor. 4 viteste torku hissetmek için biraz hızlanmak gerekli. Ama 5. viteste 90 la gidedrken 2500 devir civarındaydı. 110a çıktığımda bile daha 3bin devir olmadı. Oysa ki clio II 90ı geçince 3bin devir oluyordu. O yüzden daha az yakacağını düşünüyorum. Motor sesi biraz geliyor, 1-2. viteslerde duyabiliyorsunuz. Sonrasında duyamadım ama yalıtım megane kadar iyi olmayabilir. Demek istediğim 900cclik motor bana 1.4 motor kullanıyormuşum hissini verdi. Clio 2den her anlamda daha güçlü geldi bana. Bir de sert fren yaptım, arkadaki neredeyse bindirecekti. Düz yolda abs yi devreye sokamadım, frenlemesini ise beğendim. En son dururken kuru asfalttan lastik ciyaklaması gibi bir ses duydum. Bayır aşağı sert fren yapma olanağım olsaydı ABSyi de görebilirdim ama şu haliyle bana güven verdi açıkçası.

    Başka aklıma gelen hususlar, yan aynalar gayet büyük ve çok güzel gösteriyor, arka cam trafikte yeterince geniş. Araç durur vaziyetteyken bu cam küçük dedim içimden ama trafikte bir eksisini görmedim. Geri geri park ederken sadece yan aynaları kullanan biri olarak beni etkilemedi. Park sensörü derinlerden arkalardan biyerden ses veriyor gibiydi ama duyulmayacak gibi de değil. Stop&startı 1 kez devreye soktum, vitesi boşa alıp debriyazdan ayağınızı çektiğinizde motor susuyor ve basınca hemen çalışıyor, klima açık olduğu halde bir sorun olmadı. Bazı otomobillerde klima açıkken sorun olduğunu işitmiştim.

    Genel olarak tasarımı harika, performansı ortalamanın üzerinde, iç hacmi ise beklediğimin üzerinde olan bir otomobil diyebilirim. Sadece evin önüne çekip izlemek için bile alınabilir. Ama fiyatlar bana biraz pahalı geldi açıkçası. Daha doğrusu benim baktığım Icon dizel 43 bin, Icon 900cc benzinli 37 bin. Dizeli 40bine benzinilyi de 35e verseler tadından yenmez herhalde.

    Aklıma gelen bir şey olursa eklerim, ya da soracağınız bir soru olursa, haydi hayırlı akşamlar.

    İlk Edit: Klima otomatik değildi. Konfor pakette otomatik olup olmadığını sordum yokmuş. Sanki bu clio 4ün donanımları özellikleri daha çok değişir gibime geliyor.


    Hocam elinize sağlık güzel bir inceleme olmuş. Ortalama ne yaktığına dikkat ettiniz mi peki?




  • evet bi ara baktım ama yanıltmaması için yazmadım. 20lt 10lt ler gördüm :)
    tabiki yokuş çıkıyorduk. düz yolda bakamadım malesef.
  • İlerde lpg düşünenler için 1.2 daha uygun olabilir. Malum turbolarda lpg işi sorunlu.
  • yarın karar vericem ama clio almaz isem arka cam manuel için almam bakalım hayırlısı
  • yakıt süpermiş valla bu aracta dizel iş yapmaz al 1.2 benzinlini bak keyfine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toruk_makto

    evet bi ara baktım ama yanıltmaması için yazmadım. 20lt 10lt ler gördüm :)
    tabiki yokuş çıkıyorduk. düz yolda bakamadım malesef.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: toruk_makto

    evet bi ara baktım ama yanıltmaması için yazmadım. 20lt 10lt ler gördüm :)
    tabiki yokuş çıkıyorduk. düz yolda bakamadım malesef.



    turbo benzinlide olsa sonuçta benzinle çalışıyor...

    7-8 litreyi gözden çıkartmak gerek şehiriçinde
  • beyler elemanın biri elektrikli arka cam olayı için ayazağadaki oyak renault deposuna gitmiş ve ordaki araçların bir kısmının arka camlarının otomatik olduğunu görmüş ve üstelik binmiş bile .herhalde önce manuelleri tüketecekler sonra otomatik camlıları sürecekler piyasaya.eğer elemanın dediği gibiyse aracı erken almak isteyenler araya sokacak birilerini tanıyorlarsa otomatik arka camlı araç alabilirler
  • fırsatı olanlar deneme sürüşlerini yapsada bizde bilgilensek artık.

    0.9 tce motorun ivmelenmesini ara hızlanmalarını merak ediyorum. ayrıca arabanın yol tutuşu nasıl acaba ?
  • Bugün alt komşu gidip incelemiş sanırım aracı Adapazarı Renault'da. 40 bin liralık aracı 35'e bırakabileceklerini söylemişler. Arac 1.2 benzinli demiş. Bunları babamdan duydum, kendisine henüz ulaşamadım. Böyle bir ihtimal var mıdır? En pahalı benzinli araç 36.500 görünüyor da ondan sordum. Kendisini görürsem soracağım. Duster bakmaya gitmiş, Toros'tan hallice diye üzülürken Clio'yu görmüş, hasta olmuş. Epeyce merak etmeye başladım. Bugün gidip bakabilirim.
  • birde başımıza buğu çözücü aynalar çıktı.haberi olan varmı.opsiyonelmiş
  • Arkadaşlar fiyat konusuna özellikle dikkat edin röno bayileri renault internet sitesindeki liste fiyatının 3-4 bin tl üstünde fiyat söylüyorlar siz buna itiraz edip ama röno resmi internet sitesinde fiyatlar daha düşük farklı dediğinizde lafı dolandırıp elinde olan fiyat listesini size gösteriyor işte merkezin belirlediği fiyat listesi bakabilirsiniz diye bir şekilde ikna etmeye yönelik çeşitli yollara başvuruyorlar bu olay fluence privilige+megane sports tourer almak için bayiye gittiğimde başıma geldi ne kadar itiraz ettiysem dinletemedim hatta masasında duran bilgisayardan bir çok defa rönonun internet sitesine girip fiyatlara bakmalarını istedim ama tabi bakmadılar kem küm edip yine lafı dolandırdılar sonunda dayanamadım gittim laptopu getirdim siteyi açıp fiyat listesini gözünün önüne koydum bu ne diye sorduğumda adam renkten renge girdi çok güzel görsel bir şölen oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Performance. -- 10 Ekim 2012; 11:50:08 >




  • Test sürüşü yaptım. Bilgisayara geçince fotoğrafları ve bilgileri aktarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suspansiyon sistemi nasil?darbe emisi,yol tutusu ve calisirken sesli mi?

    Birde ic mekanda bariz trim.seslerine dikkat eden oldumu boyle bisey var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen kuzey güneyde yine çıktı, hanım çağırdı koş bu ne diye, dedim clio 4 ya laa!
    Fotolarda dış görünüşüne bayıldım, gerçeği de en az fotolar kadar güzel mi acaba.
    Arka camların manuel olmasına takılmayın, benim corsada da manuel bu durumun tek ilgilendirdiği kişi benim kız.
    ESP ve perde hava yastıkları benim için daha elzem.
    1.2 TCE 120 PS EDC yada 1.5 dCİ EDC bekleniyor.
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.