Şimdi Ara

YENİ CLİO 4 ANA KONU (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
766
Cevap
13
Favori
55.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    Test sürüşü yaptım. Bilgisayara geçince fotoğrafları ve bilgileri aktarım.

    heyecanla bekliyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi by_MuKa -- 6 Ekim 2012; 17:33:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    Test sürüşü yaptım. Bilgisayara geçince fotoğrafları ve bilgileri aktarım.

    kardeş 1 saat oldu nerde bu senin bilgisayar ? :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedat.y

    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    Test sürüşü yaptım. Bilgisayara geçince fotoğrafları ve bilgileri aktarım.

    kardeş 1 saat oldu nerde bu senin bilgisayar ? :)

    geldim
  • selamlar arkadaşlar bugün clio 4 tce 90 beygirlik turbo benzin motorunu kullandım...VİDEO VE RESİMDE ÇEKTİM

    hemen aktarıyorum

    arabanın dış şekli resmen bir harika.. çok sportif gözüküyor

    iç malzeme kalitesi normal b segmenti araç kalitesinde.. öyle aşırı kaliteli ya da çok vasat değil.... kullandığım araç touch versiyondu...

    start düğmesine bastım ve yola koyuldum... aracın 1. vitesden itibaren hızlanması muazzam.. resmen şok oldum.. bu kadar küçük bir motorun kalkışdaki hızı çok ama çok iyi... ancak 2. vitesden itibaren araba sabit bir şekilde hızlanıyor..yani dizel gibi bir anda torku hissettirmiyor.(1. vites hariç) bununda hem motorun küçüklüğünden hemde benzinli motor olması olarak açıklayabilirim..

    aracı çok ama çok agresif kullandım... nerdeyse hiçbirşekilde düz gitmedim sürekli 4 şeritte makas atarak gittim.. aracın yol tutuşu çok iyi bunun yanında esp ninde rolü çok büyük..araba kendini atmıyor.. yola sımsıkı sarılıyor.... arabanın motor sesi inanılmazdı sanki corvette kullanıyorum gibi hissettim..

    aracın direksiyonu çok güzel ayarlanmış... direksiyon hafif değil... çok dengeli bir şekilde ağır( opel corsa d kasa ya da 6. nesil golfden ziyade).. bu ağırlaştırılmış direksiyon çok hoşuma gitti.. sportiflik katmış araca....

    araçla iki kere keskin viraja girdim hemde çok hızlı bir şekilde esp yi ve yol tutuşu denemek için... gerçekten çok başarılıydı...

    aracı 140 km hıza kadar çıkardım sağolsun yanımdaki görevli hiç ses etmedi bu agresif kullanımıma

    son olarak aracı hem son gazla kullandım.. kalkışta da dip gaz yaptım vites değiştirdikten sonra da dip gaz yaptım.. aracın yakıtı 9.1 litre olarak gösterdi.. ama bu çok agresif bir kullanım.. eğer sakin kullanırsanız 6 litre civarı yakarsınız...

    benim boyum 1.88 metre koltuğu ayarladım kendime göre ve rahat bir şekilde oturdum... arkada oturan arkadışımda rahattı. diz mesafesi yeterli düzeydeydi....

    aracın lastikleri bu arada "continental eco contact 5" vallaha lastikleri görünce inanamadım.. en kral lastiği takmışlar

    ses yalıtımını beğendim.. içeri fazla rüzgar sesi almıyor...

    şimdilik bu kadar aklıma başka birşey gelmedi... sorularınız olursa cevaplarım...


















    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swat882 -- 6 Ekim 2012; 19:31:00 >




  • yukarı
  • beyazı güzelmiş, b sınıfı olması bagajı ve vergi dilimi olarak cazip bir araç, 2006 yaris kullanıyorum artık değiştirme vakti geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    beyazı güzelmiş, b sınıfı olması bagajı ve vergi dilimi olarak cazip bir araç, 2006 yaris kullanıyorum artık değiştirme vakti geldi.

    Kesinlikle kirmizi tercih edilmeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Continental Eco Contact 5 en kral lastik değil. Premium Contact yada Sport Contact daha kaliteli serileri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 7 Ekim 2012; 22:00:52 >
  • bu arabanın fiyatları ötv den etkilenmiş fiyatlar mı? yerli olmasi sebebiyle 1-2 milyar düşük olabilirdi, lansman icin bile ust donanımda fiyatlar biraz yuksek.
  • Arkadaşlar ben de bu fiyatlarla bu araçtan vaz geçmiş durumdayım. Joy veya Touch paket almak mantıksız bence Icon dizel aldığınızda da 43bin lira oluyor. 44bin liraya Megane Extreme alınıyor. 50 verirsen Privilege Megane alınıyor.
    Bugün tekrar inceledim Clio 4ü şimdi de vazgeçme sebebim olan eksi yönlerini yazayım:

    1- Pahalı
    2- Dışı çok güzel ama içi o kadar da süper olmamış.
    - Torpido, kapı içleri malzemeleri düşük kalitede.
    - Bu herkes için geçerli olmaz ama içi çok sade.
    - Ekranın olduğu kısım üstten oturtulmuş gibi duruyor ve arkasında boşluk var.
    - Araç uzun ama dar olmuş.
    - Arka koltuklar o kadar da rahat değil.
    - Manuel cam ile konu komşunun diline düşmek var.
    3- İstediğini modeli almak için 2-3 ay beklemek zorundasınız.
    4- Otomatik klima bana hiç otomatikmiş gibi gelmedi :) sanki bir katakulli var gibi.
    5- 5 vites. 6 vites olsa tercih nedenim olurdu.
    6- Vites geçişleri çok sert, katır kutur yapıyor şanzıman.
    7- 17" jant fiyatını göremedim, 16" olanına da renk için 250 lira almak da nedir.
    8- Bence dokunmatik ekran yol-araç bilgisayarı ve navigasyon olarak kullanılmalı bunun yanında yine ayrı bir radyo CD çalar olmalıydı. Dediğim gibi fazla sade olmuş.
    9- Arka cam küçük.
    10- Geri görüş kamerası yok, en full'ünde olsun bari, o kadar koca ekran koymuşsun 30 liralık bi webcam takıver.
    11- Cam tavan, xenon opsiyonları yok.
    vs.vs.vs.vs.

    Ama dış tasarımı çok güzel. Baktıkça bakıyorsun.




  • YENİ AVEO DAHA İYİ BENCE CLİO YA GÖRE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleron

    YENİ AVEO DAHA İYİ BENCE CLİO YA GÖRE

    Yanlış anlamayın ama o kadar da değil diye düşünüyorum :)

    Bugün Astraları gezerken Aveolara da baktım. Far grubu, Hız göstergeleri, torpido çok kötüydü. Hyundai bile daha kaliteli duruyor Chevroletlerden.
    Tabi bu benim görüşüm,
    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toruk_makto

    quote:

    Orijinalden alıntı: cleron

    YENİ AVEO DAHA İYİ BENCE CLİO YA GÖRE

    Yanlış anlamayın ama o kadar da değil diye düşünüyorum :)

    Bugün Astraları gezerken Aveolara da baktım. Far grubu, Hız göstergeleri, torpido çok kötüydü. Hyundai bile daha kaliteli duruyor Chevroletlerden.
    Tabi bu benim görüşüm,
    Saygılar.

    ARADAKİ FİYAT FARKI 1 2 ÖZELLİK 3 MARKA FARKI
    MAKZEMEDEN ÇALINMIŞ RESMEN AVEO ÇOK İYİ DEMİYORUM AMA BENCE CLİO YA GÖRE DAHA İYİ İKİSNİDE SÜRDÜM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleron

    quote:

    Orijinalden alıntı: toruk_makto

    quote:

    Orijinalden alıntı: cleron

    YENİ AVEO DAHA İYİ BENCE CLİO YA GÖRE

    Yanlış anlamayın ama o kadar da değil diye düşünüyorum :)

    Bugün Astraları gezerken Aveolara da baktım. Far grubu, Hız göstergeleri, torpido çok kötüydü. Hyundai bile daha kaliteli duruyor Chevroletlerden.
    Tabi bu benim görüşüm,
    Saygılar.

    ARADAKİ FİYAT FARKI 1 2 ÖZELLİK 3 MARKA FARKI
    MAKZEMEDEN ÇALINMIŞ RESMEN AVEO ÇOK İYİ DEMİYORUM AMA BENCE CLİO YA GÖRE DAHA İYİ İKİSNİDE SÜRDÜM

    bu sınıfı inceledim de
    en iyi dış tasarım bence 208
    iç tasarım clio
    fiyat i20
    donanım aveo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    ARACIN RESMİ SAYFASI

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-clio/genel-bakis/dinamik-tasarim


    ARAÇ İÇİN EN BAZDA BİLE GELEN(JOY PAKET) ÖZELLİKLER


    Sürücü ve Yolcu Hava Yastıkları
    EURO NCAP 5 YILDIZ
    Anti Blokaj Fren Sistemi (ABS)
    Elektronik Patinaj Önleme Sistemi (ASR)
    Elektronik Denge Programı (ESP)
    Yokuşta Kalkış Destek Sistemi (Hill Holder)
    Yolcu Hava Yastıklarının Manuel Olarak Devre Dışı Bırakılması
    Baş, Göğüs Yan Hava Yastıkları
    Emniyet Kemeri İkaz Uyarısı
    Çocuk Koltuğu Sabitleyici (ISOFIX)
    Direksiyondan kumandalı hız ayar ve sınırlayıcı
    LED Gündüz Farları
    Elektrikli Ön Camlar
    Gövde Rengi Kapı Kolları
    Gövde Rengi Yan Aynalar
    Sinyalli Yan Aynalar
    USB Ipod Uyumlu Audio Bağlantı Girişi
    Bluetooth Müzik ve Telefon Bağlantısı
    Akustik Özel Hoparlörler, Renault Bass Reflex Sistemi
    Yol Bilgisayarı


    PAKETLER



    Joy versiyonu Başlıca Donanımlar:

    •Sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları (baş/göğüs)
    •ABS, Acil Fren Destek Sistemi (AFU), ESP
    •Hız Regülatörü ve Limitörü
    •Yol bilgisayarı
    •Renault Kart Sistemi
    •Elektrikli ön camlar
    •Elektrikli yan aynalar
    •Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon
    •Yükseklik ayarlı 2 arka koltuk başlığı
    •Arka koltuk sırtlığı 1/3-2/3 katlanma özelliği
    •Gövde Rengi aynalar ve kapı kolları
    •Manuel klima
    •Radyo MP3 – Bluetooth – Audio Bağlantı girişi :USB – İpod uyumlu
    •Renault Bass Reflex sistemi
    •15’’ Extreme tipi jant kapakları
    •Parlak Siyah ön panjur çıtası
    •LED gündüz farları

    Touch versiyonu Başlıca Donanımlar: Joy +

    •R NAV (18 cm dokunmatik ekran entegre navigasyon, Türkiye haritası, multimedya sistemi
    •Sürücü koltuğu yükseklik ayarı
    •Yükseklik ayarlı 3 arka koltuk başlığı
    •Tam boy stepne
    •Lake parlak siyah yan aynalar
    •Korm çerçeveli ön sis farları
    •Lake parlak siyah kapı altı eteği & krom çıtalar
    •Lake parlak siyah arka tampon eteği
    •Bagaj altında krom çıta
    •Çift optikli krom çerçeveli siyah maskeli farlar
    •16” “Fairway” tipi flexwheel jantlar

    Icon versiyonu Başlıca Donanımlar: Touch +
    •Elektronik Klima
    •Otomatik yanan farlar
    •Yağmur Sensörü
    •Deri direksiyon ve deri vites topuzu
    •Eller serbest Renault Kart Sistemi
    •Park Sensörü
    •Ön kol dayama
    •16” “Passion” tipi alüminyum jantlar
    •Parlak Siyah iç kişiselleştirme paketi (Yan havalandırma çerçevesinde, kapı kolu altında , vites kutusu çerçevesinde çıta, direksiyon simidi dekorasyon)
    •Aktivasyon düğmeli ECO MODE (1.2 16V 75bg hariç)
    •Elektrikli katlanır ısıtmalı dış dikiz aynaları
    •Elektrikli arka camlar

    MOTOR SEÇENEKLERİ

    BENZİN
    1.2 16V 75 BEYGİR
    0.9 90 BEYGİR TURBO BENZİN START STOP ( TSİ MANTIĞI İLE ÇALIŞAN BİR MOTOR) ------>> YENİ MOTOR VE TÜRKİYEDE ÜRETİLİYOR

    DİZEL

    1.5 DCİ 90 BEYGİR START STOP (BİLİNDİK TURBO DİZEL MOTOR) ----->>> YENİ MOTOR
    1.5 DCİ 75 BEYGİR

    YAKIT TÜKETİMLERİ

    1.2 16V 75 BEYGİR

    Şehir dışı (lt/100km) 4,7
    Şehir içi (lt/100km) 7,0
    Ortalama (lt/100km) 5,5

    0.9 90 BEYGİR TURBO BENZİN

    Şehir dışı (lt/100km) 3,9
    Şehir içi (lt/100km) 5,6
    Ortalama (lt/100km) 4,5

    1.5 DCİ 90 BEYGİR START STOP

    Şehir dışı (lt/100km) 3,3
    Şehir içi (lt/100km) 4,1
    Ortalama (lt/100km) 3,6

    1.5 DCİ 75 BEYGİR

    Şehir dışı (lt/100km) 3,2
    Şehir içi (lt/100km) 4,3
    Ortalama (lt/100km) 3,6

    FİYATLAR

    1.2 75 BEYGİR BENZİN JOY PAKET 29.990 TL
    1.2 75 BEYGİR BENZİN TOUCH PAKET 32.490 TL
    1.2 75 BEYGİR BENZİN ICON PAKET 33.990 TL

    -----------------------------------------------------------------------------

    0.9 TURBO BENZİN TOUCH PAKET 34.990 TL
    0.9 TURBO BENZİN ICON PAKET 36.490 TL

    -----------------------------------------------------------------------------

    1.5 DCİ 90 BEYGİR TOUCH PAKET 40.990 TL
    1.5 DCİ 90 BEYGİR ICON PAKET 42.490 TL

    -----------------------------------------------------------------------------

    1.5 DCİ 75 BEYGİR JOY PAKET 37.990 TL
    1.5 DCİ 75 BEYGİR TOUCH PAKET 38.990 TL
    1.5 DCİ 75 BEYGİR ICON PAKET 40.490 TL

    EURO NCAP
















    @swat882 ELİNE SAĞLIK



    TSI mantığı ile çalışıyor demişsin 0.9 L motor için ama internet sitesinde şu yazıyor:
    Çok Noktadan Turbo Elektronik Yakıt Enjeksiyonu; yani ne çift besleme ne direkt enjeksiyon TSI ile uzaktan alakası yok .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleron

    YENİ AVEO DAHA İYİ BENCE CLİO YA GÖRE

    Aveo nun Çin Malı Mondial scooter motorlardan alınma ön gösterge grubu olduğu sürece o araç hikaye...
    O gösterge grubu araccın içini o kadar basit göstermiş ki resmen iç mekanı berbat etmiş...

    B sınıfına o kadar fütüristik bir gösterge grubu koyup bir çuval inciri berbat etmişler...

    Clio nun gösterge grubu çok daha makul Aveo ya göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleron

    YENİ AVEO DAHA İYİ BENCE CLİO YA GÖRE

    Size bu konuda kesinlikle katilmiyorum

    Aveonun ic mekani clio gore kesinlikle daha kalitesiz daha basit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toruk_makto

    Arkadaşlar ben de bu fiyatlarla bu araçtan vaz geçmiş durumdayım. Joy veya Touch paket almak mantıksız bence Icon dizel aldığınızda da 43bin lira oluyor. 44bin liraya Megane Extreme alınıyor. 50 verirsen Privilege Megane alınıyor.
    Bugün tekrar inceledim Clio 4ü şimdi de vazgeçme sebebim olan eksi yönlerini yazayım:

    1- Pahalı
    2- Dışı çok güzel ama içi o kadar da süper olmamış.
    - Torpido, kapı içleri malzemeleri düşük kalitede.
    - Bu herkes için geçerli olmaz ama içi çok sade.
    - Ekranın olduğu kısım üstten oturtulmuş gibi duruyor ve arkasında boşluk var.
    - Araç uzun ama dar olmuş.
    - Arka koltuklar o kadar da rahat değil.
    - Manuel cam ile konu komşunun diline düşmek var.
    3- İstediğini modeli almak için 2-3 ay beklemek zorundasınız.
    4- Otomatik klima bana hiç otomatikmiş gibi gelmedi :) sanki bir katakulli var gibi.
    5- 5 vites. 6 vites olsa tercih nedenim olurdu.
    6- Vites geçişleri çok sert, katır kutur yapıyor şanzıman.
    7- 17" jant fiyatını göremedim, 16" olanına da renk için 250 lira almak da nedir.
    8- Bence dokunmatik ekran yol-araç bilgisayarı ve navigasyon olarak kullanılmalı bunun yanında yine ayrı bir radyo CD çalar olmalıydı. Dediğim gibi fazla sade olmuş.
    9- Arka cam küçük.
    10- Geri görüş kamerası yok, en full'ünde olsun bari, o kadar koca ekran koymuşsun 30 liralık bi webcam takıver.
    11- Cam tavan, xenon opsiyonları yok.
    vs.vs.vs.vs.

    Ama dış tasarımı çok güzel. Baktıkça bakıyorsun.

    geri görüş kamerası R-linkle birlikte 2013'de gelecek
    sunroof opsiyonu da aynı şekilde 2013'te gelecek




  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.