Şimdi Ara

Yeni clio symbol (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
8.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Evet üzülmedim. 1200 lirayı gidip tek kalemde verdim. Ve şu an da gayet kafam ve içim rahat biniyorum. Belki trigerimi değiştirmeyebilirdim. 4 yılda bir veya 60 binde bir denildiği için, haydi dedim hazır 4 yıl doldu değiştireyim gitsin dedim. Sağ rot kolu 30 bin bakımında değişecekti ama ben değiştirmedim. 1200 lira ödediğim bakımda değiştirdim ve sol rot kolunu keyfi olarak değiştirdim. Çünkü sol sağlamdı ama titiz biri olduğum için haydi dedim ikisi de eşit olsun dedim ve sağlam olan solu da değiştirdim.
    Toplam parça tutarı 630 lira tuttu. İşçilik de 400 küsür lira tuttu. Bir de KDV eklenince 1200 liraya çıktı.

    Alıntı yaparken eksik alıntı yapmışsın. Bir de arka susturucun değişmeli dendi. Dedim ne kadar? 260 LİRA. Dedim kalsın. Ve şimdi sıkı dur. Aks'ların değişmesi lazım, dedim niye ben anormallik görmüyorum araba da. Değişmesi lazım, körükte delik var. Arabanın dengesi boxulur, seni yolda bırakır dedi. Peki sadece aks körüğünü değiştir dedim. Dedi olmaz, komple akslar değişir, o da 2 bin lira tutar dedi. İyi dedim anahtarı bırakayım sana senin olsun araba bana 2009 Symbol ver gideyim. Kalsın dedim. Yaptırmadım. Akün bitik bir haftaya çalışmaz araban dedi. Değiştirelim dedi. Dedim tek marşta alıyor akü, hem hava yaz yani niye bıraksın dedim. Delphi akü takacaktı 160 lira da ona dedi. Dedim kalsın, kışa biterse değiştiririm. Bu dediklerini yaptırmadım ve bir hafta sonra tatil için Bodrum'a gidip geldim, hiç bir şey olmadı arabama. Ekim ayında; Arka susturucumu Bilen Egzost'a gidip 125 liraya, sadece aks körüğümde ki iğne deliğini de tesadüfen Bostancı Oto Sanayi de görüp yeniden bulduğum 12 yıl önce ki ustama gidip yamatıp 50 liraya yaptırdım. Aküyü de Ocak ayında 130 liraya Mutlu akü alıp yeniledim. Renault Servisine de gidip bunları söyledim. Aksı değiştirmeden senin 2000 lira tutar dediğin işi 50 liraya yaptırdım. O arkadaş o dönemlerde serviste ayın elemanı seçilmiş ki benden o ayın elemanı oluşunun acısını çıkartıp öbür ay da ayın elemanı seçilecek servise böyle havadan paralar kazandırtarak.
    Ha bu arada, o 1200 liralık servise girmeden önce lastiklerimi yenilemiştim. 350 lira tutmuştu. 87.5 lira'dan 4 adet Bridgestone B330 EVO aldım. Yani 1200 lira servis, 350 lira lastik, 125 lira egzost, 50 lira aks, 130 lira da akü toplam 1855 lira para harcadım arabama bu yıl. Şu an 51 bin deyim ve şükür bir sorunum yok. Sadece yağ+filtre değişimi yapar devam ederim.


    Şu yazıdan sonra Reno tamamen bitmiştir benim için.

    bir daha sahibinden .com da bile dönüp bakmam

    Haa bu onların umrunda mı ? hiçte umrumda değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Transporter67


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Evet üzülmedim. 1200 lirayı gidip tek kalemde verdim. Ve şu an da gayet kafam ve içim rahat biniyorum. Belki trigerimi değiştirmeyebilirdim. 4 yılda bir veya 60 binde bir denildiği için, haydi dedim hazır 4 yıl doldu değiştireyim gitsin dedim. Sağ rot kolu 30 bin bakımında değişecekti ama ben değiştirmedim. 1200 lira ödediğim bakımda değiştirdim ve sol rot kolunu keyfi olarak değiştirdim. Çünkü sol sağlamdı ama titiz biri olduğum için haydi dedim ikisi de eşit olsun dedim ve sağlam olan solu da değiştirdim.
    Toplam parça tutarı 630 lira tuttu. İşçilik de 400 küsür lira tuttu. Bir de KDV eklenince 1200 liraya çıktı.

    Alıntı yaparken eksik alıntı yapmışsın. Bir de arka susturucun değişmeli dendi. Dedim ne kadar? 260 LİRA. Dedim kalsın. Ve şimdi sıkı dur. Aks'ların değişmesi lazım, dedim niye ben anormallik görmüyorum araba da. Değişmesi lazım, körükte delik var. Arabanın dengesi boxulur, seni yolda bırakır dedi. Peki sadece aks körüğünü değiştir dedim. Dedi olmaz, komple akslar değişir, o da 2 bin lira tutar dedi. İyi dedim anahtarı bırakayım sana senin olsun araba bana 2009 Symbol ver gideyim. Kalsın dedim. Yaptırmadım. Akün bitik bir haftaya çalışmaz araban dedi. Değiştirelim dedi. Dedim tek marşta alıyor akü, hem hava yaz yani niye bıraksın dedim. Delphi akü takacaktı 160 lira da ona dedi. Dedim kalsın, kışa biterse değiştiririm. Bu dediklerini yaptırmadım ve bir hafta sonra tatil için Bodrum'a gidip geldim, hiç bir şey olmadı arabama. Ekim ayında; Arka susturucumu Bilen Egzost'a gidip 125 liraya, sadece aks körüğümde ki iğne deliğini de tesadüfen Bostancı Oto Sanayi de görüp yeniden bulduğum 12 yıl önce ki ustama gidip yamatıp 50 liraya yaptırdım. Aküyü de Ocak ayında 130 liraya Mutlu akü alıp yeniledim. Renault Servisine de gidip bunları söyledim. Aksı değiştirmeden senin 2000 lira tutar dediğin işi 50 liraya yaptırdım. O arkadaş o dönemlerde serviste ayın elemanı seçilmiş ki benden o ayın elemanı oluşunun acısını çıkartıp öbür ay da ayın elemanı seçilecek servise böyle havadan paralar kazandırtarak.
    Ha bu arada, o 1200 liralık servise girmeden önce lastiklerimi yenilemiştim. 350 lira tutmuştu. 87.5 lira'dan 4 adet Bridgestone B330 EVO aldım. Yani 1200 lira servis, 350 lira lastik, 125 lira egzost, 50 lira aks, 130 lira da akü toplam 1855 lira para harcadım arabama bu yıl. Şu an 51 bin deyim ve şükür bir sorunum yok. Sadece yağ+filtre değişimi yapar devam ederim.


    Şu yazıdan sonra Reno tamamen bitmiştir benim için.

    bir daha sahibinden .com da bile dönüp bakmam

    Haa bu onların umrunda mı ? hiçte umrumda değil



    Sanki sizin arabalarınız hiç ama hiç hatta hiiiiiiiiiiiiç sorunsuz değilmi? Gerçi benim için de yağ+filtre değişimi için Renault servisi bitmiştir. Ufak tefek sorunlar için Bostancı'da ki Yaşar ustama gideceğim artık. O adam harbiden iyi bir usta.




  • Dandirik Logan ve Accent'e göre bu fiyata tercih edilebilecek en iyi araç...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Evet üzülmedim. 1200 lirayı gidip tek kalemde verdim. Ve şu an da gayet kafam ve içim rahat biniyorum. Belki trigerimi değiştirmeyebilirdim. 4 yılda bir veya 60 binde bir denildiği için, haydi dedim hazır 4 yıl doldu değiştireyim gitsin dedim. Sağ rot kolu 30 bin bakımında değişecekti ama ben değiştirmedim. 1200 lira ödediğim bakımda değiştirdim ve sol rot kolunu keyfi olarak değiştirdim. Çünkü sol sağlamdı ama titiz biri olduğum için haydi dedim ikisi de eşit olsun dedim ve sağlam olan solu da değiştirdim.
    Toplam parça tutarı 630 lira tuttu. İşçilik de 400 küsür lira tuttu. Bir de KDV eklenince 1200 liraya çıktı.

    Alıntı yaparken eksik alıntı yapmışsın. Bir de arka susturucun değişmeli dendi. Dedim ne kadar? 260 LİRA. Dedim kalsın. Ve şimdi sıkı dur. Aks'ların değişmesi lazım, dedim niye ben anormallik görmüyorum araba da. Değişmesi lazım, körükte delik var. Arabanın dengesi boxulur, seni yolda bırakır dedi. Peki sadece aks körüğünü değiştir dedim. Dedi olmaz, komple akslar değişir, o da 2 bin lira tutar dedi. İyi dedim anahtarı bırakayım sana senin olsun araba bana 2009 Symbol ver gideyim. Kalsın dedim. Yaptırmadım. Akün bitik bir haftaya çalışmaz araban dedi. Değiştirelim dedi. Dedim tek marşta alıyor akü, hem hava yaz yani niye bıraksın dedim. Delphi akü takacaktı 160 lira da ona dedi. Dedim kalsın, kışa biterse değiştiririm. Bu dediklerini yaptırmadım ve bir hafta sonra tatil için Bodrum'a gidip geldim, hiç bir şey olmadı arabama. Ekim ayında; Arka susturucumu Bilen Egzost'a gidip 125 liraya, sadece aks körüğümde ki iğne deliğini de tesadüfen Bostancı Oto Sanayi de görüp yeniden bulduğum 12 yıl önce ki ustama gidip yamatıp 50 liraya yaptırdım. Aküyü de Ocak ayında 130 liraya Mutlu akü alıp yeniledim. Renault Servisine de gidip bunları söyledim. Aksı değiştirmeden senin 2000 lira tutar dediğin işi 50 liraya yaptırdım. O arkadaş o dönemlerde serviste ayın elemanı seçilmiş ki benden o ayın elemanı oluşunun acısını çıkartıp öbür ay da ayın elemanı seçilecek servise böyle havadan paralar kazandırtarak.
    Ha bu arada, o 1200 liralık servise girmeden önce lastiklerimi yenilemiştim. 350 lira tutmuştu. 87.5 lira'dan 4 adet Bridgestone B330 EVO aldım. Yani 1200 lira servis, 350 lira lastik, 125 lira egzost, 50 lira aks, 130 lira da akü toplam 1855 lira para harcadım arabama bu yıl. Şu an 51 bin deyim ve şükür bir sorunum yok. Sadece yağ+filtre değişimi yapar devam ederim.

    2005 model arabanın değişmeyen parçası kalmamış neyi savunuyon hala.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Evet üzülmedim. 1200 lirayı gidip tek kalemde verdim. Ve şu an da gayet kafam ve içim rahat biniyorum. Belki trigerimi değiştirmeyebilirdim. 4 yılda bir veya 60 binde bir denildiği için, haydi dedim hazır 4 yıl doldu değiştireyim gitsin dedim. Sağ rot kolu 30 bin bakımında değişecekti ama ben değiştirmedim. 1200 lira ödediğim bakımda değiştirdim ve sol rot kolunu keyfi olarak değiştirdim. Çünkü sol sağlamdı ama titiz biri olduğum için haydi dedim ikisi de eşit olsun dedim ve sağlam olan solu da değiştirdim.
    Toplam parça tutarı 630 lira tuttu. İşçilik de 400 küsür lira tuttu. Bir de KDV eklenince 1200 liraya çıktı.

    Alıntı yaparken eksik alıntı yapmışsın. Bir de arka susturucun değişmeli dendi. Dedim ne kadar? 260 LİRA. Dedim kalsın. Ve şimdi sıkı dur. Aks'ların değişmesi lazım, dedim niye ben anormallik görmüyorum araba da. Değişmesi lazım, körükte delik var. Arabanın dengesi boxulur, seni yolda bırakır dedi. Peki sadece aks körüğünü değiştir dedim. Dedi olmaz, komple akslar değişir, o da 2 bin lira tutar dedi. İyi dedim anahtarı bırakayım sana senin olsun araba bana 2009 Symbol ver gideyim. Kalsın dedim. Yaptırmadım. Akün bitik bir haftaya çalışmaz araban dedi. Değiştirelim dedi. Dedim tek marşta alıyor akü, hem hava yaz yani niye bıraksın dedim. Delphi akü takacaktı 160 lira da ona dedi. Dedim kalsın, kışa biterse değiştiririm. Bu dediklerini yaptırmadım ve bir hafta sonra tatil için Bodrum'a gidip geldim, hiç bir şey olmadı arabama. Ekim ayında; Arka susturucumu Bilen Egzost'a gidip 125 liraya, sadece aks körüğümde ki iğne deliğini de tesadüfen Bostancı Oto Sanayi de görüp yeniden bulduğum 12 yıl önce ki ustama gidip yamatıp 50 liraya yaptırdım. Aküyü de Ocak ayında 130 liraya Mutlu akü alıp yeniledim. Renault Servisine de gidip bunları söyledim. Aksı değiştirmeden senin 2000 lira tutar dediğin işi 50 liraya yaptırdım. O arkadaş o dönemlerde serviste ayın elemanı seçilmiş ki benden o ayın elemanı oluşunun acısını çıkartıp öbür ay da ayın elemanı seçilecek servise böyle havadan paralar kazandırtarak.
    Ha bu arada, o 1200 liralık servise girmeden önce lastiklerimi yenilemiştim. 350 lira tutmuştu. 87.5 lira'dan 4 adet Bridgestone B330 EVO aldım. Yani 1200 lira servis, 350 lira lastik, 125 lira egzost, 50 lira aks, 130 lira da akü toplam 1855 lira para harcadım arabama bu yıl. Şu an 51 bin deyim ve şükür bir sorunum yok. Sadece yağ+filtre değişimi yapar devam ederim.

    2005 model arabanın değişmeyen parçası kalmamış neyi savunuyon hala.



    Değişmeyen parçası dediğin neresi? Triger, sağ/sol rot kolu, arka susturucu, aks körüğü yaması, akü, dört lastik. Senin araban 250 bin km mi gidiyor bu değişen parçalarla? 41 bin km de değiştirdim çoğunu. 45 bin bakımını yola gideceğim için 41 bin de yaptırdım. Belki bir kaçını keyfi değiştirdim. Triger mesela 60 bine kadar götürürdü belki daha da götürürdü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Evet üzülmedim. 1200 lirayı gidip tek kalemde verdim. Ve şu an da gayet kafam ve içim rahat biniyorum. Belki trigerimi değiştirmeyebilirdim. 4 yılda bir veya 60 binde bir denildiği için, haydi dedim hazır 4 yıl doldu değiştireyim gitsin dedim. Sağ rot kolu 30 bin bakımında değişecekti ama ben değiştirmedim. 1200 lira ödediğim bakımda değiştirdim ve sol rot kolunu keyfi olarak değiştirdim. Çünkü sol sağlamdı ama titiz biri olduğum için haydi dedim ikisi de eşit olsun dedim ve sağlam olan solu da değiştirdim.
    Toplam parça tutarı 630 lira tuttu. İşçilik de 400 küsür lira tuttu. Bir de KDV eklenince 1200 liraya çıktı.

    Alıntı yaparken eksik alıntı yapmışsın. Bir de arka susturucun değişmeli dendi. Dedim ne kadar? 260 LİRA. Dedim kalsın. Ve şimdi sıkı dur. Aks'ların değişmesi lazım, dedim niye ben anormallik görmüyorum araba da. Değişmesi lazım, körükte delik var. Arabanın dengesi boxulur, seni yolda bırakır dedi. Peki sadece aks körüğünü değiştir dedim. Dedi olmaz, komple akslar değişir, o da 2 bin lira tutar dedi. İyi dedim anahtarı bırakayım sana senin olsun araba bana 2009 Symbol ver gideyim. Kalsın dedim. Yaptırmadım. Akün bitik bir haftaya çalışmaz araban dedi. Değiştirelim dedi. Dedim tek marşta alıyor akü, hem hava yaz yani niye bıraksın dedim. Delphi akü takacaktı 160 lira da ona dedi. Dedim kalsın, kışa biterse değiştiririm. Bu dediklerini yaptırmadım ve bir hafta sonra tatil için Bodrum'a gidip geldim, hiç bir şey olmadı arabama. Ekim ayında; Arka susturucumu Bilen Egzost'a gidip 125 liraya, sadece aks körüğümde ki iğne deliğini de tesadüfen Bostancı Oto Sanayi de görüp yeniden bulduğum 12 yıl önce ki ustama gidip yamatıp 50 liraya yaptırdım. Aküyü de Ocak ayında 130 liraya Mutlu akü alıp yeniledim. Renault Servisine de gidip bunları söyledim. Aksı değiştirmeden senin 2000 lira tutar dediğin işi 50 liraya yaptırdım. O arkadaş o dönemlerde serviste ayın elemanı seçilmiş ki benden o ayın elemanı oluşunun acısını çıkartıp öbür ay da ayın elemanı seçilecek servise böyle havadan paralar kazandırtarak.
    Ha bu arada, o 1200 liralık servise girmeden önce lastiklerimi yenilemiştim. 350 lira tutmuştu. 87.5 lira'dan 4 adet Bridgestone B330 EVO aldım. Yani 1200 lira servis, 350 lira lastik, 125 lira egzost, 50 lira aks, 130 lira da akü toplam 1855 lira para harcadım arabama bu yıl. Şu an 51 bin deyim ve şükür bir sorunum yok. Sadece yağ+filtre değişimi yapar devam ederim.

    Burak hocam sen arabaya bakım yaparak titiz bir kullanıcı olarak yanlış yapmışsın arabayı bi kısım vatandaşlar gibi 100 bin km sadece yağını suyunu değiştirip kullanacaksın sonra satıp yenisini alacaksın sattığın arabanın sahibi arkandan hayırla anacak! Bu bazıları için iftihar gibi görünsede sizin yaptığınız en doğrusu bi anımı anlatayım bi tane tanıdık vatandaş bana corolla şöyle iyi böyle iyi motor 500 bin km anahtar vurmadan gider diye söylüyordu aradan çok geçmedi arabam yağ yakıyormuş haberim yokmuş dedi ustasına gösterdikten sonra km kaç dedim 200 bin km dedi hani 500 bin gidiyordu bunlar dedim ses yok.Yine söylüyorum bakılmayan araba dökülür hani o sadece yağını suyunu değiştirip binenler var ya onların arabasına yaklaşmayın arabayı alırken verdiğiniz para kadar da sanayide harcarsınız bütün marka ve modeller için geçerlidir bu durum.Burak hocam forumda takip ettiğim ve bilgilerinden yararlandığımız bir arkadaşımız arabası için çok titiz biridir hanginiz arabanıza yaptığınız işlemleri gün ay yıl tarih olarak kayıt edip arabayı satarken veriyorsunuz?Arabaya bakmak para harcamak ise harcıyoruz siz harcamayın sattıktan sonra alan adam da sizi hayırla ansın!




  • Aynen Adalet Mülkün Temeli isimli arkadaşım. Önce ki arabam, 1990 Şahin. 170527 km boyunca bizdeydi. Sıfır almıştık. Ve 165 bin km. de her yerini yaptırdım. Amortisörleri bile (arkalar) 165 bin de ilk kez değişti. Tofaş servisi hayret etti. Araba saat gibi oldu. Bir yıl sonra bu arabamı almadan bir hafta önce ön amortisörleri değiştirdim. İkinci kez değişti önler. 90 bin de değişti ilk. Ve bir hafta sonra da bu arabamı ani bir kararla aldım. Şahini verip Symbol'ü aldım. Birgün sonra Şahin atılmıştı. Tertemizdi, orjinaldi ve alan adam ve arabamı 2 ay sonra gördüm yolda. Adam sadece LPG taktırmış. Resmen boynuma sarıldı arabama baktığım için.
  • yeni symbol kendi sınıfında yine liderliğe oynayan bir araba.güzel bir tasarım bence.1.5dCi 85bg'liğini de alırsan yeme de yanında yat
  • Debriyajı Taş olan bir arabaya neden para vereyim , Buda var
  • Daha dün arkadaşımın Symbol'üne bindim arka koltukta oturdum araç baz donanımı kliması manuel arka camları çevirmeli vs.vs.
    Bindiğim araç 5500 kmdeydi

    Aracın içi aşırı derece basık ve dar boyum 1,86 tavanla aramızda 2-3 parmak bir mesafe kalmıştı

    Yol tutuş çok kötüydü belkide sürekli Jetta kullandığımdan bana öyle geldi bilmiyorum lastik ebatlarını bilmiyorum fakat 14 inç kapak jant vardı aracın üstünde en ufak bir manevrada savrulcakmış hissi verdi bana

    İç mekan kalitesi aşırı derece kötü ucuz plastik kokusu resmen arabanın içine sinmiş

    Ben şuanki bütün araçlarda yolcu hava yastığının standart diye biliyordum yanlış biliyormuşum dünkü araçta sadece direksiyonda vardı

    Tavanlarda tutacak yok

    Araçta emniyet kemeri uyarısıyla ilgili öten birşey yok ( Kadranda yanan birşey varmıydı bilmiyorum ona dikkat etmedim )

    Yalıtım 0 bütün kapılardan rüzgar sesi geliyor ve düşük hızlarda bile camlar kapalıyken aşırı derece rahatsız edici bir uğultu sizi bekliyor

    Anlam veremediğim birşey var araç dizeldi fakat devir saati 7000 devirdi bunu çözemedim

    Beygir gücünü bilmiyorum fakat 1.5 dci 65 hpdi sanırım araç dizel ve hafif olmasından dolayı performansı beni tatmin etti ataklığı oldukça iyi geldi bana

    Çok detaylı incelemedim göze batan kusurları sizlerle paylaşmak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ömer Yiğit -- 25 Nisan 2010; 13:11:55 >




  • 1.reno olması
    2.az yakması
    3.parçasının ucuz olması

    bu sebepler birleşince orta direk ailelerin tercih sebebi oluyor.
  • eski symboller bana daha güzelmiş gibi geliyor. bu yeniler biraz daha takozmuş gibi duruyor... bu arada bir arabayı savunmak bana yanlış gibi geliyor. sonuçta biz kullanıcıyız. firma ortağı değil.
  • jetta'cılara fanatik deniyor ama clio symbol'ün bile bu derece fanatikleri varsa, vay halimize.
  • o paraya o kadar olur araç.ayrıca arkadaş yetkili(!) servis olduğu için pahalıya patlamış bakımı.Sanki opeller vw lerin yetkili servisleri öpmüyo.yeni kasası bana göre de güzel değil.hatta yol bilgisayarını çıkararak reno firması çok güzel tasarruf yapmış :)).aptal adamlar kasayı değiştireceklerine arka koltuğa tutacak koyup aynı kasada devam etseler daha çok kar ederlerdi.
  • Expression donanımda yol bilgisayarı da var, yolcu hava yastığı da. Arka camlar da otomatik ama kumanda yerleri kötü bir yerde. Bu yüzden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    jetta'cılara fanatik deniyor ama clio symbol'ün bile bu derece fanatikleri varsa, vay halimize.


    Eğer biz fanatik oluyorsak, Hyundai ve VW fanlarının yanında sıfırız. Benim kadar arabasının kötü yönlerini söyleyen bir Hyundai veya VW fanatiği yoktur. Eğer ben fanatiksem yani. Bilinçsizce sırf yorum yapıp karalama olsun diye yapılan yorumlara karşılık veriyorsam bu fanatiklik değil. Kullandığım araba hakkında yapılan o basit yorumlara cevap vermek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    jetta'cılara fanatik deniyor ama clio symbol'ün bile bu derece fanatikleri varsa, vay halimize.


    Eğer biz fanatik oluyorsak, Hyundai ve VW fanlarının yanında sıfırız. Benim kadar arabasının kötü yönlerini söyleyen bir Hyundai veya VW fanatiği yoktur. Eğer ben fanatiksem yani. Bilinçsizce sırf yorum yapıp karalama olsun diye yapılan yorumlara karşılık veriyorsam bu fanatiklik değil. Kullandığım araba hakkında yapılan o basit yorumlara cevap vermek.

    Kimsenin fanatiklik yaptığı yok sonuçta kul yapımı her markanın bir kusurları var.Benim aracım 2006 model Jetta FSI Comfortline şuan 64.550 km küsürlerde tam olarak bilmiyorum üzerinde fabrikadan çıktığı ilk günkü lastikler var 4 yıl geçmiş ve 64.500 bin km yapmış yalıtım olarak içeri ses alıyor fakat 5500 kmdeki symbol kadar rahatsız edici değil kısmetse bu hafta içinde lastiklerimi Michelin Energy ile değiştirmeyi düşünüyorum ve lastik değişiminden sonra yalıtım olarak sessizlik abidesine dönüşceğini umuyorum




  • Ön tasarımı berbat. Clionun makyajlı kasası daha albeniliydi ve daha beğenilen bir kasaydı. Hiç beğenmedim gelen gideni arattı. Renaultun son kasaları berbat ötesi. Alacaksan başka seçenekleri değerlendirmeni tavsiye ederim.
  • Hoşuna gitmeyen beğenmeyen almasın kimseye zorla satmıyorlar.Aracı eleştirirken fiyat donanım oranına göre değerlendirin.Örnek olması açısından veriyorum yaris mesela 30-35 bin lira arasında bu fiyata 2010 megane alınıyor c segmenti bir araç yaris b segmenti bir araçtır ben 2010 symbol aracımı 21.600 liraya aldım yarisle arasında 10 bin lira fark var peki bu yönden kimse bakmıyor.Unutmayın ne kadar ekmek o kadar köfte hesabıyla çalışıyor otomotiv sanayi.Jetta'nın başlangıç modelinde yol bilgisayarı bile opsiyonel bunu kimse söylemiyor ayrıca şunu belirteyim bi abimizde 2006 jetta vardı 102 HP 30 binde doğuş oto bursadan aldı ara temizdi ama 5 kişi bindik bagaj dolu idi benim symbol ile 3 vites çok rahat çıkıyordu jetta 3 te boğuluyordu aynı yerde çok sallıyor focus süspansiyon ve rahatlık yönünden jetta'dan daha iyi çünkü focusuuda deneme fırsatım oldu yol tutuşu daha iyi benim görüşümce ama hepsinin başı para ne kadar fazla verirseniz o kadar iyisini alırsınız bir sınırı yoktur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer Yiğit


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    jetta'cılara fanatik deniyor ama clio symbol'ün bile bu derece fanatikleri varsa, vay halimize.


    Eğer biz fanatik oluyorsak, Hyundai ve VW fanlarının yanında sıfırız. Benim kadar arabasının kötü yönlerini söyleyen bir Hyundai veya VW fanatiği yoktur. Eğer ben fanatiksem yani. Bilinçsizce sırf yorum yapıp karalama olsun diye yapılan yorumlara karşılık veriyorsam bu fanatiklik değil. Kullandığım araba hakkında yapılan o basit yorumlara cevap vermek.

    Kimsenin fanatiklik yaptığı yok sonuçta kul yapımı her markanın bir kusurları var.Benim aracım 2006 model Jetta FSI Comfortline şuan 64.550 km küsürlerde tam olarak bilmiyorum üzerinde fabrikadan çıktığı ilk günkü lastikler var 4 yıl geçmiş ve 64.500 bin km yapmış yalıtım olarak içeri ses alıyor fakat 5500 kmdeki symbol kadar rahatsız edici değil kısmetse bu hafta içinde lastiklerimi Michelin Energy ile değiştirmeyi düşünüyorum ve lastik değişiminden sonra yalıtım olarak sessizlik abidesine dönüşceğini umuyorum

    Jetta'da TSI ve TDI 1.6 105 HP dışındakiler gitmiyor.Başlangıç modelinde yol bilgisayarı opsiyonel olan bir arabayı övmeyin burda ayrıca 102 HP'lik motorlu fiyatı 35-36 bin liradan başlıyor yol bilgisayarı olmayan modeli.102 HP kasaya yetmiyor yakıta yükleniyor.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.