Şimdi Ara

Yeni clio symbol (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
8.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Hoşuna gitmeyen beğenmeyen almasın kimseye zorla satmıyorlar.Aracı eleştirirken fiyat donanım oranına göre değerlendirin.Örnek olması açısından veriyorum yaris mesela 30-35 bin lira arasında bu fiyata 2010 megane alınıyor c segmenti bir araç yaris b segmenti bir araçtır ben 2010 symbol aracımı 21.600 liraya aldım yarisle arasında 10 bin lira fark var peki bu yönden kimse bakmıyor.Unutmayın ne kadar ekmek o kadar köfte hesabıyla çalışıyor otomotiv sanayi.Jetta'nın başlangıç modelinde yol bilgisayarı bile opsiyonel bunu kimse söylemiyor ayrıca şunu belirteyim bi abimizde 2006 jetta vardı 102 HP 30 binde doğuş oto bursadan aldı ara temizdi ama 5 kişi bindik bagaj dolu idi benim symbol ile 3 vites çok rahat çıkıyordu jetta 3 te boğuluyordu aynı yerde çok sallıyor focus süspansiyon ve rahatlık yönünden jetta'dan daha iyi çünkü focusuuda deneme fırsatım oldu yol tutuşu daha iyi benim görüşümce ama hepsinin başı para ne kadar fazla verirseniz o kadar iyisini alırsınız bir sınırı yoktur.

    Yazdıklarını sadece gülerek okuyorum

    Kuzenimde 2010 model 1.6 TDCI Titanium + X paket Focus var 3 ay falan oldu sanırım alalı 0 km almıştı bana izlenim olarak söylediği şu Focus Jetta kadar iyi değil ama rakiplerine göre kıyaslarsak Focus hepsinden bir adım önde bu segmentte orta gelirli bir ailenin alabileceği en iyi araçlar Jetta,Octavia,Focus olarak sıralanır lütfen rica edicem aksini iddia etmeyiniz.Ben kuzenimle konuşmuştum Jetta bakalım diye illa dizel olsun dedi Jetta'nın 1.6 TDI'sı şuan sanırım 50 bin lira civarında kuzenim focusu 45 bin liraya aldı aradaki 5 bin liraylada mazot alıp en az 1 yıl gezer sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer Yiğit


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    jetta'cılara fanatik deniyor ama clio symbol'ün bile bu derece fanatikleri varsa, vay halimize.


    Eğer biz fanatik oluyorsak, Hyundai ve VW fanlarının yanında sıfırız. Benim kadar arabasının kötü yönlerini söyleyen bir Hyundai veya VW fanatiği yoktur. Eğer ben fanatiksem yani. Bilinçsizce sırf yorum yapıp karalama olsun diye yapılan yorumlara karşılık veriyorsam bu fanatiklik değil. Kullandığım araba hakkında yapılan o basit yorumlara cevap vermek.

    Kimsenin fanatiklik yaptığı yok sonuçta kul yapımı her markanın bir kusurları var.Benim aracım 2006 model Jetta FSI Comfortline şuan 64.550 km küsürlerde tam olarak bilmiyorum üzerinde fabrikadan çıktığı ilk günkü lastikler var 4 yıl geçmiş ve 64.500 bin km yapmış yalıtım olarak içeri ses alıyor fakat 5500 kmdeki symbol kadar rahatsız edici değil kısmetse bu hafta içinde lastiklerimi Michelin Energy ile değiştirmeyi düşünüyorum ve lastik değişiminden sonra yalıtım olarak sessizlik abidesine dönüşceğini umuyorum

    Jetta'da TSI ve TDI 1.6 105 HP dışındakiler gitmiyor.Başlangıç modelinde yol bilgisayarı opsiyonel olan bir arabayı övmeyin burda ayrıca 102 HP'lik motorlu fiyatı 35-36 bin liradan başlıyor yol bilgisayarı olmayan modeli.102 HP kasaya yetmiyor yakıta yükleniyor.

    Eğer İzmir'de yaşıyorsanız alın gelin Symbol'ünüzü çıkalım Manisa yoluna bakalım hangimizinki gidiyor ve gitmiyor görelim .1346 kg ağırlığındaki araçtan performans beklemenizin anlamı yok FSI zaten performans değil ekonomi makinesi fakat bu ağırlıktaki bir araç için 0-100 hızlanması çok çok iyi 11 sn aynı segmentteki 1.6 110 hp meganın 0-100 hızlanması 12,5 sn ve bu arada meganlar 1250 kg civarında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer Yiğit


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Hoşuna gitmeyen beğenmeyen almasın kimseye zorla satmıyorlar.Aracı eleştirirken fiyat donanım oranına göre değerlendirin.Örnek olması açısından veriyorum yaris mesela 30-35 bin lira arasında bu fiyata 2010 megane alınıyor c segmenti bir araç yaris b segmenti bir araçtır ben 2010 symbol aracımı 21.600 liraya aldım yarisle arasında 10 bin lira fark var peki bu yönden kimse bakmıyor.Unutmayın ne kadar ekmek o kadar köfte hesabıyla çalışıyor otomotiv sanayi.Jetta'nın başlangıç modelinde yol bilgisayarı bile opsiyonel bunu kimse söylemiyor ayrıca şunu belirteyim bi abimizde 2006 jetta vardı 102 HP 30 binde doğuş oto bursadan aldı ara temizdi ama 5 kişi bindik bagaj dolu idi benim symbol ile 3 vites çok rahat çıkıyordu jetta 3 te boğuluyordu aynı yerde çok sallıyor focus süspansiyon ve rahatlık yönünden jetta'dan daha iyi çünkü focusuuda deneme fırsatım oldu yol tutuşu daha iyi benim görüşümce ama hepsinin başı para ne kadar fazla verirseniz o kadar iyisini alırsınız bir sınırı yoktur.

    Yazdıklarını sadece gülerek okuyorum

    Kuzenimde 2010 model 1.6 TDCI Titanium + X paket Focus var 3 ay falan oldu sanırım alalı 0 km almıştı bana izlenim olarak söylediği şu Focus Jetta kadar iyi değil ama rakiplerine göre kıyaslarsak Focus hepsinden bir adım önde bu segmentte orta gelirli bir ailenin alabileceği en iyi araçlar Jetta,Octavia,Focus olarak sıralanır lütfen rica edicem aksini iddia etmeyiniz.Ben kuzenimle konuşmuştum Jetta bakalım diye illa dizel olsun dedi Jetta'nın 1.6 TDI'sı şuan sanırım 50 bin lira civarında kuzenim focusu 45 bin liraya aldı aradaki 5 bin liraylada mazot alıp en az 1 yıl gezer sanırım

    Kullandığın arabanın fiyatlarından haberin yok seninle konuşmak hata kusura bakma aşağıda veriyorum linki incelersin.

    http://binekarac.vw.com.tr/#/binek/fiyat_listesi/jetta

    başkasının söylediği ile gelip burda yorum yazmayın binip aynı sürüş tarzında aynı yerde deneyin ondan sonra gelip burda yazın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer Yiğit


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer Yiğit


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    jetta'cılara fanatik deniyor ama clio symbol'ün bile bu derece fanatikleri varsa, vay halimize.


    Eğer biz fanatik oluyorsak, Hyundai ve VW fanlarının yanında sıfırız. Benim kadar arabasının kötü yönlerini söyleyen bir Hyundai veya VW fanatiği yoktur. Eğer ben fanatiksem yani. Bilinçsizce sırf yorum yapıp karalama olsun diye yapılan yorumlara karşılık veriyorsam bu fanatiklik değil. Kullandığım araba hakkında yapılan o basit yorumlara cevap vermek.

    Kimsenin fanatiklik yaptığı yok sonuçta kul yapımı her markanın bir kusurları var.Benim aracım 2006 model Jetta FSI Comfortline şuan 64.550 km küsürlerde tam olarak bilmiyorum üzerinde fabrikadan çıktığı ilk günkü lastikler var 4 yıl geçmiş ve 64.500 bin km yapmış yalıtım olarak içeri ses alıyor fakat 5500 kmdeki symbol kadar rahatsız edici değil kısmetse bu hafta içinde lastiklerimi Michelin Energy ile değiştirmeyi düşünüyorum ve lastik değişiminden sonra yalıtım olarak sessizlik abidesine dönüşceğini umuyorum

    Jetta'da TSI ve TDI 1.6 105 HP dışındakiler gitmiyor.Başlangıç modelinde yol bilgisayarı opsiyonel olan bir arabayı övmeyin burda ayrıca 102 HP'lik motorlu fiyatı 35-36 bin liradan başlıyor yol bilgisayarı olmayan modeli.102 HP kasaya yetmiyor yakıta yükleniyor.

    Eğer İzmir'de yaşıyorsanız alın gelin Symbol'ünüzü çıkalım Manisa yoluna bakalım hangimizinki gidiyor ve gitmiyor görelim .1346 kg ağırlığındaki araçtan performans beklemenizin anlamı yok FSI zaten performans değil ekonomi makinesi fakat bu ağırlıktaki bir araç için 0-100 hızlanması çok çok iyi 11 sn aynı segmentteki 1.6 110 hp meganın 0-100 hızlanması 12,5 sn ve bu arada meganlar 1250 kg civarında

    Clio 1.6 16V ile her şartta varım madem iyi değil renault 1.6 16V görelim.Hem performans beklenmez diyorsunuz hemde çıkalım hangisi gidiyor diyorsunuz yazdığınız mesajda çelişmişsiniz oda önemli değil fanatikliğinize veriyorum.Bursadayım imkan olurda izmire gelirsem tanışırız.




  • İnsanlar ayna misalidir bana bakıp kendinize gülmüşsünüz kendi kendinize gülmeyin sonra deli derler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    İnsanlar ayna misalidir bana bakıp kendinize gülmüşsünüz kendi kendinize gülmeyin sonra deli derler.


    Hocam Sen 1.4 8V arabaya nasıl benzin yetirştiriyorsun , Valla tebrikler
  • Türkiyedeki bu tip araçlara 1 den fazla benzinli model secenegi koymamak lazım.

    Benzin fiyatları malum.

    Zaten benzine para yetiştirebilecek bir adam gider daha lüks bir sinif oto alır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: type-r


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    İnsanlar ayna misalidir bana bakıp kendinize gülmüşsünüz kendi kendinize gülmeyin sonra deli derler.


    Hocam Sen 1.4 8V arabaya nasıl benzin yetirştiriyorsun , Valla tebrikler

    Depoyu full yapıyorum sonra ne zaman fullediğimi unutuyorum bir aydan fazla yetiyor bana sabah akşam arabanın üzerinden inmeyenlerden değilim şehir dışı sakin kullanımda 5.5 litre civarında yakıyor.İyi ki symbol almışım era alsaydım amca oğlu gibi 1500 lira lpg tertibatına para vermek zorunda kalacaktım ayrıca takan ustanın işinin ehli olması.Eğer benzin 5 lira olursa gider üzerine biraz daha verip dizel SYMBOL alırım zaten 3-4 yıl sonra da benzin 5 liraya gelir dizelde 3.50-4 lira olur yumurtlayan tavuk olarak görülüyor ülkemizde akaryakıt sektörü.LPg'ye karşı antipatim var ya dizel ya benzinli bana yetiyor aracım ekonomik ve kullanım açısından.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: type-r


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    İnsanlar ayna misalidir bana bakıp kendinize gülmüşsünüz kendi kendinize gülmeyin sonra deli derler.


    Hocam Sen 1.4 8V arabaya nasıl benzin yetirştiriyorsun , Valla tebrikler

    Depoyu full yapıyorum sonra ne zaman fullediğimi unutuyorum bir aydan fazla yetiyor bana sabah akşam arabanın üzerinden inmeyenlerden değilim şehir dışı sakin kullanımda 5.5 litre civarında yakıyor.İyi ki symbol almışım era alsaydım amca oğlu gibi 1500 lira lpg tertibatına para vermek zorunda kalacaktım ayrıca takan ustanın işinin ehli olması.Eğer benzin 5 lira olursa gider üzerine biraz daha verip dizel SYMBOL alırım zaten 3-4 yıl sonra da benzin 5 liraya gelir dizelde 3.50-4 lira olur yumurtlayan tavuk olarak görülüyor ülkemizde akaryakıt sektörü.LPg'ye karşı antipatim var ya dizel ya benzinli bana yetiyor aracım ekonomik ve kullanım açısından.


    Tabiki aracınız ekonomik çünkü gaza yüklenseniz de aracınızın motoru şunu diyor "Öfff... ne var ya ne güzel ekonomik ekonomik gidiyoruz işte noldu da gazı dipliyon şimdi?" deyip ilk olarak bu süz düellosu yüzünden araç bi yığılıyor sonra da motor "İyi iyi gönderelim bakalım fazla yakıtı sanki boncuk takacaklar" deyip yavaş yavaş hızlanmaya başlıyor.;Accentte ise motor şunu diyor "Hadi be ne sümsük herifsin bassana şu gaza!...Ohooo böyle adamlara satıyolar beni karı gibiler yaa!.." deyip o gaza size bastırıyolar basma ihtiyacı duyuyorsunuz.Peki bunları söylediklerini ben nerden mi anladım.2001 model 1.4 16 valf 98 beygir olan clio ile 97 model 1.5 12 valf 90 beygir accentin direksiyonuna oturup karşılaştırdığımda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: type-r


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    İnsanlar ayna misalidir bana bakıp kendinize gülmüşsünüz kendi kendinize gülmeyin sonra deli derler.


    Hocam Sen 1.4 8V arabaya nasıl benzin yetirştiriyorsun , Valla tebrikler

    Depoyu full yapıyorum sonra ne zaman fullediğimi unutuyorum bir aydan fazla yetiyor bana sabah akşam arabanın üzerinden inmeyenlerden değilim şehir dışı sakin kullanımda 5.5 litre civarında yakıyor.İyi ki symbol almışım era alsaydım amca oğlu gibi 1500 lira lpg tertibatına para vermek zorunda kalacaktım ayrıca takan ustanın işinin ehli olması.Eğer benzin 5 lira olursa gider üzerine biraz daha verip dizel SYMBOL alırım zaten 3-4 yıl sonra da benzin 5 liraya gelir dizelde 3.50-4 lira olur yumurtlayan tavuk olarak görülüyor ülkemizde akaryakıt sektörü.LPg'ye karşı antipatim var ya dizel ya benzinli bana yetiyor aracım ekonomik ve kullanım açısından.


    Tabiki aracınız ekonomik çünkü gaza yüklenseniz de aracınızın motoru şunu diyor "Öfff... ne var ya ne güzel ekonomik ekonomik gidiyoruz işte noldu da gazı dipliyon şimdi?" deyip ilk olarak bu süz düellosu yüzünden araç bi yığılıyor sonra da motor "İyi iyi gönderelim bakalım fazla yakıtı sanki boncuk takacaklar" deyip yavaş yavaş hızlanmaya başlıyor.;Accentte ise motor şunu diyor "Hadi be ne sümsük herifsin bassana şu gaza!...Ohooo böyle adamlara satıyolar beni karı gibiler yaa!.." deyip o gaza size bastırıyolar basma ihtiyacı duyuyorsunuz.Peki bunları söylediklerini ben nerden mi anladım.2001 model 1.4 16 valf 98 beygir olan clio ile 97 model 1.5 12 valf 90 beygir accentin direksiyonuna oturup karşılaştırdığımda.

    Çoçuk gibi yorum yapmayın.Gerçi sanal alemde yaşı görme durumumuz olmadığı için normal karşılıyorum.Yazdıklarınızı ciddiye almıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: type-r


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    İnsanlar ayna misalidir bana bakıp kendinize gülmüşsünüz kendi kendinize gülmeyin sonra deli derler.


    Hocam Sen 1.4 8V arabaya nasıl benzin yetirştiriyorsun , Valla tebrikler

    Depoyu full yapıyorum sonra ne zaman fullediğimi unutuyorum bir aydan fazla yetiyor bana sabah akşam arabanın üzerinden inmeyenlerden değilim şehir dışı sakin kullanımda 5.5 litre civarında yakıyor.İyi ki symbol almışım era alsaydım amca oğlu gibi 1500 lira lpg tertibatına para vermek zorunda kalacaktım ayrıca takan ustanın işinin ehli olması.Eğer benzin 5 lira olursa gider üzerine biraz daha verip dizel SYMBOL alırım zaten 3-4 yıl sonra da benzin 5 liraya gelir dizelde 3.50-4 lira olur yumurtlayan tavuk olarak görülüyor ülkemizde akaryakıt sektörü.LPg'ye karşı antipatim var ya dizel ya benzinli bana yetiyor aracım ekonomik ve kullanım açısından.


    Tabiki aracınız ekonomik çünkü gaza yüklenseniz de aracınızın motoru şunu diyor "Öfff... ne var ya ne güzel ekonomik ekonomik gidiyoruz işte noldu da gazı dipliyon şimdi?" deyip ilk olarak bu süz düellosu yüzünden araç bi yığılıyor sonra da motor "İyi iyi gönderelim bakalım fazla yakıtı sanki boncuk takacaklar" deyip yavaş yavaş hızlanmaya başlıyor.;Accentte ise motor şunu diyor "Hadi be ne sümsük herifsin bassana şu gaza!...Ohooo böyle adamlara satıyolar beni karı gibiler yaa!.." deyip o gaza size bastırıyolar basma ihtiyacı duyuyorsunuz.Peki bunları söylediklerini ben nerden mi anladım.2001 model 1.4 16 valf 98 beygir olan clio ile 97 model 1.5 12 valf 90 beygir accentin direksiyonuna oturup karşılaştırdığımda.

    Çoçuk gibi yorum yapmayın.Gerçi sanal alemde yaşı görme durumumuz olmadığı için normal karşılıyorum.Yazdıklarınızı ciddiye almıyorum.

    Yazdığınız yoruma göre cevap yazdım.Ben bir öğretmenim çocukların seviyesine inmeden onlara hiçbirşey öğretilemeyeceğini iyi bilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: type-r


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    İnsanlar ayna misalidir bana bakıp kendinize gülmüşsünüz kendi kendinize gülmeyin sonra deli derler.


    Hocam Sen 1.4 8V arabaya nasıl benzin yetirştiriyorsun , Valla tebrikler

    Depoyu full yapıyorum sonra ne zaman fullediğimi unutuyorum bir aydan fazla yetiyor bana sabah akşam arabanın üzerinden inmeyenlerden değilim şehir dışı sakin kullanımda 5.5 litre civarında yakıyor.İyi ki symbol almışım era alsaydım amca oğlu gibi 1500 lira lpg tertibatına para vermek zorunda kalacaktım ayrıca takan ustanın işinin ehli olması.Eğer benzin 5 lira olursa gider üzerine biraz daha verip dizel SYMBOL alırım zaten 3-4 yıl sonra da benzin 5 liraya gelir dizelde 3.50-4 lira olur yumurtlayan tavuk olarak görülüyor ülkemizde akaryakıt sektörü.LPg'ye karşı antipatim var ya dizel ya benzinli bana yetiyor aracım ekonomik ve kullanım açısından.


    Tabiki aracınız ekonomik çünkü gaza yüklenseniz de aracınızın motoru şunu diyor "Öfff... ne var ya ne güzel ekonomik ekonomik gidiyoruz işte noldu da gazı dipliyon şimdi?" deyip ilk olarak bu süz düellosu yüzünden araç bi yığılıyor sonra da motor "İyi iyi gönderelim bakalım fazla yakıtı sanki boncuk takacaklar" deyip yavaş yavaş hızlanmaya başlıyor.;Accentte ise motor şunu diyor "Hadi be ne sümsük herifsin bassana şu gaza!...Ohooo böyle adamlara satıyolar beni karı gibiler yaa!.." deyip o gaza size bastırıyolar basma ihtiyacı duyuyorsunuz.Peki bunları söylediklerini ben nerden mi anladım.2001 model 1.4 16 valf 98 beygir olan clio ile 97 model 1.5 12 valf 90 beygir accentin direksiyonuna oturup karşılaştırdığımda.

    Çoçuk gibi yorum yapmayın.Gerçi sanal alemde yaşı görme durumumuz olmadığı için normal karşılıyorum.Yazdıklarınızı ciddiye almıyorum.

    Yazdığınız yoruma göre cevap yazdım.Ben bir öğretmenim çocukların seviyesine inmeden onlara hiçbirşey öğretilemeyeceğini iyi bilirim.

    Bir öğretmen böyle seviyesiz kelimeleri bir araya getiremez kutluyorum sizi bu başarınız için.Bir daha cevap yazmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: type-r


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    İnsanlar ayna misalidir bana bakıp kendinize gülmüşsünüz kendi kendinize gülmeyin sonra deli derler.


    Hocam Sen 1.4 8V arabaya nasıl benzin yetirştiriyorsun , Valla tebrikler

    Depoyu full yapıyorum sonra ne zaman fullediğimi unutuyorum bir aydan fazla yetiyor bana sabah akşam arabanın üzerinden inmeyenlerden değilim şehir dışı sakin kullanımda 5.5 litre civarında yakıyor.İyi ki symbol almışım era alsaydım amca oğlu gibi 1500 lira lpg tertibatına para vermek zorunda kalacaktım ayrıca takan ustanın işinin ehli olması.Eğer benzin 5 lira olursa gider üzerine biraz daha verip dizel SYMBOL alırım zaten 3-4 yıl sonra da benzin 5 liraya gelir dizelde 3.50-4 lira olur yumurtlayan tavuk olarak görülüyor ülkemizde akaryakıt sektörü.LPg'ye karşı antipatim var ya dizel ya benzinli bana yetiyor aracım ekonomik ve kullanım açısından.


    Tabiki aracınız ekonomik çünkü gaza yüklenseniz de aracınızın motoru şunu diyor "Öfff... ne var ya ne güzel ekonomik ekonomik gidiyoruz işte noldu da gazı dipliyon şimdi?" deyip ilk olarak bu süz düellosu yüzünden araç bi yığılıyor sonra da motor "İyi iyi gönderelim bakalım fazla yakıtı sanki boncuk takacaklar" deyip yavaş yavaş hızlanmaya başlıyor.;Accentte ise motor şunu diyor "Hadi be ne sümsük herifsin bassana şu gaza!...Ohooo böyle adamlara satıyolar beni karı gibiler yaa!.." deyip o gaza size bastırıyolar basma ihtiyacı duyuyorsunuz.Peki bunları söylediklerini ben nerden mi anladım.2001 model 1.4 16 valf 98 beygir olan clio ile 97 model 1.5 12 valf 90 beygir accentin direksiyonuna oturup karşılaştırdığımda.

    Çoçuk gibi yorum yapmayın.Gerçi sanal alemde yaşı görme durumumuz olmadığı için normal karşılıyorum.Yazdıklarınızı ciddiye almıyorum.

    Yazdığınız yoruma göre cevap yazdım.Ben bir öğretmenim çocukların seviyesine inmeden onlara hiçbirşey öğretilemeyeceğini iyi bilirim.

    Bir öğretmen böyle seviyesiz kelimeleri bir araya getiremez kutluyorum sizi bu başarınız için.Bir daha cevap yazmıyorum.


    İsabet olur.




  • Accent Era gibi bir alternatif varken , kesinlikle düşünmeyeceğim bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Araba kullanmaktan nefret ettiren tek araba. Bir keresınde 1000km yol yapmıştım. Ömrümden 5 sene gitmişti.




    aynen...içi hacmi beni de deli ediyor...kafam tavana değiyor...heleki arkada oturanlar uzun yolda yandı...

























































    Çok fena eleştiri gelecek şimdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Evet üzülmedim. 1200 lirayı gidip tek kalemde verdim. Ve şu an da gayet kafam ve içim rahat biniyorum. Belki trigerimi değiştirmeyebilirdim. 4 yılda bir veya 60 binde bir denildiği için, haydi dedim hazır 4 yıl doldu değiştireyim gitsin dedim. Sağ rot kolu 30 bin bakımında değişecekti ama ben değiştirmedim. 1200 lira ödediğim bakımda değiştirdim ve sol rot kolunu keyfi olarak değiştirdim. Çünkü sol sağlamdı ama titiz biri olduğum için haydi dedim ikisi de eşit olsun dedim ve sağlam olan solu da değiştirdim.
    Toplam parça tutarı 630 lira tuttu. İşçilik de 400 küsür lira tuttu. Bir de KDV eklenince 1200 liraya çıktı.

    Alıntı yaparken eksik alıntı yapmışsın. Bir de arka susturucun değişmeli dendi. Dedim ne kadar? 260 LİRA. Dedim kalsın. Ve şimdi sıkı dur. Aks'ların değişmesi lazım, dedim niye ben anormallik görmüyorum araba da. Değişmesi lazım, körükte delik var. Arabanın dengesi boxulur, seni yolda bırakır dedi. Peki sadece aks körüğünü değiştir dedim. Dedi olmaz, komple akslar değişir, o da 2 bin lira tutar dedi. İyi dedim anahtarı bırakayım sana senin olsun araba bana 2009 Symbol ver gideyim. Kalsın dedim. Yaptırmadım. Akün bitik bir haftaya çalışmaz araban dedi. Değiştirelim dedi. Dedim tek marşta alıyor akü, hem hava yaz yani niye bıraksın dedim. Delphi akü takacaktı 160 lira da ona dedi. Dedim kalsın, kışa biterse değiştiririm. Bu dediklerini yaptırmadım ve bir hafta sonra tatil için Bodrum'a gidip geldim, hiç bir şey olmadı arabama. Ekim ayında; Arka susturucumu Bilen Egzost'a gidip 125 liraya, sadece aks körüğümde ki iğne deliğini de tesadüfen Bostancı Oto Sanayi de görüp yeniden bulduğum 12 yıl önce ki ustama gidip yamatıp 50 liraya yaptırdım. Aküyü de Ocak ayında 130 liraya Mutlu akü alıp yeniledim. Renault Servisine de gidip bunları söyledim. Aksı değiştirmeden senin 2000 lira tutar dediğin işi 50 liraya yaptırdım. O arkadaş o dönemlerde serviste ayın elemanı seçilmiş ki benden o ayın elemanı oluşunun acısını çıkartıp öbür ay da ayın elemanı seçilecek servise böyle havadan paralar kazandırtarak.
    Ha bu arada, o 1200 liralık servise girmeden önce lastiklerimi yenilemiştim. 350 lira tutmuştu. 87.5 lira'dan 4 adet Bridgestone B330 EVO aldım. Yani 1200 lira servis, 350 lira lastik, 125 lira egzost, 50 lira aks, 130 lira da akü toplam 1855 lira para harcadım arabama bu yıl. Şu an 51 bin deyim ve şükür bir sorunum yok. Sadece yağ+filtre değişimi yapar devam ederim.

    e yuh mahsallah 40 binde arabanın dökülmeyen yeri kalmamış. 15 bin km de yeni kasa civic ve 190 binde hyundai accent sahibiyiz. 2000 model accent 190 bine kadar 2 amortisör patlattı birde egzozu delindi. bunların nedenide tuzlaya vs mal taşınmak için tıklım tıklım yüklenmesi, 190 binin 190 bini boyunca şirket araçlarından beter kullanılmasıydı.taşıyabilecegi agırlıgın üstünde yüklerle hertarafı delik deşik yolların birleşimi iyi sonuçlar vermiyormuş.birde radyatör delinmiş ve motor stop edinceye kadar susuz kullanılmış.bu nedenle reflektiye gerekiyor.belli bir oranda yag yakıyordu bu nedenle.herneyse başkada birşey yapılmadı araca.şimdi siz o aracı hala sorunsuz ve kaliteli malzeme olarak savunuyorsanız ben birşey diyemiycem.40 binde dökülüyor diye insanlar teneke diyor. insanlar arasında bu söylem boşu boşuna yayılmıyor.renault sahipleri dışındada renault iyidir diyen duymadım zaten.bu arada yanlış anlaşılmasın hyundai yi övmüyorum zaten olmasi gereken 150 200 bin km yi rahat rahat görmesi. hyundai symbol den kaliteli bir araç degildir belki.ancak çok daha saglam gibi görünüyor.hyundaiyi 1000 km kadar kullanmışımdır zaten ve bana güven veren bir araç degildi.+150 bin km de kullanmam 10 yaşında olması ve şirket aracı halinde kullanılması sebepleri olabilir.Nerdeyse bütün yeni taksilerin symbol yerine hyundai olmasıda renaultun pekde iyi bir yerde olmadıgının göstergesi degilmidir ?. gerçekten 40 bin km de o sorunları çıkartmasını normal gibi görmenizi anlamıyorm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Accent Era gibi bir alternatif varken , kesinlikle düşünmeyeceğim bir araç.

    Aynen katılıyorum kendi çapında iyi bir araba olabilir ama dizel clionun motor ve rüzgar sesi rahatsız edici düzeyde.Birde yeni kasası ile renault'un kullancıyla dalga geçtiği ayan beyan açığa çıktı.Önceki kasa bundan çok daha güzeldi bu ne arkadaş arabanın sadece ön ve arka farını değiştir teknolojik yenilik yok ondan bundan kırp sal piyasaya.Eranın symbolden güzel göründüğü (büyük bir yüzdeye göre) gerçek.Yeni accent'in fotoları düştü internete araba resmen sınıf atlamış işte yeni kasa dediğin böyle olur.
     Yeni clio symbol

     Yeni clio symbol




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: type-r


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    İnsanlar ayna misalidir bana bakıp kendinize gülmüşsünüz kendi kendinize gülmeyin sonra deli derler.


    Hocam Sen 1.4 8V arabaya nasıl benzin yetirştiriyorsun , Valla tebrikler

    Depoyu full yapıyorum sonra ne zaman fullediğimi unutuyorum bir aydan fazla yetiyor bana sabah akşam arabanın üzerinden inmeyenlerden değilim şehir dışı sakin kullanımda 5.5 litre civarında yakıyor.İyi ki symbol almışım era alsaydım amca oğlu gibi 1500 lira lpg tertibatına para vermek zorunda kalacaktım ayrıca takan ustanın işinin ehli olması.Eğer benzin 5 lira olursa gider üzerine biraz daha verip dizel SYMBOL alırım zaten 3-4 yıl sonra da benzin 5 liraya gelir dizelde 3.50-4 lira olur yumurtlayan tavuk olarak görülüyor ülkemizde akaryakıt sektörü.LPg'ye karşı antipatim var ya dizel ya benzinli bana yetiyor aracım ekonomik ve kullanım açısından.


    Tabiki aracınız ekonomik çünkü gaza yüklenseniz de aracınızın motoru şunu diyor "Öfff... ne var ya ne güzel ekonomik ekonomik gidiyoruz işte noldu da gazı dipliyon şimdi?" deyip ilk olarak bu süz düellosu yüzünden araç bi yığılıyor sonra da motor "İyi iyi gönderelim bakalım fazla yakıtı sanki boncuk takacaklar" deyip yavaş yavaş hızlanmaya başlıyor.;Accentte ise motor şunu diyor "Hadi be ne sümsük herifsin bassana şu gaza!...Ohooo böyle adamlara satıyolar beni karı gibiler yaa!.." deyip o gaza size bastırıyolar basma ihtiyacı duyuyorsunuz.Peki bunları söylediklerini ben nerden mi anladım.2001 model 1.4 16 valf 98 beygir olan clio ile 97 model 1.5 12 valf 90 beygir accentin direksiyonuna oturup karşılaştırdığımda.


    Kesinlikle.




  • Clio atak ve seridir çok bastınmı çok yer az bastınmı az benzin yer. bütün arabalar gibi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Evet üzülmedim. 1200 lirayı gidip tek kalemde verdim. Ve şu an da gayet kafam ve içim rahat biniyorum. Belki trigerimi değiştirmeyebilirdim. 4 yılda bir veya 60 binde bir denildiği için, haydi dedim hazır 4 yıl doldu değiştireyim gitsin dedim. Sağ rot kolu 30 bin bakımında değişecekti ama ben değiştirmedim. 1200 lira ödediğim bakımda değiştirdim ve sol rot kolunu keyfi olarak değiştirdim. Çünkü sol sağlamdı ama titiz biri olduğum için haydi dedim ikisi de eşit olsun dedim ve sağlam olan solu da değiştirdim.
    Toplam parça tutarı 630 lira tuttu. İşçilik de 400 küsür lira tuttu. Bir de KDV eklenince 1200 liraya çıktı.

    Alıntı yaparken eksik alıntı yapmışsın. Bir de arka susturucun değişmeli dendi. Dedim ne kadar? 260 LİRA. Dedim kalsın. Ve şimdi sıkı dur. Aks'ların değişmesi lazım, dedim niye ben anormallik görmüyorum araba da. Değişmesi lazım, körükte delik var. Arabanın dengesi boxulur, seni yolda bırakır dedi. Peki sadece aks körüğünü değiştir dedim. Dedi olmaz, komple akslar değişir, o da 2 bin lira tutar dedi. İyi dedim anahtarı bırakayım sana senin olsun araba bana 2009 Symbol ver gideyim. Kalsın dedim. Yaptırmadım. Akün bitik bir haftaya çalışmaz araban dedi. Değiştirelim dedi. Dedim tek marşta alıyor akü, hem hava yaz yani niye bıraksın dedim. Delphi akü takacaktı 160 lira da ona dedi. Dedim kalsın, kışa biterse değiştiririm. Bu dediklerini yaptırmadım ve bir hafta sonra tatil için Bodrum'a gidip geldim, hiç bir şey olmadı arabama. Ekim ayında; Arka susturucumu Bilen Egzost'a gidip 125 liraya, sadece aks körüğümde ki iğne deliğini de tesadüfen Bostancı Oto Sanayi de görüp yeniden bulduğum 12 yıl önce ki ustama gidip yamatıp 50 liraya yaptırdım. Aküyü de Ocak ayında 130 liraya Mutlu akü alıp yeniledim. Renault Servisine de gidip bunları söyledim. Aksı değiştirmeden senin 2000 lira tutar dediğin işi 50 liraya yaptırdım. O arkadaş o dönemlerde serviste ayın elemanı seçilmiş ki benden o ayın elemanı oluşunun acısını çıkartıp öbür ay da ayın elemanı seçilecek servise böyle havadan paralar kazandırtarak.
    Ha bu arada, o 1200 liralık servise girmeden önce lastiklerimi yenilemiştim. 350 lira tutmuştu. 87.5 lira'dan 4 adet Bridgestone B330 EVO aldım. Yani 1200 lira servis, 350 lira lastik, 125 lira egzost, 50 lira aks, 130 lira da akü toplam 1855 lira para harcadım arabama bu yıl. Şu an 51 bin deyim ve şükür bir sorunum yok. Sadece yağ+filtre değişimi yapar devam ederim.

    e yuh mahsallah 40 binde arabanın dökülmeyen yeri kalmamış. 15 bin km de yeni kasa civic ve 190 binde hyundai accent sahibiyiz. 2000 model accent 190 bine kadar 2 amortisör patlattı birde egzozu delindi. bunların nedenide tuzlaya vs mal taşınmak için tıklım tıklım yüklenmesi, 190 binin 190 bini boyunca şirket araçlarından beter kullanılmasıydı.taşıyabilecegi agırlıgın üstünde yüklerle hertarafı delik deşik yolların birleşimi iyi sonuçlar vermiyormuş.birde radyatör delinmiş ve motor stop edinceye kadar susuz kullanılmış.bu nedenle reflektiye gerekiyor.belli bir oranda yag yakıyordu bu nedenle.herneyse başkada birşey yapılmadı araca.şimdi siz o aracı hala sorunsuz ve kaliteli malzeme olarak savunuyorsanız ben birşey diyemiycem.40 binde dökülüyor diye insanlar teneke diyor. insanlar arasında bu söylem boşu boşuna yayılmıyor.renault sahipleri dışındada renault iyidir diyen duymadım zaten.bu arada yanlış anlaşılmasın hyundai yi övmüyorum zaten olmasi gereken 150 200 bin km yi rahat rahat görmesi. hyundai symbol den kaliteli bir araç degildir belki.ancak çok daha saglam gibi görünüyor.hyundaiyi 1000 km kadar kullanmışımdır zaten ve bana güven veren bir araç degildi.+150 bin km de kullanmam 10 yaşında olması ve şirket aracı halinde kullanılması sebepleri olabilir.Nerdeyse bütün yeni taksilerin symbol yerine hyundai olmasıda renaultun pekde iyi bir yerde olmadıgının göstergesi degilmidir ?. gerçekten 40 bin km de o sorunları çıkartmasını normal gibi görmenizi anlamıyorm.



    Bu yorumu nasıl yapıyorsun hayret ediyorum. Nasıl dökülmedik yeri kalmamış? Okumadın galiba. Triger kayışımı keyfi değiştirdim 4 yıl veya 60 bin deniyor ama ben 4 yıl olduğu için keyfen değiştirdim. Arka susturucu, akü, rot kolu bunlar değişemezmi? Siz ne kullanıyorsunuz Allah aşkına?
    Bizim motorlar 8 valf olabilir. Ama çokda hantal değildir. Bazen öyle olur ki vites düşürmeden gayet iyi toparlarım. Mesela 5. vitesile giderken 3'e veya 4'e düşmeden çok rahat toparlarım. Şehirler arası yolda ortalama 120 ile giderim ve yer yer klima açık 750 km. yol yaparım bir depo ile. Şehir içinde 550-580 km. yapabilmekteyim. Ve arabam için ideal hız 140 ama yeri gelir üstü hızlara da çıkabilirim.

    5 YIL 51200 KM. DİR KULLANDIĞIM ARABAYI GELMİŞ BURADA BANA ANLATIP ORASI BÖYLE ŞURASI BÖYLE DEYİP KÖTÜLÜYORSUNUZ. ONDAN SONRA BU SORUNLARI YAŞAMADIĞIMI SÖYLEYİNCE MARKAYI SAVUNUYOR VEYA FANATİK DAMGASI YİYİYORUM. ALLAH KAHRETSİN SÜMBÜL DENEN ARABAYI. YAKACAM EN SONUNDA ARABAYI DA KÜLLERİNİ DENİZE ATACAM. YETER ARTIK YAHU!!!!!!!!! İnsanın emeği ile alıp gözü gibi baktığı bir arabayı beğenmiyor olabilirsiniz. Ama bu size istediğiniz gibi yorum yapma hakkını vermez. Güzel olmamış, önü şöyle, arkası böyle diyebilirsiniz. Ama tutup da yok uçan tabut, yok yürüyen mezar, yok iğrençlik abidesi, yok motoru şöyle, yok orası böyle, vs. vs. İnsan bile kendine bakmazsa saç, sakal içinde olup pislik içinde kokar. Ama kendine bakan insan gerek sağlık açısından gerek görünüm açısından bakımlı ve temiz olur. Araba da böyle. Bakarsan üzmez seni. Ne yani ben 41 bin deorasını burasını yaptırdım diye döküntü mü oldu şimdi bu araba. Gelin isterseniz bir yer belirleyin de buluşalım gözteriyim size arabamı, çoğu arabadan temiz ve bakımlı olup gayet güzel de vites küçültmeden gittiğini. Debriyajı TAŞ gibiymiş. Niye benim arabamın ki taş gibi değil peki? Bilip bilmeden yapılan basit yorumları kınıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 25 Nisan 2010; 19:15:02 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.