Şimdi Ara

Yeni clio symbol (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
8.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Koltuklar tam 5 yıldır her 2 hafta da bir kolonyalı bezle silinmiştir.
    Ön konsola, kapı içlerinde ki açık gri plastiğe herhangi bir cila vs. sürülmemiş olup, kapı içlerinde ki gri plastik bölgeler de kolonyalı bez ile silinmiştir. İçine süpürge değmemiştir. Çünkü arabamın içini her iki haftada bir veya her binenden sonra evin önüne park ederken temizler öyle çıkarım eve. Halı paspasların altında kauçuk paspas da vardır. Yağmurlu havalarda binen olursa, içine kağıt serilir. Periyodik bakımları da tarafımdan itina ile yaptırılır. Her 15 günde bir kaput açılıp yağına ve suyuna, fren hidroliğine, direksiyon hidroliğine tarafımdan bizzat bakılır. Ve eski arabama yaptığım gibi bu arabama da hazırladığım excel formatında her 10 bin km de bir (20 bin, 30 bin gibi) nerede hangi tarihte girdiği, hangi bakımı kaçıncı km. de yaptırdığım, neyin değiştiği, kasko ve trafik sigortasının ne zaman yenileceği ve yapıldığı, muayene'nin ne zaman yapıldığı, sileceklerin ne zaman değiştiği, çizilen jant kapaklarının yenilerinin ne zaman alındığı gibi bilgileri yazarım. Jant kapağı hastasıyım. Eğer çizilen olursa atıp yenisini alırım. En son dört takımı geçen yıl değiştirdim. Çok şükür şu an çizik jant kapaklarında. Kaldırım kenarlarına mümkün mertebe dikkatli yanışırım. ve hatta pedalları bile temizdir, kolonyalı mendil ile temizlerim periyodik olarak. Mendilin kenarını o dişlere sokup onları bile temizlerim. Klima ızgaraları olsun, vites körüğü olsun, direksiyon simidi olsun temiz tutmaya özen gösteririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 26 Nisan 2010; 18:19:39 >




  • Dökülmekten kastedilenin o olmadığını Siz çok iyi biliyorsunuz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    her arabanın üretiliş amacı ve segmenti vardır. ve buna göre bir maaliyeti ve satış fiyatı vardır..
    bizim bu forumda artık kaç yaşındalardır nasıl bi dusunce yapılarına sahiplerdir bilemedigim insanlar cok farklı kategorideki araçları kıyaslayıp zevk alıyorlar.
    şimdi ben 1.5 ay önce kendime saxo 1.4i tek kapı araç aldım daha 20 yaşındayım. araba 96 bindeyken elimdeydi eski sahibi bakımlı falan dedi gosterdik motora iyi dediler ama içim içimi yedi

    triger seti, buji,buji kabloları,yag,yag filtresi,benzin filtresi,hava filtresi, gaz kelebegi temizliklerini yaptrıdım bütçemi zorlayarak. araba çalışıyordu ve gidiyordu. ben bunları yapmasamda olurdu. ama arabana bakarsan oda seni uzmez uzun yıllar seni göturur

    şimdi arkadaşın yaptıgı bu masraflara araba dökülmüş demek ayıptır.

    şimdi ablamda audi a3 vardı 2005 model 0 almıstı 1.6 102bg 1.6 8v motoru vardı otomatik vites fena gitmiyordu. 3. viteste bayılacagına falan hayatta inanmam.. tamam abartı gitmiyor ama bayılıcakta bir araç degildi.. ama okadar para veriyorsun plastik kalitesi diyenlere şunu diyorum bizim a3 un klima tuşlarındaki siyah kaplama soyuldu ve servis komple orası satılıyor dedi ve bi suru para kitledi.. a3 te bi suru sorn yasadı ablam ve garantisi bittikten sorna sattı.
    VW fanatiklerini anlamıyorum bu forumda zaten.

    adam jetta ile symbolu kıyaslıyor. symbolu alan adam zaten 120 ile viraja girmeye calısmaz. ha ticari araclarla makas atan krolar gibi symbol alıp triplere giren abazaları saymassak..
    bence orta gelirli bir aile için yeterli..


    Kardeşim ben Symbol'le Jetta'yı mı kıyasladım ? Bir kere kıyaslanamazlar çünkü aynı segmentte değiller ben Jetta sahibi olduğumdan ve sürekli Jetta kullandığımdan gözüme çok batan kusurları söyledim bu yazmış olduğum kusurların hiç biri benim aracımda yok.




  • hocam jettaya bindikten sonra clio tabi sarmaz sizi ve eksikleri gozunuze çok çarpar..

    ablamda a3 varken bizde twingo vardı a3 u kullandıktan sonra twingoyu kırasım geliyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    İŞTE 40 BİN KM DE HER YERİ DÖKÜLMÜŞ DENEN ARABAMIN FOTOĞRAFLARI. BU GÜN ÖĞLEN CADDEBOSTAN SAHİLİNDE ÇEKTİM. ÜZERİNE DE BAŞKA YERLERDE ALINIP YAYINLANMASIN DİYE BRKCAD34 YAZDIM. 2005 MODEL ATEŞ KIRMIZI RENAULT CLİO SYMBOL / AUTHANTİQUE + AC. ŞU AN TAM 51200 KM. DE. ÜZERİNDE Kİ BOYA KORUMAYI DA ARALIK AYINDA YENİLETTİM.
    BUYRUNUZ SİZE DÖKÜLMÜŞ ARABAM.





     Yeni clio symbol


     Yeni clio symbol


    Allah kazasız belasız binmek nasip etsin inşallah.Valla 2.el araç alırken sizin gibi birinden araba almak isterim..6 aydır aracımın içini daha süpürmedim geçen paspasları silktim okadar.Halbukisi ben sırf arabayı alıp gezebilmek için pederin aracının koltuk döşemesinden taban halısına kadar değil süpürmek silmek halı yıkama makinasıyla yıkardım.Ama şimdi kendi aracım çöp içinde bagajı içi kağıtlar poşetler kutular ıslak mendiller.Çevreyi kirletmemk için dışarı atmıyorum ama bu sefer de aracıma atıyorum .Allah size Hyundai i40 nasip etsin inşallah.Sıfır km.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 26 Nisan 2010; 18:42:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    İŞTE 40 BİN KM DE HER YERİ DÖKÜLMÜŞ DENEN ARABAMIN FOTOĞRAFLARI. BU GÜN ÖĞLEN CADDEBOSTAN SAHİLİNDE ÇEKTİM. ÜZERİNE DE BAŞKA YERLERDE ALINIP YAYINLANMASIN DİYE BRKCAD34 YAZDIM. 2005 MODEL ATEŞ KIRMIZI RENAULT CLİO SYMBOL / AUTHANTİQUE + AC. ŞU AN TAM 51200 KM. DE. ÜZERİNDE Kİ BOYA KORUMAYI DA ARALIK AYINDA YENİLETTİM.
    BUYRUNUZ SİZE DÖKÜLMÜŞ ARABAM.





     Yeni clio symbol


     Yeni clio symbol



    hacı helal olsun çok iyi bakmışın sümbüle.param olsa senden alırdım o arabayı.not:bu aracı sevmememe rağmen.kazasız belasız sürüşler




  • Teşekkürler, ancak arabamı 48 bininci km. de kurban bayramı arefesinde sıkışık trafikte bir anlık dalgınlıkla önde ki kamyonete vurdum. Ön kaputum yamuldu hafiften sadece. Kamyonete bir şey olmadı. Bayram sonrası kaskodan servise yaptırttım. Ön kaput değişti o kadar. Tonunu tutturmuşlar. Çok az güneşte bakınca azcık açık gibi. Ama çok belli olmuyor. O vesile ile boya korumamı da yenilettim. Sağ arkadan öne kadar çizik var halen. İlk aldıktan tam 15 gün sonra evin önünde oldu. Kimi yer derin, kimi yer belirsiz. Derinler geçmedi koruma ile. Belirsiz olanlar kayboldu. Öyle durur o ince çizik.
  • brkcad34: Hakikatten çok temiz bakıyorsunuz aracınıza. Tebrik ederim. Gördüğüm en temiz 2005 model araba. Güle güle kullanın.
  • Vites kırmayı nasıl başarmışlar merak ettim gerçekten.Herkes başaramaz bunu diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adalet mülkün temeli -- 27 Nisan 2010; 20:35:19 >
  • Vites kırma olayını bilmiyorum da , Renault araçlarda vites titreme olayı genel bir olgu mudur _?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Vites kırma olayını bilmiyorum da , Renault araçlarda vites titreme olayı genel bir olgu mudur _?




    Bazen oluyor o titreme. Özellikle motor soğukken bazen çok nadir 1. vites ile kalkarken yapıyor.

    Bu arabaların en sevmediğim özllikleri;

    1 - Yüksek oturma pozisyonu
    2 - Oturma şekli yüksek olduğundan azcık ileride kalan vites kolu (131 bile daha spor havaya sahip)
    3 - İçinin biraz dar olması. (Mesela 1.80 boyunda bir arkadaşım öne oturunca sıkışıyor biraz)
  • 1-Arka koltuk diz mesafesi biraz genişletilerek bagajdan fedakarlık yapılırsa daha iyi olacaktır.
    2-Arka elektirikli cam indirme yeri kullanışlı değil cam kenarında yapılırsa daha iyi olur.
    3-Arka koltuk baş yüksekliği kapı kenarları için dar bence biraz daha yüksek tutulması iyi olur.
  • Vites kırma olayı 2009 model Makyajlı Symbollerde gerçektir ve bir değil 10 larca defa karşılaşılmış bir sorundur araştırırsanız bulursunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Vites kırma olayı 2009 model Makyajlı Symbollerde gerçektir ve bir değil 10 larca defa karşılaşılmış bir sorundur araştırırsanız bulursunuz



    10.09.2009 tarihinden bu zamana kadar kullanıyorum ben görmedim ayrıca forumda arkadaşlardan da böyle bir açıklama duymadım.Varsa linkini verin bende okuyuyayım eğer söylenti ise bunu ciddiye alıpta burda yazmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Vites kırmayı nasıl başarmışlar merak ettim gerçekten.Herkes başaramaz bunu diye düşünüyorum.


    farklı bir amaç için kullanmış olabilir bazı insanlar
  • uyy accent ne kadar dinamik gözüküyor, hyundai ve kia nın son zamanlardaki agresif artı ivmeleri diğer markalara göz veriyor, bu rekabetten tüketici karlı çıkacak gibi
  • bravo, böylece aracına her binişinde zevk alırsın
    benimde 4 yıllık arabama yeni binen hayırlı olsun diyordu

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Koltuklar tam 5 yıldır her 2 hafta da bir kolonyalı bezle silinmiştir.
    Ön konsola, kapı içlerinde ki açık gri plastiğe herhangi bir cila vs. sürülmemiş olup, kapı içlerinde ki gri plastik bölgeler de kolonyalı bez ile silinmiştir. İçine süpürge değmemiştir. Çünkü arabamın içini her iki haftada bir veya her binenden sonra evin önüne park ederken temizler öyle çıkarım eve. Halı paspasların altında kauçuk paspas da vardır. Yağmurlu havalarda binen olursa, içine kağıt serilir. Periyodik bakımları da tarafımdan itina ile yaptırılır. Her 15 günde bir kaput açılıp yağına ve suyuna, fren hidroliğine, direksiyon hidroliğine tarafımdan bizzat bakılır. Ve eski arabama yaptığım gibi bu arabama da hazırladığım excel formatında her 10 bin km de bir (20 bin, 30 bin gibi) nerede hangi tarihte girdiği, hangi bakımı kaçıncı km. de yaptırdığım, neyin değiştiği, kasko ve trafik sigortasının ne zaman yenileceği ve yapıldığı, muayene'nin ne zaman yapıldığı, sileceklerin ne zaman değiştiği, çizilen jant kapaklarının yenilerinin ne zaman alındığı gibi bilgileri yazarım. Jant kapağı hastasıyım. Eğer çizilen olursa atıp yenisini alırım. En son dört takımı geçen yıl değiştirdim. Çok şükür şu an çizik jant kapaklarında. Kaldırım kenarlarına mümkün mertebe dikkatli yanışırım. ve hatta pedalları bile temizdir, kolonyalı mendil ile temizlerim periyodik olarak. Mendilin kenarını o dişlere sokup onları bile temizlerim. Klima ızgaraları olsun, vites körüğü olsun, direksiyon simidi olsun temiz tutmaya özen gösteririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Vites kırma olayı 2009 model Makyajlı Symbollerde gerçektir ve bir değil 10 larca defa karşılaşılmış bir sorundur araştırırsanız bulursunuz




    Clio Symbol II ile 1,4 8v motoru, şanzımanı, vites kolu, aktarma organları ve ağırlıkları aynı iken Clio II de kronik bir sorun değil de neden makyajlı seride sorun olsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icon33

    2010-ocak-şubat-mart satışları

    SYMBOL 1.2 İ--->3084
    SYMBOL 1.4 İ--->8412
    SYMBOL DİZEL-->3658
    toplam-------------------->15154

    ALBEA 1.3--------->1608
    ALBEA 1.6--------->641
    toplam---------------------->2249

    Accent 1.4 --------->4310
    Accent 1.5---------->5240
    toplam--------------------->9550

    kaynak:
    http://www.osd.org.tr/
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.