Şimdi Ara

Yeni DOBLO (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.038
Cevap
14
Favori
582.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend


    quote:

    Orijinalden alıntı: VMTX

    merhaba arkadaşlar.

    yeni doblo yakıt konusunda yazmışsınız.bende bu aracın çöl gri 1.6 premio olanını yaklaşık 1.5 ay kadar önce aldım.benim aracım şu an 1700 km yi geçti ve şuan yol bilgisayarında şehir içi kullanımlarıma göre yakıt tüketimi 6.3 lt.aracı ilk aldığımda 7.0 - 6.7 lt arasında geziniyordu.aracı aldığım yerden bana 1000 km yi geçtiğimde arabayı uygun olan güzergahlarda düz ve boş yollarda mümkün olabildiğince sıkıştırıp motor devirini mümkün olan en yüksek seviyede 500 km kadar devamlı olarak yapmamı ve bundan sonrada araçta vites değişimi için 2500 - 3000 devir aralıklarında kalmamı söylediler.bunun sonunda aracın yakıt tüektiminin hissedilir seviyede değişeceğini söylediler.

    söyledikleri gerçekten de oldu.aracım şu an şehir içinde 6.3 lt yakıyor.uzun yolda nasıl yaktığını deneyemedim ama tahminimce çok virajlı olmayan bir yolda 5 kişi ile 100 - 120 km aralığında kalınırsa tahminim 5.0 5.5 lt arası tüketir die düşünüyorum.

    aracın 1.3 versiyonu tüketimi hakkında olumsuz yorumlar olmuş.1.3 versiyonu hakkında yorumum şu.arakdaşlar aracın ilk olarak ağarlığı 1450 kg fazla.birde buna sürücü ve 4 kişi yolcu ile beraber olduklarını düşünün.her kişiye ortalama 60 kg den saysanız 5kişi 300 kg daha yük demektir.araç olur 1750 ve üstü ağarlıkta.birde buna 1.3 motor faktörü eklenince yakıt tüketimi bu seviyelerde olması ve hatta 1.6 versiyonla aynı hatta yer yer geçmesi çok normal.

    bence bu araca 1.3 multijet versyonu koymaları birakıma mantıksız olmuş.ama 1.3. motor birbakıma aracı satın almada daha avantajlı ancak imkanı olanlar için aradaki 2000 tl civarı fark için 1.6 olanını tercih etmek bence daha mantıklı.çünkü 1.3 motora az yaktırmanız için dediğim şartlarda aracı tabiri caizse hiç üzmemek gerekir ki buda bir yerden sonra sıkıcı olur.araba uzun yollarda yüklüyken rahatlıkla sollama yapabilmeli bayır yukarı kolaykolay çekişten düşmemeli.bunlar benim fikirlerim.

    saygılarımla

    sizin 1.3 için olan yorumunuza tam olarak katılıyorum ama tarsus ta verdikleri fiyat 29500 1.3 elegance 31850 premio 1.3 konfor paket . 1.6 motor alalım dediğimizde ise 2000 tl koyuyor benim bütçem 30 bin i aşamaz o yüzden 1.3 e mecburum genelde 2 kişi ile binerim nadiren 4 - 5 kişi oluruz araçta ama çoğunluk tarsus şehir içinde kullanırım ve haftada 1 adanaya gider gelirim. senede de 20 bin km re civarı yol yaparım. acaba 6 lt ortalamaları yakalayabilirmiyim.
    arkadaşlar sizce clio tomtom dizel mi yoksa doblo 1.3 elegance mı. çok kararsızım . diyeceksinizki biri otomobil diğeri ticari ama ikisi arasındayım fiyatları aynı yakıt tüketiminde clio 5 lt re ortalama tüketiyor.


    değerli atitrend kardeşim.öncelikle benim 1.3 multijet için alınmaz gibiye gelen yorumumu kesinlikle yanlış anlamayın sakın.tabiki insanlar tercihlerini yaparken en önemli olan durum ekonomik drumları.ben bu konuda hiç kimseye üzücek şeyler yazmak istemedim bunu en baştan söyleleyim.:Dyanlış anlaşıldıysam özür dilerim.

    gelelim yakış olayına.ilk olarak şunu söylemem gerekir.gaz pedalı senin ayağının altında.nekadar basarsan okadar yakar.yaklaşık 6 senedir araba kullanıyorum ve birçok kez bu durumlar hakkında büyüklerim olsun akranlarım olsun muhabbet ve fikir alışverişinde bulundum.
    büyüklerimden dinlediklerim ve araba kullanma deneyimiden çıkardığım tek şey var araç ister 1.3 ister 2.0 ister 3.0 . . vs olsun gaz pedalı senin ayağının altında.

    ama olayın senin merak ettiğin konusuna ilk yazımda da cevap vermiştim ama busefer kısaca içini rahatlatayım.bu araç 1.3 motor ve 1.6 ile aynı ağarlığa sahip olduğu için taibi 1.6 motora göre daha çok zorlanacak ama bu araba gidicem die ölüyomuş hissi veren bir durum olmuyacak.eğer bu arabayı çok seri kullanımla ve yüksek süratlerde kullanırsan ki yazdığın kadarı ile öyle de kullanma durumun çok az.ozaman sorun yok.aracın benimde tahminim senin kullanımınla şehir içi kullanımda 6.7 lt civarnı ancak bulur.ama unutma 6 lt nin altına da inmez.

    birde clio mu doblomu soruna gelelim.eğer aracın büyüklüğü ve rahatlığı senin için önemli birde bunun yanında donanımsal özellikleride önem arz ediyorsa kesinlikle doblo 13. premio al derim.emin ve rahat ol clio da bu araçtaki rahatlığı yoltutuşu ve donanımsal özellikleri bulamazsın.sonra işin yedek parça fiyatı ve bulunulabilirliğide koyarsan doblo bence durumu 2-0 yaptıbile.

    biz doblo aracımızdan önce uzun zaman şahin kullandık.bunun yanında benim uzun süreli olarak chevrolet lacetti - hyundai eleantra - ford focus hachback,sedan - ve buna benzer aynı sınıftaki birçok modelle şehir içi şehir dışı deneyimlerim oldu.inan doblo alırken bende senin gibi acaba diyordum.şimdi biz bu araçların içinde nasıl sabırlı ve sıkılmadan yolculuk yapıyomuşuz diyorum.doblodaki tavan rahatlığı genişlik tabi o araçlarla kıyaslanamaz çünkü iksi ayrı kulvarlar ama bence doblo kulvarını şeçmen senin avantajın olur.

    tabi en başında aracı ne için ve nasıl kullanıcağına kararın çok önemli.

    saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    Araçlar yeni arkadaşlar fazla kasmayınız 10bin km den sonra kesin yakıt değerleri alınabilir.Şu an 7 lt benim ortalamam 3bin km yaklaşmış durumda ilk marşa bastığımda 8 den aşşağıya inmiyordu.Fabrika değerleri değil ancak yakınına inebilir araçlar.


    aynen +1
  • selam arkadaslar,
    bende iki hafta olacak yeni doblonun 1.6 premiumunu aldim. full ozellikleriyle ( star-stopu tavsiye uzerine almadim) .
    lastikleri degistirmek istiyorum. ustundeki orjinal lastikler pirelli 195/60/16R.
    tavsiye isteyecegim. ornegin ebat olarak en uygun olan ne olabilir? ( aklimda 205/55/16 var ).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalllavi

    selam arkadaslar,
    bende iki hafta olacak yeni doblonun 1.6 premiumunu aldim. full ozellikleriyle ( star-stopu tavsiye uzerine almadim) .
    lastikleri degistirmek istiyorum. ustundeki orjinal lastikler pirelli 195/60/16R.
    tavsiye isteyecegim. ornegin ebat olarak en uygun olan ne olabilir? ( aklimda 205/55/16 var ).

    merhaba kallavi
    öncelikler aracın hayırlı olsun.lastiklerin için sana tavsiyem bence 205 taban genişliği olumlu ama yanak yüksekliği konusunda 55 olarak seçmen biraz aracın konforundan kaybetmene neden olabilir.düşündüğün lastik ebatı ile araca çok iyi bir yol tutuş kazandırmış olursun ama yanakların düşük olması konforunu bir anlamda kaybettirir.
  • uzun uzun anlatımın ve ilgin için teşekkürler sevğili VMTX arkadaşım. bu gün itibariyle doblo 1.3 te karar kıldım ve pazartesi kredi işlemlerine başlayaacağım. ama malesef çok istediğim ve vazgeçmek istemediğim siyah aracı adana ve mersin"de bulamıyoruz. 1.3 premio da var ama elegance da malesef yok. bu arada 1.3 elegance 29000 tl ve 150 tl opetten yakıt hediye. 1.3 premio 31200 artı 150 tl yakıt desteği. fiyatlar bana uygun geldi sizce nasıl
    arkadaşlar premio alıpta başka jant takacak arkadaşlar varsa jantlarını alabilirim haberiniz olsun.
  • 1.3 motor seçeneği şirketler için düşünülmüş. özellikle kiralama şirketleri alır. bireysel kullanıcılar 1.6 ve 2.0 motordan yana tercihlerini kullanır. bu arada araç tahmin ettiğimden fazla satıyor ve satacaktır. doğuş caddy için yeni bir donanım getirdi ama tam komedi hala sac jant var. bu vakitten sonra caddy alınmaz hiçbir mantıklı yanı kalmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend

    uzun uzun anlatımın ve ilgin için teşekkürler sevğili VMTX arkadaşım. bu gün itibariyle doblo 1.3 te karar kıldım ve pazartesi kredi işlemlerine başlayaacağım. ama malesef çok istediğim ve vazgeçmek istemediğim siyah aracı adana ve mersin"de bulamıyoruz. 1.3 premio da var ama elegance da malesef yok. bu arada 1.3 elegance 29000 tl ve 150 tl opetten yakıt hediye. 1.3 premio 31200 artı 150 tl yakıt desteği. fiyatlar bana uygun geldi sizce nasıl
    arkadaşlar premio alıpta başka jant takacak arkadaşlar varsa jantlarını alabilirim haberiniz olsun.


    merhaba atitrend
    araç konusunda kararın anladığım kadarı ile 1.3 elegance.eğer böyle ise sana ufak bir tüyo vermek isterim.aracının donanım özellikleri içinde premio dan kayda değer çok ta eksik özellik yok.en azından benim görüşüm premio dan önemli olan bence tek eksiğin asr-esp-hil holder paketi.diğer eksikler bence çokta önemli değil.elektronik klima öyle çokta önemli şey değil.bence işin lüx ve prestij olmasnı istemişler.önemli olan klimanın manuel veya otomatik olması değil ısıtma ve soğutma işini tam anlamı ile yerine getirmesi.
    birde birkaç görüntüye hitab eden özellikler yok bence bunlarda çok önemli değil.(aliminyum jantlar - titanyum görününmlü kapı kolları ) bence bu araca bu görüntü güzelliğnden daha da güzellik katacak aksesuarlar çıkıcaktır.

    neyse gelelim tüyo işine.1.3. elegance den karar kıldım deyince sana elegance aracına premio ya kullanım rahatlığı açısından benzemesi için asr-esp-hil holder paketini önermek istedim.fiyat olarak çokta uçarı bir fiyatı yok.en azından blue and me + tom tom zırvalığına göre.( asr-esp-hil holder 700 tl - blue and me tom tom 1000 tl.)
    bence bunu opsiyon seçeneğinide göz önünde bulundur.bence siyah renk için biraz beklemek zorunda kalıcan en azından bu opsiyonuda araca eklette bekleyeceğine deysin.nedenini sorarsan hil holder için tek kelime ile harika bir özellik olduğunu ve bayır yukarı ileri veya geri olsun aracı kaldırmadan önce frenden ayağını çektiğin o zaman içinde araca kavrama verene kadar o ufak sürede aracı frenlemeden brakmadan tutması hem kalabalık trafikte hemde kaygan zeminli bayırlarda falan asr anti patinaj ında avantajıyla çok güzel bir sürüş keyfi yaratıyor.
    aynı paket içindeki esp özelliği içinde bence youtube den ilgili videoları izlemeni ve hayati anlamda neler kazandırabileceğini öğrenmeni isterim.

    tüm bunları bütçem 30.000 tl yi geçmez demişsin die yazmayı düşündüm.madem 1.3 elegance için 29.000 tl fiyat vermişler 700 tl ye de bu opsiyonu eklette aracının kullanım olarak 1.3.premiodan bir farkı kalmasın.ben olsan bunu bir düşünürüm.eğer kredi ile alırsan 700 tl vade lerin içinde kaynayıp gidicektir.bende jantlara ve görünümüne maliyet ayırmaktansa ilk önce güvenliğe ayırmanı tavsiye ederim.

    bu arada şunuda belirteyim yukarıda yazdığım opsiyon fiyatlarını fiat ın sitesinden aldım.bayi ile bu konuda sıkı pazarlığını yapmanı öneririm..çünkü bunlar belli olmuyo şehir şehir ilçe ilçe satış durumuna göre fiyatlarla oynama yapabiliyolar.

    tüm bu yazdıklarımdan sonra tabikide karar senin.kendine ii bak aracın şimdiden hayırlı olsun.

    saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VMTX -- 7 Mayıs 2010; 17:55:01 >




  • 29000 elegance imkansız bir yanlışınız olmasın?
    ben izmirdeki tüm bayileri gezdim ,manisada bile sordum.elegance için son fiyat 31000 di.daha yüksek olan fiyatları söylemiorum bile.

    benim aracım 1.3 dynamic + park sensörü ile 28750 bu fiyat ise son fiyat denilen 29000 tlden pazarlıkla indi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VMTX

    merhaba arkadaşlar.

    yeni doblo yakıt konusunda yazmışsınız.bende bu aracın çöl gri 1.6 premio olanını yaklaşık 1.5 ay kadar önce aldım.benim aracım şu an 1700 km yi geçti ve şuan yol bilgisayarında şehir içi kullanımlarıma göre yakıt tüketimi 6.3 lt.aracı ilk aldığımda 7.0 - 6.7 lt arasında geziniyordu.aracı aldığım yerden bana 1000 km yi geçtiğimde arabayı uygun olan güzergahlarda düz ve boş yollarda mümkün olabildiğince sıkıştırıp motor devirini mümkün olan en yüksek seviyede 500 km kadar devamlı olarak yapmamı ve bundan sonrada araçta vites değişimi için 2500 - 3000 devir aralıklarında kalmamı söylediler.bunun sonunda aracın yakıt tüektiminin hissedilir seviyede değişeceğini söylediler.

    söyledikleri gerçekten de oldu.aracım şu an şehir içinde 6.3 lt yakıyor.uzun yolda nasıl yaktığını deneyemedim ama tahminimce çok virajlı olmayan bir yolda 5 kişi ile 100 - 120 km aralığında kalınırsa tahminim 5.0 5.5 lt arası tüketir die düşünüyorum.

    aracın 1.3 versiyonu tüketimi hakkında olumsuz yorumlar olmuş.1.3 versiyonu hakkında yorumum şu.arakdaşlar aracın ilk olarak ağarlığı 1450 kg fazla.birde buna sürücü ve 4 kişi yolcu ile beraber olduklarını düşünün.her kişiye ortalama 60 kg den saysanız 5kişi 300 kg daha yük demektir.araç olur 1750 ve üstü ağarlıkta.birde buna 1.3 motor faktörü eklenince yakıt tüketimi bu seviyelerde olması ve hatta 1.6 versiyonla aynı hatta yer yer geçmesi çok normal.

    bence bu araca 1.3 multijet versyonu koymaları birakıma mantıksız olmuş.ama 1.3. motor birbakıma aracı satın almada daha avantajlı ancak imkanı olanlar için aradaki 2000 tl civarı fark için 1.6 olanını tercih etmek bence daha mantıklı.çünkü 1.3 motora az yaktırmanız için dediğim şartlarda aracı tabiri caizse hiç üzmemek gerekir ki buda bir yerden sonra sıkıcı olur.araba uzun yollarda yüklüyken rahatlıkla sollama yapabilmeli bayır yukarı kolaykolay çekişten düşmemeli.bunlar benim fikirlerim.

    saygılarımla


    Motor devrini en fazla kaçlara kadar çıkardınız ve bu şekilde devamlı olarak ne kadar sürdünüz aracı? Mesele 5000 devirde durmaksızın 100km gibi mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdy




    Motor devrini en fazla kaçlara kadar çıkardınız ve bu şekilde devamlı olarak ne kadar sürdünüz aracı? Mesele 5000 devirde durmaksızın 100km gibi mi?



    motor devirini en fazla 4500 d/d ya kadar çıkardım.burada amaç araba 1000 km yi geçince aracın motor daki oynar parçalarının tabiri caizse yer yapması için.aracı belirli bir müddet trafikte mesela ışıklarda duruyorsunuz,önünüzde boşken eğer şartlar uygunsa ( zemin tehlikeli olmaması ve etraftan insan veya araç çıkma teklikesinin bulunmadığı yerlerde ) 100 km hıza aracın viteslerini motor deviri tam son haddini bulana kadar zorlamak.veya yine normal trafikte 90 km hızla gidiyosunuz bu hızda giderken 5-6.vitesleri değilde 4. viteste gittmeniz gibi.

    dediğim gibi araçla uzun yol yapamadanıım için sürekli olarak araçın motorunu yüksek devirlerde kullanamadım.ama aracı yukarıda anlattığım gibi bir müddet kullandım.( tam km veremiyeceğim ama çünkü şehir içinde durmadan 100 - 200 km yol yapmak mümkün olmuyor.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VMTX

    quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend

    uzun uzun anlatımın ve ilgin için teşekkürler sevğili VMTX arkadaşım. bu gün itibariyle doblo 1.3 te karar kıldım ve pazartesi kredi işlemlerine başlayaacağım. ama malesef çok istediğim ve vazgeçmek istemediğim siyah aracı adana ve mersin"de bulamıyoruz. 1.3 premio da var ama elegance da malesef yok. bu arada 1.3 elegance 29000 tl ve 150 tl opetten yakıt hediye. 1.3 premio 31200 artı 150 tl yakıt desteği. fiyatlar bana uygun geldi sizce nasıl
    arkadaşlar premio alıpta başka jant takacak arkadaşlar varsa jantlarını alabilirim haberiniz olsun.


    merhaba atitrend
    araç konusunda kararın anladığım kadarı ile 1.3 elegance.eğer böyle ise sana ufak bir tüyo vermek isterim.aracının donanım özellikleri içinde premio dan kayda değer çok ta eksik özellik yok.en azından benim görüşüm premio dan önemli olan bence tek eksiğin asr-esp-hil holder paketi.diğer eksikler bence çokta önemli değil.elektronik klima öyle çokta önemli şey değil.bence işin lüx ve prestij olmasnı istemişler.önemli olan klimanın manuel veya otomatik olması değil ısıtma ve soğutma işini tam anlamı ile yerine getirmesi.
    birde birkaç görüntüye hitab eden özellikler yok bence bunlarda çok önemli değil.(aliminyum jantlar - titanyum görününmlü kapı kolları ) bence bu araca bu görüntü güzelliğnden daha da güzellik katacak aksesuarlar çıkıcaktır.

    neyse gelelim tüyo işine.1.3. elegance den karar kıldım deyince sana elegance aracına premio ya kullanım rahatlığı açısından benzemesi için asr-esp-hil holder paketini önermek istedim.fiyat olarak çokta uçarı bir fiyatı yok.en azından blue and me + tom tom zırvalığına göre.( asr-esp-hil holder 700 tl - blue and me tom tom 1000 tl.)
    bence bunu opsiyon seçeneğinide göz önünde bulundur.bence siyah renk için biraz beklemek zorunda kalıcan en azından bu opsiyonuda araca eklette bekleyeceğine deysin.nedenini sorarsan hil holder için tek kelime ile harika bir özellik olduğunu ve bayır yukarı ileri veya geri olsun aracı kaldırmadan önce frenden ayağını çektiğin o zaman içinde araca kavrama verene kadar o ufak sürede aracı frenlemeden brakmadan tutması hem kalabalık trafikte hemde kaygan zeminli bayırlarda falan asr anti patinaj ında avantajıyla çok güzel bir sürüş keyfi yaratıyor.
    aynı paket içindeki esp özelliği içinde bence youtube den ilgili videoları izlemeni ve hayati anlamda neler kazandırabileceğini öğrenmeni isterim.

    tüm bunları bütçem 30.000 tl yi geçmez demişsin die yazmayı düşündüm.madem 1.3 elegance için 29.000 tl fiyat vermişler 700 tl ye de bu opsiyonu eklette aracının kullanım olarak 1.3.premiodan bir farkı kalmasın.ben olsan bunu bir düşünürüm.eğer kredi ile alırsan 700 tl vade lerin içinde kaynayıp gidicektir.bende jantlara ve görünümüne maliyet ayırmaktansa ilk önce güvenliğe ayırmanı tavsiye ederim.

    bu arada şunuda belirteyim yukarıda yazdığım opsiyon fiyatlarını fiat ın sitesinden aldım.bayi ile bu konuda sıkı pazarlığını yapmanı öneririm..çünkü bunlar belli olmuyo şehir şehir ilçe ilçe satış durumuna göre fiyatlarla oynama yapabiliyolar.

    tüm bu yazdıklarımdan sonra tabikide karar senin.kendine ii bak aracın şimdiden hayırlı olsun.

    saygılarımla


    tekrar merhaba.. aslında benim almak istediğim araç premio . içinde hem aliminyum jant -otomatik klima hemde esp olması benim isteğimi tam olarak karşılıyor ama malesef bütçe meselesi elegance alıyorum. esp benim çok istediğim bir özellik aracın yoltutuşuna ve güvenliğine çok şey kattığını düşünüyorum ama o donanıma sahip içi gri 1.3 siyay doblo araç bulmak neredeyse imkansız, fabrikaya sipariş vermek gerekir ve buda en az 1 ayı buluyor gelmesi. benimse önümüzdeki cuma aracı teslim almam gerekiyor. tarsus ta mağazam var ve salı günü kullandığım aracı babam yazlığa götürüyor( ev alırken kendi aracımı sattığımdan arabasızdım ,sağolsun 6 aydır babamın arabasını kullanıyorum) işyerimde sürekli araba lazım oluyor . 3.4 gün idare edebilirim ama 1 ay arabasız yapamam. tavsiyen ve bilgi paylaşımın için teşekkürler. kısmet artık belki siyah bile olmayacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir18rebrov

    29000 elegance imkansız bir yanlışınız olmasın?
    ben izmirdeki tüm bayileri gezdim ,manisada bile sordum.elegance için son fiyat 31000 di.daha yüksek olan fiyatları söylemiorum bile.

    benim aracım 1.3 dynamic + park sensörü ile 28750 bu fiyat ise son fiyat denilen 29000 tlden pazarlıkla indi..


    öncelikle aracınla kazasız belasız sürüşler dilerim. aracı tarsus boranlardan almayı düşünüyorum. dobla alacak arkadaşlarada hemen bir paro kart temin etmelerini kesinlikle öneririm.
    şimdi aracın fiyatı aslında 30.000 tl idi esnaf olduğumda yüzde 1.5 indirim yaptılar 29500 e düştü bundan sonra yazacaklarıma doblo alacak arkadaşlar dikkat etsin internette google a yeni doblo paro kampanyası yazsınlar cıkan sayfada doblo"ya özel paro kart sahiplerine 500 tl indirim ve 150 tl opet ten yakıt için puan veriyorlar yalnız önce sayfadaki linki tıklayıp kayıt yaptırın daha sonra tofaş bayiine gittiğinizde kampanyaya katıldığınızı belirtin. isminizden bakarak kaydınızı görüyorlar ve indirimi alıyorsunuz. araçta size 28850 tl ye gelmiş oluyor.
    3. ayda kayınbabama almak için pazarlık yapmıştık 30500 son demişlerdi o aralar aldıysanız fiyat normal, şu anda biraz daha uygun fiyatı.
    arkadaşlar bildiğiniz bir bayide 1.3 siyah elegance araç varsa haberim olsun belki bayie ısrar ederek getirtmeye çalışırım..




  • arkadaşlar bence yeni araçlarınızla yüksek devirler çevirerek motor açmamalısınız. eğer öyle yapılması gerekseydi kullanım kitapçığında anlatırlardı.dizel araçlarda yüksek devir çevirmek motora zarar verir diye biliyorum ben. benim bildiğim kadarı ile en güzel motor açma yokuş aşağı inerken küçük viteste motor freni yaparak devir çevirmektir yani motor zorlanmadan devirlenmelidir . o yol şartlarını her zaman bulamayız tabiki.

    bu arada yazdıklarım tamamen kendi fikirlerimdir kimseye iddia olsun diye yazmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend

    quote:

    Orijinalden alıntı: emir18rebrov

    29000 elegance imkansız bir yanlışınız olmasın?
    ben izmirdeki tüm bayileri gezdim ,manisada bile sordum.elegance için son fiyat 31000 di.daha yüksek olan fiyatları söylemiorum bile.

    benim aracım 1.3 dynamic + park sensörü ile 28750 bu fiyat ise son fiyat denilen 29000 tlden pazarlıkla indi..


    öncelikle aracınla kazasız belasız sürüşler dilerim. aracı tarsus boranlardan almayı düşünüyorum. dobla alacak arkadaşlarada hemen bir paro kart temin etmelerini kesinlikle öneririm.
    şimdi aracın fiyatı aslında 30.000 tl idi esnaf olduğumda yüzde 1.5 indirim yaptılar 29500 e düştü bundan sonra yazacaklarıma doblo alacak arkadaşlar dikkat etsin internette google a yeni doblo paro kampanyası yazsınlar cıkan sayfada doblo"ya özel paro kart sahiplerine 500 tl indirim ve 150 tl opet ten yakıt için puan veriyorlar yalnız önce sayfadaki linki tıklayıp kayıt yaptırın daha sonra tofaş bayiine gittiğinizde kampanyaya katıldığınızı belirtin. isminizden bakarak kaydınızı görüyorlar ve indirimi alıyorsunuz. araçta size 28850 tl ye gelmiş oluyor.
    3. ayda kayınbabama almak için pazarlık yapmıştık 30500 son demişlerdi o aralar aldıysanız fiyat normal, şu anda biraz daha uygun fiyatı.
    arkadaşlar bildiğiniz bir bayide 1.3 siyah elegance araç varsa haberim olsun belki bayie ısrar ederek getirtmeye çalışırım..

    bu sekilde ben dynamic alarak zarar etmis oluyorum malesef... Bgn gittim arac plaka bekliyor,bayide yikiyorlardi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir18rebrov


    quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend

    quote:

    Orijinalden alıntı: emir18rebrov

    29000 elegance imkansız bir yanlışınız olmasın?
    ben izmirdeki tüm bayileri gezdim ,manisada bile sordum.elegance için son fiyat 31000 di.daha yüksek olan fiyatları söylemiorum bile.

    benim aracım 1.3 dynamic + park sensörü ile 28750 bu fiyat ise son fiyat denilen 29000 tlden pazarlıkla indi..


    öncelikle aracınla kazasız belasız sürüşler dilerim. aracı tarsus boranlardan almayı düşünüyorum. dobla alacak arkadaşlarada hemen bir paro kart temin etmelerini kesinlikle öneririm.
    şimdi aracın fiyatı aslında 30.000 tl idi esnaf olduğumda yüzde 1.5 indirim yaptılar 29500 e düştü bundan sonra yazacaklarıma doblo alacak arkadaşlar dikkat etsin internette google a yeni doblo paro kampanyası yazsınlar cıkan sayfada doblo"ya özel paro kart sahiplerine 500 tl indirim ve 150 tl opet ten yakıt için puan veriyorlar yalnız önce sayfadaki linki tıklayıp kayıt yaptırın daha sonra tofaş bayiine gittiğinizde kampanyaya katıldığınızı belirtin. isminizden bakarak kaydınızı görüyorlar ve indirimi alıyorsunuz. araçta size 28850 tl ye gelmiş oluyor.
    3. ayda kayınbabama almak için pazarlık yapmıştık 30500 son demişlerdi o aralar aldıysanız fiyat normal, şu anda biraz daha uygun fiyatı.
    arkadaşlar bildiğiniz bir bayide 1.3 siyah elegance araç varsa haberim olsun belki bayie ısrar ederek getirtmeye çalışırım..

    bu sekilde ben dynamic alarak zarar etmis oluyorum malesef... Bgn gittim arac plaka bekliyor,bayide yikiyorlardi...

    bence biran önce paro kartla dediğim sayfaya başvur 500 tl lik indirimin 250 tl fiat tan 250 tl bayiden bayii kendi iskontosunu bu saattten sonra inmez ama fiat iner artı olarak 150 tl de opetten yakıt ,sana 400 tl kar sağlar. kart yoksa servisten filan hemen bir paro kart al.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend

    arkadaşlar bence yeni araçlarınızla yüksek devirler çevirerek motor açmamalısınız. eğer öyle yapılması gerekseydi kullanım kitapçığında anlatırlardı.dizel araçlarda yüksek devir çevirmek motora zarar verir diye biliyorum ben. benim bildiğim kadarı ile en güzel motor açma yokuş aşağı inerken küçük viteste motor freni yaparak devir çevirmektir yani motor zorlanmadan devirlenmelidir . o yol şartlarını her zaman bulamayız tabiki.

    bu arada yazdıklarım tamamen kendi fikirlerimdir kimseye iddia olsun diye yazmıyorum.


    aslında yazdıklarını bende önceden aynı şekilde düşünüyordum.ama aracı aldığımda fiat servisinde aynı bahsettiğim gibi bir müddet kullanmamı onlar söyledi.bundan önce kullandığım şahin marka aracımıda 150.000 km olduğunda motor rektefiye işlemine sokmak zorunda kaldım.ozamnda aynısını yapmamı aracı verdiğim servis söylemişti.yine aynı şekilde bursa renault fabrikasında çalışan akrabam var yine oda aynı şeyleri sıfır alan herkeze söylüyo.

    ama burda önemli olan şey şu.aracı motor ideal çalışma sıcaklığına ulaştıktan sonra bu işi yapmak.motor bu sıcaklığa ulaşana kadar soğukken bu iş yapıldığında iş çok kötü sonuçlar doğuruyor.

    sağgılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VMTX -- 8 Mayıs 2010; 18:19:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend

    quote:

    Orijinalden alıntı: emir18rebrov


    quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend

    quote:

    Orijinalden alıntı: emir18rebrov

    29000 elegance imkansız bir yanlışınız olmasın?
    ben izmirdeki tüm bayileri gezdim ,manisada bile sordum.elegance için son fiyat 31000 di.daha yüksek olan fiyatları söylemiorum bile.

    benim aracım 1.3 dynamic + park sensörü ile 28750 bu fiyat ise son fiyat denilen 29000 tlden pazarlıkla indi..


    öncelikle aracınla kazasız belasız sürüşler dilerim. aracı tarsus boranlardan almayı düşünüyorum. dobla alacak arkadaşlarada hemen bir paro kart temin etmelerini kesinlikle öneririm.
    şimdi aracın fiyatı aslında 30.000 tl idi esnaf olduğumda yüzde 1.5 indirim yaptılar 29500 e düştü bundan sonra yazacaklarıma doblo alacak arkadaşlar dikkat etsin internette google a yeni doblo paro kampanyası yazsınlar cıkan sayfada doblo"ya özel paro kart sahiplerine 500 tl indirim ve 150 tl opet ten yakıt için puan veriyorlar yalnız önce sayfadaki linki tıklayıp kayıt yaptırın daha sonra tofaş bayiine gittiğinizde kampanyaya katıldığınızı belirtin. isminizden bakarak kaydınızı görüyorlar ve indirimi alıyorsunuz. araçta size 28850 tl ye gelmiş oluyor.
    3. ayda kayınbabama almak için pazarlık yapmıştık 30500 son demişlerdi o aralar aldıysanız fiyat normal, şu anda biraz daha uygun fiyatı.
    arkadaşlar bildiğiniz bir bayide 1.3 siyah elegance araç varsa haberim olsun belki bayie ısrar ederek getirtmeye çalışırım..

    bu sekilde ben dynamic alarak zarar etmis oluyorum malesef... Bgn gittim arac plaka bekliyor,bayide yikiyorlardi...

    bence biran önce paro kartla dediğim sayfaya başvur 500 tl lik indirimin 250 tl fiat tan 250 tl bayiden bayii kendi iskontosunu bu saattten sonra inmez ama fiat iner artı olarak 150 tl de opetten yakıt ,sana 400 tl kar sağlar. kart yoksa servisten filan hemen bir paro kart al.

    bu kampanya gecen yila aitmis,oyle yaziyor internette...




  • banada öyle söylediler yok böyle bir kampanya dediler ama ben indirimimi aldım. o bahsettikleri ayrı kampanya idi. bu daha farklı bir kanpanya. ısrarcı olursanız kabul ettirirsiniz yok kabuşl etmedilermi dediğim sayfayı internetten açtırın kabullenmeye macbur kalır. 30 haziran 2010 a kadar geçerli. şu anda farklı bir kampanya daha çıkmış. vadafone kurumsal hattı olanlara yüzde 3 dobloda indirim yapıyorlar.
    arkadaşlar bu bölüm niye bu kadar sakin . günde 3. 4 satır zor yazılıyor oda hep aynı arkadaşlar. katılım sağlamanın yokmudur bir yolu
  • araba gelince tamponları gövde renginde boyatıp,kol dayama takmak istiyorum.bakalım nasıl olacak?
  • Arkadaşlar Öncelikle Herkese Merhaba,

    2004 Model Doblo JTD Active aracımıza arkadaş olacak 2010 Model 1.6 Premio + Konfor paketi Almayı düşünüyoruz,

    İstediğimiz araç için Ankara da Fiat bayii'sinden 35.000 Fiyat aldım bu fiyata sanırım %1,5 bayii indirimi de yapacaklarmış bu 525 Lira gibi bir rakama gelir,Eğer dediğiniz gibi Paro kartlarına'da böyle bir indirim varsa 250 indirim + 150 Lira Yakıt = 400 Lira

    Araç bize düz hesap 34.000'e gelmiş olacak sizce bu fiyat uygun mudur ? Daha aşağısında bulmak mümkün müdür ?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.