Şimdi Ara

Yeni Doblo motor seçimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar nasip olursa Yeni Doblo almaya karar verdik. Önümüzdeki hafta kampanyanın son tarihiymiş. 1.3 premio 33500, 1.6 premio 35500
    Hangi motoru seçeceğime bir türlü karar veremiyorum yardımcı olursanız sevinirim..



  • Açık ara 1.6 multijet diyorum.. Ticari araçların hız yapmasından nefret ediyorum ancak şu da bir gerçek ki yeni Doblo son derece büyük, geniş vede ağır. 1.3 multijet başarılı bir motor olmasına rağmen o kasayı kaldırmakta zorlanacağını düşünüyorum, 1.6 lık ise 105hp 290nm ve 6-ileri vites değerleriyle optimum seçim olarak göze çarpıyor. 2.0 'lık olana ise hiç girmeye gerek yok o da fazla güçlü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Açık ara 1.6 multijet diyorum.. Ticari araçların hız yapmasından nefret ediyorum ancak şu da bir gerçek ki yeni Doblo son derece büyük, geniş vede ağır. 1.3 multijet başarılı bir motor olmasına rağmen o kasayı kaldırmakta zorlanacağını düşünüyorum, 1.6 lık ise 105hp 290nm ve 6-ileri vites değerleriyle optimum seçim olarak göze çarpıyor. 2.0 'lık olana ise hiç girmeye gerek yok o da fazla güçlü
    İlginize teşekkür ederim. İki motor arasında kalmamın nedeni bu araca sanki 1.6 da yüksek performans için yeterli değilmiş gibi bir izlenim veriyor. O nedenle ekonomiyi düşünenler 1.3 , performansı düşünenler 2.0 mı almalı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    İlginize teşekkür ederim. İki motor arasında kalmamın nedeni bu araca sanki 1.6 da yüksek performans için yeterli değilmiş gibi bir izlenim veriyor. O nedenle ekonomiyi düşünenler 1.3 , performansı düşünenler 2.0 mı almalı acaba?

    Alıntıları Göster
    Çok iyi performans istiyorsanız tabiki de 2.0 multijet alınmalı. Eğer maddi olarakta zorlamazsa sizi hiç düsünmeden 2.0 multijet alın.

    Yalnız ruhsatta kamyonet mi panel van mı yazıyor ona bakmak lazım.

    Çünkü kamyonet olduğunda vergisi 1.3 te olsa 2.0 de olsa aynı oluyor 437 tl.

    Panel van ise 1.3 ve 1.6 motorun vergisi 648 tl , 2.0motor ise 977 tl vergiye sahip.

    Tercih ederken buna dikkat ederek seçmenizde önemli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    İlginize teşekkür ederim. İki motor arasında kalmamın nedeni bu araca sanki 1.6 da yüksek performans için yeterli değilmiş gibi bir izlenim veriyor. O nedenle ekonomiyi düşünenler 1.3 , performansı düşünenler 2.0 mı almalı acaba?



    1.6 mjet performans için gayet yeterli.. 1.3 mjetlede açık ara farkı var.. İkisi arasında kesinlikle 1.6 mjet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    İlginize teşekkür ederim. İki motor arasında kalmamın nedeni bu araca sanki 1.6 da yüksek performans için yeterli değilmiş gibi bir izlenim veriyor. O nedenle ekonomiyi düşünenler 1.3 , performansı düşünenler 2.0 mı almalı acaba?



    1.6 mjet performans için gayet yeterli.. 1.3 mjetlede açık ara farkı var.. İkisi arasında kesinlikle 1.6 mjet.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler arkadaşlar.
    Biraz önce bir bayiden yeni doblo 1.6 premio+konfor paket 34000 tl teklif aldım sizce nasıl?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Çok iyi performans istiyorsanız tabiki de 2.0 multijet alınmalı. Eğer maddi olarakta zorlamazsa sizi hiç düsünmeden 2.0 multijet alın.

    Yalnız ruhsatta kamyonet mi panel van mı yazıyor ona bakmak lazım.

    Çünkü kamyonet olduğunda vergisi 1.3 te olsa 2.0 de olsa aynı oluyor 437 tl.

    Panel van ise 1.3 ve 1.6 motorun vergisi 648 tl , 2.0motor ise 977 tl vergiye sahip.

    Tercih ederken buna dikkat ederek seçmenizde önemli.


    yanlış bilgi

    ruhsatta kamyonet yazarsa 1900cc ye kadar vergsi 324tl 1900cc sonrası 487tl
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Fabia'da hangi motor?
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    Teşekkürler arkadaşlar.
    Biraz önce bir bayiden yeni doblo 1.6 premio+konfor paket 34000 tl teklif aldım sizce nasıl?


    gayet iyi fiyat bence .

    ama ben alırmıydım dıye sorsaydın ben dobloya 34 bin vermem otarafada butarafada çevirsen tofaş doblo degilmi.

    o paralara vw. caddy bile alabilirsin iyi düşün.

    eger illa doblo dıyorsan ise 1,6 elegance versıyonunu al derım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    Teşekkürler arkadaşlar.
    Biraz önce bir bayiden yeni doblo 1.6 premio+konfor paket 34000 tl teklif aldım sizce nasıl?


    gayet iyi fiyat bence .

    ama ben alırmıydım dıye sorsaydın ben dobloya 34 bin vermem otarafada butarafada çevirsen tofaş doblo degilmi.

    o paralara vw. caddy bile alabilirsin iyi düşün.

    eger illa doblo dıyorsan ise 1,6 elegance versıyonunu al derım.



    yeni doblo bu sınıftaki en iyi araç caddy şu an hem motor olarak hem de konfor olarak geride. hatta doblodan bir tane bir özelliği bile üstün değil. eski doblo ile yenisi arasında dağlar kadar fark var. ayrıca doblo güvenlik olarak da çok üstün. yan havayastıkları ve esp mevcut. bu vakitten sonra caddy'e para verilmez aslında. bagaj kapağını açıp bakmanız yeterli hala sunta kaplama var.

    şu durumda bu sınıfta 1. doblo 2. partner tepee- citroen berlingo 3. kangoo 4. caddy




  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    Teşekkürler arkadaşlar.
    Biraz önce bir bayiden yeni doblo 1.6 premio+konfor paket 34000 tl teklif aldım sizce nasıl?


    gayet iyi fiyat bence .

    ama ben alırmıydım dıye sorsaydın ben dobloya 34 bin vermem otarafada butarafada çevirsen tofaş doblo degilmi.

    o paralara vw. caddy bile alabilirsin iyi düşün.

    eger illa doblo dıyorsan ise 1,6 elegance versıyonunu al derım.



    yeni doblo bu sınıftaki en iyi araç caddy şu an hem motor olarak hem de konfor olarak geride. hatta doblodan bir tane bir özelliği bile üstün değil. eski doblo ile yenisi arasında dağlar kadar fark var. ayrıca doblo güvenlik olarak da çok üstün. yan havayastıkları ve esp mevcut. bu vakitten sonra caddy'e para verilmez aslında. bagaj kapağını açıp bakmanız yeterli hala sunta kaplama var.

    şu durumda bu sınıfta 1. doblo 2. partner tepee- citroen berlingo 3. kangoo 4. caddy

    yazdıgın son paragraf beni bitirdi berlingoyu kangoo yu caddyden onceye sayıyorsun ya ne diyim bilende konusuyor bilmeyende




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengiz Ç.

    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    Teşekkürler arkadaşlar.
    Biraz önce bir bayiden yeni doblo 1.6 premio+konfor paket 34000 tl teklif aldım sizce nasıl?


    gayet iyi fiyat bence .

    ama ben alırmıydım dıye sorsaydın ben dobloya 34 bin vermem otarafada butarafada çevirsen tofaş doblo degilmi.

    o paralara vw. caddy bile alabilirsin iyi düşün.

    eger illa doblo dıyorsan ise 1,6 elegance versıyonunu al derım.



    yeni doblo bu sınıftaki en iyi araç caddy şu an hem motor olarak hem de konfor olarak geride. hatta doblodan bir tane bir özelliği bile üstün değil. eski doblo ile yenisi arasında dağlar kadar fark var. ayrıca doblo güvenlik olarak da çok üstün. yan havayastıkları ve esp mevcut. bu vakitten sonra caddy'e para verilmez aslında. bagaj kapağını açıp bakmanız yeterli hala sunta kaplama var.

    şu durumda bu sınıfta 1. doblo 2. partner tepee- citroen berlingo 3. kangoo 4. caddy

    yazdıgın son paragraf beni bitirdi berlingoyu kangoo yu caddyden onceye sayıyorsun ya ne diyim bilende konusuyor bilmeyende

    Alıntıları Göster
    1.6 ama vergi farkı olmassa 2.0 tercih edin. Yeni dobloyu seçmeniz iyi olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mangona


    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    Teşekkürler arkadaşlar.
    Biraz önce bir bayiden yeni doblo 1.6 premio+konfor paket 34000 tl teklif aldım sizce nasıl?


    gayet iyi fiyat bence .

    ama ben alırmıydım dıye sorsaydın ben dobloya 34 bin vermem otarafada butarafada çevirsen tofaş doblo degilmi.

    o paralara vw. caddy bile alabilirsin iyi düşün.

    eger illa doblo dıyorsan ise 1,6 elegance versıyonunu al derım.



    yeni doblo bu sınıftaki en iyi araç caddy şu an hem motor olarak hem de konfor olarak geride. hatta doblodan bir tane bir özelliği bile üstün değil. eski doblo ile yenisi arasında dağlar kadar fark var. ayrıca doblo güvenlik olarak da çok üstün. yan havayastıkları ve esp mevcut. bu vakitten sonra caddy'e para verilmez aslında. bagaj kapağını açıp bakmanız yeterli hala sunta kaplama var.

    şu durumda bu sınıfta 1. doblo 2. partner tepee- citroen berlingo 3. kangoo 4. caddy

    yazdıgın son paragraf beni bitirdi berlingoyu kangoo yu caddyden onceye sayıyorsun ya ne diyim bilende konusuyor bilmeyende



    bilen bilmeyen arasındaki fark daha kolay belli oldu. bu yazdıklarımı sadece kişisel tercihlerim olarak değil. eldeki teknik veriler, piyasadaki dergilerin yapmış oldukları karşılaştırmalı testler buradaki kullanıcı yorumları, araçların motor teknik verileri, donanımları, yakıt tüketim değerleri, güvenlik donanımlarına dayanarak yaptım. siz gidip vw amblemi var diye caddy gibi bir ticari aracı gti sınıfına dahi sokmakta serbestsiniz. ama size verecğim tek cevap aşağıdaki linkte:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araclari-vw-caddy-torpido-kapagi/detay?

    caddy kapağı lazımsa alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi budak_1903 -- 24 Haziran 2010; 13:35:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    Teşekkürler arkadaşlar.
    Biraz önce bir bayiden yeni doblo 1.6 premio+konfor paket 34000 tl teklif aldım sizce nasıl?


    gayet iyi fiyat bence .

    ama ben alırmıydım dıye sorsaydın ben dobloya 34 bin vermem otarafada butarafada çevirsen tofaş doblo degilmi.

    o paralara vw. caddy bile alabilirsin iyi düşün.

    eger illa doblo dıyorsan ise 1,6 elegance versıyonunu al derım.



    yeni doblo bu sınıftaki en iyi araç caddy şu an hem motor olarak hem de konfor olarak geride. hatta doblodan bir tane bir özelliği bile üstün değil. eski doblo ile yenisi arasında dağlar kadar fark var. ayrıca doblo güvenlik olarak da çok üstün. yan havayastıkları ve esp mevcut. bu vakitten sonra caddy'e para verilmez aslında. bagaj kapağını açıp bakmanız yeterli hala sunta kaplama var.

    şu durumda bu sınıfta 1. doblo 2. partner tepee- citroen berlingo 3. kangoo 4. caddy

    güvenlık olarak sınıfının lıderi partner tepeedir

    6aırbag(sınıfında tek)

    standart esp

    215/55/16r lastık ölçüleri sınıfında gıne tek

    bence sıralama şöyle olmalı

    1-tepee

    2-doblo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    Teşekkürler arkadaşlar.
    Biraz önce bir bayiden yeni doblo 1.6 premio+konfor paket 34000 tl teklif aldım sizce nasıl?


    gayet iyi fiyat bence .

    ama ben alırmıydım dıye sorsaydın ben dobloya 34 bin vermem otarafada butarafada çevirsen tofaş doblo degilmi.

    o paralara vw. caddy bile alabilirsin iyi düşün.

    eger illa doblo dıyorsan ise 1,6 elegance versıyonunu al derım.



    yeni doblo bu sınıftaki en iyi araç caddy şu an hem motor olarak hem de konfor olarak geride. hatta doblodan bir tane bir özelliği bile üstün değil. eski doblo ile yenisi arasında dağlar kadar fark var. ayrıca doblo güvenlik olarak da çok üstün. yan havayastıkları ve esp mevcut. bu vakitten sonra caddy'e para verilmez aslında. bagaj kapağını açıp bakmanız yeterli hala sunta kaplama var.

    şu durumda bu sınıfta 1. doblo 2. partner tepee- citroen berlingo 3. kangoo 4. caddy

    güvenlık olarak sınıfının lıderi partner tepeedir

    6aırbag(sınıfında tek)

    standart esp

    215/55/16r lastık ölçüleri sınıfında gıne tek

    bence sıralama şöyle olmalı

    1-tepee

    2-doblo


    aslında tepee ile doblo kafa kafaya araçlar ama doblo yerli üretim ve iç mekanı özellikle bagajı daha geniş gibi. bir de konfor donanımları da güzel. ayrıca tepee koltuk tasarımı da çok güzel. özellikle arka koltuklar çok rahat ama önde ergonomi problemi var. cam açma düğmelerinin yeri kötü. bir de sürüş posizyonu ve vites topuzunun kanumu insanı rahatsız ediyor. doblo daha otomobilvari sürüş pozisyonuna sahip. sonuçta ikisi de başarılı araçlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    Teşekkürler arkadaşlar.
    Biraz önce bir bayiden yeni doblo 1.6 premio+konfor paket 34000 tl teklif aldım sizce nasıl?


    gayet iyi fiyat bence .

    ama ben alırmıydım dıye sorsaydın ben dobloya 34 bin vermem otarafada butarafada çevirsen tofaş doblo degilmi.

    o paralara vw. caddy bile alabilirsin iyi düşün.

    eger illa doblo dıyorsan ise 1,6 elegance versıyonunu al derım.



    yeni doblo bu sınıftaki en iyi araç caddy şu an hem motor olarak hem de konfor olarak geride. hatta doblodan bir tane bir özelliği bile üstün değil. eski doblo ile yenisi arasında dağlar kadar fark var. ayrıca doblo güvenlik olarak da çok üstün. yan havayastıkları ve esp mevcut. bu vakitten sonra caddy'e para verilmez aslında. bagaj kapağını açıp bakmanız yeterli hala sunta kaplama var.

    şu durumda bu sınıfta 1. doblo 2. partner tepee- citroen berlingo 3. kangoo 4. caddy

    güvenlık olarak sınıfının lıderi partner tepeedir

    6aırbag(sınıfında tek)

    standart esp

    215/55/16r lastık ölçüleri sınıfında gıne tek

    bence sıralama şöyle olmalı

    1-tepee

    2-doblo


    aslında tepee ile doblo kafa kafaya araçlar ama doblo yerli üretim ve iç mekanı özellikle bagajı daha geniş gibi. bir de konfor donanımları da güzel. ayrıca tepee koltuk tasarımı da çok güzel. özellikle arka koltuklar çok rahat ama önde ergonomi problemi var. cam açma düğmelerinin yeri kötü. bir de sürüş posizyonu ve vites topuzunun kanumu insanı rahatsız ediyor. doblo daha otomobilvari sürüş pozisyonuna sahip. sonuçta ikisi de başarılı araçlar.

    tek tek yanıtlıyayım.

    iç mekan gerek diz mesafesi gerek ön taraf tepee kat kat geniş bundan hiç şüpheniz olmasın 2sinide biliyorum çünkü.

    tepee 3 bagımsız arka koltuklarla gine sınıfında tek.

    ergonomı problemı derken ilkkez sizden duydum?

    doblo ile ne farkı var vitesinin vs.? ikiside aynı bölgede sonuçta.

    dış tasarımını tartışmıyorum bile açık ara tepee 10 kişiden 7,8i doblonun dış tasarımını begenmıyo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    Teşekkürler arkadaşlar.
    Biraz önce bir bayiden yeni doblo 1.6 premio+konfor paket 34000 tl teklif aldım sizce nasıl?


    gayet iyi fiyat bence .

    ama ben alırmıydım dıye sorsaydın ben dobloya 34 bin vermem otarafada butarafada çevirsen tofaş doblo degilmi.

    o paralara vw. caddy bile alabilirsin iyi düşün.

    eger illa doblo dıyorsan ise 1,6 elegance versıyonunu al derım.



    yeni doblo bu sınıftaki en iyi araç caddy şu an hem motor olarak hem de konfor olarak geride. hatta doblodan bir tane bir özelliği bile üstün değil. eski doblo ile yenisi arasında dağlar kadar fark var. ayrıca doblo güvenlik olarak da çok üstün. yan havayastıkları ve esp mevcut. bu vakitten sonra caddy'e para verilmez aslında. bagaj kapağını açıp bakmanız yeterli hala sunta kaplama var.

    şu durumda bu sınıfta 1. doblo 2. partner tepee- citroen berlingo 3. kangoo 4. caddy

    güvenlık olarak sınıfının lıderi partner tepeedir

    6aırbag(sınıfında tek)

    standart esp

    215/55/16r lastık ölçüleri sınıfında gıne tek

    bence sıralama şöyle olmalı

    1-tepee

    2-doblo


    aslında tepee ile doblo kafa kafaya araçlar ama doblo yerli üretim ve iç mekanı özellikle bagajı daha geniş gibi. bir de konfor donanımları da güzel. ayrıca tepee koltuk tasarımı da çok güzel. özellikle arka koltuklar çok rahat ama önde ergonomi problemi var. cam açma düğmelerinin yeri kötü. bir de sürüş posizyonu ve vites topuzunun kanumu insanı rahatsız ediyor. doblo daha otomobilvari sürüş pozisyonuna sahip. sonuçta ikisi de başarılı araçlar.

    tek tek yanıtlıyayım.

    iç mekan gerek diz mesafesi gerek ön taraf tepee kat kat geniş bundan hiç şüpheniz olmasın 2sinide biliyorum çünkü.

    tepee 3 bagımsız arka koltuklarla gine sınıfında tek.

    ergonomı problemı derken ilkkez sizden duydum?

    doblo ile ne farkı var vitesinin vs.? ikiside aynı bölgede sonuçta.

    dış tasarımını tartışmıyorum bile açık ara tepee 10 kişiden 7,8i doblonun dış tasarımını begenmıyo.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ilginize çok teşekkür ederim. Biraz aceleye geldi gibi ama kararımı verdim 1.6 premio+konfor p. + boya koruma + kaput filmi + temmuz bandrolü 34000 tl ye anlaştım. 100 TL kapora verdim.
    Seçenekler arasında kağıt üzerinde en fazla donanıma sahip ve uygun fiyatlı Yeni Doblo vardı. Caddy çok iyidir belki ama diğerleri gibi kasa değiştirse diye korkularım vardı. Partneri de hiç yakından görmedim mutlaka o da çok iyidir ama nedense hesaba katmadım. Connect ise ne bileyim hiç kombi gibi gelmiyor bana direk ticari araç gibi geliyor. Neyse hayırlısı diyelim. Kavuşunca yorum yazarım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselciftci

    Arkadaşlar ilginize çok teşekkür ederim. Biraz aceleye geldi gibi ama kararımı verdim 1.6 premio+konfor p. + boya koruma + kaput filmi + temmuz bandrolü 34000 tl ye anlaştım. 100 TL kapora verdim.
    Seçenekler arasında kağıt üzerinde en fazla donanıma sahip ve uygun fiyatlı Yeni Doblo vardı. Caddy çok iyidir belki ama diğerleri gibi kasa değiştirse diye korkularım vardı. Partneri de hiç yakından görmedim mutlaka o da çok iyidir ama nedense hesaba katmadım. Connect ise ne bileyim hiç kombi gibi gelmiyor bana direk ticari araç gibi geliyor. Neyse hayırlısı diyelim. Kavuşunca yorum yazarım..

    Alıntıları Göster
    Şimdi birde nereden aldığınızı öğrenelim o zaman. Ben test şürüşü yaptığımda bana verilen fiyat 1.6 premio için 36.650 idi. Niyetim olmadığı için pazarlık etmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Çok iyi performans istiyorsanız tabiki de 2.0 multijet alınmalı. Eğer maddi olarakta zorlamazsa sizi hiç düsünmeden 2.0 multijet alın.

    Yalnız ruhsatta kamyonet mi panel van mı yazıyor ona bakmak lazım.

    Çünkü kamyonet olduğunda vergisi 1.3 te olsa 2.0 de olsa aynı oluyor 437 tl.

    Panel van ise 1.3 ve 1.6 motorun vergisi 648 tl , 2.0motor ise 977 tl vergiye sahip.

    Tercih ederken buna dikkat ederek seçmenizde önemli.



    yanlış bilgi

    ruhsatta kamyonet yazarsa 1900cc ye kadar vergsi 324tl 1900cc sonrası 487tl




    Kamyonetlerin vergileri hesaplanırken hacime bakılmaz ağırlığa bakılır.

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_HSP_MTV




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Çok iyi performans istiyorsanız tabiki de 2.0 multijet alınmalı. Eğer maddi olarakta zorlamazsa sizi hiç düsünmeden 2.0 multijet alın.

    Yalnız ruhsatta kamyonet mi panel van mı yazıyor ona bakmak lazım.

    Çünkü kamyonet olduğunda vergisi 1.3 te olsa 2.0 de olsa aynı oluyor 437 tl.

    Panel van ise 1.3 ve 1.6 motorun vergisi 648 tl , 2.0motor ise 977 tl vergiye sahip.

    Tercih ederken buna dikkat ederek seçmenizde önemli.



    yanlış bilgi

    ruhsatta kamyonet yazarsa 1900cc ye kadar vergsi 324tl 1900cc sonrası 487tl




    Kamyonetlerin vergileri hesaplanırken hacime bakılmaz ağırlığa bakılır.

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_HSP_MTV


    ustam tartışmaya gerek yok önümüzdeki ay bandrol ayı degilmi 1,6 dizel aracım var sen şimdi onun bandrolü nekadar diyor sun ben

    324tl diyorum. ya sen?

    klioya bakılırsa 1,6 doblonun vergisi 218,50tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aziz Kancar -- 24 Haziran 2010; 18:00:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Çok iyi performans istiyorsanız tabiki de 2.0 multijet alınmalı. Eğer maddi olarakta zorlamazsa sizi hiç düsünmeden 2.0 multijet alın.

    Yalnız ruhsatta kamyonet mi panel van mı yazıyor ona bakmak lazım.

    Çünkü kamyonet olduğunda vergisi 1.3 te olsa 2.0 de olsa aynı oluyor 437 tl.

    Panel van ise 1.3 ve 1.6 motorun vergisi 648 tl , 2.0motor ise 977 tl vergiye sahip.

    Tercih ederken buna dikkat ederek seçmenizde önemli.



    yanlış bilgi

    ruhsatta kamyonet yazarsa 1900cc ye kadar vergsi 324tl 1900cc sonrası 487tl




    Kamyonetlerin vergileri hesaplanırken hacime bakılmaz ağırlığa bakılır.

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_HSP_MTV


    ustam tartışmaya gerek yok önümüzdeki ay bandrol ayı degilmi 1,6 dizel aracım var sen şimdi onun bandrolü nekadar diyor sun ben

    324tl diyorum. ya sen?

    klioya bakılırsa 1,6 doblonun vergisi 218,50tl

    Alıntıları Göster
    Panel van olarak geçiyorsa aracınız 6 aylık ödemesi 324 tl bir yıllık 648 ediyor.

    Kamyonet olarak geçiyorsa eğer berlingonuz 218.5 tl den yıllık 437 tl ediyor.

    Bizde combo vardı ruhsatta kamyonet yazıyordu ama vergi dairesinde panelvan olarak gözüküyordu 2 sene önce sanırım tek taksiti 310 tl filandı.

    Bazı modeller de de bu saçmalık var ruhsatta ayrı vergi dairesinde ayrı gözüküyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.