Şimdi Ara

'Yeni Doblo & Yeni Kangoo Arasındayız' demiştik. Yeni Kangoo Aldık (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
129
Cevap
0
Favori
8.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vibe ;) Neredeyse edindiğim her aracımda kullandığım ve gerçekten memnun kaldığım hoparlörleri yapıyor. Frekans aralıkları yeterince geniş ve üst düzey malzemelerden üretiliyorlar. Aynı şekilde bose audio da. Dediğim gibi yüksek ses demek kalite demek değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi

    Vibe ;) Neredeyse edindiğim her aracımda kullandığım ve gerçekten memnun kaldığım hoparlörleri yapıyor. Frekans aralıkları yeterince geniş ve üst düzey malzemelerden üretiliyorlar. Aynı şekilde bose audio da. Dediğim gibi yüksek ses demek kalite demek değildir.


    vibe ile bose iyi güzel de o paraya nasıl montaj yapacaksınız. 16cm komponent vibe 200 lira 110w rms değeri var. bu yavruları besleyecek amfi de neredeyse aynı para hatta daha fazla 500tl gitti bile. bose zaten o paraya olmaz. ayrıca vibe bahsettiğiniz kadar iyi bir marka da değil. focal ve morel montajı yapılmış bir araca denk gelirseniz bir dinleyin ne dediğimi anlarsınız. bir de focal utopia berillium serisi var. ona hiç değinmeyelim.
  • piyasa malı olan markalardan daha iyi kanaatimce. focal ve morel'i de biliyorum ancak diyorum ya süper bir şey yapmak niyetinde değilim. uygun boyutta hoparlör ve uygun amfiyi temin ettiğim vakit montajını ben kendim yapacağım. dedim ya; aracın orijinal hoparlörlerini söküp aynı boyutlardaki daha kaliteli olan malzemeyi kullanmayı düşünüyorum.
  • Merhaba;

    Doblo pek kullanmadım.. Yenisini almayı düşünüyorum, zira donanımı ve konforu iyi...

    Kangoya gelince eskisini çooook uzun süre işyerinde kullandım.. (Beyaz eşya servisi vardı bi akrabamın.orada çalışırdım.. ).. Orada ilk reno express kullanmıştım 2 sene.. Sonra kangolar geldi.. 3 ay sonra kangolardan nefret ediyordum.. Yol tutuşu çok kötüydü. Hatta Expresimi arar hale gelmiştim. Konfor yoktu. Çok arıza yaptılar.. Zaten 3 sene sonra dağıldılar, motorları da 130-140 000 aralığında bitti. Sonra doblolar geldi oraya ama ben işten ayrıldım.. Geçenlerde yenilediler dobloları.. Demek ki memnunlar....

    Yeni kangoyu hiç bilmem.. Yorum yapamam.. Ama eskisinden o kadar nefret etmiştim ki en iyisi bile olsa almam herhalde.....

    Size tavsiyem aracı sadece alımını değil, kullanım masraflarını da değerlendirin.. Donanıma özellikle güvenlik donanımına önem verin..
    (Bir Fiat kullanıcısı olmama rağmen Fiatın donanım kriterleri aptalcadır.. Doblonun tüm versiyonlarında ESP opsiyonu varken yan havayastığını sadece premio da alabilirsiniz.. Araçlarda güvenlik donanımları birbirini tamamlar.. Ama bu garip zihniyet yan havayastıklarını tüm versiyonlarına opsiyon bile koymuyor.. Aynı zihniyet Linealar ilk çıktığında baz donanıma arka kafalık bile koymamış (o zamanlar dacia loganlarda bile standarttı), manuel ön camlara sahip albea üretmişti.....Kendileri kaybediyorlar... )
    Yeni aracınız hayırlı olsun...




  • Partner tepeeye bir bak derim

    Geyik testlerinde kangoonun durumu belli...Dobloya hiç girmeyeceğim..Türk menşeili bir arabaya canınızı emanet edebiliyorsanız ne mutlu size..

    Konumuza beklerim..Gel oku kendin karar ver.http://forum.donanimhaber.com/m_30177033/tm.htm

    Bu arada bana cevap niteliğinde sürüyle yazı yazacak arkadaşların cevapları cevapsız kalacaktır..Herhangi bir polemiğe girmek için değil..Sadece konu sahibi arkadaşın iyi bir araç önermek için yazdım bunları..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freezone_dh -- 25 Temmuz 2010; 7:52:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    Fazla km yapıp hiç bir yerinden ses gelmeyen Hafif ticari var mı ?

    Ne biliyim bi koltuk gıcırtısı falan
    Varmı öyle bişey


    Adamlar arabayı alıyor 5000 km falan yapıyor oda büyük şehirlerde ve ses gelmeye başladı diye şikayet ediyor, 1000.000 km cıvarında km'si olan ve yol durumuna göre küçük sesler dışında rahatsız edicek kadar aşırı ses çıkarmayan birsürü hafif ticari gösteririm sana(ses olay arabayı kullananla ve araçla alakalı bişey)

    Benım connect 2007(2006 ekim trafiye çıkışı) ve 23,500 km bununda 20.000'i bozuk köy yolu ve kısa mesafe şehir içinde yapılmış...

    Aynı şartlarda daha az km yapmak şartı ile bikaç binek araç kullandık ve hepsinden kısa sürede değişik sesler türemeye başladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurkamil -- 25 Temmuz 2010; 9:08:22 >




  • hafif ticaride çok fazla kalite beklememek lazım sonuçta ticari araç standartlarında üretilmiş. daha önce çalıştığım şirkette 2 adeet doblo 1.3 multijet active kullandık. biri 80 binde diğeri 95bin kmde idi. bu km 2 yılda yapıldı. periyodik bakım haricinde bu araçlar gık demezdi. doblo bu kadar sağlam bir araç olmasa ülkemizde tutmazdı. ayrıca bir aracın yerli üretim olması onu neden güvensiz yapsın ki. önemli olan kalite standartları bugün avrupanın ticari araç üssü olan ülkemizde üretilen araçların çoğu ihraç ediliyor.
  • Eski kasa doblo ve kango daha çok iş için kullananlar yada 3-4 kuruşun hepabını yapanlar(azdaha az yaktıgı için) terçih ediliyordu, yeni kango ve yeni dobloda şuana kadar eskisi kadar şatış yok sanırım(sokakta nadir görüyorum)

    Bu sınıfta ençok satan hafif ticari connect ve buların %50 falanda sadece aile aracı olarak kullanıyor

    Neyse konuyu dagıtmayalım, bu 2 araç arasında kalmış olsam Siyah doblo alırım görünüm olarak kangoya göre biraz kötü ama daha fazla donanıma sahip...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    Eski kasa doblo ve kango daha çok iş için kullananlar yada 3-4 kuruşun hepabını yapanlar(azdaha az yaktıgı için) terçih ediliyordu, yeni kango ve yeni dobloda şuana kadar eskisi kadar şatış yok sanırım(sokakta nadir görüyorum)

    Bu sınıfta ençok satan hafif ticari connect ve buların %50 falanda sadece aile aracı olarak kullanıyor

    Neyse konuyu dagıtmayalım, bu 2 araç arasında kalmış olsam Siyah doblo alırım görünüm olarak kangoya göre biraz kötü ama daha fazla donanıma sahip...

    Elinde bu dediğini destekleyecek veri var mı?Benim gördüğüm kadarıyla connect alanların çoğu ticarette kullanıyor çünkü araba eşşek gibi vur yükü hiç birşey olmaz.Zaten ford connecti ticari için alan adam 2 sebepten alır.1 parça bolluğu 2 sağlamlığı.

    Bu arada arabayı iş için kullanacak adam hayatta 3-5 kuruşun hesabını yapmaz.Tek istediği sağlam olmasıdır.Bu yüzden transitler bu kadar satıyor zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    Eski kasa doblo ve kango daha çok iş için kullananlar yada 3-4 kuruşun hepabını yapanlar(azdaha az yaktıgı için) terçih ediliyordu, yeni kango ve yeni dobloda şuana kadar eskisi kadar şatış yok sanırım(sokakta nadir görüyorum)

    Bu sınıfta ençok satan hafif ticari connect ve buların %50 falanda sadece aile aracı olarak kullanıyor

    Neyse konuyu dagıtmayalım, bu 2 araç arasında kalmış olsam Siyah doblo alırım görünüm olarak kangoya göre biraz kötü ama daha fazla donanıma sahip...


    bir yanlışınız var. istanbul'da adım başı ya yeni kangoo ve yeni doblo var. deyimi yerindeyse peynir ekmek gibi satılıyor. satılan modellerde belli doblo premio ve kangoo multix expression versiyonları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laprace


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    Eski kasa doblo ve kango daha çok iş için kullananlar yada 3-4 kuruşun hepabını yapanlar(azdaha az yaktıgı için) terçih ediliyordu, yeni kango ve yeni dobloda şuana kadar eskisi kadar şatış yok sanırım(sokakta nadir görüyorum)

    Bu sınıfta ençok satan hafif ticari connect ve buların %50 falanda sadece aile aracı olarak kullanıyor

    Neyse konuyu dagıtmayalım, bu 2 araç arasında kalmış olsam Siyah doblo alırım görünüm olarak kangoya göre biraz kötü ama daha fazla donanıma sahip...

    Elinde bu dediğini destekleyecek veri var mı?Benim gördüğüm kadarıyla connect alanların çoğu ticarette kullanıyor çünkü araba eşşek gibi vur yükü hiç birşey olmaz.Zaten ford connecti ticari için alan adam 2 sebepten alır.1 parça bolluğu 2 sağlamlığı.

    Bu arada arabayı iş için kullanacak adam hayatta 3-5 kuruşun hesabını yapmaz.Tek istediği sağlam olmasıdır.Bu yüzden transitler bu kadar satıyor zaten.

    Gel Rize'ye özelliklede Çayeli'ne gösteriyim, adım başı 1-2 connect'e rasların ve rasladıgın her 10 connect'ten 9'u aile aracıdır

    Sadece iş için kullanılan connect'ler ya panelvan modeli yada en baz donanıma sahip modelidir ama son zamanlarda ençok delüx ve glx modeli satıyor özleliklede glx modelini iş için hiç kimse almaz krem iç mekanı var çünkü...




  • İkisi arasından tercihim Kangoo olurdu..

    Neden ?

    1) Tasarım : Bana göre tasarım olarak yeni Doblo hiç hoşuma gitmedi..Kangoo özellikle donanımlıysa güzel..

    2) Doblo'nun joker motorunu test etme fırsatım olmadı ama 1.6 105 hp -290 nm tork verilerini pek de yansıtmadığı yönde duyumlar alınıyor.

    1.5 105 hp lik motor özellikle alt devirlerde daha canlı.

    3) Yakıt olarak ya aynıdır ya da Kangoo daha iktisatlıdır.

    4) Kangoo yeni kasa olarak daha oturmuş bir model.

    Ancak bence Tepee ya da 110 hp lik Connect alternatifini de es geçmeyim.

    En az bu araçlar kadar iyiler bana göre..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: laprace


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    Eski kasa doblo ve kango daha çok iş için kullananlar yada 3-4 kuruşun hepabını yapanlar(azdaha az yaktıgı için) terçih ediliyordu, yeni kango ve yeni dobloda şuana kadar eskisi kadar şatış yok sanırım(sokakta nadir görüyorum)

    Bu sınıfta ençok satan hafif ticari connect ve buların %50 falanda sadece aile aracı olarak kullanıyor

    Neyse konuyu dagıtmayalım, bu 2 araç arasında kalmış olsam Siyah doblo alırım görünüm olarak kangoya göre biraz kötü ama daha fazla donanıma sahip...

    Elinde bu dediğini destekleyecek veri var mı?Benim gördüğüm kadarıyla connect alanların çoğu ticarette kullanıyor çünkü araba eşşek gibi vur yükü hiç birşey olmaz.Zaten ford connecti ticari için alan adam 2 sebepten alır.1 parça bolluğu 2 sağlamlığı.

    Bu arada arabayı iş için kullanacak adam hayatta 3-5 kuruşun hesabını yapmaz.Tek istediği sağlam olmasıdır.Bu yüzden transitler bu kadar satıyor zaten.

    Gel Rize'ye özelliklede Çayeli'ne gösteriyim, adım başı 1-2 connect'e rasların ve rasladıgın her 10 connect'ten 9'u aile aracıdır

    Sadece iş için kullanılan connect'ler ya panelvan modeli yada en baz donanıma sahip modelidir ama son zamanlarda ençok delüx ve glx modeli satıyor özleliklede glx modelini iş için hiç kimse almaz krem iç mekanı var çünkü...



    Şu herşeyi Çayeline indirgeme olayından kurtul artık
    istanbul desen neyse

    Konyalılar Man alır , Urfalılar Ford alır , Bucaklılar kamyoncu olur , Niğdeliler hurdacı olur , Çayelililer Connectçi olur mu ?
    Ekleyelim.

    Sizin Çayelinde en çok Connect var diye gözün connect ten başkasını görmüyo
    En çok Doblo ile Connect satılıyo diye en iyi onlar mı oluyo ?

    Oluyasa neye göre iyi , nerelerde iyi , bunlarıda herkes biliyo.
    Unutmaki Kangoo , Teepe , Berlingo yurtdışından ithal.
    Fransada da Kango , Partner kadar Connect yoktur.

    2010 modelinde hala boru dingil var. Değişen kasa yok çok önemli yenilik değişiklik yok.

    Yani Gölcüğün keyfi yerinde
    Araçlarını Fransız rakiplerine göre konforlu yapma gereği duymuyorlar
    Buna gerekde yok zaten.
    Ticari olarak yeterince satıyorlar zaten.

    Yani senin aracın en iyi ticari , en iyi kamyonet.
    Ama binek kullanımda son sıraya demir atar.

    Bunu herkes söylüyor zaten.
    Yük taşımıyorsan ağır işde kullanılmıyorsa gereksiz konfor kaybına yol açan bir araba.

    Ben iyi olmasına yine ticari alacak olsam Kangoo alacak olmama rağmen hata yaptım diyorum.




  • Sevgili arkadaşlar; bu gün sizlerin de çok değerli tavsiyeleri üzerine peugeot, fiat ve renault bayiilerini gezdim. yeni fiyatlar ve araçların teslim tarihleri hakkında bilgi aldım.

    Öncelikle; araç ve değerleri hakkında matematiksel bir açıklama yapacağım

    Kangoo Multix 1.5 dci 105 hp + tekno pak. güvenlik pak. + alaşım jant + amerikan cam filmi + geri vites kameralı ve görüntülü park sensörü + alarm + navigasyon = X TL
    Doblo Premio 1.6 Multijet + Konfor Paketi = X + 1850
    Peugeot Partner Tepee Premium Style Pack 1.6 hdi 110 HP = X + 2800 TL

    Hatta bu bayilere bir arkadaşımın 2009 model kangoo multixiyle gittik. araç full olmakla birlikte gerçekten ben çok memnun kaldım. doblo'yu da test ettim. bir çok forumda da bahsedildiği üzere kangoo'nun dci motoru multijete göre daha avantajlı. gücünü yola daha iyi yansıtıyor ve kasayı rahat taşıyor. bu gün arka koltuklarda da oturdum. kangoo da yolculuk daha konforluyken doblo'nun koltukları kangoo'ya nazaran biraz daha yumuşaktı sadece. ancak bozuk yolda kangoo daha rahat geldi bana. Bir de bir yanda 2008den beri üretilen bir kasa ve motor var bir yanda da daha 6 ayı yeni dolacak olan bir kasa ve motor var. Bence daha oturmuş bir araç dobloya nazaran.

    Peugeot Partner'in dış tasarımını çok beğeniyordum ancak iç tasarımı özellikle de orta konsoluna ısınamadım doğrusu. keşke psa grubu ve renault birlikte iş yapsalar ve dışı partner içi kangoo olan bir araç yapsalar demeden geçemedim fena fikir de değil hani.

    Aslını isterseniz kararım büyük ihtimalle kangoo'dan yana olacak. Çünkü hem verdikleri fiyat çok uygun hem de uzun pazarlıklar sonrasında yukarıda saydığım ekstra donanımları aracı alacağım renault bayii çok cüzi bir fiyat karşılığında aracıma garanti kapsamında monte edecek.

    Gelelim ford connect tavsiyesinde bulunan arkadaşlara. her iki eniştemde 2008 model glx 110 hp lik connect var. araç gerçekten performanslı bir araç. yolda gidişi gerçekten çok iyi ancak göz ardı etmemek gereken bir yer var ki benim 85 hp'lik symbolle 1,5 depoyla gittiğim yolu aynı hız ve koşullarda connect 3 depoyla gitti.
    (986 km yol - istanbul giresun arası ve hızlı gittik)

    renault motorları gerçekten çok ekonomik oluyor ve bu durum da kangoo'ya bir artı daha kazandırıyor. (diğer araçlar çok yakıyor demiyorum ama connect ve caddy gerçekten diğerlerine göre yakıyor)

    hatta bu gün bir oto pazarına girip roomster da baktık. bir tane de bulduk ancak 2008 model 98.000 küsür kmdeki araca 28.000 tl vermek gerçekten mantıksız geldi bana. (cam tavan olan versiyonu değildi.)

    Hayırlısıyla girdik artık bir yola. Büyük ihtimalle kangoodan yana kullanacağım tercihimi ama kısmette ne olduğu bilinmez. Hayırlısı olsun diyorum.




  • sen kararını vermişsin kangoo un hayırlı olsun

    inşallah ESP li dobloyu aramazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi
    ancak göz ardı etmemek gereken bir yer var ki benim 85 hp'lik symbolle 1,5 depoyla gittiğim yolu aynı hız ve koşullarda connect 3 depoyla gitti.
    (986 km yol - istanbul giresun arası ve hızlı gittik)


    986 km yolu 3 depo ilemi gitti connect? Yanlış anlamadım dimi? İmkansızdanda öte bişey bu

    İmkansız ama sürekli 160 km ve üzerinde gitsen ve sürekli klima açık olsabile en fazla 2 depo yakar üstelik 2. depoda çeyregi ile yarısı arasında boş kalır ve kullanıma görede 1 depo ile gidilebilir o yol

    O connect kiminse servise aracı enkısa zamanda göstersin




  • sevgili superhead; henüz bir karar vermedim ama %51 kangoo daha ağır basıyor diğer araçlara nazaran. esp, hillholder ve hız sabitleme haricinde neredeyse hemen hemen aynı donanımları sunuyorlar. tabi bu süre içerisinde (yani bir araca kesin bir karar verip sözleşmeleri falan imzalayana kadar) çeşitli ekonomik gelişmeler olur ise doblo ya da partner arasında bir seçim yapmam durumu da söz konusu.

    Kangoo - Partner - Doblo şeklinde bir tercih sıralaması yapacağım sanırım. İyi dilekleriniz için de çok teşekkür ederim. Hayırlısı olsun artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi
    ancak göz ardı etmemek gereken bir yer var ki benim 85 hp'lik symbolle 1,5 depoyla gittiğim yolu aynı hız ve koşullarda connect 3 depoyla gitti.
    (986 km yol - istanbul giresun arası ve hızlı gittik)


    986 km yolu 3 depo ilemi gitti connect? Yanlış anlamadım dimi? İmkansızdanda öte bişey bu

    İmkansız ama sürekli 160 km ve üzerinde gitsen ve sürekli klima açık olsabile en fazla 2 depo yakar üstelik 2. depoda çeyregi ile yarısı arasında boş kalır ve kullanıma görede 1 depo ile gidilebilir o yol

    O connect kiminse servise aracı enkısa zamanda göstersin


    Connect enişteme aitti. Araçta bir sorun olacağını sanmıyorum çünkü yolculuktan kısa bir süre önce servise girmişti. Yolculuk sonunda harcadığımız yakıtı kıyaslarken bu bilgiyi verdi. Farklı yerlerden yakıt aldık çünkü. Daha sonra kendisi bir süre benim aracımı kullandı ve aradaki yakıt farkının yüksek olduğu bilgisini o da doğruladı. Ancak dediğim gibi connect kullandım lakin ne kadar yaktığına bakmadım. Yine de 1900cc'lik bir aracın özellikle şehiriçinde 1500cc'lik bir araçtan daha az yakamayacağını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi

    Connect enişteme aitti. Araçta bir sorun olacağını sanmıyorum çünkü yolculuktan kısa bir süre önce servise girmişti. Yolculuk sonunda harcadığımız yakıtı kıyaslarken bu bilgiyi verdi. Farklı yerlerden yakıt aldık çünkü. Daha sonra kendisi bir süre benim aracımı kullandı ve aradaki yakıt farkının yüksek olduğu bilgisini o da doğruladı. Ancak dediğim gibi connect kullandım lakin ne kadar yaktığına bakmadım. Yine de 1900cc'lik bir aracın özellikle şehiriçinde 1500cc'lik bir araçtan daha az yakamayacağını düşünüyorum.

    Eğer enişten hesaplamalarda yanlışlık yapmadıysa araçta %99 sorun var eğer1000 km'de(küsüratıda yuvarladım) 3 depo mazot tüketmişse



    Ayrıca symbolle ile hafif ticari kıyaslamadı yapılmaz, gözüm kapalı 10 fark bulurum sana




  • Şuanda sınıfının en konforlu aracı doblo. Arka makas sistemini kaldırmışlar, konfora etkisi yüksek.
    Şasiye 2 yerden bağlanıyor, aracın altına eğilip bakın. Yol tutuşta büyük etki yaratıyor. Üstüne birde ESP ekleniyor. Son derece güvenli.
    Sınıfının en iyisi diyebilirim. Kangonun slolom testlerini izleyin yada gidin kendiniz test edin. Ondan sonra doblonun slololm testlerini izleyin. Çok far var. Birisi savruldu savrulcak gibi çıkarken, diğerini kullananlar bu kadarını hiç beklemezdim derler.
    Bu sınıfta araç alıcak olsam, bu kesinlikle doblo olurdu.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.