Şimdi Ara

'Yeni Doblo & Yeni Kangoo Arasındayız' demiştik. Yeni Kangoo Aldık (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
0
Favori
8.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı olsun
  • güzel seçim olmuş hayrlı olsun. Yeni doblonun tipini hiç beğenmedim eskisi daha yakışıklı bana göre eski kasa 1.9 105hp almış olsanız tadından yenmezdi derdim ama yeni kangoo'da oturaklı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj appıah


    quote:

    Orijinalden alıntı: sktem

    ESP dobloda önemli.Kangoo kullanıcısıyım 16 jant taktım gayet virajlarda iyi.Çokta memnunum.Tipsiz diyen arkadaşlar doblo sanırım çok tipli.Cenaze aracı gibi:)


    Kangoo iyi yol tutuyor diyorsanız bi focus filan sürün kangoo nun geyik tesiti vardı zor çıkmıştı testen 2 teker üzerinde


    ticari araç ile binek aracı aynı sınıfa koymakla hata etmişsin zaten. Focus ne kangoo ne ya?
  • tüm iyi dilekler için teşekkür ediyorum arkadaşlar. daha güzelleri sizlere nasip olur inşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    Reno daha iyidir hocam
    Herşey donanımla olmuyo

    Sen alacağının en güzelini almışsın.
    Yemişim sadece donanımı

    Reno dururken ne koyarsa koysun pejoydu fiattı almam.
    vw alırım, skoda alırım, seat alırım , ford alırım
    Ağır kullanıma gelince , aradan yıllar geçince , şekli değişen araba istediği kadar donanım sunsun.
    Aralarında bir Citroen marka geçmişi 10 numara bir firma.
    Malesef oda pejonun boyundurluğuna girdi.
    Pejo iyi yedek parça satar.
    İyi yedek parça satan , iyi para kazanır.
    Onun için Volvo , Citroen nalları diker.
    Yedek parçayı iyi satanların kanatları altına girer.

    Aldığın Yeni Kangoo nun Fransadan fabrikadan çıkışı 15-16000 TL lerde.
    Peki elektrikli yan aynanın fiyatını biliyomusun ?
    405 + 85 + 85 = 575 TL
    27 ayna 1 Yeni Kangoo eder
    Yedek parça bu kadar mühim.

    Ford alsan kamyonet aldın diye eleştirirdim ama güvenilir bir araba almış olurdun.
    vw alsan fiyatından üstündeki pd motordan eleştirirdim ama güvenilir bir araba almış olurdun.
    5-6 sene sonra Kangonun sağ çaprazına geç kasanın topluluğuna bak.
    Bide fiatların , pejoların.

    Fransızlarda alınacak tek araba Renodur. Oda iyidir.


    her zaman renö:) fiattan kat kat üstündür

    pejo ALMAMAMIZDAKI BIR SEBEPTENDE SEN BAHSETTIN ALPER

    babam hep der pejonun geçmişi ne bok ki gelicegi ne olsun hep dökuntu gözüyle bakıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aziz Kancar -- 6 Ağustos 2010; 17:48:07 >




  • Arkadaşlar bir başka forumda bir inceleme yazısı paylaşmıştım. Ancak uzun süredir buraya pek vakit ayıramıyordum.
    Tarafımdan kaleme alınan yazıyı diğer forumdan aynı şekilde kopyalayarak buraya alıntı ediyorum. Saygı ve sevgilerimle.


    quote:


    Sevgili arkadaşlar;
    Sizlerinde bildiği üzere Yeni Kangoo alacak ve uzun bir yola çıkacaktım. Allah nasip etti ve Kangoo'muzu aldık, yükledik, yolculuğuma çıkıp, gezme-tozma ve tatil işlerimizi halledip geri döndük. Toplamda da 3020 km dolaylarında bir yol yaptık. Biraz evvel arabayı evin önüne çektiğimde de 3049 km'yi gösteriyordu km saati.

    15 günlük bir sürein ve 3000 küsür km'nin bir aracı tanımak için yeterli olacağını düşündüm ve şahsi görüşlerimi belirten bir inceleme yazısı yazmanın yeni kangoo alacak arkadaşlar için faydalı olacağını düşündüm.

    Öncelike kısaca aracımı tanıtayım;
    2011 model 1.5 dci 105 bg Yeni Kangoo Multix Expression
    -Tavanbarı
    -Teknoloji Paketi
    -Güvenlik Paketi
    -Alaşım Jant
    --Alarm
    --Tomtom XL2 Navigasyon
    --Parrot MKi9200 Bluetooth Araç Kiti
    --LLumar Cam Filmleri (önler 1, Arkalar 2 Numara)
    --Renault Park Sensörleri -Görüntülü ve Sesli

    Yanında "--" işareti olan donanımlar benim isteğim üzerine aracıma Renault Bayii'nde Renault'un bu donanımları barındıran araçlarına bu donanımları sağlayan firmaların ürettiği ve Renault tarafından kullanımlarının onaylandığı, bir bakıma orijinal Renault donanımlarıdır. Kangoo'nun standart donanımları değildirler.

    Aracımı alır almaz İstanbul'dan Giresun'a gittim. İlk yolculuk olduğu için haliyle aracı tanımakla geçti bir kısmı. Fazla yüklenmeden ama yavaş yavaş da araçtan istediklerimi hissetirerek 1000 km'ye yakın bir yol aldım.
    Cam filmleri aracı teslim aldığım gün çekildikleri için 48 saat süreyle cam açmamam gerektiği söylendi. Bende tüm yol boyunca dijital klimada 2. ayarda ve 25 derece sıcaklıkta çalıştırdım klimayı. 5 Yolcu + Dolu bir bagaj ile birlikte yola çıktık. Aracın performansı son derece iyiydi. Hatta iyice alışınca 105 bg'lik motorun aracı adeta sürüklediğinin farkına vardım. Turbo sesi insanda bastıkça basma isteği uyandırıyor ancak taşıdığım 5 canın sorumluluğu beni frenliyordu.
    Kabin sesi oldukça azdı. Konfor açısından gerçekten sınıfındaki araçalrdan bir gömlek üstün olduğunu hissettim. 105 bg'lik motor fiat'ın 1.6 multijet 290 nm tork üreten motorundan daha az tork üretse de ürettiği gücü tekerleklere ve yola yansıtma konusunda açıkça daha başarılıydı.

    Araç performansı ve konforuyla kendisini çok ama çok sevdirdi bana. Uzun yolda da en ufak bir yorma yapmadı. Molalar dahil 14 saatlik bir yolculuğun ardından Giresun'a vardık.

    14 gün boyunca Giresun'da şehir içi ve köy yollarında aracı kullandım. Yeri geldi çoluk çocuk 10 -12 kişi doluştuk bana mısın demedi. Hele bozuk köy yollarında süspansiyonları kendilerini öyle bir ispat ettiler ki kendilerini verdiğim para bir kez daha helal olsun dedim.

    Rakım olarak 2500-3000 metre civarı olan yüksek yerlere de çıktım. Bilenler bilir Giresun'da bir karagöl vardır. Ona bile çıktım kangoo'mla. Benden başka çıkan bi Ssangyong vardı 4x4 Jeep, bi tane 67 model dolaylarında bir willys Jeep vardı. 2 de şahin vardı ama onların oraya nasıl çıktığını hala anlamış değilim Yüksek kesimlerde düşen açıkhava basıncından ötürü arabaların çekişten düştüğü söylenir ama kesinlikle öyle bir durum olmadı.

    15 günün sonunda dönüş hazırlıkları başladı. Giderken götürdüğümüz yüklere ek olarak 2 çuval fındık, köyde yaşayan akrabaların verdiği ıvır zıvır ne varsa doldurduk bagaja ve çıktık yola.

    Giresun - Şebinkarahisar - Sivas - Yozgat - Ankara - İstanbul güzergahını kullanarak geri döndük.

    Giresun - Ş.karahisar arasında bilenler bilir bir Eğribel geçidi vardır. 2250 rakımı olmasına rağmen çok ama çok dik bir yokuş çıkarsınız. O yolda diğer araçları geride bırakmak öyle güzel bir duyguydu ki tarif edemem.

    Şebinkarahisardan Sivas'a doğru giderken duble yol çalışmasına denk gelip aracımı 20-30 km kadar yeni dökülmüş zift üzerinde sürdüm sürmez olaydım. Arabanın yanları, arka bagaj kapağı hep zift olmuştu. Ağlaya ağlaya geldim Sivastan sonra yol gayet güzeldi Ankara2ya kadar. 90-130 km arası bir hızla devam ettik. Ankara'dan İstanbul istikametine gelirken de gerek arabaya alışmanın verdiği güven, gerek Ankara otoyolunda o saatte radarın olmaması düşüncesi ve bir de aracı deneme isteği ağır bastı. Araçtaki herkesin uyuması da olaya tat kattı. 190 km ile girilen virajların tadı hala damağımda. Ancak kimi yerlerde ufak tefek çalışmalar olduğu için ve virajların sıklığından ötürü 200 yapar mıyım yapmaz mıyım diye düşünmedim bile.

    Aracı ilk aldığım andan itibaren toplamda 847 TL'lik akaryakıt almışım. Hala aldığım bu yakıtı kullanıyorum ve yarım deponun üzerinde yakıtım var. Yolda fazla hız yapmasam da yaptığım hızları düşük viteslerde yaptığım için birazcık fazla yaktı

    Gelelim aracın donanımlarına ve ne işe yaradıklarına;
    -Otomatik Yanan Farlar; yemin ediyorum öyle güzel bir özellik ki bundan sonra yenilemek nasip olursa arabayı olmazsa olmazlarım arasında bu özellik
    -Emniyet Kemeri İkaz Işığı ve Sesi; az kalsın çekip vuracaktım arabayı, sen niye müziğin sesini kapatırsın ki?
    -Cam filmleri; şahsımca çok ama çok büyük bir konfor ve güvenlik unsuru. Güneşten korur, klimayı düşük ayarda çalıştırırsın yeter, plaja gidersin arabayı kabin niyetine kullanırsın, laptop bırakırsın içerde belli olmaz camlardan. Mutlaka olmalı
    -Park Sensörü; bence bu araçlarda olması gerekli. Benim çok işime yaradı
    -Bluetooth Araç Kiti; walla çok iyi çok güzel de arabada başkaları varken kullanmamak lazım Ama ceza yememek için birebir. Hem benimkinde ipod, usb ve aux girişi de var. Epey fonksiyonel bir şey. Çok memnun kaldım şahsen
    -Navigasyon; ne işe yaradığını biliyorsunuz zaten ama benim işime viraja gireceğim hızı ayarlama konusunda ve radara girmediğim halde radara yakalandınız diyen trafik polisini susturma konusunda çok ama çok işime yaramıştır.

    Kısaca;
    Araç gerçekten çok ama çok rahat ve kendisinden beklenenden daha performanslı. Ben aile kullanımı için aldım. Güvenlik ve konfor olmazsa olmaz kriterlerimdi. Yeni Kangoo bunun yanına bir de performansı ekliyor. Yol tutuşu falan gerçekten çok çok iyi. Bakmayın geyik testine yada esp'sinin olmayışına. Ani durumlarda çok başarılı ancak limitlerini zorlamadığınızda gerçekten mükemmel.

    Alacak arkadaşlara Yıldız Gri, Yakut kırmızı, siyah gibi renkleri tavsiye ediyorum. İnci Gri almayın arkadaşlar Piyasada çok fazla İnci Gri Kangoo olmasın Az olalım biz

    Gelelim geçen gün, dün ve bu güne;
    Geçen gün sabahtan öğleye kadar aracıma yapışan zifti çıkarmakla uğraştım. 2 itre gazyağını tanzik makinesiyle araca püskürtüp önce kabasını aldım. Sonra suyla duruladım. Sonra bir 2 litre daha gaz yağı ile kalan ziftleri iyice temizleyip fırça ile bastırmadan yavaş yavaş sildim. Sonra bol miktarda duru su ile akıttım kirleri lekeleri ziftleri. Sonra bir de tanzikli su ile duruladım. Sonax'ın cilalı oto şampuanıyla da güzelce yıkadım arabamı. 15:00 gibi işimi bitirip arabayı evin önüne çektim. İnip arabaya şöyle bir bakayım derken şereften haysiyetten anlamayan bir kuş şak diye pisleyiverdi arabama


    Bu gün için bir yorum yapmak gerekise;
    3900 km'de bir gelin arabası oldu kangoom :D

    ancak evlenen ben değilim ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj appıah


    quote:

    Orijinalden alıntı: sktem

    ESP dobloda önemli.Kangoo kullanıcısıyım 16 jant taktım gayet virajlarda iyi.Çokta memnunum.Tipsiz diyen arkadaşlar doblo sanırım çok tipli.Cenaze aracı gibi:)


    Kangoo iyi yol tutuyor diyorsanız bi focus filan sürün kangoo nun geyik tesiti vardı zor çıkmıştı testen 2 teker üzerinde

    helal olsun kardeşim kangoo sınıfının en iyisi bence kangoo yu savunmaya dewam forever sonsuza dek bu arada bende kangoo kullanıcısıyım yılladır pampa falan hepsini sürdüm memnunum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendorx

    quote:

    Orijinalden alıntı: dj appıah


    quote:

    Orijinalden alıntı: sktem

    ESP dobloda önemli.Kangoo kullanıcısıyım 16 jant taktım gayet virajlarda iyi.Çokta memnunum.Tipsiz diyen arkadaşlar doblo sanırım çok tipli.Cenaze aracı gibi:)


    Kangoo iyi yol tutuyor diyorsanız bi focus filan sürün kangoo nun geyik tesiti vardı zor çıkmıştı testen 2 teker üzerinde

    helal olsun kardeşim kangoo sınıfının en iyisi bence kangoo yu savunmaya dewam forever sonsuza dek bu arada bende kangoo kullanıcısıyım yılladır pampa falan hepsini sürdüm memnunum

    kangoo ve en iyisi haklısın arkadaşım berlingo ve caddy falanda en kötüsü tamam susalım




  • hayırlı olsun
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.