Şimdi Ara

'Yeni Doblo & Yeni Kangoo Arasındayız' demiştik. Yeni Kangoo Aldık (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
0
Favori
8.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi
    Yine de 1900cc'lik bir aracın özellikle şehiriçinde 1500cc'lik bir araçtan daha az yakamayacağını düşünüyorum.

    1,9 derken caddy'denmi bahsediyorsun

    Connect'ler 1,8 motora sahip ve 1,5'ten az yakıyor diyende olmadı ama 1000 km'de 3 depo yakıyor sözüne cocuk bile inanmaz

    Mantıklı bi düşün ve 1000 km'de 3 depo yakabilcegini senin aklın alıyormu? nekadar zorlarsan zorla 2 depo bile yakmaz 1,5 depo cıvarında yakar sürekli zorlanmak şartı ile...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Şuanda sınıfının en konforlu aracı doblo. Arka makas sistemini kaldırmışlar, konfora etkisi yüksek.
    Şasiye 2 yerden bağlanıyor, aracın altına eğilip bakın. Yol tutuşta büyük etki yaratıyor. Üstüne birde ESP ekleniyor. Son derece güvenli.
    Sınıfının en iyisi diyebilirim. Kangonun slolom testlerini izleyin yada gidin kendiniz test edin. Ondan sonra doblonun slololm testlerini izleyin. Çok far var. Birisi savruldu savrulcak gibi çıkarken, diğerini kullananlar bu kadarını hiç beklemezdim derler.
    Bu sınıfta araç alıcak olsam, bu kesinlikle doblo olurdu.


    Şahsi görüşüm konfor konusunda kangoo'nun daha ön planda olduğu. sebeplerinden biri GRAND SCENIC şasisinin olduğu gibi kullanılması. Doblo bağımsız süspansiyonlara sahip bir araç ancak şasisi ticari araç şasisi. Oysa kangoo da da kullanılan GRAND SCENIC şasisi; ticari amaçlı değil tamamen hususi kullanım amaçlı konforlu üst sınıf bir otomobilin şasisi. Bence bu konfor konusunda kangoo'ya çok ama çok büyük bir avantaj sağlıyor. Gelelim slalom testlerine; emin olun kangoo eğer esp'li olsa idi doblodan çok daha başarılı sonuçlar alabilirdi. Yine şasi ile alakalı bir durum.

    Tercihim büyük ihtimalle kangoo'dan yana olacak. Ancak şartlarda bir değişiklik meydana gelmesi halinde partner tepee'de bir alternatif olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi
    Yine de 1900cc'lik bir aracın özellikle şehiriçinde 1500cc'lik bir araçtan daha az yakamayacağını düşünüyorum.

    1,9 derken caddy'denmi bahsediyorsun

    Connect'ler 1,8 motora sahip ve 1,5'ten az yakıyor diyende olmadı ama 1000 km'de 3 depo yakıyor sözüne cocuk bile inanmaz

    Mantıklı bi düşün ve 1000 km'de 3 depo yakabilcegini senin aklın alıyormu? nekadar zorlarsan zorla 2 depo bile yakmaz 1,5 depo cıvarında yakar sürekli zorlanmak şartı ile...


    aslını isterseniz aracın tüketiminin fazla olduğunu DUYDUM. ama dediğim gibi sadece duydum test ettiğimi söyleyemem. Ancak büyük hacimli bir motor daha küçük hacimliye göre daha fazla yakacaktır ki bu hacmin büyüklüğü oranında değişir. Niyetim asla connect'i kötülemek değil yanlış anlaşılmasın lütfen.

    3 depo meselesine gelince, hala nasıl o kadar yaktığını düşünmüyor değilim. Sadece kullanıcısının söylediğini paylaşıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: laprace


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    Eski kasa doblo ve kango daha çok iş için kullananlar yada 3-4 kuruşun hepabını yapanlar(azdaha az yaktıgı için) terçih ediliyordu, yeni kango ve yeni dobloda şuana kadar eskisi kadar şatış yok sanırım(sokakta nadir görüyorum)

    Bu sınıfta ençok satan hafif ticari connect ve buların %50 falanda sadece aile aracı olarak kullanıyor

    Neyse konuyu dagıtmayalım, bu 2 araç arasında kalmış olsam Siyah doblo alırım görünüm olarak kangoya göre biraz kötü ama daha fazla donanıma sahip...

    Elinde bu dediğini destekleyecek veri var mı?Benim gördüğüm kadarıyla connect alanların çoğu ticarette kullanıyor çünkü araba eşşek gibi vur yükü hiç birşey olmaz.Zaten ford connecti ticari için alan adam 2 sebepten alır.1 parça bolluğu 2 sağlamlığı.

    Bu arada arabayı iş için kullanacak adam hayatta 3-5 kuruşun hesabını yapmaz.Tek istediği sağlam olmasıdır.Bu yüzden transitler bu kadar satıyor zaten.

    Gel Rize'ye özelliklede Çayeli'ne gösteriyim, adım başı 1-2 connect'e rasların ve rasladıgın her 10 connect'ten 9'u aile aracıdır

    Sadece iş için kullanılan connect'ler ya panelvan modeli yada en baz donanıma sahip modelidir ama son zamanlarda ençok delüx ve glx modeli satıyor özleliklede glx modelini iş için hiç kimse almaz krem iç mekanı var çünkü...

    Rizeye göre kıyaslamak saçma oldu biraz.İstanbul veya başka bir büyük şehir olsa neyse de.Rize'ye göre genelleme tuhaf kaçtı biraz.Ben donanım seviyeleri bilmiyorum delüxmüş glxmiş anlamam ama ticaride daha çok kullanılıyor.Şahsi fikrim aile aracı olarak kullanımı pek uygun değil çünkü çok sert araç.Doblo,kangoo,tepee daha mantıklı aile için.Siz derseniz benim işim ticaret gözüm kapalı connect derim.Arabaya 1500 tane kot pantolon yükledik banamısın demedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laprace


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: laprace


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    Eski kasa doblo ve kango daha çok iş için kullananlar yada 3-4 kuruşun hepabını yapanlar(azdaha az yaktıgı için) terçih ediliyordu, yeni kango ve yeni dobloda şuana kadar eskisi kadar şatış yok sanırım(sokakta nadir görüyorum)

    Bu sınıfta ençok satan hafif ticari connect ve buların %50 falanda sadece aile aracı olarak kullanıyor

    Neyse konuyu dagıtmayalım, bu 2 araç arasında kalmış olsam Siyah doblo alırım görünüm olarak kangoya göre biraz kötü ama daha fazla donanıma sahip...

    Elinde bu dediğini destekleyecek veri var mı?Benim gördüğüm kadarıyla connect alanların çoğu ticarette kullanıyor çünkü araba eşşek gibi vur yükü hiç birşey olmaz.Zaten ford connecti ticari için alan adam 2 sebepten alır.1 parça bolluğu 2 sağlamlığı.

    Bu arada arabayı iş için kullanacak adam hayatta 3-5 kuruşun hesabını yapmaz.Tek istediği sağlam olmasıdır.Bu yüzden transitler bu kadar satıyor zaten.

    Gel Rize'ye özelliklede Çayeli'ne gösteriyim, adım başı 1-2 connect'e rasların ve rasladıgın her 10 connect'ten 9'u aile aracıdır

    Sadece iş için kullanılan connect'ler ya panelvan modeli yada en baz donanıma sahip modelidir ama son zamanlarda ençok delüx ve glx modeli satıyor özleliklede glx modelini iş için hiç kimse almaz krem iç mekanı var çünkü...

    Rizeye göre kıyaslamak saçma oldu biraz.İstanbul veya başka bir büyük şehir olsa neyse de.Rize'ye göre genelleme tuhaf kaçtı biraz.Ben donanım seviyeleri bilmiyorum delüxmüş glxmiş anlamam ama ticaride daha çok kullanılıyor.Şahsi fikrim aile aracı olarak kullanımı pek uygun değil çünkü çok sert araç.Doblo,kangoo,tepee daha mantıklı aile için.Siz derseniz benim işim ticaret gözüm kapalı connect derim.Arabaya 1500 tane kot pantolon yükledik banamısın demedi.


    kesinlikle ticari amaçlı kullanmayı düşünmüyorum. elbette taşıyacağımız yüklerimiz olacaktır ama ticari değil yani aile kullanımı için




  • @dr.alphi:
    Sen istersen bir de tepee'ye bak o da güzel bir araç.Hem onda da çok donanım var.Bu arada o meşhur geyik testini geçmişti tepee.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laprace

    @dr.alphi:
    Sen istersen bir de tepee'ye bak o da güzel bir araç.Hem onda da çok donanım var.Bu arada o meşhur geyik testini geçmişti tepee.


    laprace; tepee ye de baktım ancak dediğim gibi hem aralarında bir fiyat farkı var hem de donanımları alacağım bayinin bana sunacağı ekstralarla birlikte hemen hemen aynı (esp hill holder vehız sabitleyiciyi saymıyorum) teppenin dışı kangoonun içi güzel. maddi durumlarda biraz ön plana çıkınca kangoo açıkçası daha cazip geliyor. ancak gün doğmadan neler doğar. imkanlar el verirse teppe den yana tercih kullanmamam için hiç bir neden yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi


    quote:

    Orijinalden alıntı: laprace

    @dr.alphi:
    Sen istersen bir de tepee'ye bak o da güzel bir araç.Hem onda da çok donanım var.Bu arada o meşhur geyik testini geçmişti tepee.


    laprace; tepee ye de baktım ancak dediğim gibi hem aralarında bir fiyat farkı var hem de donanımları alacağım bayinin bana sunacağı ekstralarla birlikte hemen hemen aynı (esp hill holder vehız sabitleyiciyi saymıyorum) teppenin dışı kangoonun içi güzel. maddi durumlarda biraz ön plana çıkınca kangoo açıkçası daha cazip geliyor. ancak gün doğmadan neler doğar. imkanlar el verirse teppe den yana tercih kullanmamam için hiç bir neden yok

    2 araçta üzmez bence aile içinde kullanılacaksa benim doblo dememin sebebi daha güvenlik donanımı olduğundandır.İnşallah içinize sineni alır senelerce binersiniz.




  • artık hayırlısı diyorum. inşallah bizim için daha hayırlı olanını alır ve kazasız belasız kullanırız.
  • Dört tekerlekten bağımsız süspansiyon ve esp bana göre gözden çıkarılmayacak artılar, sırf bu yüzden kesinlikle doblo alırdım ben.
  • kangoo uygundur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi
    Yine de 1900cc'lik bir aracın özellikle şehiriçinde 1500cc'lik bir araçtan daha az yakamayacağını düşünüyorum.

    1,9 derken caddy'denmi bahsediyorsun

    Connect'ler 1,8 motora sahip ve 1,5'ten az yakıyor diyende olmadı ama 1000 km'de 3 depo yakıyor sözüne cocuk bile inanmaz

    Mantıklı bi düşün ve 1000 km'de 3 depo yakabilcegini senin aklın alıyormu? nekadar zorlarsan zorla 2 depo bile yakmaz 1,5 depo cıvarında yakar sürekli zorlanmak şartı ile...


    aslını isterseniz aracın tüketiminin fazla olduğunu DUYDUM. ama dediğim gibi sadece duydum test ettiğimi söyleyemem. Ancak büyük hacimli bir motor daha küçük hacimliye göre daha fazla yakacaktır ki bu hacmin büyüklüğü oranında değişir. Niyetim asla connect'i kötülemek değil yanlış anlaşılmasın lütfen.

    3 depo meselesine gelince, hala nasıl o kadar yaktığını düşünmüyor değilim. Sadece kullanıcısının söylediğini paylaşıyorum

    Konu araba özelliklede yakıt tüketimi oldugu zaman başkalarının söyledigine inanma, 110 ps'lik motor connect'e yeterli gelmiyor diyenleri bile duydum üstelik 110 ps connect'e binenlerin %99,5'i güç yeterli ve fazla derken

    Yakıt tüketimine gelince Sınıfındakı araçlara göre birazçık fazla yaktıgı doğrudur ama bence abartılacak kadar fazla değil, bu sınıfta en az yakan araçla kullanıma göre 100 km'de 0,5 ile 1 lt fark var...

    Üsteki mesajlarda söyledigim gibi eğer ölçümü yanlış yapmadıysa 3 depo yakması imkansız aracını servise götürüp test ettirsin, en kötü ihtimal sürekli zorlansa bile 1,5 depo yakar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laprace

    Rizeye göre kıyaslamak saçma oldu biraz.İstanbul veya başka bir büyük şehir olsa neyse de.Rize'ye göre genelleme tuhaf kaçtı biraz.Ben donanım seviyeleri bilmiyorum delüxmüş glxmiş anlamam ama ticaride daha çok kullanılıyor.Şahsi fikrim aile aracı olarak kullanımı pek uygun değil çünkü çok sert araç.Doblo,kangoo,tepee daha mantıklı aile için.Siz derseniz benim işim ticaret gözüm kapalı connect derim.Arabaya 1500 tane kot pantolon yükledik banamısın demedi.

    Rize basit bi örnerkti, istanbul ve diğer büyük şehirlerdede durum çok farklı değil, söyledigim gibi iş için kullananlar panelvan veya en baz donanıma sahip modelleri tercih ediyor....

    Delüx modelleri hem iş hemde aile aracı olarak kullananlar tercih ediyor(içi gri oldugu için) glx modelini ise %90 sadece aile aracı olarak tercih ediyor...

    En basit bi örnekdaha DH'da 300 yakın connect kullanıcısı var ve bunların 4-5 tanesi sadece iş için veya hem iş hemde aile aracı olarak kullanıyor...

    1500 tane kot pantolon kaç kg yapıyor bilgim yok ama 1 ton yük koyan arkadaşımız var 75'lik connect'e ve sorunsuz gidiyordu üstelik 75'lik çekmiyor der herkez...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi

    kesinlikle ticari amaçlı kullanmayı düşünmüyorum. elbette taşıyacağımız yüklerimiz olacaktır ama ticari değil yani aile kullanımı için

    Ticari olarak kullanmanız şart değilki, önemli olan ne sıklıkta ve nekadar yük koydugunuz...

    Ben sadece aile aracı olarak kullanıyorum ama yazın haftada 2-3 kere 300 ile 750 kg yük arasında yük koyuyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    VW Cady Life
    http://forstv.com/bolum_detay.asp?bolum_adi=Volkswagen_Caddy_Life&bolum_id=111


    Transit Connect
    http://forstv.com/bolum_detay.asp?bolum_adi=Ford_Transit_Connect&bolum_id=99


    Fiat Doblo Combi
    http://forstv.com/bolum_detay.asp?bolum_adi=Fiat_Doblo_Combi&bolum_id=70


    Kangoo
    http://forstv.com/bolum_detay.asp?bolum_adi=Renault_Kangoo&bolum_id=36




    Yakından takip ettigim bi site ama özellikle ticari araçlar hakkında hiç bigileri yok ve dogru düzgün test yapamıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    VW Cady Life
    http://forstv.com/bolum_detay.asp?bolum_adi=Volkswagen_Caddy_Life&bolum_id=111


    Transit Connect
    http://forstv.com/bolum_detay.asp?bolum_adi=Ford_Transit_Connect&bolum_id=99


    Fiat Doblo Combi
    http://forstv.com/bolum_detay.asp?bolum_adi=Fiat_Doblo_Combi&bolum_id=70


    Kangoo
    http://forstv.com/bolum_detay.asp?bolum_adi=Renault_Kangoo&bolum_id=36




    Yakından takip ettigim bi site ama özellikle ticari araçlar hakkında hiç bigileri yok ve dogru düzgün test yapamıyorlar

    Testleri izlerken sıkılıyorum, sunuş şekilleri hiç iyi değil. Nerde Star Tv deki Ahmet Özgün'ün otomobil programı nerede bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geshu

    Dört tekerlekten bağımsız süspansiyon ve esp bana göre gözden çıkarılmayacak artılar, sırf bu yüzden kesinlikle doblo alırdım ben.


    4 tekerlekten bağımsız arka süspansiyon ve üst sınıf bir binek otomobil şasisi de kangoo'ya avantaj sağlıyor şahsımca. ESP elbette çok çok önemli bunun farkındayım ancak doblo'ya sıcak bakamıyorum bir türlü.
  • Aga manyak mısın renoya para mı verilir tipsiz kangooya hem de. Git güzel jantlı falan full doblo al keyfine bak 2.elde de sıkıntı yok
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.