Şimdi Ara

'Yeni Doblo & Yeni Kangoo Arasındayız' demiştik. Yeni Kangoo Aldık (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
129
Cevap
0
Favori
8.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  'Yeni Doblo & Yeni Kangoo Arasındayız' demiştik. Yeni Kangoo Aldık

     'Yeni Doblo & Yeni Kangoo Arasındayız' demiştik. Yeni Kangoo Aldık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mchll -- 1 Ağustos 2010; 12:57:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Tepee,Berlingo,Kangoo da makas yok Connect veya Caddy deki gibi ...

    Obu biliyorum ama tepee berlingo ve kango(kangoda emin değilim) tam bagımsız süspansiyon yok doblodakı gibi...

    Tam bagımsız ile bagımsız süspansiyon arasında fark var
  • Tabiki binek arabalardaki gibi tam bağımsız değil.Kangoo da falan torsiyon var ama yeni kasalarda ve Tepee ile Berlingo da mükemmel bir süspansiyon var.Doblo ların eski kasaları,Caddy,Connect daha çok yük taşımak için makaslı.Doblo nun yeni kasalarında otomobil gibi süspansiyon var hatta bazı arabalardan daha iyidir bile ...
  • Kesinlikle doblo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Tabiki binek arabalardaki gibi tam bağımsız değil.Kangoo da falan torsiyon var ama yeni kasalarda ve Tepee ile Berlingo da mükemmel bir süspansiyon var.Doblo ların eski kasaları,Caddy,Connect daha çok yük taşımak için makaslı.Doblo nun yeni kasalarında otomobil gibi süspansiyon var hatta bazı arabalardan daha iyidir bile ...


    Yeni Kangoo; tamamıyla Grand Scenic şasisi üzerine inşa edilmiş ve süspansiyon özelliklerinin tamamını Grand Scenicten almıştır. Süspansiyonları tam bağımsız olmakla birlikte epeyce konforlu da bir araç.

    Yeni doblo; bildiğim kadarıyla tam bağımsız süspansiyonlara sahip ancak Tepee/Berlingo'nun süspansiyonları hakkında detaylı bilgim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Tabiki binek arabalardaki gibi tam bağımsız değil.Kangoo da falan torsiyon var ama yeni kasalarda ve Tepee ile Berlingo da mükemmel bir süspansiyon var.Doblo ların eski kasaları,Caddy,Connect daha çok yük taşımak için makaslı.Doblo nun yeni kasalarında otomobil gibi süspansiyon var hatta bazı arabalardan daha iyidir bile ...

    Bütün araçların teknik bilgilerine bakarsan küçük farklılıklar dışında hepsi aynı yük taşıma kapasitesine sahip...

    Makaslı olanların yüklü durumdakı artısı ise diğerleri gibi yüklü halde aşırı derecede alçalmıyor olmaları...
  • Makaslı olmayanlarında artısı daha konforlu,ergonomik,zıplatmıyor olmaları ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Makaslı olmayanlarında artısı daha konforlu,ergonomik,zıplatmıyor olmaları ...


    Yanlış bilgi olduğu düşüncesindeyim, çünkü bağımsız süspansiyona sahip araçlar darbe emilimi konusunda makaslı olanlara nazaran daha başarılı. bu konforu ve yol tutuşu artıran en önemli özellik
  • Tamam ben de onu söylüyorum zaten ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çünkü Fenerbahçeliyiz.


    quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi

    Teşekkür ederim, daha güzelleri sizlere nasip olur inşallah. Bu arada nickinizden aklıma geldi Bahçelievler Trafik Tescil yeni araçlara FB plaka veriyor şu sıra, inşallah bana öyle bir şey denk gelmez. Çok sıkı bir Beşiktaş taraftarıyım, binmeye yüzüm olmaz



    Güzel dileğiniz için teşekkürler.


    sevgili arkadaşım plaka seçmeye gittim bu gün bahçelievler trafiğe, plakamız hayırlısıyla ZN olarak çıkacak. Bu arada ellerinde epeyce FB plaka da mevcutmuş belki işin düşer

    sevgili historyist_45; lütfen kusura bakma, ben yanlış okumuşum senin ilk yorumunu




  • Hayırlı uğurlu olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: concorde99

    Hayırlı uğurlu olsun.


    Teşekkür ediyorum arkadaşım, daha iyisi sizlere nasip olur inşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi
    sevgili historyist_45; lütfen kusura bakma, ben yanlış okumuşum senin ilk yorumunu

    Estağfurullah canım olabilir insanlık hali ...
  • Hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız binmenizi nasip etsin
  • Hayırlı olsun kardeşim Allah kaza,bela,radar,ceza yüzü göstermesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tango-1

    Hayırlı olsun kardeşim Allah kaza,bela,radar,ceza yüzü göstermesin



    çok teşekkür ederim Tango 1; özellikle radar ve ceza duaların için :D

    ve poweredTKM sana da teşekkür ederim arkadaşım

    daha güzelleri sizlere nasip olur inşallah
  • hayırlı ugurlu olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.alphi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Şuanda sınıfının en konforlu aracı doblo. Arka makas sistemini kaldırmışlar, konfora etkisi yüksek.
    Şasiye 2 yerden bağlanıyor, aracın altına eğilip bakın. Yol tutuşta büyük etki yaratıyor. Üstüne birde ESP ekleniyor. Son derece güvenli.
    Sınıfının en iyisi diyebilirim. Kangonun slolom testlerini izleyin yada gidin kendiniz test edin. Ondan sonra doblonun slololm testlerini izleyin. Çok far var. Birisi savruldu savrulcak gibi çıkarken, diğerini kullananlar bu kadarını hiç beklemezdim derler.
    Bu sınıfta araç alıcak olsam, bu kesinlikle doblo olurdu.


    Şahsi görüşüm konfor konusunda kangoo'nun daha ön planda olduğu. sebeplerinden biri GRAND SCENIC şasisinin olduğu gibi kullanılması. Doblo bağımsız süspansiyonlara sahip bir araç ancak şasisi ticari araç şasisi. Oysa kangoo da da kullanılan GRAND SCENIC şasisi; ticari amaçlı değil tamamen hususi kullanım amaçlı konforlu üst sınıf bir otomobilin şasisi. Bence bu konfor konusunda kangoo'ya çok ama çok büyük bir avantaj sağlıyor. Gelelim slalom testlerine; emin olun kangoo eğer esp'li olsa idi doblodan çok daha başarılı sonuçlar alabilirdi. Yine şasi ile alakalı bir durum.

    Tercihim büyük ihtimalle kangoo'dan yana olacak. Ancak şartlarda bir değişiklik meydana gelmesi halinde partner tepee'de bir alternatif olabilir.



    Aracınız hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanın kazasız belasız diyelim.

    ama bir iki ufak hatırlatma yapmama lütfen izin verin.

    bu süspansiyon olayı öncelikle

    connect,caddy makas (yaprak yay) kullanır
    kangoo,combo,tepee,berlingo helezon ve bağımsız süspansiyon.

    yeni doblo ise tam bağımsız süspansiyon kullanır bu son yazdığım bu segmentte tek ve ilktir otomobile yaklaşan bir konfor sunarki bu diğerleri ile mukayese götürmez derecede öndedir bu karışmasın lütfen.


    sonra kangoo scenic şasesi kullanıyor doğru.fakat o bir ticari ve şasenin süspansiyon kısmı helezondur yani yük için scenic başka bir sınıf.

    tıpkı tepee nin 308 in 2 numaralı platformunu kullanması gibi.tepee ile 308 çok ama çok farklı makinalar.

    Kangoo özellikle bu modelinde köklü değişimler yapmış bu aracı çok yakınen inceledim ben ailem için aldığımdan aracın arka koltukları ufak ve bir öncekinden alınma ve yolcu konforu adına rahatsız edici o yüzden elemiştim.

    fiyatı ve donanım kısırlığı ve geyik testi sonuçları da eklenince benim için artık bu araba alınmaz olmuştu.

    yakıt olarak diğerlerinden en az 0.5 litre daha az yakar bu birçok insan için kriter olur,ve 8 v li eski sistem motoruda kendinden bekleni fazlasıyla veriyor.

    sonuç olarak güzel bir araç almışsınız acımasız eleştrilerim sizi yargılamak adına değil sahsi fikirlerim ve öğrendiklerim.

    iyi günlerde kullanmanız dileklerimle




  • öncelikle iyi dilekleriniz ve paylaştığınız bilgiler için teşekkür ederim.

    aslını isterseniz kangoo'yu tercih etme sebeplerim; hakkında doblo'dan daha çok olumlu eleştiri duymamdı. Tip olarak daha hoş gelmesi, ekonomikliği, uygun fiyatı iç mekanı (ki gerçekten iç mekanı bir çok araçtan daha çok göze hitap ediyor), sessizliği vs... idi.

    Kangoo kesinlikle süper bir araç demiyorum sadece bana daha hoş daha uygun geldi diyorum.

    İnternetteki fiyat yerine bayilerden fiyat aldım. Belirttiğim donanımları da ekleyince bence pek fazla bir farkı kalmıyor sınıfındaki diğer araçlardan (esp hariç) ve yine fiyatı daha uygun. en azından peugeot, fiat, ford, renault ve vw bayiileri içinde aldığım en uygun fiyat renaulttan geldi. Geyik testi hakkında da çeşitli spekülasyonlar duydum. Yerli ve yabancı forumlarda.

    Ama artık olan oldu

    iyi dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim




  • Reno daha iyidir hocam
    Herşey donanımla olmuyo

    Sen alacağının en güzelini almışsın.
    Yemişim sadece donanımı

    Reno dururken ne koyarsa koysun pejoydu fiattı almam.
    vw alırım, skoda alırım, seat alırım , ford alırım
    Ağır kullanıma gelince , aradan yıllar geçince , şekli değişen araba istediği kadar donanım sunsun.
    Aralarında bir Citroen marka geçmişi 10 numara bir firma.
    Malesef oda pejonun boyundurluğuna girdi.
    Pejo iyi yedek parça satar.
    İyi yedek parça satan , iyi para kazanır.
    Onun için Volvo , Citroen nalları diker.
    Yedek parçayı iyi satanların kanatları altına girer.

    Aldığın Yeni Kangoo nun Fransadan fabrikadan çıkışı 15-16000 TL lerde.
    Peki elektrikli yan aynanın fiyatını biliyomusun ?
    405 + 85 + 85 = 575 TL
    27 ayna 1 Yeni Kangoo eder
    Yedek parça bu kadar mühim.

    Ford alsan kamyonet aldın diye eleştirirdim ama güvenilir bir araba almış olurdun.
    vw alsan fiyatından üstündeki pd motordan eleştirirdim ama güvenilir bir araba almış olurdun.
    5-6 sene sonra Kangonun sağ çaprazına geç kasanın topluluğuna bak.
    Bide fiatların , pejoların.

    Fransızlarda alınacak tek araba Renodur. Oda iyidir.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.