En özet-hap haliyle başımdan geçenleri yazayım. Beni öptüler gibi sizi de öpmesinler 07.08.2021 tarihinden DOĞTAŞ EXCLUSIVE SİTELER-KARACAKAYA (GÜLPA)'dan sipariş ettiğim 7 parça ürünüm teslim tarihinde 02.10.2021'de teslim edildi. Parayı en baştan veriyorsunuz, 60 gün süre istiyorlar. Bilin bakalım noluyor? Eksik teslimat Tabi araştık ettik 1 hafta sonra 09.10.2021'de son kalan eşyamı da teslim aldım. Bilin bakalım noldu? Servis birleştirirken çekmecelerin sunta kenarlarını ayırmış. SS Subayı gibi başında beklemediğim için temizlemeye el atınca gördüm. Tabi bu noktadan sonra diğer teslim edilen eşyaları detaylı incelemeye aldım. Bilin bakalım noldu? Bununla sınırlı değilmiş. Yemek masası sandalyesinin ayağı kısa, Gardolap'ın çekmecesi sürtüyor. İşte en sevdiğim nokta başlıyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum. Durumu anlatıyorum. Bilin bakalım noldu? Bundan sonrası amcanızda, babanızda beyaz saç yoksa bile sizde saçları beyazlatan kısım. "Biz şubeye bildirdik, çözüm ekibimiz size geri dönüş yapacak" "Biz şubeye bildirebiliyoruz sadece, onlardan cevap bekliyoruz. Size geri dönüş yapacağız" "Anlıyorum ama sadece şubeye bildirebiliriz, başka bir şey yapamıyoruz" "Telefonu başka kimseye bağlayamıyoruz, sadece şubeye bildirebiliyoruz" "Sizi kesin arayacaklar, geri dönüş yapacaklar" "Şubeden cevap bekliyoruz, gelsin size geri dönüş yapacağız" Ha bir hafta önce gene aradığımda şans eseri müşteri hizmetleri "Hatasız teslim alındı kağıdını imzalamışsınız, fotoğraflara bakıyorum" dedi. Evet eve getirdiler de kardeşim ben nerden biliyim bunu. Benden kaynaklı bir sorun mu bu? Sandalyenin ayağı kısa lan. Fotoğraf dedikleri de kurulumdan sonra uzaktan foto çekiyorlar. Gardolabın sürten çekmesinin fotoğrafına da baksanıza (: Ben de çektim foto buyrun bakın hatasız teslimata (: 12.11.2021 oldu daha az önce aradım başka bir cevap yok. İşin özü 40 gün oldu kaç defa aradığımı ben unuttum. Açıp HTS kayıtlarına bakıcam üzücem sizi (political joke ) gram ilerleme yok. Doğtaş müşteri hizmetleri bir işe yaramıyor. Şubesinden 40 gündür bir cevap alamıyor, hasbel kader bir cevap gelirse de size ASLA GERİ DÖNÜŞ YAPMIYORLAR. 1 kere bile aranmadım lan 0850'den Bunun bile dert yanmasını yaşattılar :'( Haaa Şikayetvar'a yazdım. Otomatik mesaj. İlgilenmiyorlar gene. Süreci yapabildiğim kadarıyla oraya da güncelledim. İnsanlar görürse bi faydamız dokunsun. DOĞTAŞ'TAN ÜRÜNÜ ALDIKTAN SONRA MUHATTABINIZ YOK ONA GÖRE. Paranız kıymetli, boşa gitmesin |
Bildirim