Şimdi Ara

Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Fiat, elektrikli otomobil pazarındaki minik modeli Fiat 500'ün yeni bir versiyonunu tanıttı: Fiat 500 3+1. Dün gerçekleştirilen dünya prömiyerinde 500 3+1'in en pratik versiyon olduğu vurgulandı.



    Yeni Fiat 500 3+1'in alametifarikası sağ tarafta küçük bir üçüncü kapıya sahip olması. Daha önce tanıtılan Cabrio ve Hatchback versiyonlarla aynı boyutlara sahip olan 500 3+1, geriye doğru açılan küçük kapısıyla arkadaki koltuklara daha kolay erişim sunuyor. İkin kapı arasında bir B sütunu olmadığı için, arka kapı yalnızca ön kapı açıldıktan sonra açılabiliyor.



    Yeni Fiat 500 3+1'in standart hatchback versiyona göre yalnızca 30 kilogram daha ağır olduğunu belirten Fiat, bunun yol tutuş veya yakıt tüketimi üzerinde etkili olmadığını ifade ediyor. Diğer versiyonlarda olduğu gibi yeni 500 3+1 de ilk etapta 'La Prima' isimli özel donanım seviyesiyle satılacak. Üç farklı gövde rengiyle alınabilen La Prima'da full LED farlar, çift tonlu 17 inç alaşım jantlar ve krom detaylar dikkat çekiyor.



    İç mekanda ise koltuklarda, konsolda ve çift tonlu direksiyon simidinde eko-deri kullanımı göze çarpıyor. Bunun yanı sıra 6 yönlü ayarlanabilir ön koltuklar, elektrokrom dikiz aynası, otomatik klima, 360 derece park sensörü ve geri görüş kamerası gibi standart özellikler mevcut. Güvenlik tarafındaysa adaptif hız sabitleme sistemi, şerit ortalama, trafik işareti algılama sistemi, otonom acil durum freni ve akıllı hız asistanı gibi özellikler görmekteyiz.





    Yeni 500 3+1'in Action adı verilen baz donanım seviyesinde 23.8 kWh lityum iyon batarya ve 95 beygirlik bir elektrik motoru bulunuyor. 0-100 km/s hızlanmasını 9.5 saniyede tamamlayan modelin maksimum hızı 135 km/s olarak açıklandı. WLTP'ye göre 180 kilometre sürüş menzili sunan model, 50 kW hızlı şarj desteğiyle birlikte 10 dakika şarjla 50 kilometre civarında menzil kazanıyor.



    Passion ve Icon isimli orta ve üst donanım seviyelerinde ise 42 kWh batarya paketi ile 118 beygir ve 220 Nm tork üreten elektrik motoru mevcut. 0-100 km/s hızlanmasını 9 saniyede tamamlayan modellerin maksimum hızı 150 km/s ile sınırlandırılmış. Daha büyük batarya sayesinde WLTP'ye göre 320 kilometre sürüş menzili sunan Fiat 500 3+1 Passion ve Icon, standart olarak sunulan 85 kW hızlı şarj özelliği sayesinde 35 dakikada yüzde 80 doluma ulaşabiliyor.



    2021 Fiat 500'ün İtalya'daki başlangıç fiyatı, 6 bin euro'luk devlet teşviki dahil edildiğinde 19.900 euro'dan başlıyor. 





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi
    Yeni Fiat 500 3+1, ailenin en pratik üyesi olmaya geldi







  • İşte şimdi aile arabası oldu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Euro 10 lira olmasaydı bir şansımız olurdu seninle..

  • Ben çok beğendim bu aracı. Eminim eşim de çok beğenecektir. Bilin bakalım ne yok

  • Bmw minide denemişti bu tasarımı.


    Ben doblo kangoo gibi arabalarda sürgülü kapı yerine binek versiyonunda böyle terse açılan kapı tasarımı olabilir diye düşünüyorum

  • Çok güzel olmuş. 500 serisi nedenini bilmem çok hoşuma gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Bmw minide denemişti bu tasarımı.


    Ben doblo kangoo gibi arabalarda sürgülü kapı yerine binek versiyonunda böyle terse açılan kapı tasarımı olabilir diye düşünüyorum

    Meriva'da vardı. Pek tutulmadı galiba.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    EURO 2016 en iyi 3. olma durumu
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcn

    Meriva'da vardı. Pek tutulmadı galiba.

    Alıntıları Göster

    Meriva model itibarı ile çok iddalı bir model değildi ama gerçekten denemenizi tavsiye ederim çok kullanışlı bu ters kapılar

  • Fiat 500 3K gençlik hayalimdi ve gerçekleşmişti, aile büyüyünce satmak zorunda kalmıştım.

    bu kadar pratik ve albenili araç görmedim.

    umarım emeklilikte de tekrar alabilirim.

    3 kapı yeter buçuğuna gerek yoktu bence.

  • Tiksenç. B...k böceği gibi

  • Arka kapı RR gibi    .

  • Farklı ne yapsak diye oturmuş düşünmüşler. Bir tarafa kapı koyalım diğer tarafı boşverelim olmuş.. Sol kapıdan darbe yiyen ile sağ kapıdan darbe yiyen araçlar da aynı mukavemeti sağlamak da bence zor.. Hayatta kalmak isteyen aracı sürmesi mi gerekiyor yani...

  • Türkiye de fiyat uygun olsa kesin alırım.Tam bir şehir aracı

  • bu arabaya binen var mı bilmiyorum ama benim gibi 182 boy 100kg iseniz kapısını kapadığınızda bacağınıza oynayacak yer kalmıyor.arka koltuğa oturmayı denedim başaramadım. rx8 gibi kapı güzel duruyor ama bu arabada anca çoluk çocuğa faydası olur


    bu arada ben fiat 500L kullanıcısıyım

  • Mükemmel oldu bu kasa 500, fiat iyi ekmek yiyecek Avrupada bu araç ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 23 Ekim 2020; 17:22:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JoeyBane

    Ben çok beğendim bu aracı. Eminim eşim de çok beğenecektir. Bilin bakalım ne yok

    Yanlış anlamayın lütfen ama benim tanıdığım çoğu mühendis 15-20 bin gibi rakamlara çalışıyor siz de muhendis'siniz galiba . Bence bu araç size çok koymaz. Kadınlara da yakışır bu araç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Yanlış anlamayın lütfen ama benim tanıdığım çoğu mühendis 15-20 bin gibi rakamlara çalışıyor siz de muhendis'siniz galiba . Bence bu araç size çok koymaz. Kadınlara da yakışır bu araç.



    Alıntıları Göster

    Asgari ücret'in biraz üzerine çalışmak zorunda olan bir sürü mühendis biliyorum.


    Nerde öyle 15 - 20 bin TL maaşlar.

  • brkprlk35 kullanıcısına yanıt
    Bu araçlarda kapılar kapalıyken kapı direk görevi görüyor hocam. Rx-8'de falan öyleydi. Bu da öyledir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öff şu üst donanımı 500x'e koy. Menzili 50 km arttır satılır. Bu kadar küçük araç gitmiyor artık piyasada.

    Elektrikli diye abidik gubidik iş yapmaya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Farklı ne yapsak diye oturmuş düşünmüşler. Bir tarafa kapı koyalım diğer tarafı boşverelim olmuş.. Sol kapıdan darbe yiyen ile sağ kapıdan darbe yiyen araçlar da aynı mukavemeti sağlamak da bence zor.. Hayatta kalmak isteyen aracı sürmesi mi gerekiyor yani...

    Hyundai Velosterde böyleydi, solda tek sağda 2 kapı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.