< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tjodalv -- 7 Temmuz 2013; 14:52:50 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tjodalv -- 7 Temmuz 2013; 14:52:50 > |
1000cc ne yav çocukmusun aldınmı en aşşağı 1600 cc olmalıki azrail geldimi boş gitmesin başlagıçta 1000 cc alırsan sakat kalma ihtimalin var . Direk kurtuluş min 1600 cc dir.
Ben ybr 125 aldım başlangıç için sen bana bakma bisiklet alacaktım bari dedim benzinli bisiklet olsun. |
İlk olarak herkesin dikkatini çekebilecek bir motosiklet alma gücüne sahipken ufak cc ile başlamanın burukluğunu yaşamış birisiyim
İkinci olarak gazı açmam, şunu yapmam falan hikaye. Bende öyle başladım, ilk haftalar 100 km/h yaklaşınca fazla gelir sonra 150 civarında tıkanıp kalınca bu makine gitmiyor diye homurdanmalar başlar hele aralarda 1000/600cc likler kullandıysanız... Ondan sonra çevre baskısı o motorun üzerinde 1 yıl ve 20.000km yi tamamlatır. Sonra 1000cc lik gelir başlarda ivmelenmesi daha önce yaşanmamış bir duygu yaratır insanın içinde ardından 2XX şeklindeki süratler önce fazla gelir sonra az gelir... neyse özetle basmadan gidilmez her türlü basılır bu merete. Üçüncü olarak eğitim ikiye ayrılır, Pist ve Yol şeklinde. Pist eğitimini ben Honda dan aldım çokta memnunum. Sport touring ile çok SS tokatlamışımdır virajlarda Yol eğitimi ise ArtAkademi veya özel eğitmenden alınır, ben özel eğitmen ile gidiyorum. Bu eğitim size diğer araçların yapacağı hataları önceden görmeyi ve hata yaptıkları zaman tölere etmeyi öğretir. Dördüncü olarak birkaç arkadaşın dediği gibi büyük makine ile yavaş gidilmez. Silivri-Kadıköy trafikte 40-45dk civarında geliyorum yormuyor. Bağdat caddesinde yoğun trafik varken bikaç km de hem motor fan açıyor hem ben keçileri kaçırıyorum. Gelelim işin felsefesine ve motorun zevkini almadan ilk araştırmalara başlama sebebime; "Motora para ile binilemez". Trafiği okuyarak motosiklet kullanmak tecrübe ve yol eğitimi ile olur. Yüksek süratte kontra verip makinayı yatırıp viraja girmek t***k ve pist eğitimi ile olur. Size tavsiyem, maksimum 250cc mümkünse naked kategorisinde bir motor ile başlamanız ve iki alandaki eğitimlerinizide eksik etmemenizden yana. "Ben 600 ile başladım abi bişey olmuyor..." şeklindeki yorumlar bana çok yapıldı hatta bazı arkadaşlarım sıfır 250cc aldığın paraya ikinci el temiz 600cc bulurduk, falan ederdik filan ederdik diye çok söyledirler. Sonuç: Şu anda hala onları altlarında bindikleri motor kullanıyor, ama ben üzerine bindiğim motoru kullanıyorum. |
öğrenmek için yavaş gitmen lazım.
O motorlarlayavaş gidemezsin çünkü hararet yapar. Yakarsın motoru. Çok şekil birşey arıyorsan 2013 gt250r al. Seneye de büyütürsün motoru |
Konu saçmalık ötesi, Yorumlar ise daha vahim.. Konuya ne yazsam, hangi yorumu muhattap alsam bilemedim..
Bi de ciddi konu demiş, Eskiden bisiklet sürerdim fln demiş.... |
cbr250 gibi bir motorla 1500-2000km yapın, çok faydası olur, öyle geçersiniz. başka türlü kusura bakmayın ama kötü tecrübeler yaşarsınız yani, bunları yaşamayın istiyoruz.
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sedat. -- 8 Temmuz 2013; 6:56:42 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oknglr -- 8 Temmuz 2013; 17:41:39 > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|