Şimdi Ara

YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.144
Cevap
51
Favori
489.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda ve çevremde bu aracı kullananları çok sık görmeye başladım. Bu araç hakkında da artık bir ana konu açılması gerektiğini düşündüm. Öncelikle ilk defa böyle bir konu açıyorum. Eksiklerim olursa şimdiden affola. Yorumlarda belirtirseniz eksikleri zamanla tamamlarım.

    Öncelikle araç hakkında bir kaç test, fotoğraf ve inceleme yazısı paylaşacağım. Daha sonra kendi görüşlerimi Artı (+)'larını ve Eksi(-)'lerini paylaşacağım.Hep birlikte bu konuya bir şekil vermiş oluruz.



    TEST VİDEOLARI


















    EURONCAP ÇARPIŞMA TESTİ







    İNCELEME YAZISI

    Ford Tourneo Courier 2014 İncelemesi ;

    Ford, hafif ticari araç ürün gamını tamamladı! Courier önce Cenevre sonra Comvex İstanbul’da boy gösterdi ve en nihayetinde bayilerdeki yerini aldı. Böylece küçük hafif ticari grubundaki boşluk ford açısından doldurulmuş oldu.

    B segmenti hatchback araçların arkasına yerleştirilen kabinlerle başlayan hafif ticari araç kavramı günümüzde bineklerle yarışır bir hal aldı. Bu konudaki çalışmalar her marka tarafından önemsenir oldu ve bu durum, bu sınıfta ciddi bir rekabeti beraberinde getirdi. Ford, küçük hafif ticari gurubunda yer alan Fiat Fiorino, Peugeot Bipper ve Citroen Nemo kardeşliğinin karşısına Turneo Courier ile dikildi.

    Bayilerde yerini yeni almaya başlayan bu araç ile ilgili izlenimlerime ben de bu yazıda yer vereceğim.

     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU


    Ford’un kinetik tasarım felsefesine bir defa daha merhaba deyin. Reçetesinde “dururken bile hareketli” yazan bu felsefe görünen o ki güzel sonuçlar veriyor. Courier modelinin ön yüzü, yeni Fiesta ve B-Max modellerinde gördüğümüz ön yüze benzer şekilde karakterize edilmiş. Ford’un ürün gamındaki makyaj operasyonları devam ettikçe diğer modellerin de adım adım bu simaya kavuşacağını tahmin ediyorum. Çamurluk ve kaput kapağına doğru uzanan ön farlar, altıgen ön ızgara, kaslı kaput kapağı önde en belirgin özellikler. Yan yüzden bakıldığında da ön yüzdeki hareketliliğin devam ettirildiğini görmek mümkün. Yan aynalar, ayna bağlantı kolları, kapı kolları, cam kesimleri gibi birçok ayrıntıda estetik çizgilere yer verilmiş. Sadece işlevsellik değil işlevselliğin yanında görsellik de gözetilmiş. Bu noktada bir eleştiri yapmak gerekirse, yan yüzde, sinyal lambalarının ön çamurluk yerine dikiz aynasına yerleştirilmesi bence daha şık olurdu. Arka yüzde; altıgen arka cam, devam eden omuz çizgisinin kat izi ve tasarım bütünlüğünü bozmayan stoplarla genel tasarım neticelendirilmiş, reflektörlere tamponda yer verilmiş. Rakiplerine nazaran daha yenilikçi ve daha başarılı bir tasarım yapıldığını içtenlikle söyleyebilirim. Aracın her iki yanında da iki kayar kapı ile arka koltuklara giriş sağlanmış. Bu kayar kapılardaki camlar ise aşağıya doğru kayarak değil, dışarıya bir miktar hareket ederek açılıyor. Bu hareket manuel olarak sağlanıyor.

     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU


    İç Mekan ve Teknoloji

    Hafif ticaride olduğunuzu unutun! Kesinlikle çok hoş görünen bir iç mekan sizi bekliyor. Fiesta’yı aratmayacak nitelikte hareketli bir tasarım bilhassa konsolda kendine yer bulmuş. Gösterge grubu ve direksiyona Fiesta ve B-Max’ten aşinayız. Ön konsol “evet burası bir Ford’un kabini” dedirtiyor ki bence bu gerçekten önemli. İlk iki donanım seviyesinde (Trend ve Deluxe) Ford SYNC sunulmuyor, dolayısı ile bu sisteme ait ekran yok. Ancak bu ekranın olmayışı bence bir dezavantaj değil çünkü aynı alanın değerlendirilme şekli çok şık. Ford bunu “akıllı cihaz istasyonu” olarak adlandırmış. İki tarafında dışarıya kablo uzatmaya imkan sağlayan kapaklı bir göz ve bu gözün hemen önünde ölçüsü ayarlanabilir bir cihaz tutucuya yer verilmiş. Gözün içinde akıllı cihazlarınıza şarj imkanı sağlayan bir USB girişi var elbette. Bu hoş detay sayesinde telefonunuzu koyacak bir yeriniz var. Ve bu yerleşim ile eğer telefonunuzda navigasyon varsa ek bir ücret ödemeden navigasyonunuz da var. Yine ilk iki donanım seviyesinde CD çalar yok. Ama yine sorun yok, çünkü bluetooth entegrasyonlu medya sistemi standart, bu sayede akıllı cihazınızla medya sistemini senkronize edebiliyorsunuz ve cihazınızdaki müzik dosyalarını dinleyebiliyorsunuz. Ayrıca aux girişi olarak bir USB portuna yer verilmiş. Buradan da müzik dosyalarınıza kolayca erişebiliyorsunuz. Zaten CD, Flash Drive’lar hayatımıza girdiğinden beri rafa kaldırdığımız bir depolama teknolojisi değil mi?

     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU


    Sürücü bölümünün hemen üzerinde bir rafa yer verilmiş. Ufak tefek eşyaları koymak için uygun bir alan. Onun dışında aracın farklı yerlerinde irili ufaklı birçok eşya gözü mevcut ve bence eşya gözü konusunda herhangi bir sıkıntı yaşanmıyor.


    İç hacmi yeterli ölçülerde. Kabinde ferahlık hissi hakim. Arka koltuk sırası çok geniş olmamakla beraber sınıf standartlarında. Hoşuma giden bir diğer ayrıntı bagaj bölmesinde üç farklı şekilde kullanılabilen bagaj örtüsü. İlk durumda bagajı hafif ve ağır eşyalar için ikiye ayırabiliyorsunuz. İkinci durumda arka koltuktan itibaren devam ediyor ve standart diyebileceğimiz şekilde kullanıyorsunuz. Üçüncü durumda ise örtüden kurtulmak istediğinizde araçtan tamamen çıkarmak yerine arka koltuk sırasının arkasına gizleyebiliyorsunuz.

     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU

    Arka koltuklar 1/3, 2/3 asimetrik katlanıyor. Bu katlanma neticesinde Courier ile aynı sınıftaki diğer araçlarda da olduğu gibi bagaj hacminde ciddi bir artış elde ediliyor. Ayrıca bagajın birçok farklı noktasında bağlama kancaları için uygun bağlantı noktalarına da yer verilmiş.


    Kişiselleştirme

    Ford bu araçta dört farklı donanım seçeneğine yer vermiş. İsimlendirmeler ise sırasıyla Trend, Deluxe, Titanium ve Titanium Plus. Bizim incelediğimiz araç Deluxe idi. Araç üçü opak altısı metalik olmak üzere üç farklı renk seçeneği sunuyor. Renk seçeneklerine bakarak aracın canlı ve eğlenceli bir karaktere bürünmesi istenmiş diyebiliriz. Hiçbir renk seçeneği rahatsız edici dercede sıra dışı da değil. Aluminyum alaşımlı hafif alaşımlı jantlar, Ford SYNC akıllı multimedya sistemi ve lastik basıncı izleme özelliği Titanium ve Titanium Plus donanımlarında araca dahil oluyor.

     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU


     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU


    Mekanik

    Courier biri benzinli ikisi dizel olmak üzere toplamda üç farklı motor seçeneği ile alınabiliyor. Benzinli ünite Ford’un ödüllü 1,0 litrelik Ecoboost benzinli motoru. Yanma odasına direkt enjeksiyonlu ve turboşarjlı bu ünite düşük hacimli olmasına rağmen 100 bg güç ve 170 Nm tork değerlerini sağlıyor. Ama bence asıl satış dizeller üzerinden gerçekleşecek. Her iki dizel ünite de common-rail ve turboşarjlı. Birbirine yakın tüketim verilerine sahip bu motorların ilki 1,5 litre TDCi; 75 bg güç ve 190 Nm tork değerine sahip. İkincisi de 1,6 litre TDCi; 95 bg güç ve 215 Nm tork değerine sahip. Start-Stop sistemi ve hız sabitleyici ile kombine edilen 1,6 TDCi ünitenin CO2 emisyonu verisi ise gayet tatminkar: 97 gr/km. Bu değer motorda yanmanın ne denli başarılı gerçekleştiğine en büyük kanıt.

     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU

    Tüm motor seçenekleri 5 ileri manuel şanzıman ile sunuluyor. Start-Stop sistemi üst paketlerde (Titanium ve Titanium Plus) araca dahil oluyor.



    Güvenlik

    Ford bu konuda eli açık davranmış. Bazılarını binek araçlarda dahi göremediğimiz birçok özellik bu hafif ticarinin standart donanımları arasında kendisine yer bulmuş. Baz donanımdan (Trend) itibaren standart olan özellikler ise şöyle:

    ESP
    ABS
    HLA (Yokuş Kalkış Desteği; Yokuş yukarı aracınızı harekete geçirmek istediğinizde sistem, siz fren pedalını bıraktıktan sonraki 2 saniye boyunca frenleme yapmaya devam ediyor, bu sayede aracı geriye hareket ettirmeden kaldırmak için gerekli süreyi kazanmış oluyorsunuz.)
    EBD (Elektronik Fren Gücü Dağılımı; Sistem ihtiyacınız olan frenleme gücüne karar verip ön veya arka tekerleklere bu gücü uyguluyor)
    TSC (Römork Savrulma Kontrol Sistemi; Aracınıza bağladığınız römorkun savrulması durumunda sistem devreye girip araca frenle müdahale ediyor ve sürüş güvenliğinizi sağlıyor.)
    Sürücü ve Ön Yolcu Hava Yastığı
    Emniyet Kemeri Uyarısı
    ISOFIX Bağlantıları

     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU


     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU


    Sonuç

    Uyandırdığı kalite hissi, etkileyici tasarımı ve sunduğu teknoloji ile oldukça iddialı bir model. Kullanılan motorlar kendini diğer modellerde daha önce gösterdiği için bu konuda bence herhangi bir soru işareti yok. Kendi sınıfındaki modellerin müşterilerini tavlayabileceği gibi Mayıs ayında sahneye çıkacak ağabeyi “Yeni Connect” ile birlikte B-Max ve hatta belki Fiesta ve C-Max’den dahi müşteri çekebilecek bir model. Sürüş karakteristiği ve kağıt üstündeki motor verilerinin gerçekliği için test aracını beklemek gerekmekte. Kinetik tasarımın hafif ticarideki satışa etkilerini, müşterinin algısını, dayanıklılık ve amaca uygunluk gibi daha birçok soruyu önümüzdeki aylarda, kullanıcılar zaten yanıtlayacaktır.

    Transit Courier ile kargo taşımacılığı da hedeflenecek elbette ama benim inceleme şansı bulduğum Tourneo Courier binek araç niyetine hafif ticari satın alan Türk tüketicisinin kalbini kazanacak gibi. Bu tahminde Courier modelinin adeta bir binek otomobil gibi donatılmasının payı büyük.


    Kaynak

    FOTOĞRAFLAR

     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU
     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU
     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU
     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU
    [simage]http://i.imgur.com/afm






     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU
     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU
     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU
     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU
     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU
     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU


    TEKERLEKLER VE LASTİKLER


     YENİ FORD TOURNEO COURİER ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Hokkabaz- -- 14 Şubat 2015; 10:51:16 >







  • öncelikle herkese selamlar,

    Aralık ayı başında 1.6 Titanium modelini aldım. Elimin altına şirket aracı da bulunduğu için henüz öyle çok uzun süre kullanamadım ancak ilk izlenimlerim ve genel olarak okuduklarım sonucunda söyleyebilirim ki aldığım araçtan son derece memnunum. Almayı düşünen diğer arkadaşlar için de faydalı olur düşüncesiyle bir kaç şey söylemek isterim.

    Bu aracı alma konusunda benim gördüğüm kadarıyla insanların kafasını kurcalayan ilk şey sanırım ruhsatta aracın Kamyonet olarak geçmesi. Çoğu uzun süreli Otomobil kullanıcısı için bu farklı bir boyuta geçmek gibi algılanıp geri durmalarına sebep oluyor diye düşünüyorum. Kamyonet ruhsatlı bu tip araçların (Doblo/Connect vd.) ilk üretildikleri yıllarda gerçekten konfor en son plana atılıyordu. 2006 dan beri kullanmakta olduğumuz Doblo 2 kasa için söylemem gerekir ki konfor sıfır. Peki neden bu insanlar bu araçları tercih ediyordu hem de Hususi (aile) kullanım için ? Tamamen ekonomik sebeplerle tabi ki. Her ne kadar yılda bir muayene ve fazla MTV desek de insanlar için en önemli konu "Satın Alma Maliyeti" yani ÖTV. Bu araç için 12.000 Tl civarlarına varan Kamyonet/Otomobil farkı eskiden de bu mertebelerde olmasa bile benzer oranlardaydı ve biz, yani vatandaşlar satın alırken daha ucuza, sıfır, ama daha az konforlu araçları alabiliyorduk.

    Ben bu aracı alana kadar, 2006 Doblo (hala elimizde), iki yıl kadar 2005 Connect 75 bg, ve şu an şirket aracı olarak 2012 Doblo Safeline kullanıyorum. Yani neredeyse otomobile binmeyi unuttum :). ve elbette aradığım en önemli şey, adı Kamyonet dahi olsa bir Otomobil konforu. Bunu ne kadar özlediğimi tahmin edemezsiniz :) Çünkü yukarıda saydığım kamyonetlerden önce kullandığım son otomobil 2.0 motor bir Ford Taunus idi.

    Kamyonetlerden bu kadar sıkılmış biri olarak önyargılı bir şekilde deneme sürüşüne çıktım. Ancak önyargılarımın aksine araçta bir kamyonet huzursuzluğu değil aksine, hem sürücü hem de yolcu açısından bir otomobil konforu vardı. Yeni bebeği olmuş bir aile olmanın getirdiği ihtiyaçlara cevap vermesi, yer geldiğinde eşimin de kullanabilmesi ve en önemlisi güvenlik açısından Ford ürünü olmasının tercihimde önemli etkisi vardır.

    İşin maddi boyutlarına bakılırsa da ikinci el C sınıfı yüksek km'de dizel bir otomobile verilecek fiyatlarla mukayese edilen fiyatları göz önüne alındığında daha cazip geldi şahsıma. Elbette bir tercih meselesi bu kıyas. Ancak bununla beraber donanım konusundaki cömertliği ve yakıt konusundaki cimriliği göz ardı edilemez.

    Bu sebeple özellikle Kamyonet kısmına takılan arkadaşlarıma tavsiyem ön yargılarını bir tarafa bırakıp en azından deneme sürüşüne çıkmaları.
    Merhaba arkadaşlar,

    Bende 1 Temmuz'da sıfır beyaz courier titanium plus aldım. Daha önce sıfır cmax alıp 5 yıl binmiştim. Sonrasında 2014 model tdi dsg comfortline golf kullandım. Ancak ikinci çocuğum olduktan sonra golf hacim olarak çok dar gelmeye başladı. Çocukların sıfır aracı batıracağını düşünerek ve sıfır araçların çok yüksek fiyatlarda olması nedeniyle ikinci el araç bakarken tesadüfen Ford bayisine bir arkadaşımla girdim ve bu aracın bu donanımda bu fiyata satılması beni resmen tahrik etti. Aracın dizel olduğunu öğrenmemde ekstrası oldu. Otomatik ve binek araç almak için uğraşırken tamamen alakasız bir araç alıp çıktım ama şimdi iyi ki almışım diyorum. Çok gerek görmediğim için navigasyonsuz olanını aldım

    Benim konumumda bir sürü kararsız insan olduğunu düşünüyorum. Prestijle işiniz yoksa, şehirlerarası çok yol yapmıyorsanız, çocuklarınız varsa, eşinizde rahat kullanabilsin istiyorsanız, bagaja ihtiyacınız varsa ve bütçenizi düşünüyorsanız bu araç işinizi görür. Ben çocuğum büyüyene kadar en azından 2 yıl bu aracı kullanmayı düşünüyorum daha sonra inşallah üst segment bir sedan alma niyetindeyim.

    Karar veremeyenler olduğunu düşünerek araçla ilgili gözlemlerimi aşağıda belirtiyorum :

    Sıfır aracı alır almaz tatile gittim ve 2.000 km yol yaptım. Motor sesi çok yok, yüksek hızlarda rüzgardan etkileniyor, ticari araç olmasına rağmen çok yormuyor, bagaj gayet kullanışlı, yol tutuşu yine ticari bir araca göre iyi, ford sync ve bluetooth iyi çalışıyor, yakıt aracın yeni olmasından ve benim performanslı kullanmam nedeniyle 7 litre civarında yaktı. Araçta 3 kişi, 2 çocuk vardı ve bagaj tepeleme dolu idi ve çoğu zaman 130'u geçerek, klima açık kullandım en az 1 radar cezam var. Bu kadar zorlamaya bu yakıtın iyi olduğunu düşünüyorum sakin kullanımda çok, çok daha az yakacağına eminim. Aracın ilk yağını değiştirdikten sonra normal sürüşte yakıt performansını uzun yolda deneyeceğim.

    160'lara çıktığımda da ESP farkını hissettiriyor ve savrulmuyor ucuz fiyatlı çoğu binek araçtan yol tutuşu konusunda başarılı olduğunu söyleyebilirim. Ancak bu araçlar için ticari araç hız sınırlandırması gerçekten can sıkıcı tam bu noktada aracın fiyatının düşüklüğünü düşünmek işe yarıyor. Birde aracın hafif ve küçük olması yüksek hızlara çıkmanıza engel oluyor.

    Araçta genel olarak ses yok bir tek sol kapıdan bir ses geliyor henüz neden kaynaklandığını çözemedim birde klima açıkken denk mi geldi bilmiyorum ama eşim kapalı olan havalandırma kapağını açtığında sıcak hava üflemeye başladı buna hiç bir anlam veremedim ama takipteyim.

    Araçla ilgisi yok ama sollamaya çıktığınızda binek araçlar sizin ticari olduğunuzu görerek yol isteyerek eziklemeye çalışıyorlar ancak çoğu kez pişman ettim burada sürücü faktörü önemli tabii ki :) Araçta devrini aldıktan sonra makul bir güç üretiyor.

    Start stop çok iyi çalışıyor rahatsızlık vermiyor, iniş biniş, sürgülü kapılar çok rahat, otomatik klima beni tatmin etti, aracı kullanırken binek bir araç sürüyormuş hissine de kapılıyorsunuz, kontrol paneli gayet kullanışlı çok zorlanmadan çoğu düğmeye rahatça uzanabiliyorsunuz.

    Süspansiyonlar tatmin edici seviyede, yokuş kalkış desteği güzel çalışıyor. Vites aralığı iyi ve debriyaj sertliği gayet iyi. Bagaj yükleme, boşaltma gayet rahat zorlamıyor, yedek lastiği aracın altında olduğu için bagaj tabanı alçak ve gayet kullanışlı.

    Bunların yanı sıra malzeme kalitesi ve konfor beklentiniz yüksek olmasın, kol dayaması çok zayıf biraz güçlü yüklenseniz kırılacak gibi, anahtarlar kalitesiz özellikle yedek anahtar katlanır değil

    Cmaxle kıyaslayınca korkunç farklar göremedim. Takdir edersiniz ki bu aracı golfle kıyaslamamın ise bir anlamı yok tamamen alakasız araçlar çünkü. Ancak bu aracı almak isteyen arkadaşlara tavsiyem titanium hatta titanium plus alın eğer emekli değilseniz, şahsi kullanacaksanız en azından motor farkı için bence bu farkı ödemeye değer. Kullanmadım ancak düşük beygirli motorun yokuşlarda ve çekişte çok zayıf kalacağını düşünüyorum. İkinci elde de yüksek beygirli modellerin daha çok tutulacağı fikrindeyim.

    Etrafıma baktığımda da aracın çok kullanıcısı olduğunu görüyorum. Buda kullanıcı memnuniyetinin yüksek olduğunu gösteriyor.

    Sonuç olarak bence fiyat performans kıyaslandığında bu araç alınabilecek bir araç.

    Umarım faydalı olur.
    Konfor ve kullanım yönünden diğer fiorino gibi ticarilerle alakası yok bu aracın. Test sürüşü yapın her iki ticari ile aradaki farkı görürsünüz. Fenni muayene olayı otomobilde ilk 3 yıl muayene yok sonrası 2 yılda bir, ticari olursa her yıl muayene var. MTV olayı ise 1-3 yaş otomobil ruhsatlıda alsanız aynı MTV tutarı fark yok. Otomobil ruhsatlı olanın 4. yıl sonrası 2. basamakta mtv öderken ticari olan 7 yıla kadar aynı mtv yi ödüyor. Hız limitleri artık eski ticari yani kamyonet hız sınırı gibi değil. 70 hız sınırına kadar otomobilde ticaride aynı 70 sonrası olan l,mitlerde 10 km.. eksik. Karayolları sitesinden panelvan hız sınırlarına bakabilirsiniz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: şazenuş

    Journey titanyum plus ile titanyum plus arasındaki fark nedir arkadaşlar?1.6 seçenekte!
    journey olan otomobil ruhsatlı diye biliyorum.
    arka koltuk journey de 3 kişilik yani 3 tane kafalık 3 tane emniyet kemeri var. ruhsatta 4+1 diye geçer.
    diğeri ise arka koltuk 2 kişilktir ortada bir cıkıntı var ve ruhsatta 3+1 diye geçer
    quote:

    Orijinalden alıntı: DrCagriYildirim

    Selamlar,

    1 ay önce bazı sebeplerden 2014 X1 (50 bin km) satıp 2014 courier 1.6 Titanium plus (80 bin km) aldık. Şunu ekleyeyim araç merakımdan ötürü piyasadaki araçların çoğunu kullandım imkan olmadıysa en azından gayet detaylı inceledim ve eski aracımla kıyaslamıyorum. Bu araca da almadan önce biraz bakma şansım olmuştu. Zaten çevrenin telkinleri üzerine düşünmeye başlamıştık ve tatmin değildim. Velhasıl-ı kelam bugün ufak bir dikkatsizlik sonucu sadece maddi kayıplı kaza atlattık. Yıllardır forumu sıkı takip ederim ama hiç yazmamıştım fakat bugün içimi dökmek için en doğru yerin bura olduğunu düşünerek yazıyorum. Şunu gördüm ki ucuz boşa ucuz değil. Yok peynir ekmek gibi gidiyor, piyasası çok iyi, harika bir araç, konforlu, donanımlı... Yahu bizim milletimizin kalite anlayışına tahammül edemiyorum. 30 km hızla 15 metrede durmayan araç; belki 5 km/s hızla çarptığında ön tafı darmadağın olan bir teneke! Eşleşme sorunları yaşayan multimedyalı, cam açma kapama düğmeleri saçma sapan çalışan, ayarsız yağmur sensörü olan teknoloji özürlü bir aleti nasıl olur da bu kadar beğeniyorsunuz. Far kırılıyor içindeki ampüller sağlam, bu mudur güvenlik, konfor? Sayın Ford fanı hemşerilerim: alabildiğiniz araç ford diye karşılaştırma yapmadan bakmadan, sadece biniyorsunuz diye araçlarınızı övmeyin. Yahu benim hız sabitleyicisiz bmw aracımla dalga geçen bi kesim vardı onlara sesleniyorum! O kaput karton olsaydı daha az hasar alırdı. Birçok kazaya tanıklık ettim fakat böyle adi bir araba görmedim. Trimler oradan buradan açılmış. Yahu araç 80 K km’de ve çok titiz bakılmış. Araç bakarken bulabildiğim en temizi buydu. Ya hep ticari amaçlı kullanıldığı için dağılmış diye düşünüyordum lakin durduğu yerde dökülüyormuş. Şimdi anlıyorum. Sonuç olarak eski olsun marka olsun. Caddy alın, uzak durun bu ayçiçek yağı tenekesinden. Selametle...

    https://www.euroncap.com/tr/results/ford/tourneo-courier/7867


    https://www.euroncap.com/tr/results/vw/caddy/21487


    Öncelikle geçmiş olsun . açıklamalarınıza "Yahu bizim milletimizin kalite anlayışına tahammül edemiyorum" cümlesinden başlamak istiyorum ...


    Neden bu kompleks önce bunu öğrenmek isterim ? İnsanlar bütçelerine göre tercih yapıyor , burada yanlış olan nedir.


    Bu alaycı tutum emin olun size hiç bir şey kazandırmayacaktır .Ukala tavırlarınızla yapmış olduğunuz incelemedeki aracı , bir çok kişi severek kullanıyor , neden insanların hayalindeki aracı , araç sahiplerini


    aşağılayıcı şekilde yorum yazdınız açıkçası anlamış değilim ...


    Yani araçla olan hazımsızlığınızı gelip kullanıcılarından çıkaranı ilk defa görüyorum yazık çok yazık ...

    Yapay Zekanın Yanıtı

    YENİ FORD TOURNEO COURIER: ANA KONU

    Ford Tourneo Courier, Ford'un ticari araç yelpazesinde yer alan kompakt ve çok yönlü bir araçtır. İşlevselliği, geniş iç mekanı ve modern özellikleriyle öne çıkar.

    FORD COURIER JOURNEY FARK NEDİR?

    Journey, Ford Courier'in üst donanım paketidir ve standart modellere kıyasla daha fazla özellik sunar. Bu özellikler arasında otomatik klima kontrolü, hız sabitleme ve GPS navigasyon sistemi gibi unsurlar bulunur.

    FORD TOURNEO COURIER 1.5 TDCI DELUX YORUMLARI

    1.5 TDCi Delux, Tourneo Courier'in en popüler motor seçeneklerinden biridir. Kullanıcı yorumları genel olarak olumlu olup, aracın yakıt verimliliğini, güçlü performansını ve konforlu sürüş deneyimini övmektedir.

    FORD COURIER GÜNDÜZ FARI KAPATMA

    Ford Courier'in gündüz farları varsayılan olarak devreye girer ve araç çalışır durumdayken otomatik olarak açılır. Gündüz farlarını kapatmak için araç çalışır durumdayken far düğmesini "0" konumuna getirmelisin.

    FORD COURIER YORUM

    Ford Courier, geniş iç mekanı, çok yönlülüğü ve uygun fiyatlı olması nedeniyle genellikle olumlu yorumlar almaktadır. Kullanıcılar ayrıca arabanın yükleme kapasitesini ve sürüş dinamiklerini de takdir etmektedir.

    JOURNEY TITANIUM İLE TITANIUM ARASINDAKİ FARK

    Titanium, Journey'in üstün donanım paketidir ve standart Journey modeline ek olarak deri koltuklar, ısıtmalı ön cam ve park sensörleri gibi özellikler sunar.

    FORD COURIER KULLANICI YORUMLARI

    Ford Courier kullanıcıları genel olarak araçtan memnundur ve güvenilirliğini, uygun fiyatını ve geniş iç mekanını övgüyle karşılamaktadır. Bazı kullanıcılar, daha güçlü bir motor seçeneğinin arzu edilebileceğini belirtmiştir.

    FORD COURIER OTOMATİK RUHSATLI NASIL YAPILIR

    Ford Courier'i otomatik ruhsatlı olarak kullanmak için aşağıdaki adımları takip etmen gerekir:

    • Aracın muayenesini yaptır.
    • Vergi borcunun olmadığını gösteren belgeyi al.
    • Zorunlu trafik sigortası yaptır.
    • Tüm belgelerle birlikte en yakın sürücü belgesi veren kuruluşa başvur.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Aracımı 1 Kasım'da teslim aldım. Şu an 800 Km'de. Yaptığım Km'ye kadar tecrübelerimi sizlerle paylaşacağım.

    Öncelikle Artı(+)'larını beliriteyim.

    + Tasarım ; Kişisel olarak tasarımını beğendiğimi söylemeliyim. Ön Izgarayı Ford ailesin'den tanıyoruz.(Aston Martin'den araklanmış. ) Kendi sınıfındaki araçlar arasında tasarım olarak en iyi diyebilirim. Fiesta ve B-Max platformunda üretilen bir model. Yükseklik olarak ikisi arasında kalıyor. Ön cam oldukça geniş ve A sütunu ince buda geniş bir görüş alanı ve ferahlık sunuyor.

    + İç mekan ; Ford Fiesta ve Focus'tan bildiğimiz bir konsol tasarımı, ilk başlarda karışık geliyor. Ama alışınca kullanımı gayet kolay. Göstergeler ve konsoldaki mavi aydınlatma güzel bir görünüm sağlıyor.Lakin bilgi ekranı çok küçük kalmış. Daha iyi olabilirdi. Arka diz mesafesi ve baş mesafesi sınıfından ötürü oldukça iyi.Eşya gözleri konusunda bir sıkıntı yok. 2 bardaklık, klima butonlarının altında ufak bir göz yine, El freninin arkasında büyük bir göz var.Kapılardaki ceplerde oldukça geniş. Torpide yeterli seviyede ve ışıklandırma kullanılmış. Yine ön konsolda da havuz gibi bir boşluk var bazı şeyler konulabilir. Üst tarafta geniş boydan boya bir raf var. Aynı zamanda bagaj bölümünde de irili ufaklı saklama gözleri mevcut.

    + Motor ve Yakıt ; Beklentimi karşıladı. Nedeni önceki aracım 1.8 110 bg connect idi. Alırken hep bir acaba vardı. Fakat çekişi gayet iyi. Yüklü ve yüksüz olarak da denedim. 1.ve 2.viteste gaz pedalı bana göre hissiz. Ama 3.Vitesten sonra normal seyrini alıyor.Motorun küçük olmasının yakıta da katkısı büyük. Deposu 47 Litre şu an İstanbul içi ortalamam 6.5 Litre Km'de 0.27 Krş yakıyor. 46 Litre yakıt ile 703 Km yol yaptım. Zamanla ve havalar ısınmasıyla yakıtın biraz daha düşeceğini düşünüyorum.

    + Konfor ve Yalıtım ; Aracı ilk çalıştırdığımda motor soğukken motor sesi yükseliyor. Fakat ısındıktan sonra motor sesi azalıyor. Kabin içine de daha az ses geliyor. Yalıtım olarak başarılı buldum. Süspansiyonlar Fiesta ayarında diyebilirim. Bir önceki kasa Fiesta'yı iki gün kullanma fırsatım olmuştu. Araçta CC, Start&Stop, yokuş kalkış desteği, Görsel uyarılı arka park sensörü, yağmur sensörü, Lastik basınç uyarı sistemi, Usb-Aux mp3 çalar, Dijital Klima, Koltuk ısıtma ve Far sensörü mevcut. Start Stop motor ısındıktan sonra gayet stabil çalışıyor. Aracı sarsmıyor. Yokuş kalkış desteği tam ayarında önceki aracımda alakasız yerlerde devreye giriyor bırakmıyordu. Bu yüzden kapalı tutuyordum. Dijital klima büyük rahatlık otomatik olarak sıcaklığı ayarlıyor. Ve tabi gündüz farları.
    Şanzıman 5 İleri, kullanırken bir sorunla karşılaşmadım. Vites geçişleri gayet kolay ve yumuşak bir hissi var.
    Dönüş çapı gayet iyi en dar sokaklarda bile çok rahatlıkla manevra yapılabiliyor.Direksiyon düşük hızlarda pamuk gibi.
    Yalnız 30 Km'den sonra bazen anlamsız bir şekilde sertleşiyor olması gerektiği gibimi bilemiyorum.


    Eksi (-)'leri ;

    - Malzeme kalitesi olarak beğenmedim. Bolca sert plastik kullanılmış. En azından konsol kısmında farklı bir malzeme kullanılabilirdi.
    - Sert plastik olmasından ötürü araçtan Trim sesleri geliyor.
    - 100 Km'den sonra rüzgar sesini almaya başlıyor. Bundan aynaların büyük olmasının da payı büyük.
    - Tam açıyla kapanmayan aynalar.
    - Kol dayama sonradan takılmış gibi emanet duruyor.
    - Üzerinde gelen Continental Premium Contact 2 Lastikleri beğenmedim. Hamuru sert çok gürültü yapıyor. Ve güven vermiyor.
    - En azından gündüz farları led olabilirdi.
    - Ön konsol çok içeride maşallah oraya 5-6 yaşındaki bir çocuk rahatlıkla yatabilir.


    Şimdilik ekleyeceklerim bunlar zamanla aklıma gelenleri eklerim. Sorularınız olursa yardımcı olmaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Hokkabaz- -- 10 Şubat 2015; 21:00:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Hokkabaz-

    Aracımı 1 Kasım'da teslim aldım. Şu an 800 Km'de. Yaptığım Km'ye kadar tecrübelerimi sizlerle paylaşacağım.

    Öncelikle Artı(+)'larını beliriteyim.

    + Tasarım ; Kişisel olarak tasarımını beğendiğimi söylemeliyim. Ön Izgarayı Ford ailesin'den tanıyoruz.(Aston Martin'den araklanmış. ) Kendi sınıfındaki araçlar arasında tasarım olarak en iyi diyebilirim. Fiesta ve B-Max platformunda üretilen bir model. Yükseklik olarak ikisi arasında kalıyor. Ön cam oldukça geniş ve A sütunu ince buda geniş bir görüş alanı ve ferahlık sunuyor.

    + İç mekan ; Ford Fiesta ve Focus'tan bildiğimiz bir konsol tasarımı, ilk başlarda karışık geliyor. Ama alışınca kullanımı gayet kolay. Göstergeler ve konsoldaki mavi aydınlatma güzel bir görünüm sağlıyor.Lakin bilgi ekranı çok küçük kalmış. Daha iyi olabilirdi. Arka diz mesafesi ve baş mesafesi sınıfından ötürü oldukça iyi.Eşya gözleri konusunda bir sıkıntı yok. 2 bardaklık, klima butonlarının altında ufak bir göz yine, El freninin arkasında büyük bir göz var.Kapılardaki ceplerde oldukça geniş. Torpide yeterli seviyede ve ışıklandırma kullanılmış. Yine ön konsolda da havuz gibi bir boşluk var bazı şeyler konulabilir. Üst tarafta geniş boydan boya bir raf var. Aynı zamanda bagaj bölümünde de irili ufaklı saklama gözleri mevcut.

    + Motor ve Yakıt ; Beklentimi karşıladı. Nedeni önceki aracım 1.8 110 bg connect idi. Alırken hep bir acaba vardı. Fakat çekişi gayet iyi. Yüklü ve yüksüz olarak da denedim. 1.ve 2.viteste gaz pedalı bana göre hissiz. Ama 3.Vitesten sonra normal seyrini alıyor.Motorun küçük olmasının yakıta da katkısı büyük. Deposu 47 Litre şu an İstanbul içi ortalamam 6.5 Litre Km'de 0.27 Krş yakıyor. 46 Litre yakıt ile 703 Km yol yaptım. Zamanla ve havalar ısınmasıyla yakıtın biraz daha düşeceğini düşünüyorum.

    + Konfor ve Yalıtım ; Aracı ilk çalıştırdığımda motor soğukken motor sesi yükseliyor. Fakat ısındıktan sonra motor sesi azalıyor. Kabin içine de daha az ses geliyor. Yalıtım olarak başarılı buldum. Süspansiyonlar Fiesta ayarında diyebilirim. Bir önceki kasa Fiesta'yı iki gün kullanma fırsatım olmuştu. Araçta CC, Start&Stop, yokuş kalkış desteği, Görsel uyarılı arka park sensörü, yağmur sensörü, Lastik basınç uyarı sistemi, Usb-Aux mp3 çalar, Dijital Klima, Koltuk ısıtma ve Far sensörü mevcut. Start Stop motor ısındıktan sonra gayet stabil çalışıyor. Aracı sarsmıyor. Yokuş kalkış desteği tam ayarında önceki aracımda alakasız yerlerde devreye giriyor bırakmıyordu. Bu yüzden kapalı tutuyordum. Dijital klima büyük rahatlık otomatik olarak sıcaklığı ayarlıyor. Ve tabi gündüz farları.
    Şanzıman 5 İleri, kullanırken bir sorunla karşılaşmadım. Vites geçişleri gayet kolay ve yumuşak bir hissi var.
    Dönüş çapı gayet iyi en dar sokaklarda bile çok rahatlıkla manevra yapılabiliyor.Direksiyon düşük hızlarda pamuk gibi.
    Yalnız 30 Km'den sonra bazen anlamsız bir şekilde sertleşiyor olması gerektiği gibimi bilemiyorum.


    Eksi (-)'leri ;

    - Malzeme kalitesi olarak beğenmedim. Bolca sert plastik kullanılmış. En azından konsol kısmında farklı bir malzeme kullanılabilirdi.
    - Sert plastik olmasından ötürü araçtan Trim sesleri geliyor.
    - 100 Km'den sonra rüzgar sesini almaya başlıyor. Bundan aynaların büyük olmasının da payı büyük.
    - Tam açıyla kapanmayan aynalar.
    - Kol dayama sonradan takılmış gibi emanet duruyor.
    - Üzerinde gelen Continental Premium Contact 2 Lastikleri beğenmedim. Hamuru sert çok gürültü yapıyor. Ve güven vermiyor.
    - En azından gündüz farları led olabilirdi.
    - Ön konsol çok içeride maşallah oraya 5-6 yaşındaki bir çocuk rahatlıkla yatabilir.


    Şimdilik ekleyeceklerim bunlar zamanla aklıma gelenleri eklerim. Sorularınız olursa yardımcı olmaya çalışırım.
    Ben kiralık olarak kullandım 1 gün boyunca. 2007 citroen C3 kullanıcısı olarak kalite hissi verdiğini söyleyebilirim. Daha çok binek otomobil gibi bir araç. Altı çok alçak. Fiat'da Fİorino oluyor galiba karşılığı. Bir ticari araç için bence konforlu.

    Ancak ben performansını beğenmedim. Sanırım 75 hp olandı kullandığım. Yokuş çıkışlarında (oldukça dik yokuşlar) zorlandı. 5 kişi ile Kulaksız'da çok dik bir yokuşu (bilenler de olabilir) çıkana kadar aracı 3-4 kere stop ettirdim. Belki daha alışamamamın da etkisi vardır. Ama geri gelip hızlanarak çıktım. Aynı yokuşu C3, linea ve BMW 5.20 ile de çıktım. BMW neyse de diğer ikisi ile de hiç zorlanmadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit105

    Ben kiralık olarak kullandım 1 gün boyunca. 2007 citroen C3 kullanıcısı olarak kalite hissi verdiğini söyleyebilirim. Daha çok binek otomobil gibi bir araç. Altı çok alçak. Fiat'da Fİorino oluyor galiba karşılığı. Bir ticari araç için bence konforlu.

    Ancak ben performansını beğenmedim. Sanırım 75 hp olandı kullandığım. Yokuş çıkışlarında (oldukça dik yokuşlar) zorlandı. 5 kişi ile Kulaksız'da çok dik bir yokuşu (bilenler de olabilir) çıkana kadar aracı 3-4 kere stop ettirdim. Belki daha alışamamamın da etkisi vardır. Ama geri gelip hızlanarak çıktım. Aynı yokuşu C3, linea ve BMW 5.20 ile de çıktım. BMW neyse de diğer ikisi ile de hiç zorlanmadım.

    Alıntıları Göster
    Bu araç yenı çıktığında çok hoşuma gitmıştı delux modeli için 44,750 fiyat çektiler. Bayii fazla bir indirim yapamayacaklarını belirtmişti 250 vs gibi vazgeçtim sonradan bu araca 45 bin gibi bir meblaya alınacaksa binek araç tercih ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit105

    Ben kiralık olarak kullandım 1 gün boyunca. 2007 citroen C3 kullanıcısı olarak kalite hissi verdiğini söyleyebilirim. Daha çok binek otomobil gibi bir araç. Altı çok alçak. Fiat'da Fİorino oluyor galiba karşılığı. Bir ticari araç için bence konforlu.

    Ancak ben performansını beğenmedim. Sanırım 75 hp olandı kullandığım. Yokuş çıkışlarında (oldukça dik yokuşlar) zorlandı. 5 kişi ile Kulaksız'da çok dik bir yokuşu (bilenler de olabilir) çıkana kadar aracı 3-4 kere stop ettirdim. Belki daha alışamamamın da etkisi vardır. Ama geri gelip hızlanarak çıktım. Aynı yokuşu C3, linea ve BMW 5.20 ile de çıktım. BMW neyse de diğer ikisi ile de hiç zorlanmadım.

    Benim aracım 95hp dik bir rampada henüz deneme fırsatım olmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Hokkabaz-

    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit105

    Ben kiralık olarak kullandım 1 gün boyunca. 2007 citroen C3 kullanıcısı olarak kalite hissi verdiğini söyleyebilirim. Daha çok binek otomobil gibi bir araç. Altı çok alçak. Fiat'da Fİorino oluyor galiba karşılığı. Bir ticari araç için bence konforlu.

    Ancak ben performansını beğenmedim. Sanırım 75 hp olandı kullandığım. Yokuş çıkışlarında (oldukça dik yokuşlar) zorlandı. 5 kişi ile Kulaksız'da çok dik bir yokuşu (bilenler de olabilir) çıkana kadar aracı 3-4 kere stop ettirdim. Belki daha alışamamamın da etkisi vardır. Ama geri gelip hızlanarak çıktım. Aynı yokuşu C3, linea ve BMW 5.20 ile de çıktım. BMW neyse de diğer ikisi ile de hiç zorlanmadım.

    Benim aracım 95hp dik bir rampada henüz deneme fırsatım olmadı.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba,
    Hokkabaz arkadaşıma görüşleri ve yorumlarından dolayı teşekür ediyorum:Fakat bir konuda eleştirisine katılmıyorum(- Ön konsol çok içeride maşallah
    oraya 5-6 yaşındaki bir çocuk rahatlıkla yatabilir.) Çünki Firmanın 2 secenegi vardı. Aracın göğsünü kısa tutup ön kapudu uzatacaktı veya dizayndaki gibi
    motor kabutunu kısa tutup o genişligi ve ferahlıgı içeri vererek göğüsü uzatmışlar ve dışardaki alanı aracın içine eklemiş oldular bence çok güzel düşünce.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talat1974 -- 22 Kasım 2014; 0:00:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: talat1974

    Arkadaşlar merhaba,
    Hokkabaz arkadaşıma görüşleri ve yorumlarından dolayı teşekür ediyorum:Fakat bir konuda eleştirisine katılmıyorum(- Ön konsol çok içeride maşallah
    oraya 5-6 yaşındaki bir çocuk rahatlıkla yatabilir.) Çünki Firmanın 2 secenegi vardı. Aracın göğsünü kısa tutup ön kapudu uzatacaktı veya dizayndaki gibi
    motor kabutunu kısa tutup o genişligi ve ferahlıgı içeri vererek göğüsü uzatmışlar ve dışardaki alanı aracın içine eklemiş oldular bence çok güzel düşünce.

    Alıntıları Göster
    Bu araba ruhsatta kamyonet mi yazıyor yoksa ruhsat mı ? Kangoo da kamyonet yazdığı için değiştirmeyi düşünüyorum çekişi iyi mi yeri gelir 1 ton a yakın yükleme yapabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ouzqan

    Bu araba ruhsatta kamyonet mi yazıyor yoksa ruhsat mı ? Kangoo da kamyonet yazdığı için değiştirmeyi düşünüyorum çekişi iyi mi yeri gelir 1 ton a yakın yükleme yapabilirim.

    Evet Ruhsatta kamyonet yazıyor. Fakat 12.000 TL fark ödeyerek otomobil ruhsatlı da alabiliyorsunuz. Bence her yıl muayene ve -10 km hız için bu kadar fark ödemeye değmediğini düşünüyorum. Çekişi iyi, yük haddi ne kadar bilmiyorum. Kangoo ve connect gibi yüksek değil. Aracı test etmenizde fayda var.
  • -Hokkabaz- kullanıcısına yanıt
    Cevapladığınız için teşekkürler hocam . Ruhsat olayı benim için önemli bu arabayı uzun vade de kullanmak istiyorum . O yüzden her sene olacağına 2 sene de bir muayene ye sokup daha az ödemek istiyorum . Kangoo canımı sıkan birşey ama parça ucuzluğu falan derken arayı kapatıyordu .
  • Öğretmen indirimi ile beraber sigorta hariç titanyum plus için 47,500 fiyat aldım.Bu hafta almayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadbul

    Öğretmen indirimi ile beraber sigorta hariç titanyum plus için 47,500 fiyat aldım.Bu hafta almayı düşünüyorum.

    İyi fiyat almışsınız.Şimdiden hayırlı olsun.Renk nedir? Ve hangi bayi?
  • Titanyum plustan vazgecip titanyumda alabilirim plustaki ozelliklerin eksikliğini hissedecegimi düşünmüyorum.Bugun gidip görüşeceğim yalniz ford yakit olarak üzer diyorlar sanirim eski connectleri baz alarak söylüyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadbul

    Titanyum plustan vazgecip titanyumda alabilirim plustaki ozelliklerin eksikliğini hissedecegimi düşünmüyorum.Bugun gidip görüşeceğim yalniz ford yakit olarak üzer diyorlar sanirim eski connectleri baz alarak söylüyorlar.

    Eski connectler için doğru ama courier'de durum farklı şu an şehiriçi ortalamam 6.5 Litre Km'de 0.27 krş yakıyor. Tabi ben sakin kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Hokkabaz-

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadbul

    Titanyum plustan vazgecip titanyumda alabilirim plustaki ozelliklerin eksikliğini hissedecegimi düşünmüyorum.Bugun gidip görüşeceğim yalniz ford yakit olarak üzer diyorlar sanirim eski connectleri baz alarak söylüyorlar.

    Eski connectler için doğru ama courier'de durum farklı şu an şehiriçi ortalamam 6.5 Litre Km'de 0.27 krş yakıyor. Tabi ben sakin kullanıyorum.

    Alıntıları Göster
    merhaba.

    henüz 2 ay oldu alalı 1000 km yol yaptım.

    önceki aracım 2013 jetta idi.

    şimdilik çok memnunum. iA utandırmaz.

    izlenimlerim için önceden konu açmıştım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_98402377/tm.htm

    umarım faydalı olur.

    2014 ford tourneo courier titanium gümüş gri




  • Motor kısmının altı çok alçak görünüyor. Bozuk yollarda tümseklerde bunun sıkıntısını çektiğiniz oluyor mu ? Yani altını yere vurduğunuz olu mu ?
    Taksi için bu modeli düşünüyorum fakat altının alçak olması bizim oralarda sıkıntı yaşatabilir diye tereddütüm var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talsuv61

    Motor kısmının altı çok alçak görünüyor. Bozuk yollarda tümseklerde bunun sıkıntısını çektiğiniz oluyor mu ? Yani altını yere vurduğunuz olu mu ?
    Taksi için bu modeli düşünüyorum fakat altının alçak olması bizim oralarda sıkıntı yaşatabilir diye tereddütüm var.

    hayır böyle bir sıkıntı yaşamıyorum

    bazen şu yolun ortasında tepe gibi duran rögar kapaklarının üstünden geçiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jetta01

    quote:

    Orijinalden alıntı: talsuv61

    Motor kısmının altı çok alçak görünüyor. Bozuk yollarda tümseklerde bunun sıkıntısını çektiğiniz oluyor mu ? Yani altını yere vurduğunuz olu mu ?
    Taksi için bu modeli düşünüyorum fakat altının alçak olması bizim oralarda sıkıntı yaşatabilir diye tereddütüm var.

    hayır böyle bir sıkıntı yaşamıyorum

    bazen şu yolun ortasında tepe gibi duran rögar kapaklarının üstünden geçiyorum.

    Alıntıları Göster
    Aracın yerden yüksekliğini ve ölçülerini gösteren bir şema bulamadım ford un sitesinde, bilgisi olan paylaşabilirmi rica etsem




  • Ben almaktan vazgeçtim test sürüşü yaptiktan sonra.Ic aksam bana ilerde cok ses yapar gibi geldi.Ayrica en ust donanım arac aliyorum ama on konsol baz modelle ayni xenon yok.Trimlerin birlesme yerleri cok alelade.Ayrica araci bagaji icin alacaktim ama senede kac kez lazim olacak onu düşündüm ayrica 6m2 haliyi passata bagaj kapanacak sekde koyunca bagajimin okadarda kucuk olmadığını gördüm.Velhasıl 2004 passata devam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadbul

    Ayrica en ust donanım arac aliyorum ama on konsol baz modelle ayni

    orada bir yanlışlık var.

    trend-deluxe ön konsolu, titanium ve plus ınkinden farklıdır...

    titanium ve plus bildiğiniz yüksek fiestadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jetta01

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadbul

    Ayrica en ust donanım arac aliyorum ama on konsol baz modelle ayni

    orada bir yanlışlık var.

    trend-deluxe ön konsolu, titanium ve plus ınkinden farklıdır...

    titanium ve plus bildiğiniz yüksek fiestadır.

    Alıntıları Göster
    Hiç öyle fiesta gibi değil. Bu araca da baktım yeni gelen tourneo connect'e de baktım. İç trim kalitesi otomobil gibi değil arkadaşlar. Yani kimse kimseyi kandırmasın.
    Bu araçlar ÖTV'nin %15 olmasıyla bu kadar palazlanmış, üretimi gelişimi yapılan araçlar. Avrupalı bu araçları kapısına koymaz özel kullanım için. Zaten Koç'ta uyanık!
    Araç fiyatlar yükseldiği için bir boy ufağını burada üretmeye başladı. Yoksa şimdiki Connect fiyatları ile yerli ürettiği bir aracı satması mümkün değil. İnsanlara donanımla bu araçları
    cazip getirmeye çalışıyorlar. Fakat bir otomatik vites olmadıkça zor.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.