Şimdi Ara

Yeni Honda Civic Primium mu, Golf 1,6 FSİ Midline mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
1.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • civic
  • birde agırlık farkı var.

    honda 1174 kg, golf ise 1220 kg.

    kalıte burdan bellı.
    ıclerıne bının kalıte farkını gorursunuz.
    yakıtta agırlık cok fark eder.ama yınede hemen hemen aynı yakarlar.

    bırde euro ncap carpısma testlerınden biri (golf) 5 yıldızlı , dığerı (honda) 4 yıldızlı.

    guvenlık dersen yıne golf onde.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: profuzman

    tabikide honda diyeceğim çünkü golf midline en donanımsız versiyon.jantlar kapak kapı kolları gövde rengiyle aynı değil
    arabayı güzel göstermiyor

    ama cıvıc 125 beygir ,iç tasarımı çok farklı dikkat çekici güzel ,alacağınız civic donanımlı bir araç olucak



    en baz donanım golfte mıdline değil primlinedır bu bir.
    midlineda civicte olmayan çift bölgeli otomatik klima vardır ayrıca edl ile asr de vardır civicte ancak 1.8 motorda labileceğin esp de opsiyon olarak alınabilinmektedir .Ayrıcas golf EuroNcap tan 5 yoldız alarak güvenliğini kanıtlamış yapılan değerlendirma testlerinde ise kalite ve konforonunun zirvesinde olduğu görülmüştür.115 hp de az bir rakam değildir.İkinci elde değer kaybı civic e nazaran daha azdır.




  • Civic`te 1 nisandan itibaren ufak donanım değişiklikleri oldu artık tüm donanımlı civiclere rds ve içeriden bagaj kilidi eklendi bunun yanında VSA(ESP) düz ve otomatik Elegance donanımada eklendi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rooney1976

    birde agırlık farkı var.

    honda 1174 kg, golf ise 1220 kg.

    kalıte burdan bellı.
    ıclerıne bının kalıte farkını gorursunuz.
    yakıtta agırlık cok fark eder.ama yınede hemen hemen aynı yakarlar.

    bırde euro ncap carpısma testlerınden biri (golf) 5 yıldızlı , dığerı (honda) 4 yıldızlı.

    guvenlık dersen yıne golf onde.



    Civic Sedan EURO-Ncap testlerine girmedi aslında HB'ten farklı bir sonuç alabilir diye düşünüyorum Ha bu daha iyi alır anlamına gelmesin bilemem orasını.. Şimdi tamamen KİŞİSEL olarak yaptığım karşılaştırmamda:

    -Malzeme ve işçilik kalitesi olarak Golf önde diyor insanlar, benimde içimden bir ses öyle diyor fakat inanın pek bir fark göremedim sezemedim, Civic'te kullanılan plastiklerde gayet yeterli ve işçilik iyi gözüküyor

    -Donanım olarak Civic hayli hayli önde, çift bölgeli klimayı savunan arkadaşlarımız olmuş ama benim gibi insanlar için çok işlevsizdir mesela, gereksiz olarak nitelendiriyorum

    -Tip olarak da Civic Sedan benim de almak istediğim modeller arasında başı çekiyor, özellikle siyah düz vites elegance stock haliyle bile muhteşem, ince spoyler takıldı mı tam oluyor

    -Güvenlik donanımı olarak Civic de yeterli, hatta VSA varsa yeterlinin üstünde..

    -2. el konusunda ise Golf bana da önde gibi gelmekte fakat gel gelelim Golf 2003 sonu tanıtılmış bir modeldir, 2004 başı gibi de piyasaya çıktı diye hatırlıyorum 3.5 yıl falan olmuş ve motor modifikasyonu hariç, kişisel kanaatimce ihityacı olmasına rağmen hiç makyaj yemedi gözümde epey eski duruyor şu anda, inanın ondan önce çıkan Megane II'Ler daha modern duruyor.




  • golf bir efsanedir eğer aklında çocukluğundan beri golfüm olsa keşke diye geçtiyse golf al.

    Ama mantığınla haraket edeceksen civik her yönüyle( tasarım, motor, garanti süresi) önde benim görüşüm.
  • honda cıvıc hb ye ncap ta sedandan daha fazla guvendı ama 4 yıldız alabıldı.

    oncekı aracım da (focus) cıft bolge klıma yoktu. ama ne kadar onemlı oldugunu sımdi anladım

    malzeme ve ıscılıge gelınce sunu derım: git iclerıne otur ve her ıkısının kaput ve bagaj kapagını ac.honda da hersey ortada muhafazalar bıle yok dogru durust.bagaj kapagida oyle hafifki sasirırsın.ayrıca lastık sesı full ıcerı alır.

    ayrıca comfortlıne golf lerın stepnesi bıle alasım janttır.

    oncedende yazdım, golf prestıj demektır. aracla bır yere gidince yada trafikte ınsanların bakıslarından anlarsın bunu
    bırde golf bınen o rahatlığı aldımı daha bırakamaz




  • Civic Sedan Full Elegance Modeli ( Sunroof + VSA ile )


    Birde şuraya bir göz at kardeş :

    http://forum.donanimhaber.com/m_13385902/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EximeR -- 6 Nisan 2007; 14:01:25 >




  • Golf ün artıları : Kalite açısından detaylara inilirse Golf biraz daha öne çıkar,kaporta aksamı daha tok bir his verir.Asfalt sesini daha az alır,amortisörleri daha yumuşaktır,ancak virajlarda oldukca dengelidir.Kendi sınıfında A3 ve 1 serisine yakın prestiji vardır,çok iyi prim yapar,güvenlik testlerinden daha başarılı sonuçlar almıştır. Sınıfının efsane modelidir.

    Civic in artıları: Motor gürültüsü FSI ye göre çok daha azdır,kullanım zevki -özellikle direksiyon tepkileri- daha iyidir.Motoru sportif kullanıma daha uygundur,üst devirlere istekle ve güç kaybı yaşamadan hızla çıkar,buna karşılık FSI motora göre tüketimi arasında çok fark yoktur.Malzeme ve işçilik kalitesi Golf ten farklı olarak bir önceki nesile göre düşmemiş,artmıştır,sert plastik aksam ve bazı kontrol tuşları Accord dan alınmıştır. Amerika ya ilk giren kompakt Japon modellerden biridir,sorunsuzluğu ve kullanım kolaylığı ile ünlüdür.Golf ten daha yeni tasarım bir araçtır,yani daha uzun süre değişime uğramadan piyasada kalacaktır.




  • Donanımsız da olsa bence Golf,Tasarımı herşeyi bitiriyo bana göre

  • tebrik ediyorum butun yazıların nedemek istedigini iki paragrafta yazmıssın.


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Golf ün artıları : Kalite açısından detaylara inilirse Golf biraz daha öne çıkar,kaporta aksamı daha tok bir his verir.Asfalt sesini daha az alır,amortisörleri daha yumuşaktır,ancak virajlarda oldukca dengelidir.Kendi sınıfında A3 ve 1 serisine yakın prestiji vardır,çok iyi prim yapar,güvenlik testlerinden daha başarılı sonuçlar almıştır. Sınıfının efsane modelidir.

    Civic in artıları: Motor gürültüsü FSI ye göre çok daha azdır,kullanım zevki -özellikle direksiyon tepkileri- daha iyidir.Motoru sportif kullanıma daha uygundur,üst devirlere istekle ve güç kaybı yaşamadan hızla çıkar,buna karşılık FSI motora göre tüketimi arasında çok fark yoktur.Malzeme ve işçilik kalitesi Golf ten farklı olarak bir önceki nesile göre düşmemiş,artmıştır,sert plastik aksam ve bazı kontrol tuşları Accord dan alınmıştır. Amerika ya ilk giren kompakt Japon modellerden biridir,sorunsuzluğu ve kullanım kolaylığı ile ünlüdür.Golf ten daha yeni tasarım bir araçtır,yani daha uzun süre değişime uğramadan piyasada kalacaktır.





  • Euro-Ncap gibi adı defalarca kez saibeye karısmıs firma yerine tamamen bagımsız olan American- Ncap testlerine bakalım

    Toplamda 1 Civic , 2 Corolla ve 3 jetta

    http://www.nhtsa.dot.gov/NCAP/Cars/3986.html

    http://www.nhtsa.dot.gov/NCAP/Cars/4045.html

    http://www.nhtsa.dot.gov/NCAP/Cars/3964.html




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rooney1976

    honda cıvıc hb ye ncap ta sedandan daha fazla guvendı ama 4 yıldız alabıldı.

    oncekı aracım da (focus) cıft bolge klıma yoktu. ama ne kadar onemlı oldugunu sımdi anladım

    malzeme ve ıscılıge gelınce sunu derım: git iclerıne otur ve her ıkısının kaput ve bagaj kapagını ac.honda da hersey ortada muhafazalar bıle yok dogru durust.bagaj kapagida oyle hafifki sasirırsın.ayrıca lastık sesı full ıcerı alır.

    ayrıca comfortlıne golf lerın stepnesi bıle alasım janttır.

    oncedende yazdım, golf prestıj demektır. aracla bır yere gidince yada trafikte ınsanların bakıslarından anlarsın bunu
    bırde golf bınen o rahatlığı aldımı daha bırakamaz

    trafikte bir sürü golf doşalıyor.sayıları civiclerden fazla ama ben hiç kimsenin offf şu golfe bak dediğini duymadım.trafikte insanların dikkatini çeken araçlar bmw 5 serisi mercedes s serisi gibi arabalar yoksa golf her sokak başında var.insanlar her gün görüyor




  • Duyamazsın cunku iclerini gecirerek soyluyolar bunu.halıyle haykıracak hallerı yok dimi.

    aslında bunu birde kendimden bılıyorum

    bırde konu baslığımız bmw yada mercedes değıl dıkkat edersen.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rooney1976

    Duyamazsın cunku iclerini gecirerek soyluyolar bunu.halıyle haykıracak hallerı yok dimi.

    aslında bunu birde kendimden bılıyorum

    bırde konu baslığımız bmw yada mercedes değıl dıkkat edersen.


    onu bi sen diyosundur. Hani bi focus HB olsa bi seat leon olsa bi mazda3 olsa neysede, golf 12 13 senedir neredeyse aynı kasayı uretiyor. Şahin dogan gibi oldu yaww
  • işte bu bahsettıgin nedenlerden dolayı efsane o.

    kasada yaptığı değisiklikler hep bir oncekıne sadık kalınarak yapılıyor.2.elide bu yuzden altın gibi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rooney1976

    işte bu bahsettıgin nedenlerden dolayı efsane o.

    kasada yaptığı değisiklikler hep bir oncekıne sadık kalınarak yapılıyor.2.elide bu yuzden altın gibi.


    WV'nin yıllardır izledigi basarılı reklam politikası ve TÜRK halkınında arastırmadan arac almalarından dolayı golf 1000-1500 ytl daha gazla prim yapıyo olabilir.

    Ama sunu söyliyim gerek yakıt tuketimi , gerekse 400bin km ye sorunsuzca ulasabilmesi golfun kazandırdıgı 1000ytlnın 3 4 katını bana rahatlıkla kazandırıyor

    Forever Honda Civic Vtec

     Yeni Honda Civic Primium mu, Golf 1,6 FSİ Midline mı?




  • Sorun her araçta vardır zaten sorunsuz araç diye kavramda yoktur

    birinci ben golf5 fsı kullanıyorum,daha öncede golf 4 vardı şimdide golf 5 var

    sence biz golfte sorun yasasaydık gidip tekrar golf alırmıydık?
    ama orta sınıfta yine araç alırsak VW ye bakarız

    Vw'nin rekla politikası diyip duruyorsun peki napıyor vw herkez kendi markasını pazarlamak için piyasada birseyler yapmak için tabikide reklam vericek biraz mantıklı olalım(mercedeste reklam veriyor bmw de reklam veriyor toyotada veriyor )
    (ne kadar su ,okadar meyve)



    yakıt tüketimi demişsin Civic daha azmı yakıyor,yada Golfun az yakan modelleri yokmu ''TSI,yüksek performans az tüketim '' hatta bu motor yılın motoru seçilmiştir

    peki adamlar yılın motorunu seçmişler budamı reklama giriyor

    Peki millet neden Golf tercih ediyor
    nedeni ise

    Sınıfındakilerden daha prestijlidir vede ikinci elde daha az zarar edersin
    Sınıfındakilerden daha konforlu ve kalitelidir
    İşçilik olarak zaten testlerde iyi not almıştır
    Benzinli motor seceneğinin bol olması
    ama en büyük nedeni ise o bir EFSANE olması


    sana çok iyi bir örnek veriyim ''neden golf cıkıyorda sonra rakipleri atağa geçiyor''

    bunun en büyük nedeni ise GOlfu incelemektir

    yani Golf o sınıftada öncülük etmektedir


    birde GOLf ''GTI'' sınıfını başlata araçtır

    Zaten GOlf kasa değiştiriyor 2008 gibi şimdiden heycanlııym ki yeni golfu test etmek için


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakNSX

    quote:

    Orjinalden alıntı: rooney1976

    işte bu bahsettıgin nedenlerden dolayı efsane o.

    kasada yaptığı değisiklikler hep bir oncekıne sadık kalınarak yapılıyor.2.elide bu yuzden altın gibi.


    WV'nin yıllardır izledigi basarılı reklam politikası ve TÜRK halkınında arastırmadan arac almalarından dolayı golf 1000-1500 ytl daha gazla prim yapıyo olabilir.

    Ama sunu söyliyim gerek yakıt tuketimi , gerekse 400bin km ye sorunsuzca ulasabilmesi golfun kazandırdıgı 1000ytlnın 3 4 katını bana rahatlıkla kazandırıyor

    Forever Honda Civic Vtec

     Yeni Honda Civic Primium mu, Golf 1,6 FSİ Midline mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi master them -- 10 Nisan 2007; 0:18:36 >




  • arkadaşım golf ün sözde efsaneliği türkiye dedir o da sırf reklamda efsane dediği için
    madem dünya çapında efsane amerikada neden vw rabbit diye geçiyor
    bir efsane nin adının heryerde aynı olması gerekmez mi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rooney1976

    honda cıvıc hb ye ncap ta sedandan daha fazla guvendı ama 4 yıldız alabıldı.

    oncekı aracım da (focus) cıft bolge klıma yoktu. ama ne kadar onemlı oldugunu sımdi anladım

    malzeme ve ıscılıge gelınce sunu derım: git iclerıne otur ve her ıkısının kaput ve bagaj kapagını ac.honda da hersey ortada muhafazalar bıle yok dogru durust.bagaj kapagida oyle hafifki sasirırsın.ayrıca lastık sesı full ıcerı alır.

    ayrıca comfortlıne golf lerın stepnesi bıle alasım janttır.

    oncedende yazdım, golf prestıj demektır. aracla bır yere gidince yada trafikte ınsanların bakıslarından anlarsın bunu
    bırde golf bınen o rahatlığı aldımı daha bırakamaz



    Çok abartmışsn.. 39.000'e aldığın versiyon bile çelik jantlı siyah kapı kollu falan geliyor, piyasaya çıkalı 3 yılı doldurmuş çoktan.. NERESİ dikkat çekici ya bak ben anti-vw falan değilim öğrenciyim almayı düşündüğüm en son modellerden biri Golf, kalite-işçilik iyi eyvallah ama prestij-karizma dersen hayır dostum orda dur.. Öyle bir araba olsaydı zaten babam almayı düşünmezdi dünyadaki sayılı sıradanlık meraklısı insanlardan biri olarak




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.