Şimdi Ara

Yeni Honda HRV e-hybrid (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
717
Cevap
58
Favori
83.434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de kararsız kaldım hem de epey kararsız .

    yani austral bile ihtimal dahilinde nedense heo aklımda Honda kaldı .

    bayilerdeki araç durumunu da bilmiyorum . Yılbaşından önce almak gerek .

  • Konyasb K kullanıcısına yanıt
    Hrv trafiğin bol olduğu şehirlerde avantaj sağlıyor diye yazmış üstadlar. Olduğum şehirde muhtemelen benzini daha fazla kullanacağımdan 408 ya da cupra leona kaydı aklım.
  • siz test sürüşü yaptınız mı darlık hissi oluyor mu ?

    ben teknik ölçülere bakmıyorum aynı ,

    ama bir kez test sürüşü yaptım , algılayamıyorum . Dar mı pişman olur muyum bilemedim .

  • Konyasb K kullanıcısına yanıt
    Henüz yapmadım hocam. Bu hibriti kullanma konusunda kafamı karıştırdılar. Dur kalk trafiği yok olduğum şehirde. Fakat bu araç çok şık. 1560a da advance için iyi geldi fiyat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhmthntr -- 10 Aralık 2023; 22:51:56 >
  • Tabii mantıken hibritin en işlevsel olduğu yer trafiktir. Fakat ben trafiğe girmiyorum istanbul tem otoyolunu kullanıyorum boş olduğu saatlerde ,gazlamayı da sevdiğim için gaz pedalına basarım. Benim bu halde yakıt ortalamam 4.8 (44binin ortalaması). Benim yerimde başkası olup daha sakin kullansa kafadan 4.2-4.4lere inecektir. Fakat herkes hibrit sistemi devamlı kullanıyım detayına takılır mı orasını bilemem

  • thiler kullanıcısına yanıt
    Değerler süpermiş hocam 👏🏻👏🏻
  • 2024 te kasa değişecek mi ?

  • ‘Hocam c segmentinden B-suva düşmeyin derim. Güvenlik ve sürüş açısından hr-v civicten ileri değil geri gitmiş olur. Arka süspansiyon, motor, sürüş dengesi falan üzer. Artısı yakıt tasarrufu olur.

  • Bu arada elektrikliler hibritler kadar olmasa da fark edilir şekilde değer kaybediyor. Bataryası bildiğiniz telefon bataryasının 150 kiloluk hali nasıl ki telefon bataryası 2 yılda %70-80 azalıyorsa bunlar da aynı. 6. Yılda batarya %20 performansa düşer, garantisi de biter. Sonra sarı sitede bataryası bitik hibrit çöplüğünde yerimizi alırız. O açıdan ben baya pişmanım ama nafile aklıma sonradan dank etti çünkü.

    Toyota hibrit ile karşılaştıran arkadaşın dediklerinde düzeltme yapayım: toyota elektrikli motoru ile benzinli motoru aynı anda çalışmıyor. Aracı kaldırırken veya dur kalk park hızlarında hibrit tek çalışıyor. Sonra komple benzine geçiyor araç. O bakımdan toyotanın avantajı sistem daha basit daha az sıkıntı çıkarır. Dezavantajı da benzinli motora destek atamıyor honda gibi, ara hızlanmalarda atik değil. Toyotolar elektrik motorundan destek alamayacağı için 1.8 atmosferik kullanıyor. Mtvsi yüksek oluyor.





  • Konyasb K kullanıcısına yanıt

    Kasalar 2026’ya kadar sabit. TR’deki motor seçenekleri de öyle olacak. Zaten 2024’e geldik makyajlı kasa gelmedi.

  • dur kalk trafiğinde 30 km altında full elektrik motoruyla götürüyor düz yolda. Honda hibritin klasik toyota hibritten farkı verebileceği her an motora destek atması o nedenle her kullanımda düz atmosferiğe göre az yakar.


    kışın ısıtma + batarya performansı nedeniyle 6-7’leri görüyor ama trafikli şehir içi de olsa.


    sürücü koltuğunda fena bunalıyorum bu arada aracın ön camı üstte çok erken bitiyor. Tavanla kafam arasında 1 yumruk mesafe bırakmama rağmen trafik ışıklarına biraz fazla yaklaşsam görüntüden çıkıyorlar. Ben jazz 2012’den geçtim. Cam tavansız ve kısık ön cam beni mahvetti daralıyorum.


    Arka koltukta diz mesafesi süper ama ortada oturana allah sabır versin. Koltuk moştuk değil dirsek dayamaya oturacak yarım götüyle. O açıdan düzenli 5 kişiyseniz bu arabayı almayın.

  • Teşekkür ederim. Çok açıklayıcı oldu. 408 gt bakmaya devam edeyim ben :)
  • boyleykenboyle B kullanıcısına yanıt
    Bu durumu Honda Türkiye ye sordum. Beni yetkili birine yönlendirdiler. Bataryanın öyle 3 5 senede ömrünü doldurmasi söz konusu değilmiş 2013 crv nin bataryası henüz değişmemiş değişme gereği duymamış yeni hrv deki batarya tabi daha gelişmiş bir batarya ömrü daha uzun olacaktır. Sordum o crv şimdi bataryasını değiştirmek istese ne kadar dedim 50 bin civarı dedi.
    Yeni hrv yeni bir araç olduğu için bataryası pahalıdır ama bir kaç seneye eski teknoloji olacak ve fiyatı düşer. Ben bataryanın öyle 5-6 senede gözle görülür şekilde ömrünün dolacağını az şarj olacağını falan sanmıyorum neticede koskoca honda ilk defa da hibrit araç yapmıyor. Diyelim ki bitti serviste garantiden değiştirmedi veya garanti doldu. 100 bin gibi (tahmini yaziyorum) bir paraya değiştirilip binmeye devam edilebilir öyle çöp olma durumu olmaz.
  • boyleykenboyle B kullanıcısına yanıt
    Eğer bahsettiğiniz toyota corolla cross ise bildiğim kadarıyla o da tam hibrit ve çalışma prensibi hrv ile aynı. Sizin bahsettiğiniz kalkislarda ve dur kalklarda falan elektrik motorun çalışması benzinle aynı anda çalışmaması yarı hibritlerde oluyor.
  • Ugrb81 U kullanıcısına yanıt

    5.57 hocam. Toyota şanzımanı yapısı gereği aynı anda sadece tek motordan güç aktarımı yapabiliyor. Bayilerdeki satış görevlileriyle araç teknolojisi üzerine asla konuşmam. Katalog kadar bilenine bile rastlamadım. Papağandan ileri gitmezler.


    Bu arada aynı durum pil için de geçerli. Lityum iyon pillerin ömrü belli. Ortada sihirli bir durum yok. Satıcı benim malım kötü der mi :) komisyonunu alacak.


    The Car Care Nutyoutube
    A Mechanic and Hybrid Specialist Compares Toyota VS Honda. So Which one of the two makes a better overall hybrid system? In this video we do a full comparison between Toyota's hybrid system and Honda's hybrid system. It is a known fact that Toyota is the undisputed king of hybrid systems but what about Honda? We'll start by a full comparison between the engine choices, then we look at the transmissions and how different they are. Then we look at the Braking system, AWD System and the Hybrid battery. Lastly we talked about some similarities between, Maintenance costs and lastly we draw a conclusion on which one is better. The cars featured in this video are a 2022 Toyota Camry Hybrid with the 4th generation hybrid system and a 2023 Honda CRV Hybrid. TCCN Automotive Inc. Toyota and Lexus Specialist Repair Visit www.tccnautomotive.com to schedule your appointment today. Check out the second channel : https://www.youtube.com/channel/UCUPPMkXFBPr-TAAE-CV9Jlg Recommended Tools: Basic Scan Tool https://amzn.to/3Jm6aom Very good DIY Scan Tool https://amzn.to/3zF7dvH Advanced Scan tool https://amzn.to/3q3L3QQ Spill Free Coolant Replacement Funnel https://amzn.to/3uJfKxm Sun roof drain cleaning tool https://amzn.to/3GMDlQ9 Good DIY Torque Wrench 1/2" https://amzn.to/3gE9bnw Wireless Apple CarPlay for Toyota\Lexus https://amzn.to/3uKElSo Very Good Triple Camera Borescope https://amzn.to/3MrgFs0 *as an Amazon associate, I earn from qualifying purchases. Follow the channel on Social Media : http://www.facebook.com/thecarcarenut http://www.instagram.com/thecarcarenut Check out the channel Merch store https://www.youtube.com/channel/UCEKt2bUDBoRUw3wpPpDOUaA/store Support the channel on Patreon: http://www.patreon.com/thecarcarenut Make a one time donation to the channel: http://www.paypal.me/CCNdonate Check out the amazon store: http://www.amazon.com/shop/thecarcarenut *as an Amazon associate, I earn from qualifying purchases. 0:00 Intro 1:09 Engine 5:57 Transmission 14:21 Brakes 17:46 AWD System 19:16 Hybrid Battery 22:01 Similarities between them 24:44 Maintenance Cost Comparison 27:48 Driving Impressions 29:52 Which one is better?
    https://youtu.be/Fg3W-qzZJrg?si=W99moUzUCn_S7ree&t=5m57s
  • boyleykenboyle B kullanıcısına yanıt
    Hocam corolla cross hrv ile aynı sanzuman ikiside e cvt. Hibrit zaten melez demek aynı anda iki motor devreye giremeyecekse ona hibrit denmez. Toyota hibrit de aynı şekilde düşük hızlarda sadece elektrik hız artınca benzin motorda devreye giriyor melez çalışıyor.
    Cep telefonlarındaki lityum iyon pille bu araçtaki aynı kefeye koymak tam bir akıl tutulması. Yıllardır lityum ion pil kullanıp sorunsuz çalışan araçlar var. Ha tabi zamanla pilin performansı düşecektir. Ömrü de tukenecektir bir zaman sonra ama 4 5 senede pilin ömrü bitecek şarj tutmayacak araba çöp olacak honda dünya pazarında araba satmaya devam edebilecek. Ne salakmış bu honda yöneticileri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugrb81 -- 13 Aralık 2023; 6:7:25 >
  • thiler kullanıcısına yanıt

    15bin de bakıma götürmede honda garantide sıkıntı cıkartmıyor değil mi ? tşkrler


    Bende elegance paketini bulup alabilmiştim malum gecen yıllarda bulup alabilmek bir marifetti..

    Yaklasık 14k yol yaptım.Bu zaman zarfında araçtan gayet memnunum. genelde ev-iş arada birde 500km memlekete git gellerde kullanıyorum

    araç ankarada ev-iş kapalı yolda (eskişehir yolu trafigi yaklasık 15km yolu 1 saat veya daha fazla zamanda alıyorum) nerdeyse hep elektrikle gidiyor.. yazın eve girişim bazen 3.3lt leri buluyordu. gerek az yaktırmak gerekse daha ekonomık sürüş seceneği ile gidip geliyordum.. zamanla araca alışıp biraz daha performanslı gitmeye başlayınca ve birde kış ayına girince bu aralar 5-6,5lt leri buluyorum bazen 7lt yaktırıyorum.

    herkesinde belirttiği gibi bir perdformans arabası değil.. öyle gaza bastınmı birden hızlanıp sollayıp gidecek bir araç hiç değil (eski dizel jetta aracım ile yardıra yardıra giderdim) ama bunda artık sakin kulanmaya alıştım.. bazen sağdan ağır ağır tır gibi gittiğimde oluyor :(


    bunun dışında araçtan çok memnunum. alacaklara tavsiye ederim. aracın içi ciddi manada geniş, 1.80 boyuna yakın yetişkin oğullarım var. hiç bir kere da bu ne böyle cok darmış dediklerini duymadım aksine ferah ferah oturuyorlar.. bağaj konusuna değinmiyorum zaten o kısmı dar. Orayı tıka basa doldururum bizde eşya çok diyorsanız yetersiz gelir..rakamlarıda oldukca aşağı çekmişler.. hazır fırsat varken alın geçin derim...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ender -- 13 Aralık 2023; 9:59:52 >




  • arkadaşlar, aracı kapatırken kapatma tuşuna bastıktan sonra aksesuar moduna geçiyor tam kapanmıyor. tekrar çalıştırıp sonra kapatma tuşuna basınca bu sefer kapanıyor ve kilitliyorum. aracı daha yeni aldım, nasıl ilk basışta kapanır acaba?

  • stuka kullanıcısına yanıt

    Park moduna alınca kapatmanız gerekiyor

  • ender E kullanıcısına yanıt

    ok,tşk.

  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.