Şimdi Ara

Yeni Hyundai I30 mu? yoksa Vw Golf mü? (65. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.503
Cevap
6
Favori
105.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: maxxer

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    C hb sıralaması nettir:

    1)Golf

    2)Astra J

    3)Focus III

    4)Yeni C4-Yeni i30

    5)Megane III-Auris


    Liste doğru.

    Bence Astra J en sonda olmalı.

    Hocam J malzeme kalitesi olarak Focus III'ten geri ancak sürüş hissi iç ve dış tasarım olarak iyi bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KadirşinaS_
    ...

    Arkadaşım tekrardan merhaba,

    Çok uzatmadan ve tekrara da düşmeden, madde madde yazayım bu sefer:)

    1. E-otodergi testlerini mantıklı buluyor olmamın gerekçesi gidiş-geliş olarak ve video çekimi eşliğinde ölçüm yapıyor olmaları. Bir sürü marka modelin testlerini görebiliyoruz bu şekilde.

    Yazdığım gibi kendim de bir sürü aracı test ettim-ediyorum.

    Emin ol çoğu kullanıcı için iki araç arasındaki gaz pedalına anlık tepki dahil performans farkı hiç ama hiç bir şey ifade etmeyecektir.

    Yakıt tüketimi çok daha öncelikli olacaktır mesela ve i30 bu konuda eleştirilebilir gerçekten.

    Ama piyasadaki en az yakan araçlardan birisine sahibim ve CVT Jazz'dan sonra çift kavramanın bazı durumlardaki kararsızlığı beni rahatsız ediyor.

    Fazla tükettiğini bildiğim halde sırf benim şartlarımda daha fazla konfor sunacağından dolayı tam otomatik şanzımanlı i30'u satın alıp denemek istiyorum açıkçası.

    Ama dediğim gibi, kısmet. :)


    2.
    quote:

    Bu forumda bir çok otomobil dergisinin,öyle e-dergi falan da değil bildiğiniz somut dergilerin yaptığı testlerde Golf birinci çıktığında "bu dergilerin hepsi yalaka, hepsi yanlı" diye tüm emekleri, testleri bir çırpıda çöpe atabilenlerin; e-dergi diye lanse ettiğiniz bir ekibin yaptığı teste bu kadar dört elle sarılması nereden bakarsanız bakın tutarsız ve son derece iki yüzlü değil mi?(burada sadece sizi hedef almadım, sürekli bu iki performans videosunu paylaşan bir çok tip var şu anda bu konuyu okuyan.)


    Arkadaşım bu ifadeni direkt olarak üzerime alırım zira bu konuyu forumda en çok dile getirenlerden birisiyimdir herhalde.

    Ayrıca bu iki videoyu forumda paylaşan ilk kişi de benim muhtemelen. :)


    Otohaber ve autoshow dergilerini ülkemizde ilk satıldıkları yıl olan 91'den beri, yurtdışında olduğum 1.5 yıl civarı bir süre haricinde hiç aksatmadan aldım okudum, hatmettim.

    Son yıllarda aylık auto motor & sport ve autocar dergilerini de alıyorum.

    Ve bu testlerde, özellikle de Alman menşeili dergilerin testlerinde yapılan şey nispeten objektif olan testler ve takibeden verilerden sonra verilen puanların sonucunda bir birincinin seçilmesi.


    Ama bu puanlamanın bir standardı yok.

    Çok alakasız konulardan çok alakasız puanlar verilebiliyor veya kesilebiliyor.

    Benim eleştirdiğim nokta da bu zaten.

    Başka bir okuyucu da aynı konudaki rahatsızlığını Volvo S60, Passat, ve Superb karşılaştırması üzerine AM&S dergisine yazı yazarak belirtmiş.

    Verdikleri cevaplar beni tatmin etmediği için dergiye ben de bir yazı yazdım.

    Yayınlamadıkları gibi lütfedip cevap bile vermediler bana.

    Buyur konusu da bu:

    http://forum.donanimhaber.com/m_57237406/mpage_1/f_/key_//tm.htm


    Dergilerin testlerini çok büyük bir keyifle okurum.

    Ancak puanlama kısmındaki ayak oyunları işin tadını cidden kaçırıyor.

    Golf hep birinci olsun.

    İlk 3 sırayı Golf alsın.

    Takdir ederim.

    Ama bunu ayak oyunları sayesinde yapmasın.


    Bir gün bir aracın bir özelliğini eleştirip o konudan dolayı araca düşük puan vermelerini anlarım.

    Ama 3-5 yıl sonra aynı özelliği bir Alman aracı, özellikle de VW barındırıyorsa ondan puan kırmıyorlar.

    Konunun bahsi bile geçmiyor.


    Yukarıda belirttiğim istisna hariç HEPSİNİ okudum bu dergilerin arkadaşım, HEPSİNİ.

    İnan durum aynen dediğim gibi.


    Dergiler test etsin.

    e-oto dergi de test etsin.

    Test verilerini paylaşsınlar.

    Ama puanlamaya girişmesinler.

    Ki Alman dergileri dışındaki dergiler puanlama yapmıyorlar zaten.

    Bu bile durumun içyüzünü anlatmak için yeterli bence.

    Bir araçtan herkesin beklentisi aynı olacak diye bir kaide yok sonuçta.

    Bununla ilgili onlarca örnek verilebilir.

    Bu açıdan forumda dergi testlerini eleştirip de e-otoderginin yapmış olduğu testleri beğenenlerin gerekçelerini dinledikten sonra bir durum değerlendirmesi daha yapmanı beklerim.

    Ya da belki de çok önemli değil, burada birilerinin fikrini değiştireyim derdinde değilim.

    Yazdıklarım aklına yatarsa ve bu durumu bir miktar da olsa sorgularsan dergilerin yanlı ve taraflı olduğunu, bunu da puanlama kısmındaki ayak oyunlarıyla yaptıklarını zaten görürsün.

    Görmezsen de canın sağolsun, güzel güzel yazışmış oluruz en kötüsü. :)



    3. Performansları benzer olan iki araçtan birisinin diğerine göre "uzama" gibi çok iddialı bir ifadeyle tasvir edilmesine benim tepkim.

    Uçar-kaçar olayı da benzer şekilde çok ama çok iddialı.

    Sonuçta araçlardan birisi 1.2 atmosferik motorlu, 4 vitesli değil.

    Aynı sınıf, aynı kitleye hitap eden ve BENZER bir performansa sahip araçlardan birisi gaza basınca "uzuyorsa" abartı vardır.

    Anlık bir öne geçme olacaktır şüphesiz ama bunda o kadar fazla sayıda değişken var ki hepsini tek bir kelimeyle ve abartılı bir şekilde anlatmak yanlış olacaktır.

    Daha mutedil bir kelime seçilebilirdi.

    Bu kadar ince detayları görebilen birisi olarak senin bu ifadeyi başkasının gazına gelerek yazmış olmana da birşey diyemiyorum arkadaşım.


    Şimdi çıkmam gerekiyor.

    İyi dileklerin için teşekkürler.

    Selamlar.




  • tasarımını eski Bmw tasarımcısı Thomas Bürkle nin yapmış olmasına rağmen ,fena da bir tasarım olmamamasına rağmen dize yeni i30 a 52.000 tl vermem şahsen..hyundai neydi ki bugün ne oldu?i30 un önceki versiyonunu ele alalım şu an i30 u savunanlar yine savunabılecek mı?çok da polemiğe girmek de istemiyorum hyundai daha yolun çok başında ve kimsenin 2 ay sonra araba değiştirme gibi bir durumu olmadıgını da varsayarak parayı 40-50 yıldır bilinen kalitesi sağlamlıgı belli olan bir araca yatırmak bence daha mantıklı..

    bu kadar para verilecekse ben gider golf alırım..

    ayrıca herşey tasarım da değil birçok kişi tasarım üzerinde durup buna göre yorumlar yapmıs ama tasarım kişiden kişiye değişir..bence golf daha ciddi daha asil daha tok daha olgun daha kalite duruyor..sana göre de hyundai duruyordur..
  • Başlıktaki soruya benim cevabım Golf. Volkswagen in bir sloganı vardı "biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu" diyordu. 40 yıldır kasası ve tasarımı çok fazla değişmemiş bir araçtan bahsediyoruz.Bence bu görünümü değiştirmeye gerek duymadılar çünkü kalitelerine daima güvenen sadık müşteri kitleleri oluştu. Buna benzer bir durumu porsche de de görebilirsiniz. 70'lerin sonundan beri 911 modellerinin kasası neredeyse aynı, hatta son yıllarda 70'lerin modellerine benzetmeye de başladılar. Kore markalarının hızlı ivmesini göz ardı etmiyorum, sürekli bir kalite artışı var, gerek malzeme gerekse motorda iyileştirme ve geliştirmeler yapıyorlar, ama genel olarak yaptıkları teknolojiyi alıp maliyeti aynı segmente göre daha düşük tutmak. Böylece avrupada aynı segmentte üretilen araçlara rakip olabiliyorlar. İki aracı da kullanmadım ama sayenizde ikisi hakkında da ziyadesiyle bilgi sahibi oldum. Burada gördüğüm kadarıyla Hyundai için de sadık bir müşteri kitlesi oluşuyor, bu da Hyundai nin iyi yolda olduğunu gösteriyor. Golf ve i30 arasında karşılaştırma yapacak olursak, Golfte öne çıkanlar; Marka bilinirliği, şasi güvenliği, malzeme ve işçilik kalitesi. i30da öne çıkanlar; güçlü motor, standart donanım, fiyat. Dizaynın güzel olup olmaması tamamen kişisel bir görüş ama bence Golf dünyalı, i30 uzaylı gibi duruyor, bu dizayn anlayışı kore arabalarının genelinde var, sanırım çekik gözlü oldukları için o tarz dizaynlarla farklılık yaratmak istiyorlar. Yukarıda belirttiğim gibi 2 aracıda kullanmadım fakat 2 markayıda iyi biliyorum. Son olarak şunu söyleyeyim, zirveye çıkmak kolaydır ama önemli olan orada kalıcı olmaktır. i30 fiyattaki rekabeti ileride sürdürebilirse ve kaliteyi biraz daha yükseltirse Golf ve bu segmennteki diğer modeller karşısında satışlarının artacağını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    Başlıktaki soruya benim cevabım Golf. Volkswagen in bir sloganı vardı "biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu" diyordu. 40 yıldır kasası ve tasarımı çok fazla değişmemiş bir araçtan bahsediyoruz.Bence bu görünümü değiştirmeye gerek duymadılar çünkü kalitelerine daima güvenen sadık müşteri kitleleri oluştu. Buna benzer bir durumu porsche de de görebilirsiniz. 70'lerin sonundan beri 911 modellerinin kasası neredeyse aynı, hatta son yıllarda 70'lerin modellerine benzetmeye de başladılar. Kore markalarının hızlı ivmesini göz ardı etmiyorum, sürekli bir kalite artışı var, gerek malzeme gerekse motorda iyileştirme ve geliştirmeler yapıyorlar, ama genel olarak yaptıkları teknolojiyi alıp maliyeti aynı segmente göre daha düşük tutmak. Böylece avrupada aynı segmentte üretilen araçlara rakip olabiliyorlar. İki aracı da kullanmadım ama sayenizde ikisi hakkında da ziyadesiyle bilgi sahibi oldum. Burada gördüğüm kadarıyla Hyundai için de sadık bir müşteri kitlesi oluşuyor, bu da Hyundai nin iyi yolda olduğunu gösteriyor. Golf ve i30 arasında karşılaştırma yapacak olursak, Golfte öne çıkanlar; Marka bilinirliği, şasi güvenliği, malzeme ve işçilik kalitesi. i30da öne çıkanlar; güçlü motor, standart donanım, fiyat. Dizaynın güzel olup olmaması tamamen kişisel bir görüş ama bence Golf dünyalı, i30 uzaylı gibi duruyor, bu dizayn anlayışı kore arabalarının genelinde var, sanırım çekik gözlü oldukları için o tarz dizaynlarla farklılık yaratmak istiyorlar. Yukarıda belirttiğim gibi 2 aracıda kullanmadım fakat 2 markayıda iyi biliyorum. Son olarak şunu söyleyeyim, zirveye çıkmak kolaydır ama önemli olan orada kalıcı olmaktır. i30 fiyattaki rekabeti ileride sürdürebilirse ve kaliteyi biraz daha yükseltirse Golf ve bu segmennteki diğer modeller karşısında satışlarının artacağını düşünüyorum.

    +1

    ve şu da var hemen yukarıda yazdıklarıma ek olarak belirtmek isterim..

    bazı mesajlarda dolu i30 alacagıma boş golf alırım tarzı söylemler var..ve buna karşılık gelen tepkilerde....işte aslında işin özü bu..boş golfü ,full i30 a karşı tercih ettirebilmek markanın ve modelin büyüklüğünden başka birşey değil..hyundai bunu yaptırabilir mi?misal full golf fiyatına boş i30 verebilir mi?(verir de kimse almaz..ne tasarım ne de motor i30 u kurtarmaz)veremez neden?işte aranılan cevap bu..

    ayrıca kağıt üzerinde i30 un motorunda beygir olarak da tork olarak da bir fazlalık mevcut fakat kullananlar da testler de bu farkın pek farkedilir cinsten olmadıgını söylemekte..bununla beraber hyundai nin yakıt tüketimi daha fazla.hele otomatik vitesi de koyarsak iş daha belirginleşiyor..bu aslında motorun tdı dan daha iyi oldugunu değil azda olsa daha kötü oldugunu gösterir kanımca..demek i30 a da 105 beygir 250 torkluk crdi motor koysalardı tdi bariz önde olacaktı..kısaca i30 un motoru seçim yaptırabilecek kadar iyi sayılmaz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atiktuk -- 25 Temmuz 2012; 15:06:12 >




  • Golf ve i30 arasında karşılaştırma yapacak olursak, Golfte öne çıkanlar; Marka bilinirliği, şasi güvenliği, malzeme ve işçilik kalitesi.

    Şasi güvenliği test varmı daha iyi olduğu yönünde

    İşçilik kalitesini nasıl test ettiniz artı malzeme kalitesini. Lütfen daha iyi olduğunu kanıtlayan bir şeyler koyarmısınız. Lütfen malzeme daha kaliteli ise vardır değilmi bir veri. Merakla bekliyorum. İşçilik kalitesini ölçen bir yer varmı? Kalite belgesi varsa bir yerde aldıysa buraya koyamısnız. Karşılaştırma falan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci


    Golf ve i30 arasında karşılaştırma yapacak olursak, Golfte öne çıkanlar; Marka bilinirliği, şasi güvenliği, malzeme ve işçilik kalitesi.

    Şasi güvenliği test varmı daha iyi olduğu yönünde

    İşçilik kalitesini nasıl test ettiniz artı malzeme kalitesini. Lütfen daha iyi olduğunu kanıtlayan bir şeyler koyarmısınız. Lütfen malzeme daha kaliteli ise vardır değilmi bir veri. Merakla bekliyorum. İşçilik kalitesini ölçen bir yer varmı? Kalite belgesi varsa bir yerde aldıysa buraya koyamısnız. Karşılaştırma falan.

    Şasi güvenliği nedir ya
    arkadaş kendisi yapıyor testi hocam kendi test merkezi var orada şasiyi belirli güçlere mahruz bırakmış oluşan kuvvetleri ölçmüş ve golfün şasi güvenligini onaylamış

    ya bu forum gerçekten çok komik sırf işin makarasına giriyorum bu foruma yoksa i30 golf bahane




  • Komik birşey göremedim beyler..sanırım bu konuunun içinde yeni i30 ve golf un euroncap testleri vardı..o testlerde yandan gelen darbeleri gösteren bir video olması lazım..bir göz atın derim..
  • karşılaştırmalarda daha iyi hızlansa da motor kötü (lafa bak hizaya gel). doğru motorun hem tdi gibi güç patlamasına ve gürültüye sahip olması gerekir her zaman. german made.

    motoru kötü, arabaları teneke, zaten çok yakıyor, kullanıcıları fakir... başka? elitçi tayfa sizi değişir bu kafada değişir sonra siz de "değiştik" dersiniz. zaten bu ülkede fiat'a volkswagen'e bineceksin porsche'ye hyundai'a değil
  • i30 yandan gelen darbelerde iyi değil..golf kapı gibi maşallah..
    bu arada porsche vw tarafından alındı..ufak bir not olarak kalsın..
    iyi forumlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atiktuk -- 25 Temmuz 2012; 16:45:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci


    Golf ve i30 arasında karşılaştırma yapacak olursak, Golfte öne çıkanlar; Marka bilinirliği, şasi güvenliği, malzeme ve işçilik kalitesi.

    Şasi güvenliği test varmı daha iyi olduğu yönünde

    İşçilik kalitesini nasıl test ettiniz artı malzeme kalitesini. Lütfen daha iyi olduğunu kanıtlayan bir şeyler koyarmısınız. Lütfen malzeme daha kaliteli ise vardır değilmi bir veri. Merakla bekliyorum. İşçilik kalitesini ölçen bir yer varmı? Kalite belgesi varsa bir yerde aldıysa buraya koyamısnız. Karşılaştırma falan.

    İşçilik kalitesini ve malzeme kalitesini görerek ve dokunarak değerlendirdim, kaliteli plastik, kaliteli montaj vs. parçaların birbirine tam oturması, aradaki boşlukların kimi yerlerde hiç olmaması, kimi yerlerde ise eşit olması gibi. Ben bu konuda uzman olduğumu da söylemedim, başlıktaki soruya göre kendi fikrimi söyledim, hemen celallenmeyin. Foruma gırgırına giriyorum diyen arkadaşın attığı mesajda laf ola beri gele mesajı. Şasi güvenliği aracın yandan aldığı darbe testlerine göre belli oluyor, onuda ben test etmedim EURONCAP sağolsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci


    Golf ve i30 arasında karşılaştırma yapacak olursak, Golfte öne çıkanlar; Marka bilinirliği, şasi güvenliği, malzeme ve işçilik kalitesi.

    Şasi güvenliği test varmı daha iyi olduğu yönünde

    İşçilik kalitesini nasıl test ettiniz artı malzeme kalitesini. Lütfen daha iyi olduğunu kanıtlayan bir şeyler koyarmısınız. Lütfen malzeme daha kaliteli ise vardır değilmi bir veri. Merakla bekliyorum. İşçilik kalitesini ölçen bir yer varmı? Kalite belgesi varsa bir yerde aldıysa buraya koyamısnız. Karşılaştırma falan.

    İşçilik kalitesini ve malzeme kalitesini görerek ve dokunarak değerlendirdim, kaliteli plastik, kaliteli montaj vs. parçaların birbirine tam oturması, aradaki boşlukların kimi yerlerde hiç olmaması, kimi yerlerde ise eşit olması gibi. Ben bu konuda uzman olduğumu da söylemedim, başlıktaki soruya göre kendi fikrimi söyledim, hemen celallenmeyin. Foruma gırgırına giriyorum diyen arkadaşın attığı mesajda laf ola beri gele mesajı. Şasi güvenliği aracın yandan aldığı darbe testlerine göre belli oluyor, onuda ben test etmedim EURONCAP sağolsun.

    hocam aynen öyle..bizim fikrimiz golf den yana bu kadar basit..Euroncap de ortada..şöyle bir detaya inersek hyunda nin tutundugu en bariz şey tasarımı kalıyor..o da kişiden kişiye değişir..bunu da kimi begenir kimi begenmez..isteyen gider i30 alır isteyen golf..bu kadar da basit...Salla gitsin:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atiktuk -- 25 Temmuz 2012; 16:57:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiktuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    Başlıktaki soruya benim cevabım Golf. Volkswagen in bir sloganı vardı "biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu" diyordu. 40 yıldır kasası ve tasarımı çok fazla değişmemiş bir araçtan bahsediyoruz.Bence bu görünümü değiştirmeye gerek duymadılar çünkü kalitelerine daima güvenen sadık müşteri kitleleri oluştu. Buna benzer bir durumu porsche de de görebilirsiniz. 70'lerin sonundan beri 911 modellerinin kasası neredeyse aynı, hatta son yıllarda 70'lerin modellerine benzetmeye de başladılar. Kore markalarının hızlı ivmesini göz ardı etmiyorum, sürekli bir kalite artışı var, gerek malzeme gerekse motorda iyileştirme ve geliştirmeler yapıyorlar, ama genel olarak yaptıkları teknolojiyi alıp maliyeti aynı segmente göre daha düşük tutmak. Böylece avrupada aynı segmentte üretilen araçlara rakip olabiliyorlar. İki aracı da kullanmadım ama sayenizde ikisi hakkında da ziyadesiyle bilgi sahibi oldum. Burada gördüğüm kadarıyla Hyundai için de sadık bir müşteri kitlesi oluşuyor, bu da Hyundai nin iyi yolda olduğunu gösteriyor. Golf ve i30 arasında karşılaştırma yapacak olursak, Golfte öne çıkanlar; Marka bilinirliği, şasi güvenliği, malzeme ve işçilik kalitesi. i30da öne çıkanlar; güçlü motor, standart donanım, fiyat. Dizaynın güzel olup olmaması tamamen kişisel bir görüş ama bence Golf dünyalı, i30 uzaylı gibi duruyor, bu dizayn anlayışı kore arabalarının genelinde var, sanırım çekik gözlü oldukları için o tarz dizaynlarla farklılık yaratmak istiyorlar. Yukarıda belirttiğim gibi 2 aracıda kullanmadım fakat 2 markayıda iyi biliyorum. Son olarak şunu söyleyeyim, zirveye çıkmak kolaydır ama önemli olan orada kalıcı olmaktır. i30 fiyattaki rekabeti ileride sürdürebilirse ve kaliteyi biraz daha yükseltirse Golf ve bu segmennteki diğer modeller karşısında satışlarının artacağını düşünüyorum.

    +1

    ve şu da var hemen yukarıda yazdıklarıma ek olarak belirtmek isterim..

    bazı mesajlarda dolu i30 alacagıma boş golf alırım tarzı söylemler var..ve buna karşılık gelen tepkilerde....işte aslında işin özü bu..boş golfü ,full i30 a karşı tercih ettirebilmek markanın ve modelin büyüklüğünden başka birşey değil..hyundai bunu yaptırabilir mi?misal full golf fiyatına boş i30 verebilir mi?(verir de kimse almaz..ne tasarım ne de motor i30 u kurtarmaz)veremez neden?işte aranılan cevap bu..

    ayrıca kağıt üzerinde i30 un motorunda beygir olarak da tork olarak da bir fazlalık mevcut fakat kullananlar da testler de bu farkın pek farkedilir cinsten olmadıgını söylemekte..bununla beraber hyundai nin yakıt tüketimi daha fazla.hele otomatik vitesi de koyarsak iş daha belirginleşiyor..bu aslında motorun tdı dan daha iyi oldugunu değil azda olsa daha kötü oldugunu gösterir kanımca..demek i30 a da 105 beygir 250 torkluk crdi motor koysalardı tdi bariz önde olacaktı..kısaca i30 un motoru seçim yaptırabilecek kadar iyi sayılmaz..

    hala vw'ciler anlamak mı istemiyor anlamıyorum.Otomatik vitesi işin içine katmayın ! Zira vw'deki şanzıman çift kavramalıdır.ve vites geçişleri manuelden 0-100 leri manuelden daha hızlıdır.Hyundai'nin ki ise tork konvertörlüdür ! bu yüzden aracın 0-100'ü ve yakıt tüketimi artmaktadır ! bu yüzden karşılaştırmaları doğru olmaz.Otomatik vitesleri karşılaştırın derseniz Vw'nin ki daha iyidir.Ancak meşhur sorunlarını biliyorsunuz.Hyundai'nin şanzımanı sadece yağ değişimi hariç 300.000 km gidebilir.Otomatik vitesler Bmw'nin ki gibi olmalıdır.Sorunsuz ve performanslı.Vw'performans Hyundai'konfor sağlıyor.ikisinin de otomatik şanzımanı benim gözümde kötüdür.gel gelelim manuellere.Demişsiniz ki Hyundai'nin yakıt tüketimi fazla performansı TDİ'den çok az fazla.Performans konusuna katılıyorum.Ahım şahım bir fark yok tabii kide hyundai daha önde.10.9 hyundai 11.3 Golf.Ekstra olarak +10 nm tork gücü ve +25 bg güç var.böyle olunca ben hyundai den 10.5 beklerdim ancak göz gözülen biraz aktarma problemleri var.bu motorun 110 bg era'da kullanılanını kullandınız mı bilmem.araç golfü 5 e çarpar 10a bölerdi.ancak yeni crdi den midir yoksa i30 un aktarma problemlerinden midir aracın bilemiyorum ancak bence de 128 bg'yi hissettirmiyor.Ancak golf ile accentin Sadece motorlarını karşılaştırırsak accent'in çok daha önde olacağı bir gerçek.Yakıt tüketimlerine bakalım ki en salladığınız nokta,sırasıyla ş.içi,ş.dışı,ort:
    vw : 5.7,3.9,4.5
    i30 : 5.2,3.8,4.3
    acaba kimin motoru daha kötü ve kimin yakıt tüketimi daha fazla ? tanıdığım iyi gözcüler var pm atarsanız telefon verebilirim.




  • Overtakes

    hyundai accent de vw golf de kullanmış biri olarak vw kağıt üzerinde ki yakıt tüketimlerine çok daha yakın..sırf kağıt üstünde ki rakamlara bakarak seçim yapsaydık işimiz vardı..genel olarak forumu takip eden biri olarak ve son dönemde bolca i30 test edenlerin verdikleri Gerçek bilgilere bakarak i30 un manuel yakıt tüketimi vw e oranla daha fazla.kimse o bahsettiğin verilere yaklaşamamıs bile..yine dediğim ve senin de kabul ettiğin üzere otomatik işin içine girerse zaten vw önde..

    tabi bu verileri benimseyebilmek için forumu araştırıp yeni gelen bilgileri de okumak gerek..ben okuduguma göre demek ki gözlerde sorun yok..kendin yardım almak istersen senin bileceğin iş..

    ayrıca 110 beygirlik 240 torkluk accent nasıl oluyorda 128 beygir 260 torkluk i30 un vw karşısında yapamadıgın yapabiliyor?bu da enteresan..aynı tas aynı hamam..i30 1365kg 128 beygir accent 110 beygir 1200kg..düz mantık..
    ha bunlara ek golf 105 beygir ve 1315kg...durum daha açık ortada olamazdı herhalde..

    ve bu konu benden bu kadar..daha fazla yazmama gerek yok..yine konunun başına dönüp cevaba gelicek olursak ben tercihimi i30 kendini son derece fazla geliştirmiş olsa da golf den yana kullanırdım..

    herkese iyi forumlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atiktuk -- 25 Temmuz 2012; 17:21:27 >




  • 5 Dk lık sürüşte yakıt tüketimimi ölçülür. bumudur sizin otomobil bilginiz ?

    soğuk motor çalıştır , dipgaz ayağını çekme sonra aaa çok yakıyor.
  • Caldır caldır Golf'ler giriş yapıyor DOğuş Esenyurt'a bugün yanından geçerken gördüm çekeyim dedim.

     Yeni Hyundai I30 mu? yoksa Vw Golf mü?
  • bunların siparişi kaç ay önce verilmişti 6 ? 7 ? 8 ? .. O ulaşılmaz tapılası mübarek kalite için kaç ay beklendi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diagrams -- 25 Temmuz 2012; 17:44:14 >
  • Babamda Bluemotion 1.6 Tdi 105 ps var. 6 ay önce aldık . Amcamda da yeni i30 var ben pek standart değerlerinden falan anlamam ama arkadaşlar yapmayın ya ikisiyle de izmit ankara arası gidip geldim golf bambaşka bi konfor ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ravunos

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Slippery Soap

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Slippery Soap

    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    golf çağ dışı görünümünü ne zaman değiştirirse o zaman i30 a rakip olabilir

    Kime göre neye göre çağdışı ? Şahsen Golf benim hayalimdeki araç.



    Yok mu beğen butonu? Yok mu +1? zevkler ve renkler tartışılmaz ama bizim millet bunu tartışmaya bayılıyor. Ben nerde özellikle highline bir golf görsem dönüp bir daha bakıyorum. Buradaki arkadaşlar da golfü beğenmiyor diye kimse beğenmiyor sanıyorlar bununla da yetinmeyip golfe para vermeyi enayilikten görüyorlar.

    Yok mu beğen butonu? Yok mu +1? .

    Ama bizim forum anlamaz.Diyorlar ya '' Forum VW fanı dolu '' diye.Hani nerede o fanboylar ? Aksine ölümüne Hyundai'yi , Renault'u , Alfa Romeo'yu tutanlar var.Bu kişileri anlamıyorum.Yaşları olmuş 30 hala ilkokullu bebeler gibi '' Jetta alır '' veya '' VW Piremiyum '' gibi saçma espiriler yapıyorlar.

    Kimse boşuna tartışmasın . VW ve Volvo , Mercedes - BMW - Audi 3'lüsüne en yaklaşan çifttir.Hatta öyle ki çogu modelleri daha iyidir.Burada Golf ve 1 serisi kıyaslanınca '' yeeaa bırak ya bmw varken bakılır mı yaeev '' gibi ifade ile sanki VW Golf Renault'un 12'si 1 serisi ise içinde özel 100 Kg altın bulunduran bulunmaz hint kumaşı.

    Her zaman derim dostlar.. VW'de özel bir ruh var.


    O esprileri de hadi artık kendilerine yakıştırıyorlarsa yapsınlar da, para benden çıkmış ölçmüş tartmış biçmişim. Bu gün su alırken bile markasına bakıyoruz, Bu su değil ki al iç bitsin gitsin olan 50 kuruşuna olsun? Kimse öyle araştırmadan soruşturmadan araba almıyor ki? Öyle olsa burda zilyon tane konu neden açılıyor "çok kararsızım" şeklinde? Ve buna rağmen bu araç nasıl bu kadar satıyor? (hem de lpg uyumsuzluğuna rağmen?) Nasıl bu kadar ikinci eli var? Diyen yok. Varsa yoksa Hyundai artık geçti, yok efendim yıl 2012 olmuş VW hala 8V motor üretiyor nuh nebiden kalma falan filan. Cidden sıkıyor artık. Burda 3 tane VW fanı var 13 tane anti-vw'ciler var. VW fanları da artık ses çıkarmaz oldu. Akıl var mantık var ya... i30 mu alayım elite dizel yoksa aynı paraya tiguan mı veya highline dizel golf mü alayım?? Yani neden i30'u tercih edeyim? Bi mantığını göremiyorum. Ve burayı okuyunca da diyorum ki bi ben böyle düşünüyorum herhalde.

    44.000 e style otomatik benzinli i30 alıyorum ınsallah bu hafta şimdi ben 44.000'e hangş tiguanı alabiliyorum? Benim mi gözümden kaçtı?

    Allahtan Passatı sattıktan sonra i30 alıyorum da sizin gibi kullanmadığı arabalar hakkında atıp tutan, benzinli araç ile dizeli karşılaştıran hele hele VW'in bir çok modelinin mercedes bmw ve audiden iyi olduğunu iddia eden abesle istigali meslek edinmişlerin yorumlarına tamah etmiyorum:)

    44e alacağınız otomatik benzinliye benzinli olarak binip iyi günlerde çok yaktırmalar o zaman size. Bana göre hala yılık yamuk bir araç. Passattan da üstün tutuluyor doğru haklısınız.. benzinli ile i30 dizeli eşit tutarım ne de olsa otomatik dizeller benzinli araçları aratmıyor yakarken.

    Dediğim gibi zevk meselesi bana göre hala yılık yamuk bir araba. Beğenmiyorum ya napabilirim? Bana hitap etmek zorunda olmadığı gibi ben de beğenmek, o fiyatları mantıklı bulmak gibi bir zorunluğum yok. Burası bir fikir paylaşım yeri ve ben fikrimi söylüyorum. Yok bilmiyormuşum da anlamıyormuşum da, yok dizelle benzin karşılaştırılmazmış da..

    İyi yaktırmalar mı ? v8 hitler motor ş.içi 9.8 yakıyorken 135 hp gdi motor 8.0 yakıyor..ayrıca adam 44 bine dop dolu araba alıyor ki(otomatik)Gel gelelim karşılaştıralım manuelleri i30 44 bin ki 42 bine alındığını varsayalım. 37 binlik golfte hiç bir özelliğin olmadığını biliyorsunuz.hitler motoru konfigüre ediyoruz :
     Yeni Hyundai I30 mu? yoksa Vw Golf mü?

    ekstra buna(kendiliğinden kararan ayna,yağmur sensörü,far sensörü ekliyoruz) 745 tl koyuyoruz ve oluyor rakam yaklaşık 49 tamam.Golfe gelelim
    Yükseklik ayarlı yolcu koltuğu yok.(benim şuanki 29 bin liralık fabiada bile var)ışıklı makyaj aynası yok,direksiyondan radyo değiştirme vb yok,arka kol dayama yok,eve kadar takip et yok,en önemlisi esp ve hild holder yok.Golfün artıları : opsiyonda koyduğum ledli gündüz farları(gerçekten çok şık)+orjinal xenon,diz hava yastığı
    İ30'da bulunanlar :bagajda 12v soket,direksiyon yumuşaklık ayarlayıcı,kabin ön ısıtma,supervision 3D göstergeler olmayacak.gelelim performansa,tüketime
    7 bin tl daha fazla vericem,yukarıdaki özellikler olmayacak,33 bg daha az 20 nm tork daha az olacak,ayrıca 1.4 sn daha geç hızlanacak sırasıyla ş.içi,ş.dışı,ort. :
    1.7,0.9,1.1 daha fazla yakıt tüketecek.... sonra vay efendim size iyi yaktırmalar..ne güzel dünya...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doufidan

    Babamda Bluemotion 1.6 Tdi 105 ps var. 6 ay önce aldık . Amcamda da yeni i30 var ben pek standart değerlerinden falan anlamam ama arkadaşlar yapmayın ya ikisiyle de izmit ankara arası gidip geldim golf bambaşka bi konfor ya

    Saffet naber yaw ?
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.