Şimdi Ara

Yeni Hyundai I30 mu? yoksa Vw Golf mü? (69. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.503
Cevap
6
Favori
105.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sizlere şunu söyleyim hyundai ve kıa grubu araçlarını herkez kuş gibi sanıyor.Ancak bu araçların kiloları öyle çok hafif görünmüyor.Ufak hesapların peşine düşenler bırakın bu işleri.İster golf,istersen i30 hangi araç olursa olsun, 100 km ile yapılan her kazada işiniz allaha kalır.

    Eğer ki ben ince hesaplar memuruyum derseniz o zaman birlikte yapalım hesabımızı ;

    GOLF 1.6 MANUEL TDI = 1239 KG
    İ30 1.6 MANUEL CRDİ = 1365 KG

    Bu sonuçtan şu çıkıyor tabiki.Euroncap testlerinden iki araçta 5 yıldızlı ve aynı sağlamlık dirençlerine sahipler.Bu ikisi arasında da daha ağır olan avantajlı.Biliyorsunuz ki büyük balık küçük balığı her zaman yutuyor.
  • Fotolara göre beklenen Golf 7 Buymuş Eger buysa Tasarım olmamış bence !

     Yeni Hyundai I30 mu? yoksa Vw Golf mü?

     Yeni Hyundai I30 mu? yoksa Vw Golf mü?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !!-Origin-!! -- 26 Temmuz 2012; 16:16:51 >
  • Çirkin değil.Ama güncel kasa golfe göre de güzel olacak kadar farklı görünmüyor.
  • Sizlere şunu söyleyim hyundai ve kıa grubu araçlarını herkez kuş gibi sanıyor.Ancak bu araçların kiloları öyle çok hafif görünmüyor.Ufak hesapların peşine düşenler bırakın bu işleri.İster golf,istersen i30 hangi araç olursa olsun, 100 km ile yapılan her kazada işiniz allaha kalır.

    Eğer ki ben ince hesaplar memuruyum derseniz o zaman birlikte yapalım hesabımızı ;

    GOLF 1.6 MANUEL TDI = 1239 KG
    İ30 1.6 MANUEL CRDİ = 1365 KG

    Bu sonuçtan şu çıkıyor tabiki.Euroncap testlerinden iki araçta 5 yıldızlı ve aynı sağlamlık dirençlerine sahipler.Bu ikisi arasında da daha ağır olan avantajlı.Biliyorsunuz ki büyük balık küçük balığı her zaman yutuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: MONGUÇ

    Yüce mustafa kemalimizin bir sözü vardır ya hani''AZ ZAMAN DA ÇOK İŞLER YAPTIK''diye.İşte bu cümle hyundai,honda,toyota ya cuk diye oturan bir önerme.Bu uzakdoğulu dostlarımız çok çalışkan ve azimliler.Çok çobuk kavrıyorlar bir şeyleri.Bakınız ki golfün 40 yılda tecrübe ettiği şeyleri, hyundai gibi küçümsediğimiz bir marka,i30 gibi sadece 2.jenerasyonunu üretmiş bir model ile o golfü aynı ipte oynatabiliyor.Daha neyin muhasebesini yapıyoruz ki bizler.




    Peki bir teknolojik gelişmeyi yaratmak mı daha kolay, yoksa yaratılmış olanı kopyalamak mı? Ben kendi işim için geçerli olanı söyleyim, benden büyük firmaların ürünlerinden numune alıp inceliyorum, üründe kullanılan sistemin aynısını daha ucuza imal edebiliyorum, çünkü firmam daha küçük, sabit giderlerim ve işçilik giderlerim daha az. Böylece ar-ge ye daha az yatırım yaparak az zamanda birçok yeni sisteme sahip ürünlerim oluyor.

    Bak yukarda ncap sonuçlarını koymuş arkadaş. İ30 yüzde de geçmiş bak gördüğün gibi teknolojiyi çalmış sonrada öne geçmiş Ayrıca piyasada sürü ile firma var. Hepsi 4 teker araba yapıyor hangisi hırsız ben çıkaramadım. Woswos bütün otomobil teknolojisini tek başınamı icad etti. Kafamı buluyorsunuz ya. Diğer oto firmalarının oto endüstrisine katkısı kat be kat fazladır. Woswos defolsun gitsin o zaman. Bir ford bir citroen volvo nun mercedes in önünde secde etsin o zaman woswos. Bu nasıl mantıktır ya. Sanki woswos sıfırdan yaptı herşeyi. Zaten ticari hırsızlık olsa çoktan mahkemeye verilir telifleri alınır. Salakmı o kadar büyük firma. Aynısını yapıyorsada kanun çerçevesinde telifini ödüyor alıyor.

    Şimdi bana malzeme ve işçilik kalitesi olarak nasıl önde olduğunun kanıtınıda göster hala bekliyorum. Laf atıyorsunuz boş ortalığa sonradan sus pus. Lütfen bize ayrı bir konuda el ile göz ile kalite kontrolü nasıl yapılır anlatırmısınız sayın woswos severler. Otomobil almaya gittiğimizde sizin o engin bilgilerinizden yararlanalım.
    Millet size araç performans olarak kusursuz demiyor ama dizel manuel olanı golf göre iyi. Ncapta başarılı fiyat ve donanım olarak iyi. Elle tutulur hiçbir açıklamanız yok sonra hep aynı geyik.

    Yok dünkü firmaymışta , içine oturunca kalite hissi vermiyormuşta boş laga luga laflar. Bir susun ya valla bir susun.
    İnsan bir yerde hatalı olduğunu farketmez mi ya.
    Forumda kimse hyundai nin oto şanzımanı iyi diyormu. Aktarması süper diyormu hayır. Sonra milleti hyundai ci fanatik diye isimlerdiriyorsunuz. Siz ise savunduğunuz markanın hiçbir eksisini görmüyorsunuz. Gösterince ota ... laf atmaya başlıyorsunuz.

    Okuduğundan böyle saçma bir anlam çıkartmana şaşırmadım. Orada tüm teknelojik yenilikleri VW yaptı mı yazıyor? Yazılanları yanlış anlamak ve saptırmaktan başka amaca hizmet etmiyorsun. Araban varsa markası ne olursa olsun güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle canım kardeşim. Madem senin VW konusunda bilgi eksiğin var o zaman istersen seni aydınlatırım şimdiye kadar ne teknolojiler geliştirdiği konusunda ama burası yeri değil. Otomotiv endüstrisinde teknolojik yeniliklerin çok büyük bölümünü alman firmaları geliştirdi ve geliştirmekte, VW grubunda da kaç tane marka olduğunu biliyor musun? Bu markaların kaç tane ar-ge departmanı olduğunu biliyor musun? Tabii ki bilmiyorsun, o zaman böyle amaçsızca bik bik konuşursun.

    Yeminle sen birşey bildiğini sanıyorsun değilmi. Google diye bir şey var gir başla otomobil ile ilgili herşeyi aratmaya. Okuduğunu anlamada sorunmu yaşıyorsun. Tekrar tekrar oku. Yeter ya ne anlamaz insanlarsınız ya.

    Bindiğiniz otomobilin diğer otolardan hiç bir farkı yok anlamak bu kadar zormu sizi mercedes aldınız diye kandırdılarmı yoksa :)) Otomobil tarihçesini iyice okuman dileği ile. Ben hyundai çok öenmli buluşlar yapmış demiyorum. Woswos şu an yaptığı arabanın yüzde 10 unu kendi keşfetti ise yüzde 90 nı her firma gibi sürecin yani diğer firmalarında katkısı ile oluşmuştur. Almanların katkısı tabii ki tartışılmaz. Ama senin mantığına göre almanlardan önce bunlara saygı duyalım ne dersin. Hayret ya hyundai daha iyi birşey yapsa dahi almanlara karşı duyduğumuz saygıdan ötürü golf alıcaz öylemi ya sabır siz ne dediğinizi bilmiyorsunuz. Ciddiyim ne söylediğiinizi düşünmeden söylüyor bir de atistik yapıyorsunuz. Cahillikle suçluyorsunuz. Sorun cahillik değil güdümlenme. Bir şeye bağlanmış kopamıyorusunuz burda milete artistlik yapmayı bırakın -.

    1670'ler — Sözcük anlamına uygun olarak kendi kendine hareket eden ilk araç büyük olasılıkla 1679 - 1681 yılları arasında Pekin'de Cizvit misyoner Ferdinand Verbiest tarafından Çin imparatoru için bir oyuncak olarak yapılan küçük buharlı araçtır.[3][4][5]
    1680 — Çalışabilen ancak kullanışlı olmayan ilk içten yanmalı motor 1680 yılında Hollandalı Christiaan Huygens’in yaptığı barutun yanması ile çalışan pistonlu makine oldu. Kapalı bir silindir içinde patlayan barut kayabilen bir pistona etki ederek pistonun hareket etmesini sağlamaktaydı.
    1698 — İngiliz Thomas Savery ilk buharlı makineyi yaptı
    1769 — İngiliz James Watt uzun süreli çalışan buharlı makineyı yaptı
    1769 — Kendi kendine hareket hareket eden ilk araç Fardier Fransız mühendis ve topçu yüzbaşı


    1769 Fardier
    Nicolas Joseph Cugnot (1725-1804) tarafından yapıldı.
    1787 — Oliver Evans Amerikada yolcu taşıyan araç yapmıştır.
    1801 — İngiltere’de Richard Trevithick buharlı otomobil yaptı.
    1824 — İçten yanmalı motorların, özellikle dizel motorlarının temel ilkeleri, genç bir Fransız mühendisi Sadi Carnot tarafından ortaya atıldı
    1830 — 15 – 20 km hızla giden buharla çalışan 14 yolcu taşıyabilen yolcu otobüsleri imal edildi.
    1860 — İngiliz Parlementosu bütün arabaların iki sürücüsü ve önünde gündüz kırmızı bayrak gece kırmızı fener bulunmasını şart koşan kanun çıkardı. Bu kanun motor gelişim hızını biraz durdurdu. 1896 yılında bu yasa kaldırıldı.
    1860 — Hava gazı ile çalışan ticari bakımdan elverişli ilk motor Belçikalı mühendis Jean Joseph Etienne Lenoir ( 1822-1901 ) tarafından yapılmıştır.
    1862 — Fransız mühendisi Alphonse Eugene Beau de Rochas (1818-1893) 4 zamanlı çevrimin esaslarını ortaya koydu.
    1867 — Alman mühendis Nicholaus August Otto ve Eugen Langen (1833-1895), Rochas’ın bulduğu prensipleri pratiğe çevirerek dört zamanlı çevrime sahip motoru yaptılar.


    Wikipedia



    Güvenlik testlerne gelince ncap test etmiş

    i30 %90 %90 %67 %86
    golf %97 %84 **** %71

    Toplamda yüzde 20 fark var sen anlatıyorsun kardeşim karaoser falan elli çeşit kaza oluyor tek çeşitmi. Hep aynı yerdenmi vuruyor arabalar birbirine. Arabada hep tek şoformu var. Çocuğun da olabilir. Yanında biride olabilir bak işte adamlar her yönden test etmiş. Toplamda fazla çıkmış. Daha neyin derdindesin..

    Siz hiç biriniz doğruyu görünce tamam böyleymiş demeyi bilmezmisiniz yahu.
    İkiside farklı araba ikisinide farklı üstünlükleri olması doğal. Nerden tutacağınızı bilmiyorusunuz.

    Biri tarihçesi ile hyundai ezdi. Biri de çarpışma testindeki tek bir puandan.

    Allah aşkına alıntı yapmayın bana cevap yazmayın. Yazsanız bile cevapta yazmıycam. Allahınızdan bulun. Sanki adamları dininden döndürüyoruz ya.

    Hala kalite denetçilerinden ses çıkmadı. Hala malzeme kalitesini fiyat ve kalite olarak test edilmiş verileri gelecek diye bekliyorum. İşçilik ona keza.

    Doğru düzgün elle tutulur bir mesaj yazılmadığı sürece bu konuya yazdığım son mesajımdır . (nOkta) Geyik sırf geyik ya.


    Yazma var da okuma yok. Çocuk konusunda neden düşük almış vw? Hadi madem ordaki değerlere baktın da ne çıktı? Vw çocuk alanında da max puanı alıyor korumada ama

    ön koltuğa ters yerleştirdiginde airbagi kapatmayı unutmayın yazan bi etiket olmadığı için puan kırıldı, öyle düşündüğün gibi çocuğa zarar gelmedi. Aç detaylı bilgilerini oku. Ondan sonra yorum yap. Yok çocuğa birşey olursaymiş. Ayrıca yolcu tarafı daha da güvenli çıktı. Bu da çocuğun da daha iyi korunacağı anlamına geliyor.ama i30un dezavantajına olmadığından görmek istediğiniz gibi görüp kendi arabalarınızi haklı çıkaracak her türlü fanatikligi gösteriyorsunuz.

    Gelelim safety assiste orda da emniyet kmeri hatirlaticisı arka koltuk için de var.diye öne çıkmış. Ama şimdi %97 için çıkan kısımda bi elektronik aksamla değil sadece kazanın darbe sini absorbe etmekle elde ediyor ve siz hala vay efendim yan yana toplayinça i30 kazanıyor diyorsunuz. Komik olmAyın lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • volkswagen golf
  • Bitmedi şu konu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: _KadirşinaS_


    Şu fotolardan, Golf'ün EuroNcap'ta aldığı yıldızları sonuna kadar hak ettiği rahatlıkla görülebiliyor. Bir aracın bu kadar dağılmış olabilmesi için ne kadar şiddetle vurmuş olabileceğini tahayyül edebiliyorsunuz sanırım. Ve bu şiddetli darbeye rağmen aracın hasar gören kısmı ön lastiğin arkasına geçememiş. Yani şoför ve öndeki yolcu bu kazada emniyet kemeri de varsa burunları bile kanamadan çıkmışlardır. İşte kalite ve sağlamlık böyle bir şey.



    Anlat anlat, heyecanlı oluyor.

    Sen kenarda oyna bi zahmet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şimdi Türkiye'deki esp'siz golfleri Allah muhafaza bir savrulma sonucu kaza olduğunda ultra yüksek alman mühendisliği ürünü şasisi mi koruyacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    şimdi Türkiye'deki esp'siz golfleri Allah muhafaza bir savrulma sonucu kaza olduğunda ultra yüksek alman mühendisliği ürünü şasisi mi koruyacak?

    hocam sonuçta Allah koruyacak Allaha emenetiz mercedese binsek golfede farkeden bişey yok ama saglam bir araç golf ve kendini knıtlamış kabul etmek lazım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    selam arkadaşlar,ben uzun yıllardır vw kullanıcısıyım.bir dönem 2007 yılında cıtroen c4 aldın ve çok sorun yaşadım sattım tekrar vw aldım ve şükürler olsun sorunsuz biniyorum.2004 yılında golf5 golfüm vardı ve 100000 km yakın yol yaptım şunu söylemek gerekirse vw kalitesi tartışılmaz.şuanda jetta tdı aracım var ve 102000 km sorunsuz kullanıyorum.hyundai kullanan arkadaşlarım ve kendi bilgilerimi birleştirirsek hyundaide sorunsuz güzel araçtır son dönemdede güzel bir atak yapmıştır.ama şimdi hyundai i30 ile golfü karşılaştırmak gerçekten gülünç olmuş.bana göre golfü astra,megane,c4,308 ilede karşılaştırmakta yanlış olur.golfü kullanan arkadaşlarımız bilir golf gerçekten farklı bir araçtır.mersedes sahibi bir arkadaşım 7 sene önce bana golfün freni mersedesten bile güzeldir demişti.ve ben golf aracımla temde bir kaza atlattım ozaman daha iyi anladım vw gerçekten adı gibi kalitesinide.ve şunuda söylemek gerekirse bütün arabalar bizi bir yerden biryere götürür tatada gelly de bizi bir yere götürüyor ayagımızı yerden keser.ama vw prestij kalite saglamlık ve imajı temsil ediyor.bir hyundaide bu özelliklere sahip olamazsınız.ama şimdi bazı arkadaşlarımız i30 aldı diye bu arabayı oldugundan yüksek göstermek ve golf ile kıyaslamak çok yersiz.keşke 20.000 veya 30.000 km civarında 1999 ve üstü orjinal bir golf4 tdı bulsam 2012 i30 parası verip alırdım zevk meselesi saygılar...

    Afyonlu

    eyvallah hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KadirşinaS_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    İ30 :http://www.euroncap.com/results/hyundai/i30/478.aspx
    Golf :http://www.euroncap.com/results/vw/golf/2009/354.aspx

    Toplamlarda %21 daha fazla İ30'un güvenliği.İ30 geçtiği tek yer sürücü ve yolcu bölümü.

    siz golfü trendline'dan ibaret görürseniz böyle sonuçlara böyle manalar yüklersiniz. safety assist puanı trendline olduğu için kötü. %90 ile %97 arasındaki farkın anlamından bihaber bir şekilde yazmışsınız. Biraz yukarıdaki kazayı demek i30 yapsa daha kötü bir durum elde edilecek anlamına geliyor ki sadece sürücü ve yolcu bölümü diye küçülttüğünüz alan aracın en çok kullanılan alanıdır. (sürücüsüz giden i30 varsa onu bilemem arkada hep beraber güvenli yolculuklar yaparız o zaman )

    Hocam siz uyarıyorsunuz da acaba bunu paylaşan arkadaş sizce bu parametrelere dikkat etmiş midir? Yoksa "aha buldum bir şey hemen paylaşayım, i30, Golf'ten yine üstün işte buu işte buuu..." nidalarıyla mı paylaşmıştır? Hepsi bir yana safety assist'in ne anlama geldiğini falan biliyor mudur???

    Neyse bu konu iyice içinden çıkılmaz hale geldi. Çünkü acayip bir demagoji ve dezenformasyon çalışması yapılıyor bazı arkadaşlar tarafından. Ne diyeyim Allah akıl fikir versin..

    asıl bence Allah sana akıl fikir versin arkadaşım..Gir golfün sitesine bak.Hava yastıkları sayısı trendline da ve highline de eşit.aralarındaki güvenlik farkı bir tek esp ve hild hold.ki aklınız ermiyor herhalde.Hadi fark yok ama var diyelim örneğin 4 hava yastığı.VW neden 4 havayastığı az olan modeli tercih etsin ki ? daha fazla puan almak varken...Allah asıl size akıl fikir versin..0-100 de bile daha iyi arabaya motoru kötü 3-4 boy fark atarım diyorsunuz eski mesajlarda tebrik ederim..
    Not:3-4 boy atmak konusu öneceki sayfalarda tartışıldı.yine tartışmak istemiyorum mazallah şimdi bu yanıtımada koca bir sayfa yazı yazarsın ellerine yazık.
    Edit:ayrıca biliyorsunuz ki vw normalde çok dolu üretim yapar ama doğuş sağolsun kapaklı jant getirrtiriyor ülkemize...Emin olun buradaki trendline oradaki comfortline...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Overtakes -- 26 Temmuz 2012; 20:05:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: MONGUÇ

    Yüce mustafa kemalimizin bir sözü vardır ya hani''AZ ZAMAN DA ÇOK İŞLER YAPTIK''diye.İşte bu cümle hyundai,honda,toyota ya cuk diye oturan bir önerme.Bu uzakdoğulu dostlarımız çok çalışkan ve azimliler.Çok çobuk kavrıyorlar bir şeyleri.Bakınız ki golfün 40 yılda tecrübe ettiği şeyleri, hyundai gibi küçümsediğimiz bir marka,i30 gibi sadece 2.jenerasyonunu üretmiş bir model ile o golfü aynı ipte oynatabiliyor.Daha neyin muhasebesini yapıyoruz ki bizler.




    Peki bir teknolojik gelişmeyi yaratmak mı daha kolay, yoksa yaratılmış olanı kopyalamak mı? Ben kendi işim için geçerli olanı söyleyim, benden büyük firmaların ürünlerinden numune alıp inceliyorum, üründe kullanılan sistemin aynısını daha ucuza imal edebiliyorum, çünkü firmam daha küçük, sabit giderlerim ve işçilik giderlerim daha az. Böylece ar-ge ye daha az yatırım yaparak az zamanda birçok yeni sisteme sahip ürünlerim oluyor.

    Bak yukarda ncap sonuçlarını koymuş arkadaş. İ30 yüzde de geçmiş bak gördüğün gibi teknolojiyi çalmış sonrada öne geçmiş Ayrıca piyasada sürü ile firma var. Hepsi 4 teker araba yapıyor hangisi hırsız ben çıkaramadım. Woswos bütün otomobil teknolojisini tek başınamı icad etti. Kafamı buluyorsunuz ya. Diğer oto firmalarının oto endüstrisine katkısı kat be kat fazladır. Woswos defolsun gitsin o zaman. Bir ford bir citroen volvo nun mercedes in önünde secde etsin o zaman woswos. Bu nasıl mantıktır ya. Sanki woswos sıfırdan yaptı herşeyi. Zaten ticari hırsızlık olsa çoktan mahkemeye verilir telifleri alınır. Salakmı o kadar büyük firma. Aynısını yapıyorsada kanun çerçevesinde telifini ödüyor alıyor.

    Şimdi bana malzeme ve işçilik kalitesi olarak nasıl önde olduğunun kanıtınıda göster hala bekliyorum. Laf atıyorsunuz boş ortalığa sonradan sus pus. Lütfen bize ayrı bir konuda el ile göz ile kalite kontrolü nasıl yapılır anlatırmısınız sayın woswos severler. Otomobil almaya gittiğimizde sizin o engin bilgilerinizden yararlanalım.
    Millet size araç performans olarak kusursuz demiyor ama dizel manuel olanı golf göre iyi. Ncapta başarılı fiyat ve donanım olarak iyi. Elle tutulur hiçbir açıklamanız yok sonra hep aynı geyik.

    Yok dünkü firmaymışta , içine oturunca kalite hissi vermiyormuşta boş laga luga laflar. Bir susun ya valla bir susun.
    İnsan bir yerde hatalı olduğunu farketmez mi ya.
    Forumda kimse hyundai nin oto şanzımanı iyi diyormu. Aktarması süper diyormu hayır. Sonra milleti hyundai ci fanatik diye isimlerdiriyorsunuz. Siz ise savunduğunuz markanın hiçbir eksisini görmüyorsunuz. Gösterince ota ... laf atmaya başlıyorsunuz.

    Okuduğundan böyle saçma bir anlam çıkartmana şaşırmadım. Orada tüm teknelojik yenilikleri VW yaptı mı yazıyor? Yazılanları yanlış anlamak ve saptırmaktan başka amaca hizmet etmiyorsun. Araban varsa markası ne olursa olsun güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle canım kardeşim. Madem senin VW konusunda bilgi eksiğin var o zaman istersen seni aydınlatırım şimdiye kadar ne teknolojiler geliştirdiği konusunda ama burası yeri değil. Otomotiv endüstrisinde teknolojik yeniliklerin çok büyük bölümünü alman firmaları geliştirdi ve geliştirmekte, VW grubunda da kaç tane marka olduğunu biliyor musun? Bu markaların kaç tane ar-ge departmanı olduğunu biliyor musun? Tabii ki bilmiyorsun, o zaman böyle amaçsızca bik bik konuşursun.

    Yeminle sen birşey bildiğini sanıyorsun değilmi. Google diye bir şey var gir başla otomobil ile ilgili herşeyi aratmaya. Okuduğunu anlamada sorunmu yaşıyorsun. Tekrar tekrar oku. Yeter ya ne anlamaz insanlarsınız ya.

    Bindiğiniz otomobilin diğer otolardan hiç bir farkı yok anlamak bu kadar zormu sizi mercedes aldınız diye kandırdılarmı yoksa :)) Otomobil tarihçesini iyice okuman dileği ile. Ben hyundai çok öenmli buluşlar yapmış demiyorum. Woswos şu an yaptığı arabanın yüzde 10 unu kendi keşfetti ise yüzde 90 nı her firma gibi sürecin yani diğer firmalarında katkısı ile oluşmuştur. Almanların katkısı tabii ki tartışılmaz. Ama senin mantığına göre almanlardan önce bunlara saygı duyalım ne dersin. Hayret ya hyundai daha iyi birşey yapsa dahi almanlara karşı duyduğumuz saygıdan ötürü golf alıcaz öylemi ya sabır siz ne dediğinizi bilmiyorsunuz. Ciddiyim ne söylediğiinizi düşünmeden söylüyor bir de atistik yapıyorsunuz. Cahillikle suçluyorsunuz. Sorun cahillik değil güdümlenme. Bir şeye bağlanmış kopamıyorusunuz burda milete artistlik yapmayı bırakın -.

    1670'ler — Sözcük anlamına uygun olarak kendi kendine hareket eden ilk araç büyük olasılıkla 1679 - 1681 yılları arasında Pekin'de Cizvit misyoner Ferdinand Verbiest tarafından Çin imparatoru için bir oyuncak olarak yapılan küçük buharlı araçtır.[3][4][5]
    1680 — Çalışabilen ancak kullanışlı olmayan ilk içten yanmalı motor 1680 yılında Hollandalı Christiaan Huygens’in yaptığı barutun yanması ile çalışan pistonlu makine oldu. Kapalı bir silindir içinde patlayan barut kayabilen bir pistona etki ederek pistonun hareket etmesini sağlamaktaydı.
    1698 — İngiliz Thomas Savery ilk buharlı makineyi yaptı
    1769 — İngiliz James Watt uzun süreli çalışan buharlı makineyı yaptı
    1769 — Kendi kendine hareket hareket eden ilk araç Fardier Fransız mühendis ve topçu yüzbaşı


    1769 Fardier
    Nicolas Joseph Cugnot (1725-1804) tarafından yapıldı.
    1787 — Oliver Evans Amerikada yolcu taşıyan araç yapmıştır.
    1801 — İngiltere’de Richard Trevithick buharlı otomobil yaptı.
    1824 — İçten yanmalı motorların, özellikle dizel motorlarının temel ilkeleri, genç bir Fransız mühendisi Sadi Carnot tarafından ortaya atıldı
    1830 — 15 – 20 km hızla giden buharla çalışan 14 yolcu taşıyabilen yolcu otobüsleri imal edildi.
    1860 — İngiliz Parlementosu bütün arabaların iki sürücüsü ve önünde gündüz kırmızı bayrak gece kırmızı fener bulunmasını şart koşan kanun çıkardı. Bu kanun motor gelişim hızını biraz durdurdu. 1896 yılında bu yasa kaldırıldı.
    1860 — Hava gazı ile çalışan ticari bakımdan elverişli ilk motor Belçikalı mühendis Jean Joseph Etienne Lenoir ( 1822-1901 ) tarafından yapılmıştır.
    1862 — Fransız mühendisi Alphonse Eugene Beau de Rochas (1818-1893) 4 zamanlı çevrimin esaslarını ortaya koydu.
    1867 — Alman mühendis Nicholaus August Otto ve Eugen Langen (1833-1895), Rochas’ın bulduğu prensipleri pratiğe çevirerek dört zamanlı çevrime sahip motoru yaptılar.


    Wikipedia



    Güvenlik testlerne gelince ncap test etmiş

    i30 %90 %90 %67 %86
    golf %97 %84 **** %71

    Toplamda yüzde 20 fark var sen anlatıyorsun kardeşim karaoser falan elli çeşit kaza oluyor tek çeşitmi. Hep aynı yerdenmi vuruyor arabalar birbirine. Arabada hep tek şoformu var. Çocuğun da olabilir. Yanında biride olabilir bak işte adamlar her yönden test etmiş. Toplamda fazla çıkmış. Daha neyin derdindesin..

    Siz hiç biriniz doğruyu görünce tamam böyleymiş demeyi bilmezmisiniz yahu.
    İkiside farklı araba ikisinide farklı üstünlükleri olması doğal. Nerden tutacağınızı bilmiyorusunuz.

    Biri tarihçesi ile hyundai ezdi. Biri de çarpışma testindeki tek bir puandan.

    Allah aşkına alıntı yapmayın bana cevap yazmayın. Yazsanız bile cevapta yazmıycam. Allahınızdan bulun. Sanki adamları dininden döndürüyoruz ya.

    Hala kalite denetçilerinden ses çıkmadı. Hala malzeme kalitesini fiyat ve kalite olarak test edilmiş verileri gelecek diye bekliyorum. İşçilik ona keza.

    Doğru düzgün elle tutulur bir mesaj yazılmadığı sürece bu konuya yazdığım son mesajımdır . (nOkta) Geyik sırf geyik ya.


    Hadi yoluna git kardeşim, rampa aşağı boşa atarsın. Herkes burada fikrini söyler, ister beğen ister beğenme

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/35701/21072288/1/makascilara-ders-olsun.aspx

    Yepisyeni Hyundai nin içinden bariyer geçmiş bugün.

    şimdi orada golf olsa golf değil bariyerler yamulurdu.çünkü o pireminyum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    quote:

    Orijinalden alıntı: _KadirşinaS_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    İ30 :http://www.euroncap.com/results/hyundai/i30/478.aspx
    Golf :http://www.euroncap.com/results/vw/golf/2009/354.aspx

    Toplamlarda %21 daha fazla İ30'un güvenliği.İ30 geçtiği tek yer sürücü ve yolcu bölümü.

    siz golfü trendline'dan ibaret görürseniz böyle sonuçlara böyle manalar yüklersiniz. safety assist puanı trendline olduğu için kötü. %90 ile %97 arasındaki farkın anlamından bihaber bir şekilde yazmışsınız. Biraz yukarıdaki kazayı demek i30 yapsa daha kötü bir durum elde edilecek anlamına geliyor ki sadece sürücü ve yolcu bölümü diye küçülttüğünüz alan aracın en çok kullanılan alanıdır. (sürücüsüz giden i30 varsa onu bilemem arkada hep beraber güvenli yolculuklar yaparız o zaman )

    Hocam siz uyarıyorsunuz da acaba bunu paylaşan arkadaş sizce bu parametrelere dikkat etmiş midir? Yoksa "aha buldum bir şey hemen paylaşayım, i30, Golf'ten yine üstün işte buu işte buuu..." nidalarıyla mı paylaşmıştır? Hepsi bir yana safety assist'in ne anlama geldiğini falan biliyor mudur???

    Neyse bu konu iyice içinden çıkılmaz hale geldi. Çünkü acayip bir demagoji ve dezenformasyon çalışması yapılıyor bazı arkadaşlar tarafından. Ne diyeyim Allah akıl fikir versin..

    asıl bence Allah sana akıl fikir versin arkadaşım..Gir golfün sitesine bak.Hava yastıkları sayısı trendline da ve highline de eşit.aralarındaki güvenlik farkı bir tek esp ve hild hold.ki aklınız ermiyor herhalde.Hadi fark yok ama var diyelim örneğin 4 hava yastığı.VW neden 4 havayastığı az olan modeli tercih etsin ki ? daha fazla puan almak varken...Allah asıl size akıl fikir versin..0-100 de bile daha iyi arabaya motoru kötü 3-4 boy fark atarım diyorsunuz eski mesajlarda tebrik ederim..
    Not:3-4 boy atmak konusu öneceki sayfalarda tartışıldı.yine tartışmak istemiyorum mazallah şimdi bu yanıtımada koca bir sayfa yazı yazarsın ellerine yazık.
    Edit:ayrıca biliyorsunuz ki vw normalde çok dolu üretim yapar ama doğuş sağolsun kapaklı jant getirrtiriyor ülkemize...Emin olun buradaki trendline oradaki comfortline...

    Ncap baz modellerle test yapıyor en az puanı hesaplamak için ve araç içine konulan uyarı etiketleri emniyet kemeri hatirlaticisı bile puan etmekte ve safety assistte i30 seatbelt reminder sayesinde öne geçiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Baz model degil , baz olsa bile tüm gùvenlik donanimlarinin oldugu arac teste giriyor.


    Esp olmayan bi arac 5 yildiz alamiyor mesela.
  • tamam hadi en düşük olan girsin diyelim.ama golfte higline ile trendline arasında esp,hild hold harici güvenlik farkı yok ki bu sadece Türkiye için geçerli.ki esp ve hild hold onlarda hayli hayli en boşunda bulunuyordur...
  • arkadaşlar bence boşuna tartışıp kendinizi yoruyorsunuz.golf ile i30 karşılaştırılıyor.bu mantık işi degil.golf kalitesi işçiligi ve gerek sıfır gerek 2 el piyasası aktifliginden 40 yıllık mazisiyle herzaman üstündür.golf önde gider.hyundai i30 aracı savunan arkadaşlar tamam i30 güzel ve başarılı araç ben kötü demiyorum ama golfle karşılaştırılmaz.sizin i30 araca sahip olmanız i30un golften iyi olması anlamına gelmez.i30 aracı cruze hacback, fiat bravo ,c4 ve kia marka araçlarla kıyaslama yaparsanız dengeli olur.muhadilleri budur.golf çok farklı klasman sizin i30 dan her türlü üstün gelir.kusura bakmayın.eski yıllarda transporterle hyundai starexi karşılaştıranları bile gördüm bu forumlardan degil günlük hayatta gördüm kendilerinde starex var diye en iyi starex zannediyorlardı.sizinde bildiginiz gibi transporter 10 tane starex yapar.ama kabul etmek istemeyen insanlar vardı.arkadaşlar kendinizi kandırmayın göz var nizam var saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    quote:

    Orijinalden alıntı: _KadirşinaS_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    İ30 :http://www.euroncap.com/results/hyundai/i30/478.aspx
    Golf :http://www.euroncap.com/results/vw/golf/2009/354.aspx

    Toplamlarda %21 daha fazla İ30'un güvenliği.İ30 geçtiği tek yer sürücü ve yolcu bölümü.

    siz golfü trendline'dan ibaret görürseniz böyle sonuçlara böyle manalar yüklersiniz. safety assist puanı trendline olduğu için kötü. %90 ile %97 arasındaki farkın anlamından bihaber bir şekilde yazmışsınız. Biraz yukarıdaki kazayı demek i30 yapsa daha kötü bir durum elde edilecek anlamına geliyor ki sadece sürücü ve yolcu bölümü diye küçülttüğünüz alan aracın en çok kullanılan alanıdır. (sürücüsüz giden i30 varsa onu bilemem arkada hep beraber güvenli yolculuklar yaparız o zaman )

    Hocam siz uyarıyorsunuz da acaba bunu paylaşan arkadaş sizce bu parametrelere dikkat etmiş midir? Yoksa "aha buldum bir şey hemen paylaşayım, i30, Golf'ten yine üstün işte buu işte buuu..." nidalarıyla mı paylaşmıştır? Hepsi bir yana safety assist'in ne anlama geldiğini falan biliyor mudur???

    Neyse bu konu iyice içinden çıkılmaz hale geldi. Çünkü acayip bir demagoji ve dezenformasyon çalışması yapılıyor bazı arkadaşlar tarafından. Ne diyeyim Allah akıl fikir versin..

    asıl bence Allah sana akıl fikir versin arkadaşım..Gir golfün sitesine bak.Hava yastıkları sayısı trendline da ve highline de eşit.aralarındaki güvenlik farkı bir tek esp ve hild hold.ki aklınız ermiyor herhalde.Hadi fark yok ama var diyelim örneğin 4 hava yastığı.VW neden 4 havayastığı az olan modeli tercih etsin ki ? daha fazla puan almak varken...Allah asıl size akıl fikir versin..0-100 de bile daha iyi arabaya motoru kötü 3-4 boy fark atarım diyorsunuz eski mesajlarda tebrik ederim..
    Not:3-4 boy atmak konusu öneceki sayfalarda tartışıldı.yine tartışmak istemiyorum mazallah şimdi bu yanıtımada koca bir sayfa yazı yazarsın ellerine yazık.
    Edit:ayrıca biliyorsunuz ki vw normalde çok dolu üretim yapar ama doğuş sağolsun kapaklı jant getirrtiriyor ülkemize...Emin olun buradaki trendline oradaki comfortline...

    Hocam eklediğijiz linkten haberiniz yok sanırım. O linkteki golf trendline. Sayfalarca yazı yazmaya da gerek olmadığına kanaat getirdim artık.Zira son derece kısır bir tartışma, demagoji ve dezenformasyon tavan yapmış durumda. Pek hazzetmesem de Diagrams rumuzlu kişi gibi ben de gırgırına takılacağım artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    arkadaşlar bence boşuna tartışıp kendinizi yoruyorsunuz.golf ile i30 karşılaştırılıyor.bu mantık işi degil.golf kalitesi işçiligi ve gerek sıfır gerek 2 el piyasası aktifliginden 40 yıllık mazisiyle herzaman üstündür.golf önde gider.hyundai i30 aracı savunan arkadaşlar tamam i30 güzel ve başarılı araç ben kötü demiyorum ama golfle karşılaştırılmaz.sizin i30 araca sahip olmanız i30un golften iyi olması anlamına gelmez.i30 aracı cruze hacback, fiat bravo ,c4 ve kia marka araçlarla kıyaslama yaparsanız dengeli olur.muhadilleri budur.golf çok farklı klasman sizin i30 dan her türlü üstün gelir.kusura bakmayın.eski yıllarda transporterle hyundai starexi karşılaştıranları bile gördüm bu forumlardan degil günlük hayatta gördüm kendilerinde starex var diye en iyi starex zannediyorlardı.sizinde bildiginiz gibi transporter 10 tane starex yapar.ama kabul etmek istemeyen insanlar vardı.arkadaşlar kendinizi kandırmayın göz var nizam var saygılar..

    Aman hocam golfün kalitesinden ve işçiliğinden bahsetme, sonra senden de bunu ispatlaman için malzeme ve işçilik raporlarını isterler. Sakın ha kaliteyi ve işçiliği gözümle gördüm elimle hissettim deme, bunlar yeterli değil tatmin olmaları için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    şimdi Türkiye'deki esp'siz golfleri Allah muhafaza bir savrulma sonucu kaza olduğunda ultra yüksek alman mühendisliği ürünü şasisi mi koruyacak?

    hocam sonuçta Allah koruyacak Allaha emenetiz mercedese binsek golfede farkeden bişey yok ama saglam bir araç golf ve kendini knıtlamış kabul etmek lazım..

    Tedbir insandan takdir Allah'tan öyle değil mi golf'ün kalitesiz olduğunu kimse savunmadı. arada makul farklar olsa pahalı olan muadil bir vw her zaman tercih edilir ama söz konusu fark alınacak araç değerinin neredeyse 4'te 1'i oluyor. siz o kadar para verip esp'yi standart olarak alamıyorsunuz. vw kaliteli diye hayati donanımlardan vazgeçmek mi gerekir. elbette yine de tercih eden olur ama tapmaya gerek yok bir materyale




  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.