Şimdi Ara

Yeni Hyundai I30 mu? yoksa Vw Golf mü? (68. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.503
Cevap
6
Favori
105.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers



    hocam V8 Hitler motor dunyada silindir basina en yuksek guc veren motor secildi biliyorsun dimi :) Su i30'u cok abartmadiniz mi ya o nasi bi ic tasarimdir tam cin isi! ama distan guzel araba

    Ciddimisin
    1.6 102 HP

    4 E Böl. 25.5 HP Silindir Başına. Eee 1.6 125 Hp 135 Hp Olan Motorlar Ne Olacak ? hitler motorlu golfün güç olarak rakibi doğan slx 1.6 ie dir




  • Birde malatya avm'de görmüştüm bi tane golf pert olmuştu araba

    Ben golf'e bazı nedenlerden dolayı araba diyemiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MONGUÇ

    Yüce mustafa kemalimizin bir sözü vardır ya hani''AZ ZAMAN DA ÇOK İŞLER YAPTIK''diye.İşte bu cümle hyundai,honda,toyota ya cuk diye oturan bir önerme.Bu uzakdoğulu dostlarımız çok çalışkan ve azimliler.Çok çobuk kavrıyorlar bir şeyleri.Bakınız ki golfün 40 yılda tecrübe ettiği şeyleri, hyundai gibi küçümsediğimiz bir marka,i30 gibi sadece 2.jenerasyonunu üretmiş bir model ile o golfü aynı ipte oynatabiliyor.Daha neyin muhasebesini yapıyoruz ki bizler.




    Peki bir teknolojik gelişmeyi yaratmak mı daha kolay, yoksa yaratılmış olanı kopyalamak mı? Ben kendi işim için geçerli olanı söyleyim, benden büyük firmaların ürünlerinden numune alıp inceliyorum, üründe kullanılan sistemin aynısını daha ucuza imal edebiliyorum, çünkü firmam daha küçük, sabit giderlerim ve işçilik giderlerim daha az. Böylece ar-ge ye daha az yatırım yaparak az zamanda birçok yeni sisteme sahip ürünlerim oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KARDELEN_





    Birde malatya avm'de görmüştüm bi tane golf pert olmuştu araba

    Ben golf'e bazı nedenlerden dolayı araba diyemiyorum


    Şimdi siz buna bakıp kötü olduğu sonucunu çıkardınız öyle mi? Biraz kazalar hakkında bilgi edinin ve iyi bir araç nasıl olmalı bir araştırın derim.

    ekleme: hatta golf'e böyle dediğinize göre i30 almayın derim ben. Ne de olsa yetişkinleri %97 koruyan bu araca siz araba diyemiyorsanız i30 gibi %90 koruyan bir araca artık ne dersiniz bilemiyorum. Ben gerçekten golfün bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum kazalarda...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 26 Temmuz 2012; 11:55:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: MONGUÇ

    Yüce mustafa kemalimizin bir sözü vardır ya hani''AZ ZAMAN DA ÇOK İŞLER YAPTIK''diye.İşte bu cümle hyundai,honda,toyota ya cuk diye oturan bir önerme.Bu uzakdoğulu dostlarımız çok çalışkan ve azimliler.Çok çobuk kavrıyorlar bir şeyleri.Bakınız ki golfün 40 yılda tecrübe ettiği şeyleri, hyundai gibi küçümsediğimiz bir marka,i30 gibi sadece 2.jenerasyonunu üretmiş bir model ile o golfü aynı ipte oynatabiliyor.Daha neyin muhasebesini yapıyoruz ki bizler.




    Peki bir teknolojik gelişmeyi yaratmak mı daha kolay, yoksa yaratılmış olanı kopyalamak mı? Ben kendi işim için geçerli olanı söyleyim, benden büyük firmaların ürünlerinden numune alıp inceliyorum, üründe kullanılan sistemin aynısını daha ucuza imal edebiliyorum, çünkü firmam daha küçük, sabit giderlerim ve işçilik giderlerim daha az. Böylece ar-ge ye daha az yatırım yaparak az zamanda birçok yeni sisteme sahip ürünlerim oluyor.

    Bak yukarda ncap sonuçlarını koymuş arkadaş. İ30 yüzde de geçmiş bak gördüğün gibi teknolojiyi çalmış sonrada öne geçmiş Ayrıca piyasada sürü ile firma var. Hepsi 4 teker araba yapıyor hangisi hırsız ben çıkaramadım. Woswos bütün otomobil teknolojisini tek başınamı icad etti. Kafamı buluyorsunuz ya. Diğer oto firmalarının oto endüstrisine katkısı kat be kat fazladır. Woswos defolsun gitsin o zaman. Bir ford bir citroen volvo nun mercedes in önünde secde etsin o zaman woswos. Bu nasıl mantıktır ya. Sanki woswos sıfırdan yaptı herşeyi. Zaten ticari hırsızlık olsa çoktan mahkemeye verilir telifleri alınır. Salakmı o kadar büyük firma. Aynısını yapıyorsada kanun çerçevesinde telifini ödüyor alıyor.

    Şimdi bana malzeme ve işçilik kalitesi olarak nasıl önde olduğunun kanıtınıda göster hala bekliyorum. Laf atıyorsunuz boş ortalığa sonradan sus pus. Lütfen bize ayrı bir konuda el ile göz ile kalite kontrolü nasıl yapılır anlatırmısınız sayın woswos severler. Otomobil almaya gittiğimizde sizin o engin bilgilerinizden yararlanalım.
    Millet size araç performans olarak kusursuz demiyor ama dizel manuel olanı golf göre iyi. Ncapta başarılı fiyat ve donanım olarak iyi. Elle tutulur hiçbir açıklamanız yok sonra hep aynı geyik.

    Yok dünkü firmaymışta , içine oturunca kalite hissi vermiyormuşta boş laga luga laflar. Bir susun ya valla bir susun.
    İnsan bir yerde hatalı olduğunu farketmez mi ya.
    Forumda kimse hyundai nin oto şanzımanı iyi diyormu. Aktarması süper diyormu hayır. Sonra milleti hyundai ci fanatik diye isimlerdiriyorsunuz. Siz ise savunduğunuz markanın hiçbir eksisini görmüyorsunuz. Gösterince ota ... laf atmaya başlıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: MONGUÇ

    Yüce mustafa kemalimizin bir sözü vardır ya hani''AZ ZAMAN DA ÇOK İŞLER YAPTIK''diye.İşte bu cümle hyundai,honda,toyota ya cuk diye oturan bir önerme.Bu uzakdoğulu dostlarımız çok çalışkan ve azimliler.Çok çobuk kavrıyorlar bir şeyleri.Bakınız ki golfün 40 yılda tecrübe ettiği şeyleri, hyundai gibi küçümsediğimiz bir marka,i30 gibi sadece 2.jenerasyonunu üretmiş bir model ile o golfü aynı ipte oynatabiliyor.Daha neyin muhasebesini yapıyoruz ki bizler.




    Peki bir teknolojik gelişmeyi yaratmak mı daha kolay, yoksa yaratılmış olanı kopyalamak mı? Ben kendi işim için geçerli olanı söyleyim, benden büyük firmaların ürünlerinden numune alıp inceliyorum, üründe kullanılan sistemin aynısını daha ucuza imal edebiliyorum, çünkü firmam daha küçük, sabit giderlerim ve işçilik giderlerim daha az. Böylece ar-ge ye daha az yatırım yaparak az zamanda birçok yeni sisteme sahip ürünlerim oluyor.

    Bak yukarda ncap sonuçlarını koymuş arkadaş. İ30 yüzde de geçmiş bak gördüğün gibi teknolojiyi çalmış sonrada öne geçmiş Ayrıca piyasada sürü ile firma var. Hepsi 4 teker araba yapıyor hangisi hırsız ben çıkaramadım. Woswos bütün otomobil teknolojisini tek başınamı icad etti. Kafamı buluyorsunuz ya. Diğer oto firmalarının oto endüstrisine katkısı kat be kat fazladır. Woswos defolsun gitsin o zaman. Bir ford bir citroen volvo nun mercedes in önünde secde etsin o zaman woswos. Bu nasıl mantıktır ya. Sanki woswos sıfırdan yaptı herşeyi. Zaten ticari hırsızlık olsa çoktan mahkemeye verilir telifleri alınır. Salakmı o kadar büyük firma. Aynısını yapıyorsada kanun çerçevesinde telifini ödüyor alıyor.

    Şimdi bana malzeme ve işçilik kalitesi olarak nasıl önde olduğunun kanıtınıda göster hala bekliyorum. Laf atıyorsunuz boş ortalığa sonradan sus pus. Lütfen bize ayrı bir konuda el ile göz ile kalite kontrolü nasıl yapılır anlatırmısınız sayın woswos severler. Otomobil almaya gittiğimizde sizin o engin bilgilerinizden yararlanalım.
    Millet size araç performans olarak kusursuz demiyor ama dizel manuel olanı golf göre iyi. Ncapta başarılı fiyat ve donanım olarak iyi. Elle tutulur hiçbir açıklamanız yok sonra hep aynı geyik.

    Yok dünkü firmaymışta , içine oturunca kalite hissi vermiyormuşta boş laga luga laflar. Bir susun ya valla bir susun.
    İnsan bir yerde hatalı olduğunu farketmez mi ya.
    Forumda kimse hyundai nin oto şanzımanı iyi diyormu. Aktarması süper diyormu hayır. Sonra milleti hyundai ci fanatik diye isimlerdiriyorsunuz. Siz ise savunduğunuz markanın hiçbir eksisini görmüyorsunuz. Gösterince ota ... laf atmaya başlıyorsunuz.

    nerde hangi yüzdede geçmiş? Nasıl? K Golf %97 i30 %90 mesela safety assist gibi şeyler için de test edilen aracın trendline olması yüzünden olduğunu, dolu bir golfün de diz havayastığı gibi farklar ile daha da önde çıkacağını anlatmama gerek yok herhalde? Bilmiyorum benden başka paylaşan oldu mu o değerleri ama geçmediği apaçık ortada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: MONGUÇ

    Yüce mustafa kemalimizin bir sözü vardır ya hani''AZ ZAMAN DA ÇOK İŞLER YAPTIK''diye.İşte bu cümle hyundai,honda,toyota ya cuk diye oturan bir önerme.Bu uzakdoğulu dostlarımız çok çalışkan ve azimliler.Çok çobuk kavrıyorlar bir şeyleri.Bakınız ki golfün 40 yılda tecrübe ettiği şeyleri, hyundai gibi küçümsediğimiz bir marka,i30 gibi sadece 2.jenerasyonunu üretmiş bir model ile o golfü aynı ipte oynatabiliyor.Daha neyin muhasebesini yapıyoruz ki bizler.




    Peki bir teknolojik gelişmeyi yaratmak mı daha kolay, yoksa yaratılmış olanı kopyalamak mı? Ben kendi işim için geçerli olanı söyleyim, benden büyük firmaların ürünlerinden numune alıp inceliyorum, üründe kullanılan sistemin aynısını daha ucuza imal edebiliyorum, çünkü firmam daha küçük, sabit giderlerim ve işçilik giderlerim daha az. Böylece ar-ge ye daha az yatırım yaparak az zamanda birçok yeni sisteme sahip ürünlerim oluyor.

    Bak yukarda ncap sonuçlarını koymuş arkadaş. İ30 yüzde de geçmiş bak gördüğün gibi teknolojiyi çalmış sonrada öne geçmiş Ayrıca piyasada sürü ile firma var. Hepsi 4 teker araba yapıyor hangisi hırsız ben çıkaramadım. Woswos bütün otomobil teknolojisini tek başınamı icad etti. Kafamı buluyorsunuz ya. Diğer oto firmalarının oto endüstrisine katkısı kat be kat fazladır. Woswos defolsun gitsin o zaman. Bir ford bir citroen volvo nun mercedes in önünde secde etsin o zaman woswos. Bu nasıl mantıktır ya. Sanki woswos sıfırdan yaptı herşeyi. Zaten ticari hırsızlık olsa çoktan mahkemeye verilir telifleri alınır. Salakmı o kadar büyük firma. Aynısını yapıyorsada kanun çerçevesinde telifini ödüyor alıyor.

    Şimdi bana malzeme ve işçilik kalitesi olarak nasıl önde olduğunun kanıtınıda göster hala bekliyorum. Laf atıyorsunuz boş ortalığa sonradan sus pus. Lütfen bize ayrı bir konuda el ile göz ile kalite kontrolü nasıl yapılır anlatırmısınız sayın woswos severler. Otomobil almaya gittiğimizde sizin o engin bilgilerinizden yararlanalım.
    Millet size araç performans olarak kusursuz demiyor ama dizel manuel olanı golf göre iyi. Ncapta başarılı fiyat ve donanım olarak iyi. Elle tutulur hiçbir açıklamanız yok sonra hep aynı geyik.

    Yok dünkü firmaymışta , içine oturunca kalite hissi vermiyormuşta boş laga luga laflar. Bir susun ya valla bir susun.
    İnsan bir yerde hatalı olduğunu farketmez mi ya.
    Forumda kimse hyundai nin oto şanzımanı iyi diyormu. Aktarması süper diyormu hayır. Sonra milleti hyundai ci fanatik diye isimlerdiriyorsunuz. Siz ise savunduğunuz markanın hiçbir eksisini görmüyorsunuz. Gösterince ota ... laf atmaya başlıyorsunuz.

    Okuduğundan böyle saçma bir anlam çıkartmana şaşırmadım. Orada tüm teknelojik yenilikleri VW yaptı mı yazıyor? Yazılanları yanlış anlamak ve saptırmaktan başka amaca hizmet etmiyorsun. Araban varsa markası ne olursa olsun güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle canım kardeşim. Madem senin VW konusunda bilgi eksiğin var o zaman istersen seni aydınlatırım şimdiye kadar ne teknolojiler geliştirdiği konusunda ama burası yeri değil. Otomotiv endüstrisinde teknolojik yeniliklerin çok büyük bölümünü alman firmaları geliştirdi ve geliştirmekte, VW grubunda da kaç tane marka olduğunu biliyor musun? Bu markaların kaç tane ar-ge departmanı olduğunu biliyor musun? Tabii ki bilmiyorsun, o zaman böyle amaçsızca bik bik konuşursun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    İ30 :http://www.euroncap.com/results/hyundai/i30/478.aspx
    Golf :http://www.euroncap.com/results/vw/golf/2009/354.aspx

    Toplamlarda %21 daha fazla İ30'un güvenliği.İ30 geçtiği tek yer sürücü ve yolcu bölümü.

    siz golfü trendline'dan ibaret görürseniz böyle sonuçlara böyle manalar yüklersiniz. safety assist puanı trendline olduğu için kötü. %90 ile %97 arasındaki farkın anlamından bihaber bir şekilde yazmışsınız. Biraz yukarıdaki kazayı demek i30 yapsa daha kötü bir durum elde edilecek anlamına geliyor ki sadece sürücü ve yolcu bölümü diye küçülttüğünüz alan aracın en çok kullanılan alanıdır. (sürücüsüz giden i30 varsa onu bilemem arkada hep beraber güvenli yolculuklar yaparız o zaman )




  • kesinlille golf
  • resim yabancı bir forumdan alıntı. vw'nin abartıldığını düşünenler var demek ki bizden başka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KARDELEN_





    Birde malatya avm'de görmüştüm bi tane golf pert olmuştu araba

    Ben golf'e bazı nedenlerden dolayı araba diyemiyorum


    Şu fotolardan, Golf'ün EuroNcap'ta aldığı yıldızları sonuna kadar hak ettiği rahatlıkla görülebiliyor. Bir aracın bu kadar dağılmış olabilmesi için ne kadar şiddetle vurmuş olabileceğini tahayyül edebiliyorsunuz sanırım. Ve bu şiddetli darbeye rağmen aracın hasar gören kısmı ön lastiğin arkasına geçememiş. Yani şoför ve öndeki yolcu bu kazada emniyet kemeri de varsa burunları bile kanamadan çıkmışlardır. İşte kalite ve sağlamlık böyle bir şey.

    Fotoğraflar için teşekkürler bu arada.Güzel paylaşım olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    İ30 :http://www.euroncap.com/results/hyundai/i30/478.aspx
    Golf :http://www.euroncap.com/results/vw/golf/2009/354.aspx

    Toplamlarda %21 daha fazla İ30'un güvenliği.İ30 geçtiği tek yer sürücü ve yolcu bölümü.

    siz golfü trendline'dan ibaret görürseniz böyle sonuçlara böyle manalar yüklersiniz. safety assist puanı trendline olduğu için kötü. %90 ile %97 arasındaki farkın anlamından bihaber bir şekilde yazmışsınız. Biraz yukarıdaki kazayı demek i30 yapsa daha kötü bir durum elde edilecek anlamına geliyor ki sadece sürücü ve yolcu bölümü diye küçülttüğünüz alan aracın en çok kullanılan alanıdır. (sürücüsüz giden i30 varsa onu bilemem arkada hep beraber güvenli yolculuklar yaparız o zaman )

    Hocam siz uyarıyorsunuz da acaba bunu paylaşan arkadaş sizce bu parametrelere dikkat etmiş midir? Yoksa "aha buldum bir şey hemen paylaşayım, i30, Golf'ten yine üstün işte buu işte buuu..." nidalarıyla mı paylaşmıştır? Hepsi bir yana safety assist'in ne anlama geldiğini falan biliyor mudur???

    Neyse bu konu iyice içinden çıkılmaz hale geldi. Çünkü acayip bir demagoji ve dezenformasyon çalışması yapılıyor bazı arkadaşlar tarafından. Ne diyeyim Allah akıl fikir versin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diagrams

    quote:

    Orijinalden alıntı: meganers



    hocam V8 Hitler motor dunyada silindir basina en yuksek guc veren motor secildi biliyorsun dimi :) Su i30'u cok abartmadiniz mi ya o nasi bi ic tasarimdir tam cin isi! ama distan guzel araba

    Ciddimisin
    1.6 102 HP

    4 E Böl. 25.5 HP Silindir Başına. Eee 1.6 125 Hp 135 Hp Olan Motorlar Ne Olacak ? hitler motorlu golfün güç olarak rakibi doğan slx 1.6 ie dir

    V8 denince 1.6 8v 102 hp anlayan insanın otomobil forumunda işi nedir, söyle bana bunu bre cahil?




  • selam arkadaşlar,ben uzun yıllardır vw kullanıcısıyım.bir dönem 2007 yılında cıtroen c4 aldın ve çok sorun yaşadım sattım tekrar vw aldım ve şükürler olsun sorunsuz biniyorum.2004 yılında golf5 golfüm vardı ve 100000 km yakın yol yaptım şunu söylemek gerekirse vw kalitesi tartışılmaz.şuanda jetta tdı aracım var ve 102000 km sorunsuz kullanıyorum.hyundai kullanan arkadaşlarım ve kendi bilgilerimi birleştirirsek hyundaide sorunsuz güzel araçtır son dönemdede güzel bir atak yapmıştır.ama şimdi hyundai i30 ile golfü karşılaştırmak gerçekten gülünç olmuş.bana göre golfü astra,megane,c4,308 ilede karşılaştırmakta yanlış olur.golfü kullanan arkadaşlarımız bilir golf gerçekten farklı bir araçtır.mersedes sahibi bir arkadaşım 7 sene önce bana golfün freni mersedesten bile güzeldir demişti.ve ben golf aracımla temde bir kaza atlattım ozaman daha iyi anladım vw gerçekten adı gibi kalitesinide.ve şunuda söylemek gerekirse bütün arabalar bizi bir yerden biryere götürür tatada gelly de bizi bir yere götürüyor ayagımızı yerden keser.ama vw prestij kalite saglamlık ve imajı temsil ediyor.bir hyundaide bu özelliklere sahip olamazsınız.ama şimdi bazı arkadaşlarımız i30 aldı diye bu arabayı oldugundan yüksek göstermek ve golf ile kıyaslamak çok yersiz.keşke 20.000 veya 30.000 km civarında 1999 ve üstü orjinal bir golf4 tdı bulsam 2012 i30 parası verip alırdım zevk meselesi saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    selam arkadaşlar,ben uzun yıllardır vw kullanıcısıyım.bir dönem 2007 yılında cıtroen c4 aldın ve çok sorun yaşadım sattım tekrar vw aldım ve şükürler olsun sorunsuz biniyorum.2004 yılında golf5 golfüm vardı ve 100000 km yakın yol yaptım şunu söylemek gerekirse vw kalitesi tartışılmaz.şuanda jetta tdı aracım var ve 102000 km sorunsuz kullanıyorum.hyundai kullanan arkadaşlarım ve kendi bilgilerimi birleştirirsek hyundaide sorunsuz güzel araçtır son dönemdede güzel bir atak yapmıştır.ama şimdi hyundai i30 ile golfü karşılaştırmak gerçekten gülünç olmuş.bana göre golfü astra,megane,c4,308 ilede karşılaştırmakta yanlış olur.golfü kullanan arkadaşlarımız bilir golf gerçekten farklı bir araçtır.mersedes sahibi bir arkadaşım 7 sene önce bana golfün freni mersedesten bile güzeldir demişti.ve ben golf aracımla temde bir kaza atlattım ozaman daha iyi anladım vw gerçekten adı gibi kalitesinide.ve şunuda söylemek gerekirse bütün arabalar bizi bir yerden biryere götürür tatada gelly de bizi bir yere götürüyor ayagımızı yerden keser.ama vw prestij kalite saglamlık ve imajı temsil ediyor.bir hyundaide bu özelliklere sahip olamazsınız.ama şimdi bazı arkadaşlarımız i30 aldı diye bu arabayı oldugundan yüksek göstermek ve golf ile kıyaslamak çok yersiz.keşke 20.000 veya 30.000 km civarında 1999 ve üstü orjinal bir golf4 tdı bulsam 2012 i30 parası verip alırdım zevk meselesi saygılar...

    Afyonlu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 26 Temmuz 2012; 13:20:19 >




  • Arkadaşlar benim de bir sürü mesajımın olduğu bu konunun kilitlenmesini istemiyorum.

    Sizler de benzer şekilde düşünüyorsunuzdur.

    Konuyu açan arkadaş bile araç almak için tercih konusunda fikir alma amacı gütmeksizin "aslan mı yener yoksa kaplan mı?" tarzı ortaya bir soru sormuş.

    Herkesin beğenisi kendine.

    Isteyen ölçer biçer istediğini alır.

    Biz düşündüklerimizi ve bildiklerimizi yazalım ihtiyacı olanlar ikna oldukları kısımları alır ve kullanırlar.

    Araç alım işi çok değişik bir şey ve nasip kısmet olayına inanmak lazım.

    Burada golfü savunan sağlam golf sever Önder forumdaşımız geçenlerde civic aldı kendisine veya ailesinden birisine.

    O zaman işini görecek olan araç odur veya bulabildiği araç odur veya parasının karşılığını veren araç odur bilemeyiz.

    Araç tercihi konusu çok ama çok değişkeni olan bir konu.

    Bundan dolayı birbirinizi kırmaya gerek yok.

    Iftardan sonra herkese benden çaaaay. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KadirşinaS_


    Şu fotolardan, Golf'ün EuroNcap'ta aldığı yıldızları sonuna kadar hak ettiği rahatlıkla görülebiliyor. Bir aracın bu kadar dağılmış olabilmesi için ne kadar şiddetle vurmuş olabileceğini tahayyül edebiliyorsunuz sanırım. Ve bu şiddetli darbeye rağmen aracın hasar gören kısmı ön lastiğin arkasına geçememiş. Yani şoför ve öndeki yolcu bu kazada emniyet kemeri de varsa burunları bile kanamadan çıkmışlardır. İşte kalite ve sağlamlık böyle bir şey.



    Anlat anlat, heyecanlı oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: MONGUÇ

    Yüce mustafa kemalimizin bir sözü vardır ya hani''AZ ZAMAN DA ÇOK İŞLER YAPTIK''diye.İşte bu cümle hyundai,honda,toyota ya cuk diye oturan bir önerme.Bu uzakdoğulu dostlarımız çok çalışkan ve azimliler.Çok çobuk kavrıyorlar bir şeyleri.Bakınız ki golfün 40 yılda tecrübe ettiği şeyleri, hyundai gibi küçümsediğimiz bir marka,i30 gibi sadece 2.jenerasyonunu üretmiş bir model ile o golfü aynı ipte oynatabiliyor.Daha neyin muhasebesini yapıyoruz ki bizler.




    Peki bir teknolojik gelişmeyi yaratmak mı daha kolay, yoksa yaratılmış olanı kopyalamak mı? Ben kendi işim için geçerli olanı söyleyim, benden büyük firmaların ürünlerinden numune alıp inceliyorum, üründe kullanılan sistemin aynısını daha ucuza imal edebiliyorum, çünkü firmam daha küçük, sabit giderlerim ve işçilik giderlerim daha az. Böylece ar-ge ye daha az yatırım yaparak az zamanda birçok yeni sisteme sahip ürünlerim oluyor.

    Bak yukarda ncap sonuçlarını koymuş arkadaş. İ30 yüzde de geçmiş bak gördüğün gibi teknolojiyi çalmış sonrada öne geçmiş Ayrıca piyasada sürü ile firma var. Hepsi 4 teker araba yapıyor hangisi hırsız ben çıkaramadım. Woswos bütün otomobil teknolojisini tek başınamı icad etti. Kafamı buluyorsunuz ya. Diğer oto firmalarının oto endüstrisine katkısı kat be kat fazladır. Woswos defolsun gitsin o zaman. Bir ford bir citroen volvo nun mercedes in önünde secde etsin o zaman woswos. Bu nasıl mantıktır ya. Sanki woswos sıfırdan yaptı herşeyi. Zaten ticari hırsızlık olsa çoktan mahkemeye verilir telifleri alınır. Salakmı o kadar büyük firma. Aynısını yapıyorsada kanun çerçevesinde telifini ödüyor alıyor.

    Şimdi bana malzeme ve işçilik kalitesi olarak nasıl önde olduğunun kanıtınıda göster hala bekliyorum. Laf atıyorsunuz boş ortalığa sonradan sus pus. Lütfen bize ayrı bir konuda el ile göz ile kalite kontrolü nasıl yapılır anlatırmısınız sayın woswos severler. Otomobil almaya gittiğimizde sizin o engin bilgilerinizden yararlanalım.
    Millet size araç performans olarak kusursuz demiyor ama dizel manuel olanı golf göre iyi. Ncapta başarılı fiyat ve donanım olarak iyi. Elle tutulur hiçbir açıklamanız yok sonra hep aynı geyik.

    Yok dünkü firmaymışta , içine oturunca kalite hissi vermiyormuşta boş laga luga laflar. Bir susun ya valla bir susun.
    İnsan bir yerde hatalı olduğunu farketmez mi ya.
    Forumda kimse hyundai nin oto şanzımanı iyi diyormu. Aktarması süper diyormu hayır. Sonra milleti hyundai ci fanatik diye isimlerdiriyorsunuz. Siz ise savunduğunuz markanın hiçbir eksisini görmüyorsunuz. Gösterince ota ... laf atmaya başlıyorsunuz.

    Okuduğundan böyle saçma bir anlam çıkartmana şaşırmadım. Orada tüm teknelojik yenilikleri VW yaptı mı yazıyor? Yazılanları yanlış anlamak ve saptırmaktan başka amaca hizmet etmiyorsun. Araban varsa markası ne olursa olsun güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle canım kardeşim. Madem senin VW konusunda bilgi eksiğin var o zaman istersen seni aydınlatırım şimdiye kadar ne teknolojiler geliştirdiği konusunda ama burası yeri değil. Otomotiv endüstrisinde teknolojik yeniliklerin çok büyük bölümünü alman firmaları geliştirdi ve geliştirmekte, VW grubunda da kaç tane marka olduğunu biliyor musun? Bu markaların kaç tane ar-ge departmanı olduğunu biliyor musun? Tabii ki bilmiyorsun, o zaman böyle amaçsızca bik bik konuşursun.

    Yeminle sen birşey bildiğini sanıyorsun değilmi. Google diye bir şey var gir başla otomobil ile ilgili herşeyi aratmaya. Okuduğunu anlamada sorunmu yaşıyorsun. Tekrar tekrar oku. Yeter ya ne anlamaz insanlarsınız ya.

    Bindiğiniz otomobilin diğer otolardan hiç bir farkı yok anlamak bu kadar zormu sizi mercedes aldınız diye kandırdılarmı yoksa :)) Otomobil tarihçesini iyice okuman dileği ile. Ben hyundai çok öenmli buluşlar yapmış demiyorum. Woswos şu an yaptığı arabanın yüzde 10 unu kendi keşfetti ise yüzde 90 nı her firma gibi sürecin yani diğer firmalarında katkısı ile oluşmuştur. Almanların katkısı tabii ki tartışılmaz. Ama senin mantığına göre almanlardan önce bunlara saygı duyalım ne dersin. Hayret ya hyundai daha iyi birşey yapsa dahi almanlara karşı duyduğumuz saygıdan ötürü golf alıcaz öylemi ya sabır siz ne dediğinizi bilmiyorsunuz. Ciddiyim ne söylediğiinizi düşünmeden söylüyor bir de atistik yapıyorsunuz. Cahillikle suçluyorsunuz. Sorun cahillik değil güdümlenme. Bir şeye bağlanmış kopamıyorusunuz burda milete artistlik yapmayı bırakın -.

    1670'ler — Sözcük anlamına uygun olarak kendi kendine hareket eden ilk araç büyük olasılıkla 1679 - 1681 yılları arasında Pekin'de Cizvit misyoner Ferdinand Verbiest tarafından Çin imparatoru için bir oyuncak olarak yapılan küçük buharlı araçtır.[3][4][5]
    1680 — Çalışabilen ancak kullanışlı olmayan ilk içten yanmalı motor 1680 yılında Hollandalı Christiaan Huygens’in yaptığı barutun yanması ile çalışan pistonlu makine oldu. Kapalı bir silindir içinde patlayan barut kayabilen bir pistona etki ederek pistonun hareket etmesini sağlamaktaydı.
    1698 — İngiliz Thomas Savery ilk buharlı makineyi yaptı
    1769 — İngiliz James Watt uzun süreli çalışan buharlı makineyı yaptı
    1769 — Kendi kendine hareket hareket eden ilk araç Fardier Fransız mühendis ve topçu yüzbaşı


    1769 Fardier
    Nicolas Joseph Cugnot (1725-1804) tarafından yapıldı.
    1787 — Oliver Evans Amerikada yolcu taşıyan araç yapmıştır.
    1801 — İngiltere’de Richard Trevithick buharlı otomobil yaptı.
    1824 — İçten yanmalı motorların, özellikle dizel motorlarının temel ilkeleri, genç bir Fransız mühendisi Sadi Carnot tarafından ortaya atıldı
    1830 — 15 – 20 km hızla giden buharla çalışan 14 yolcu taşıyabilen yolcu otobüsleri imal edildi.
    1860 — İngiliz Parlementosu bütün arabaların iki sürücüsü ve önünde gündüz kırmızı bayrak gece kırmızı fener bulunmasını şart koşan kanun çıkardı. Bu kanun motor gelişim hızını biraz durdurdu. 1896 yılında bu yasa kaldırıldı.
    1860 — Hava gazı ile çalışan ticari bakımdan elverişli ilk motor Belçikalı mühendis Jean Joseph Etienne Lenoir ( 1822-1901 ) tarafından yapılmıştır.
    1862 — Fransız mühendisi Alphonse Eugene Beau de Rochas (1818-1893) 4 zamanlı çevrimin esaslarını ortaya koydu.
    1867 — Alman mühendis Nicholaus August Otto ve Eugen Langen (1833-1895), Rochas’ın bulduğu prensipleri pratiğe çevirerek dört zamanlı çevrime sahip motoru yaptılar.


    Wikipedia



    Güvenlik testlerne gelince ncap test etmiş

    i30 %90 %90 %67 %86
    golf %97 %84 **** %71

    Toplamda yüzde 20 fark var sen anlatıyorsun kardeşim karaoser falan elli çeşit kaza oluyor tek çeşitmi. Hep aynı yerdenmi vuruyor arabalar birbirine. Arabada hep tek şoformu var. Çocuğun da olabilir. Yanında biride olabilir bak işte adamlar her yönden test etmiş. Toplamda fazla çıkmış. Daha neyin derdindesin..

    Siz hiç biriniz doğruyu görünce tamam böyleymiş demeyi bilmezmisiniz yahu.
    İkiside farklı araba ikisinide farklı üstünlükleri olması doğal. Nerden tutacağınızı bilmiyorusunuz.

    Biri tarihçesi ile hyundai ezdi. Biri de çarpışma testindeki tek bir puandan.

    Allah aşkına alıntı yapmayın bana cevap yazmayın. Yazsanız bile cevapta yazmıycam. Allahınızdan bulun. Sanki adamları dininden döndürüyoruz ya.

    Hala kalite denetçilerinden ses çıkmadı. Hala malzeme kalitesini fiyat ve kalite olarak test edilmiş verileri gelecek diye bekliyorum. İşçilik ona keza.

    Doğru düzgün elle tutulur bir mesaj yazılmadığı sürece bu konuya yazdığım son mesajımdır . (nOkta) Geyik sırf geyik ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: etufekci

    quote:

    Orijinalden alıntı: altotito

    quote:

    Orijinalden alıntı: MONGUÇ

    Yüce mustafa kemalimizin bir sözü vardır ya hani''AZ ZAMAN DA ÇOK İŞLER YAPTIK''diye.İşte bu cümle hyundai,honda,toyota ya cuk diye oturan bir önerme.Bu uzakdoğulu dostlarımız çok çalışkan ve azimliler.Çok çobuk kavrıyorlar bir şeyleri.Bakınız ki golfün 40 yılda tecrübe ettiği şeyleri, hyundai gibi küçümsediğimiz bir marka,i30 gibi sadece 2.jenerasyonunu üretmiş bir model ile o golfü aynı ipte oynatabiliyor.Daha neyin muhasebesini yapıyoruz ki bizler.




    Peki bir teknolojik gelişmeyi yaratmak mı daha kolay, yoksa yaratılmış olanı kopyalamak mı? Ben kendi işim için geçerli olanı söyleyim, benden büyük firmaların ürünlerinden numune alıp inceliyorum, üründe kullanılan sistemin aynısını daha ucuza imal edebiliyorum, çünkü firmam daha küçük, sabit giderlerim ve işçilik giderlerim daha az. Böylece ar-ge ye daha az yatırım yaparak az zamanda birçok yeni sisteme sahip ürünlerim oluyor.

    Bak yukarda ncap sonuçlarını koymuş arkadaş. İ30 yüzde de geçmiş bak gördüğün gibi teknolojiyi çalmış sonrada öne geçmiş Ayrıca piyasada sürü ile firma var. Hepsi 4 teker araba yapıyor hangisi hırsız ben çıkaramadım. Woswos bütün otomobil teknolojisini tek başınamı icad etti. Kafamı buluyorsunuz ya. Diğer oto firmalarının oto endüstrisine katkısı kat be kat fazladır. Woswos defolsun gitsin o zaman. Bir ford bir citroen volvo nun mercedes in önünde secde etsin o zaman woswos. Bu nasıl mantıktır ya. Sanki woswos sıfırdan yaptı herşeyi. Zaten ticari hırsızlık olsa çoktan mahkemeye verilir telifleri alınır. Salakmı o kadar büyük firma. Aynısını yapıyorsada kanun çerçevesinde telifini ödüyor alıyor.

    Şimdi bana malzeme ve işçilik kalitesi olarak nasıl önde olduğunun kanıtınıda göster hala bekliyorum. Laf atıyorsunuz boş ortalığa sonradan sus pus. Lütfen bize ayrı bir konuda el ile göz ile kalite kontrolü nasıl yapılır anlatırmısınız sayın woswos severler. Otomobil almaya gittiğimizde sizin o engin bilgilerinizden yararlanalım.
    Millet size araç performans olarak kusursuz demiyor ama dizel manuel olanı golf göre iyi. Ncapta başarılı fiyat ve donanım olarak iyi. Elle tutulur hiçbir açıklamanız yok sonra hep aynı geyik.

    Yok dünkü firmaymışta , içine oturunca kalite hissi vermiyormuşta boş laga luga laflar. Bir susun ya valla bir susun.
    İnsan bir yerde hatalı olduğunu farketmez mi ya.
    Forumda kimse hyundai nin oto şanzımanı iyi diyormu. Aktarması süper diyormu hayır. Sonra milleti hyundai ci fanatik diye isimlerdiriyorsunuz. Siz ise savunduğunuz markanın hiçbir eksisini görmüyorsunuz. Gösterince ota ... laf atmaya başlıyorsunuz.

    Okuduğundan böyle saçma bir anlam çıkartmana şaşırmadım. Orada tüm teknelojik yenilikleri VW yaptı mı yazıyor? Yazılanları yanlış anlamak ve saptırmaktan başka amaca hizmet etmiyorsun. Araban varsa markası ne olursa olsun güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle canım kardeşim. Madem senin VW konusunda bilgi eksiğin var o zaman istersen seni aydınlatırım şimdiye kadar ne teknolojiler geliştirdiği konusunda ama burası yeri değil. Otomotiv endüstrisinde teknolojik yeniliklerin çok büyük bölümünü alman firmaları geliştirdi ve geliştirmekte, VW grubunda da kaç tane marka olduğunu biliyor musun? Bu markaların kaç tane ar-ge departmanı olduğunu biliyor musun? Tabii ki bilmiyorsun, o zaman böyle amaçsızca bik bik konuşursun.

    Yeminle sen birşey bildiğini sanıyorsun değilmi. Google diye bir şey var gir başla otomobil ile ilgili herşeyi aratmaya. Okuduğunu anlamada sorunmu yaşıyorsun. Tekrar tekrar oku. Yeter ya ne anlamaz insanlarsınız ya.

    Bindiğiniz otomobilin diğer otolardan hiç bir farkı yok anlamak bu kadar zormu sizi mercedes aldınız diye kandırdılarmı yoksa :)) Otomobil tarihçesini iyice okuman dileği ile. Ben hyundai çok öenmli buluşlar yapmış demiyorum. Woswos şu an yaptığı arabanın yüzde 10 unu kendi keşfetti ise yüzde 90 nı her firma gibi sürecin yani diğer firmalarında katkısı ile oluşmuştur. Almanların katkısı tabii ki tartışılmaz. Ama senin mantığına göre almanlardan önce bunlara saygı duyalım ne dersin. Hayret ya hyundai daha iyi birşey yapsa dahi almanlara karşı duyduğumuz saygıdan ötürü golf alıcaz öylemi ya sabır siz ne dediğinizi bilmiyorsunuz. Ciddiyim ne söylediğiinizi düşünmeden söylüyor bir de atistik yapıyorsunuz. Cahillikle suçluyorsunuz. Sorun cahillik değil güdümlenme. Bir şeye bağlanmış kopamıyorusunuz burda milete artistlik yapmayı bırakın -.

    1670'ler — Sözcük anlamına uygun olarak kendi kendine hareket eden ilk araç büyük olasılıkla 1679 - 1681 yılları arasında Pekin'de Cizvit misyoner Ferdinand Verbiest tarafından Çin imparatoru için bir oyuncak olarak yapılan küçük buharlı araçtır.[3][4][5]
    1680 — Çalışabilen ancak kullanışlı olmayan ilk içten yanmalı motor 1680 yılında Hollandalı Christiaan Huygens’in yaptığı barutun yanması ile çalışan pistonlu makine oldu. Kapalı bir silindir içinde patlayan barut kayabilen bir pistona etki ederek pistonun hareket etmesini sağlamaktaydı.
    1698 — İngiliz Thomas Savery ilk buharlı makineyi yaptı
    1769 — İngiliz James Watt uzun süreli çalışan buharlı makineyı yaptı
    1769 — Kendi kendine hareket hareket eden ilk araç Fardier Fransız mühendis ve topçu yüzbaşı


    1769 Fardier
    Nicolas Joseph Cugnot (1725-1804) tarafından yapıldı.
    1787 — Oliver Evans Amerikada yolcu taşıyan araç yapmıştır.
    1801 — İngiltere’de Richard Trevithick buharlı otomobil yaptı.
    1824 — İçten yanmalı motorların, özellikle dizel motorlarının temel ilkeleri, genç bir Fransız mühendisi Sadi Carnot tarafından ortaya atıldı
    1830 — 15 – 20 km hızla giden buharla çalışan 14 yolcu taşıyabilen yolcu otobüsleri imal edildi.
    1860 — İngiliz Parlementosu bütün arabaların iki sürücüsü ve önünde gündüz kırmızı bayrak gece kırmızı fener bulunmasını şart koşan kanun çıkardı. Bu kanun motor gelişim hızını biraz durdurdu. 1896 yılında bu yasa kaldırıldı.
    1860 — Hava gazı ile çalışan ticari bakımdan elverişli ilk motor Belçikalı mühendis Jean Joseph Etienne Lenoir ( 1822-1901 ) tarafından yapılmıştır.
    1862 — Fransız mühendisi Alphonse Eugene Beau de Rochas (1818-1893) 4 zamanlı çevrimin esaslarını ortaya koydu.
    1867 — Alman mühendis Nicholaus August Otto ve Eugen Langen (1833-1895), Rochas’ın bulduğu prensipleri pratiğe çevirerek dört zamanlı çevrime sahip motoru yaptılar.


    Wikipedia



    Güvenlik testlerne gelince ncap test etmiş

    i30 %90 %90 %67 %86
    golf %97 %84 **** %71

    Toplamda yüzde 20 fark var sen anlatıyorsun kardeşim karaoser falan elli çeşit kaza oluyor tek çeşitmi. Hep aynı yerdenmi vuruyor arabalar birbirine. Arabada hep tek şoformu var. Çocuğun da olabilir. Yanında biride olabilir bak işte adamlar her yönden test etmiş. Toplamda fazla çıkmış. Daha neyin derdindesin..

    Siz hiç biriniz doğruyu görünce tamam böyleymiş demeyi bilmezmisiniz yahu.
    İkiside farklı araba ikisinide farklı üstünlükleri olması doğal. Nerden tutacağınızı bilmiyorusunuz.

    Biri tarihçesi ile hyundai ezdi. Biri de çarpışma testindeki tek bir puandan.

    Allah aşkına alıntı yapmayın bana cevap yazmayın. Yazsanız bile cevapta yazmıycam. Allahınızdan bulun. Sanki adamları dininden döndürüyoruz ya.

    Hala kalite denetçilerinden ses çıkmadı. Hala malzeme kalitesini fiyat ve kalite olarak test edilmiş verileri gelecek diye bekliyorum. İşçilik ona keza.

    Doğru düzgün elle tutulur bir mesaj yazılmadığı sürece bu konuya yazdığım son mesajımdır . (nOkta) Geyik sırf geyik ya.


    Hadi yoluna git kardeşim, rampa aşağı boşa atarsın. Herkes burada fikrini söyler, ister beğen ister beğenme

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/35701/21072288/1/makascilara-ders-olsun.aspx

    Yepisyeni Hyundai nin içinden bariyer geçmiş bugün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altotito -- 26 Temmuz 2012; 14:57:07 >




  • bu euro ncap'e giren golf'te esp var mı?
  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.